Miten tunnistat palstalta miehen/naisen kommentit

missäjalluluuraa

Jos tämä olisi normaali kyläyhteisö, niin asia olisi helppo testata:
Jos menee yksi sormi, niin kysymyksessä on mies ja kaksi sormea puolestaan paljastaa henkilön naiseksi.
Mutta kun tämä onkin tällainen virtuaaliyhteiskunta, niin loppumerkeistähän sen huomaa, kuka siellä ruudun takana rukoilee.
Eivät aikuiset miehet mitään hymiöitä liitä sanomisiinsa.
Kyllä se on pelkästään naisten touhua tietystä syystä:
Ainahan voi jälkikäteen anoa armahdusta sen vuoksi, että asia on ymmärretty täysin väärin.
Siinä lopussahan oli niitä hymiöitä!

138

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpi.lienen

      Onko tuolla mittään väliä näin virtuulissa kuka mies kuka nainen.

    • ent.siivoojaparka

      Jos kommentissa lukee vain; "Kerran", niin silloin se on miehen kirjoittama. Muut ovat naisten.

      • selvä.tapaus

        Eli sinä olet mies. Kirjoitit "kerran" etkä laita hymiöitä.


      • ent.siivoojaparka
        selvä.tapaus kirjoitti:

        Eli sinä olet mies. Kirjoitit "kerran" etkä laita hymiöitä.

        Sinulta jäi huomioimatta sana vain.
        Hymiöitä en käytä koskaan, sillä luotan lukijoitten omaan huumorintajuun.


    • Korppis1

      Miehillä on putkiaivot. Naisilla on piparkakkuaivot. Kun mies kirjoittaa hän kirjoittaa lyhyesti ja asiaa. Tämä sääntö siis miehen eikä marjanpoimijan.

      Kun nainen kirjoittaa juttu rönsyilee, juttua pitää perustella, juttua painotetaan ikivanhoilla kliseillä, ivaillaan ovelasti ja uskotaan, että lukija ei tajua tai juuri siksi. Nainen kirjoittaa erän, joku jne.

      Kokemusta on ; )

      • bessie-

        Ai että kokemusta on? Olet siis miehenä kirjoittaessasi kirjoittanut lyhyesti ja asiaa, ja naisena miten nyt milloinkin, välillä marjanpoimijanakin?


      • ent.siivoojaparka

        Taisit leimata nyt ainakin koti-kiusatun ja =DW=:n naisiksi.
        Vaan mistäpä niitä tietää.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Taisit leimata nyt ainakin koti-kiusatun ja =DW=:n naisiksi.
        Vaan mistäpä niitä tietää.

        Mahtuuhan niitä leimoja .


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Taisit leimata nyt ainakin koti-kiusatun ja =DW=:n naisiksi.
        Vaan mistäpä niitä tietää.

        Eikös kyseiset herrat mielestäsi kirjoita asiaa?


      • ent.siivoojaparka
        korpikirjailija kirjoitti:

        Eikös kyseiset herrat mielestäsi kirjoita asiaa?

        Eikö kukaan naisista?
        Kumpaa sinä edustat tänään?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Eikö kukaan naisista?
        Kumpaa sinä edustat tänään?

        Vastaa kysymykseeeni, sinähän ajatuksen minun ajatuksekseni väänsit.


      • ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Vastaa kysymykseeeni, sinähän ajatuksen minun ajatuksekseni väänsit.

        """ Kun mies kirjoittaa hän kirjoittaa lyhyesti ja asiaa."""
        Kai olet lukenut =DW=:n tämänpäiväiset kommentit. "Lyhyesti..."


      • Korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """ Kun mies kirjoittaa hän kirjoittaa lyhyesti ja asiaa."""
        Kai olet lukenut =DW=:n tämänpäiväiset kommentit. "Lyhyesti..."

        Et siis pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseeni, no anna olla jos ei riitä rahkeet.


      • ent.siivoojaparka
        Korppis1 kirjoitti:

        Et siis pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseeni, no anna olla jos ei riitä rahkeet.

        Vastasinhan.
        Mutta kun rahkeesi ei riitä ymmärtämään selvää tekstiä.


      • Ruisleipää

        Kun sanotaan että sai piparia tai että meni pipariksi, ei tarkoiteta naisen aivoja vaan naisen muita omituisuuksia.


      • Ylävaialapää-aivot

        Tippaleipäaivo-nimitystä olen kuullut käytettävän naisen yläpäästä ja piparia alapäästä.
        Vaan saattaahan osa naisista ajatella alapäällään, ihan niin kuin miehistäkin.


    • jorma-orvokki

      Kyllä aikuiset miehetkin lisäävät hymiötä, niillä on ihan tietty tarkoitus. Tarkoitus ei vaan ole sinulle vielä selvinnyt;)

      Jos mies yrittää esiintyä eli kirjoittaa naisena,sen ainakin minä huomaan heti.
      Enkä tarkoita akkamaista kitinää;)

      • Pirkka-Petra-Puteli

        Näin on :D


    • kesivä

      Minä katson nimimerkkiä, en niinkään niitä kommentteja.

      • jopas.jotakin

        Häh, luet vain nimimerkit etkä mitä kirjoitetaan?


      • kesivä
        jopas.jotakin kirjoitti:

        Häh, luet vain nimimerkit etkä mitä kirjoitetaan?

        Niin kyllä mä luen kommentit, mutta en mä niistä päättele onko mies vai nainen. Vaan nimimerkistä.


      • kesivä kirjoitti:

        Niin kyllä mä luen kommentit, mutta en mä niistä päättele onko mies vai nainen. Vaan nimimerkistä.

        Koti-kiusatunkin tuntee heti nikistä oikeaksi ruutupaita tukkijätkäksi.


      • kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Koti-kiusatunkin tuntee heti nikistä oikeaksi ruutupaita tukkijätkäksi.

        Ai, en mä tukkijätkää nähnyt. Enkä karvasta paljasta rintaa, ruutupaidan kyllä, mutta se johtui Kalle Päätalosta.


      • kesivä kirjoitti:

        Ai, en mä tukkijätkää nähnyt. Enkä karvasta paljasta rintaa, ruutupaidan kyllä, mutta se johtui Kalle Päätalosta.

        Eikö yhtään näkyny sitä keinuvaa kävelyä ja sitä joka opetti rantakylän juipeille miten merimies valssia tanssataan.


      • kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Eikö yhtään näkyny sitä keinuvaa kävelyä ja sitä joka opetti rantakylän juipeille miten merimies valssia tanssataan.

        No ehkää keinuva kävely, mutta ei tukin päällä pyörivä pussihousuissa.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Koti-kiusatunkin tuntee heti nikistä oikeaksi ruutupaita tukkijätkäksi.

        Niin, reinoista miehen tunnistan ja kohdallasi sekin tunnistuskuvio metsään meni, ei sulla edes ole reinoja, etkä tykkää niistä, muistankohan oikein


      • reiska-ton

        Minullapa on reiskat. Monta vuotta olivat kotona unohtuneena, käyttämättä, jotenkin kuumat ja raskaat. Vein ne mökille ja kappas, siellä ne lojuu porstuan nurkassa, vailla käyttöä. Seuraavan kerran heivaan ne vintille. Vaaleansiniset, ei hassumpi väri.


      • reiska-ton kirjoitti:

        Minullapa on reiskat. Monta vuotta olivat kotona unohtuneena, käyttämättä, jotenkin kuumat ja raskaat. Vein ne mökille ja kappas, siellä ne lojuu porstuan nurkassa, vailla käyttöä. Seuraavan kerran heivaan ne vintille. Vaaleansiniset, ei hassumpi väri.

        Sulla on varmaan vielä niin keposet jalat, ettei ne viihdy raskaissa. Tangoa vai valssia pyörähtelet.-ei tosiaankaan hassumpi väri, parempi kun se harmaan villasukan pappaväri.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Niin, reinoista miehen tunnistan ja kohdallasi sekin tunnistuskuvio metsään meni, ei sulla edes ole reinoja, etkä tykkää niistä, muistankohan oikein

        Reinot riistää ihmiseltä arvokkuuren ja ihmisarvon ,minut saa ampua jos sellaiset vapaehtoisesti jalkaani vedän .
        Villasukka on miehen jalkaan sopiva.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Reinot riistää ihmiseltä arvokkuuren ja ihmisarvon ,minut saa ampua jos sellaiset vapaehtoisesti jalkaani vedän .
        Villasukka on miehen jalkaan sopiva.

        Reinot olivat yhteen aikaan nuorison suosiossa. Minusta ne ovat mukavat mökillä, on myös vaaleanpunaisina.


      • pois.turhamaisuus

        Mitä vielä ei siinä arvokkuutta tarvita, reinot on tehty jalassa pidettäväksi, naapurin isäntä oli niihin niin tykästynyt ettei juuri muita kenkiä pitänyt jos joku hymähti ei kyse ollut arvokkuudesta.


      • pois.turhamaisuus kirjoitti:

        Mitä vielä ei siinä arvokkuutta tarvita, reinot on tehty jalassa pidettäväksi, naapurin isäntä oli niihin niin tykästynyt ettei juuri muita kenkiä pitänyt jos joku hymähti ei kyse ollut arvokkuudesta.

        Reinot ovat just siitä mukavia, että niillä voi piipahdella välillä ulkona, kipaista puita hakemassa, postilaatikolla tms ei tarvitse aina kalosseja vaihdella ja sisällä reinoilla ei tarvitse liukastella. Lämpimäthän ne ovat.


    • mitäsmemiehet

      jos nimimerkissä on miestä kuvaava sana, jos kirjoituksessa kertoo muutamaan kerran olevansa mies, esim, miehinen mielipiteeni, miehenä olen tätä mieltä, me miehet teemme näin yms yms
      niin silloin kirjoittaja on lähes varmasti nainen

      • Noitakin sanoja näkyy silloin tällöin.


      • kesivä

        Ihanainen pusuhuuli, pulleat purjeet. Ei siltikään saata olla mies, vaan sarkastinen nainen. Tai sitten ei.


      • voi-voi-voi-heh

        Hunksi vai? Lirkuttelee naisille?


    • vieläeivarmuutta

      Jaahas että tällaisia kysymyksiä tällä kertaa. Joskus itsekkään en osaa sanoa olenko mies vai nainen. Olisinkohan miesten mies vai naisten mies ? Kotona kaikkeni antava kodinhoitaja vai baarikärpänen. Mistä sen tietää onko mies vai nainen ?

      • dvina

        "Mistä sen tietää onko mies vai nainen ?"
        Ei olisi pitänyt nukkua biologian tunneilla.
        No tota...vilkaise jalkojen väliin.....jos jotain uloketta näkyy, olet melko varmasti mies.


      • vieläeivarmuutta
        dvina kirjoitti:

        "Mistä sen tietää onko mies vai nainen ?"
        Ei olisi pitänyt nukkua biologian tunneilla.
        No tota...vilkaise jalkojen väliin.....jos jotain uloketta näkyy, olet melko varmasti mies.

        Mut kysymyshän oli siitä olenko mies vai nainen, kirjoitusteni perusteella. Tänne ei oikeen tota haarovälin kuvaa viitsi panna. Muuten kyllä voin panna aamusta iltaan.


      • siilimuori3
        dvina kirjoitti:

        "Mistä sen tietää onko mies vai nainen ?"
        Ei olisi pitänyt nukkua biologian tunneilla.
        No tota...vilkaise jalkojen väliin.....jos jotain uloketta näkyy, olet melko varmasti mies.

        Munat eivät vielä tee miehestä Miestä.


      • En-mainosta-itseäni

        Ei tee, etenkään kananmunat, räiskäleitä vaan. Eipä ole palleistakaan sukupolvi parantunut. Tainnut mennä örvelinpään, välinpitämättömämpään ja pinnalliseen suuntaan.


      • siilinuori3
        En-mainosta-itseäni kirjoitti:

        Ei tee, etenkään kananmunat, räiskäleitä vaan. Eipä ole palleistakaan sukupolvi parantunut. Tainnut mennä örvelinpään, välinpitämättömämpään ja pinnalliseen suuntaan.

        Juu. Voipi olla näin. Mutta poikkeukset vahvistavat aina säännön :).


    • kalelenteri

      Huomaan heti tekstistä onko kirjoittaja mies vai nainen vaikka en ole edes asiasta kiinnostunut. Silloin tällöin täällä joku mummo on yrittänyt tekeytyä mieheksi, jopa... Huvittavaa. Kaikkein naurettavinta oli kun täällä joku hömelö nainen kirjasi nimmarikseen The.man tai sinnepäin. Typerää.
      Monet tuntee myös kirjoitustavasta, vaikka nykyään tuskin olen näistä kuusalla koska on paljon uusia kirjoittajia jotka kirjoittavat sujuvaa, neutraalia (mutta silti ihan hyvää) tekstiä.

    • ent.siivoojaparka

      Yhdellä palstalla, missä pyörin eri nikillä ennen tälle palstalle pesiytymistä, olin kirjoitellut jo pitkät ajat ennenkuin huomasin hämmästyksekseni, että minua oli pidetty siellä miehenä koko ajan.
      En minä sitä sitten alkanut oikaisemaankaan, koska ei se olisi minun mielipiteitäni muuttanut mihinkään suuntaan olinpa sitten mies tai nainen.
      Kerran sitten joku siellä tiuskaisi minulle, että vedä hame päälles. En silloinkaan alkanut kertomaan, etten pariinkymmeneen vuoteen ole pitänyt hametta, aikaisemmin kyllä.
      Luulkoot mitä luulivat.

      • En.luule-väärtäilen

        Voiko luulolta ampua jalat suusta? Ei voi. Luulot joskus istuvat niin tiukkana.


      • Muakin luullaan usein mieheksi, joskus aikoinaan tyypit kävi tarkistamassa mun profiilista kumpi olen. Tällä palstalla ei tehdä edes sitä, luulostellaan ihan muuten vaan.
        En tiedä kumpi on syynä, suht suora toimintatapa vai se, että on miehisistä töistä enemmän kokemusta kuin perinteisistä naisellisista.


      • Must-tuntuu-must

        Kurkkasin profiilisi ja siellä on samanlainen hymiö kuin minulta löytyy heijastin lätkä, en muista missä se on nyt?
        Pitemmälle en pääse musta värisenä tunkeutumaan.


      • muutoksien.jälkeen
        Must-tuntuu-must kirjoitti:

        Kurkkasin profiilisi ja siellä on samanlainen hymiö kuin minulta löytyy heijastin lätkä, en muista missä se on nyt?
        Pitemmälle en pääse musta värisenä tunkeutumaan.

        Ei profiiliin enää pääsekään sitä tutkimaan, kirjotetut viestit ja vapaan esittelyn voi laittaa näkyviin. Ei profiilissa mitään muuta olekkaan.


      • Must-tuntuu-must kirjoitti:

        Kurkkasin profiilisi ja siellä on samanlainen hymiö kuin minulta löytyy heijastin lätkä, en muista missä se on nyt?
        Pitemmälle en pääse musta värisenä tunkeutumaan.

        Etusivulla on viime päivinä ollut tuollainen kuppikin, ai että on hieno!
        Sun heijastin pitää löytyä takista, hölmö! Et lähde nyt ulos ennen kuin se roikkuu siellä.
        terveisin,
        äiti


      • hmp.f kirjoitti:

        Muakin luullaan usein mieheksi, joskus aikoinaan tyypit kävi tarkistamassa mun profiilista kumpi olen. Tällä palstalla ei tehdä edes sitä, luulostellaan ihan muuten vaan.
        En tiedä kumpi on syynä, suht suora toimintatapa vai se, että on miehisistä töistä enemmän kokemusta kuin perinteisistä naisellisista.

        Just, kerran kirjoitin jotain autoista kanssasi, oliko meillä saman merkkiset autot tai jotain, olin koko ajan kirjoittavani miehelle, sitten yhtäkkiä havahduit, ei hitsi naisellehan kirjoitan. Tuskin mitään vahinkoa tuli.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Just, kerran kirjoitin jotain autoista kanssasi, oliko meillä saman merkkiset autot tai jotain, olin koko ajan kirjoittavani miehelle, sitten yhtäkkiä havahduit, ei hitsi naisellehan kirjoitan. Tuskin mitään vahinkoa tuli.

        Ei haittaa, kunhan ei kolaroitu :) Tykkään autoista, opetin lapsillekin 4 vuotiaina miltä kuulostaa V6 moottori. Näitä elämän tärkeimpiä oppitunteja, miltä kuulostaa Moottori, ja että AC/DC on se bändi jonka laulaja ei osaa laulaa.


      • Must-tuntuu-must
        hmp.f kirjoitti:

        Etusivulla on viime päivinä ollut tuollainen kuppikin, ai että on hieno!
        Sun heijastin pitää löytyä takista, hölmö! Et lähde nyt ulos ennen kuin se roikkuu siellä.
        terveisin,
        äiti

        No hei vaan äiti. Monelt syödään? Mitä iltapalaks? Onks mun pyykit pesty? Kahvii termaris? Pullaa? Keksei?
        Nyt tiedän missä se lätkä on? Näin sen tänään. Kaverin biilin hansikaslokerossa, ollut varmaan viime kesästä.
        Mitä tulee takkeihini, niiden hihoissa ei roiku edes köyhät, vaikka jalkamies olenkin. Osaan ylittää suojatien ja kävellä jalkakäytävällä. Pimeänkään pelkoa minulla ei ole, joten en tarvitse heijastinta.


      • Must-tuntuu-must kirjoitti:

        No hei vaan äiti. Monelt syödään? Mitä iltapalaks? Onks mun pyykit pesty? Kahvii termaris? Pullaa? Keksei?
        Nyt tiedän missä se lätkä on? Näin sen tänään. Kaverin biilin hansikaslokerossa, ollut varmaan viime kesästä.
        Mitä tulee takkeihini, niiden hihoissa ei roiku edes köyhät, vaikka jalkamies olenkin. Osaan ylittää suojatien ja kävellä jalkakäytävällä. Pimeänkään pelkoa minulla ei ole, joten en tarvitse heijastinta.

        Ei mitään ruokaa eikä pullaa ennen kuin olet hakenut sen heijastimen ja ripustanut sen takkiin!
        Ei se pimeä sun päälle aja.


    • Mikäsukupuoli

      Yksi hyvä tapa on kysyä pari kysymystä:
      Oletko mies vai nainen? Ja tarvittaessa lisäkysymys, että valehteletko?

      Jos tuohon viimemainittuun kysymykseen vastaa, että "valehtelen aina", niin silloin varmasti valehtelee, sillä jos ei valehtelisi, niin silloin tuo vastaus ei pidä paikkaansa. Mutta jos vastaus pitää paikkaansa, niin silloin valehtelee sen, että valehtelee aina eli puhuukin aina totta, mutta ei puhu totta, kun väittää aina valehtelevansa, joka ei ole totta vaan on totta.... vai miten se oli....

    • Mua voi höynäyttää ihan 6-0. Ne joista en tiedä, en kauheasti mieti. Ne jotka ilmoittavat sen tavalla tai toisella, niihin uskon. Jos joku päättää vetää mua viiksestä, niin se on hänen häpeänsä, ei mun. Kun hyväuskoisuus ei minusta ole pahe, mutta valehteleminen on.

      • saatan-olla-mies

        pssst. älä puhu tuhmia viiksen vetämisestä, "vanhukset" voi ymmärtä väärin :)


      • saatan-olla-mies kirjoitti:

        pssst. älä puhu tuhmia viiksen vetämisestä, "vanhukset" voi ymmärtä väärin :)

        pssst itelles, luuletko että ne vielä muistaa mitä ne sellaiset viikset on?


    • haileekax

      Miksi pitäisi tunnistaa? Mulle on yx hailee kummasta sortista on kyse. Asiallisuutta ja toisen kunnioitusta peräänkuulutan.

      • siilimuori3

        Tarkoitushakuisest kirjoittelust voi tunnistaa naisen oli munat tai ei. Lapsellista luulla ettei kukaan huomaa.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Tarkoitushakuisest kirjoittelust voi tunnistaa naisen oli munat tai ei. Lapsellista luulla ettei kukaan huomaa.

        No nyt mä kekkasin että miksi mua joskus luullaan mieheksi. Mulla on munaa :)) aamullakin söin yhden, 6 minuutin. Se on just oikea munankeittoaika.


      • munaloota
        hmp.f kirjoitti:

        No nyt mä kekkasin että miksi mua joskus luullaan mieheksi. Mulla on munaa :)) aamullakin söin yhden, 6 minuutin. Se on just oikea munankeittoaika.

        Oletkos koskaan tehnyt munalaatikkoa?


      • munaloota kirjoitti:

        Oletkos koskaan tehnyt munalaatikkoa?

        En ole, reseptiä kiitos :) Munat laatikkoon, kansi kiinni ja mikroon?


      • saatan-olla-mies

        6 minuutin muna viikseen on hyvä aika...eiku eihän sulla ollukaan viiksiä? Ihanko posliinihuuli :)


      • saatan-olla-mies kirjoitti:

        6 minuutin muna viikseen on hyvä aika...eiku eihän sulla ollukaan viiksiä? Ihanko posliinihuuli :)

        Luitko sä mun viestin missä kehuin että tykkään mankeloimisesta? Tuli noista munista mieleen :))


      • kokeiles
        hmp.f kirjoitti:

        En ole, reseptiä kiitos :) Munat laatikkoon, kansi kiinni ja mikroon?

        Tuossa sulle yks resetti munalaatikosta:

        4munaa
        ½-1dl maitoa munaa kohti
        suolaa, valkopippuria

        Riko munat kulhoon, lisää maito, suola, valkopippuri.

        Kaada seos uunivuokaan, laita uuniin n. 200 astetta. Ota pois kun seos on hyytynyt ja pinnaltaan ruskehtava. Paistuneen näköinen.


      • kokeiles kirjoitti:

        Tuossa sulle yks resetti munalaatikosta:

        4munaa
        ½-1dl maitoa munaa kohti
        suolaa, valkopippuria

        Riko munat kulhoon, lisää maito, suola, valkopippuri.

        Kaada seos uunivuokaan, laita uuniin n. 200 astetta. Ota pois kun seos on hyytynyt ja pinnaltaan ruskehtava. Paistuneen näköinen.

        No kiitos! Vähän kuin omeletti? Päälle voi laittaa sitten muita herkkuja? Pitäähän tuo kokeilla.


    • Vanhat ihmiset näyttävät usein sukupuolettomilta. Miehet muistuttavat naista ja päinvastoin.
      Palstalla en ole miettinyt onko kirjoittaja mies vai nainen. Muutaman olen automaattisesti ajatellut olevan mies. On muutamia joista ei tiedä.

    • 1eero

      Harvemmin mies kirjoittelee tyynyliinoista !

      • siilimuori3

        Eikös se joku eero1 kerran kirjoittanu jostain liinavaatteesta., jossa oli kauriin kuva :)?


      • 1eero
        siilimuori3 kirjoitti:

        Eikös se joku eero1 kerran kirjoittanu jostain liinavaatteesta., jossa oli kauriin kuva :)?

        Hyvin näyt muistavan on muuten parraat lakanat iha vieraita varten hankittu, no puhutaan ny sitte liinavaatteista kun nuo aloitukset ei muutenkaan kummosia.
        Tyynyliinoja täytys ostaa, tyynyistä tykkään sohvallakin on vinopino joita asettelen asetelmia selkää vasten, vaaka-asento on mieluinen tyynyjen ympäröimänä.
        Liinavaatteita en paljon silittele joskus vieraskoreesti, kaappiinkin viikkailen sukkelasti ja ovi äkkiä kiinni, se siitä liinavatteista mitä vielä, mielummin jotain miehistä vaikka puunkaadosta ja halonhakkuu punaruutupaitaiselta takametsien mieheltä.


      • Tuo tokaisu paljastaa just sen mikä monesti ratkaisee ja mistä tunnistaa, eri aiheista me kirjoitellaan.
        Mutta hyvin sulta onnistuu nuo jutut liinavaatteistakin.


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        Tuo tokaisu paljastaa just sen mikä monesti ratkaisee ja mistä tunnistaa, eri aiheista me kirjoitellaan.
        Mutta hyvin sulta onnistuu nuo jutut liinavaatteistakin.

        Mitäs tässä mukavasti maha täynnä puruveden muikkuja ja perunamuussia, sohvalla taasen näin talvipäivänä. Ilmat enteilee olisko kevättä ilmassa lumet hupenee silmissä, varikset lentelee levottomasti joo o mielessä kesäiset retket mutta viel on kuukautta monta antaa veneen olla ressun alla ja silmät kiinni aatokset saa siivet.


      • siilimuori3
        1eero kirjoitti:

        Hyvin näyt muistavan on muuten parraat lakanat iha vieraita varten hankittu, no puhutaan ny sitte liinavaatteista kun nuo aloitukset ei muutenkaan kummosia.
        Tyynyliinoja täytys ostaa, tyynyistä tykkään sohvallakin on vinopino joita asettelen asetelmia selkää vasten, vaaka-asento on mieluinen tyynyjen ympäröimänä.
        Liinavaatteita en paljon silittele joskus vieraskoreesti, kaappiinkin viikkailen sukkelasti ja ovi äkkiä kiinni, se siitä liinavatteista mitä vielä, mielummin jotain miehistä vaikka puunkaadosta ja halonhakkuu punaruutupaitaiselta takametsien mieheltä.

        Jotkut asiat jää paremmin mieleen kuin toiset.
        Eikös miehet tykkäis jostain Marilyn Monroesta hymyilemässä lakanoissa :)?


      • 1eero
        siilimuori3 kirjoitti:

        Jotkut asiat jää paremmin mieleen kuin toiset.
        Eikös miehet tykkäis jostain Marilyn Monroesta hymyilemässä lakanoissa :)?

        Yyyhh, lakana on vain lakana, Marilyn samoissa lakanoissa ! Voisi unet jäädä vähiin.


      • Tyynyliinan-avaaja
        siilimuori3 kirjoitti:

        Eikös se joku eero1 kerran kirjoittanu jostain liinavaatteesta., jossa oli kauriin kuva :)?

        Kyllä mä olen mies ja tein tyynyliina-avauksen, jopa lakanoitakin heiluttelin siellä.


      • siilimuori3
        1eero kirjoitti:

        Yyyhh, lakana on vain lakana, Marilyn samoissa lakanoissa ! Voisi unet jäädä vähiin.

        Nii, kantsis jättää vain sauna-iltoihin et muulloin sais sitten nukuttua.
        Puhtaana Marilynille :D


      • hmp.f
        siilimuori3 kirjoitti:

        Jotkut asiat jää paremmin mieleen kuin toiset.
        Eikös miehet tykkäis jostain Marilyn Monroesta hymyilemässä lakanoissa :)?

        Olen muuten kerran nukkunut Hämähäkkimiehen ja Teräsmiehen välissä. Muistaakseni oli noin, vähän vaikeaa niin villin yön jälkeen muistaa mitään. Taju oli kankaalla alta 10 minuutissa.


      • fghjjjkkkkkkkkk
        Tyynyliinan-avaaja kirjoitti:

        Kyllä mä olen mies ja tein tyynyliina-avauksen, jopa lakanoitakin heiluttelin siellä.

        paskanhajua tuulettelit lakanoista....paljastuit!


      • Eiollutmunmakuun
        1eero kirjoitti:

        Yyyhh, lakana on vain lakana, Marilyn samoissa lakanoissa ! Voisi unet jäädä vähiin.

        Totta, vaikka ei se enää ees haise, mutta koliseva luuranko... ei tulis uni silmään.


    • Olen ymmällä, onko tosiaan niin, että teille ei merkkaa mitään kirjoitatteko täällä naiselle vai miehelle, nimimerkille tai nimimerkittömälle. Alkää viitsikö ; )

      Eihän teitä usko Heikkikään, että virtuaali-ihmisiä olette. Onhan se tietty hienoa kuvitella olen virtuaali-henkilö ; )

      • bessie-

        Mitä tarkoittaa virtuaali-henkilö? Minusta ei ole ollenkaan "hienoa" esittää olevansa jotain mitä ei ole. En myöskään ymmärrä, miksi sinun on niin vaikea uskoa sitä tosiasiaa, ettei muiden kirjoittajien sukupuoli tai nimimerkki/nimimerkittömyys kiinnosta kaikkia?


      • rapuliero

        Miksi kiinnostaisi, jos yleisesti kirjoitellaan? En ole etsimässä seuraa, sen teen ihan live-maailmassa. Ei kiinnosta onko mielipiteen ilmaisija mies tai nainen, ei sekään mikä nikki.


      • Uskomattomia olemme, mulle merkkaa tosi paljon juttelenko miehen vai naisen kanssa. Meikkaankin aina ja laitan huulipunaa ja kynsilakkaa ja katon että rintakarveiku tissivako näkyy, jos vaikka joku ottaisi haltuun mun kamerani tietsikasta.


      • bessie-
        rapuliero kirjoitti:

        Miksi kiinnostaisi, jos yleisesti kirjoitellaan? En ole etsimässä seuraa, sen teen ihan live-maailmassa. Ei kiinnosta onko mielipiteen ilmaisija mies tai nainen, ei sekään mikä nikki.

        Saattaahan kirjoittajan sukupuoli joskus kiinnostaakin, esim. hänen kirjoittamansa teksti voi saada miettimään kirjoittajan sukupuolta.
        Nimimerkkiä tai sen paikalla olevaa tekstin osaa tms. taas ei voi olla huomaamatta. Jos se on sukupuolineutraali ja ei näytä olevan osa kirjoituksen sisältöä, niin eipä se ainakaan minua askarruta pätkän vertaa.
        Toki huomaan huonot ja joskus hyvätkin vitsikkyydet ja nokkelat oivallukset, samoin ilkeämieliset tai muuten tyhmät vihjailut yms., mutta ihan vauhdissa vaan, en edes sekunnin murto-osaksi niiden kohdalle ajatuskulkuani pysäytä sillä tavalla että niiden kirjoittajan sukupuolta tai henkilöä yleensäkään juurikaan ajattelisin. Ei vain kiinnosta, ei edes silloin harvoin kun ilmiselvästi ovat minulle kohdistetut.


      • rapuliero
        hmp.f kirjoitti:

        Uskomattomia olemme, mulle merkkaa tosi paljon juttelenko miehen vai naisen kanssa. Meikkaankin aina ja laitan huulipunaa ja kynsilakkaa ja katon että rintakarveiku tissivako näkyy, jos vaikka joku ottaisi haltuun mun kamerani tietsikasta.

        Niin, kyllähän sen huomaa live-elämässäkin, että joillekuille naisille muut naiset ovat ilmaa. Miehille sen sijaan keikistellään. Ei ole mun juttuni.


      • ylläslevi

        Kyl mää ainakin viittin. Viis sukupuolesta, nikistä. Tutustuhan myös erilaisiin ikäisiisii, voit jopa yllättyä.


      • rapuliero kirjoitti:

        Niin, kyllähän sen huomaa live-elämässäkin, että joillekuille naisille muut naiset ovat ilmaa. Miehille sen sijaan keikistellään. Ei ole mun juttuni.

        Joo, tuo oli sarkasmia, se on tarttunut jostain :)


      • Viatonsivullinen

        hmp.f esim.
        Sinusta on vaikea arvioida oletko mies vai nainen, nimmarikin on
        neutraali. Sinulla voi olla muitakin nimmareita. Sinulla on miehinen musiikkimaku. Hyvä sellainen kyllä.
        Useimmiten en viitsi arvuutella, olkoon jokainen mitä on.


      • bessie- kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa virtuaali-henkilö? Minusta ei ole ollenkaan "hienoa" esittää olevansa jotain mitä ei ole. En myöskään ymmärrä, miksi sinun on niin vaikea uskoa sitä tosiasiaa, ettei muiden kirjoittajien sukupuoli tai nimimerkki/nimimerkittömyys kiinnosta kaikkia?

        En ole korpikirjilija. En edes esitä olevani, en ole kirjailija. Korpikirjailija on virtuaali-henkilö. Virtuaalihenkilö tarvitsee tekstin tuottamiseen ihmisen. Se ei liene epäselvää, että olen nainen. Mustalla nimimerkillä voin olla kumpi vain, mies tai nainen.

        Virtuaalisesti olen myös korppis. Korppista on vaikeampi hahmottaa, usein korppis mielletään virtuaalisesti lintuun. Mustaan lintuun, joka tulee nokkimaan virtuaali mummeja ja -tätejä heitä jotka ovat ihan oikeasti olemassa kuten sinäkin.


      • bessie-
        korppis kirjoitti:

        En ole korpikirjilija. En edes esitä olevani, en ole kirjailija. Korpikirjailija on virtuaali-henkilö. Virtuaalihenkilö tarvitsee tekstin tuottamiseen ihmisen. Se ei liene epäselvää, että olen nainen. Mustalla nimimerkillä voin olla kumpi vain, mies tai nainen.

        Virtuaalisesti olen myös korppis. Korppista on vaikeampi hahmottaa, usein korppis mielletään virtuaalisesti lintuun. Mustaan lintuun, joka tulee nokkimaan virtuaali mummeja ja -tätejä heitä jotka ovat ihan oikeasti olemassa kuten sinäkin.

        No jaaa, minulle "korpikirjailija" on vain nimimerkki, ihmisen itse itselleen valitsema. Kirjailijana en ole koskaan sinua pitänyt. Jos olet nainen, niin nainenhan sinä olet vaikka kirjoittaisit nimimerkillä A1MIES tai Isomulkkunen. Myös "korppis" on minulle vain nimimerkki, ei sekään minussa mitään mielikuvia herätä. Tai no, joskus kaksoiskonsonantti vähän 'häiritsi', sillä luulin korppiksen olevan korpikirjailijasta johdettu lyhennys/lempinimi, mutta siihenkin olen jo tottunut.


      • korppis1
        bessie- kirjoitti:

        No jaaa, minulle "korpikirjailija" on vain nimimerkki, ihmisen itse itselleen valitsema. Kirjailijana en ole koskaan sinua pitänyt. Jos olet nainen, niin nainenhan sinä olet vaikka kirjoittaisit nimimerkillä A1MIES tai Isomulkkunen. Myös "korppis" on minulle vain nimimerkki, ei sekään minussa mitään mielikuvia herätä. Tai no, joskus kaksoiskonsonantti vähän 'häiritsi', sillä luulin korppiksen olevan korpikirjailijasta johdettu lyhennys/lempinimi, mutta siihenkin olen jo tottunut.

        Minulle sinä olet nainen joka käyttää nimimerkkinään bessie.

        Omana itsenään kirjoittavat, joilla on profiili ja profiilin vaatima nimimerkki sekä profiilissa oma kuva eivät lie ongelma tunnistaa ovatko naisia tai miehiä. Vaikka olenhan lukenut myös epäilyjä, että olen mies ; )

        Otetaanpa esimerkiksi tämä aloitus.

        Kiinnostuksen kohteena tuntuu kuitenkin olevan kuka siellä nimimerkin takana kirjoittaa, vaikka sitä yritetään kieltää ja sanotaan minulle merkkaa mielipiteet ei kuka niitä kirjoittaa.

        Höpö höpö vielä kerran. Ihminen on utelias ja haluaa tietää kenen kanssa kommunikoi. Sinunkin on helppo ottaa minuun kontaktia koska tiedät kokemuksesta virtuaalinimeni ja sen takana kirjoittavan persoonani vai onko niin, että kirjoitat puhtaasti kirjoittamieni mielipiteiden vuoksi eikä sinuun vaikuta kuka olen tai aikaisemmat keskustelumme?


      • Viatonsivullinen kirjoitti:

        hmp.f esim.
        Sinusta on vaikea arvioida oletko mies vai nainen, nimmarikin on
        neutraali. Sinulla voi olla muitakin nimmareita. Sinulla on miehinen musiikkimaku. Hyvä sellainen kyllä.
        Useimmiten en viitsi arvuutella, olkoon jokainen mitä on.

        Mulla on monta nikkiä ollut, aina vain yksi kerrallaan, mutta tässä kohtaahan sä uskot mitä haluat uskoa. Vain kaksi on ollut naisellisia, miss.fire ja m.miina. Nekin jotenkin... väkivaltaiset :/ misfire tarkoittaa suutaria, ja m.miina vihjailee maamiinasta.
        Kun aikoinaan saavuin tälle saitille, lueskelin muutaman päivän ja löysin aika paljon flirttailevia ihmisiä. En halunnut sellaista, joten mietin vartavasten nikin josta ei ilmenee olenko hameellinen vai en. Olin vielä naimisissa, juuri pähkäilemässä jaksanko olla sitä enää vai en.
        Ei tosin mennyt kauan, kun huomasin että se aiheutti vaan hämmennystä jos vastapuoli ei tiennyt olenko mies vai nainen. Aika moni täällä on hakemassa just sitä toisen seuraa. Paitsi ei tällä palstalla, mikä minusta on vapauttavaa.
        Siltikin, on täälläkin ketjuja (hunkszin) joita varon, etten anna vääriä signaaleja kenellekään. Jostain syystä kierrään mielellään muutenkin miehet. Muutama kerta on käynyt niin että jotain alan juttelemaan miehelle, ja sieltä on heti tullut että on varattu, vaikkei mitään siihen suuntaan edes ollut mun mielessä. Nähtävästi miehet tuntee mun hataran naisellisuuden ;) vaikkei naiset tunnekaan.


      • Viatonsivullinen

        En minäkään tiedä. Luotan hyvin paljon "mu-tu" tunteeseen.
        Jokatapauksessa olet hyvä persoona, ole sitten mikä olet, mieluummin
        kyllä mies.


      • bessie-
        korppis1 kirjoitti:

        Minulle sinä olet nainen joka käyttää nimimerkkinään bessie.

        Omana itsenään kirjoittavat, joilla on profiili ja profiilin vaatima nimimerkki sekä profiilissa oma kuva eivät lie ongelma tunnistaa ovatko naisia tai miehiä. Vaikka olenhan lukenut myös epäilyjä, että olen mies ; )

        Otetaanpa esimerkiksi tämä aloitus.

        Kiinnostuksen kohteena tuntuu kuitenkin olevan kuka siellä nimimerkin takana kirjoittaa, vaikka sitä yritetään kieltää ja sanotaan minulle merkkaa mielipiteet ei kuka niitä kirjoittaa.

        Höpö höpö vielä kerran. Ihminen on utelias ja haluaa tietää kenen kanssa kommunikoi. Sinunkin on helppo ottaa minuun kontaktia koska tiedät kokemuksesta virtuaalinimeni ja sen takana kirjoittavan persoonani vai onko niin, että kirjoitat puhtaasti kirjoittamieni mielipiteiden vuoksi eikä sinuun vaikuta kuka olen tai aikaisemmat keskustelumme?

        Jos ja kun joku sanoo vastaavansa tekstiin, ei siis valikoivasti henkilölle, niin kyllä minä sen uskon ilman muuta. Niinhän teen itsekin.

        Toivottavasti en kuulosta epäkohteliaalta sanoessani, etten ole kiinnostunut 'tunnistamaan', saati tuntemaan paremmin muita kirjoittajia. Täällä ei ole tapana kirjoittaa omalla nimellään ja henkilötiedoillaan, se sopii minulle oikein hyvin.
        Muistini ja kykyni ajatella ovat tallella, joten tietenkin usein 'tunnistan' toisen kirjoittajan, mutta en ole hänestä henkilönä kiinnostunut sen enempää kuin kulloinenkin vuorovaikutustilanne edellyttää. Miksi olisin?

        "Kiinnostuksen kohteena tuntuu kuitenkin olevan kuka siellä nimimerkin takana kirjoittaa jne. jne..."
        Kovin valikoivasti luet, kun tuollaisen johtopäätöksen vedät. Valikoivasti lukeminen ok., mutta se, että vänkäät ja vänkäät tietäväsi toisten olevan kiinnostuneita nimimerkkien henkilöstä vaikka "yrittävät kieltää" tämän, on osoitus vähättelevästä ja ylenkatsovasta suhtautumisesta muihin kirjoittajiin.

        Olen aika utelias ihminen minäkin, mutta en silti ole kiinnostunut mistä tahansa ja kenestä tahansa, ja en nyt ainakaan tällaisella keskustelupalstalla, jossa jo lähtökohtaisesti kirjoitetaan nimettömänä.


      • Viatonsivullinen
        Viatonsivullinen kirjoitti:

        hmp.f esim.
        Sinusta on vaikea arvioida oletko mies vai nainen, nimmarikin on
        neutraali. Sinulla voi olla muitakin nimmareita. Sinulla on miehinen musiikkimaku. Hyvä sellainen kyllä.
        Useimmiten en viitsi arvuutella, olkoon jokainen mitä on.

        En nytkään puuttuisi siihen onko mies vai nainen, tämä rimpsu kun
        on nyt kyseisellä aiheella otsikoitu.


    • siilimuori3

      Tappeluketjuissa yleensä etenkin sinisinä on kiroittamassa naiset. Ja naiseksi jääneet miehet.

      • bessie-

        No jopas oli mielipide?!

        Tappeleminen - mitä ikinä se nyt keskustelupalstalla tarkoittaakaan - tuskin on sukupuolisidonnaista? Enemmän lienee kysymys persoonallisuudesta?

        "Ja naiseksi jääneet miehet"! Meinaatko, että naiseksi jääneet ?! miehet ovat jääneet jotenkin alemmalle tai alhaisemmalle kehitystasolle, vai mitä ihmettä oikein tarkoitat?


      • siilimuori3
        bessie- kirjoitti:

        No jopas oli mielipide?!

        Tappeleminen - mitä ikinä se nyt keskustelupalstalla tarkoittaakaan - tuskin on sukupuolisidonnaista? Enemmän lienee kysymys persoonallisuudesta?

        "Ja naiseksi jääneet miehet"! Meinaatko, että naiseksi jääneet ?! miehet ovat jääneet jotenkin alemmalle tai alhaisemmalle kehitystasolle, vai mitä ihmettä oikein tarkoitat?

        Voihan se olla et ne siniset jotka siellä kiroittavat (huom ei kaikki kirjoita) ovat mieheksi naamioituneita naisia tai naiseksi naamioituneita miehiä.

        Tosimiehet ei kitise akkojen jutuissa.


      • tosipiikkisika
        siilimuori3 kirjoitti:

        Voihan se olla et ne siniset jotka siellä kiroittavat (huom ei kaikki kirjoita) ovat mieheksi naamioituneita naisia tai naiseksi naamioituneita miehiä.

        Tosimiehet ei kitise akkojen jutuissa.

        Ai ai kun sormet syyhyää pikku sanailua .


      • siilimuori3
        tosipiikkisika kirjoitti:

        Ai ai kun sormet syyhyää pikku sanailua .

        Mihinkäs sitä silmänsä laittaa..............................tältä realitypalstalta.


      • paljon.muutakin.on
        siilimuori3 kirjoitti:

        Mihinkäs sitä silmänsä laittaa..............................tältä realitypalstalta.

        Voi kai silmänsä ja katseensa siirtää vaikka mihin, ei aina tartte palstaa tuijottaa.


    • Viatonsivullinen

      Asenteesta huomaa että on miespuolinen. Eipä juuri muusta.
      Täällä kun ei nimmarit sano mitään, kuten ei minunkaan nimmarini.
      Yksi mikä on varmaa, että ihminen on.

    • eppu2

      Ei sillä mitään väliä ole kommentoiko sitä miehelle vai naiselle.
      Mielikuva kyllä usein syntyy, varma ei tietenkään voi olla.
      Minuakin jotkut luulivat alkuun mieheksi, kai tuon nimimerkin vuoksi.

      • Olin ainakin yksi joka erehtyi kun käytit raksa termejä oikein tekomiehen tavoin.
        Tosin nikkisikin oli vähemmän naisellinen


      • Viatonsivullinen

        Myös minä olen huomannut eppu2 sinun puhuvan miesten työkaluista
        hyvin miehisesti. Joten ei taida sinullakaan olla naisen tunnuksia :-)
        Taidat olla mies, kiltti sellainen.


      • eppu2
        Viatonsivullinen kirjoitti:

        Myös minä olen huomannut eppu2 sinun puhuvan miesten työkaluista
        hyvin miehisesti. Joten ei taida sinullakaan olla naisen tunnuksia :-)
        Taidat olla mies, kiltti sellainen.

        Kyllä mulla se karvaläpi on ollut syntymästäni saakka, sitä kun vaan on elämän olosuhteet jotenkin aina menneet niin, että on ollut pakko tarttua hommaan, kun hommaan.
        Sitäpaitsi satun nyt vaan olemaan sitä mieltä, ettei ole olemassakaan mitään miesten työkaluja ym. mikä olisi korvamerkitty nimenomaan miehille.
        Minulle ei ole olemassakaan mitään sellaista ´´ettet pysty, et osaa´´ koska olet nainen.
        Paitsi tietysti se mitä sillä yhdellä ulokkeella tehdään, sitä minulla ei ole.


      • eppu2 kirjoitti:

        Kyllä mulla se karvaläpi on ollut syntymästäni saakka, sitä kun vaan on elämän olosuhteet jotenkin aina menneet niin, että on ollut pakko tarttua hommaan, kun hommaan.
        Sitäpaitsi satun nyt vaan olemaan sitä mieltä, ettei ole olemassakaan mitään miesten työkaluja ym. mikä olisi korvamerkitty nimenomaan miehille.
        Minulle ei ole olemassakaan mitään sellaista ´´ettet pysty, et osaa´´ koska olet nainen.
        Paitsi tietysti se mitä sillä yhdellä ulokkeella tehdään, sitä minulla ei ole.

        Ihan kaikes ystävyyres niin sellanen työkalu kun pionjäärin kalliopora ,paineilmalla.
        Kuhan päivän temuat sen kanssa niin saattaa siinä nainenkin miettiä mihin tarttui,oikein inhottava venpele.


      • eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ihan kaikes ystävyyres niin sellanen työkalu kun pionjäärin kalliopora ,paineilmalla.
        Kuhan päivän temuat sen kanssa niin saattaa siinä nainenkin miettiä mihin tarttui,oikein inhottava venpele.

        En minä muista mikä sen poran nimi oli, jolla pojan kanssa vuoroo (poika enemmän) jyryytettiin 30cm betonin läpi, kun vesijohto otettiin sisälle vessan nurkasta mökillä.
        Ikinä ei oo niin paljon hiki virrannut.
        Nyt rupee jo ikäkin painaan, etten varmaan viittisi tarttua moiseen vehkeeseen. Tuo heevetin selkäkin, kun rupesi enemmän ryppyileen sen syksyisen savotan jälkeen.
        Niinkin se on, että toisella naisellan voi olla paljon enemmän voimia, kuin jollain miehellä ja päinvastoin.
        No kysymys on periaatteesta, ei voimasta.


      • hunksz
        eppu2 kirjoitti:

        En minä muista mikä sen poran nimi oli, jolla pojan kanssa vuoroo (poika enemmän) jyryytettiin 30cm betonin läpi, kun vesijohto otettiin sisälle vessan nurkasta mökillä.
        Ikinä ei oo niin paljon hiki virrannut.
        Nyt rupee jo ikäkin painaan, etten varmaan viittisi tarttua moiseen vehkeeseen. Tuo heevetin selkäkin, kun rupesi enemmän ryppyileen sen syksyisen savotan jälkeen.
        Niinkin se on, että toisella naisellan voi olla paljon enemmän voimia, kuin jollain miehellä ja päinvastoin.
        No kysymys on periaatteesta, ei voimasta.

        "eppu2"

        Nyt sinä näyttelet.

        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Nyt sinä näyttelet.

        H.

        Älä Sinä Hunkszi yritä sekoittaa selvää asiaa, se on just niin, kun mä sanon.


      • eppu2 kirjoitti:

        Älä Sinä Hunkszi yritä sekoittaa selvää asiaa, se on just niin, kun mä sanon.

        "eppu2"

        Niin...
        Rekkaantumattomuus antaa joskus vihjeitä toiseenkin suuntaan,

        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Niin...
        Rekkaantumattomuus antaa joskus vihjeitä toiseenkin suuntaan,

        H.

        Minkäs minä sille mitään mahdan, mitä Sinä kuvittelet.


      • eppu2 kirjoitti:

        Minkäs minä sille mitään mahdan, mitä Sinä kuvittelet.

        "eppu2"

        Niin...
        Tuskamme ei vaadi selityksiä.
        Ulkoista ilmaisua vain.
        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Niin...
        Tuskamme ei vaadi selityksiä.
        Ulkoista ilmaisua vain.
        H.

        Noh, mikäs tuska Sinulla nyt on?


    • att2

      Näin Apinan vuotena on aivan sama mies vai nainen, molemmat ovat yhtä viisaita tai pitäisi olla on turha kinastella kun on sana hän, mies,nainen. Kieli on köyhä tässä mielessä ainakin, muuten rikas.

      • onneksi.olkoon

        Mulle tuli heti mieleen atte, kuultuani Kiinalaisten apinavuodesta,


    • Lukuun-ottamatta itseäni, katson kaikki naisiksi.
      Mutta, toisinaan kirjoitan heille kuin miehelle.
      Riippuu näyttelijästä.
      Olen usein HYVIN huvittunut kirjoituksistani.
      Toivottavasti muutkin ovat.
      -
      Kahdesta naisesta olen varma.
      Useampi nainen on taas minusta sata-varma.
      Tarkoitan siis että olen komea hetero mies.
      Enkä ruma nais-hiihtäjä.

      H.

    • Viatonsivullinen

      On sillä kuitenkin merkitystä kummalle puhuu, (kirjoittaa) riippuu tietysti aiheesta. Saattaa jättää sanomatta, kun ajattelee ettei mieheltä saa kuitenkaan ymmärrystä. Sillä on sama merkitys kun live-elämässäkin.

      • att2

        Da vot.

        Kieli ja tunteet on Suomi paras


      • att2
        att2 kirjoitti:

        Da vot.

        Kieli ja tunteet on Suomi paras

        Kaikki ovat kauniita, ihmiset.


    • siilimuori3

      Minusta täällä on kirjoittajia, jotka epätoivoisesti yrittävät esiintyä miehinä. Jos heittää epäilyksen varjon, alkaa epätoivoinen ympäripyöreä miessanastolla briljeeraus. Selvä kuin bläkki.

      • att2

        Han kan vara hon.


    • Ykstavallinenukko

      Mää ny ainakin oon miäs ja mua ei niinkään kiinnosta äijjämäiset jutut. Ne on joskus vaan tyhjänpäivästä uhoomista tai muuta kilpalaulantaa. Ja toisekseen, kun tunnen noi jutut ja niiden takana olevien äijiitten ajatusmaailman, kun oon syntymästä saakka ollut sillä puolella (siis suku sellasella).
      Mun ei tartte tehrä vaikutusta kehenkään, ei äijiin (kun ei homotuta) eikä naipuolisiin, kun on oma akka.
      Mutt akkojen jutuissa on jotain sellasta, joka kiinnostaa. Vaikka vaan tapa, millä asioita funtsivat.

    • vfghimsh

      Kun mun toisesta silmästä meni näkö, niin lapsenlapset toi mulle lahjaks valkoisen tyynyliinan, johon oli maalattu mummu mustalla silmällä - hyvääyötä sulle mummu
      - yksi elämäni parhaita lahjoja - että elämä jatkuu karujenkin kokemusten jälkeen ja
      unesta välillä on enempi hyötyä kui muusta maailman turhuudesta ja surusta.
      Maailmassa kun on monen sortin liberaaleja, toiset vie ihmisen henkistä kehitystä eteenpäin, toisilla tuhon aattoje aikeet, sortamisen kuviot, suru ja kuolemankin läsnäolon
      kehossaan sanovat ainakin ca-potilaat tunnistavansa - yhtä kaikki elämässä kaikki läsnä
      - kai se ainut tosi komento on pysy hengissä nin kauan kuin elämäaikaasi on jäljellä
      - kai hurtilla huumorillakin joka alalla pakko joskus selviytyä rankoista asioista joissa enempikin traagisia katatrofin aineksia.

    • kokeilenyt

      Palstan jutut kertovat? Onko pituus se tärkein juttu?

    • kesivä

      Mä luulen, että miehen on helpompi esittää naista kuin naisen miestä. Siis uskottavammin. En osais itse kirjoittaa miesmäistä tekstiä. Pitäis varmaan ihan pukeutua mieheksi, että jotenkin sisäistäisi roolin.
      Oudoksuttaa, kun miesmäinen kirjoittaa esim. hihitystä. Vaikka osaahan miehetkin hihittää, mutta naiselle mielestäni se luontaisempaa.

    • Hymyilevän

      Hymiöt eivät yleensä kerro kirjoittajan sukupuolesta, vaan enemmänkin siitä onko kyseessä rento huumorintajuinen tyyppi, vai jotakin asiakirja tekstiä viesteistään käyttävä henkilö. Kovin virallisella tyylillä kirjoittava henkilö ei pistä perään hymiötä.

    • siilimuori3

      Aikaisemmin ajateltii et kirjoileminen kuuluu paremminkin miesten kirjoituksiin, nykysin niastenkin kielenkäyttö on kuin Turjan lappalaisten näämä.

      • Onhan miehetkin kirjoilleet.
        Niastenkin on kuin Turjan näämä.


      • siilimuori3
        korpikirjailija kirjoitti:

        Onhan miehetkin kirjoilleet.
        Niastenkin on kuin Turjan näämä.

        Sitähän mä sanoin ;).


    • töttt

      Jotkut ihmiset ovat kirjoittaneet sairaudesta nimeltä Touretten syndrooma
      - en ole perehtynyt asiaan mutta siihen kai liittyy tarkkaavuushäriöitä ja pakko-oireita
      mm. kiroilua, huorittelua, vuodattaa henkistä saastaa - onko kyseessä joku homeille altistuminen ja sen aiheuttamaa oireistoa vai selittääkö huono käytös toisia kohtaan niitäkään oireita?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe