Poliisi kiusaa

LainKoura

57

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puukenkäpetterit

      Pelottomia pelle pettereitä, puukenkäpettereitä, eihän noille mikään järki mene kaaliin., muutenkin kalustot on kuin joulukuusia.

      Hyvä että kiusaakin, turhat roinat hevonvittuun, ilmankos niin paljon kolareita sattuukin kun ei nähdä ulos kuin jollain peruutuskameralla.

      • Movetronicman

        Paljon sattuu kun ulos ei nähdä kuin jollain peruutuskameralla. Tämä puukenkäpetteri on niitä vanhan koulukunnan sankareita joiden mielestä peruutuskamera on nörttipellejen naurettavavuuden huippu.Turhake jonka voisi ampua maata kiertävälle radalle. Halpa laite 500 -800 eur asennettuna.Mustavalkoinen putkitv-kuva tai sitten laadukas värikuva.Sellainen on ollut autossani jo 16 vuotta. Päivääkään en vaihtaisi pois. Uusilla laitteilla voit peruttaa muutaman sentin tarkkuudella laituriin. Kun työantajani otti kamerat käyttöön vuonna 1999 niin sen jälkeen ei ole tapahtunut yhtään peruutusonnettomuutta ja kalustoa on 30 kpl.Ihmettelen miksi EU ei ole laittanut pakolliseksi varusteeksi ainakin jakeluautoihin. Silloin "vanhaan hyvään aikaan" kun kameroita ei ollut tiedän kaksikin tapausta jossa kun puukenkämies peruutti ja yritti kurkkia ovesta putosi maahan ja auto meni omia menojaan päin laituria ja toisella kerralla jyrkkää rinnettä alas. Kuljetusyrittäjä joka tänä päivänä ostaa uuden auton ja päättää säästää 800 eur kamerassa on todella tyhmä.


      • näillä.mennään
        Movetronicman kirjoitti:

        Paljon sattuu kun ulos ei nähdä kuin jollain peruutuskameralla. Tämä puukenkäpetteri on niitä vanhan koulukunnan sankareita joiden mielestä peruutuskamera on nörttipellejen naurettavavuuden huippu.Turhake jonka voisi ampua maata kiertävälle radalle. Halpa laite 500 -800 eur asennettuna.Mustavalkoinen putkitv-kuva tai sitten laadukas värikuva.Sellainen on ollut autossani jo 16 vuotta. Päivääkään en vaihtaisi pois. Uusilla laitteilla voit peruttaa muutaman sentin tarkkuudella laituriin. Kun työantajani otti kamerat käyttöön vuonna 1999 niin sen jälkeen ei ole tapahtunut yhtään peruutusonnettomuutta ja kalustoa on 30 kpl.Ihmettelen miksi EU ei ole laittanut pakolliseksi varusteeksi ainakin jakeluautoihin. Silloin "vanhaan hyvään aikaan" kun kameroita ei ollut tiedän kaksikin tapausta jossa kun puukenkämies peruutti ja yritti kurkkia ovesta putosi maahan ja auto meni omia menojaan päin laituria ja toisella kerralla jyrkkää rinnettä alas. Kuljetusyrittäjä joka tänä päivänä ostaa uuden auton ja päättää säästää 800 eur kamerassa on todella tyhmä.

        Turhaan aliarviot puukenkäpetteriä, luulen että se tietää kaikesta enempi kuin sinä mistään. Ihan antoi aiheellisen kommentin nykyajasta, musta tuntuu tyypeistä.


      • JärkiKKKKäteen
        Movetronicman kirjoitti:

        Paljon sattuu kun ulos ei nähdä kuin jollain peruutuskameralla. Tämä puukenkäpetteri on niitä vanhan koulukunnan sankareita joiden mielestä peruutuskamera on nörttipellejen naurettavavuuden huippu.Turhake jonka voisi ampua maata kiertävälle radalle. Halpa laite 500 -800 eur asennettuna.Mustavalkoinen putkitv-kuva tai sitten laadukas värikuva.Sellainen on ollut autossani jo 16 vuotta. Päivääkään en vaihtaisi pois. Uusilla laitteilla voit peruttaa muutaman sentin tarkkuudella laituriin. Kun työantajani otti kamerat käyttöön vuonna 1999 niin sen jälkeen ei ole tapahtunut yhtään peruutusonnettomuutta ja kalustoa on 30 kpl.Ihmettelen miksi EU ei ole laittanut pakolliseksi varusteeksi ainakin jakeluautoihin. Silloin "vanhaan hyvään aikaan" kun kameroita ei ollut tiedän kaksikin tapausta jossa kun puukenkämies peruutti ja yritti kurkkia ovesta putosi maahan ja auto meni omia menojaan päin laituria ja toisella kerralla jyrkkää rinnettä alas. Kuljetusyrittäjä joka tänä päivänä ostaa uuden auton ja päättää säästää 800 eur kamerassa on todella tyhmä.

        Miksi joku haluaa yhdistää kahvinkeittimet,lastulevystä kyhätyt tasot peruutuuskameraan joka on taas todella tärkeä työvälinen kuljettajalle. Minun autossani on peruutuskamera ja en luovu siitä mistään hinnasta.Niin paljon se helpottaa työntekoa. Olen kiivennyt pohjanmaalta kotoisin olevaan Scaniaan sellaisen V-8 varustettuun.(eihän siellä voi muulla ajaa kun on niin tasaista)Jättimäinen Lastulevystä tehty taso ja keinonahalla päällystetty.Sen päällä kahvinkeitin ja pirusti muuta roinaa.Minua alkoi ahdistamaan.En nähnyt kunnolla ulos.Miten kolaritilanteessa kun kun kaikki tavarat lentelee ohjaamossa. Kamera hyvä tarkeä varuste.Muut roinat turhia ja jopa vaarallisia.


      • elämäonnyt

        Puukenkäpetterit.......mietitkö nyt itsekään mitä suustasi päästit. Sinulla on älypuhelin ja hyödynnät kaikkia sen ominaisuuksia. Helvetin kivoja ominaisuuksia.heti kun on kyse työnteosta niin olet niin saatanan vanhoillinen ettet edes hyväksy peruutuskameraa joka oli arkipäivää 1990 luvun jäteautoissa ja yleistyi 2000-luvun alussa jakeluautoihin. kameralla ei ole mitään tekemistä sen kanssa jos rakennetaan yksiö hyttiin ettei mitään näe etuikkunasta ulos.Kahvinkeittimet ja vesipullot.Puukenkäpetterit voisi vähän tarkentaa mielipidettä.


      • puukenkäpetterit
        elämäonnyt kirjoitti:

        Puukenkäpetterit.......mietitkö nyt itsekään mitä suustasi päästit. Sinulla on älypuhelin ja hyödynnät kaikkia sen ominaisuuksia. Helvetin kivoja ominaisuuksia.heti kun on kyse työnteosta niin olet niin saatanan vanhoillinen ettet edes hyväksy peruutuskameraa joka oli arkipäivää 1990 luvun jäteautoissa ja yleistyi 2000-luvun alussa jakeluautoihin. kameralla ei ole mitään tekemistä sen kanssa jos rakennetaan yksiö hyttiin ettei mitään näe etuikkunasta ulos.Kahvinkeittimet ja vesipullot.Puukenkäpetterit voisi vähän tarkentaa mielipidettä.

        "saatanan vanhoillinen ettet edes hyväksy peruutuskameraa "

        Enhän ole hyväksymisestä mitään sanonut, sanoin vaan ettei nähdä ulos kuin peruutuskameralla


    • taxxasarit

      lisäksi naiskuskit ajaa penis pöksyissä.eli kumikulli pimpissä.Homo kuskit ajaa teko kumipenis anuksessa ja vaarantavat liikenteen.

      • häpeämätönrekkalady

        Totta,ihania orgasmeja saa ja paljon, kun hieromasauva on pimpissä ja vibratoni on päällä, siihen päälle vielä auton heilumiset/hyppimiset, ai että tekee hyvää, kun päivän on ajanut orkkuja saaden ,niin illalla on seitsemännessä taivaassa..

        On tää niin ihana ammatti ...


      • KIAllakintienaa

        taxxasarit. Naiskuskit on niitä telaketju.l.....ja .Flanelipaita päällä. Taxxarit laittaa sen kumikullin ihan sinne omaan bäcktrömiin. Siksihän taximiehillä on ammattisairautena peräpukamat. Ihan kaikella kunnioituksella.Otan osaa.(ja syvä kumarrus)Vatsa ei vaan toimi jos istuu kaiket päivät. Luulitko muuta??


    • Oma.Koti

      Se on selvästi kotirauhan rikkomista, juristi asialle!

      MULLE EI VITTUILLA

    • petsamonsuomalainen

      eiks poliisi enää ookkaan rekkakuskien kaveri joka rekan töniessä caravaanareita on rekkojen puolella ja sakottamassa syyttömiä ja väittämässä ,että rekat kulkee valin 80 km/h.vaikka menevät lähes100 km/h.koska niissä jossain rajoittimen ohitus yksikkö tai hakkerien ohitus ohjelma.Poliisien syytä lopettaa rekkakuskien perseen nuoleminen.

    • JVGKatsetulevaisuuteen

      Peruutuskamerat on persiistä. Kiinteästi asennettu Tablet tai läppäri koelautaan ,että voi päivittää ajonaikana Facebookit,Twitterin ja instragramin. Onhan se nyt ihan selviö,että läheiset ja ystavät saavat tiedon reaali-ajassa milloin minulta pääsi pieru ja
      milloin närästää muutoin vaan.Kukaan ei haluaa katsoa taaksepäin. No niin niinhän mä sanoin katse tulevaisuuteen. Tulevaisuus on edessä ei takana. Peruutuskamerat kuuluu tekniikanmuseoon Helsingin Viikkiin.

    • Turvallisuusennenkaikkea

      Mielestäni kaikki sellainen joka menee katsastuksessa lävitse on ok. Peruutuskamera on työväline ei mikään sisustuselementti. Olen tutustunut näihin rakennelmiin joita koelaudan päälle on laitettu.Niitähän myydään netissä Trucker-shopeissa. Näkyvyys kyllä kaventuu yllättävän pieneksi jos siinä päällä on kahvinkeitin ja avattu läppäri ajonaikana.Varsinkin tuo näkyvyys auton eteen lähelle. Nykyaikainen kuorma-auton ohjaamo on pyritty tekemään niin ettei kuljettaja saa vammoja kolari tilanteessa. Kaikki irtonainen roina aiheuttaa pahoja vammoja esim. kasvoihin jos auto menee ympäri.Lasinen keittimen kannu osuu naamaan jne... samoin irtonainen autontunkki ja sammutin apumiehen istuimen takana. Ne pitää olla kiinnitetty huolella. Olen nähnyt videon jossa henkilöautossa kuulakärkikynä joka oli henkilöauton takaikkunalla kolaritilanteessa sukelsi kolarinuken takaraivosta sisään aivoihin asti.Voimat ovat valtavat kun sattuu se pahin eli onnettomuus.

    • asialinjalla

      Hyvä kommentti. Kiitos siitä!

      • paulinginpoitsu

        niin miksi se teatteri pitää rakentaa juuri koelaudan päälle??? Vitun vanhan aikaista.Säilytystiloja on vaikka kuinka paljon nykyautoissa.kukaan ei ole kiinnostunut mistään viireistä,tunnuksista eikä mistään muustakaan roinasta. Ei sillä naisia isketä ei totta tosiaan.Miksi keittää kahvia jollain 24 voltin keittimellä kun ollaan ihan sivistyksen parissa täällä Suomenmaassa. Minä ainakin juon kahvit mieluummin baarissa jossa nätti nuori nainen kaataa sen hymysuin kuppiin ja toivottaa hyvää päivän jatkoa. Se on aika pieni joukko joka hakee lohta Norjan Hammerfestista.Heillä taukopaikat on tiukassa.Silloin oma kahvinkeitin voi olla tarpeen.


    • Nyrkki.--

      Vetäkää turpaan poliisia, niin loppuu urputtaminen!

    • Vähän niiku Turkulainen poliisimme Turtiainen puuttui lämpömittariin, kirjoitti sakot "toisen vahingoittamiseen soveltuvan esineen tai aineen hallussapidosta" ja sen jälkeen Lagerroos teki lämpömittarista hväittämispäätöksen ja varasti laitteen itselleen...

      Noh vähän tämän jälkeen Kaisu Kivimäki antaa aiheettoman sakon 8km/h ylinopeudesta ja juttua pohditaan oikeudessa asti

      • AiheetonIlmanMuuta

      • AiheetonIlmanMuuta kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288334646730.html

        Aivan, aiheetton tämäkin. Miten niinku omasta mielestäsi meni....

        Aika söpö ja ihana poika :) Tuuhee tukka, korvakoru ja silleen... kyllä tota silittelis.... Kuinkakohan pian on Sisu taas ilmiantamassa tämän viestin, hän kun täällä liikkuu :)


      • sdfghjktghjk4567
        Bussissa kirjoitti:

        Aika söpö ja ihana poika :) Tuuhee tukka, korvakoru ja silleen... kyllä tota silittelis.... Kuinkakohan pian on Sisu taas ilmiantamassa tämän viestin, hän kun täällä liikkuu :)

        Bussissa = Tuomas = Sisu


      • Tanjatäti

        Bussissa sällin on pakko kommentoida V-8 Scanian keinonahalla päällystettyä pöytää.Sellaista jonka voi asentaa koelaudan päälle.Hän on nähnyt sellaisen huoltsikan pöydällä lojuvassa Ajolinja-lehdessä. Häntä vituttaa suunnattomasti kun Sprinteriin ei löydy Trucker-shopista valmiina. Pitääkö tässä perkules K-rautaan suunnata ja vanerista kyhätä. Kyllä saa mattamustaspray kelvata,ei sitä tyhmempi kaukaa kuomaa ettei ole keinonahkaa.Voi voi...... miksi pitää joka asiaa kommentoida vaikkei edes sitä iso E-korttia taskusta löydy.Itse olen sitä mieltä ,että kaikki ylimääräinen roina koelaudan päällä on turhaa. Hytti siistinä,lasit pestynä myös sisäpuolelta ja kunnon mukavat vuodevaatteet sellaiset puhtaan raikkaat.muutama pehmonalle sopivaan paikkaan hyttiin(ei tuulilasille)Kaikki turha potaska pois hytistä,vanhat lehdet,tyhjät pullot jne.....


      • Tanjatäti kirjoitti:

        Bussissa sällin on pakko kommentoida V-8 Scanian keinonahalla päällystettyä pöytää.Sellaista jonka voi asentaa koelaudan päälle.Hän on nähnyt sellaisen huoltsikan pöydällä lojuvassa Ajolinja-lehdessä. Häntä vituttaa suunnattomasti kun Sprinteriin ei löydy Trucker-shopista valmiina. Pitääkö tässä perkules K-rautaan suunnata ja vanerista kyhätä. Kyllä saa mattamustaspray kelvata,ei sitä tyhmempi kaukaa kuomaa ettei ole keinonahkaa.Voi voi...... miksi pitää joka asiaa kommentoida vaikkei edes sitä iso E-korttia taskusta löydy.Itse olen sitä mieltä ,että kaikki ylimääräinen roina koelaudan päällä on turhaa. Hytti siistinä,lasit pestynä myös sisäpuolelta ja kunnon mukavat vuodevaatteet sellaiset puhtaan raikkaat.muutama pehmonalle sopivaan paikkaan hyttiin(ei tuulilasille)Kaikki turha potaska pois hytistä,vanhat lehdet,tyhjät pullot jne.....

        Onneksi mä oon sentään semmonen "oikea" kuski...

        mitä se meinaa

        Kun työaika alkaa, mennään työpaikalle, kun työaika loppuu, lähdetään kotiin :)

        Autossa en säilytä MITÄÄN omaa, en aurinkolaseja, en navigaattoria, en mitään....

        Autossa ei myöskään ole nimikylttejä tai muuta omaa

        En myöskään omista "nimikkoautoa" mulle ihan sama joudunko ajamaan 3000 kilosta Sprinteriä tai 26 tonnista Actrosta, saan saman palkan (eli KA. palkka maksetaan aina)

        Työni ei myöskään näy pukeutumisessa,ulkonössä, käytöksessä tai muussakaan, töiden ulkopuolella ollaan kuin kuka tahansa muukin 15v poika.

        Ootko sä se lervoilija joka on vähän kateellinen kuskeille, noh ei siinä mitään. Oikeat kuskit tietää että se on juurikin se 26 tonnin Actros joka on vetoautona niissä 60 tonnisissa 25 metrisissä yhdistelmissä, ei mitään eroa itse autossa, tai ohjaamossa...


      • Tanjatäti
        Bussissa kirjoitti:

        Onneksi mä oon sentään semmonen "oikea" kuski...

        mitä se meinaa

        Kun työaika alkaa, mennään työpaikalle, kun työaika loppuu, lähdetään kotiin :)

        Autossa en säilytä MITÄÄN omaa, en aurinkolaseja, en navigaattoria, en mitään....

        Autossa ei myöskään ole nimikylttejä tai muuta omaa

        En myöskään omista "nimikkoautoa" mulle ihan sama joudunko ajamaan 3000 kilosta Sprinteriä tai 26 tonnista Actrosta, saan saman palkan (eli KA. palkka maksetaan aina)

        Työni ei myöskään näy pukeutumisessa,ulkonössä, käytöksessä tai muussakaan, töiden ulkopuolella ollaan kuin kuka tahansa muukin 15v poika.

        Ootko sä se lervoilija joka on vähän kateellinen kuskeille, noh ei siinä mitään. Oikeat kuskit tietää että se on juurikin se 26 tonnin Actros joka on vetoautona niissä 60 tonnisissa 25 metrisissä yhdistelmissä, ei mitään eroa itse autossa, tai ohjaamossa...

        No kuule nahjus,Et taida tietää millaisen "tädin" kanssa olet tässä jutustelemassa. Jullimullikka puhuu Actroksesta vaikka toisella keskustelufoorumilla kehuu kuinka ajelee kesärenkailla Peugeot Boxeria 3500 kg.Kuule julli, täti alkaa käydä sinun ihmeelliseen asenteesi aika kierroksilla. Mitä paskaa väität ettei Vetoautolla ajolla ja täyspitkällä ole mitään eroa. Mitä hemmettiä. Niin... et voi tietää kun et ole ajanut.Totta hemmetissä niissä on eroa kuin yöllä ja päivällä silloin kun lähdetään tuonne tien päälle hankalaan keliin.On alamäki tie on peilijäällä ja täydessä paperirullalastissa kärry pyrkii rinnalle. Voin sanoa ettei naurata. Ei naurattanut sitäkään kuskia jonka paperirullat tappoivat koko linja-autollisen nuoria ihmisiä.
        Minähän juuri sanoin ettei hytissä pidä varsinkaan koelaudan päällä olla mitään ylimääräistä. Mitä helvattia selvität?Etkö osaa lukea. Sinulla ei ole nimikkoautoa jne... Kai nyt sentään olet herrasmies ja jätät auton tankki täynnä ja sisältä tosi siistinä.Muistat myös pestä auton ulkoa. Se on nyt paljon itsestäsi kiinni mitä mieltä olemme me muut sinun mielestä "lervoilijat"


      • Lopenuupunutjälleen
        Tanjatäti kirjoitti:

        No kuule nahjus,Et taida tietää millaisen "tädin" kanssa olet tässä jutustelemassa. Jullimullikka puhuu Actroksesta vaikka toisella keskustelufoorumilla kehuu kuinka ajelee kesärenkailla Peugeot Boxeria 3500 kg.Kuule julli, täti alkaa käydä sinun ihmeelliseen asenteesi aika kierroksilla. Mitä paskaa väität ettei Vetoautolla ajolla ja täyspitkällä ole mitään eroa. Mitä hemmettiä. Niin... et voi tietää kun et ole ajanut.Totta hemmetissä niissä on eroa kuin yöllä ja päivällä silloin kun lähdetään tuonne tien päälle hankalaan keliin.On alamäki tie on peilijäällä ja täydessä paperirullalastissa kärry pyrkii rinnalle. Voin sanoa ettei naurata. Ei naurattanut sitäkään kuskia jonka paperirullat tappoivat koko linja-autollisen nuoria ihmisiä.
        Minähän juuri sanoin ettei hytissä pidä varsinkaan koelaudan päällä olla mitään ylimääräistä. Mitä helvattia selvität?Etkö osaa lukea. Sinulla ei ole nimikkoautoa jne... Kai nyt sentään olet herrasmies ja jätät auton tankki täynnä ja sisältä tosi siistinä.Muistat myös pestä auton ulkoa. Se on nyt paljon itsestäsi kiinni mitä mieltä olemme me muut sinun mielestä "lervoilijat"

        Niin eikös Lervoilija ollut kuitenkin se lähihuoltamoiden vetelys jolla oli joka asiaan oma vetelä mielipide. Miten se tähän juttuun liittyy ollenkaan.


      • Banjotsoivat
        Lopenuupunutjälleen kirjoitti:

        Niin eikös Lervoilija ollut kuitenkin se lähihuoltamoiden vetelys jolla oli joka asiaan oma vetelä mielipide. Miten se tähän juttuun liittyy ollenkaan.

        Ihmettelen näin 26 tonnisen Scanian kuskina jos Bussissa "hahmolla" on ollut onni saavuttaa tällainen suurikunnia ajaa 26 tn Mercedes kuorma-autoa on kuitenkin valinnut tällaisen Peugeot Boxer 3510 kg kuorma-auton menopelikseen. Mikä on se syy. Onhan se mersu kuitenkin aina mersu. Ei kai tässä taas ollut sillä kuningasalkoholilla osuutta asiassa.?Ja se on valehtelemista väittää,että sama palkka. En tiedä yhtään 26 tn kuskia joka tienaisi alle 3500 euroa kuussa.Boxerkuski tienaa hikisesti 2300 eur.


      • Äidinpoikaoon
        Bussissa kirjoitti:

        Onneksi mä oon sentään semmonen "oikea" kuski...

        mitä se meinaa

        Kun työaika alkaa, mennään työpaikalle, kun työaika loppuu, lähdetään kotiin :)

        Autossa en säilytä MITÄÄN omaa, en aurinkolaseja, en navigaattoria, en mitään....

        Autossa ei myöskään ole nimikylttejä tai muuta omaa

        En myöskään omista "nimikkoautoa" mulle ihan sama joudunko ajamaan 3000 kilosta Sprinteriä tai 26 tonnista Actrosta, saan saman palkan (eli KA. palkka maksetaan aina)

        Työni ei myöskään näy pukeutumisessa,ulkonössä, käytöksessä tai muussakaan, töiden ulkopuolella ollaan kuin kuka tahansa muukin 15v poika.

        Ootko sä se lervoilija joka on vähän kateellinen kuskeille, noh ei siinä mitään. Oikeat kuskit tietää että se on juurikin se 26 tonnin Actros joka on vetoautona niissä 60 tonnisissa 25 metrisissä yhdistelmissä, ei mitään eroa itse autossa, tai ohjaamossa...

        Muistakaa kaikki "Oikea kuski" ajaa vain 4 yönä kuukaudessa pullaa. YTK maksaa loput palkat. Onnellinen kuljettaja .Tämän pituinen oli tämä tarina.


      • Hauhiamaailma
        Äidinpoikaoon kirjoitti:

        Muistakaa kaikki "Oikea kuski" ajaa vain 4 yönä kuukaudessa pullaa. YTK maksaa loput palkat. Onnellinen kuljettaja .Tämän pituinen oli tämä tarina.

        Pahoititte 15 vuotiaan pojan mielen.Hyi hävetkää. Hänen on taas pakko paeta kommentoimaan sähköalaa ja 3 -vaihe kytkentöjä.Myöskin on pakko antaa kommentteja Nigeriasta tulleista taksikuskeista Turun yössä kun he flirttailivat paikallisten blondien kanssa taksi-foorumilla. Antakaa nyt teinipojan elää unelmaa kunnon menopeleissä teddy-karhujen kanssa.


      • harashoo
        Tanjatäti kirjoitti:

        No kuule nahjus,Et taida tietää millaisen "tädin" kanssa olet tässä jutustelemassa. Jullimullikka puhuu Actroksesta vaikka toisella keskustelufoorumilla kehuu kuinka ajelee kesärenkailla Peugeot Boxeria 3500 kg.Kuule julli, täti alkaa käydä sinun ihmeelliseen asenteesi aika kierroksilla. Mitä paskaa väität ettei Vetoautolla ajolla ja täyspitkällä ole mitään eroa. Mitä hemmettiä. Niin... et voi tietää kun et ole ajanut.Totta hemmetissä niissä on eroa kuin yöllä ja päivällä silloin kun lähdetään tuonne tien päälle hankalaan keliin.On alamäki tie on peilijäällä ja täydessä paperirullalastissa kärry pyrkii rinnalle. Voin sanoa ettei naurata. Ei naurattanut sitäkään kuskia jonka paperirullat tappoivat koko linja-autollisen nuoria ihmisiä.
        Minähän juuri sanoin ettei hytissä pidä varsinkaan koelaudan päällä olla mitään ylimääräistä. Mitä helvattia selvität?Etkö osaa lukea. Sinulla ei ole nimikkoautoa jne... Kai nyt sentään olet herrasmies ja jätät auton tankki täynnä ja sisältä tosi siistinä.Muistat myös pestä auton ulkoa. Se on nyt paljon itsestäsi kiinni mitä mieltä olemme me muut sinun mielestä "lervoilijat"

        Tanja on oikeasti nainen. Kyltti tuulilasin kulmassa kyllä kertoo sen.Kiskoi minun ojasta kerran.Reilu alan ammattilainen. Jutut kuin äijillä ja terävä kieli,mutta hyvä ihminen. Ihan nyt tiedoksi Bussilla hepulle kun erehtyi "Lervoilijaksi" haukkumaan.Kyllä niitä hyviä naiskuskejakin on.


      • 140cmBussissa
        Bussissa kirjoitti:

        Onneksi mä oon sentään semmonen "oikea" kuski...

        mitä se meinaa

        Kun työaika alkaa, mennään työpaikalle, kun työaika loppuu, lähdetään kotiin :)

        Autossa en säilytä MITÄÄN omaa, en aurinkolaseja, en navigaattoria, en mitään....

        Autossa ei myöskään ole nimikylttejä tai muuta omaa

        En myöskään omista "nimikkoautoa" mulle ihan sama joudunko ajamaan 3000 kilosta Sprinteriä tai 26 tonnista Actrosta, saan saman palkan (eli KA. palkka maksetaan aina)

        Työni ei myöskään näy pukeutumisessa,ulkonössä, käytöksessä tai muussakaan, töiden ulkopuolella ollaan kuin kuka tahansa muukin 15v poika.

        Ootko sä se lervoilija joka on vähän kateellinen kuskeille, noh ei siinä mitään. Oikeat kuskit tietää että se on juurikin se 26 tonnin Actros joka on vetoautona niissä 60 tonnisissa 25 metrisissä yhdistelmissä, ei mitään eroa itse autossa, tai ohjaamossa...

        Olet kertonut olevasi 140 cm pitkä. Millaisia erikoisvarusteita autossasi on että oystyt tekemään töitä? Entä työn fyysinen puoli, kuinka hoituu? Olet käytännössä 8 vuotiaan lapsen kokoinen juttusi mukaan. Rt ole kovin fiksu juttujesi kanssa, vanhan kansan työmies....


      • Tanjatäti kirjoitti:

        No kuule nahjus,Et taida tietää millaisen "tädin" kanssa olet tässä jutustelemassa. Jullimullikka puhuu Actroksesta vaikka toisella keskustelufoorumilla kehuu kuinka ajelee kesärenkailla Peugeot Boxeria 3500 kg.Kuule julli, täti alkaa käydä sinun ihmeelliseen asenteesi aika kierroksilla. Mitä paskaa väität ettei Vetoautolla ajolla ja täyspitkällä ole mitään eroa. Mitä hemmettiä. Niin... et voi tietää kun et ole ajanut.Totta hemmetissä niissä on eroa kuin yöllä ja päivällä silloin kun lähdetään tuonne tien päälle hankalaan keliin.On alamäki tie on peilijäällä ja täydessä paperirullalastissa kärry pyrkii rinnalle. Voin sanoa ettei naurata. Ei naurattanut sitäkään kuskia jonka paperirullat tappoivat koko linja-autollisen nuoria ihmisiä.
        Minähän juuri sanoin ettei hytissä pidä varsinkaan koelaudan päällä olla mitään ylimääräistä. Mitä helvattia selvität?Etkö osaa lukea. Sinulla ei ole nimikkoautoa jne... Kai nyt sentään olet herrasmies ja jätät auton tankki täynnä ja sisältä tosi siistinä.Muistat myös pestä auton ulkoa. Se on nyt paljon itsestäsi kiinni mitä mieltä olemme me muut sinun mielestä "lervoilijat"

        Eikös se sama 26 tonninen Actros ole jos kyseessä on 25,25 metrinen ja 60 tonninen yhdistelmä, siis täysin identtinen auto...Noh ehkä ohjaamossa vähemmän rekvisiittaa, pornolehtiä, kahvikuppeja, unohtamatta ENERGIAJUOMAA, koska mulle ajo on "päivätyö", Mutta AUTO on sama, eiks jep

        Ja autoon jätetään aina väh puoli tankkia, omia roskia ei jää. Pesut hoitaa se kenen "työvuoroon" on merkattu käynti rekkapesussa naantalissa.

        Muuta kysyttävää?


      • EiKoskaanEnääMersua
        Banjotsoivat kirjoitti:

        Ihmettelen näin 26 tonnisen Scanian kuskina jos Bussissa "hahmolla" on ollut onni saavuttaa tällainen suurikunnia ajaa 26 tn Mercedes kuorma-autoa on kuitenkin valinnut tällaisen Peugeot Boxer 3510 kg kuorma-auton menopelikseen. Mikä on se syy. Onhan se mersu kuitenkin aina mersu. Ei kai tässä taas ollut sillä kuningasalkoholilla osuutta asiassa.?Ja se on valehtelemista väittää,että sama palkka. En tiedä yhtään 26 tn kuskia joka tienaisi alle 3500 euroa kuussa.Boxerkuski tienaa hikisesti 2300 eur.

        Se on tämä Mersun kuorma-auto sellainen että sen hankintahinta on selvästi halvempi kuin kunnon merkkien Scanian ja Volvon. Mersu on kuin Man tai Iveco. Jos sellaisen menet ostamaan et siitä pääse eroon kuin lahjoittamalla sen pois. Vaihtoarvo Mersussa kuten Mannissa ja Ivecossakin on täysin olematon. Siksi suuriosa hankkiikin Mersun leasingilla. Kun ajokki on tehnyt tehtävänsä sen sen " hävittäminen " jää rahoitusyhtiölle. Ongelma jää siis rahoittajalle. Jos Mersu vielä jostain syystä joillekin henkilöautopuolella edustaa autojen laadun huippua kuorma-autopuolella se ei sitä todellakaan ole. Itse aloitin kuskinurani 2238-Mersulla ja sen jälkeen kun olen päässyt skandinaavisten merkkien ratin taakse ei ole hetkeäkään tehnyt mieli ajaa Mersulla jota myös myyränpelottimeksi on kutsuttu.


      • runkrunkrunk
        Bussissa kirjoitti:

        Eikös se sama 26 tonninen Actros ole jos kyseessä on 25,25 metrinen ja 60 tonninen yhdistelmä, siis täysin identtinen auto...Noh ehkä ohjaamossa vähemmän rekvisiittaa, pornolehtiä, kahvikuppeja, unohtamatta ENERGIAJUOMAA, koska mulle ajo on "päivätyö", Mutta AUTO on sama, eiks jep

        Ja autoon jätetään aina väh puoli tankkia, omia roskia ei jää. Pesut hoitaa se kenen "työvuoroon" on merkattu käynti rekkapesussa naantalissa.

        Muuta kysyttävää?

        Päivätyö? Sähän kerroit tekeväsi yötöitä. Kuinkaa sekaisin sä olet? Keksi lisää, tai oikeastaa älä.


      • runkrunkrunk kirjoitti:

        Päivätyö? Sähän kerroit tekeväsi yötöitä. Kuinkaa sekaisin sä olet? Keksi lisää, tai oikeastaa älä.

        Siksi kirjoitinkin sen lainausmerkeissa :)

        Mulle tosiaan kuskin työ on työ, ei elämäntapa


      • gggggggggggtttt
        Bussissa kirjoitti:

        Siksi kirjoitinkin sen lainausmerkeissa :)

        Mulle tosiaan kuskin työ on työ, ei elämäntapa

        matkakoti

        17.2.2016 10:17
        Uusi

        ompas .taas ammattikuskit töissä.Ei kyllä alle 170 cm pitkä aja heiposti,kuorma eikä rekka autoa.Tiedän koska ajan välillä rekkaa.Olen 170cm pitkä nainen ja on itsellä jo säätöjen kanssa hankaluuksia,kun äijän köriläät murjoo penkin säädöt painaville jättiläisille.Mitenkä muka 140-160 cm pitkä voi ajaa rekkaa? Kun meille jo sanotaan ,että teille pitää tehdä omat penkit ja kyltti jossa lukee reikäratissa!

        No kloppi, kuinka työt onnistuu? Sähän olet ihan zero.


      • oikeaKuski
        Bussissa kirjoitti:

        Onneksi mä oon sentään semmonen "oikea" kuski...

        mitä se meinaa

        Kun työaika alkaa, mennään työpaikalle, kun työaika loppuu, lähdetään kotiin :)

        Autossa en säilytä MITÄÄN omaa, en aurinkolaseja, en navigaattoria, en mitään....

        Autossa ei myöskään ole nimikylttejä tai muuta omaa

        En myöskään omista "nimikkoautoa" mulle ihan sama joudunko ajamaan 3000 kilosta Sprinteriä tai 26 tonnista Actrosta, saan saman palkan (eli KA. palkka maksetaan aina)

        Työni ei myöskään näy pukeutumisessa,ulkonössä, käytöksessä tai muussakaan, töiden ulkopuolella ollaan kuin kuka tahansa muukin 15v poika.

        Ootko sä se lervoilija joka on vähän kateellinen kuskeille, noh ei siinä mitään. Oikeat kuskit tietää että se on juurikin se 26 tonnin Actros joka on vetoautona niissä 60 tonnisissa 25 metrisissä yhdistelmissä, ei mitään eroa itse autossa, tai ohjaamossa...

        "oikea" kuski. Jusniin "oikea".


      • Actrosonkallisjaparas
        EiKoskaanEnääMersua kirjoitti:

        Se on tämä Mersun kuorma-auto sellainen että sen hankintahinta on selvästi halvempi kuin kunnon merkkien Scanian ja Volvon. Mersu on kuin Man tai Iveco. Jos sellaisen menet ostamaan et siitä pääse eroon kuin lahjoittamalla sen pois. Vaihtoarvo Mersussa kuten Mannissa ja Ivecossakin on täysin olematon. Siksi suuriosa hankkiikin Mersun leasingilla. Kun ajokki on tehnyt tehtävänsä sen sen " hävittäminen " jää rahoitusyhtiölle. Ongelma jää siis rahoittajalle. Jos Mersu vielä jostain syystä joillekin henkilöautopuolella edustaa autojen laadun huippua kuorma-autopuolella se ei sitä todellakaan ole. Itse aloitin kuskinurani 2238-Mersulla ja sen jälkeen kun olen päässyt skandinaavisten merkkien ratin taakse ei ole hetkeäkään tehnyt mieli ajaa Mersulla jota myös myyränpelottimeksi on kutsuttu.

        EikoskaanEnääMersua mies on selvästi sellainen 18 v. odotan kirjettä kutsunnoihin tyyppi.Joopa joo 6 kk aion selvitä sanon,että vanne pakottaa päätäni mennen tullen.Selaa hinnastoja kysele maahantuojilta. Jos nyt puhutaan autoista eli 26 tn telivehkeistä niin se sinun parjaamasi on kallein menopeli. Volvo ja Scania on lähes tasoissa hinnoissa. Eli huomattavasti halvempia. Nämä pulla-Atego Sprinter-miehet voisivat kommentoida joillain muilla sivustoilla.


      • Käkriäinen
        Bussissa kirjoitti:

        Siksi kirjoitinkin sen lainausmerkeissa :)

        Mulle tosiaan kuskin työ on työ, ei elämäntapa

        Bussissa jauhaa sitä omaansa eli lopputuotetta shaissea niin kuin saksalaiset tuon ruskean lopputuotteen on nimennyt.Bussissa nahjus sinun ns. työsi ei ole aitoa työntekoa vaan juuri sitä elämäntapaa.Töitä tehdään juuri nimeksi ja loput rahat saadaan YTK:sta eli sellaisilta henkilöiltä jotka tosissaan tekee työtään. olet itse mainostanut YTK:n erinomaisuutta.Vain idiootti kirjoittaa työ on työ ei elämäntapa.
        Kuka on niin tyhmä ettei arvosta sitä mitä tekee 8 tuntia päivässä keskimäärin 40 -45 vuotta. Nyt kyllä perustelet Bussissa mitä tarkoitat???Jos Bussissa ajaa kuorma-autoa 45 vuotta työkseen niin eikö se ole silloin jo elämäntapa???? Jos opiskelija ajaa sivutyönä 2 vuotta niin se ei ole elämäntapa vaan tapa pitää talous kunnossa. Vai mitä???Sinä et tietääkseni opiskele eli se on sinun elämäntapa.Olenko väärässä????


      • Käkriäinen kirjoitti:

        Bussissa jauhaa sitä omaansa eli lopputuotetta shaissea niin kuin saksalaiset tuon ruskean lopputuotteen on nimennyt.Bussissa nahjus sinun ns. työsi ei ole aitoa työntekoa vaan juuri sitä elämäntapaa.Töitä tehdään juuri nimeksi ja loput rahat saadaan YTK:sta eli sellaisilta henkilöiltä jotka tosissaan tekee työtään. olet itse mainostanut YTK:n erinomaisuutta.Vain idiootti kirjoittaa työ on työ ei elämäntapa.
        Kuka on niin tyhmä ettei arvosta sitä mitä tekee 8 tuntia päivässä keskimäärin 40 -45 vuotta. Nyt kyllä perustelet Bussissa mitä tarkoitat???Jos Bussissa ajaa kuorma-autoa 45 vuotta työkseen niin eikö se ole silloin jo elämäntapa???? Jos opiskelija ajaa sivutyönä 2 vuotta niin se ei ole elämäntapa vaan tapa pitää talous kunnossa. Vai mitä???Sinä et tietääkseni opiskele eli se on sinun elämäntapa.Olenko väärässä????

        Mistäs YTK saa rahaa? no veroista

        Kun käytän suomessa 1000€ paljonko siitä palautuu valtiolle tuloverojen yms yms yms mukana

        Noin 666€

        oma tulovero jne jne.... Eli LASKEMOINTINI ei ole pois keneltäkään

        Ja olisin valmis tekemään töitä vaikkapa ma-su 10 tuntia YÖSSÄ, eli viikko töitä, viikko vapaata...


      • MäätänSisu
        Bussissa kirjoitti:

        Mistäs YTK saa rahaa? no veroista

        Kun käytän suomessa 1000€ paljonko siitä palautuu valtiolle tuloverojen yms yms yms mukana

        Noin 666€

        oma tulovero jne jne.... Eli LASKEMOINTINI ei ole pois keneltäkään

        Ja olisin valmis tekemään töitä vaikkapa ma-su 10 tuntia YÖSSÄ, eli viikko töitä, viikko vapaata...

        Tämä Bussissa-nimerkkihän on sama kaveri joka tälläpalstalla kirjoitteli ennen mm. Nolo Sika-, ja 87k-nimimerkeillä. Kertoili idioottimaisia juttujaan jo silloin. Pyöritteli jotain pientä kuorma-autoa jakohommissa turunseudulla. Kertoi kerrankin että hänen mielestään 5 vuotta vanhempi auto on jo hänelle liian vanha eikä suostu sellaista ajamaan eli ei mene sellaiseen firmaan edes töihin jossa noin "vanhaa" autoa joutuu ajamaan. Jäteautonkuljettajanhommat ovat hänen mielestään parhaita mahdollisia ja muut ovat näille työstään kateellisia. Kannattaa etsiä Nolo Sika ja 87k-, turunpoik,-margit/birgit, ja Kiki-nimimerkeillä tämän täysidiootin kirjoituksia. Ei ole ihme ettei tämä puupää menesty missään firmassa vaan työpaikka vaihtuu jatkuvasti. Tämä pienikokoinen, nuorista pojista haaveileva, kertomansa mukaan bi-seksualisti asuu aina työttömänä ollessaan äitinsä luona.

        Ei kannata vastailla hänen juttuihin.


      • MäätänSisu kirjoitti:

        Tämä Bussissa-nimerkkihän on sama kaveri joka tälläpalstalla kirjoitteli ennen mm. Nolo Sika-, ja 87k-nimimerkeillä. Kertoili idioottimaisia juttujaan jo silloin. Pyöritteli jotain pientä kuorma-autoa jakohommissa turunseudulla. Kertoi kerrankin että hänen mielestään 5 vuotta vanhempi auto on jo hänelle liian vanha eikä suostu sellaista ajamaan eli ei mene sellaiseen firmaan edes töihin jossa noin "vanhaa" autoa joutuu ajamaan. Jäteautonkuljettajanhommat ovat hänen mielestään parhaita mahdollisia ja muut ovat näille työstään kateellisia. Kannattaa etsiä Nolo Sika ja 87k-, turunpoik,-margit/birgit, ja Kiki-nimimerkeillä tämän täysidiootin kirjoituksia. Ei ole ihme ettei tämä puupää menesty missään firmassa vaan työpaikka vaihtuu jatkuvasti. Tämä pienikokoinen, nuorista pojista haaveileva, kertomansa mukaan bi-seksualisti asuu aina työttömänä ollessaan äitinsä luona.

        Ei kannata vastailla hänen juttuihin.

        Oho! Nyt tuli jo vainoharhaisuus mukaan :)

        Noh jokos oott nukkumassa? Kahdeksi valiolle? Vituttaako? Oletko kateellinen niille jotka pelaa korssinsa oikein


      • eiongelmaa
        gggggggggggtttt kirjoitti:

        matkakoti

        17.2.2016 10:17
        Uusi

        ompas .taas ammattikuskit töissä.Ei kyllä alle 170 cm pitkä aja heiposti,kuorma eikä rekka autoa.Tiedän koska ajan välillä rekkaa.Olen 170cm pitkä nainen ja on itsellä jo säätöjen kanssa hankaluuksia,kun äijän köriläät murjoo penkin säädöt painaville jättiläisille.Mitenkä muka 140-160 cm pitkä voi ajaa rekkaa? Kun meille jo sanotaan ,että teille pitää tehdä omat penkit ja kyltti jossa lukee reikäratissa!

        No kloppi, kuinka työt onnistuu? Sähän olet ihan zero.

        Ihan hyvin 162cm pitkä ajaa rekkaa. Ei mitään ongelmaa.
        Penkit ja ratit säädettäviä nääs...


      • eiongelmaa kirjoitti:

        Ihan hyvin 162cm pitkä ajaa rekkaa. Ei mitään ongelmaa.
        Penkit ja ratit säädettäviä nääs...

        Oijoijoijoij 162 pitkä poika :P


        tuuutko pussailee mun kaa tänää?


    • hahhahhahhahhahhahhahha

      Nää on näitä bussipysäkiltä kaihoisastikatselevien mielipiteitä. Ottaahan se päähän kun joutuu katselemaan wanhan bussinikkunoista kun toiset tekee työtä sellaisessa
      lasikopissa t paitasillaan. Kun itse kaikkien huppareiden kanssa yrittää päästä työmaalle nörttihommiin firman uusimman (10v wanha)tietokoneen ääreen.
      Kyllä se kannattaa pitää huolta liikenneturvallisuudesta kun ei tiedä siitä mitään

    • S.Määttä.Sisu

      Tämä Bussissa-nimerkkihän on sama kaveri joka tälläpalstalla kirjoitteli ennen mm. Nolo Sika-, ja 87k-nimimerkeillä. Kertoili idioottimaisia juttujaan jo silloin. Pyöritteli jotain pientä kuorma-autoa jakohommissa turunseudulla. Kertoi kerrankin että hänen mielestään 5 vuotta vanhempi auto on jo hänelle liian vanha eikä suostu sellaista ajamaan eli ei mene sellaiseen firmaan edes töihin jossa noin "vanhaa" autoa joutuu ajamaan. Jäteautonkuljettajanhommat ovat hänen mielestään parhaita mahdollisia ja muut ovat näille työstään kateellisia. Kannattaa etsiä Nolo Sika ja 87k-, turunpoik,-margit/birgit, ja Kiki-nimimerkeillä tämän täysidiootin kirjoituksia. Ei ole ihme ettei tämä puupää menesty missään firmassa vaan työpaikka vaihtuu jatkuvasti. Tämä pienikokoinen, nuorista pojista haaveileva, kertomansa mukaan bi-seksualisti asuu aina työttömänä ollessaan äitinsä luona.

      • TurunMoniOsaaja

        Tää on kaikkien palstojen häirikkö tämä bussilla tyyppi. Milloin on sähkömies, milloin pakukuski, kuorkkikuski, lyhytkasvuinen, taksikuski, jne
        Jokaisen alan erikoisosaaja ja asiantuntija. Taksipuolella käyttää nimimerkkejä joissa uhkaa tappaa, hakata, raiskata jne. Kiinnostunut pienistä pojista. Päivääkään ei ole ollut töissä. Laitoskamaa.


      • ABCKaartiMcTurku
        TurunMoniOsaaja kirjoitti:

        Tää on kaikkien palstojen häirikkö tämä bussilla tyyppi. Milloin on sähkömies, milloin pakukuski, kuorkkikuski, lyhytkasvuinen, taksikuski, jne
        Jokaisen alan erikoisosaaja ja asiantuntija. Taksipuolella käyttää nimimerkkejä joissa uhkaa tappaa, hakata, raiskata jne. Kiinnostunut pienistä pojista. Päivääkään ei ole ollut töissä. Laitoskamaa.

        En tiedä lyhyt kasvuisuudesta,mutta helvatin moinen kaljamaha sillä on tuo 140 cm vyötärön ympäri ei ole mitenkään liioittelua.


    • Kiusattu_
    • kuljetusnostosuku

      Ihan oikein .Pitäisi puuttua tiukemmin vielä ja tarkastaa kuorma ja rekka-autojen nopeusrajoittimet.Serkkullani on rekkoja ja nostureita ja se on tarkka autojensa laillisuudesta.Koska jos kuskeille sattuu jotain ja auto on läiminlyöty on omistaja vaikeuksissa.Kuljettajan kuuluu ilmoittaa autonsa vioista,eikä saa ajaa epäkuntoisella autolla joka on ammatissa käytetty työväline.Muistakaa talon kalustoa ja polttoainetta säästävä kuljettaja muistetaan palkassa,vaikka väitetään ,ettei se vaikuta,ainakin serkullani jolla on monta autoa ja nosturia.

    • matkakoti

      tänään on näköjään luminen talvikeli.käynauttamassa scanikkakuskia.vien tyhjän puoliperärekan .vai onko oikea nimi pulipään krapula rekkan noin 100 km päähään raahesta kohti poria.Pojat vähän juhli syntäreitä,mutta on ne huomenna ajokunnossa.Ps rekanhytti on sisisti.eikä ole laittomuuksia.

    • Järjen.Jättiläiset
    • Viirimäoon

      Järjen jättiläiset..TÖKS TÖKS:... Nyt viirit on pop .Poliisi metsästää viirejä tuulilasissa. Olen omaan autoon viirejä metsästänyt ei löydy mistään täällä suomenmaassa jo monta vuotta. Virolaiset,puola,Liettua,latvia heillä viirejä on yllinkyllin eipä sakoteta kun rahoja ei kumminkaan saa perittyä valtiolle.

      • Isännänviiriliehuu

        totta töriset veliseni. Tällaista kuorma-auto rekvisiittaa kuten auto-merkkikohtaisia viirejä lippuja tai mitään muutakaan ei ole myynnissä missään ei edes alan tapahtumissa. Joten ihmettelen kun poliisit kiinnittävät nyt erityishuomion viireihin tuulilasissa. Yhtä naurettava uutinen kun poliisi kiinnittivät huomion alihintaisiin pizzoihin. Yhtään ilmoitusta ei tullut ja tutkiminen loppui siihen.Kai nyt kaikki nälkäiset haluavat pizzan mahdollisimman halvalla.Nämä rakennelmat ovat itä-euroopan miesten hommaa ja niihin ei taas puututa kun sakkoja ei kuitenkaan pystytä periä. Eli taas jälleen kerran myrsky vesilasissa.Jos nyt joku kiinnittäisi huomion raksamiesten pakuihin joiden tuulilasilla on koko vuoden kirjanpito ja eväspaperit. Ei varmasti ilma kierrä sadekeleillä tuulilasille.


    • UmmikkonaAjetaan

      Pääasia on se, että kaverit tunnistaa, vaikka hytistä ei näe ulos . . . .

    • Nukkekoti56

      On nuo rekat kyllä välillä semmosia nukkekoteja että oksat pois..

      • öldmöblaeöhl

        No kai ne rekat ovat nukkekoteja jos siellä sellaisia on kuormana. Toinen asia on sitten mitä sieltä ohjaamosta löytyy.


    • Lasithuuruussa

      Entä nämä remontti-reiskat,LVI-paavot ja sähkö-sakarit.Miehet jotka kulkevat omia polkujaan Daily,Hiace ja Boxer kuljettimilla.Edellisen katsastuksen jälkeen on koelaudan päälle kertynyt koko firman kirjanpito,20 tyhjää kahvimukia liuta tyhjiä tupakka-askeja.Tuulilasi on huurteessa koska ilmasuuttimet on peitetty tällä moskalla.Eipä poliisi puutu koska on ohjeistettu puuttumaan vain "rekka rekvisiittaan" kuten viireihin,kahvinkeittimiin ja nimikyltteihin.

    • Hiki-Hiace

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe