niin kauan kun mun kommentteihin

vastataan aiheettomuuksia
tulen syyttämään asiasta
kookoota enkeleineen
se on nyt ihan teistä kiinni
säilyykö sopu palstalla vai ei
jos joku haluaa kiusaa
kyseisille nimierkeille
niin antaa vaan tulla tuutin täydeltä.

78

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska on turhaa vakuuttaa yhtään mitään kenellekkään mutta sanon silti et pyydä poliisia tutkimaan kun joudut nettikiusaamisen kohteeksi.
      Autan kaikin tavoin jotta tämä jaskan jauhaminen loppuisi.

      • suosittelen.sitä

        Ehkä teidän kannattaa tehdä tutkimuspyyntö vääristä syytöksistä.


      • suosittelen.sitä kirjoitti:

        Ehkä teidän kannattaa tehdä tutkimuspyyntö vääristä syytöksistä.

        sieltähän se komppaaja pomppas nopeesti esille
        pilaamaan kookoon asiallisen vastauksen
        eiks tää vois jo loppua pikkuhiljaa
        kaikilla olis varmaan paljon mukavampaa.


      • Missä-laivasi-viipyy

        Eiks sun pitänyt poistua lomalle?


    • heti loppuu kun mun kommenteihin loppuu aiheettomat kommentit
      mm eilisessä raiskausjutussa
      kolmeen eri mun kommenttiin kirjoitettiin
      sama teksti...
      tässä ei oo aiheita poliisille
      mutta toivon että nää loppuu
      ja voin kirjoitella täällä samalla lailla kun muutkin
      eikä jokaiseen kiroitukseeni vastata sitä ainaista samaa...

      • Sinä tiina kirjoitit sinisellä tunnuksella ja pyysit toisia herjaamaan kiusattua ,se on jo yllytystä ja mulla ei ymmärrys riitä tollaseen huumoriin.
        Sinulla ei ole kuin luuloja ja sun trollisi käyttää niitä hyväkseen ,ota nyt järki käteen ja pyydä viranomaista tutkimaan sinulle kohdistetut herjaavat viestit.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sinä tiina kirjoitit sinisellä tunnuksella ja pyysit toisia herjaamaan kiusattua ,se on jo yllytystä ja mulla ei ymmärrys riitä tollaseen huumoriin.
        Sinulla ei ole kuin luuloja ja sun trollisi käyttää niitä hyväkseen ,ota nyt järki käteen ja pyydä viranomaista tutkimaan sinulle kohdistetut herjaavat viestit.

        kerroppahan missä ketjussa pyysin
        toisia herjaamaan kiusattua.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sinä tiina kirjoitit sinisellä tunnuksella ja pyysit toisia herjaamaan kiusattua ,se on jo yllytystä ja mulla ei ymmärrys riitä tollaseen huumoriin.
        Sinulla ei ole kuin luuloja ja sun trollisi käyttää niitä hyväkseen ,ota nyt järki käteen ja pyydä viranomaista tutkimaan sinulle kohdistetut herjaavat viestit.

        nimenomaan just näillä sanoilla
        että herjatkaa kiusattua kaikki
        jotenkin varmaan multa menny ohi
        tämmöinen oma kommenttini
        mutta pistä linkki vaikka niin nään omin silmin.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sinä tiina kirjoitit sinisellä tunnuksella ja pyysit toisia herjaamaan kiusattua ,se on jo yllytystä ja mulla ei ymmärrys riitä tollaseen huumoriin.
        Sinulla ei ole kuin luuloja ja sun trollisi käyttää niitä hyväkseen ,ota nyt järki käteen ja pyydä viranomaista tutkimaan sinulle kohdistetut herjaavat viestit.

        elikkä tämäkin oli keksitty vastaveto
        kiitos vaan siitäkin taas tällä kertaa :)


      • tiinaiseksi kirjoitti:

        kerroppahan missä ketjussa pyysin
        toisia herjaamaan kiusattua.

        Älä nyt hölmöile kiukussas, kun teit aloituksen kirjoitit,jos haluaa kiusaa kyseisille nimimerkeille antakaa tulla tuutin täydeltä.
        Miten muuten tuon voi tulkita?
        Koska tilanne on tämä niin ehkä minä teen sen ilmoituksen ylläpidolle jotta tää sirkus loppuu.


      • ö-Öö

        Jahas.

        Jokakeväinen tiinan sekoamisshow taas lähti käyntiin. Pyydä soskusta taksiseteliä, että pääset lekurille uusimaan reseptisi ja pyydä samalla taas lähete laitokseen suljetulle.

        =DW=


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Älä nyt hölmöile kiukussas, kun teit aloituksen kirjoitit,jos haluaa kiusaa kyseisille nimimerkeille antakaa tulla tuutin täydeltä.
        Miten muuten tuon voi tulkita?
        Koska tilanne on tämä niin ehkä minä teen sen ilmoituksen ylläpidolle jotta tää sirkus loppuu.

        pyysin heitä lopettamaan minun kiusaamiseni
        niin sen jälkeen lopetan sun ja sun enkelies mainitsemisen
        jokaisessa aiheettomassa viestissä joita mulle tulee.


      • ö-Öö kirjoitti:

        Jahas.

        Jokakeväinen tiinan sekoamisshow taas lähti käyntiin. Pyydä soskusta taksiseteliä, että pääset lekurille uusimaan reseptisi ja pyydä samalla taas lähete laitokseen suljetulle.

        =DW=

        oleppahan nyt hiljaa kookoo
        ei tarvii monella nimimerkillä kirjoitella
        noita sun tollakin nimimerkillä kirjoitettuja
        aiheettomuuksia oon lueskellu ihan tarpeeks
        osaan ne jo ulkoo :)


      • Yritä-ny-päättää

        Miten sinua voi kiusata kun kehut harva se viikko, että olet ollut poissa vuoden ja et ole antanut pihaustakaan itsestäsi. Mutta vaihtoehtoja
        A. Hommaa lääkitys, saatat olla mielenterveyspotilas
        B. Hommaa manuaalinen kalenteri, että näet mikä päivä menossa
        C. Päivitä puhelin
        D. Tilaa sanomalehti jossa lukee esim perjantai helmikuun 5 päivä 2016
        E. Tervetuloa uutena uhrina. Siniset tykkää ja mustat manaa
        K. Ota Korppis asianajajaksesi
        F. Et tunnu haluavan olla kenenkään ystävä tai kaveri


      • HyvästiHölmöille

        Eikö tekstejäsi pidä tai saa kommentoida, vaikka kirjoitat typeryyksiä, jotka loukkaavat naisia ja naisten oikeuksia? Väität, että on naisten oma syy, jos tulevat raiskatuiksi.

        Kirjoitat myös niin kuin kuvittelisit muiden naisten olevan vielä itseäsikin typerämpiä. Oma syynsä,jos lähtevät miesten kyytiin jonnekin missä miehet voivat yrittää lähennellä heitä sopimattomasti.

        Naisten pitäisi mielestäsi pysyä ilta-aikaan sisällä, eikä liikkua ulkona. Huomasin, ettei moinen nimimerkki ansaitse huomiotani, joten jätän sen kommentit täysin huomiotta.

        Fiksumpien kanssa voimme keskustella muista tahansa aiheesta. Voimme väitellä ja olla eri mieltä, mutta keskustelemme asiasta, emmekä heitä henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja.


      • HetaNiskavuoresta
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sinä tiina kirjoitit sinisellä tunnuksella ja pyysit toisia herjaamaan kiusattua ,se on jo yllytystä ja mulla ei ymmärrys riitä tollaseen huumoriin.
        Sinulla ei ole kuin luuloja ja sun trollisi käyttää niitä hyväkseen ,ota nyt järki käteen ja pyydä viranomaista tutkimaan sinulle kohdistetut herjaavat viestit.

        Olen vahvasti takanasi, en hyväksy tällaista ; ) Tämä on, olkoon sanomatta, ymmärrät.


      • yskäonymmärretty
        HetaNiskavuoresta kirjoitti:

        Olen vahvasti takanasi, en hyväksy tällaista ; ) Tämä on, olkoon sanomatta, ymmärrät.

        ja nyt sitten seuraavaksi kunnon riita, välit poikki ja yksityisasiat palstalle .......


      • miten.lie
        HetaNiskavuoresta kirjoitti:

        Olen vahvasti takanasi, en hyväksy tällaista ; ) Tämä on, olkoon sanomatta, ymmärrät.

        Onko hetanki silmät alkanu avautuu...


      • HetaNiskavuoresta
        miten.lie kirjoitti:

        Onko hetanki silmät alkanu avautuu...

        On silmäni aina olleet auki, mutta nyt lensi selälleen.


      • HetaNiskavuoresta kirjoitti:

        On silmäni aina olleet auki, mutta nyt lensi selälleen.

        Elämä on heta , aina joskus se yllättää ,mä olen pitkään tätä epäillyt mut ei tääl mitään voi toristaa.
        Ylläpito haluaa tänne riitaa koska ne ketjut saa sairaasti osaanottajia .


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Elämä on heta , aina joskus se yllättää ,mä olen pitkään tätä epäillyt mut ei tääl mitään voi toristaa.
        Ylläpito haluaa tänne riitaa koska ne ketjut saa sairaasti osaanottajia .

        Mitse se tuo Heta on nyt mustiin vallan siirtyny?


      • daybyday
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Elämä on heta , aina joskus se yllättää ,mä olen pitkään tätä epäillyt mut ei tääl mitään voi toristaa.
        Ylläpito haluaa tänne riitaa koska ne ketjut saa sairaasti osaanottajia .

        Ja tehän paatte parastanne et ylläpito tässä valossa saa mitä haluaa.
        siilimuori3


      • daybyday kirjoitti:

        Ja tehän paatte parastanne et ylläpito tässä valossa saa mitä haluaa.
        siilimuori3

        Rohmusit jo muualla lauantaikarkit, omaan suukkiinko ne meni? Niinku, selkokielellä, toisaalla olit rauhoittamassa tappelua, ja sitten jatkat sen täällä?
        Vähän aattelinkin että tuo on sun uusi nikkisi, tuolla vieruspalstalla.


      • siilimuori3
        hmp.f kirjoitti:

        Rohmusit jo muualla lauantaikarkit, omaan suukkiinko ne meni? Niinku, selkokielellä, toisaalla olit rauhoittamassa tappelua, ja sitten jatkat sen täällä?
        Vähän aattelinkin että tuo on sun uusi nikkisi, tuolla vieruspalstalla.

        En jatka. Yritin vaan saada huomaamaan että vaikka ylläripito haluaisi, ei heidän tarvitse toivettaan toteuttaa. Provojahan aina on mut tarviike siihen koukkuun tarttua.

        Mienole vielä karkkikauppaan päässyt mut suklaatia luvassa varppina on tälle päivälle.


      • hmp.f kirjoitti:

        Rohmusit jo muualla lauantaikarkit, omaan suukkiinko ne meni? Niinku, selkokielellä, toisaalla olit rauhoittamassa tappelua, ja sitten jatkat sen täällä?
        Vähän aattelinkin että tuo on sun uusi nikkisi, tuolla vieruspalstalla.

        Ensin esittää pyynnön että hänet jätettäis rauhaan ,kun en ole ollut lähelläkään tulee itse vinkumaan mun ja korppiksen juttuun.
        Palstan suurin pelle joka luulee et hänen peliään ei huomata.
        Haluaa vain jatkaa riitaa ja kertoa kylmiä totuuksia.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ensin esittää pyynnön että hänet jätettäis rauhaan ,kun en ole ollut lähelläkään tulee itse vinkumaan mun ja korppiksen juttuun.
        Palstan suurin pelle joka luulee et hänen peliään ei huomata.
        Haluaa vain jatkaa riitaa ja kertoa kylmiä totuuksia.

        Kukkotappelijat:
        Minun kommenttini oli teille kaikille tappelijoille tähän tiinaseksin aloitukseen.
        siilmuori3


      • daybyday kirjoitti:

        Kukkotappelijat:
        Minun kommenttini oli teille kaikille tappelijoille tähän tiinaseksin aloitukseen.
        siilmuori3

        Lennäppä rauhankyyhky varovasti ettei lehvä putoa nokasta.


      • Ällöä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Lennäppä rauhankyyhky varovasti ettei lehvä putoa nokasta.

        Viuru on aina viuru.


      • Ällöä kirjoitti:

        Viuru on aina viuru.

        Ollaanko noustu pylly erellä?


      • Ällöä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ollaanko noustu pylly erellä?

        Ei ollenkaan. Sullakin näkyy olevan ihan normipäivä kun jo aamupäivällä olet haukkunu toista kirjottajaa palstan suurimmaksi pelleksi. Sillälailla, sun räkytys ei vaan lopu.


      • Ällöä kirjoitti:

        Ei ollenkaan. Sullakin näkyy olevan ihan normipäivä kun jo aamupäivällä olet haukkunu toista kirjottajaa palstan suurimmaksi pelleksi. Sillälailla, sun räkytys ei vaan lopu.

        Olisko tota pahaa sisuakin mukana tai kettuuntuminen parin viikon mutapainista.
        Älä sinä vaan sorru sellaseen se on ihan kauheeta.


    • Heikunkeikku

      Huomenta täältä. Onpas täällä "hauska" aloitus odottamassa palstalle tulijoita:)
      Tahtoisin kysyä, että MIKSI oletat, että jos palstalla ei sopu säily, niin se olisi juuri mainitsemiesi henkilöiden vika?
      En usko tuohon väittämään laisinkaan.

      • kookoon kolmas nimimerkki tälle aamulle
        mutta nyt mää lähden tornioon
        että en ole enää kommentoimassa näihin asioihin
        niin että sopua ja rauhaa toivotan teille kaikille :)


      • Olen tehnyt viranomaiselle ilmoituksen tästä hommasta .


      • Heikunkeikku
        tiinaiseksi kirjoitti:

        kookoon kolmas nimimerkki tälle aamulle
        mutta nyt mää lähden tornioon
        että en ole enää kommentoimassa näihin asioihin
        niin että sopua ja rauhaa toivotan teille kaikille :)

        Heh:)
        Sopua ja rauhaa toivon myös sinulle.


      • Kun jättää huomioimatta ilkeilyt niin ne loppuvat aikanaan. En ole huomannut mitään ajojahtia ketään kohtaan.
        Ei nämä tuntemattomien kirjoittelut ole niin tärkeitä että kannattaa pahoittaa mieltään.


      • ö-Öö
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen tehnyt viranomaiselle ilmoituksen tästä hommasta .

        Mnaah

        Ties kuinka monta vuotta kevätshow, aina samanlainen. Tiinuli halusi vaan ilmoittaa kaikille vähille tutuilleen, että on menossa tänä keväänä Tornioon hoitoon. Jokin aika sitten oli uutisia, että siellä kehitelty jotain uudenlaisia hoitomuotoja seonneille. Useimiten tiinu tosin on ilmoittanut matkustavansa ulkomaille lomailemaan...

        =DW=


      • mielikki.neito kirjoitti:

        Kun jättää huomioimatta ilkeilyt niin ne loppuvat aikanaan. En ole huomannut mitään ajojahtia ketään kohtaan.
        Ei nämä tuntemattomien kirjoittelut ole niin tärkeitä että kannattaa pahoittaa mieltään.

        Tuo on niin helppoa sanoa silloin kun itse ei joudu uhriksi. Siis tarkoitan että joutuu systemaattisen häirinnän ja mustamaalaamisen kohteeksi. Ei ole kivaa, ei ole todellakaan kivaa, eikä helppoa kääntää kylkeä sellaiselle.


      • mielikki.n
        hmp.f kirjoitti:

        Tuo on niin helppoa sanoa silloin kun itse ei joudu uhriksi. Siis tarkoitan että joutuu systemaattisen häirinnän ja mustamaalaamisen kohteeksi. Ei ole kivaa, ei ole todellakaan kivaa, eikä helppoa kääntää kylkeä sellaiselle.

        Olet oikeassa. Joskus aikoinaan minuakin vaivasi paljonkin kun haukuttiin ja mollattiin ilman syytä, täällä ei saisi mennä henkilökohtaisuuksiin, voi siitä tehdä ilmoituksen ylläpidolle toivoen että ottaisivat huomioon. Olen alkanut ajatella että voin olla poissa sen aikaa että tilanne rauhoittuu. Vaikeaa on, mutta ainoa keino on jättää sikseen, kiusaaja saa mielihyvänsä kun huomaa että satutti. Jos jatkaa tulee loputon ilkeilyn sarja.


      • mielikki.n kirjoitti:

        Olet oikeassa. Joskus aikoinaan minuakin vaivasi paljonkin kun haukuttiin ja mollattiin ilman syytä, täällä ei saisi mennä henkilökohtaisuuksiin, voi siitä tehdä ilmoituksen ylläpidolle toivoen että ottaisivat huomioon. Olen alkanut ajatella että voin olla poissa sen aikaa että tilanne rauhoittuu. Vaikeaa on, mutta ainoa keino on jättää sikseen, kiusaaja saa mielihyvänsä kun huomaa että satutti. Jos jatkaa tulee loputon ilkeilyn sarja.

        Se on totta minkä kirjoitat, ei paranis lähteä mukaan. Joskus voin ymmärtää kun sitä tulee tuutin täydeltä, kirjoitit mitä vaan niin lunta sataa niskaan. Näin on käynyt nyt pidemmän aikaa kiusatulle, ja kun kävin tiiraamassa, niin näköjään tiinallekin eilen. Ei ihme jos hermo menee tiukalle kuin ritsan kumi.
        Vertasin tuossa aiemmin kiukustumista ja trollailua lumipalloon. Mitä enemmän pyörii, sitä enemmän kertyy lunta. Silleenkin oli hyvä vertaus (hyvä minä, sehän tässä tärkein juju oli ;)) että jos vaan halaa, se sulaa. Jos on kylmänä vaan, se jäätyy, se se vasta sattuu...


      • gggghhh
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen tehnyt viranomaiselle ilmoituksen tästä hommasta .

        Jankuti! Sinisestä vai mustasta? Nukuitko edes päikkäreitä?


      • kyänäinon
        gggghhh kirjoitti:

        Jankuti! Sinisestä vai mustasta? Nukuitko edes päikkäreitä?

        Kun ei tiedä pitäisikö pieraista vai röyhtäistä , epävarma tekee molemmat yhtä aikaa .


      • ei.kantsis.paukuttaa
        kyänäinon kirjoitti:

        Kun ei tiedä pitäisikö pieraista vai röyhtäistä , epävarma tekee molemmat yhtä aikaa .

        ...ja aina lopuksi on löysät pöksyissä, aina.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen tehnyt viranomaiselle ilmoituksen tästä hommasta .

        Hienosti toimittu "koti-kiusattu"!
        Oletko varma, että muistit mainita jokaisen kiusaajan nimimerkin-myös omasi?
        Voi sorry, minä vallan unohdin, että sinähän oletkin aivan syytön.

        Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan, mikä on viranomaisten tuomio.

        Joskus lapsuudessani, kun tuli riitaa leikkikavereiden kesken, saattoi joku uhata kertoa isälleen tai äidilleen, miten häntä oli kiusattu. Sama meininki jatkuu täälläkin. Taitaa pitää paikkansa sanonta:" Kerran miestä, kahdesti lasna."

        Kuka sinua on kotona kiusannut, kun olet yhdeksi nimimerkiksesi valinnut "koti-kiusattu"?


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Hienosti toimittu "koti-kiusattu"!
        Oletko varma, että muistit mainita jokaisen kiusaajan nimimerkin-myös omasi?
        Voi sorry, minä vallan unohdin, että sinähän oletkin aivan syytön.

        Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan, mikä on viranomaisten tuomio.

        Joskus lapsuudessani, kun tuli riitaa leikkikavereiden kesken, saattoi joku uhata kertoa isälleen tai äidilleen, miten häntä oli kiusattu. Sama meininki jatkuu täälläkin. Taitaa pitää paikkansa sanonta:" Kerran miestä, kahdesti lasna."

        Kuka sinua on kotona kiusannut, kun olet yhdeksi nimimerkiksesi valinnut "koti-kiusattu"?

        Kaikkein uskollisemmalle arvostelijalleni ,olet jaksanut väsymättä kertoa vikani ja et ole repinyt vaan olet myös esittänyt miten ne puutteet korjaisin.
        Uskollisuudestasi johtuen haluan palkita sinut ja pelastaa muutoin tapahtumaköyhät yösi kirjoittamalla taas normaalisti omaan aloitukseeni.
        Viranomainen pyysi kaikkia käyttämään värikkäämpää kieltä ja menemään enemän henkilöön käyvään totuuksien kerrontaan ,älä siis sinäkään pirättele vaan pura paineesi.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kaikkein uskollisemmalle arvostelijalleni ,olet jaksanut väsymättä kertoa vikani ja et ole repinyt vaan olet myös esittänyt miten ne puutteet korjaisin.
        Uskollisuudestasi johtuen haluan palkita sinut ja pelastaa muutoin tapahtumaköyhät yösi kirjoittamalla taas normaalisti omaan aloitukseeni.
        Viranomainen pyysi kaikkia käyttämään värikkäämpää kieltä ja menemään enemän henkilöön käyvään totuuksien kerrontaan ,älä siis sinäkään pirättele vaan pura paineesi.

        Oikein hyvää huomenta "koti-kiusattu"! Toivottavasti nukuit hyvät ja virkistävät yöunet, jotta jaksat suoriutua tämän päivän raskaista töistäsi kunnialla, kiukuttelematta kenellekään!

        Et tiedä mitään päivieni tai öitteni sisällöstä, joten älä viitsi käyttää niitä tekosyinä omaan aloitukseesi. Sovitaanko näin?

        Tiedäthän sinä vanhastaan, että kielenkäyttöni saattaa olla värikästä.
        Totuuksia yritän kaivaa esiin heltiämättä. Enemmän kuitenkin asioista kuin henkilöistä. Se on kuitenkin saletti, että jokainen, joka minua aiheettomasti "kurittaa" on saava samalla mitalla takaisin. Näinhän on ollut ammoisista-ajoista lähtien, kuten varsin hyvin tiedät.

        Rattoisaa lauantaita!


      • rooliseontuokin
        kylmätotuus kirjoitti:

        Oikein hyvää huomenta "koti-kiusattu"! Toivottavasti nukuit hyvät ja virkistävät yöunet, jotta jaksat suoriutua tämän päivän raskaista töistäsi kunnialla, kiukuttelematta kenellekään!

        Et tiedä mitään päivieni tai öitteni sisällöstä, joten älä viitsi käyttää niitä tekosyinä omaan aloitukseesi. Sovitaanko näin?

        Tiedäthän sinä vanhastaan, että kielenkäyttöni saattaa olla värikästä.
        Totuuksia yritän kaivaa esiin heltiämättä. Enemmän kuitenkin asioista kuin henkilöistä. Se on kuitenkin saletti, että jokainen, joka minua aiheettomasti "kurittaa" on saava samalla mitalla takaisin. Näinhän on ollut ammoisista-ajoista lähtien, kuten varsin hyvin tiedät.

        Rattoisaa lauantaita!

        "Ammoisista ajoista lähtien" eli oöet ikivanha palstapeelo...selvensi hyvin miksi kirjoitat vain arvostellen.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Oikein hyvää huomenta "koti-kiusattu"! Toivottavasti nukuit hyvät ja virkistävät yöunet, jotta jaksat suoriutua tämän päivän raskaista töistäsi kunnialla, kiukuttelematta kenellekään!

        Et tiedä mitään päivieni tai öitteni sisällöstä, joten älä viitsi käyttää niitä tekosyinä omaan aloitukseesi. Sovitaanko näin?

        Tiedäthän sinä vanhastaan, että kielenkäyttöni saattaa olla värikästä.
        Totuuksia yritän kaivaa esiin heltiämättä. Enemmän kuitenkin asioista kuin henkilöistä. Se on kuitenkin saletti, että jokainen, joka minua aiheettomasti "kurittaa" on saava samalla mitalla takaisin. Näinhän on ollut ammoisista-ajoista lähtien, kuten varsin hyvin tiedät.

        Rattoisaa lauantaita!

        Et taira oikein ymmärtää miten surkuhupaisaa sun perustelus on.
        Minä en tierä sun touhuistas mut sinä tierät mun hommat sinä et arvostele henkilöä mutta kuljet joka yö tutkimassa mitä olen kirjotellut .
        Kun et löyrä uutta niin arvostelet vanhoja , mä tierän et sä tarviit apua mut mäen sitä voi antaa muuten kuin kirjottelemalla jotta pääset ruotimaan.
        Tossa imuroires tuli mieleen juttu mis sääkin voisit olla mukana.


      • peelopeelo
        rooliseontuokin kirjoitti:

        "Ammoisista ajoista lähtien" eli oöet ikivanha palstapeelo...selvensi hyvin miksi kirjoitat vain arvostellen.

        Siilin käsialaa.


      • peelopeelo kirjoitti:

        Siilin käsialaa.

        PENIKAT
        Nyt ois aika jo rauhoittua. Vai onko tämä sitten sitä kuudetta niksiä.
        Mulla ei ole teidän lapsellisen tappeluiden kanssa mitään tekemistä. Nyt eri ääni kelloon tai isotäti ottaa karkkipäivän pois.

        siilimuori3


      • tiinaisexi
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen tehnyt viranomaiselle ilmoituksen tästä hommasta .

        muakohan ne etti kun ajoivat tuolla nelostiellä
        ohi pillit vinkuen mutta kun olin
        tyttären autolla liikenteessä niin se hämäs.


      • Varokaa.vaan
        tiinaisexi kirjoitti:

        muakohan ne etti kun ajoivat tuolla nelostiellä
        ohi pillit vinkuen mutta kun olin
        tyttären autolla liikenteessä niin se hämäs.

        Kyllä varmaa. Siellä on supo ja FBI ollu hälytettynä jo muutaman päivän jahtaamassa ton jankuttajan nettikiusaajia.


    • No onhan tuokin tapa... asettua maalitauluksi ja jakaa puukkoja ja kirveitä. Ja kun niitä alkaa tulla, on vain yksieikunkaksi syyllistä.
      terveisin,
      k-kk:n neljäs nikki
      eiku Heikunkeikku kakkonen
      tai siis DW
      äh, tiinahan mä..
      hitto, kuka mä oooooon!!?? Auttakaa. Kuitenkin tiedätte. Hunkszvotti vois vähän auttaa meitä hukassa olevia mummoja. Hän on haka sellaisessa.
      PS. mulla on raudanluja usko Koti-kiusattuun ja Anceliin. Ehkä sinä haluaisit että he ovat sun vainoajia, ehkä se ratkaisu olisi sulle sopivampi kuin että sulla vielä jotakin muuta vihamiestä kannoillasi. Voin lohduttaa. Täällä kaikilla on vihamiehiä kannoillaan. Ei se yksin sua metsästä, vaikka se lumipallo tykkääkin kun sille vähän lisää lunta antaa. Sitähän sä nyt.

    • kesivä

      Mun ei pitänyt avata tätä ketjua ollenkaan. Vain niin on ihminen heikko, heikompi toista. Jos täällä alkaa miettii tosissaan kuka minkäkin nikin takana on, niin kyllä joutuu pöpilään.
      Hyviä kirjoittajia täällä on vilkas mielikuvitus kuin myös lukijoilla.

    • moneskohan-kerta-jo

      Ja vanha kaava toistuu taas, vielä on pari tuttua vaihetta edessä, odotellaan.

    • Patentoitu.nimi

      Minäpä olen paras trolli, kiusaaja, provoaja, agi-saattori, miellyttävä, tavoiteltu (mies tietenkin), varmasti kaikki naiset salaa rakastaa mua. Mutta olen ilkeä, olen tehnyt ilmoituksen kaikista palstalaisista, jokaisesta. Ilmoitukset lähetin terveyskeskukseen, poliisille, lääkintöhallitukselle, patentti -ja rekisteriviranomaisille (yksikään nimmari ei ole patentoinut nimeään, minäpä olen), passi ja henkilörekisteriin, matkailuviranomaisille (älkää päästäkö 60 nimiä pois maasta) ja ja ja...enpä nyt muista minne kaikkialle ilmoitin. Menee sekaisin viisaanpikin pää. Ylläpidollekin kerroin palstan touhut. Kertomus tuli takaisin bumerangina ja nauruhymiöillä.
      Mutta perästä ja postiluukusta ja puhelimista kuuluu. Paitsi jos se on huawei, sinne ei ole yhteyttä, tuuttaa varattua.

      • Tuut.tuut.tuut

        ;)))))


      • de-meter

        Noin ison ilkeyden (Patentoitu.nimi) edessä ei voi kuin pidättää hengitystä ja vapista - minkä naurultaan pystyy..))..))
        Turha narista, ettei asioihin voi vaikuttaa, kun noin iso keinovalikoima on käytössä..))


      • nuormieli

        Oletpa ollut kaukaa viisas vai onko sulla ennustajan lahjoja?, Lääkintöhallitus yhdistettiin helmikuussa v 1991 sosiaali ja terveyshallitukseen ja sen jälkeen toiminut nimellä sosiaali- ja terveysalan kehittäminkeskus, ja nykyisin toimi nimellä terveyden- ja hyvinvoinnin laitos, minun nimmarini olisit kyllä löytänyt lääkintöhallituksen kirjoista ja kansioista jos olisit ollut tarkkana joten se siitä. No ei ole todellakaan ihme jos viisaampikin pää menee sekaisin noissa yleishyödyllisten hallinonalojen yhdistymisien ja nimien kiemuroissa.


    • kyllä.se.siitä

      Vaikuttaa vähän kaamosongelmalta. Kyllä se se aurinko ja järjenvalokin tulee, kunhan jaksaa kiltisti odotella. Ens kuun jälkeen on jo maaliskuu. Miks just susta oltais kiinnostuneita??

      • narskuuu

        Eikö narsistit luule että juuri ja vain heistä ollaan kiinnostuneita.


      • dou-dou-dougoKuu

        "Ens kuun jälkeen on jo maaliskuu."
        Ensi kuun jälkeen on jo huhtikuu kylläkin. Mutta mennään näillä helmikuun helteillä. Näet uutisten mukaan talvi saattaa olla ohi. Huomenna iskee "lämpöaalto" ja etenkin naisille se on huonoa jos joutuu kamppailemaan myös kuumien aaltojen kanssa.
        Mutta jos kuumottaa liikaa, kannattaa riisuuntua pikkareilleen ja kirmahtaa talon ympäri kolme kertaa, sen verran on vielä jäljellä jääkaappikylmyyttä.


    • huhuhuuhuuu

      missä on hunksi kun kannustusta tiinulinsa tarviis?

      • sanoHoovaan

        Olen täällä Dee-Än-AA myymälässä antamassa DeeÄnAa näytettä.
        En ole varma onko puhelimessani sama DNA, kuin-minulla.
        Geenistini ovat samat kuin esi-isillä.
        Tiinalle soitan heti kun yhteys muodostuu.
        Tiina siellä jo kuumana-kädet, odottelee.
        Pyysi hän laivalle minuakin.
        Mutta enhän minä.
        Ja entä se Tiinan mies?
        Tuuraisiko minua palstalla?


      • tiinaisexi

        en tarvii ketään puolustaan itteeni
        sen kummemmin hetaa kun hatsansaatakaan
        ihan tuun omalla sanallisella annillani toimeen...
        mutta kun tätä ketjua luki niin hullukshan te ootte kaikki tullu.


    • on se jännää että pitää painua puskaan
      ennen kun pystyy puolustamaan kavereitaan :)

      • juu minä en koskaan kirjoita puskasta
        mutta kumminkin tuli tässä taas hyvin esille
        että siellä silmät ymmyrkäisenä kompataan
        puskanimmarilla ;)
        joo mutta tätähän tää on aina
        kuka millonkin ketäkin haluaa miellyttää
        mutta sillon se on turhaa tulla mulle selitteleen
        mulla ei oo tarvetta miellytää ketään
        varsinkaan täällä kummajaisten keskellä :)


      • eipäyllätä
        tiinaiseksi kirjoitti:

        juu minä en koskaan kirjoita puskasta
        mutta kumminkin tuli tässä taas hyvin esille
        että siellä silmät ymmyrkäisenä kompataan
        puskanimmarilla ;)
        joo mutta tätähän tää on aina
        kuka millonkin ketäkin haluaa miellyttää
        mutta sillon se on turhaa tulla mulle selitteleen
        mulla ei oo tarvetta miellytää ketään
        varsinkaan täällä kummajaisten keskellä :)

        taaskos ne on menneet sukset ristiin Korppiksen kanssa?


      • tiinaiseksi kirjoitti:

        juu minä en koskaan kirjoita puskasta
        mutta kumminkin tuli tässä taas hyvin esille
        että siellä silmät ymmyrkäisenä kompataan
        puskanimmarilla ;)
        joo mutta tätähän tää on aina
        kuka millonkin ketäkin haluaa miellyttää
        mutta sillon se on turhaa tulla mulle selitteleen
        mulla ei oo tarvetta miellytää ketään
        varsinkaan täällä kummajaisten keskellä :)

        "tiinaiseksi"

        Vai niin.
        Ei edes parhaimpia kavereita vahingossakaan mielytetä?
        Olen täällä nyt ihan ymmyrkäisenä, käsi poskelta tukien :)
        Noh, en ala selittelee, tiijät kuitenkin.

        YH.


      • eipäyllätä kirjoitti:

        taaskos ne on menneet sukset ristiin Korppiksen kanssa?

        kirjoitinko mää tässä jotain korppiksesta
        mielestäni en maininut mitään nimimerkkiä
        ainoastaan puskasta kirjoittajat
        joo ja kiitos kun kysyit ei ole mennyt sukset ristiin
        nyt eikä koskaan ennenkään
        tiedoksi tiedonhaluiselle.


      • hunksz kirjoitti:

        "tiinaiseksi"

        Vai niin.
        Ei edes parhaimpia kavereita vahingossakaan mielytetä?
        Olen täällä nyt ihan ymmyrkäisenä, käsi poskelta tukien :)
        Noh, en ala selittelee, tiijät kuitenkin.

        YH.

        sitähän tää on
        silmät ymmyrkäisenä oloa koko elämä
        mun mielestä on kiva kanssa vihjailla
        sitähän täällä harrastetaan
        jos muutkin niin määkin.

        yt


      • hyihyihyi

        Kukas sua nyt on puskasta puolustanut?


      • hyihyihyi kirjoitti:

        Kukas sua nyt on puskasta puolustanut?

        kellehän toi oli tarkoitettu
        en oo mää ainakaan mistää puskapuolustajista kirjoittanu
        oliko tässä nyt tarpeeksi tyhmä vastaus
        tyhmään kysymykseen.


      • komppaajista kylläkin
        mutta en itseni komppaajista :)


      • aika.lyhyt.muisti
        tiinaiseksi kirjoitti:

        kellehän toi oli tarkoitettu
        en oo mää ainakaan mistää puskapuolustajista kirjoittanu
        oliko tässä nyt tarpeeksi tyhmä vastaus
        tyhmään kysymykseen.

        tiinaiseksi

        7.2.2016 23:28
        Uusi

        on se jännää että pitää painua puskaan

        ennen kun pystyy puolustamaan kavereitaan :)


      • aika.lyhyt.muisti kirjoitti:

        tiinaiseksi

        7.2.2016 23:28
        Uusi

        on se jännää että pitää painua puskaan

        ennen kun pystyy puolustamaan kavereitaan :)

        no en ajatellu tota
        mutta enpä tarkottanu sillä että mua joku olis puolustanu
        vaan just tota mitä siinä kirjoitin
        koska siellä eräs kirjoittaja painui puskaan
        puolustaessaan toista kirjoittajaa
        joo ja ei mulla oo tapana muistella näitä kirjoituksia
        muutakin ajatuksia päässä kun palstakirjoitukset
        kirjoitan mielipiteeni asiasta ja se on siinä
        sen jälkeen en sitä enää muistele
        sen takia mua joskus ihmetyttää kun joku kirjoittaa
        kuukaudenkin päästä että säähän sanoit
        sillei ja sillei siihen asiaan sillon ja sillon
        mutta jokaiselle joku asia on aina tärkee
        ehkä näille sit se että muistaa mitä täällä on kirjoitettu
        ja mitä kukakin on kirjoittanut.


      • taas-tämä-yhteenlasku

        joo ja ei mulla oo tapana muistella näitä; mutta ystävälläsi "Korppiksella" on.

        Lue hänen bloginsa, missä "Hullun päiväkirjaa" kuvaillaan? Siellä on "korppiksen" oikea luonne. Kaiken hän taltioi ja irvailee sitten, kuin "sudensuusta" pelastui lapset ja joku oli ollut jopa Kotkan satamassa ja hankkinut kupan?

        Lukemattomat ovat myös hänen arvailunsa vuosien mittaan, kuka kirjoitti mitäkin ja yhdisteli ounastelujaan aivan harhaan.

        ps.tiianisexi, pidän kirjoituksistasi.


      • taas-tämä-yhteenlasku kirjoitti:

        joo ja ei mulla oo tapana muistella näitä; mutta ystävälläsi "Korppiksella" on.

        Lue hänen bloginsa, missä "Hullun päiväkirjaa" kuvaillaan? Siellä on "korppiksen" oikea luonne. Kaiken hän taltioi ja irvailee sitten, kuin "sudensuusta" pelastui lapset ja joku oli ollut jopa Kotkan satamassa ja hankkinut kupan?

        Lukemattomat ovat myös hänen arvailunsa vuosien mittaan, kuka kirjoitti mitäkin ja yhdisteli ounastelujaan aivan harhaan.

        ps.tiianisexi, pidän kirjoituksistasi.

        pitääpä käydä lukemassa
        mää en yleensä noita blogeja lue
        koska niillä on monesti tarkoituksena ärsyttää
        ne on lievästi yliampuvia
        sisareni tyttären tytär on kans bloginsa kanssa
        päässy jopa ihan helsinginsanomien otsikoihin asti
        kun kritisoi anttilaa tyttöjen ja poikien leluista
        no asia oli mun mielestä ihan ookoo
        mutta mitä muuta tämmöinen kirjoittaminen on
        kun huomion hakemista
        ja helppo homma saada itsensä esille jos leipä on siitä kiinni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe