etsin mussukkaa

Wolfgang

Heips, etsin sitä mussukkaa jonka kans vois viettää aikaa ja seukata. Toiveena olis että kyseinen tyyppi olis Varsinais suomes.

Olen siis 14-vuotias tyttö. Tykkään tytöistä ja pojista. Tässä ulkonäköön liittyviä juttuja.

Silmät: Vaalean vihreät, mutta käytän värillisiä piilolinssejä, joten väri vaihtelee.
Hiukset: Tällähetkellä brunet joissa on vähän blodia. Hiukset ovat olkapäihin asti. (Sivut ovat olleet lyhyet, ei enään)
Vartalo: pituutta on noin 160cm, painoa 54. rasvaprosentti on 21%. Eli suht hoikka.
Tyyli: Nykymuoti sekoituneena hivenen rokkihenkeen. Paljon mustaa, mutta satunnaisesti myös muita värejä löytyy.

Olen lakto-ovo vegetaari, eli en syö punaista lihaa, tai lintua. Rakastan lapsia, ja touveena olisi sellaisia saadakkin aikuisena oikea katras. Rakastan myös eläimiä. Pyrin pitämään krippani kunnossa, vaikken aina treenaisikaan. Olen tarkka painostani enkä päästä sitä nousemaan 56, jopa 55 menen sekaisin. Minulla on hyvä huumorintaju ja olen myös suhteelisen kaksimielinen, mutta pervo tai näs "tuhma" en niinkään. Olen toisinaan aikamoinen tempperamentti, enkä tykkää siitä että minua ärsytetään tahallaan.

POIKA
Silmät: ei väliä
Hiukset: Mieluiten tummat, muotona sellaset ku Tyler Hoechlinil tai Tomi Tammisel
Kroppa: Hyvä, ei mikään läski. Lihakset on aina plussaa. Mua pidenpi
Iho: Ei mikään järkyn tumma.
Tyyli: Mieluiten samalainen kun mulla.
//Mahollisimman vähä finnei//

TYTTÖ
Silmät: ei väliä
Hiukset: Brunet tai valkoset, myös blondit käy.
Kroppa: Melko samalainem ku mulla.
Iho: Melko vaalea.
Tyyli: -"-
//Mahdollisimma vähä finnei//


Mut luonne ratkasee loppujen lopuks


Hyvä huumorintaju, ymmärtää kaksimielisyyttä tai sarkasmia/ironiaa. Rento ja kasvoil olis usein hymy. Nauraa usein ja paljon. Vähä sellane urpo. Osaa myös olla vakava ja lohduttaa tarvittaes. Tykkää eläimist ja lapsist iha sikana. Ei kiirehdi, oleta saavansa nkukuvia, tai lähettele niit ite. Osaa ottaa rennosti ja laiskotella mun kanssa, mut käy mun kaa esim lenkil ja treenaa mun kaa. Pitää huolta itestää ja kropastaa... Välil vois vaa makaa sen kaa sohval ja kattoo leffaa. Ei kysele kokoaja et rakastanko sitä, tai haluisinko pussailla sitä. Antaa omaa tilaa sitä pyydettäessä, ja osaa pyytää myös itse sitä. Eikä sit petä.

Jos kiinnostuit, ni laita kikis toho alas, tai ilmota muuten. Kuvan saa sit ku ottaa muhun yhteyttä.

20

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiastatietävä

      Etsit epätoivoisesti netistä itsellesi poikaystävää yksityiskohtainen vaatimuslista kädessäsi... Ei hyvää päivää! Parempi että alotat ne parisuhdeasiat sitten kun on niiden aika. Tai jos on ihan pakko ettii, tee se IRL, koska tän palstan luonteen tuntien saat tän töpön täyteen joko söpöliinin tai lolihentain pehmolelupanopaskaa tai saat yhteydenottoja pojilta joita et halua ja olen kässännyt asian niin että et hyväksy jos pojalta puuttuu yksikin ruksi ruudukosta.

    • 314

      tuu kikkaa vteemuu

    • Wolfgang

      Ääässs... Kiinnitän tuollaiseen huomiota nopeammin. Mutta ulkonäkö ei ole ensinnäkään pakollista, vaan se että luonne olis mahdollisimman lähellä tuota mitä haen.

    • Wolfgang

      Enkä ala heti seurustelee kenenkään kanssa vaan juttelen ja haluan tavata kyseisen henkilön itse ennen mitään muuta...

    • 692

      Nii tuuks sä kikkaa?

    • 45675

      En ehkä jaksais seurustella mut jos seksiseuraa kaipaat niin vois sopia.

      • Wolfgang

        Ei käy, mä en oo henkisesti viellä valmis mihinkää seksisuhteeseen... Lisäksi inhoan ehdotuksia...


    • 15vjeezboi

      Anteeks vaan mut pitää ihan tarkistaa että et syö punaista lihaa etkä lintua eli jäljelle jää esim. Possu ja kala vai.. Jos kiinnostaa 15v poika vsuomesta kikki o jeezboi jos ei pitkät hiukset haittaa

    • ponihomo

      käykö pitsanaama poika joka tykkää runkkailla vaaleanpunaisille poneille?

    • Joskahhava

      TuntematoN0

    • Muhammed

      Rasisti ku ei mustan miehen muna kelpaa.

      • 02seuraavailla

        Eti musta muija itells(ei pahalla)


    • 002

      Kik: simsk34 ,oon 13v poika

    • poikakymenlaaksost

      Mä oon aika sopiva.voit snäppi jos haluut --alfredafgwolf

    • Terve! Haittaako vuoden ikäero ja pieni kokoero. Olen jokin 150-160cm pitkä. Olen huumorintajuinen ja hienan kaksimiekinen. Jaksan makoilla , osaan lohduttaa , pidän lapsista ja RAKASTAN eläimiä. Numeroni 046 654 8029 jos kiinnostaa.

      • Pidät lapsista? Sinähän olet lapsi.


      • HerpesHIV

        ^^^


    • NuorilleLuotettavaaApua

      Aloittaja, hirttäydy yksin metsää vitun paska. Ketään ei vittu kiinnosta.

    • Pörpörsaatana

      Kik on Miisense muuta en ittestäni ajatellu tässä mainostaa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe