"I can't get started"

LeevilleNeuvo

Kirjoitanpa tänne, vaikka en luule apua saavanikaan. Tarina, tai tapauskin, on se tavallinen: Olen tavattoman ihastunut erääseen naishenkilöön työpaikallani (tässä vaiheessa monia jo kyllästyttää, valitan ja pyydän anteeksi). Viimeisimmän laatikkoleikin, joita organisaatiomuutoksiksikin kutsutaan, seurauksena hänen työpisteensä tuli nyt sitten vielä varsin lähelle omaani. Näen häntä siis käytännössä lähes päivittäin. Katselen sentään toiseen suuntaan kun olen normaalissa työpisteessäni, eli mielenrauhani ei sentään aivan järky normaalin toimistopäivän puitteissa.

Meillä on joitakin yhteisiä työasioita, ja olen huomannut – tai ainakin luullut huomaavani – että tapaamisissamme olisi jotakin ylimääräistä: Keskinäistä sanailua joka ei ole ihan asiaan liittyvää, pieniä huomaavaisuuden osoituksia toista kohtaan...

Haluan kovasti kertoa hänelle ihastuksestani ja saada selvyyden onko hänellä mitään tuntemuksia minua kohtaan. Ajattelen toistuvasti että ratkaisen asian niin että pyydän häntä ulos, vaikkapa syömään jonnekin, tai kuntosalille tms.

Ongelmaksi tulee se että

- Olen onneton niin kauan kuin en uskalla kysyä, mutta minulla on ainakin toivo että asia menisi jotenkin eteenpäin, tai päätyisi johonkin ratkaisuun.

- Jos taas kysyn ja vastaus tulee EI-kuoressa olen sitten onneton loppuelämäni. Kaikki toivokin on mennyt.

Eli mikähän tässä nyt olisi se oikea ratkaisu...?

Kuluvana talvikautena asiassa on jotenkin edettävä. "Rukkaset kannattaa saada talvella, kun niille on vielä käyttöä". Tähän erittäin kehnoon vitsintynkään on parempi lopettaa tämä pateettinen sepustus. Pyydän vielä kerran anteeksi niiltä joiden aikaa tämän hengentuotteen lukeminen on vaatinut, teidän

Leevi (neuvoton & syvästi onneton)

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just.do.it

      "Ajattelen toistuvasti että ratkaisen asian niin että pyydän häntä ulos, vaikkapa syömään jonnekin, tai kuntosalille tms."

      Tämä kuulostaa hyvältä, ei tuossa muutakaan voi kuin kysyä.

    • hold.your.horses

      Ei se todellakaan ole sun elämäsi loppu, jos saisit rukkaset, se kirpaisisi, tottakai, mutta sen jälkeen sitä työskenneltäis taas työkamuina samassa toimistossa jne.
      Such is life.
      Joten pitääkö se ihastus paljastaa nyt heti joidenkin treffien merkeissä? Voithan sä olla mukava työkamu vaan, mukavampi kuin ne muut kamut samassa toimistossa, ja antaa ystävyyden syventyä, pyytää kahville sitten kun juttu kulkee jo sujuvasti teidän välillänne.
      Mistäs tiedät vaikka se tunnustus tulisikin lopulta hänen suunnaltaan, just ennen kesälomia? Et mistään, jos sulla on noin kiire...
      Tässä siis kaksi näkemystä: just do it ja hold your horses. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe