Miten vanhempi nainen isketään?

kuinkaedetä

Olen kiinnostunut itseäni n.20 vanhemmasta naisesta.Asumme samassa kerrostalossa ja juttelemme aina kun kohdataan pihalla tai rappukäytävässä.Nainen asuu yksin ja olisin kiinnostunt mahdollisesta seksisuhteesta,mutta kuinka uskaltaisi edetä,että ei toisi mahdollisia ongerlmia,sillä asumme asumme samassa rapussa.
Lisäongelmia tuottaa vielä se,että minulla on tyttöystävä ja olemme olleet suhteessa jo kauan,mutta suunnittelen jo mahdollista eroa.

12

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HhmmHmmm

      Mieti, minkä sotkun saat aikaan?

      • Pumasjägare

        Sotku on korkeintaan spermat puuman naamalla.


    • Pumasjägare

      Meinaatko, että laissa on määritelty orjallisesti noudatettavat muotoseikat eri ikäisten naisten iskemiseksi. Ei ole. Samalla tavalla niitä puumia isketään kuin nuorempiakin naisia, ja niiltä puumilta saa torttua helpommin kuin nuorilta naisilta.

      • puumapipari

        No siitä vaan sitten....


    • faöghöah

      Eroa ensin. Sehän nyt on ihan selvää. Ei puumatkaan mielellään vehtaile varattujen nuorten miesten kanssa. Varsinkin kun olette samassa talossa, hän on ehkä nähnyt tyttiksesi. Ja se on yleensä sellainen turn-off.

      Etene hitaasti ja rauhallisesti. Tee vaikutus miellyttävyydellä, mukavuudella, nuoruuden vetreydellä ja reippaudella. Sillä että osaat jutella kypsemmin kuin ikäisesi.

      Ehdottomasti odota vastakaikua, jonkinlaista. Ja siinäkin vaiheessa etene rauhassa, anna naisen tehdä aloite mutta näytä että olet vastaanottavainen.

      Näillä tämä puuma ainakin valloitettaisiin. ;)

      • Pumasjägare

        Vai pitäisi erota ensin?! Aloittaja puhui nimenomaan seksisuhteesta eikä parisuhteen aloittamisesta 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. Onko yleensäkin seksin harrastamisen edellytys sinulle vakava parisuhde, jossa molemmat ovat sitoutuneita toisiinsa?

        Aivan hullua. Minä nussin puumia tai puumat nussivat minua, ihan miten vain, mutta sen kummempaa se ei loppujen lopuksi ole.


      • erimielinen

        Mikään puumanmetsästäjä ole ; olet luuseri!


      • faöjfaö
        Pumasjägare kirjoitti:

        Vai pitäisi erota ensin?! Aloittaja puhui nimenomaan seksisuhteesta eikä parisuhteen aloittamisesta 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. Onko yleensäkin seksin harrastamisen edellytys sinulle vakava parisuhde, jossa molemmat ovat sitoutuneita toisiinsa?

        Aivan hullua. Minä nussin puumia tai puumat nussivat minua, ihan miten vain, mutta sen kummempaa se ei loppujen lopuksi ole.

        Höpsö. Seksisuhteessakin voi ja on parempi olla vapaana kuin pettäen toista. Minä luulen että sinä nussit puuta. silloin ei ole niin väliä onko parisuhteessa vai ei.


      • Pumasjägare
        faöjfaö kirjoitti:

        Höpsö. Seksisuhteessakin voi ja on parempi olla vapaana kuin pettäen toista. Minä luulen että sinä nussit puuta. silloin ei ole niin väliä onko parisuhteessa vai ei.

        Buahahahaa! Anteeksi, mutta viestisi naurattaa minua oikeasti. Oikeastaan se kuuluisi Naisen logiikka -palstalle: Haluat seksisuhteessakin kumppanisi olevan vapaa, koska haluat pitää helpon tien auki parisuhteeseen tarvittaessa. Vähintäänkin alitajuisella tasolla pidät todennäköisenä, että tunteesi tulevat nopeasti mukaan peliin.

        Tiedätkö nyt ollenkaan, ketä yrität pelata...?


      • faöjfäaäj
        Pumasjägare kirjoitti:

        Buahahahaa! Anteeksi, mutta viestisi naurattaa minua oikeasti. Oikeastaan se kuuluisi Naisen logiikka -palstalle: Haluat seksisuhteessakin kumppanisi olevan vapaa, koska haluat pitää helpon tien auki parisuhteeseen tarvittaessa. Vähintäänkin alitajuisella tasolla pidät todennäköisenä, että tunteesi tulevat nopeasti mukaan peliin.

        Tiedätkö nyt ollenkaan, ketä yrität pelata...?

        No niinhän se menee. Seksisuhteessa kun ollaan niin siitä edetään joko parisuhteeseen tai ei. Se on sekä miehen että naisen logiikkaa. Kapris?

        Onhan niitä jotka varattunakin puuhailevat, mutta kuten varmasti huomasit, vastasin aloittajalle, joka kaipasi vinkkiä miten saisi vanhemman naisen iskettyä. Aika harva nainen jaksaa hirveästi innostua varatusta miehestä, vanhemmat naiset vielä vähemmän.

        Opit kun elät.


    • Ei muuta kuin rehti kysymys haluaisitko tulla kahville, siitä se joko lähtee tai nou..

    • Vinkkinä

      Sinulla on erittäin epämiellyttävä maailmankuva. Jos sinulla on tyttöystävä, sinun pitää ensin erota hänestä ja vasta sitten yrittää uuden kanssa. Pilaat mahdollisuutesi toisen naisen kanssa, jos hän tietää, että sinulla on tyttöystävä jo ennestään. Mistä kuvittelit muuten että nainen olisi kiinnostunut vain seksisuhteesta? Kerrothan hänelle suoraan, jos et ole kiinnostunut muusta kuin seksisuhteesta, että peli on reilua. Voi olla, että nainenkaan ei halua muuta, mutta asia pitää selvittää ennenkuin mitään aletaan tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe