Valitaan viisaasti seuramme.

Yhteisönmme ilmapiiri on kuin Venäjällä. Palstan kokoamiseen asialliseksi tarvitaan toimia. (Hajoita)

Hajoitus voisi alkaa sillä, että seitsemänkymppiset poistuisivat omaan ikäryhmäänsä ja alle kuuskymppiset omaansa.

Näin säästyisimme siltä, että munat eivät opettaisi kanoja ja kanat eivät hyysäisi munia.

Hallitse

Ajojahteja organisoivat yhteisön jäsenet ovat ottaneet palstalla oman käden oikeudet kuten Reilukerholaiset aikoinaan. Liekö palstalla uusi liivijengi vartioimassa meitä vielä sut hyvissä voimissa olevia "vanhuksia". Raavaat työikäiset sydän- ja verisuonitautiset.

Kirjoitukset, joita tänne kirjoitamme ovat yhteistä jaettavaa. Kirjoituksemme löytyvät arkistoista niin mustien kuin sinistenkin. Jos halutaan välttää väärinkäsityksiä olisiko syytä kirjoittaa rehellisesti.
Ei Siskon/veljen/kummin/kaiman asioista. Tai eräästä, yhdestä jne.

Palstamme on vilkas ja vakikirjoittajat teräviä keskustelijoita. Ikäväkyllä se on vetänyt kuin kärpäspaperi pakolaisia. Heitä, jotka eivät ole löytäneet paikkaansa omissa ikäryhmissään.

Kaikki tuntuvat hamuavan paltanäkyvyyttä. Jos eivät kyvyillään sitä saa se on hankittava, vaikkapa jatkuvilla vittuiluilla roikkuen vakinikkien (sinisten) hameenhelmoissa tai housunlahkeissa. Ei keskustelu ole sitä, että joka ainoassa ketjussa pitää hämmentää suuna päänä ja persienä.

Valitkaa seuranne, valitkaa ketjunne, niin minäkin teen.

108

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossuutasoukemmalle

      Paraskin neuvoja!
      Itsehän sinä olet koko palstan pahimpia riidankylväjiä.
      Ylimielinen ja kostonhimoinen moninikki, joka kuvittelee olevansa Jumalan lahja palstalle.

      • Häivy, en kaipaa seuraasi, tunnistettavissa olet.


      • yleensä-en-puutu

        ...mutta nyt komppaan


      • yleensä-en-puutu kirjoitti:

        ...mutta nyt komppaan

        minäkin taputan suuria karvasia käsiäni,helmat hulmuten.


      • yleensä-en-puutu
        yleensä-en-puutu kirjoitti:

        ...mutta nyt komppaan

        jottei tulisi väärinkäsitystä epäselvästä puumallista johtuen tarkennan komppaavani "jossuutasoukemmalle" nimimerkin kommenttia


      • yleensä-en-puutu kirjoitti:

        jottei tulisi väärinkäsitystä epäselvästä puumallista johtuen tarkennan komppaavani "jossuutasoukemmalle" nimimerkin kommenttia

        Minä taas en nimeä ketään suosikiksi vaan taputan kelle vaan joka saa tän palstan järjestykseen.


    • En olisi häätämässä ketään pois. Juupas-eipäs hommiksi on palsta mennyt. Tämä on avoin palsta, aion käydä edelleenkin jos ei ihan mahdottomaksi mene. Keväällä kun ulkona viihtyy paremmin jää täällä roikkuminen.
      Otattelu siitä kuka on minkäkin nikin takana ei minua kiinnosta.
      En kirjoittele puskasta kun tämän nikin rekisteröin entisen tilalle.

      • RealistiN

        Suomi24 ohjeiden mukaisesti tänne voi aivan yhtälailla kirjoittaa rekisteröityneet ja rekisteröitymättömät kirjoittajat.

        Nyt muutama rekisteröitynyt on tehnyt tästä elämää suuremman kysymyksen, ja he yrittävät täysin perusteettomasti häätää täältä pois rekisteröitymättömiä kirjoittajia.

        Jos kirjoittaja haluaa kirjoittaa vain rekisteröityjen parissa, tulee hänen silloin valita jokin toinen foorumi, sellainen jossa on rekisteröitymispakko.

        Todennäköinen syy sille miksi he eivät näin tee, on heidän oman moninikkeilynsä vaikeutuminen, kun he eivät voi enää painua puskiin huutelemaan ilkeyksiään toisten piikkiin.


      • RealistiN kirjoitti:

        Suomi24 ohjeiden mukaisesti tänne voi aivan yhtälailla kirjoittaa rekisteröityneet ja rekisteröitymättömät kirjoittajat.

        Nyt muutama rekisteröitynyt on tehnyt tästä elämää suuremman kysymyksen, ja he yrittävät täysin perusteettomasti häätää täältä pois rekisteröitymättömiä kirjoittajia.

        Jos kirjoittaja haluaa kirjoittaa vain rekisteröityjen parissa, tulee hänen silloin valita jokin toinen foorumi, sellainen jossa on rekisteröitymispakko.

        Todennäköinen syy sille miksi he eivät näin tee, on heidän oman moninikkeilynsä vaikeutuminen, kun he eivät voi enää painua puskiin huutelemaan ilkeyksiään toisten piikkiin.

        Väärin tulkittu ,rekisteröityneet haluaa provoilevat mustat pois häiriköimästä, siin on iso ero.


      • Ressukat
        RealistiN kirjoitti:

        Suomi24 ohjeiden mukaisesti tänne voi aivan yhtälailla kirjoittaa rekisteröityneet ja rekisteröitymättömät kirjoittajat.

        Nyt muutama rekisteröitynyt on tehnyt tästä elämää suuremman kysymyksen, ja he yrittävät täysin perusteettomasti häätää täältä pois rekisteröitymättömiä kirjoittajia.

        Jos kirjoittaja haluaa kirjoittaa vain rekisteröityjen parissa, tulee hänen silloin valita jokin toinen foorumi, sellainen jossa on rekisteröitymispakko.

        Todennäköinen syy sille miksi he eivät näin tee, on heidän oman moninikkeilynsä vaikeutuminen, kun he eivät voi enää painua puskiin huutelemaan ilkeyksiään toisten piikkiin.

        Hyvä kirjoitus. Montakohan nikkiä korpilla ja kiusatullakin jatkuvasti on käytössä? Ja sitten ollaan muka niin sinistä, niin sinistä.


      • RealistiN
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Väärin tulkittu ,rekisteröityneet haluaa provoilevat mustat pois häiriköimästä, siin on iso ero.

        Älä jaksa.
        Jokainen meistä tietää rekisteröityneiden huutelevan jatkuvasti puskista, jopa tällainen tavan tallajakin sen huomaa.
        Joskus vuosituhannen alussa kuvittelin vakinikin kirjoittajien olevan jotenkin rehdimpiä, pidin itse kiinni yhdestä ja samasta nimimerkistä kunnes huomasinkin olevani ainoa yksinikkinen.
        Rekisteröitymätön voi sanoa kaikki mielipiteensä puskasta, mutta rekisteröitynyt hoitaa puskasta vain ilkeilynsä ja itsensä kehumisen, siksi puskista kirjoittelu näyttää usein ikävältä.


      • Ressukat kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Montakohan nikkiä korpilla ja kiusatullakin jatkuvasti on käytössä? Ja sitten ollaan muka niin sinistä, niin sinistä.

        räi ,räi sullekkin timantti.


      • RealistiN kirjoitti:

        Älä jaksa.
        Jokainen meistä tietää rekisteröityneiden huutelevan jatkuvasti puskista, jopa tällainen tavan tallajakin sen huomaa.
        Joskus vuosituhannen alussa kuvittelin vakinikin kirjoittajien olevan jotenkin rehdimpiä, pidin itse kiinni yhdestä ja samasta nimimerkistä kunnes huomasinkin olevani ainoa yksinikkinen.
        Rekisteröitymätön voi sanoa kaikki mielipiteensä puskasta, mutta rekisteröitynyt hoitaa puskasta vain ilkeilynsä ja itsensä kehumisen, siksi puskista kirjoittelu näyttää usein ikävältä.

        Kun puhut rekisteröityneistä jotka monella nikillä puskasta huutelevat,tarkoitat varmaan siilimuori3 nikkiä?
        Hänhän oli ainoa joka eilen tunnusti näin menettelevänsä, hänen vaikuttimistaan en osaa sanoa, jotain hämärää siinä on


      • RealistiN
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun puhut rekisteröityneistä jotka monella nikillä puskasta huutelevat,tarkoitat varmaan siilimuori3 nikkiä?
        Hänhän oli ainoa joka eilen tunnusti näin menettelevänsä, hänen vaikuttimistaan en osaa sanoa, jotain hämärää siinä on

        No en todellakaan tarkoita. Kun ulkopuolisena seuraa sivusta tätä kärhämöintiä täällä niin väkisinkin huomaa kuinka rekatut jatkuvasti hyppäävät tarpeen tullen puskaan.

        Joutuessaan puskakiusanteon uhriksi kannattaisi rekatun funtsia kenen toisen rekatun varpaille on tallonut tai muroihin pissinyt.

        Näin rekkaamattomana voi sanoa mielipiteensä aikalailla rehellisesti, sillä jos joku käy punttiin kiinni, niin nimmari on helppo vaihtaa.


      • hytinäx1
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun puhut rekisteröityneistä jotka monella nikillä puskasta huutelevat,tarkoitat varmaan siilimuori3 nikkiä?
        Hänhän oli ainoa joka eilen tunnusti näin menettelevänsä, hänen vaikuttimistaan en osaa sanoa, jotain hämärää siinä on

        Turhaan kallista aikaa menee hukkaan täällä palstalla oleskeluun. Kaikki aloitukset tuntuvat menevän piikittelyksi ja riidaksi. Pitäisköhän pitää paussia muutama päivä ja kannattaako kaikkiin itseensä kohdistettuihin kirjoituksiin edes vastata.
        Mistä me tiedämme jos provoilujen aloittajat ovat itse Suomi24 henkilökuntaa ja yrittävät rekkautumattomat saada rekistereihinsä, mutta mietityttää minkähän takia. Miksi Suomi 24 tarvitsee rekisteröityneitä henkilöitä?


      • RealistiN kirjoitti:

        No en todellakaan tarkoita. Kun ulkopuolisena seuraa sivusta tätä kärhämöintiä täällä niin väkisinkin huomaa kuinka rekatut jatkuvasti hyppäävät tarpeen tullen puskaan.

        Joutuessaan puskakiusanteon uhriksi kannattaisi rekatun funtsia kenen toisen rekatun varpaille on tallonut tai muroihin pissinyt.

        Näin rekkaamattomana voi sanoa mielipiteensä aikalailla rehellisesti, sillä jos joku käy punttiin kiinni, niin nimmari on helppo vaihtaa.

        Ajattelin vaan kun hän tunnusti ,mistä merkeistä huomaat puskaan menon .Mustana kirjoittajana voit vapasti paljastaa tietosi ei sinua voira häiriköirä.


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Turhaan kallista aikaa menee hukkaan täällä palstalla oleskeluun. Kaikki aloitukset tuntuvat menevän piikittelyksi ja riidaksi. Pitäisköhän pitää paussia muutama päivä ja kannattaako kaikkiin itseensä kohdistettuihin kirjoituksiin edes vastata.
        Mistä me tiedämme jos provoilujen aloittajat ovat itse Suomi24 henkilökuntaa ja yrittävät rekkautumattomat saada rekistereihinsä, mutta mietityttää minkähän takia. Miksi Suomi 24 tarvitsee rekisteröityneitä henkilöitä?

        Jokainen kerta kun selitän kantaani rekkautumiseen se tahallaan väännetään eriksi kun tarkotan.
        Sinisiltä tulee paljon vähemmän törkyviestejä ,syystä että se alkuperä on helppo selvittää.
        En kaipaa muuta kuin asiallista juttelua , ei sellasia mihin provosoituu ja lähtee mukaan, en kumminkaan aio lähteä karkuun.
        Ellei saaolla rauhassa niin sitten tapellaan


      • RealistiN kirjoitti:

        No en todellakaan tarkoita. Kun ulkopuolisena seuraa sivusta tätä kärhämöintiä täällä niin väkisinkin huomaa kuinka rekatut jatkuvasti hyppäävät tarpeen tullen puskaan.

        Joutuessaan puskakiusanteon uhriksi kannattaisi rekatun funtsia kenen toisen rekatun varpaille on tallonut tai muroihin pissinyt.

        Näin rekkaamattomana voi sanoa mielipiteensä aikalailla rehellisesti, sillä jos joku käy punttiin kiinni, niin nimmari on helppo vaihtaa.

        Näin on, kukaan ei pääse kiinni kun vaihtaa nikkiä. Sehän on ihan luvallista. En minä lue kovin tarkkaan viestejä joten en huomaa kuin hyvin harvoin puskan takaa pilkistävän sinisen nikin.
        Minä tykkään lukea mitä kirjoitetaan, en niinkään kuka kirjoittaa.


      • Blackforever
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Väärin tulkittu ,rekisteröityneet haluaa provoilevat mustat pois häiriköimästä, siin on iso ero.

        Kun täällä katsoo viimeaikaisia kirjoituksia, siniset täällä reuhaavat aiheesta minäminä minä minä, mustien joukossa kirjoitellaan ihan kaikenlaisista asioista. Eli pari sinistä täällä pää-asiassa häiriköi. Heidän kanssaan ei pääse minkäänlaiseen asialliseen juttuun jos ei heitä ihaile ja nosta korokkeelle.


      • Kiikkuukiikkuu
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun puhut rekisteröityneistä jotka monella nikillä puskasta huutelevat,tarkoitat varmaan siilimuori3 nikkiä?
        Hänhän oli ainoa joka eilen tunnusti näin menettelevänsä, hänen vaikuttimistaan en osaa sanoa, jotain hämärää siinä on

        Hyvä provo.


      • Melaheiluen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun puhut rekisteröityneistä jotka monella nikillä puskasta huutelevat,tarkoitat varmaan siilimuori3 nikkiä?
        Hänhän oli ainoa joka eilen tunnusti näin menettelevänsä, hänen vaikuttimistaan en osaa sanoa, jotain hämärää siinä on

        Eikös tän ketjun aloittaja ole jopa eri sukupuolena kellit heiluen kirjoittanut?


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun puhut rekisteröityneistä jotka monella nikillä puskasta huutelevat,tarkoitat varmaan siilimuori3 nikkiä?
        Hänhän oli ainoa joka eilen tunnusti näin menettelevänsä, hänen vaikuttimistaan en osaa sanoa, jotain hämärää siinä on

        Ainoa rehti siis. Päästäppä irti jo lahkeestani vai oletko niin ihastunut että piti jäädä ikikausiksi roikkumaan kun pikkasen enemmän huomiota sinulle annoin? Minun kiinnostukseni loppui jo, keksihän sinäkin uusi aihe tai kohde.
        siilimuori3


      • Melaheiluen kirjoitti:

        Eikös tän ketjun aloittaja ole jopa eri sukupuolena kellit heiluen kirjoittanut?

        Mitä vitun väliä sillä on jos saa asiakeskustelun aikaan onko hame tai housut. Asiakeskusteluja perään ei jatkuvaa vittuilua, tunnetuille nimimerkeille.
        Tämäkin ketju olisi voinut mennä erilailla jos aloittaja olisi ollut Niilo Peräkuisma.


      • Avoinpalsta
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mitä vitun väliä sillä on jos saa asiakeskustelun aikaan onko hame tai housut. Asiakeskusteluja perään ei jatkuvaa vittuilua, tunnetuille nimimerkeille.
        Tämäkin ketju olisi voinut mennä erilailla jos aloittaja olisi ollut Niilo Peräkuisma.

        Niinpä niin...................
        "ei jatkuvaa vittuilua, tunnetuille nimimerkeille".


    • mitä.me.sit.tehdää

      Älä ny tommottis vaadi, hunksiltkin pääsee kova parku jos häne lempiläyskäsä ja pelastusrenkaasa demetter täält poies ajetaa.

    • vaari70-v

      Pakenen silmittömästi

      • k-kk-k-kk

        määki pakanesin kauas poies nii et mun sukkahousuist silmät vilkkusee vaik mää oonki miäs tierätte kyl kyl. voi mun sukkahousut polosii. onnek mun eukollain on kuis pal vaa sukapököi. mua nii pal pököstyttäs et housuit pois vaa.


    • eppu2

      Jaa-a, liekö tämä nyt sitten yhtä suuri kysymys, kuin Venäjä konsanaan.
      Jospas nuo ´´ali- ja yli-ikäiset tuntevat sisällään olevansa meitä.
      Kertovat nuo viisaammat, että ikä on vain numeroita.
      Mitä se ajojahti sitten onkaan.
      Tässä omassa mustuudessani vaan kirjoittelen ja kun pistän kannen kiinni, ei täällä ole, kun kissa ja minä ja nuo ´´Montanan poliisit.´´ Eivät aja minua takaa.
      Sehän tässä meiningissä nyt on kyllä vähän viturallaan, että keskustelijoita ei vedä, kun palstasta, nikeistä ja pakolaisista puhuminen.
      Liekä kevätväsymystä immeisillä.
      Ne oli niitä savikiekkoja, joita joskus mukulana soiteltiin veivattavalla grammarilla, ne tuppasi joskus jäämään, ikäänkuin jauhamaan paikalleen.
      Neulaa piti sitten varovasti siirtää.

      • yritin pitkään olla kuin oikeessa elämässäkin mutta kun aletaan sanomaan että mene pois täältä , voit olla varma että en lähre muuten ku operaattorin käskystä.


      • eipä.jaotella
        koti-kiusattu kirjoitti:

        yritin pitkään olla kuin oikeessa elämässäkin mutta kun aletaan sanomaan että mene pois täältä , voit olla varma että en lähre muuten ku operaattorin käskystä.

        Mitähän ylläpito sanoisi tuosta komentelustasi ja rekisteröimiseen pakottamisesta?


      • eipä.jaotella kirjoitti:

        Mitähän ylläpito sanoisi tuosta komentelustasi ja rekisteröimiseen pakottamisesta?

        Komentaminen ja pakottaminen ? esimerkkejä näistä sanoista minun käyttämänä ja missä yhteyressä , katellaan yhressä niin väärinkäsitys selvii.


      • eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

        yritin pitkään olla kuin oikeessa elämässäkin mutta kun aletaan sanomaan että mene pois täältä , voit olla varma että en lähre muuten ku operaattorin käskystä.

        Tuota noin, vastasit mulle.
        En minä ole tietääkseni missään ketään käskenyt pois.
        Meni yli ymmärrykseni.


      • eppu2 kirjoitti:

        Tuota noin, vastasit mulle.
        En minä ole tietääkseni missään ketään käskenyt pois.
        Meni yli ymmärrykseni.

        et suinkaan ,selitin oman kiukkuni taustoja ei todella millään lailla koske sinua.


      • eipä.jaotella
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Komentaminen ja pakottaminen ? esimerkkejä näistä sanoista minun käyttämänä ja missä yhteyressä , katellaan yhressä niin väärinkäsitys selvii.

        "kirjotahan sinisellä niin saat vastauksen ,tai lue mustien kokoontumis juttu ja laivaristeily niin pääset kärryille ,mun vastauksista."

        Jatkuva mollaaminen rekisteröimättömiä nimimerkkejä kohtaan.


      • p-pauke1
        eipä.jaotella kirjoitti:

        "kirjotahan sinisellä niin saat vastauksen ,tai lue mustien kokoontumis juttu ja laivaristeily niin pääset kärryille ,mun vastauksista."

        Jatkuva mollaaminen rekisteröimättömiä nimimerkkejä kohtaan.

        Olen toki huomannut koti-kiusatut kirjoitukset jo jonkin aikaa, mutta jospa ei jaoteltaisiin, koska tuota mollaamista, jonka mainitset, on harjoittanut jo kauan, korppis, paloma ja hunkkelikin.


      • eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

        et suinkaan ,selitin oman kiukkuni taustoja ei todella millään lailla koske sinua.

        Niin arvelinkin, halusin vaan varmentaa.


      • Ymmällään
        eppu2 kirjoitti:

        Niin arvelinkin, halusin vaan varmentaa.

        Täytyy ihan kysästä sinulta eppu : etkö ole vielä tajunnut vai etkö ole tajuavinasi olevasi koti-kiusatun haukkuma mustanikki ????


      • eppu2
        Ymmällään kirjoitti:

        Täytyy ihan kysästä sinulta eppu : etkö ole vielä tajunnut vai etkö ole tajuavinasi olevasi koti-kiusatun haukkuma mustanikki ????

        Joopati joo, musta on nikki ja olla saa.
        Jos kuka hyvänsä nikkini väriä haukkuu, niin haukkukoon.
        Punasen laittasin, jos semmoinen olisi mahdollista.


      • Ymmällään
        eppu2 kirjoitti:

        Joopati joo, musta on nikki ja olla saa.
        Jos kuka hyvänsä nikkini väriä haukkuu, niin haukkukoon.
        Punasen laittasin, jos semmoinen olisi mahdollista.

        Ahaa. Et siis ole tajuavinasi. Sitä epäilinkin.


      • eppu2 kirjoitti:

        Joopati joo, musta on nikki ja olla saa.
        Jos kuka hyvänsä nikkini väriä haukkuu, niin haukkukoon.
        Punasen laittasin, jos semmoinen olisi mahdollista.

        "eppu2"

        Tyylikästä toimintaa tällä kertaa.
        Olen tässä seurannut sorrutko väärään seuraan.
        Älä sorru.
        Pysy itsenäsi.

        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Tyylikästä toimintaa tällä kertaa.
        Olen tässä seurannut sorrutko väärään seuraan.
        Älä sorru.
        Pysy itsenäsi.

        H.

        Kiitos, omaa nahkaani en aio luoda.
        Ei minusta siihen ole.


      • entinen_teini
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Tyylikästä toimintaa tällä kertaa.
        Olen tässä seurannut sorrutko väärään seuraan.
        Älä sorru.
        Pysy itsenäsi.

        H.

        hunksz kiltti, pysy pois tällaisista ketjuista. Tämä ketju on tarkoitettu vain riitelijöille.


      • Vaikuinka
        entinen_teini kirjoitti:

        hunksz kiltti, pysy pois tällaisista ketjuista. Tämä ketju on tarkoitettu vain riitelijöille.

        Kuten sinä?


      • turhaa.kinaa
        entinen_teini kirjoitti:

        hunksz kiltti, pysy pois tällaisista ketjuista. Tämä ketju on tarkoitettu vain riitelijöille.

        Eihän täällä edes vastata heille jotka eivät ole riitelijöitä. Onneksi heitäkin on.


      • mannaa.ja.mansikkaa
        turhaa.kinaa kirjoitti:

        Eihän täällä edes vastata heille jotka eivät ole riitelijöitä. Onneksi heitäkin on.

        Harmi, että riitelijät ovat vallanneet palstan.
        Keskustelutaitoiset ovat harvassa tai vain kuulolla, mikä on ymmärrettävää, kun keskusteluja ei juuri synny, sillä omien toimien luetteloja ja gallupkyselyjä en laske keskusteluiksi.


      • aamu.uusin.silmin
        mannaa.ja.mansikkaa kirjoitti:

        Harmi, että riitelijät ovat vallanneet palstan.
        Keskustelutaitoiset ovat harvassa tai vain kuulolla, mikä on ymmärrettävää, kun keskusteluja ei juuri synny, sillä omien toimien luetteloja ja gallupkyselyjä en laske keskusteluiksi.

        "Eihän täällä edes vastata heille jotka eivät ole riitelijöitä. Onneksi heitäkin on."

        Niiiiiiin..... Mitäpäs aihetta on vastata asiallisesti, sama kuin heittäisi gasoliinia tuleen. Silloin kun on riitelyvaihe päällä, ei mikään auta siihen että riitely loppuisi, päin vastoin saa vain uutta aihetta riitelyyn.

        Parempi itselleni ohittaa koko palsta muutamaksi päiväksi ja katsoa sitten onko rauhoittunut.

        On kait sitä huonoatuulta/-oloa ja vastoinkäymisiä itsekullakin, vaan onko sitä pakko purkaa palstalle, jos siellä on rauhallista ja saada kaaos aikaan aiheettomasti koko porukalle.

        Mahtukaahan housuihinne/hameeseenne tai pyjamaanne/paituliiniinne, nukkukaa yö rauhallisesti ja yrittäkää rauhoittua aamuksi.

        (ei ole tarkoitettu riitelyksi)


    • PelastetaankoVai

      Kirjoittakaa mielenkiintoisia alustuksia aloitukseksi ja kommentoikaa niitä asiallisesti. Keskustelkaa itse omalla tyylillänne, parjaamatta toisia ja yrittämällä esiintyä aikuisesti.

      Me voimme itse päättää, mitä haluamme. Pelastetaanko palsta vai hylätäänkö se lepäämään, kunnes....

    • "Valitkaa seuranne, valitkaa ketjunne", aivan, niin juuri minä teen.
      Mutta toisinaan näyttää siltä, että minun vaatimattomasta seurastani ollaan omituisillakin tavoilla kiinnostuneita.

    • ylläpidolle-ehdotus

      palsta siistiytyisi kummasti jos rekatut eivät voisi kirjoittaa muulla kuin rekatullaan

      • Kannatan vilpittömästi ,silloin kukaan ei voisi minua aiheetta syyttää.


      • eipä.jaotella

        Samaa mieltä. Nythän ei tiedä kukaan kuka kommentoi rekatullaan, kuka ilman rekattua ja kaikki menee asiallistenkin rekisteröimättömien piikkiin.

        Voi ilkeydet olla rekisteröityjen omiakin ilkeilyjä.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kannatan vilpittömästi ,silloin kukaan ei voisi minua aiheetta syyttää.

        Olen samaa mieltä kuin nimimerkki "ylläpidolle ehdotus". Sitten kun tarkemmin ajattelin, siitä tulisi vuoden turhake-ehdotus.


      • Juo.viiniä.vaan
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin nimimerkki "ylläpidolle ehdotus". Sitten kun tarkemmin ajattelin, siitä tulisi vuoden turhake-ehdotus.

        Kyllä tulis sullekin tylsää kun et enää vois hypätä puskaan hämmentämään ja kirjoittamaan ilkeilykommentteja.


      • Juo.viiniä.vaan kirjoitti:

        Kyllä tulis sullekin tylsää kun et enää vois hypätä puskaan hämmentämään ja kirjoittamaan ilkeilykommentteja.

        Mikä estäisi minua hyppäämästä puskaan?


      • oksan-aihe
        korppis kirjoitti:

        Mikä estäisi minua hyppäämästä puskaan?

        ylläpidolle-ehdotus

        1.2.2016 15:07
        Uusi

        palsta siistiytyisi kummasti jos rekatut eivät voisi kirjoittaa muulla kuin rekatullaan


      • Juo.viiniä.vaan
        korppis kirjoitti:

        Mikä estäisi minua hyppäämästä puskaan?

        Sulla taitaa taas kerran järki kulkea klimpeissä! Juurihan minä sanoin että ilkeilet puskasta. KÄSSÄÄT SÄ??


      • oksan-aihe kirjoitti:

        ylläpidolle-ehdotus

        1.2.2016 15:07
        Uusi

        palsta siistiytyisi kummasti jos rekatut eivät voisi kirjoittaa muulla kuin rekatullaan

        Vastasi jo kyseiseen kehitysideaan kompaten K/K:ta

        Olen samaa mieltä kuin nimimerkki "ylläpidolle ehdotus". Sitten kun tarkemmin ajattelin, siitä tulisi vuoden turhake-ehdotus.

        Mietipäs tuota tykönäsi ; ) Jospa aukeisi.


      • Juo.viiniä.vaan kirjoitti:

        Sulla taitaa taas kerran järki kulkea klimpeissä! Juurihan minä sanoin että ilkeilet puskasta. KÄSSÄÄT SÄ??

        No en kässää, niin kauan kuin rääkyt ilman todisteita.


    • ent.siivoojaparka

      Taasko on yksi maailmaaparantava tulisielu laittamassa tätä meidän mukavaa palstaa "ojennukseen"?
      Eihän siinä mitään, yritä vaan valaa meidät kaikki oikein kauniiseen muottiisi. Moni muukin on yrittänyt omalla muotillaan.
      Epäonniostunut, niinkuin sinäkin tulet tekemää.
      Mutta kerran yrittäjä, aina yrittäjä, vielä eläkkeelläkin ollessaan. Tsemppiä!!!

    • Minulla ei ole mitään sitä vastaan että mahdollisuus käyttää muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnusta otettaisi pois. Olen aina ollut tätä mieltä. Se avaa mahdollisuuden epäreiluun kommunikointiin.
      Kyllä minäkin valitsen seurani täällä: vastaan yleensä kaikille rekatuille jotka osoittavat minulle viestinsä ja kaikille ei-rekatuille, jos viesti on asiallinen, ei jahtaamista, moittimista tai vikojen etsimistä. Rekatuille, suomi24 -nettiyhteisöön liittyneille ja jotkaovat tulleet enemmän tai vähemmän tutuiksi saavat myös antaa minulle palautetta, jos olen kirjoittanut epäystävällisesti tai antanut vääriä tietoja; vastaan kritiikkiin myös mutta se riippuu miten se esitetään.
      Ikäryhmien jaot ovat minun mielestäni vain ohjeistavia: minun puolestani täällä saavat kirjoittaa iänpuolesta nuoremmat ja vanhemmat, jos aiheet vain ovat tätä ikäryhmää kiinnostavia.

      • ent.siivoojaparka

        Mutta kun sitä mahdollisuutta ei oteta pois, koska olet pomo vain kotonasi, niin ihan turha jatkuvasti natkuttaa tuota samaa.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mutta kun sitä mahdollisuutta ei oteta pois, koska olet pomo vain kotonasi, niin ihan turha jatkuvasti natkuttaa tuota samaa.

        Sinä olet Paloman perässä roikkuja ja hänelle vittuilija, mitä siitä saat kerro minulle? Josko ymmärtäisin perskärpästäni hieman paremmin.


      • Avoinpalsta
        korpikirjailija kirjoitti:

        Sinä olet Paloman perässä roikkuja ja hänelle vittuilija, mitä siitä saat kerro minulle? Josko ymmärtäisin perskärpästäni hieman paremmin.

        Miksi paloma on nakannut sinut ulos facekavereistaan?


      • olen.huomannut
        korpikirjailija kirjoitti:

        Sinä olet Paloman perässä roikkuja ja hänelle vittuilija, mitä siitä saat kerro minulle? Josko ymmärtäisin perskärpästäni hieman paremmin.

        Kyl hän roikkuu eräitten muittenkin peräs vittuilemas.


      • olen.huomannut kirjoitti:

        Kyl hän roikkuu eräitten muittenkin peräs vittuilemas.

        Ikävä kyllä näin on. Ei ole jäänyt huomaamatta.


      • Avoinpalsta kirjoitti:

        Miksi paloma on nakannut sinut ulos facekavereistaan?

        voiko olla että vielä tästäkin pitää mainita
        eiks tää oo jo jumalattoman vanha juttu :)


      • tiinaiseksi kirjoitti:

        voiko olla että vielä tästäkin pitää mainita
        eiks tää oo jo jumalattoman vanha juttu :)

        Kotikiusattu on joutunut koville, mukava mies, mutta osaa hän takaisin tuupata iholle tulijat.


      • Huhhuhhu
        korppis kirjoitti:

        Kotikiusattu on joutunut koville, mukava mies, mutta osaa hän takaisin tuupata iholle tulijat.

        Kyllä on huomattu että "miehellä" on todella v-ittumainen luonne.


      • Huhhuhhu kirjoitti:

        Kyllä on huomattu että "miehellä" on todella v-ittumainen luonne.

        No, meillä kaikilla sinisillä on vittumainen luonne. Se on näet sidoksissa väriin. Mustat ovat leppoisia ihmisiä eivät ikinä kettuile kenellekään.


      • palo.mako
        korpikirjailija kirjoitti:

        Sinä olet Paloman perässä roikkuja ja hänelle vittuilija, mitä siitä saat kerro minulle? Josko ymmärtäisin perskärpästäni hieman paremmin.

        KORPIKIRJAILIJALLE
        sun "vittuilusi" tunnen jo vuosikymmenen takaa.
        Millaista tekstiä lienet kirjoihisi "suoltanut"?!!


    • bessie-

      Miksi ihmeessä täällä pitäisi seuransa valita, ja vielä viisaasti? Kaikki varmaan ymmärtävät, että jokainen voi valita mihin ja kenelle vastaa. Turha tuollaista itsestään selvää asiaa on aikuisille ihmisille tolkuttaa.

      Kukaan ei muuten edes pysty täällä valitsemaan seuraansa. Yritystä kyllä näkyy olevan ja tarvetta julistaa omaa valikoivuuttaan, oikeastaan yllättävänkin paljon ja kyllästymiseen asti, kaikille avoin keskustelupalsta ja vielä 60 ikäisille tarkoitettu kuitenkin.

      • Varaa.valita

        Ei kaikkien vitt****den kanssa ole pakko keskustella. Et kai sä muuallakaan ala riitelijöiden seurassa kovin pitkään olemasn.


      • Bessie kirjoittaa asiaa. Olen samaa mieltä hänen kanssaan.


      • Varaa.valita kirjoitti:

        Ei kaikkien vitt****den kanssa ole pakko keskustella. Et kai sä muuallakaan ala riitelijöiden seurassa kovin pitkään olemasn.

        Näin minäkin sen näen. Luonnollista valintaa tapahtuu koko ajan.


    • Viisaita sanoja sinulta, korpikirjailija. Täällä on kaikilla oikeus kirjoittaa, mutta oikeuttaan pitää itse kunkin taiten käyttää.

      Nämä viestit ovat monelle merkityksellisiä ja tuon tietäen on mielipiteet laadittava.

      Omassa karsinassa on pysyttävä. Minäkin hillun yli kymmenen vuotta liian vanhana.

      Yhä vanhemmiksi ja myös heikommiksi käyvät ne palstojen tukipilarit, joiden varassa ketjut täällä elävät.

      • mitä.et.ymmärtänyt

        korpikirjailija

        1.2.2016 12:50

        Yhteisönmme ilmapiiri on kuin Venäjällä. Palstan kokoamiseen asialliseksi tarvitaan toimia. (Hajoita)

        Hajoitus voisi alkaa sillä, että seitsemänkymppiset poistuisivat omaan ikäryhmäänsä ja alle kuuskymppiset omaansa.

        Näin säästyisimme siltä, että munat eivät opettaisi kanoja ja kanat eivät hyysäisi munia.


      • Kun ymmärrystä riittäisi edes sen verran, että kukaan ihminen ei riitele yksin.


      • itseriittoistariitaa
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kun ymmärrystä riittäisi edes sen verran, että kukaan ihminen ei riitele yksin.

        niinhän sitä luulisi :D
        sininen heittää viitan harteiltaan ja tulee riitelemään itsensä kanssa mustana ;)


      • Avoinpalsta
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kun ymmärrystä riittäisi edes sen verran, että kukaan ihminen ei riitele yksin.

        Sinä rakastat riitelemistä, teet parhaasi että riita palstalla säilyy.


      • Avoinpalsta kirjoitti:

        Sinä rakastat riitelemistä, teet parhaasi että riita palstalla säilyy.

        No, jätän sinut riitelemään itesseis ; )


    • ihanaa vanha tuttu meno jatkuu
      vaikka en oo kuukausiin seurannu koko palstaa
      ihan kun kotiin olis tullu
      kun pistäydyin katsomaan miten teillä menee :)

      • Tosi kovat keimit ; ) kaikki ei selviä ilman kolhuja vaan menee hermot. Ylläpito on joutunut ylimääräisiin hommiin kun asiaviestejä pyydetään poistoon ja jonninjoutavuudet kukkii.

        Palsta meni sekaisin kun eräs Mörkö laittoi novellin ja porukka hajos sinisiin ja mustiin ; ))


      • korppis kirjoitti:

        Tosi kovat keimit ; ) kaikki ei selviä ilman kolhuja vaan menee hermot. Ylläpito on joutunut ylimääräisiin hommiin kun asiaviestejä pyydetään poistoon ja jonninjoutavuudet kukkii.

        Palsta meni sekaisin kun eräs Mörkö laittoi novellin ja porukka hajos sinisiin ja mustiin ; ))

        okei tosiaan kun mää en oo kuukausiin
        täällä hengaillu
        muutaman aloituksen tehny joskus sillon tällön
        mutta en oo ees seurannu mitä niihin on vastattu
        vai onko ollenkaan vastattu
        mutta nyt on siinä mielessä hyvä
        ettei voi ainakaan mua syyttää
        kun mää aina se suurin pahis oon ollu täällä :)


      • tiinaiseksi kirjoitti:

        okei tosiaan kun mää en oo kuukausiin
        täällä hengaillu
        muutaman aloituksen tehny joskus sillon tällön
        mutta en oo ees seurannu mitä niihin on vastattu
        vai onko ollenkaan vastattu
        mutta nyt on siinä mielessä hyvä
        ettei voi ainakaan mua syyttää
        kun mää aina se suurin pahis oon ollu täällä :)

        Eihän tässäkään ketjussa ole tunnistettavissa kuin muutaman vakiokirjoittaja ja yksi joka vaihtaa nikkiään kuin mustalainen hevosta.

        Itseasiassa täällä on alkanut eräänlainen vanhojen kirjoittajien poisajo. Nuoremmat ovat valtaamassa tilaa.

        Uskon, että olen kohta kypsä ja siirryn sinne facenpuolelle. On vaan nyt hoidettava tämä juttu loppuun sillä hajoita ja hallitse yleensä toimii ja kohta on rauha palstan yllä. Jatkamme sovussa. Alamme moittimaan keväthangilla pötköttävien koirankakkipökäleiden ja kusivanojen olemassaoloa.


      • korppis kirjoitti:

        Eihän tässäkään ketjussa ole tunnistettavissa kuin muutaman vakiokirjoittaja ja yksi joka vaihtaa nikkiään kuin mustalainen hevosta.

        Itseasiassa täällä on alkanut eräänlainen vanhojen kirjoittajien poisajo. Nuoremmat ovat valtaamassa tilaa.

        Uskon, että olen kohta kypsä ja siirryn sinne facenpuolelle. On vaan nyt hoidettava tämä juttu loppuun sillä hajoita ja hallitse yleensä toimii ja kohta on rauha palstan yllä. Jatkamme sovussa. Alamme moittimaan keväthangilla pötköttävien koirankakkipökäleiden ja kusivanojen olemassaoloa.

        no sittenhän se on sama meno
        kun sillon muutamia vuosia sitten viiskyt palstalla
        jokuhan senkin palstan ajo alas
        ja samat naamathan täällä pörrää vuodesta toiseen
        älkää nyt antako periks niinkun sillon viiskymppisissä
        ettei se poisajaja saa taas nauttia siitä
        että onnistuu tänkin palstan kanssa tekeen saman
        jos nyt on yleensä sama
        mutta jotenkin vaikuttaa että varmaan on.


      • ootte-te-hauskoja
        korppis kirjoitti:

        Tosi kovat keimit ; ) kaikki ei selviä ilman kolhuja vaan menee hermot. Ylläpito on joutunut ylimääräisiin hommiin kun asiaviestejä pyydetään poistoon ja jonninjoutavuudet kukkii.

        Palsta meni sekaisin kun eräs Mörkö laittoi novellin ja porukka hajos sinisiin ja mustiin ; ))

        Oletko noin kateellinen Mörkön hauskoille jutuille että pitää ihan ryhtyä valehtelemaan? Käyppä katsomassa oliko nämä sinisiin ja mustiin jakavat avaukset ennen vai jälkeen mörkön juttujen. Voin kertoa että olivat jo ennen.

        Kummasti tuo ystäväsi tiinakin löysi palstalle kunnon riitojen aikana (niin kuin aina), ja ihan sinisellä vielä :DDD


      • ootte-te-hauskoja kirjoitti:

        Oletko noin kateellinen Mörkön hauskoille jutuille että pitää ihan ryhtyä valehtelemaan? Käyppä katsomassa oliko nämä sinisiin ja mustiin jakavat avaukset ennen vai jälkeen mörkön juttujen. Voin kertoa että olivat jo ennen.

        Kummasti tuo ystäväsi tiinakin löysi palstalle kunnon riitojen aikana (niin kuin aina), ja ihan sinisellä vielä :DDD

        Katos kun minulle on ihan sama milloin juttu alkoi ja miten eteni tai loppu. Olen itse kirjoittajana aika hyvä, enkä tunne häntä kohtaan tätä jatkuvasti silmille hyppäävää kansallistautiamme.


      • ootte-te-hauskoja
        korppis kirjoitti:

        Katos kun minulle on ihan sama milloin juttu alkoi ja miten eteni tai loppu. Olen itse kirjoittajana aika hyvä, enkä tunne häntä kohtaan tätä jatkuvasti silmille hyppäävää kansallistautiamme.

        Mörkön syyksi kuitenkin laitoit palstan sekaisinmenon, olet sinä aika kiero epeli

        korppis

        1.2.2016 21:59

        Tosi kovat keimit ; ) kaikki ei selviä ilman kolhuja vaan menee hermot. Ylläpito on joutunut ylimääräisiin hommiin kun asiaviestejä pyydetään poistoon ja jonninjoutavuudet kukkii.

        Palsta meni sekaisin kun eräs Mörkö laittoi novellin ja porukka hajos sinisiin ja mustiin ; ))


      • ootte-te-hauskoja
        korppis kirjoitti:

        Katos kun minulle on ihan sama milloin juttu alkoi ja miten eteni tai loppu. Olen itse kirjoittajana aika hyvä, enkä tunne häntä kohtaan tätä jatkuvasti silmille hyppäävää kansallistautiamme.

        Niin, omasta mielestäsi olet hyvä, kiva että edes jonkun ;)


      • ootte-te-hauskoja kirjoitti:

        Mörkön syyksi kuitenkin laitoit palstan sekaisinmenon, olet sinä aika kiero epeli

        korppis

        1.2.2016 21:59

        Tosi kovat keimit ; ) kaikki ei selviä ilman kolhuja vaan menee hermot. Ylläpito on joutunut ylimääräisiin hommiin kun asiaviestejä pyydetään poistoon ja jonninjoutavuudet kukkii.

        Palsta meni sekaisin kun eräs Mörkö laittoi novellin ja porukka hajos sinisiin ja mustiin ; ))

        Itse olen tuon kirjoittanut vai kertasitko sitä itsesi takia?

        Menit sitten puskaan jos oikein tarkkaan luen tiedän kuka olet.


      • ootte-te-hauskoja
        korppis kirjoitti:

        Itse olen tuon kirjoittanut vai kertasitko sitä itsesi takia?

        Menit sitten puskaan jos oikein tarkkaan luen tiedän kuka olet.

        Voin kertoa ettet tiedä :D, nyt pitää painua pehkuihin, unimatti odottaa.
        Rekattua ei minulla ole ollut v. 2007 jälkeen.


      • ootte-te-hauskoja kirjoitti:

        Voin kertoa ettet tiedä :D, nyt pitää painua pehkuihin, unimatti odottaa.
        Rekattua ei minulla ole ollut v. 2007 jälkeen.

        elikkä oot niitä viiskymppisten häiriköitä
        tulin nimittäin palstalle vuonna 2007
        ja sillon siellä oli kova meno päällänsä
        just te rekkaamattomat siellä hilluitte :)


      • ootte-te-hauskoja kirjoitti:

        Voin kertoa ettet tiedä :D, nyt pitää painua pehkuihin, unimatti odottaa.
        Rekattua ei minulla ole ollut v. 2007 jälkeen.

        Ei kun arkistoon ; )


      • korppis kirjoitti:

        Ei kun arkistoon ; )

        Arvaa Kuka?

        animattiN
        25.3.2006 21:32
        Tuli takasin ja oikeastaan ole ollut poissakaan.

        Olette te ihme epeleitä, en voi muuta sanoa.

        Jaksatte jauhaa samoja asioita koko ajan.

        Jokusen aloituksen olen tehnyt muulla nikillä,

        mutta millä? Viikoloppuja kuitenkin kaikille


      • kylmätotuus
        korppis kirjoitti:

        Tosi kovat keimit ; ) kaikki ei selviä ilman kolhuja vaan menee hermot. Ylläpito on joutunut ylimääräisiin hommiin kun asiaviestejä pyydetään poistoon ja jonninjoutavuudet kukkii.

        Palsta meni sekaisin kun eräs Mörkö laittoi novellin ja porukka hajos sinisiin ja mustiin ; ))

        Nyt haukut väärää puuta syyttäessäsi Mörköä palstan "värisodasta" ja tiedät sen itsekin varsin hyvin. Kärhämä oli käynnissä jo paljon ennen hänen hersyvää kirjoitustaan.

        Miltä tuntuu huijata itseään? Kerro!


      • en.olisi.uskonut
        korpikirjailija kirjoitti:

        Arvaa Kuka?

        animattiN
        25.3.2006 21:32
        Tuli takasin ja oikeastaan ole ollut poissakaan.

        Olette te ihme epeleitä, en voi muuta sanoa.

        Jaksatte jauhaa samoja asioita koko ajan.

        Jokusen aloituksen olen tehnyt muulla nikillä,

        mutta millä? Viikoloppuja kuitenkin kaikille

        siis onks tiinasex ja animatti sama kirjoittaja?


      • Pöljät
        kylmätotuus kirjoitti:

        Nyt haukut väärää puuta syyttäessäsi Mörköä palstan "värisodasta" ja tiedät sen itsekin varsin hyvin. Kärhämä oli käynnissä jo paljon ennen hänen hersyvää kirjoitustaan.

        Miltä tuntuu huijata itseään? Kerro!

        animattiN = Nittamina


      • ootte-te-hauskoja
        korpikirjailija kirjoitti:

        Arvaa Kuka?

        animattiN
        25.3.2006 21:32
        Tuli takasin ja oikeastaan ole ollut poissakaan.

        Olette te ihme epeleitä, en voi muuta sanoa.

        Jaksatte jauhaa samoja asioita koko ajan.

        Jokusen aloituksen olen tehnyt muulla nikillä,

        mutta millä? Viikoloppuja kuitenkin kaikille

        Koko yö arkistossa ja tässä tulos ;)

        Nyt on kyllä jo naurussa pitelemistä, taitaa olla sulla täysin tunnottomat tuntosarvet :DDDD

        On lähes loukkaus luulla minua Nittamiinaksi.

        Unimatti ja Animatti ovat kaksi ihan eri asiaa :)))))


    • Tähän on hyvä lopettaa.

      Kuopukseni oli pieni poika, hän pelkäsi koiria. Mökkirinteen yläpuolella olevaan taloon oli hankittu koira. Kuopusa ajoi kylätietä mökille. Talon koira oli irti pihalla ja lähti iloisena juoksemaan pojan perään. Poika sai paniikin ja polki vimmatusti jyrkkää rinnettä alas, kaarsi pihaan ja hyppäsi pyöränselästä, pyörä kaatui nurmikolle. Kuopus juoksi itkien syliini.

      Vuoden päästä, sain kuulla jutun uudelleen. Juttu oli käynyt mutkan Porvoossa muuttaakseen matkalla muotoaan. Naapuri mökin poika, joka asui Porvoossa kertoi sen meille.

      Kuopus oli hakannut kepillä koiraa.

      Näin ne tarinat muuttuvat. Yötä ; )

    • jonninjoutavaa

      Yleensä kirjoitukset ovat päivänselviä, itsestään selvät turinat ei innosta höpistään halusta olla esillä. Kaipaan keskustelua joka vie kielen mennessään jossa joutuu miettimään.

      • "jonninjoutavaa"

        Minulla on haluamasi aloitus.
        Hengen-heimolaiset.
        Toivottavasti se ei vaadi sinulta liikaa.
        Huomaa myös kävijä-määrä.
        Fiksuja on vähän.

        H.


    • jataaskerran

      Siinä valinnoissanne teette varmaan ihan oikein
      - mua on kiusannut monta vuosikymmentä esm semmoiset asiat, miksi lukitusta autosta tietyn firman pihaan pysäköitynä asioinnin ajaksi
      aina katoaa tavarat ja laukut - viimeksi tänään kirjastokassini kortteineen - harmi on melkoinen koska kadonneet kirjat, filmit sun muut joutuu itse korvaamaan - samoin kuin kirjasto- ja pankkikorteillakin tehdyt vahingot - tietysti voi esittää laupeutta edustavaa hyväntekijää sosiaaliseeraajien eduksi - mutta vihonviimeisenä olisin tuonkaanlaisia bisneksiä tukemassa.
      Jos uskonnoissa esillä on joku ihmisen optimaalinen hyvä - kun ei edes
      varjoakaan halmeilla - pirullisuus heidänkin taholtaan on tosi
      uuvuttavaa ja vastenmielistä - silleen sikamaista räkäkylien rääkit.
      Perkeleellisien maailmanmahtia vajaakuntoisten kustannuksella
      - siksikö vammaisten halutaan keskustelupalstoilta poistuvan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe