Pojat olenko pettämisen arvoinen?

epävarmatyttö

Moi eli oon 14vuotias tyttö käyn kasia olen luonteeltani ujo,kiltti,mukava,positiivinen,taiteilija,luova,parivuotta ikäistäni vanhemman oloinen (niinku sisäisesti)pidetty ystävä,puollustava...

Olen 168cm pitkä vaalea kihara blondi hiukset,tumman siniset silmät käytän meikkiä jne..

Kysymys kuuluu olenko pettämisen arvoinen,ruma,kaunis,mukavan oloinen tai jotain muuta...
Ajattelin kysyä teiltä koska oon koko ajan miettiny tätä.

26

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääitsenäisyyspäivää

      Ilmeisesti haluat kommentteja "vaikutat mahtavalta" yms. Mutta tämän keskustelun perusteella pidän sinua vain ylimielisenä, kunnianhimoisena ihmisenä. :/
      Koska kuka tuon tiedon kuullessaan sanois mitään negatiivista, kun et kertonut mitään negatiivista?

      • epävarmatyttö

        En ole kunnianhimoinen tai ylimielinen,olen vain epävarma:/
        Ja juu,olen kirjoittanut saman tapaisen tekstin toiselle sivulle jossa minua ruvettiin haukkumaan anorektikoksi ja idiootiksi:(
        Ajattelin et täält ois löytyny fiksumpaa porukkaa ja eihän se pahitteeks
        kaan olia jos joku pitäis mua "mahtavana":D


      • hyvääitsenäisyyspäivää

        En haukkunut tietääkseni yhtään.


      • epävarmatyttö
        hyvääitsenäisyyspäivää kirjoitti:

        En haukkunut tietääkseni yhtään.

        Siis tarkotin et toisella sivulla mua alettiin haukkumaan en siis tarkottanu suaXD


    • sportboy16

      tekstin perusteella et ole pettamisen arvoinen. mutta usein pojat haluu vaan sek sia. eli luultavasti tulet petetyksi.

      • epävarmatyttö

        No,en kyl usko et kaikki pojat on vaan seksin perään on niitäkin jotka on mukavia mutta vain kavereina:/
        Usein tulee vaan sellanen kaveri mainen olo eli ei mitään muuta ja sellaset on usein muunkin kuin sen yhden ja ainoan asian perään.

        Kukaan täysi järkinen ei halua tulla petetyksi en ainakaan minä.


    • Väsyttää

      Siis sua petettäis vai sun kans petettäis?

      • epävarmatyttö

        Nionku et joku pettäis mua tarkotin.


      • Väsyttää
        epävarmatyttö kirjoitti:

        Nionku et joku pettäis mua tarkotin.

        Et tietenkään oo sen arvonen. Ei oikeestaan kukaan oo. Miks sä mietit tollasia? (Ja sori en oo poika :D)


      • epävarmatyttö
        Väsyttää kirjoitti:

        Et tietenkään oo sen arvonen. Ei oikeestaan kukaan oo. Miks sä mietit tollasia? (Ja sori en oo poika :D)

        No mietin vaa ku ersyttää välil tollane.muuten
        toi sun "sori en oo poika
        luuliks et mä luulisin et oot tai et mul ois taka ajatuksii :D
        XD


      • Väsyttää
        epävarmatyttö kirjoitti:

        No mietin vaa ku ersyttää välil tollane.muuten
        toi sun "sori en oo poika
        luuliks et mä luulisin et oot tai et mul ois taka ajatuksii :D
        XD

        Otsikos pyysit poikien mielipiteitä... 8|


      • epävarmatyttö
        Väsyttää kirjoitti:

        Otsikos pyysit poikien mielipiteitä... 8|

        No hyvä on,saa tytötkin sanoo:D


    • 51mkfdm5k23mkfdm

      Et tietenkään ole! :) Itse en voisi ikinä pettää ketään tyttöä. T: nuorimies 21v

      • epävarmatyttö

        Kiitos sinulle:)


      • epävarmatyttö

        Nii,mut sä oot niinku jo aikuinen,sori mut se on karmea totuus,nii ei sillo varmaa enää petellä jne nii paljon,kun taas about 14-17weee...


    • Wertuerss

      Et varmasti ole :)

      • epävarmatyttö

        No kiitos sinulle:)


    • Ei kukaan tyttö ansaitse tulla petetyksi, eikä kukaan poikakaan. Se on oikeesti tosi ikävä asia, ja ihan jokaselle joka seurustelee, pitäis olla selvää ettei omaa rakasta petetä. Ikinä.

      Tuon tekstin perusteellahan ei mitään voi sanoa, mut ihan oikeesti - ei kenenkään kuulu tulla petetyksi. Jokainen ansaitsee rakastavan ja luotettavan kumppanin :)

      • epävarmatyttö

        Hyvä että olet tuota mieltä ja kiitos:)


    • epävarmatyttö

      Huh,ka taas tältäkin sivulta löytyy ääliö joka käyttää minun nimimerkkiäni.
      No itseppähän tiedän että tuo en ole minä.toivottavasti joku mua uskoo.

      • epävarmatyttö

      • toplel

        :DDDDDddDDdDD


      • epävarmatyttö
        epävarmatyttö kirjoitti:

        tässä siis mun oikee alaston kuva http://bit.ly/1miTZOl

        Ja taas joku läskipää käyttää mun nimimerkkiä


      • Äläsiedäyhtään

        no? opitko mitään? tännehän kannattaa kirjoittaa epävarmuuksistaan?

        Hanki elämä. Mene vaikka ulos välillä.

        Mitä pettämisasiaan tulee, niin et ole pettämisen arvoinen, kukaan ei ole. Mutta niin vaan tulevat petetyiksi. Sinä myös. Asenteesi on lapsellisen naivi. Juuri sellainen kuin ikäiselläsi yleensäkin on. Eli täysin normaaliahan se on. Mutta takuut saat, että kyllä, petetyksi tulet. Valitettavasti. Tälle todennäköisyydelle minäkään en voi mitään, eikä mikään mitä sanon voi mitenkään tätä asiaa paremmaksi saattaa. Maailma ei nimittäin tunne sellaista eriarvoisuutta, että joitain kohdeltaisiin silkkihansikkain, vaan aina ongelmien summa on vakio. Itsestäsi riippuu millaiseksi se muodostuu. Lähinnä se, että kuinka paljon sallit itseäsi tulevaisuudessa vedätettävän. Totuus kuitenkin on, että vedättäjiä riittää.


    • jepjuujep

      voi jeesus pitäskö ton avaustekstin perusteella nyt muka arvioida sua jotenki?

    • asiastatietävä

      Periaatteeni on se, et voit pettää toista osapuolta vaan sillon, jos se on pettänyt tai pettää sua eikä oo ees yrittänyt korjata asiaa. Muuten se on aivan selvää, ettei omaa kumppania vaan petetä! Toki leskenä toisen parisuhteen alotus sun muu on jo aivan oma tarinansa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe