kiihdyttävän viihdyttävä keinu

koti-kiusattu

keinussa istujan jalka polkee
vakuuttava on jalaksen kolke
omatunto esittää kysymyksen
oletkos pitänyt alttari lupauksen
aina olen auliisti mäessä työntänyt
reippaasti lempeni myöntänyt
sehän on sinisen motto ja elämäntapa
ei ole löysä sellasen lapa.
https://www.youtube.com/watch?v=BeXwF07LOis

128

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina on käännettävä noi hankalat asiat edukseen ,mullakin tuli toi väliaikanen omaishoitajan osa.
      Ei oikein oo semmost aikaa omille jutuille niin olen sit siivoskellut , tänään ku sain ruuan niin ehtisin jo imuroira kertaalleen yläkerran.
      Alko menemään ton hoirokin hermot jatkuvaan siivousvälineitten kolinaan ja käsky kävi,ainakaan lattioita et ala pesemään.
      Voi olla et ennen ku leivon kaffepullat nii kiilotan noi hopeet ajankulukseni.
      Ihmeen paljon sitä virtaa riittää näinkin vanhalla miehellä.
      Laitan tähän loppuun vaimon tunnus laulun mitä se yleensä laulelee tehressään huusholli hommia.
      https://www.youtube.com/watch?v=1VrwVXBNqwY

      • Olin ylhäällä kukonlaulun aikaan, vein pissanäytteen laboratorioon. Päätin, että aikainen lintu löytää madon kello oli 7.05. Kun avasin labran oven melkein kaikki vastaanoton istuimet oli varattu.

        Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja hakenut sairaalan päivystyksestä eilen illalla näytteenottopullot ja hankkinut lähetteen sairaanhoitajalta.

        Takaisin labraan. Kello oli siis 7.05 aikataulun mukaan ovien piti avautua 7.15.

        Otin jonotusnumeron näytteiden jättöön. Kävelin käytävää vain muutaman metrin kun numerotaululle tuli jonotusnumeroni. Pääsin suoraan sairaanhoitajan huoneeseen, katseet jälkeeni olivat pettyneen sekavia.

        Kun tulin ulos sairaanhoitajan huoneesta vanha kansakoulukaverini huusi "Miten sinä tuon teit" ; )


      • virtsanäytepäästä
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olin ylhäällä kukonlaulun aikaan, vein pissanäytteen laboratorioon. Päätin, että aikainen lintu löytää madon kello oli 7.05. Kun avasin labran oven melkein kaikki vastaanoton istuimet oli varattu.

        Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja hakenut sairaalan päivystyksestä eilen illalla näytteenottopullot ja hankkinut lähetteen sairaanhoitajalta.

        Takaisin labraan. Kello oli siis 7.05 aikataulun mukaan ovien piti avautua 7.15.

        Otin jonotusnumeron näytteiden jättöön. Kävelin käytävää vain muutaman metrin kun numerotaululle tuli jonotusnumeroni. Pääsin suoraan sairaanhoitajan huoneeseen, katseet jälkeeni olivat pettyneen sekavia.

        Kun tulin ulos sairaanhoitajan huoneesta vanha kansakoulukaverini huusi "Miten sinä tuon teit" ; )

        "Ja luoja paratkoon niitä kateellisia katseita, joita sain TAAS osakseni..."


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Olin ylhäällä kukonlaulun aikaan, vein pissanäytteen laboratorioon. Päätin, että aikainen lintu löytää madon kello oli 7.05. Kun avasin labran oven melkein kaikki vastaanoton istuimet oli varattu.

        Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja hakenut sairaalan päivystyksestä eilen illalla näytteenottopullot ja hankkinut lähetteen sairaanhoitajalta.

        Takaisin labraan. Kello oli siis 7.05 aikataulun mukaan ovien piti avautua 7.15.

        Otin jonotusnumeron näytteiden jättöön. Kävelin käytävää vain muutaman metrin kun numerotaululle tuli jonotusnumeroni. Pääsin suoraan sairaanhoitajan huoneeseen, katseet jälkeeni olivat pettyneen sekavia.

        Kun tulin ulos sairaanhoitajan huoneesta vanha kansakoulukaverini huusi "Miten sinä tuon teit" ; )

        Olen ollut 5v lääkekokeilus ja siin on säänölliset näyttenotot olen huomannut että 7,00 kauhee tunkos 7,30 ihan väljää .
        Jokanen kuvittelee et aikainen meno on joutusaa.


      • virtsanäytepäästä kirjoitti:

        "Ja luoja paratkoon niitä kateellisia katseita, joita sain TAAS osakseni..."

        Kun on komiaa sukua siinä on haittapuolensa, pikkuiset puskalierot esimerkiksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=ZO2_4SAuD_Y


      • kunhanihmettelen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun on komiaa sukua siinä on haittapuolensa, pikkuiset puskalierot esimerkiksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=ZO2_4SAuD_Y

        Mitä sinulle oikein on tapahtunut?
        Viime kesän jälkeen ovat kommenttisi ja suhtautumisesi toisiin palstalaisiin muuttuneet jotenkin oudoiksi.
        Vanha kunnon koti-kiusattu on enää pelkkä kaukainen muisto menneistä ajoista.
        Ei sinuun voi enää millään suhtautua samalla lailla ja yhtä lämpimästi.
        Tuo nikkinälvintä ei ole sinulle ominaista.
        Mutta hyvää jatkoa kuitenkin!


      • kunhanihmettelen kirjoitti:

        Mitä sinulle oikein on tapahtunut?
        Viime kesän jälkeen ovat kommenttisi ja suhtautumisesi toisiin palstalaisiin muuttuneet jotenkin oudoiksi.
        Vanha kunnon koti-kiusattu on enää pelkkä kaukainen muisto menneistä ajoista.
        Ei sinuun voi enää millään suhtautua samalla lailla ja yhtä lämpimästi.
        Tuo nikkinälvintä ei ole sinulle ominaista.
        Mutta hyvää jatkoa kuitenkin!

        Oletko kuulut koskaan kehumalla alentamisesta ,annoit juuri hyvän esimerkin siitä tairosta.
        kirjotahan sinisellä niin saat vastauksen ,tai lue mustien kokoontumis juttu ja laivaristeily niin pääset kärryille ,mun vastauksista.


      • minäkin.olen.ihmetellyt
        kunhanihmettelen kirjoitti:

        Mitä sinulle oikein on tapahtunut?
        Viime kesän jälkeen ovat kommenttisi ja suhtautumisesi toisiin palstalaisiin muuttuneet jotenkin oudoiksi.
        Vanha kunnon koti-kiusattu on enää pelkkä kaukainen muisto menneistä ajoista.
        Ei sinuun voi enää millään suhtautua samalla lailla ja yhtä lämpimästi.
        Tuo nikkinälvintä ei ole sinulle ominaista.
        Mutta hyvää jatkoa kuitenkin!

        Tuota minäkin ihmettelen.
        Olisit vaan jatkanut sopuisasti kuin ennekin, emme ihmettelisi.

        Et enää jaksanut, vai tuliko "vanha aatami" esille piilostaan?


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Oletko kuulut koskaan kehumalla alentamisesta ,annoit juuri hyvän esimerkin siitä tairosta.
        kirjotahan sinisellä niin saat vastauksen ,tai lue mustien kokoontumis juttu ja laivaristeily niin pääset kärryille ,mun vastauksista.

        Tosiaan, niin. Ei kai pitäisi.
        Justiinsa meinasin alkaa kehumaan, miten hyvä ja positiivinen kuva sinulla vaikuttaa olevan meistä toisista täällä, kun et löydä meistä muuta vikaa kuin nikin värin.


      • ent.siivoojaparka
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olin ylhäällä kukonlaulun aikaan, vein pissanäytteen laboratorioon. Päätin, että aikainen lintu löytää madon kello oli 7.05. Kun avasin labran oven melkein kaikki vastaanoton istuimet oli varattu.

        Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja hakenut sairaalan päivystyksestä eilen illalla näytteenottopullot ja hankkinut lähetteen sairaanhoitajalta.

        Takaisin labraan. Kello oli siis 7.05 aikataulun mukaan ovien piti avautua 7.15.

        Otin jonotusnumeron näytteiden jättöön. Kävelin käytävää vain muutaman metrin kun numerotaululle tuli jonotusnumeroni. Pääsin suoraan sairaanhoitajan huoneeseen, katseet jälkeeni olivat pettyneen sekavia.

        Kun tulin ulos sairaanhoitajan huoneesta vanha kansakoulukaverini huusi "Miten sinä tuon teit" ; )

        Meillä on labbiin mennessä keltaisia ja punaisia jonotuslappuja. Punaiset on akuuttitapauksille, joilla on takaisin tohtorille meno näytteitten jälkeen.
        Silloin, kun vielä oli kiire töihin, niin ihan vaan "hölmöytäni" nappasin punaisen lapun, kun en millään malttanut odottaa vuoroani kylän koko rollaattorimafian jälkeen, jotka seisoivat jo puoli tuntia ennen avaamista oven takana.
        En huomannut vilkuilla ympärilleni, olisiko ollut kateellisia katseita. Itse en tunne kateutta, jos joku minun jälkeeni tullut menee punaisella lapulla ennen minua sisään.
        Nykyisin on harvoin niin kiire enää minnekään, ettenkö joutaisi istumaan siellä odottelemassa. Ihan sama missä sitä istuu räpläämässä kännykkää.
        Ja sitten tekstiini sopivaa musiikkia, niinkuin musiikkiketjussa kuuluukin olla.
        https://www.youtube.com/watch?v=j3_EBzrE6WM


      • näin.meillä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Meillä on labbiin mennessä keltaisia ja punaisia jonotuslappuja. Punaiset on akuuttitapauksille, joilla on takaisin tohtorille meno näytteitten jälkeen.
        Silloin, kun vielä oli kiire töihin, niin ihan vaan "hölmöytäni" nappasin punaisen lapun, kun en millään malttanut odottaa vuoroani kylän koko rollaattorimafian jälkeen, jotka seisoivat jo puoli tuntia ennen avaamista oven takana.
        En huomannut vilkuilla ympärilleni, olisiko ollut kateellisia katseita. Itse en tunne kateutta, jos joku minun jälkeeni tullut menee punaisella lapulla ennen minua sisään.
        Nykyisin on harvoin niin kiire enää minnekään, ettenkö joutaisi istumaan siellä odottelemassa. Ihan sama missä sitä istuu räpläämässä kännykkää.
        Ja sitten tekstiini sopivaa musiikkia, niinkuin musiikkiketjussa kuuluukin olla.
        https://www.youtube.com/watch?v=j3_EBzrE6WM

        Meilläpäin voi kotona otetun pissanäytteen viedä suoraan labraan ilman ajantilausta. Labra-ajan voi myöskin etukäteen varata tietokoneella. Nimeltä sitten huudetaan kun vuoro tulee. Akuuttitapauksissa on pakko ottaa lappu ja jonottaa, koska varatut ajat ovat yleensä menneet.


      • minäkin.olen.ihmetellyt kirjoitti:

        Tuota minäkin ihmettelen.
        Olisit vaan jatkanut sopuisasti kuin ennekin, emme ihmettelisi.

        Et enää jaksanut, vai tuliko "vanha aatami" esille piilostaan?

        Jatkanut sopuisasti? jatkanut sopuisasti niellen jokaisen tarjoaman pashaannoksen? voi jeesuksen kevät teiän huokailuja , olen koko ikäni puolustanut tuollaisia sopuisia kaiken sietäviä.


      • minäkin.olen.ihmetellyt
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Jatkanut sopuisasti? jatkanut sopuisasti niellen jokaisen tarjoaman pashaannoksen? voi jeesuksen kevät teiän huokailuja , olen koko ikäni puolustanut tuollaisia sopuisia kaiken sietäviä.

        Ei kait tuosta muutakaan osaa sanoa.
        Samalla tavalla olen paskaa saanut niskaani ainakin 7v, mutta olen jatkanut sinnikkäästi, joskus sanonut vastaankin ja joskus antanut mennä ohitse. Kyllä täällä ilkiöitä riittää, ei niistä ainakaan pulaa tule.
        Kun on tarpeeksi sisua kestää melkein mitä vaan. Vastoinkäymiset kasvattaa sisua.
        Et muistaakseni ole koskaan minua puolustanut, vaikka joskus aihettakin olisi ollut. Minä ainakin olen yrittänyt rauhaa ja sovintoa saada aikaseksi.


    • Maailma on täynnä ihania elmereitä, en usko.
      Jos kohdalle sattuu on pidettävä hyvää huolta, Elmeristä nimittäin.
      https://youtu.be/Y0KGAmGrA98

    • Taidanpa alkaa harkita jotain omaa aloitusta...
      Ei tietenkään siksi että tässä jotain vikaa olisi...tietenkään.
      Eikä edellisessä ketjussakaan...tietenkään.
      Vaikka tuskin siihen...nyh!...montaakaan kommenttia saan.
      Uudet ketjut aloitetaan milloin sattuu, miten sattuu.
      Aloitetaan tylsillä höpötyksillä.
      Kaukana tyylikkäästä musa-aloituksesta.
      Tunteikkain riimein.
      Aargh!
      Tuntuu välillä että läävä on Sikaa kauniinpi.
      Tai päin-vastoin.
      Ihan on tasa-painoton.
      Aloittaja voisi miettiä mitä se miehekkyys oikein on.
      En minä tietenkään että moittisin.
      Mitenkään.
      -
      Kummallisen montaa otan aivoon...?
      -
      "Tuhat-jalkainen, tyttö, oli ihan sykkyrällään.
      Juoksija-tyttö oli rakastunut.
      Rakkautensa kohde oli pitkä ja komea.
      Suora-selkäinen voimistelija.
      Se roikkui vesi-kourun vuoto-kohdassa.
      - Jos saisin tuon jalkoihini, olisin kuin Wilma Murto...
      Päivän noustessa lämpeni.
      Aurinko alkoi paistaa.
      Silloin tuo uljas uros päästi otteensa rännistä."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=yveFvJHEA04

      H.

      • Äläpä huoli hunksi,tuntuu että olen saanut sanottua kaikki mitä tarvii ja se on siinä.
        Operaattori ja ylläpito tehköön omat siirtonsa ,


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Äläpä huoli hunksi,tuntuu että olen saanut sanottua kaikki mitä tarvii ja se on siinä.
        Operaattori ja ylläpito tehköön omat siirtonsa ,

        "koti-kiusattu"

        Olen seurannut "keskustelua"
        Ala-arvoista.
        Minä en moiti sinua.
        Muista miksi korvat ovat.
        Sisään ja ulos.

        "Metsä on parhaimmillaan silloin, kun kaikki puut humisevat"

        https://www.youtube.com/watch?v=laCgOcnmLR8

        H.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Äläpä huoli hunksi,tuntuu että olen saanut sanottua kaikki mitä tarvii ja se on siinä.
        Operaattori ja ylläpito tehköön omat siirtonsa ,

        k/k, onko sinulla koskaan tunnetta, että sinua tyrkitään pois, tahdotaan uutta aloitusta, romantiikan nälkäisille halutaan antaa unelmia, riimejä rakkaudesta.
        Tyylillä tehtynä, tasapainoisesti, tunteikkaasti, aaahhh...
        :)

        https://www.youtube.com/watch?v=YZYbFk1qgeo


      • Ancelina kirjoitti:

        k/k, onko sinulla koskaan tunnetta, että sinua tyrkitään pois, tahdotaan uutta aloitusta, romantiikan nälkäisille halutaan antaa unelmia, riimejä rakkaudesta.
        Tyylillä tehtynä, tasapainoisesti, tunteikkaasti, aaahhh...
        :)

        https://www.youtube.com/watch?v=YZYbFk1qgeo

        Onhan mulla,olen vaan sellasen koulun kasvatti jossa täysinoppineen tunnus oli vino nokka ja ellei ollut sellanen osas pitää huolta ittestään.

        KUn tyrkitään muutun karvaseksi palaksi mitä on vaikee niellä.
        Nyt vedetään taas kotikiusatun vihtorin moodi päälle ja jätetään se ilkee merimies lepämään.
        Kuka vaan haluaa voi alkaa vetelemään tätä,olen tarjonnut hunksillekin ja lupaan kompata kykyjeni mukaan ,en lirkuilla.
        https://www.youtube.com/watch?v=H5hinX5EG3I


      • ent.siivoojaparka
        Ancelina kirjoitti:

        k/k, onko sinulla koskaan tunnetta, että sinua tyrkitään pois, tahdotaan uutta aloitusta, romantiikan nälkäisille halutaan antaa unelmia, riimejä rakkaudesta.
        Tyylillä tehtynä, tasapainoisesti, tunteikkaasti, aaahhh...
        :)

        https://www.youtube.com/watch?v=YZYbFk1qgeo

        Se on varmaan Ancelinalle oikein kauhuscenario, että musiikkiketjuun alkaisi taas tulla hänen lisäkseen muitakin naisia kaihoisine karavaaneineen.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Se on varmaan Ancelinalle oikein kauhuscenario, että musiikkiketjuun alkaisi taas tulla hänen lisäkseen muitakin naisia kaihoisine karavaaneineen.

        Lainaus toisaalta:

        "Valitkaa seuranne, valitkaa ketjunne", aivan, niin juuri minä teen.

        Mutta toisinaan näyttää siltä, että minun vaatimattomasta seurastani ollaan omituisillakin tavoilla kiinnostuneita.
        ***
        Kyllä sinä voit aina mukaan tulla, kun olet niin sydämellinen ja viehättävä ihminen.
        :)


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Äläpä huoli hunksi,tuntuu että olen saanut sanottua kaikki mitä tarvii ja se on siinä.
        Operaattori ja ylläpito tehköön omat siirtonsa ,

        Jos tunnet, että olet sanonut kaikki, mitä halusit sanoa, niin viisaintahan on poistua palstalta. Mitäpä järkeä on jäädä toistamaan itseään.
        Sallinet kuitenkin minun epäilykseni, että noin kävisi?!
        Joskus olet tehnyt katoamistemppuja, mutta palannut aina takaisin.

        Siltä varalta, että erehdyn, laitan tähän Tuure Kilpeläisen musiikkia, joka sopii aiheeseen.
        https://www.youtube.com/watch?v=9Y6DZ-DUslM


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Jos tunnet, että olet sanonut kaikki, mitä halusit sanoa, niin viisaintahan on poistua palstalta. Mitäpä järkeä on jäädä toistamaan itseään.
        Sallinet kuitenkin minun epäilykseni, että noin kävisi?!
        Joskus olet tehnyt katoamistemppuja, mutta palannut aina takaisin.

        Siltä varalta, että erehdyn, laitan tähän Tuure Kilpeläisen musiikkia, joka sopii aiheeseen.
        https://www.youtube.com/watch?v=9Y6DZ-DUslM

        Tulit siis puskanikillä vartavasten herjaamaan ,on todella suoraselkästä touhua ,miten uskalsitkin.
        Toiveestasi huolimatta olen edelleen äänessä ja aion kirjotella myös mustiin kommentteihin.
        En ole tehnyt juhlallisia katoamis temppuja joten voit lopettaa jaskan jauhamisen


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Tulit siis puskanikillä vartavasten herjaamaan ,on todella suoraselkästä touhua ,miten uskalsitkin.
        Toiveestasi huolimatta olen edelleen äänessä ja aion kirjotella myös mustiin kommentteihin.
        En ole tehnyt juhlallisia katoamis temppuja joten voit lopettaa jaskan jauhamisen

        Minä kyllä uskallan selkä suorana kirjoittaa omalla nikilläni, mutta miten lienee sinun rohkeutesi laita?

        En koe sinua herjanneeni. Sinulla vaan on niin herkkä hipiä, ettet kestä minkäänlaista poikkipuoleista sanaa keneltäkään.
        Kumpikohan meistä on enemmän liiskannut toisia nimimerkkejä? Mietihän sitä! Jään kirkkaasti hopealle ja mieluusti tunnustan tappioni.

        Tiedät varsin hyvin, että minä pysyn linjallani, enkä pokkaile mihinkään suuntaan. Ei löydy niin suurta potsikkaa, joka saisi minut kääntämään kelkkani. Kehut tai moitteetkaan eivät minuun pure alkuunkaan.

        Sinun tekstisi ovat olleet viimeaikoina todellisessa syöksykierteessä.
        Mielipiteesi vaihtuvat niin nopeasti, etten tahdo pysyä perässä.
        Yhdessä ketjussa kirjoitat yhtä ja toisessa toista samasta asiasta. Ota siitä nyt sitten selvää, mikä se mielipiteesi oikeasti on.

        Lopuksi neuvon sinua luopumaan tuosta isäntänä olemisesta. Olet vain yksi (?) nimimerkki toisten joukossa, et yhtään enempää tai vähempää.

        Rauhoitu, etteivät proppusi pala aivan turhan tähden! Tämä on vain "keskustelupalsta". Oikea elämä on ihan toisaalla.

        Aamuöinen musiikki on Lipsasen esitys.
        https://www.youtube.com/watch?v=dsJ0vpWWN6Y


      • Ihan airosti haluaisin samaan pöytään istahtaa ja suoraan kuulla sun syyt tähän keskusteluun.


    • Päikkäreiltä heräsin ,oli sellanen rento ja hyvä olla.
      Rupesin ajattelema niit paikoi mis on tullu pyörittyä.
      Ei tarttunu mitään mieleen mut katri helena tuli siit laulust.
      Mite hyvi muistanki sen ekan autoni ja sen kasetti soittimen, automaatti käännöllä
      Sehän veivas vaik miten kauan ,mut siihen stereo mankkaan, sen verran rahaa et sain kaks kajaria hattuhyllylle.
      Täs katrin kipalees oli makee kohta kun se ääni meni kulmast kulmaan.
      Ei se peltikoppa mikään sturio ollut mut senajan auto ja mankka kumminkin.
      Oli se komiaa ajella luu ulkona ja mankka pauhas.
      https://www.youtube.com/watch?v=ifFZxhFMHhs

    • Katteltiin velipojan kanssa 82v ruskeiksi maalattuja lattialautoja ,leveitä viiren tuuman lautoja yli 30mm paksuut ,ei ne notkuneet askelien alla.
      meil oli kumminkin hurjat suunitelmat ,vanhat pois ja hienoa uutta pärettä tilalle ,oli semmonen ajanhenki .
      Jalkalistat oli laudasta ,ei isäukko hienostellut kun 45 mökkii teki ja ei ollut varaakaan, hirveellä kirskunnalla ruosteiset naulat irtos kun purkuraudalla suostuteltiin.
      Kiirekun oli miehillä olevinaan niin eka lattialauta komeesti kirveellä halki ja purkuraudan kärki perään ,kovin oli kumminkin metallinen ääni sammalien joukosta.
      Varovainen tutkiminen ,sentään rintamamiehen talo, paljasti kumminkin rauhanajan kapineen .
      Pontikkapannun lauhdutin ja torvet siel pötkötti, äitiltä ku kyseltiin niin oli poliisit käyneet kyselemäs juur talon tekovaihees ja lattia oli ollut silloin irtolaudoilla .
      Sinne olivat jääneet tarpeettomina.
      https://www.youtube.com/watch?v=pNaSoD2IpoI

    • Painavat työkenkät kolisevat konehuoneen rappusille ,arpiset vahvat kourat liukuvat käsijohteilla nousevan miehen tahtiin.
      Neljä pitkää rappusyöksyä nousua ja raskasöljyn tuoksukin haihtuu hennommaksi vaimenevan pääkoneen jyminän myötä, painavan rautaoven salvat kolahtelevat ja viileä iltailma iskeytyy kasvoihin.
      Pitkä lehmänsilta verkkopohjineen kiiltelee illan kosteudesta , sadat kävelykerrat ovat totuttaneet jalat sen joustavuuteen kun mies kävelee hiljaksiin hyttiosastoa kohden.
      Telakan merestä erottava sulku on juuri avautunut ja väsynyt korjausmies jää nojailemaan kosteaan reelinkiin, maista kantautuvat äänet ja silmiin sattuvat sulun valot ,kauempaa ajotien häly, niin tuttua vuosien varrelta.
      Hirveä kahden viikon kiire ja sitä seurannut hiljaisuus tuntuu vielä oudolle meteliin tottuneisiin korviin, kostea reelinki tuntuu kyynärpäissä ja havahduttaa miehen.
      Saunaan kai tästä ,tuumaa itekseen ja kääntyy kohti pelastusvene kantta ja hyttiään, vuositelakointi on taas ohi ja meri orottaa laivaa.
      https://www.youtube.com/watch?v=irQidQGPTZs

    • palvelinvirhekiusattu

      Unta näin
      Kaunis oli siellä ihmisen mieli
      pelkkää rakkautta helähteli kieli
      ei missään ollut hyllyävää suota
      kaik rakastivat kurjaa tuota
      oli ikävää siitä herätä
      pilvilinnojen rippeet kerätä
      kuulla jälleen kovat sanat
      nährä ilmassa manausten vanat

      Tapsalla on aina ollut kantaa ottavia lauluja.
      https://www.youtube.com/watch?v=nhaEdPK-K_8

    • Olla poissa,
      palata ivaten
      ja heittää aiheettomat nuolet
      toisten selkään,
      siinäkö ihmisyyden mitta,
      kantaa kaunaa,
      tuntea vihaa,
      eikö helpompi olisi unohtaa
      ja antaa entisten olla.
      Ei elämä kulje taaksepäin,
      katsotaan eteenpäin,
      huolensa jokaisella,
      miksi lisätä korsia
      toisten kuormaan.

      https://youtu.be/Ft0o5sahlWg

      • Olipa kaunis laulu,mä olisin mielellään kuunellut tätä tytön kuoleman jälkeen jos olisin tiennyt.
        Nyt pitää lähtee kuntopyörää sotkemaan.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Olipa kaunis laulu,mä olisin mielellään kuunellut tätä tytön kuoleman jälkeen jos olisin tiennyt.
        Nyt pitää lähtee kuntopyörää sotkemaan.

        Minulla on tuo levy ja aikoinaan sitä paljonkin kuuntelin.
        Kävin lenkillä varovaisin askelin,
        silti tienpintaa polvellani kokeilin,
        onneksi ei käynyt pahemmin.

        https://youtu.be/-J55e25tAHk


    • Missä hitossa se pää jehu kyttää ensin juaksee toisiin ketjuihin alotuksesta muistuttelemaan ja sit painuu pois .
      Anna olla viimenen kerta kun muistuttelet , seuraava ketju olkoon ite mestarin kynästä.

      • "koti-kiusattu"

        Minulla on riimi valmiina.
        Olen vain odottanut sinun riimiäsi.
        Toivottavasti tämän kommenttisi moite ei mitenkään viittaa minuun.
        Vaikka minä toisinaan vauhdin-pidosta muistuttelenkin.
        Jos viittaa, niin viittaat todella väärään suuntaan.
        Olen myös valmis ottamaan taakkasi.
        Jos todella niin tahdot.
        En ole tosin innokas.
        Mutta muita vaihto-ehtoja ei näytä olevan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        Minulla on riimi valmiina.
        Olen vain odottanut sinun riimiäsi.
        Toivottavasti tämän kommenttisi moite ei mitenkään viittaa minuun.
        Vaikka minä toisinaan vauhdin-pidosta muistuttelenkin.
        Jos viittaa, niin viittaat todella väärään suuntaan.
        Olen myös valmis ottamaan taakkasi.
        Jos todella niin tahdot.
        En ole tosin innokas.
        Mutta muita vaihto-ehtoja ei näytä olevan.

        H.

        Mun aamun riimi on toi palvelinvirhekiusattu,en jaksa vetää sitä koko rumpaa joka kerta.Varmistin sen siihen alle.


    • "Sora-tie oli aina salaa rakastanut Hiekka-kuoppaa.
      Kuopan tunteista ei kukaan osannut sanoa, mutta väitettiin kuopan vilkuilevan
      toisinaan tielle päin.
      Sora-tien sielussa oli kipeä syvennys.
      Aina kun tie kurotti kohti kuoppaa.
      Kuoppa pakeni kauemmas,
      Täyttyen kyynelistä."

      https://www.youtube.com/watch?v=WoEX_H85dhM

      H.

      • eppu2

    • Ystäväni enkeli
      Olen ollut todella massiivisen puskahöykytyksen kohteena ,sinunkin nikkisi mainittiin siinä ikävässä yhteydessä.
      Haluan sanoa että olen ollut koko ajan tunnistettavilla nikeillä ketään puskasta kiusaamatta liikkeellä.
      En myöskään usko sinuun suunattuja syytöksiä,ip osoitteet näkyviin pyydän ,kaikki muu on pelkkää jaskaa.
      tierän että meiän ystävyys rassaa monia mutta se onkin arvokas asia minulle.
      tämä on tässä siksi ett' tässä se ei sekoa kinaviestien joukkoon.
      Katsotaan kauanko trollien turnaus kunto kestää.

      • Trolli on kuin suuri lumipallo, matkalla rinnettä alas suojasäällä. Mitä nopeammin pyörii, sen isommaksi kasvaa. Nämä pyörii jo niin nopeasti ettei pysy vauhdissa enää kukaan.
        Joten. Antaa niiden valua kaikilta rinteiltä, ne poksahtaa kun samaan kasaan joutuvat. Kun ei noteeraa millään tavallaan, ne kuivuu kasaan.


      • Kiitos sinulle, enempää on turha täällä sanoa, tämä päivä näytti oikein hyvin mikä on homman nimi.
        Ja sen, että olet ainoa ystäväni palstalla.
        Hmp.f:lle hyvän kaverin tunnus :)


      • hmp.f kirjoitti:

        Trolli on kuin suuri lumipallo, matkalla rinnettä alas suojasäällä. Mitä nopeammin pyörii, sen isommaksi kasvaa. Nämä pyörii jo niin nopeasti ettei pysy vauhdissa enää kukaan.
        Joten. Antaa niiden valua kaikilta rinteiltä, ne poksahtaa kun samaan kasaan joutuvat. Kun ei noteeraa millään tavallaan, ne kuivuu kasaan.

        Huomasin kyllä että yritit suitsia sitä mekkalaa ,kiitos siitä


      • En osaa lausua sanojani,
        ainakaan pukea runon riimeihin,
        mutta ilolla luen juttusi,
        ja tunteella niihin tulkitsin,
        oman tuskani myös.

        Kaikkea jaksamista sinulle omaishoitajana ja palstan ("ei niin kivojen kirjoitusten") mukavien ystävien kanssa.


      • mäentiennykkää
        Kristiina23 kirjoitti:

        En osaa lausua sanojani,
        ainakaan pukea runon riimeihin,
        mutta ilolla luen juttusi,
        ja tunteella niihin tulkitsin,
        oman tuskani myös.

        Kaikkea jaksamista sinulle omaishoitajana ja palstan ("ei niin kivojen kirjoitusten") mukavien ystävien kanssa.

        Ai onks kk nykysin omaishoitajaki ??


      • yks-tuttu
        Ancelina kirjoitti:

        Kiitos sinulle, enempää on turha täällä sanoa, tämä päivä näytti oikein hyvin mikä on homman nimi.
        Ja sen, että olet ainoa ystäväni palstalla.
        Hmp.f:lle hyvän kaverin tunnus :)

        No ei mua kai ystäväksi voi sanoa, kun harvoin tänne raapustelen, mut kuiteski sellainen vilpitön tapaus sua kohtaan.
        Keväällä taas utelen pelakuista ja syksyllä "hyppimisestä". :)


      • mäentiennykkää kirjoitti:

        Ai onks kk nykysin omaishoitajaki ??

        Lue enemmän, luulet vähemmän.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        En osaa lausua sanojani,
        ainakaan pukea runon riimeihin,
        mutta ilolla luen juttusi,
        ja tunteella niihin tulkitsin,
        oman tuskani myös.

        Kaikkea jaksamista sinulle omaishoitajana ja palstan ("ei niin kivojen kirjoitusten") mukavien ystävien kanssa.

        Kirjoitin siihen ,tilapäinen omaishoitaja,luojan kiitos
        Kaatumisen vammat paranee hyvää vauhtia , tosin silloin tajusin miten pienestä voi kaikki olla kiinni.
        En mä polvirukouksii heitä mut kiittää muistan.


      • mäentiennykkää kirjoitti:

        Ai onks kk nykysin omaishoitajaki ??

        Jos olen väärässä niin pyyrän anteeksi mut olin vaistoavani suunatonta riemua kysymyksessäsi, toisekseen mitä muuta mun pitäis olla?


      • yks-tuttu kirjoitti:

        No ei mua kai ystäväksi voi sanoa, kun harvoin tänne raapustelen, mut kuiteski sellainen vilpitön tapaus sua kohtaan.
        Keväällä taas utelen pelakuista ja syksyllä "hyppimisestä". :)

        Kiva kuitenkin, kun olet olemassa :)
        Selasin juuri tullutta siemen/taimikuvastoa, kyllä on taas paljon vaihtoehtoja, pelakuissakin uusia värejä ja nättejä kuin karamellit.
        Taidan laittaa pienen tai isomman, miten nyt innostun, tilauksen vetämään.
        Jos kiinnostaa, niin voin joskus kertoa kuinka kasvatus onnistuu.
        Sopivassa paikassa/ketjussa.


      • Onhan sinulla ollut jo sellainen suru, kuin oman lapsen menetys, jota aina muistan, kun luen kirjoituksiasi. Vaikeaa on ymmärtää, kuinka itse sellaisesta selviäisin? En kai ikinä?

        Hitsi, kun tuli outo´olo nyt, sillä joskus pelkään noiden lastenlasten vuoksi? Mitähän murheita ne vielä tuo mummille?


      • Mäentiennykkää
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Jos olen väärässä niin pyyrän anteeksi mut olin vaistoavani suunatonta riemua kysymyksessäsi, toisekseen mitä muuta mun pitäis olla?

        Olet väärässä mutta ei se mitään, mä hämmästyin kun en asiasta mitään tiennyt.


    • ent.siivoojaparka

      "Och ofta vill gudarna väcka vårt hopp,
      men ingenting blev som vi väntade oss,
      för guden slår in på en oväntad väg.
      Och så blev det också med detta."
      (ei e.sp, vaan Euripides)
      Muistaen, että tämän piti olla musiikkiketju
      https://www.youtube.com/watch?v=ZBluhlwkxSE

      • Alotajan muistaen on epäkohteliasta käyttää sellaista kieltä mitä kaikki ei ymmärrä, en nyt pysty vastaamaan musikkiisi, toisella kerralla sitten ja tää ei oo mikään pakollinen musiiki ja riimi ketju ,ihan kaikki kelpaa ,mikävaan mieltä askarruttaa linkillä ja ilman


      • oppityttökö.oot

        Hunksihan se mussiikkia vaatii ei kk.


      • siilimuori3
        oppityttökö.oot kirjoitti:

        Hunksihan se mussiikkia vaatii ei kk.

        Olisiko yksi ja sama kyseessä ?


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Alotajan muistaen on epäkohteliasta käyttää sellaista kieltä mitä kaikki ei ymmärrä, en nyt pysty vastaamaan musikkiisi, toisella kerralla sitten ja tää ei oo mikään pakollinen musiiki ja riimi ketju ,ihan kaikki kelpaa ,mikävaan mieltä askarruttaa linkillä ja ilman

        Mutta kai tänne SAI laittaa musiikkia.
        Ikinä oikein tiedä sinun aloituksiasi, mitkä on säännöt milloinkin.


      • Hoojosminäolenmusta
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Alotajan muistaen on epäkohteliasta käyttää sellaista kieltä mitä kaikki ei ymmärrä, en nyt pysty vastaamaan musikkiisi, toisella kerralla sitten ja tää ei oo mikään pakollinen musiiki ja riimi ketju ,ihan kaikki kelpaa ,mikävaan mieltä askarruttaa linkillä ja ilman

        Suomennos lonkalta,
        Ja usein tahtovat jumalat herättää toivomme
        mutta mikään ei tullut sellaiseksi kuin toivoimme
        koska jumalat heittivät eteemme odottamattoman tien
        ja niin kävi tämänkin kohdalla


      • Hoojosminäolenmusta
        siilimuori3 kirjoitti:

        Olisiko yksi ja sama kyseessä ?

        Töks daybyday Lusiina tunnistin sinut Lusiinaksi silloin, kun yhden mummon kotiin oli kotiapu aamuvarhain omin avaimin tunkeutunut, kamala olet, mun mielestä ja olit jo Lusiina-nikillä


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mutta kai tänne SAI laittaa musiikkia.
        Ikinä oikein tiedä sinun aloituksiasi, mitkä on säännöt milloinkin.

        Älä venkuloi ,mä kirjoti sulle vastaukseen ,ihan mitä vaan ,linkil ja ilman ,mikään ei oo pakollista ,varmaan tierät et tykkään musiikista.


      • kunhantaasjäkätät
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mutta kai tänne SAI laittaa musiikkia.
        Ikinä oikein tiedä sinun aloituksiasi, mitkä on säännöt milloinkin.

        Onhan tuosta kirjotettu useestikin kuin voi toimii.


      • meni.ohi
        siilimuori3 kirjoitti:

        Olisiko yksi ja sama kyseessä ?

        Ai ketkä?


      • Hoojosminäolenmusta
        meni.ohi kirjoitti:

        Ai ketkä?

        Lusiina, daybyday, siilimuori numeroita
        Onko muita nikkejä, sen kertokoon itse.


      • Hoojosminäolenmusta kirjoitti:

        Suomennos lonkalta,
        Ja usein tahtovat jumalat herättää toivomme
        mutta mikään ei tullut sellaiseksi kuin toivoimme
        koska jumalat heittivät eteemme odottamattoman tien
        ja niin kävi tämänkin kohdalla

        Ottakaa ny iisisti,hyvä kun joku suomenti ,ilman sitä olis menny paljon ohitte, nyt kun pikkuse ymmärs sanoi ja ties tekstin niin ne toimis.
        Siin musiikis oli kiva semmonen kopina taustal ,itte kuuntelen irlantilaist mielelläni.
        https://www.youtube.com/watch?v=nX2anEXG0eE


      • Yhdcjmn
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Älä venkuloi ,mä kirjoti sulle vastaukseen ,ihan mitä vaan ,linkil ja ilman ,mikään ei oo pakollista ,varmaan tierät et tykkään musiikista.

        Räi, räi kato timantti!


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Alotajan muistaen on epäkohteliasta käyttää sellaista kieltä mitä kaikki ei ymmärrä, en nyt pysty vastaamaan musikkiisi, toisella kerralla sitten ja tää ei oo mikään pakollinen musiiki ja riimi ketju ,ihan kaikki kelpaa ,mikävaan mieltä askarruttaa linkillä ja ilman

        Aloittajalla taitaa olla lyhyt ja valikoiva muisti. Tuolla ylempänä itse linkitit Jukka Kuoppamäen kappaleesta "Ei kauniimpaa" norjankielisen version "Aldri mer", jonka esitti Barbara Helsingius.
        Eikö olisi ollut kohteliaampaa valita Katri Helenan suomenkielinen tulkinta?
        https://www.youtube.com/watch?v=9tx5VQ7DhCE


      • kaikkee.kanssa
        kylmätotuus kirjoitti:

        Aloittajalla taitaa olla lyhyt ja valikoiva muisti. Tuolla ylempänä itse linkitit Jukka Kuoppamäen kappaleesta "Ei kauniimpaa" norjankielisen version "Aldri mer", jonka esitti Barbara Helsingius.
        Eikö olisi ollut kohteliaampaa valita Katri Helenan suomenkielinen tulkinta?
        https://www.youtube.com/watch?v=9tx5VQ7DhCE

        Hitto mikä nalkuttaja :((


      • kylmätotuus
        kaikkee.kanssa kirjoitti:

        Hitto mikä nalkuttaja :((

        Minäkö nalkuttaja? Ei sinne päinkään. Halusin vaan muistuttaa aloittajaa siitä, että on aiheetonta syytellä ketään asiasta, johon on itsekin syyllistynyt.

        Olisit vaan kirjoittanut omalla nikilläsi, etkä hypännyt jälleen kerran puskaan!
        Himskatti, mikä pelkuri oletkaan!


      • kaikkee.kanssa
        kylmätotuus kirjoitti:

        Minäkö nalkuttaja? Ei sinne päinkään. Halusin vaan muistuttaa aloittajaa siitä, että on aiheetonta syytellä ketään asiasta, johon on itsekin syyllistynyt.

        Olisit vaan kirjoittanut omalla nikilläsi, etkä hypännyt jälleen kerran puskaan!
        Himskatti, mikä pelkuri oletkaan!

        Älä syyttele viattomia alottajalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Mulla on silmät päässä ja nään mikä nalkuttaja olet.


      • kylmätotuus
        kaikkee.kanssa kirjoitti:

        Älä syyttele viattomia alottajalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Mulla on silmät päässä ja nään mikä nalkuttaja olet.

        Enhän minä ole edes viitannut siihen, että olisit aloittaja, vai olenko?
        Sinä itse tuon oletuksen kirjoitit. Mistäköhän se kertoo?!
        Ehkäpä sinun olisi syytä käydä silmälääkärissä tutkituttamassa näkösi!


      • kaikkee.kanssa
        kylmätotuus kirjoitti:

        Enhän minä ole edes viitannut siihen, että olisit aloittaja, vai olenko?
        Sinä itse tuon oletuksen kirjoitit. Mistäköhän se kertoo?!
        Ehkäpä sinun olisi syytä käydä silmälääkärissä tutkituttamassa näkösi!

        Olenko väittänyt olevani alottaja?


      • siilimuori3
        kaikkee.kanssa kirjoitti:

        Olenko väittänyt olevani alottaja?

        Kylmätotuus on oikeasti umpitollo mutta hän puskailee .


      • mikä.lie
        siilimuori3 kirjoitti:

        Kylmätotuus on oikeasti umpitollo mutta hän puskailee .

        Tyhymä hän on mut esittää olevasa viisas.


      • kylmätotuus
        kaikkee.kanssa kirjoitti:

        Olenko väittänyt olevani alottaja?

        Et ymmärrä edes itse kirjoittamasi tekstinsisältöä, joten eipä hyvältä näytä.
        En todellakaan jaksa opettaa sinulle luetunymmärtämistä, koska urakka on liian suuri ja joutuisin tekemään sen vielä ilmaiseksi.
        Asia ei ole sen arvoinen, että tuhlaisin energiaani moiseen toivottomaan yritykseen.

        Saat pärjätä omillasi.


      • kylmätotuus
        mikä.lie kirjoitti:

        Tyhymä hän on mut esittää olevasa viisas.

        Sinä olet todellinen älykkö, etkä pysty sitä peittelemään.
        Suomenkielinen kirjoitus kaipaisi kuitenkin hiukan petraamista. Yritä edes!


      • kylmätotuus
        siilimuori3 kirjoitti:

        Kylmätotuus on oikeasti umpitollo mutta hän puskailee .

        En kommentoi tätä kirjoitusta, koska epäilen suuresti, että se olisi nimim. "siilimuori3" koneelta lähtöisin.


      • selvissekin
        kylmätotuus kirjoitti:

        Sinä olet todellinen älykkö, etkä pysty sitä peittelemään.
        Suomenkielinen kirjoitus kaipaisi kuitenkin hiukan petraamista. Yritä edes!

        Säähän oot hunksi.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Kylmätotuus on oikeasti umpitollo mutta hän puskailee .

        PENIKAT

        Nyt ois aika jo rauhoittua. Vai onko tämä sitten sitä kuudetta niksiä.
        Mulla ei ole teidän lapsellisen tappeluiden kanssa mitään tekemistä. Nyt eri ääni kelloon tai isotäti ottaa karkkipäivän pois.

        siilimuori3


    • Suuret tummat silmät ,voimakkaiden kulmakarvojen kehystäminä tuijottaa minua.
      Ne on jotenkin sellaset lempeet vaik ne tuijottaa hellittämättä ,hien kirjavoittamaa naamaani.
      Iso tutankhamonin juliste on parhaalla paikalla mun kuntohuonees ,se on suuren pyramiirien ihailijan matkamuisto.
      Ehkä olis kiva käyräkki siel kivien joukossa , likan kans sinne olis aikanaan pitäny mennä mut jäi käymättä.
      https://www.youtube.com/watch?v=KHIBLBeYaTU

    • kesivä
    • Ei kaipaa palsta vakituist musiikkia ei kantanu mettäradio ja täs on hyvänä piruilun kohteena
      Hunksi vetäköön ja kerätköön sopuisat tummat yhteen ,luin ajankulukseni ketjut läpi ja olihan siellä mahotonta juttua .todella härskiä pisteiren keruuta.
      Sama meno ku Ranskan vallankumouksen aikana kiljotiinin juurella, orotetaan koska pää putoo .
      Kirjottelen mitä kirjottelen ja minne haluan mut vihatulla sinisellä.
      Sataseen menään .
      https://www.youtube.com/watch?v=kRJPpV1AOJM

      • kesivä

        Jaa, meinaat nyt pistää keinutteluun pisteen. Minä vien keuhkoni tohrin kuunneltavaksi. Sen jälkeen, ehkä, tympääntyneenä katselen Leo Lastumäkeä. Kiitos Sinun!

        Tää mietelause on niin hyvä, että nakkaan sen tähänkin:

        "En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin." - Plutarkhos


      • kesivä kirjoitti:

        Jaa, meinaat nyt pistää keinutteluun pisteen. Minä vien keuhkoni tohrin kuunneltavaksi. Sen jälkeen, ehkä, tympääntyneenä katselen Leo Lastumäkeä. Kiitos Sinun!

        Tää mietelause on niin hyvä, että nakkaan sen tähänkin:

        "En tarvitse ystävää, joka muuttuu kun minä muutun ja joka nyökkää kun minä nyökkään; varjoni tekee sen paljon paremmin." - Plutarkhos

        En mä riimittelyy kopeta ,tää virallinen musiikki/ lirkku ei vaan oo mun juttu.
        Tehrää semmonen pikkune riimijuttu mihi voi laitta iha mitä vaa.


      • Kiikkuuu

        On se kumma kun kaikki vaan mollaa sua vaikket sä puhu etkä pukahda halastua sanaa. Sun olis hyvä muistaa että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • kuim.se.menikää
        Kiikkuuu kirjoitti:

        On se kumma kun kaikki vaan mollaa sua vaikket sä puhu etkä pukahda halastua sanaa. Sun olis hyvä muistaa että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Kehuit sää ny vai mollasitko ????


      • mustaitsekkin
        Kiikkuuu kirjoitti:

        On se kumma kun kaikki vaan mollaa sua vaikket sä puhu etkä pukahda halastua sanaa. Sun olis hyvä muistaa että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Laittakaa parastanne , kohta on sata täynnä .


    • No sillee...
      Metsän pahat puut ovat narisseet narinansa.
      Vai ovatko?
      "Sisä-piiri" näyttää vilpittömästi laajentuneen :)
      Hyvä niin.
      30 vielä toveri k-kk.
      Teen sitten vuorostani parhaani.
      Sinisenä tietysti, kun en muuta osaa.
      toivoen sinistenkin osan-ottoa.

      "Vesi-Hämähäkki ei tiennyt itkisikö vai nauraisiko.
      Tyttö-ystävä oli jättänyt sen.
      Hämiksen ilma-tyyny uhkasi käydä ilmattomaksi.
      Ja veden peitti jää.
      Joten Hämis pyysi naapureiltaan apua.
      Vanha, limainen Made rienti apuun.
      Made asettui Hämiksen verkon ala-puolelle ja röyhtäisi...
      Komea kupla nousi ja täytti verkon.
      Tuo riittänee kevääseen asti, totesi Made.
      Silloin Hämiksen tyttö-ystävä lähti.
      Sanoen, kuulema, viimeisiksi sanoikseen:
      - Yksi haju liikaa.


      https://www.youtube.com/watch?v=0l24ujCUSIU

      H.

      • Älä sinökin hunksi ala vihjailemaan taustajoukoista.
        Jouduin heräämään aikaisin ja luin aloitukset ,miten tulit palstalle lähtien.
        Osaan laittaa palikat järjestykseen kun näen ne kaikki.
        Sinulla on enemän kuuntelijoita kun vedät ketjuasi ,jos normi riimitys kelpaa niin osallistunkin sillöin tällöin.
        Jos tää riittää rauhan palautukseen niin hyvä näin, mut sinisellä mennään ,nyt vaan huutelijat joutuu etsimään eri ketjuista kun en ole suoraan tarjottimella.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Älä sinökin hunksi ala vihjailemaan taustajoukoista.
        Jouduin heräämään aikaisin ja luin aloitukset ,miten tulit palstalle lähtien.
        Osaan laittaa palikat järjestykseen kun näen ne kaikki.
        Sinulla on enemän kuuntelijoita kun vedät ketjuasi ,jos normi riimitys kelpaa niin osallistunkin sillöin tällöin.
        Jos tää riittää rauhan palautukseen niin hyvä näin, mut sinisellä mennään ,nyt vaan huutelijat joutuu etsimään eri ketjuista kun en ole suoraan tarjottimella.

        "koti-kiusattu"

        En minä tausta-joukoista kertonut.
        Minä kerroin narisevista puista ja metsän yhteisestä huminasta.
        Olkoon tuo metsä palsta.
        Mahdollinen oma aloitukseni vaatii tarinan/riimin liittyvän liitettyyn musiikkiin.
        Jos tuohon ei pysty, blogaamaan vain, saa mennä toisiin aloituksiin.
        Onhan niitä, olethan huomannut.

        "On vaikea olla
        kun ei voi toisin olla.

        Unelmoiden niistä puista
        niistä kansoitetuista"

        https://www.youtube.com/watch?v=6E7-pJcb2d8

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        En minä tausta-joukoista kertonut.
        Minä kerroin narisevista puista ja metsän yhteisestä huminasta.
        Olkoon tuo metsä palsta.
        Mahdollinen oma aloitukseni vaatii tarinan/riimin liittyvän liitettyyn musiikkiin.
        Jos tuohon ei pysty, blogaamaan vain, saa mennä toisiin aloituksiin.
        Onhan niitä, olethan huomannut.

        "On vaikea olla
        kun ei voi toisin olla.

        Unelmoiden niistä puista
        niistä kansoitetuista"

        https://www.youtube.com/watch?v=6E7-pJcb2d8

        H.

        Joo...
        Huomasin kyllä kaveri-sanan lisääntyneen.

        H.


    • Täytyy pienellä hetkellä jelpata,
      että satanen pian täyttyy,
      ei tarvitse sen jälkeen enää kenenkään
      takiamme räytyy,
      saa toiset musiikilla jatkaa,
      ehkä rakkausriimien myötä matkaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=0FdBF3_nUko

      • "Ancelina"

        Täytyyhän minun.
        Kaikkien muidenkin vuoksi.
        Musiikilla saavat jatkaa muutkin.
        Riimitellä mitä parhaiten taitavat haluta.
        Usko pois Y.
        Kyllä minäkin tulen saamaan osani.
        Näköjään Laskiais-pullatkin :)
        -
        "Nilkkasi ovat oman Polkkasi vika"
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=-qsBCNF9vww

        YH.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Täytyyhän minun.
        Kaikkien muidenkin vuoksi.
        Musiikilla saavat jatkaa muutkin.
        Riimitellä mitä parhaiten taitavat haluta.
        Usko pois Y.
        Kyllä minäkin tulen saamaan osani.
        Näköjään Laskiais-pullatkin :)
        -
        "Nilkkasi ovat oman Polkkasi vika"
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=-qsBCNF9vww

        YH.

        hunksz

        Ymmärrän kyllä, että sinun täytyy, niin monien vuoksi.
        Osani olen saanut minäkin, ehkä hiukan liikaakin
        ja siksi pysyn sinun ketjustasi poissa.
        Laidat ne ovat minunkin saavissani.
        Täällä ystävyys näyttäytyy eri valossa, kuin mitä sen itse olettaa olevan.
        Ystävyys on aina kahden ihmisen välinen, ei siihen kolmea mahdu.
        Se on sitten jo eri ystävyys, sen toisen kanssa.
        Vaikeaa varmaan on olla tasapuolinen kahdelle ystävälle, eikä se aina onnistukaan.
        Kaikkien mieliksi ei voi olla, teki mitä tahansa.
        Mutta teepä parhaasi ja anna mielikuvituksen ja sanojen nousta liitoon.
        Kyllä minä ystävänä sinua taustalla tuen, vaikka sillä lailla henkisesti.
        Äläkä syö liian montaa laskiaispullaa.
        :)

        https://www.youtube.com/watch?v=dG0tnOwMJaQ

        YP.


    • Onnekseni minun ei täydy täällä
      yhtään mitään,
      ei kenenkään vuoksi,
      eikä minkään tähden.
      He joiden tähden täytyy,
      eivät ole täällä.
      *
      Sana on vapaa, musiikki soikoon.

      https://www.youtube.com/watch?v=0FLsTmYNuFc



    • ikäisensä

      Viihdyttävä on keinuketju. Sun koti-kiusattu kantsis miettiä kolme kertaa, nukkua vielä yön yli ja rakastella aamulla oikein pohjanmaan kautta ennenkuin laukaiset näppikseltäsi mitään nettiin. Toinen vaihtoehto on, että palkkaat itsellesi sosiaalisessa mediassa osaavia ammattilaisia neuvomaan.
      Olet ihan hyvä tyyppi. Sinun näyttää vaan olevan mahdoton käsittää, että sitä ensimmäistä tunnetta, joka syntyy, kun luet, ei kannattaisi kirjoittaa julki. Se on tunteiden sumentama ja senvuoksi väärä.
      Suloinen Danny - Ei ole kaikki miltä näyttää (1969) https://www.youtube.com/watch?v=Uk-qC9c7D-0

      • Mitä sää ny enää napiset mähän sanoin jo lopettavani ,seuraava jatkaja on ihan erilainen .


      • ikäisensä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mitä sää ny enää napiset mähän sanoin jo lopettavani ,seuraava jatkaja on ihan erilainen .

        Väärin meni! Mitä sää ny jo vastasit mulle!
        Minähän kirjoitin, "kantsis miettiä kolme kertaa, nukkua vielä yön yli ja rakastella aamulla oikein pohjanmaan kautta ennenkuin" vastaat mitään.


      • ikäisensä kirjoitti:

        Väärin meni! Mitä sää ny jo vastasit mulle!
        Minähän kirjoitin, "kantsis miettiä kolme kertaa, nukkua vielä yön yli ja rakastella aamulla oikein pohjanmaan kautta ennenkuin" vastaat mitään.

        Meni meni ,ihan hanuriin , kun kirjotat noin mun alueen ihmiselle niin sen voi käsittää käänteishuumorin kautta annetuks moitteeks ,kuten minäkin ja olen pikkusen herkkä nyt sellaselle.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Meni meni ,ihan hanuriin , kun kirjotat noin mun alueen ihmiselle niin sen voi käsittää käänteishuumorin kautta annetuks moitteeks ,kuten minäkin ja olen pikkusen herkkä nyt sellaselle.

        "koti-kiusattu"

        Älä sure toveri.
        Eiköhän minun aloitukseni täyty kaipauksista sinua kohtaan.
        Jos ei muuten, niin moitteeksi minulle.

        H.


    • Heikunkeikku

      Mulla on pyöriskellyt oikosulkuja sen verran pahasti, etten ole ketjuusi osallistunut. Kun jostakin syystä en oo keksinyt mitään kunnon sanomista. Eikä viitsi turhia asioita praatata. Mutta mutta ja mutta, kirjoitit lopettavasi keinulavittaketjut. Tulin kiiruusti kiittämään sun ketjuista. Niitä on ollut mukava lukea ja on ollut mukava kirjottaa niihin.
      Sun aloitukset ovat olleet siitä hyviä, että niihin on voinut kirjoittaa mitä on halunnut ja se, että ei ole ollut pakko-pakko laittaa musiikkia. Semmosta lepposta jutustelua.
      Riimejä on ollut myös kiva lukea.
      Kiitos vielä kerran.

      • Multa meni kärsivällisyys tohon turhaan syyttelyyn ja vihjailuun.
        Oikees elämäs olis voinu nokakkain selvittää asia mut tääl on valittava kuunteleeko natinaa vai vastaako ,jos vastaat osuvasti olet veemäinen luonne.
        En mä sellasia pikku ketjuja lopeta ,tykkään riimitellä ja linkitellä kaikenlaist ilman selvää teemaa.
        Tuuhan porukkaan kun näät soutulavittan .


      • "Heikunkeikku"

        Oletko tullut ajatelleeksi kannustaa uutta aloittajaa?

        H.


      • mömmömummi
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Oletko tullut ajatelleeksi kannustaa uutta aloittajaa?

        H.

        Kyl sulle siellä sit kannustajii ilmestyy ;))))))


      • kesivä

        Kiikkustuolin jalan alle jäi kookospähkinä,
        vauhti loppui, kiikku kaatui, kaikki näkyi tähtinä.
        Singotaan kovat pähkinät huitsin nevadaan,
        kiikustellaan mielissämme vaikka Kanadaan.
        Joskus tulee lumipalloefekti
        kun pikkupalloon vastaaminen on refleksi.
        Minä kävin tohtorilla, kuunteli ja koputti,
        päälle päätteeksi labraan sitten hoputti.
        Laskiaispullia ostin varmuudeksi kaksi,
        toisen jätin niistä illemmaksi.
        Ruvetaan katsomaan metsää puilta,
        tukitaan korvamme rääväsuilta :)

        Katkon kaikki puut:
        https://www.youtube.com/watch?v=nhHF_3K4_5Y


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Oletko tullut ajatelleeksi kannustaa uutta aloittajaa?

        H.

        Ei ollut tullut mieleeni, mutta ku nyt asiasta mainitsit, niin tottahan toki kannustan.
        En taida sinne rohjeta putkahtamaan, koska vaatimuksesi ovat niin Määrääviä. Ei semmosta eikä semmosta, ei Mis-sään tapauksessa sitte mitää Semmosta.
        JA musiikkia pitää muistaa laittaa AINA. Ja teksti pitää liittyä musiikkiin. Plogata ei saa, ei missään nimes, hyi heevetti.
        Saattanen kokeilla yhen kerran jollakin hyönteisaiheisella kirjotuksella.
        Heinäsirkasta vaikkapa, ku sillä on niin pitkät koivet. Ja mitäs sitten tapahtui, ku se kompastu. Sen kertonen sitten myöhemmin.
        Tai ehken sittenkään. Sinä kuitenkin torut ja sanot, että EI tommosta lässynläätä.
        :)


    • Tämähän on vedetty jo melkein sataan,
      joko huomenna kauniimpaa runoilua yllemme sataa
      muistakaa neitoset kannustaa ja kehua,
      tuota palstamme parhainta riimittelyjehua.
      Kaikkea hyvää toivon aloitukselleen sille,
      itse kuljen vapaille tuulen teille.


      https://youtu.be/a6cQMF-65xs

    • Pikkasen jänskättää kun joudun huomenna olemaan isäntä ja emäntä ,pakko tehrä kauppareissu yksin ja kotona orottaa kuitin tarkastaja.
      Miten sitä taas osaa muistaa kaikki eri hinnat ja kilohinnat ,miten hitos naiset voikin säilöä semmosen määrän tietoa päähänsä.
      No on sitä lunta ennenkin tullu tupaan ,vaik ostamalla niit panaaneita vääräst kaupast.
      Eeriksonin annalla mennään ehtooseen.
      https://www.youtube.com/watch?v=VCpTmMPWg94

      • utelijas

        Siitäkös sinulla on viikon tressi ollut?


      • varmatieto
        utelijas kirjoitti:

        Siitäkös sinulla on viikon tressi ollut?

        Ei se siitä ole tullut vaan siitä kun ent.siivooja ei halunnut olla ystävä hälle.


      • utelijas
        varmatieto kirjoitti:

        Ei se siitä ole tullut vaan siitä kun ent.siivooja ei halunnut olla ystävä hälle.

        Novoivoi. Antaa ajan kulua niin jospa vielä sopukin syntyisi.
        Minä ajattelin että joku sitä vaivaa kun on noin tressaantunut.

        Toivottavasti vaimokin varmaan kohta paranee jaloilleen. Toivotaan ainakin.


      • ent.siivoojaparka
        varmatieto kirjoitti:

        Ei se siitä ole tullut vaan siitä kun ent.siivooja ei halunnut olla ystävä hälle.

        Siitä nyt ei pidä kenenkään ressaantua, sillä ent.siivoojaparasta ei tule kenenkään munkaan ystävää tällä palstalla.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Siitä nyt ei pidä kenenkään ressaantua, sillä ent.siivoojaparasta ei tule kenenkään munkaan ystävää tällä palstalla.

        On huomattu ja et sä nyt ihan ensimmäisenä ole jos tunnen yksinäisyyttä
        Toi kylmätotuus joka aina yht aikaa ilmestyy vois olla hyvä sulle.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        On huomattu ja et sä nyt ihan ensimmäisenä ole jos tunnen yksinäisyyttä
        Toi kylmätotuus joka aina yht aikaa ilmestyy vois olla hyvä sulle.

        Oletko sinä oikein seurannut, milloin minä ilmestyn palstalle? Voi mikä kunnia! Älä kuitenkaan valvo koko yötä sitä odotellessasi!
        Tuo oletuksesi, että tekisin sen samaan aikaan kuin "ent.siivoojaparka" on kuitenkin valitettavasti väärä. Älä nyt hupsi vanha mies, vaan tarkista aikataulu uudelleen!

        Minä en puutu kenenkään ystävyyssuhteisiin ja samaa toivoisin sinultakin.
        Omat ystäväni löytyvät aivan muualta, kuin tältä palstalta.

        Musiikkina jotain vanhaa. https://www.youtube.com/watch?v=PT2y3bAAR1w


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Oletko sinä oikein seurannut, milloin minä ilmestyn palstalle? Voi mikä kunnia! Älä kuitenkaan valvo koko yötä sitä odotellessasi!
        Tuo oletuksesi, että tekisin sen samaan aikaan kuin "ent.siivoojaparka" on kuitenkin valitettavasti väärä. Älä nyt hupsi vanha mies, vaan tarkista aikataulu uudelleen!

        Minä en puutu kenenkään ystävyyssuhteisiin ja samaa toivoisin sinultakin.
        Omat ystäväni löytyvät aivan muualta, kuin tältä palstalta.

        Musiikkina jotain vanhaa. https://www.youtube.com/watch?v=PT2y3bAAR1w

        Sää oot varmaan semmonen narsisti joka ei ymmärrä et jotta vikka vois olla ,sää vaan tonkit vanhoja ja juokset naputtamas.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sää oot varmaan semmonen narsisti joka ei ymmärrä et jotta vikka vois olla ,sää vaan tonkit vanhoja ja juokset naputtamas.

        Melko kovan analyysin teit persoonastani. Saat vapaasti pitää mielipiteesi, mutta yritä nyt saada laskemaan tuo keljutuskäyräsi, ettet saa sydänkohtausta.

        Sinä itsehän olet oikein empatian ja oikeudenmukaisuuden perikuva. Et koe koskaan tekeväsi mitään väärää ja tottahan se on.

        Urheasti ja nöyrästi olet myös jaksanut kantaa kaikki sinuun kohdistuneet aiheettomat loukkaukset herkkähipiäisyydestäsi huolimatta. Toivottavasti marttyyrinviitta ei ole liian painava komistus hartioillesi.

        Olet todella harvinaislaatuinen henkilö. Sinusta ei löydy ainuttakaan inhimillistä virhettä, ei vaikka mikroskoopilla tutkisi.
        Siksi et voi piiloutua väkijoukkoon, koska sädekehä sinut paljastaa.


      • mustanainen
        kylmätotuus kirjoitti:

        Melko kovan analyysin teit persoonastani. Saat vapaasti pitää mielipiteesi, mutta yritä nyt saada laskemaan tuo keljutuskäyräsi, ettet saa sydänkohtausta.

        Sinä itsehän olet oikein empatian ja oikeudenmukaisuuden perikuva. Et koe koskaan tekeväsi mitään väärää ja tottahan se on.

        Urheasti ja nöyrästi olet myös jaksanut kantaa kaikki sinuun kohdistuneet aiheettomat loukkaukset herkkähipiäisyydestäsi huolimatta. Toivottavasti marttyyrinviitta ei ole liian painava komistus hartioillesi.

        Olet todella harvinaislaatuinen henkilö. Sinusta ei löydy ainuttakaan inhimillistä virhettä, ei vaikka mikroskoopilla tutkisi.
        Siksi et voi piiloutua väkijoukkoon, koska sädekehä sinut paljastaa.

        Olen alkanut miettimään onko siniset kuoleva rotu suomi24 palstoilla? Onko niin, että ylläpito haluaa ajaa mm. ikäryhmät alas? Kaiketi profiilien pito vie tilaa sinnehän ei mainostajat pääse, joten se on tarpeeton palvelu.
        Eihän täällä enää montaakan sinisellä kirjoittavaa ole, vai olenko ymmärtänyt väärin?


      • Kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Melko kovan analyysin teit persoonastani. Saat vapaasti pitää mielipiteesi, mutta yritä nyt saada laskemaan tuo keljutuskäyräsi, ettet saa sydänkohtausta.

        Sinä itsehän olet oikein empatian ja oikeudenmukaisuuden perikuva. Et koe koskaan tekeväsi mitään väärää ja tottahan se on.

        Urheasti ja nöyrästi olet myös jaksanut kantaa kaikki sinuun kohdistuneet aiheettomat loukkaukset herkkähipiäisyydestäsi huolimatta. Toivottavasti marttyyrinviitta ei ole liian painava komistus hartioillesi.

        Olet todella harvinaislaatuinen henkilö. Sinusta ei löydy ainuttakaan inhimillistä virhettä, ei vaikka mikroskoopilla tutkisi.
        Siksi et voi piiloutua väkijoukkoon, koska sädekehä sinut paljastaa.

        Musiikki unohtui. Tässä esityksessä on myös palanen historiaa, jonka tunteminen on yksi vahvuuksistasi.
        https://www.youtube.com/watch?v=Ea9fiMJrXC8


      • kylmätotuus
        Kylmätotuus kirjoitti:

        Musiikki unohtui. Tässä esityksessä on myös palanen historiaa, jonka tunteminen on yksi vahvuuksistasi.
        https://www.youtube.com/watch?v=Ea9fiMJrXC8

        Voihan nenä! Nimimerkkinikin kirjoitin isolla alkukirjaimella. Ei tässä kannata rueta isottelemaan, joten K pois ja tilalle k.


      • kylmätotuus
        mustanainen kirjoitti:

        Olen alkanut miettimään onko siniset kuoleva rotu suomi24 palstoilla? Onko niin, että ylläpito haluaa ajaa mm. ikäryhmät alas? Kaiketi profiilien pito vie tilaa sinnehän ei mainostajat pääse, joten se on tarpeeton palvelu.
        Eihän täällä enää montaakan sinisellä kirjoittavaa ole, vai olenko ymmärtänyt väärin?

        En osaa sanoa mitään siihen, mitä ylläpito haluaa. Sen kuitenkin tiedän, ettei rekisteröitymisellä ole mitään merkitystä. Pääsääntöisesti siniset muuttuvat mustiksi puskalaisiksi, kun rohkeus ei riitä kirjoittamaan omaa mielipidettä rekatulla nimimerkillä.

        Minun koneelleni ei tule yhtään mainosta. Poikani kai asensi tähän jonkin mainoseston. Itse en ymmärrä tästä härvelistä yhtikäs mitään.

        Minusta rekkautuminen joutaa romukoppaan, jos sen sääntöjä ei muuteta.


    • se.on.täytetty

      Sata !!!!!!;;;)

      • Nyt orotellaan vaan huomista ja uutta juttua,se on ku uuren kaupan avaaminen ,paljon tarjouksia ,jokaiselle jotakin .
        Helppoo mennä valmiiseen pöytään ,minuukin alko kauheest riimittämään mut säästetään nyt jotakin tuleville viikoille.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Nyt orotellaan vaan huomista ja uutta juttua,se on ku uuren kaupan avaaminen ,paljon tarjouksia ,jokaiselle jotakin .
        Helppoo mennä valmiiseen pöytään ,minuukin alko kauheest riimittämään mut säästetään nyt jotakin tuleville viikoille.

        "koti-kiusattu"

        On se valmiina.
        Pitäisiköhän laittaa jo nyt.
        Ettei tarvitse sinunkaan käteen riimitellä :)

        https://www.youtube.com/watch?v=h_HzMuqUB4I

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        On se valmiina.
        Pitäisiköhän laittaa jo nyt.
        Ettei tarvitse sinunkaan käteen riimitellä :)

        https://www.youtube.com/watch?v=h_HzMuqUB4I

        H.

        Jos kuvitellaan et ollaan ravikilpailuis niin ,mä veikkaan sun hevosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe