Avoin kirje Lapin Latelle!

ilkkakapraali

Late Lapista kirjoitti tällä palstalla avoimen kirjeen Tornion kaupunginhallitukselle. Yleensä en vastaile tämän palstan kirjoituksiin, mutta koska hän lähetti saman tekstin minulle henkilökohtaisesti osoitettuna sähköpostiini, niin tässäpä vähän vastinetta.

Ensinnäkään en ole kutsunut tänne yhtäkään pakolaista, saatikka että olisin "hyysännyt" heitä Tornioon tai muuallekaan Suomeen. Kyllä he ovat tänne hakeutuneet ihan omin päin tai aivan muiden koijareiden avustamina ja rahastamina. Minun paremmin kuin koko kaupunginhallituksenkaan valta ei riitä estämään heidän tuloaan Tornioon eikä sulkemaan Suomen rajoja. Siihen pystyy maan hallitus, ja tiedät varmaan keitä siinä istuu. Minä siinä en istu, mutta sen sijaan neljä peussuomalaista, kärkinimenään puolueen pj. Timo Soini.

Kirjoitit, että "touhunne on hullumpaa kuin hölömöläisten täkin jatkaminen, leikkaatte, höyläätte, kurijistatte ja kuristatte Suomen peruskansaa kaikin tavoin ..." Jopa valtionvelasta tunnut syyttävän minua ja muuta kaupunginhallitusta. Mutta muistellanpa vähän! Kuka se lupasikaan ja vannoi vuosi sitten ennen eduskuntavaaleja, että kun persut pääsevät hallitukseen, niin maasta ei viedä euroakaan ulos ja maahan ei oteta yhtäkään ylimääräistä ihmistä (pakolaista) sisään? No,Timo Soinihan se sellaisia jutteli. Entä miten on käynyt? Tällä hallituskaudella, jota on kestänyt vasta vajaan vuoden, Suomesta on viety rahaa ulos (Kreikkaan) enemmän kuin koskaan aikaisemmin ja maahan on tullut pakolaisia enemmän kuin milloinkaan ennen. Ja samainen Timo Soini kehuskelee nyt maailmalla, kuinka hienosti Suomi on hoitanut pakolaispolitiikkansa, ja varsinkin Torniossa (ks. loka-marraskuun vaihteen Apu-lehti).
Samainen hallitus, jossa istuu neljä persu-ministeriä, on parhaillaan tekemässä toimia, joihin sopivat nuo sinun "leikkaamiset, höyläämiset, kurijistamiset ja kuristamiset" paremmin kuin yhdenkään aikaisemman Suomen itsenäisyyden ajan hallituksen tekemisiin. Minä ja Tornion kaupunginhallitus emme kyllä noillekaan kurjistamistoimenpiteille voi mitään.

Minulle henkilökohtaisesti lähettämässäsi s-postissa puhuttelit minua Kekkoselta lainatuilla sanoilla "saatanan tunari". En kielläkään, ettenkö olisi elämäni aikana tunaroinut moniakin asioita, mutta niistä, mistä minua syytät tuossa kirjeessäsi, en ota syytä kontolleni. Tiedän kyllä, kuka ja millainen Late tuon "Late Lapista" -nimimerkin taakse kätkeytyy. Sen tietämyksen ja muilta sinut tuntevilta saamani tiedon perusteella uskallan sanoa, että jos minä olen saatanan tunari, niin ei sinunkaan järjenjuoksullasi ja saavutuksillasi ihan Nobel-palkinnoille ylletä. Siitä huolimatta kaikkea hyvää sinulle, Late Lapista!

Ilkka Kapraali

Ps. Tapoihini ei kuulu piiloutua nimimerkkien taakse. Siksi tämäkin juttu ihan omalla nimelläni allekirjoitettuna.

43

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärynein

      Joka Ilkkaa pilkkaa sattuu omaan nilkkaa. Mitä ohuempi nilkka naisella sen isompi pilkka. Ilkka tietää missä on naisen pilkka.

    • Missäkölate

      Kerranki meni Laten omaan nilkkaa?
      Voisko Late nyt perustella vai onko Late saatu kerrankin hiljaisexi

    • kaki34

      Nyt on Latella Heikki housuissa ei muka ole lukenut.

    • Lape_katolta

      Late on oikeassa. Kaikki maksut nousee että saadaan näille vuohipaimenille tulonsiirtoa. Ei ne tule ikinä tuottamaan yhteiskunnalle muuta kuin menoa ja itkua.

      • haapiksenharmi

        Taasko reppanan piti itse kehua itseään vai onko toinenkin liittynyt samaan kerhoon Tornion reppanat ja räkänokat äv. yhdistys


    • latekanadasta

      kanada

    • lude-lupista1

      Ilkka lopeta se toisten vaimojen jyystäminen keksi muu eläkeharrastus. Oletkos kommunisti jaat hyvää huonosti kuksituille aviovaimoille. Opettaja rooli siinäkin jäänyt päälle.

      • Onko Ilkka saanut noinkin hauskan viran Tornion kaupungilta ?


        Late Lapista.


    • soontyhjäukko

      Ei tuo saa aikaan muuta kuin tyhjää mölinää, avaus oli hyvä tässä keskustelussa. Keskustelu kyllä näytti hyvin, mitenkä tuo Late vaan ölisee, ei siitä muuhun ole.

      • soontyhjäukko on valmistettu Longinpäässä pelkäksi ölisijäksi, ja ölinää siltä kyllä riittääkin, minä odottelen idolinne Kapraalin vastauksia kysymyksiini !

        Late Lapista.


      • kaki34

        Tänään on Ilkalla kokous ja illalla viinapäissään saattaa sulle vastata.kun kerää rohkeutta olethan pelottava mannemersuilija ja pakolainenkin.


    • väärynein

      Parastaanhan Ilkka antaa naisille gudaa juntuu huvalta ryssällekin. Kun Ilkkaa pilkkaa se osuu 100% naisen pilkkaan tähdättynä laukauksena . Viinakulli ei moiseen sovi.

    • epätietoinensysmästä

      Ilkka perkle vastaa kun päissästi tänne kirjoittelit. Vieläkö kulli edes seisoo?

    • solekkomie

      Ei se vastaa.

    • karvajalkatorniolainen

      Eniten tässä ketjussa naurattaa tuo, että Late kyllä eniten uskaltaa huudella nimimerkin takaa vaikka mitä hävyttömyyksiä. Ilkka kuitenkin näytti kaapin paikkaa sillä, että uskaltaa omalla nimellään suoraan kirjoitaa. Mites sinulta tämä Late onnistuu? Tykkäät vaan huudella kuinka muut räksyttää, kuitenkaan sen verran rohkeutta ei löydy että uskaltaisit itse ottaa nimellesi mielipiteet kannettavaksi.

      • osuvampi.titteli

        Late Lapista tunnetaan nykysin myös nimellä " valtakunnanvalittaja ". Tämä on vain yksi lukemattomista netin palstoista, median yleisönosastoista yms. millä se räksyttää ja on räksyttänyt jo vuosikausia.


      • paremmin.tunnettu
        osuvampi.titteli kirjoitti:

        Late Lapista tunnetaan nykysin myös nimellä " valtakunnanvalittaja ". Tämä on vain yksi lukemattomista netin palstoista, median yleisönosastoista yms. millä se räksyttää ja on räksyttänyt jo vuosikausia.

        Paremmin tunnetaan lapin Somalina, huutava ja sonnalle haiseva kääkkä.


      • Minkäs perän räksyttäviä mustalaisia karvajalkatorniolainen on ? kun on noin helevetin outo nimikin !

        Late Lapista.


      • Karvajalkatorniolainen
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Minkäs perän räksyttäviä mustalaisia karvajalkatorniolainen on ? kun on noin helevetin outo nimikin !

        Late Lapista.

        Tässäpä tämä taas todistetaan. Ei oikeaan asiaan uskalla mitään kantaa ottaa, vaan yrittää jollain samalla copypaste juttullaan saada sivuraiteille.

        Kerrohan Late. Kun täällä kaupungin ihmisiä oikein nimeltä arvostelet isoon ääneen, että kuka sieltä oikeasti arvostelee? Siinä taitaakin olla rjaa kun puntti alkaa tutisemaan niin paljoa ettet uskalla?


      • Karvajalkatorniolainen kirjoitti:

        Tässäpä tämä taas todistetaan. Ei oikeaan asiaan uskalla mitään kantaa ottaa, vaan yrittää jollain samalla copypaste juttullaan saada sivuraiteille.

        Kerrohan Late. Kun täällä kaupungin ihmisiä oikein nimeltä arvostelet isoon ääneen, että kuka sieltä oikeasti arvostelee? Siinä taitaakin olla rjaa kun puntti alkaa tutisemaan niin paljoa ettet uskalla?

        Ristimä nimi puuttuu sinunkin sepustuksistasi, jos et itse uskalla nimeäsi laittaa elä vaadi sitä toisiltakaan! et ole näköjään edes rekisteröinyt tänne. Politikot ovat itse ryhtyneet kusitolpiksi, ja Suomen ja Tornionkin meno on sellaista, jotta niissä on tilaa arvostella päättäjiä
        Otapas kantaa mitä helevetint järkeä on on haalia kaikenmaailman sosialiturva surffarit, Suomeen ja Tornioon elätettäviksi VELKA RAHALLA ?? kun samaan aikaan Suomen omilta kansalaisilta leikataan ja höylätään koko ajan, ja kaikin tavoin kurjistetaan heidän elämäänsä! Tampereellakin ajettiin mummut ulos hoitolaitoksesta jotta saatiin matut sisään! Tällainen päätön meno suoraan sanoen vituttaa normaali järjellä ajattelevaan Suomalaista ihmistä!

        Late Lapista.


      • Kfkdk
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Ristimä nimi puuttuu sinunkin sepustuksistasi, jos et itse uskalla nimeäsi laittaa elä vaadi sitä toisiltakaan! et ole näköjään edes rekisteröinyt tänne. Politikot ovat itse ryhtyneet kusitolpiksi, ja Suomen ja Tornionkin meno on sellaista, jotta niissä on tilaa arvostella päättäjiä
        Otapas kantaa mitä helevetint järkeä on on haalia kaikenmaailman sosialiturva surffarit, Suomeen ja Tornioon elätettäviksi VELKA RAHALLA ?? kun samaan aikaan Suomen omilta kansalaisilta leikataan ja höylätään koko ajan, ja kaikin tavoin kurjistetaan heidän elämäänsä! Tampereellakin ajettiin mummut ulos hoitolaitoksesta jotta saatiin matut sisään! Tällainen päätön meno suoraan sanoen vituttaa normaali järjellä ajattelevaan Suomalaista ihmistä!

        Late Lapista.

        Vassarit ja vihreät haluaa halata kaikkia partasotakarkurilapsia. Tai oikeastaan kaikki isot puolueet, ei tässä tiä enään mitä äänestää. Kaikki puolueet haluaa tyydyttää partalapsia.


    • kaki34

      Unohdatte Laten saaman JUORUÄMMÄ tittelin jonka valvoja DANIELa antoi hiljakkoin.

      • Kuka tähän ketjuun päästi haisevat somaalit räksyttämään?

        Late Lapista.


    • aesrdtyfhg

      Olikos se muuten Anial..tai denial joka puuttu tähän hopearantsuun......kepulovitsi....

    • Moskovskaja

      Ilkala ryyppy päällä,koska opettajana ollessaan oli aivan alkkis vaimoki jätti tuommosen juopon kommarin

    • Latefani

      Kyllä Late on mahtava jätkä ja puuttuu oikeisiin asioihin. Mahtavaa, että ei anna vassareiden täällä propagandaansa harjoittaa

    • hakuuuuunamatataaaa

      mutta kuka näistä nimimerkeistä paljastuu lopulta krp vasikka sami brunfeldtiksi?

      • hookansteffan

        Joka Ilkkaa pilkkaa saa pillusta nilkkaan. Lada on Laten auto eikä mannemersu sovi profiiliin.


    • imostentti

      Olin vanhasta muistista hiihtolomalla Moskovassa ja Late Lapista unohtui vaikka on tärkeä omasta mielestään. Niin mitä?

      • No miten kävi impotentille Moskovassa, saitko maatuskaa?

        Late Lapista.


      • imostentti

        Mitäs siitä tulee viinakullin kanssa ei mitään sylttyä lyö ja ulos luiskahtaa. Olekko muuten sillä välin vittuillu suomalaisille.


      • imostentti kirjoitti:

        Mitäs siitä tulee viinakullin kanssa ei mitään sylttyä lyö ja ulos luiskahtaa. Olekko muuten sillä välin vittuillu suomalaisille.

        Eihän setä vittuile, setä neuvoo !

        Late Lapista.


    • Miukista

      Ilkka on suvakki ja Late on suomalainen persu... Late ei hyväksy vihervassareitten vitunmoista hyysäystä hyvä Late. Ex vararehtori on juoppo ja silleen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe