En halua enää rakastaa sua!

tuomittuna

Mä olen aivan rikki, täysin hukassa. En tiedä mitä voisin enää tehdä, mun takki on tyhjä. Mä annoin sulle kaikkeni. Annoin aikaa, ymmärsin tai vähintään yritin ymmärtää.
Mutta tiedäthän, etten loputtomiin voi näin jatkaa. Odottaa, että sä ehkä joskus olet valmis parisuhteeseen.
Mä olen niin kyllästynyt kaikkiin sun selityksiin, sun pelleilyyn. Sitähän tuo sun toimintasi on. Pelleilet mun kanssa. En halunnut myöntää sitä itselleni. Halusin uskoa, että sä olet hyvä ihminen, halusin uskoa, että sä rakastat.
En jaksa enää valehdella itselleni. En halua tätä enää. En halua rakastaa sua enää. Mä haluan päästä irti susta. Mä haluan pyyhkiä sut muististani.
Mä olen niin rikki, tämä on niin raastavaa. Ja viime aikoina päällimmäinen tunne on ollut ahdistus, mun on paha olla.
Mä haluan päästä susta irti, mä haluan päästä kauaksi susta. Mä vaan en halua rakastaa sua enää ja rikkoa itseeni samalla.

18

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasisamankokenut

      Voi! Mä tunnen just samoin kuin sinä !! Ja en voi vieläkään ymmärtää, miksi tuo kurja ihminen teki minulle niin

    • eimitäänmiestäenää

      samoin tällä yksinäinen nainen, samalainen pettymys, helpotusta jo tullut kuin tiedään ettei mies koskaan muuttu, olikiin ulkomaalainen mies

    • tuomittuna

      "Minun mieheni", kyllä hän saattoi yrittää muuttua. Siinä onnistumatta.Tällä hetkellä mun on vaikea ajatella asiaa täysin järkevästi. Tunteet yhtä myrskyä, rakkaudesta vihaan, ikävästä siihen etten halua häntä koskaan enää nähdä.
      Mietin mitä tein väärin, teinkö mitään väärin? Mikä on se oikea syy hänen oikkuihinsa? Häpesikö hän minua, eikö hän halua sitoutua. Vai eikö hän vaan halua sitä kanssani. Selityksiä olen kuullut montaa erilaista, monta totuutta. Ja silti mulla on tunne että mikään niistä ei ole se oikea totuus.
      Ainoa mitä tiedän on se, että minun on pakko lopettaa tämä leikki. Tämä kaikki hajottaa minut täysin, olen uupunut. Oli se tunne viha tai rakkaus häntä kohtaan, minun on pakko siitä luopua. Pakko unohtaa, jättää kaikki taakse. Yrittää olla taas onnellinen.

      • t...l

        puhu miehen kanssa.


      • sierral

        Mihin se puhuminen johtaa, näiden narsistien kanssa, ei mihinkään. Kokemusta on.


    • Itsekokemuksistaoppinut

      mene eteenpäin näin tulee susta onnellinen ei muuten, tää on tottaa

    • Ootmuistoissain

      Hyvää yötä hänelle.

    • yksinhelpompi

      älä kompastu uudelleen hänen, jätä taakseen mikä oli

    • eihätäämeneeteenpäin

      Joka naisella sellaista joskus ollut

    • AVARUUSMIELESSÄ
    • sdfläs

      Tsemppiä! Tärkeintä on nyt löytää oma tie. Hän ei sitä saa ohjata. Hän ei rakastanut sinua tarpeeksi. Aseta itsesi nyt etusijalle. Olen ollut tuolla ja siitä selvinnyt. Sen vuoksi rohkaisen sinua olemaan vahva.

    • Hyväääyötä

      Rakkaus ei ole valinta kysymys. Kun se alkaa ei sitä voi kokonaan poistaa, vaikka toinen lähtisi luotasi pois.

      • Mikääneimuutu

        Siltähän tämä vaikuttaa.


      • YksiSurullinen

        Näin se juuri on... itse tällä hetkellä juuri tuon saman surun kourissa... rakastan, vaikka suhde päättyi onnettomasti... en pysty tunteitani poistamaan, vaikka toinen ei enää ole kanssani....ja aika auttaa, mutta sitä tarvitaan kyllä aika iso määrä :(


    • Sitäeivoikorjata

      Heräsin kun hän kävi hetken luonani ja poistui takaisin menneisyyteen. Ei siitä menetyksestä toivu täysin koskaan. Sitä kantaa mukanaan koko elämän.

    • äglägäglä

      minäminäminäminäminäminäminämin'minäminäminäminäminäminäminäminäminmämnijnäminjinminänä

    • Erkkieinari

      En tiedä kuinka vanha olet. Mutta muista yksi juttu: Tunne kuka sä itse olet! Mitä haluut, mitä et haluu.Jos haluut enemmän mitä tää tyyppi voi antaa,unohda koko juttu.

    • Jeejj

      Lopeta ränkyäminen ja jatka sitä sun surkeaa elämääsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe