Epätoivoinen ihastus ja siitä seurannut masennus

savunailmaan

Menin ihastumaan mieheen joka on saavuttamattomissa (liian monta erottavaa tekijää). Katseita kyllä vaihdettiin puolin ja toisin, mihinkään ne eivät kyllä johtaneet.. Nyt sitä vaan miettiin että jos olisi jotain tehnyt toisin ja entä jos mies olisi ollut minulle juuri se oikea. Jäi jossittelu päälle. Mies pyörii taukoamatta päässäni enkä mahda asialle mitään. Sen lisäksi olen noin kuukauden plärännyt tätä S24:sen keskustelupalstaa epätoivoisesti toivoen ja vainoharhaisesti kuvitellen että mies olisi tänne jotain kirjoitellut. Hulluksihan tässä tulee.. Menin myös reilun savuttoman vuoden jälkeen ostamaan röökiä ja poltin askin melkein yhteen hengenvetoon. Kunpa tunteetkin häviäsivät kuin savuna ilmaan.. Kertokaa miten päästä sydänsuruista ja miehestä yli? Miestä en "onneksi" enää juuri näe. Ehkä se nopeuttanee unohtamista.

17

3521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimikirjasta

      Miksu et näe ja mistä päin?

      • Ap__

        Pääkaupunkiseudulla tullut nähtyä ja ei vain mene aikataulut enää yksiin että näkisi.


    • 3672389476873486

      Yritin todella pitkään tavoitella naista, josta välitin (ja välitän edelleen) paljon. Luin joskus, että pakkien jälkeen toipuminen kestää noin kolme kuukautta, mutta ei se kyllä niin ole. Vieläkin haikailen hänen peräänsä.
      Joskus kuulee sanottavan, että tavoittamattomissa oleva ihastus kannattaa unohtaa esimerkiksi tutustumalla toisiin mahdollisiin kumppaniehdokkaisiin. Jos toisesta on kuitenkin ihan oikeasti välittänyt, unohtaminen voi olla miltei mahdotonta.
      "Nyt sitä vaan miettiin että jos olisi jotain tehnyt toisin"
      Ei kannata syyllistää itseään. Olen itsekin pyöritellyt samoja ajatuksia mielessäni. Yllättävän usein henkilö on kuitenkin toiminut oikein, jos hän jälkeenpäin miettii tekojaan, mutta ei kuitenkaan löydä mitään aivan varmasti pieleen mennyttä kohtaa.
      Minua auttaa hieman, jos ajattelen, että ei meitä kahta sitten oltu tarkoitettu yhteen.
      Tsemppiä :)

      • Ketääneiole

        "Minua auttaa hieman, jos ajattelen, että ei meitä kahta sitten oltu tarkoitettu yhteen."

        Tuo kyllä takaa sen ettet tee asioille mitään silloin kun pitäisi.

        Ketään ei ole tarkoitettu olemaan yhdessä.
        Se on valinta ja vaihtoehtoja on useita. Osa niistä vaihtoehdoista on huonoja ja vääriä sekä osa parempia sekä niitä "oikeita".

        Elämää ei kannata miettiä jonkinlaisena kohtalona suuntaan eikä toiseen koska se tekee sinusta vain sen passiivisen ohikatselijan kun ajattelet että "no se ei ollut sitten se oikea" tai sitten sellaisen joka tekee hurjia asioita toisen puolesta kun kokee toisen olevan "se oikea" vaikka suhde on täysi susi alkaessaan.


      • 35346657457457

        Yritin kyllä tosissani ja kauankin, mutta sitten hän ei suostunut treffeille, joten jätin hänet välittömästi kokonaan rauhaan. En ole hänelle vihainen, vaikka tietysti olisin halunnut hänen suostuvan. En vain halua häiritä häntä, koska välitän hänestä edelleen hyvin paljon.
        Mitä olisin enää voinut tehdä?


      • Ketääneiole
        35346657457457 kirjoitti:

        Yritin kyllä tosissani ja kauankin, mutta sitten hän ei suostunut treffeille, joten jätin hänet välittömästi kokonaan rauhaan. En ole hänelle vihainen, vaikka tietysti olisin halunnut hänen suostuvan. En vain halua häiritä häntä, koska välitän hänestä edelleen hyvin paljon.
        Mitä olisin enää voinut tehdä?

        Toki jos hän ei ainakaan tuolla hetkellä ollut kiinnostunut sinusta niin tuskin teistä sitten olisi tullut mitään.


      • 553546546545
        Ketääneiole kirjoitti:

        Toki jos hän ei ainakaan tuolla hetkellä ollut kiinnostunut sinusta niin tuskin teistä sitten olisi tullut mitään.

        Aivan. Ei on käytännössä lopullinen.


    • pakkieipuutu

      No Hyvä kohta hän unohtuu..
      Minulla sama ongelma,mutta Nainen jota näen sillointällöin.
      Nyt pystyn jotenkin olemaan normaalisti sen seurassa eli otan takapakkia.
      Katotaan kuinka menee...

      • Pistävaan

        Ykköstä silmään. ;)


      • Ap__

        Toivotaan. Vaikka tavallaan sitä ei edes haluaisi unohtaa vaikka hallaahan siinä vain itselleen tekee.. Ja sepä se, saatamme välillä ohimennen vilaukselta nähdäkin vaikka aikataulut eivät enää menekkään yksiin että olisi varsinaisesti miehen kanssa 'tekemisissä'. Tsemppiä myös sinulle asian suhteen!


      • AjatuksienKaruselli

        Jännää, miten moni ihminen täällä tilanteessa samanlaisessa, kuin itse olen. Naiset ja miehet ikävöinnin/ihastuksen laavan uomissa ajelehtivat. Ihastumisen tunteen kouran kuvaus on myönteinen mutta kun siihen rinnastetaan ikävöinnin kosketus omasta tahdosta riippumatta, muuttuu ihastumisen tunne tuskalliseksi. Kullakin oma näkemyksensä esteistä, jotka voisivat parhaassa tapauksessa kahta ihmistä onnelliseksi tehdä.


    • Ketääneiole

      No voi harmi...

      Näitä sattuu kenellekkin.
      En nyt tässä kaipaile ketään erityistä, mutta varsinkin pk-seudulla saattaa törmätä jossain johonkin aina tietyn aikaa, kunnes häntä ei sitten enää näe oikeastaan koskaan.
      Noissa tilanteissa voi olla sitten todella hankala tehdä tuttavuutta näyttämättä ihan täydeltä toopelta, sanon tämän miehen näkökulmasta käsin.

      Kun vain sitä tajuaisi niiden katseiden vaihtojen välimaastossa tehdä lähempää tuttavuutta ihmiseen silloin kun hän on siinä käsillä ja selvittää mikä hän on miehiään ja naisiaan.

      • Ap__

        "Kun vain sitä tajuaisi niiden katseiden vaihtojen välimaastossa tehdä lähempää tuttavuutta ihmiseen silloin kun hän on siinä käsillä ja selvittää mikä hän on miehiään ja naisiaan." ´
        Niinhän sitä pitäisi näin jälkiviisaana ajatellen. Siinä ihastuksissaan saattaa helposti vaan ujostuttaa niin ettei tule oikein mitään tehtyä. Ehkä sitä joskus tajuaisi ottaa tehdyistä virheistään vaarin ja tajuasi tehdä asioille jotain silloin kun on vielä tehtävissä..


    • pitkäänkatsellut

      Nää on niin turhia. Oikeasti ihminen tarvitsee vähintään säännöllistä kanssakäymistä, että jotain merkityksellistä tulisi. Ei satunnaisilla kohtaamisilla ja katseilla rakenneta kuin omia päänsisäisiä haaveita. Rohkeasti juttusille ja sitä kautta rakentamaan.

      • Pitkäänodottanut

        Ei sekään välttämättä auta.


    • onesidedlove

      Mulla on valitettavasti kans kokemusta asiasta... ;-; oon ollu pari kuukautta sitte ihastunu yhteen laitoksen (mies)ohjaajaan ja se sai lopulta tietää ja sain puhuttelun. Se sano mulle että saan olla ihastunu kuhan ei mee pitemmälle... ja sehän meni pitemmälle... ;-; tein käyttäjätilejä ja kaikkee paskaa sen nimissä ties mihin ja sitte vasta olinkin pulassa! se rupes vihaamaan mua ja mut laitettiin ongelmanuorten puolelle!!! Sillon se kohteli mua huonommin ku muita... no mä olin huoneessani ja itkin 24/7 enkä edes syönyt! ;-; en kestänyt tuolloin edes nähdä koko ihmistä koska se pahensi asiaa. Itkin myös sydänsurujani koska hän oli (ja on edelleen) onnellisesti parisuhteessa muijansa kanssa... no aikaa kului ja vähitellen pystyin unohtamaan kaiken hänestä.
      Pyysin paskoja tekojani anteeksi,ja hän antoi minulle anteeksi ja pääsin pois ongelmanuorten puolelta! :) itkin sen päivän sitten helpotuksesta :,3 ja pian kaikki alkoi olemaan niinkuin ennenkin:hän alkoi kohtelemaan minua normaalisti ja unohti myöskin kaiken mitä olin hänelle tehnyt... :))) nykyään meillä on samat lämpimät välit kuin ennenkin ja molemmat ovat tyytyväisiä ja onnellisia siitä :3 asiat järjestyvät kunhan jaksaa ensin kaiken paskan ;-; mutta tosi paljon voimia kaikille joilla on vastaava tilanne! <3 <3 <3 ;-;

      • Ap__

        Juu, ei ehkä ole se fiksuin tapa lähteä esiintymään netissä tai missään muuallakaan toisen nimissä... Identiteettivarkaus on tätä nykyä rikos, mutta ehkä tästä opimme jotain ja hienoa että mies on antanut asian anteeksi ja tilanne on jotakuinkin ennallaan. :) Voimia sinnekkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe