Paras rakkaudentunnustus ikinä.

mikä.on.oma.parhaasi

Tänään sain ehkä parhaimman rakkaudentunnustuksen mitä ikinä. Heräsin aamulla siihen kun esikouluikäinen pieni pojan nassika paijasi poskeani ja sanoi : voi mummi mä rakastan näitä sun ryppyjäs enemmän kuin mitään muuta.
Kysyin mikä niissä rypyissä on niin hyvää, niin poika siihen heti vastasi: ne on ihan ku jokia, niitä pitkin pääsee aina sun silmiin.

187

2894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei edes lapsen lapsen rakkauden tunnustus
      vedä vertojaan sille että oma rakas mieheni
      edelleenkin jaksaa vuosien jälkeen kertoa rakastavansa mua
      se nimittäin tietää mitä se rakkaus oikeesti tarkoittaa
      pienet pojan nassikat ei sitä vielä tiedä
      ne vaan tietää että se on sellainen sana
      joka tekee toisen onnelliseksi kun sitä sanaa käytetään.

      • KukaRakastaaTai

        Jopa-joo, on se hyvä, että täällä on joku vähemmän fiksu ja omahyväinen naisihminen, joka tyrmää muiden lämpimät ajatukset ja väheksyy toisten rakkautta.

        Tuskin kukaan moista oikeasti rakastaa, ehkä mies on huomannut, että saa hetken rauhan, jos.... Tai ei sitten ole koskaan mitään sanonutkaan.

        Hänen mielestään eivät pienet ihmiset osaa rakastaa jne.

        Kaikki lähelläni elävät pienet ihmiset osaavat antaa ja saada, hekin rakastavat. Mitä sanoja kukin käyttää on sitten taas toinen juttu.

        Tuo ....naiseksi ei edes väitä itse rakastavansa, kertoo vain miehensä tietävän mitä rakkaus merkitsee.


      • AITO.rakkasudentunnustus

        Samaa mieltä, lapsen rakkaus on aitoa!


      • Viatkin-tuntuvat-hyviltä

        Kun rakastaa, rakastaa toisen vikojakin,

        tai siis ne eivät TUNNU vioilta!


      • mikä.on.oma.parhaasi

        Helpottiko kun sait lytätä kokemukseni?
        Vaikka pystyit mitätöimään minun, niin et pystynyt antamaan mitään omastasi.
        Kannattaisi ehkä arvostaa heitäkin joilla ei ole kaikki asiat niin täydellisiä kuin itselläsi.


      • ent.siivoojaparka
        AITO.rakkasudentunnustus kirjoitti:

        Samaa mieltä, lapsen rakkaus on aitoa!

        Uskon myös, että pienen lapsen rakkaus vanhempiinsa ja isovanhempiinsa sekä päinvastoin taas heidän rakkautensa lapsiin on sitä oikeinta ja aidointa rakkautta.
        Missä välissä se sitten tulee, kun aletaan kevyesti heittelemään sitä sanaa pelkkänä sanana?
        Kun kuuntelee etenkin nuorempien jutustelua, niin tunnutaan rakastavan ja vihaavan mitä kummallisempia asioita, rakastetaan hyvää ruokaa, rakastetaan vaatteita...
        Miltäs kuulostaisi vaikkapa: "Voi kun minä rakastan grillattua porsaankyljystä..." Sitten kohta perään puoliskolleen: "Rakastan sinua". Minulle ainakin tulisi ensimmäisenä mieleen kannibalismi ja kuva itsestään pilkottuna grillillä.
        Ehkä vähän lieventäisi tilannetta, jos sanoisi ainakin, että rakastan sinua vieläkin enemmän kuin grillattua porsaankyljystä. Ei sekään kyllä ihan... Sama pelon tunne siinä tulisi, pahempikin.


      • mikä.on.oma.parhaasi kirjoitti:

        Helpottiko kun sait lytätä kokemukseni?
        Vaikka pystyit mitätöimään minun, niin et pystynyt antamaan mitään omastasi.
        Kannattaisi ehkä arvostaa heitäkin joilla ei ole kaikki asiat niin täydellisiä kuin itselläsi.

        saaks täällä yleensä kommentoida mitään
        saatikka sit olla toisten kanssa eri mieltä
        en lytännyt kenenkään mielipidettä
        kerroin vaan omani
        ottakaahan nyt ihan rauhallisesti
        vetäkää syvään henkeä suun kautta
        ja hitaasti puhaltakaa nenän kautta ulos
        kyllä se siitä helpottuu.


      • kun kysytään mikä on oma parhaasi
        niin vastaan siihen mikä on mun oma parhaani
        ja perustelen miksi :)


      • jukka59vpst

        naiselelle pitä antta rakkautta hellyytä vaan


      • Helu3940

        Kyllä se niin on että lapset ovat aitoja, rakkaudessakin. Mutta miehistä ei aina tiedä. Vaikka kuinka vannovat rakkauttaan, tiedän tapauksia kun miehellä oli muita naisia vaikka kuinka , niin omalle vaimolleen vannoi rakkauttaan joka mutkassa . Kunnes käry kävi.Yritti vaan peitellä tunnontuskiaan lepertelyllä. Ei kannata uskoa kaikkea. Lasten suusta kuulee ehdootoman totuuden. Kyllä maailma Sinuakin tiinaiseksi vielä opettaa....


      • järkyttynytkkkkk

        Kyllä lapsi tietää mitä rakkaus on! Olet todella tunnekylmä ja itsekeskeinen, jos kuvittelet aikuisten tunteiden olevan jollain tavalla suurempia tai aidompia kuin lasten tunteiden. Se, että lapselle rakkaus voi olla erilaista kuin aikuiselle, ei tarkoita sitä, että se olisi vähemmän tärkeää, tai vähemmän merkityksellistä.

        Aikuiset pärjäävät vaikka yksinäänkin. Aikuinen selviää, vaikka tulisi avioero tai vanhemmat kuolee. Lapsi ei pärjää yksin. Lapsen rakkaus huolehtivia aikuisia kohtaan on kaikkivoipaa. Väittäisin että se jos jokin on oikeaa rakkautta. Se on viatonta, puhdasta ja vaatii niin kovin vähän. Lapsi rakastaa koko sydämellään, ehdoitta. Lapsi todella rakastaa juuri sellaisena kuin toinen on.


      • Olipakylmää
        tiinaiseksi kirjoitti:

        kun kysytään mikä on oma parhaasi
        niin vastaan siihen mikä on mun oma parhaani
        ja perustelen miksi :)

        Kyllähän sinä tiinaiseksi taisit lytätä toisen hienon kokemuksen. Kehuskelit omallasi ja sitten vielä kirjoitit, että 'pienet pojan nassikat' (on muuten yhdyssana tämä pojannassikat) eivät mitään rakkaudesta ymmärrä. Ei rakkaudesta tarvitse mitään ymmärtääkään, riittää että tuntee. Sitä paitsi, on erittäin todennäköistä, että lapsenlapsen rakkaus isoäitiinsä on paljon pyyteettömämpää kuin miehen ja naisen välinen rakkaus ikinä.


      • pikkumyy13
        Viatkin-tuntuvat-hyviltä kirjoitti:

        Kun rakastaa, rakastaa toisen vikojakin,

        tai siis ne eivät TUNNU vioilta!

        itse olen rakastunut avopuolisooni vaikka olenkin pyörätuolissa ja oikean puolen halvauksen saanut 21.1.1997 eli tulee 19 vuotta sitten. olen sairastanut 35 vuotiaasta asti. olen nyt 53 vuotias henkilö.


      • sejohtuusiitäettä
        Helu3940 kirjoitti:

        Kyllä se niin on että lapset ovat aitoja, rakkaudessakin. Mutta miehistä ei aina tiedä. Vaikka kuinka vannovat rakkauttaan, tiedän tapauksia kun miehellä oli muita naisia vaikka kuinka , niin omalle vaimolleen vannoi rakkauttaan joka mutkassa . Kunnes käry kävi.Yritti vaan peitellä tunnontuskiaan lepertelyllä. Ei kannata uskoa kaikkea. Lasten suusta kuulee ehdootoman totuuden. Kyllä maailma Sinuakin tiinaiseksi vielä opettaa....

        Tämä johtuu siitä että mies pystyy rakastamaan useampaa naista kerralla, ihan oikeasti, se ei tee siitä moraalisesti hyväksyttävää, mutta mies oikeasti pystyy siihen.


      • paras rakkauden tunnustus oli se kun sain ihmissydämen käärittynä elastomuoviin


      • sgana

        stehlampeholz.de


      • Etova_vetova_hmmm
        KukaRakastaaTai kirjoitti:

        Jopa-joo, on se hyvä, että täällä on joku vähemmän fiksu ja omahyväinen naisihminen, joka tyrmää muiden lämpimät ajatukset ja väheksyy toisten rakkautta.

        Tuskin kukaan moista oikeasti rakastaa, ehkä mies on huomannut, että saa hetken rauhan, jos.... Tai ei sitten ole koskaan mitään sanonutkaan.

        Hänen mielestään eivät pienet ihmiset osaa rakastaa jne.

        Kaikki lähelläni elävät pienet ihmiset osaavat antaa ja saada, hekin rakastavat. Mitä sanoja kukin käyttää on sitten taas toinen juttu.

        Tuo ....naiseksi ei edes väitä itse rakastavansa, kertoo vain miehensä tietävän mitä rakkaus merkitsee.

        Jospa hän ei ole vieläkään oppinut itse rakastamaan. Suomenkieli näkyy myös olevan edelleen hakusessa. Viis siitä, jos muiden on työlästä lukea hänen tekstejään. Omahyväinen, itseään parempana ja omaa elämäänsä muiden kokemuksia erinomaisempana pitävä hmmmmm... naisihminen. ?


    • MummuMyös

      lapsen suusta sen totuuden kuulee :DD ei ole vielä oppinut sanomisiaan asettelemaan tavoitellakseen omaa hyötyään

      rakkautta ryppyihin, eikä ryppyjä rakkaudessa

    • jos aikuinen ihminen joka tietää mitä sana rakkaus tarkoittaa
      sanoo sen toiselle ihmiselle
      onko se oman hyödyn tavoittelemista ?
      ihan nyt uteliaisuuttani kysäsen
      kun mulla on tosta asiasta vähän toisenlainen mielipide
      varsinkin pitkissä suhteissa
      niin avioliitossa kun ystävyys ja perhesuhteissakin.

    • niiiiiin ja kyllä ne pienet lapsenlapset
      osaa vetää oikeesta narusta että ne saa tahtonsa periksi
      en nyt tarkoita tätä aloitusta
      ja tarkoitin että vaikka oon se minäkin mummu
      niin edelleen se oman miehen rakkaudentunnustus
      ja vielä oman aikuisen lapsenkin rakkaudentunnustus
      menee edelle niillä on kumminkin jo tieto siitä
      mitä se sana pitää sisällään :)

      • varpisti

        @tiinaiseksi
        Minun oma mies tekee paremman rakkaudentunnustuksen kuin sinun mies. Minun miehen rakkaudentunnustus menee edelle.


      • uskotaan
        varmaan jokaisen oma mies tekee sen parhaan rakkaudentunnustuksen
        ja niinhän se pitää ollakkin sillon se pelaa.


      • boksileikki
        varpisti kirjoitti:

        @tiinaiseksi
        Minun oma mies tekee paremman rakkaudentunnustuksen kuin sinun mies. Minun miehen rakkaudentunnustus menee edelle.

        juu ja mulla on isompi hiekkalaatikko kun sulla,,ja enemman on hiekkaakin..


      • jakauhakuormaaja
        boksileikki kirjoitti:

        juu ja mulla on isompi hiekkalaatikko kun sulla,,ja enemman on hiekkaakin..

        Mullon isompi lappari.


      • böö66
        tiinaiseksi kirjoitti:

        uskotaan
        varmaan jokaisen oma mies tekee sen parhaan rakkaudentunnustuksen
        ja niinhän se pitää ollakkin sillon se pelaa.

        Ja kuningatar oli läpeensä tyytyväinen?
        Mulla ei oo vielä kultahampaita se vähän harmittaa kun naapurilla on.
        Joku otti 50€ ja sano tuu uudelleen. Oliko se rakkauutta........ekalla kerralla.


      • ajatuksentynkä

        Älä nyt nolaa itseäsi enää enempää...

        En epäile etteikö miehesi rakastaisi sinua. Ja varmaankin tarkoittaakin rakkauttaan. MUTTA tietenkin miehesi sanoo rakkaudestaan siksi, että pyrkii sillä johonkin. Hän pyrkii siihen että sinä olet onnellinen ja pysyt hänen kanssaan. Hän pyrkii siihen että olet hyvällä tuulella ja teille tulee kiva päivä. Hän pyrkii siihen että sinä kiinnyt häneen edelleen. Hän pyrkii toimimaan oikein yhteiskunnan asettamian oppien mukaisesti. Hän valitsee sanansa siten, että tietää niiden olevan sinun mielestä kauniit. Jne. Kaikkea tätä hän ei tee ehkä tietoisesti, mutta me aikuiset emme pysty välttämään sitä, että olemme jo hyvin vahvasti kasvaneet siihen, että kaikilla teoillamme on seurauksia. Se vaikuttaa meihin.

        Lapsikin toki jossain vaiheessa oppii pelaamaan rakkaudentunnustuksilla. Se on selvä. Mutta hän ei ole vielä hionut tapaa, jolla sen esittää. Lapsi ei osaa vielä pohtia sitä, mihin kaikkeen asia vaikuttaa.

        Lapsella on myös voimakkaampi tarve rakastaa lähimmäisiään kuin aikuisella. Lapsella on pakko olla ihmisiä, joita hän saa rakastaa. Aikuisella ei.

        Jos minun lapseni sanoo rakastavansa minua, se merkitsee minulle enemmän, kuin mieheni rakkaudentunnustus. Jos en koskaan enää kuulisi mieheni rakastavan, niin sitten en kuulisi. Se olisi surullista, mutta selviäisin. Mutta jos lapseni ei enää koskaan rakastaisi minua... Olisin täydellisen epäonnistunut elämässäni. Eli siis vanhemmallekin on suurempi merkitys sillä lapsen rakkaudella, kuin puolison rakkaudella.

        Jos sinä koet toisin, niin häpeä sitä itseksesi. Ei kannata mainita asiasta. Onneksi en ole sinun lapsesi.


      • lapsetaidoimpia

        Ne miehethän vasta niistä naruista osaakin vedellä. Tämä on nyt ehkä väärä paikka "Tiinaisekselle"...


    • bessie-

      Varmaan olisin huolestunut jos 5-6 vuoden ikäinen lapsenlapseni tuollaisia olisi minulle puhunut, minun korviini olisi kuulostanut 'väärällä tavalla' erikoiselta. Hyvin erikoisia ja lennokkaita juttuja kyllä kuulin heiltä aamuisin, usein myös heräsin supinaan ja naurunpyrskähdyksiin.

      Rakkaudentunnustukseksi heidän tahoiltaan otan jo sen, että mielellään tulivat luokseni yökylään myös ihan muuten vain, ilman varsinaista syytä tai tarvetta.
      Tuon ikäisinä he vielä nukkuivat kanssani samassa sängyssä, nukuimme poikittain parivuoteessani. Heistä oli kivaa osallistua nukkumapaikan ja -järjestyksen suunnitteluun ja rakentamiseen. Ruokapöydän tuoleista rakennettiin sängyn toiselle sivulle pääty, etteivät tyynyt putoilisi, työtuolistani taas sai toiselle sivulle sopivan jatkopalan minun jalkojani varten. Tasapuolisuuden vuoksi minun paikkani oli keskellä, mutta sittenkin tuli aina pientä vääntöä ja vielä lopullista säätöä siitä kumpi nukkuu milläkin puolella. Taaperoiässä seinän puoli oli halutumpi kuin olohuoneeseen avautuvan oven puoli, josta taasen tuli minun paikkani kun isompia olivat.

      Arvojärjestykseen en saamiani tai kuvittelemiani rakkaudentunnustuksia osaa laittaa.
      Nykyään pyrin itse pidättäytymään sanallisista rakkaudentunnustuksista (muille kuin lähisukulaisille), en siis niitä muiltakaan odota tai oikeastaan en edes halua kuulla.

      • bessie
        Aivan ihana hetki sinulla, tuossa vaiheessa he ovat suloisia pikku mussukoita.
        On myös totta, että rakkaus terminä sisäistyy murrosiän ja omien kokemusten jälkeen, mutta eihän niitä tarvitse yrittääkään analysoida esim. hyödyn näkökulmasta.
        Mielestäni puolison rakkauden osoittaminen on mukana oloa kaikessa mitä elämä tielle tuo, myös ne lapsenlapset kaikkinensa, eikö.........


      • BessielleKysymys

        Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat sanoessasi:

        "Varmaan olisin huolestunut jos 5-6 vuoden ikäinen lapsenlapseni tuollaisia olisi minulle puhunut, minun korviini olisi kuulostanut 'väärällä tavalla' erikoiselta"

        Miten väärällä tavalla erikoiselta?

        Mistä olisit huolestunut?

        Olisitko huolestunut mummista vai lapsesta?


      • bessie-
        BessielleKysymys kirjoitti:

        Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat sanoessasi:

        "Varmaan olisin huolestunut jos 5-6 vuoden ikäinen lapsenlapseni tuollaisia olisi minulle puhunut, minun korviini olisi kuulostanut 'väärällä tavalla' erikoiselta"

        Miten väärällä tavalla erikoiselta?

        Mistä olisit huolestunut?

        Olisitko huolestunut mummista vai lapsesta?

        Lapsenlapseni olivat ensinnäkin paljon lapsellisempia lauseiden rakentelussaan esikouluikäisenä. Lasten tapaan he myös elivät hetkessä, joten jututkin liittyivät useimmiten hetkeen jos ja kun aamulla herättivät. En myöskään ole varma, olisivatko edes tienneet 'naururyppyjä' sanottavan rypyiksi. Siitä taas olen varma etteivät he esikouluikäisinä olisi osanneet kiinnittää ollenkaan huomiota tuollaisiin pieniin ja luonnollisiin yksityiskohtiin omassa mummissaan, vauvasta saakka kun olivat tottuneet minuun. Lisäksi heidät oli jo hyvin pienestä alkaen opetettu olemaan tekemättä numeroa kenenkään ulkonäöstä, olisin ollut vähän huolissani opin perille menemisestäkin.

        Tuollainen aihe ja puhetapa minun lapsenlasteni suusta olisi siis kuulostanut niin vieraalta ja jostain muualta kuin omasta mielikuvituksesta ammennetulta, että eniten olisin huolestunut lapsenlapsen teennäisestä käytöksestä.


      • Voihan_mielenkiintoista

        Niinpä, olisihan se merkillistä, JOS sinun jälkikasvusi osaisi ajatella, ilmaista itseään sanallisesti ja osoittaisi myös älykkyyttä pohdiskellessaan asioita ja ilmiöitä.

        Oma jälkikasvuni on herättänyt monenlaisia uusia ajatuksia ja opettanut monenlaista meille vanhemmille.

        He ovat älykkäitä ja osaavat ilmaista ajatuksiaan, koska heitä on kuunneltu ja heidän kanssaan on keskusteltu ihmisten kielellä. Sanavarasto on päässyt kehittymään, kun ovat kuunnelleet ihmisten puheita ja heille luettujen kirjojen tekstiä. Jos eivät ole ymmärtäneet jotain, he ovat kysyneet ja aiheesta on aina välillä syntynyt mielenkiintoisia keskusteluja. Heidän älyllinen kapasiteettinsa on päässyt kehittymään ja ovat oppineet monenlaisia asioita.

        Jotkut äidit eivät itsekään hallitse kuin hiekkalaatikkotason keskusteluja. Aikoinaan viihdyin itse paljonkin paremmin älykkäiden lasten kanssa keskustellen kuin kuunnellen äitien juoruilua hiekkalaatikolla.

        Älykäs vanhempi tai isovanhempi ei pidä älykkään, ajattelevan lapsen pohdintoja teennäisinä esityksinä. Hän tietää paremmin.


    • uuuiiiitsrpytsirpy

      Kevään myötä taas rakkauslirkkua pukkaa ukon autokuumeen iskiessä, toistuu joka kevät samaan aikaan muuttolintujen paluumuuton aikaan.

      • Se-on-teeskentelijä

        Vaihtais sinutkin kun otollinen kone tulisi kohdalle. Sinä olet hälle itsestäänselvyys, lähes tarpeeton, koska hänen rakkautensa kohde on kokolailla muu. Autot.


      • nuormieli
        Se-on-teeskentelijä kirjoitti:

        Vaihtais sinutkin kun otollinen kone tulisi kohdalle. Sinä olet hälle itsestäänselvyys, lähes tarpeeton, koska hänen rakkautensa kohde on kokolailla muu. Autot.

        Tuohon on ihan pakko kommentoida, elikkä minäkin tällainen yksineläjä (etäsuhde) olen usein ajatellut kun olen seurannut ystävieni liittoja, kumpa miehet pitäisivät naisensa yhtä hyvin kuin autonsa, autoa pestään, vahataan, kiillotellaan ja huolletaan säännöllisesti, jos naiset saisivat edes pienen osan tuosta huolenpidosta olisi onnellisia parisuhteita paljon enemmän, hyvinpidetty nainen palkitsee kyllä miehensä.


      • bessie-
        nuormieli kirjoitti:

        Tuohon on ihan pakko kommentoida, elikkä minäkin tällainen yksineläjä (etäsuhde) olen usein ajatellut kun olen seurannut ystävieni liittoja, kumpa miehet pitäisivät naisensa yhtä hyvin kuin autonsa, autoa pestään, vahataan, kiillotellaan ja huolletaan säännöllisesti, jos naiset saisivat edes pienen osan tuosta huolenpidosta olisi onnellisia parisuhteita paljon enemmän, hyvinpidetty nainen palkitsee kyllä miehensä.

        Kun mies pitää auton hyvässä kunnossa, niin eikö siinä saa nainenkin "osan tuosta huolenpidosta"?
        En näe, että auton hyvässä kunnossa pitäminen olisi mitenkään naiselta pois, päinvastoin. Nainen kun pitää itseään 'hyvässä kunnossa', niin se kyllä saattaa olla mieheltä, tai ainakin hänen lompakostaan pois.


      • uuuiiiitsrpytsirpy
        Se-on-teeskentelijä kirjoitti:

        Vaihtais sinutkin kun otollinen kone tulisi kohdalle. Sinä olet hälle itsestäänselvyys, lähes tarpeeton, koska hänen rakkautensa kohde on kokolailla muu. Autot.

        Ei vaihda ellei sitten saa lottovoittoa tai uutta rahoittajaa, hän nääs tarvii rahallista tukea hintaviin harrastuksiinsa. Olen kyllä ihan kartalla siitä missä meillä mennään ja milloin puhutaan puppua.


    • KreiviLinkreeni

      Meillä Auervaaroilla on kaikista parhaat rakkaudentunnustukset, pesevät mennen tullen pienten lasten rakkauden isovanhempaan kohtaan.

    • värisevä

      Rakastamisellaan ja/tai rakastajiensa rakkaudentunnustuksilla kehuminen on tylsää, tyhjää puhetta, usein ilman katetta. Oman surkean egon pakkomielteistä kohotusta.
      Lapset ovat aina rehellisiä. Ihana tuo aloittajan lapsenlapsi!

      • kyllä musta olis kummallista olla naimisissa
        ja vielä saman miehen kanssa 25 vuotta
        jos ei joskus rakkauttamme tunnustettais
        sillä ei oo mun mielestä mitään tekemistä egon kohotuksen kanssa
        enkä mää myöskään ole sanonut etteivätkö lapset ole rehellisiä
        ja kaikkien lastenlapset on toki ihania niin on omanikin
        mutta tuskin vielä siinä iässä ymmärtävät sanan merkitystä
        ja näin ollen vielä tässä vaiheessa
        mieheni rakkaudentunnustus menee lapsenlapsen
        rakkaudentunnustuksen edelle
        ja saattaa kyllä mennä koko loppuiänkin.


      • surkutulee.mutteiparku

        Lapset ei ikinä kieroile. Aikuiset sen osaa, täällä jopa oikein hyvin, ei tarvitse montaa kommenttia täälläkään vilkaista läpi kun asian ymmärtää. Viimeistään.
        En ole niin lapsellinen että kylille enkä varsinkaan yleisille ns. keskustelupalstoille tulisin puolison rakkaudentunnustuksista hihkumaan. Ja vielä väittämään että ne on niitä ainoita oikeita. Ja että juuri niin oleman pitää.
        Yksityisyys on minulle tärkeämpää kuin yksityisasioiden levittely.
        Voi tiinukka ressu.


      • surkutulee.mutteiparku kirjoitti:

        Lapset ei ikinä kieroile. Aikuiset sen osaa, täällä jopa oikein hyvin, ei tarvitse montaa kommenttia täälläkään vilkaista läpi kun asian ymmärtää. Viimeistään.
        En ole niin lapsellinen että kylille enkä varsinkaan yleisille ns. keskustelupalstoille tulisin puolison rakkaudentunnustuksista hihkumaan. Ja vielä väittämään että ne on niitä ainoita oikeita. Ja että juuri niin oleman pitää.
        Yksityisyys on minulle tärkeämpää kuin yksityisasioiden levittely.
        Voi tiinukka ressu.

        voi kuule lapset kiroilee paljon enemmän kun aikuiset
        ja voi voi jos ei kaikilla oo sitä pitkäaikaista aviopuolisoa
        mutta mulla se on ja vielä rakastava sellainen
        miks ei sitä vois kehua
        jos otsikko on mikä on ja siihen haluaa vastata
        niin näin mun piti vastata en oo tottunu satuileen
        se ei hirveen paljoo yksityisasioista kerro
        jos kehasen että mulla on hyvä aviomies
        ottaaks päähän kun et oo saanu pysyyn
        senkö taki pitää naljailla mulle
        nimittäin toikaan kirjoitus ei ollu muuta kun naljailua
        voi sua ressua.


      • surkutuleemut.naurattaa
        tiinaiseksi kirjoitti:

        voi kuule lapset kiroilee paljon enemmän kun aikuiset
        ja voi voi jos ei kaikilla oo sitä pitkäaikaista aviopuolisoa
        mutta mulla se on ja vielä rakastava sellainen
        miks ei sitä vois kehua
        jos otsikko on mikä on ja siihen haluaa vastata
        niin näin mun piti vastata en oo tottunu satuileen
        se ei hirveen paljoo yksityisasioista kerro
        jos kehasen että mulla on hyvä aviomies
        ottaaks päähän kun et oo saanu pysyyn
        senkö taki pitää naljailla mulle
        nimittäin toikaan kirjoitus ei ollu muuta kun naljailua
        voi sua ressua.

        Ai mitä ja ketä en "oo saanu pysyyn"???
        Yrität varmaan naljailla? En mene helppoon enkä yksityisasioistani kerro, anteeks nyt vaan.


      • yritänymmärtää
        tiinaiseksi kirjoitti:

        voi kuule lapset kiroilee paljon enemmän kun aikuiset
        ja voi voi jos ei kaikilla oo sitä pitkäaikaista aviopuolisoa
        mutta mulla se on ja vielä rakastava sellainen
        miks ei sitä vois kehua
        jos otsikko on mikä on ja siihen haluaa vastata
        niin näin mun piti vastata en oo tottunu satuileen
        se ei hirveen paljoo yksityisasioista kerro
        jos kehasen että mulla on hyvä aviomies
        ottaaks päähän kun et oo saanu pysyyn
        senkö taki pitää naljailla mulle
        nimittäin toikaan kirjoitus ei ollu muuta kun naljailua
        voi sua ressua.

        "Lapset ei kieroile" ..... "voi kuule lapset kiroilee paljon enemmän kun aikuiset"

        jos luetun ymmärtämnen on tätä tasoa, niin en yhtään ihmettele syntyviä väärinkäsityksiä


      • tiinaisexi
        surkutuleemut.naurattaa kirjoitti:

        Ai mitä ja ketä en "oo saanu pysyyn"???
        Yrität varmaan naljailla? En mene helppoon enkä yksityisasioistani kerro, anteeks nyt vaan.

        tuliko hyvä olo.


      • tiinaisexi
        yritänymmärtää kirjoitti:

        "Lapset ei kieroile" ..... "voi kuule lapset kiroilee paljon enemmän kun aikuiset"

        jos luetun ymmärtämnen on tätä tasoa, niin en yhtään ihmettele syntyviä väärinkäsityksiä

        onko sillä kuinka paljon merkitystä sun elämään
        jos multa jää yks ee pois
        ehkä se kirjoittaja jolle vastasin ymmärsi kumminkin
        ja edelleen toivon että lopetatte tän paskan jauhannan
        kookoo ja enkelit.


      • Minun_vaimoni
        tiinaiseksi kirjoitti:

        kyllä musta olis kummallista olla naimisissa
        ja vielä saman miehen kanssa 25 vuotta
        jos ei joskus rakkauttamme tunnustettais
        sillä ei oo mun mielestä mitään tekemistä egon kohotuksen kanssa
        enkä mää myöskään ole sanonut etteivätkö lapset ole rehellisiä
        ja kaikkien lastenlapset on toki ihania niin on omanikin
        mutta tuskin vielä siinä iässä ymmärtävät sanan merkitystä
        ja näin ollen vielä tässä vaiheessa
        mieheni rakkaudentunnustus menee lapsenlapsen
        rakkaudentunnustuksen edelle
        ja saattaa kyllä mennä koko loppuiänkin.

        tietää että kyllä minä häntä rakastan siitä jatkuvasti toitottamattakin. Sellainenhan saattaisi antaa minusta omituisen höpöttäjän kuvan. Hän kuitenkin tietää että olen hyvä mies puutteistani huolimatta. Meillä ei ole syytä keskustella edes rahasta kun kumpikin ollaan omillamme toimeentulevia ja itse asiassa joudumme elättämään muutaman sellaisenkin jotka eivät ole edes yrittäneet menestyä elämässään tyhmyyden tai laiskuuden takia.


      • tsiisus44
        tiinaiseksi kirjoitti:

        kyllä musta olis kummallista olla naimisissa
        ja vielä saman miehen kanssa 25 vuotta
        jos ei joskus rakkauttamme tunnustettais
        sillä ei oo mun mielestä mitään tekemistä egon kohotuksen kanssa
        enkä mää myöskään ole sanonut etteivätkö lapset ole rehellisiä
        ja kaikkien lastenlapset on toki ihania niin on omanikin
        mutta tuskin vielä siinä iässä ymmärtävät sanan merkitystä
        ja näin ollen vielä tässä vaiheessa
        mieheni rakkaudentunnustus menee lapsenlapsen
        rakkaudentunnustuksen edelle
        ja saattaa kyllä mennä koko loppuiänkin.

        Onko sinun itsetuntosi nii sekasin että kilpailet lapsen kanssa huomiosta


    • "Joka hetki on kanssasi parasta
      iloa rakkautta suloista raivoa.

      Yhtään hetkeä kanssas muille en anna
      joka hetkinen säilyy mun rintani alla.

      Kun aikasi kuolla tulee sulle
      kerro se rakas ajoissa mulle.

      Menen valmiiksi hautaasi odottamaan
      astun yhdessä kanssasi kuolemaan"
      -
      Omistettu lähinnä Tiinushkalle

      H.

      • oi kuinka kaunista
        kiitos hatsansaa

        yt


      • oletniinarvattava
        tiinaiseksi kirjoitti:

        oi kuinka kaunista
        kiitos hatsansaa

        yt

        tiinaisexi

        13.2.2016 22:05


        täällä oli joskus sellainen kirjoittamaton laki

        josta aina sillon tällön huomautettiin

        että tää on keskustelupalsta eikä mikää chatti

        tuliks toi nyt oikeen kirjoitettua en tiedä

        mutta kun joitain keskusteluja seuraa niin

        siellä kaksi kaverusta juttelee keskenään

        se oli joskus muinoin tyystin kiellettyä siitä sai aina huomautuksen :)

        no ajat muuttuu ja me sen mukana

        jotenkin tuntuu että siitä kaveruudesta on tullu tällä palstalla

        oikeen sellainen mainostamisen aihe

        no mutta jokainen tyylillään

        ja melkosen kummallista kaveruutta se on jos aina pitää olla samaa mieltä.



        Kommentoi


      • hutsumikähutsu
        tiinaiseksi kirjoitti:

        oi kuinka kaunista
        kiitos hatsansaa

        yt

        Avioliitossa oleva nainen ja vokottelet vieraita miehiä , häpeä jos osaat !!!!!!!!!!!!!!!!


      • hutsumikähutsu kirjoitti:

        Avioliitossa oleva nainen ja vokottelet vieraita miehiä , häpeä jos osaat !!!!!!!!!!!!!!!!

        aina pitää olla pari varalla
        jos vanhasta aika jättää
        parempi että pohjustaa valmiiks
        niin ei sit tarvii kun napsauttaa sormiaan :)


      • niiiin ja hatsansaa on vapaata riistaa
        mutta paheksukaapa näitä
        palstan muita ystävyksiä
        jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan :o


      • peruutan-ystävyydet
        tiinaiseksi kirjoitti:

        niiiin ja hatsansaa on vapaata riistaa
        mutta paheksukaapa näitä
        palstan muita ystävyksiä
        jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan :o

        Voi kauhia sentään. Ihan kamalata sen on, ku siviilisääty estää kaveruuden.


      • minulla.ainakin.on
        tiinaiseksi kirjoitti:

        niiiin ja hatsansaa on vapaata riistaa
        mutta paheksukaapa näitä
        palstan muita ystävyksiä
        jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan :o

        Eikö mielestäsi naimisissa olevilla voi olla vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinään, vai miksi heitä pitäisi paheksua?


      • peruutan-ystävyydet kirjoitti:

        Voi kauhia sentään. Ihan kamalata sen on, ku siviilisääty estää kaveruuden.

        tahallas taas käsitit väärin
        enhän mää paheksunu vaan toi
        nimimerkki hutsumikähutsu paheksu mua
        ja kehoitin hän paheksumaan muitakin :)


      • minulla.ainakin.on kirjoitti:

        Eikö mielestäsi naimisissa olevilla voi olla vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinään, vai miksi heitä pitäisi paheksua?

        lueppa tosta mitä kirjoitin tolle
        peruutan-ystävyydet
        ja jos ei oo muuta asiaa kun vääristellä
        toisten kirjoituksia
        niin olkaa sit hiljaa.


      • peruutan-ystävyydet kirjoitti:

        Voi kauhia sentään. Ihan kamalata sen on, ku siviilisääty estää kaveruuden.

        mielenkiintosta nyt seurata
        kuka facetuuppi kavereista häviää :D


      • peruutan-ystävyydet
        tiinaiseksi kirjoitti:

        tahallas taas käsitit väärin
        enhän mää paheksunu vaan toi
        nimimerkki hutsumikähutsu paheksu mua
        ja kehoitin hän paheksumaan muitakin :)

        Sä käskin meitä paheksumaan palstan muita ystäviä.
        Ei tuota voi käsittää väärin.


      • tän taikia mää en just viitti olla täällä
        kun kookoo enkeleineen ei sit millään jätä mua rauhaan
        eilinen päivä oli tosi mukava kun ei
        hyökätty puskista
        luulin jo että pikkuhiljaa menee perille
        mutta ennenaikainen helpotuksen huokaus näköjään.


      • peruutan-ystävyydet
        tiinaiseksi kirjoitti:

        mielenkiintosta nyt seurata
        kuka facetuuppi kavereista häviää :D

        Miksi ne häviäsi?


      • peruutan-ystävyydet kirjoitti:

        Sä käskin meitä paheksumaan palstan muita ystäviä.
        Ei tuota voi käsittää väärin.

        no jos mua paheksutaan
        niin parempi paheksua muitakin sillon
        en mää se ainut pahis täällä oo
        ja voisitko jo kookoo enkeleinesi lopettaa tämän
        kiitos.


      • peruutan-ystävyydet kirjoitti:

        Miksi ne häviäsi?

        lopeta jo toi inttäminen
        kookoo tai joku niistä enkeleistä.


      • niin.se.meni
        tiinaiseksi kirjoitti:

        tän taikia mää en just viitti olla täällä
        kun kookoo enkeleineen ei sit millään jätä mua rauhaan
        eilinen päivä oli tosi mukava kun ei
        hyökätty puskista
        luulin jo että pikkuhiljaa menee perille
        mutta ennenaikainen helpotuksen huokaus näköjään.

        Nii eilenhän vain sä itse hyökit ja muita haukuit.


      • niin.se.meni kirjoitti:

        Nii eilenhän vain sä itse hyökit ja muita haukuit.

        voisiko kookoo ystävällisesti enkeleineen
        lopettaa tämän ja pistäppä
        ja pistäppä tähän ketjuun se teksti
        missä mää eilen hyökin ja haukuin.


      • peruutan-ystävyydet
        tiinaiseksi kirjoitti:

        no jos mua paheksutaan
        niin parempi paheksua muitakin sillon
        en mää se ainut pahis täällä oo
        ja voisitko jo kookoo enkeleinesi lopettaa tämän
        kiitos.

        Nolaat vain itsesi tuolla vainoharhalla.
        Mut mä oon nyt pahis ja meen varatun äijän kanssa pelaan kössiä ja sit
        sen äijän muijan tarjoamille sumpeille.

        tsau


      • niin.se.meni
        tiinaiseksi kirjoitti:

        voisiko kookoo ystävällisesti enkeleineen
        lopettaa tämän ja pistäppä
        ja pistäppä tähän ketjuun se teksti
        missä mää eilen hyökin ja haukuin.

        Niissä orava ketjussa syyttelit melko ilkeesti.


      • painiapohjamudassa
        peruutan-ystävyydet kirjoitti:

        Nolaat vain itsesi tuolla vainoharhalla.
        Mut mä oon nyt pahis ja meen varatun äijän kanssa pelaan kössiä ja sit
        sen äijän muijan tarjoamille sumpeille.

        tsau

        Voiko VIELÄ pahemmin nolata?


      • peruutan-ystävyydet kirjoitti:

        Nolaat vain itsesi tuolla vainoharhalla.
        Mut mä oon nyt pahis ja meen varatun äijän kanssa pelaan kössiä ja sit
        sen äijän muijan tarjoamille sumpeille.

        tsau

        yleensä noi paskanjauhannat loppuu
        sillon kun pyytää faktaa
        ja sitä ei ole antaa
        mulla ei oo mitään vainoharhoja toisin kun sulla
        hyvä mutta ei uskottava veto toi että muka meet...
        mää pistän paremmaks
        se tunne kun herää yöllä puoli kolme vieraan miehen sängystä
        oman miehen soittoon... ollaan tulossa nyt täällä Hartolassa
        voitko tulla hakeen mut viisarinmäestä :)
        on niitä kavereita mullakin :D


      • niin.se.meni kirjoitti:

        Niissä orava ketjussa syyttelit melko ilkeesti.

        en syyttänyt ketään kerroin vain oman kokemukseni
        ja sanoin että olisi jo silloin pitänyt uskoa
        kun mua varotettiin
        en maininnut ketään nimeltä
        vaan ehkä se koira älähti johon kalikka kalahti
        tai jos ei ihan omaan nilkkaan niin sitten jonkun muun
        älä lue kaikkia mun kirjoituksia niin negatiivisessa mielessä
        käyppäs nyt lukemassa uudestaan
        niin mistä sanoista se ilkeys jotain kohtaan löytyy
        ja kuka sen tietää kestä mua varoitettiin ja kuka
        kun en itsekkään tiedä
        sanottiin vaan että se kiusaaja saattaa löytyä
        lähempää kun uskonkaan
        mutta jos sää oot se joka kiusaa
        niin sillon sää tiedät sen.


      • painiapohjamudassa kirjoitti:

        Voiko VIELÄ pahemmin nolata?

        voi kookoo ja enkelit
        saatteks te tosta jotain kiksejä.


      • te jotka mun jokaista sanaa seuraatte
        ja vielä vuosienkinpäästä muistatte
        niin varmaan muistatte myös sen että
        aina kun mua mollataan
        niin olen kirjoittanut että tulen syyttämään niistä
        kookoota ja enkeleitä
        ja mitä enemmän te kiusaatte
        sitä enemmän saatte pahaa mieltä kookoolle ja enkeleille
        mutta jos teillä on tarkoitus
        kiusata heitäkin niin toimin tässä välikätenä
        niin kauan kun vaan haluatte.


      • wanhawiisaus
        tiinaiseksi kirjoitti:

        te jotka mun jokaista sanaa seuraatte
        ja vielä vuosienkinpäästä muistatte
        niin varmaan muistatte myös sen että
        aina kun mua mollataan
        niin olen kirjoittanut että tulen syyttämään niistä
        kookoota ja enkeleitä
        ja mitä enemmän te kiusaatte
        sitä enemmän saatte pahaa mieltä kookoolle ja enkeleille
        mutta jos teillä on tarkoitus
        kiusata heitäkin niin toimin tässä välikätenä
        niin kauan kun vaan haluatte.

        lapsena tyhmäillessämme isälläni oli tapana sanoa "itselleen sika kiusaa tekee kun kuppinsa kaataa"


      • wanhawiisaus kirjoitti:

        lapsena tyhmäillessämme isälläni oli tapana sanoa "itselleen sika kiusaa tekee kun kuppinsa kaataa"

        älä sit tyhmäile kun noin hyvän opin oot saanu
        meillä ei tyhmäilty niin ei tarvinnu sanoo.


      • sää tiedät että en lopeta ennenkun kommentoinnit loppuu
        niin älä kommentoi
        jos mua on täällä haukuttu ja mun lähes jokaiseen kirjoitukseen
        ilkeesti kommentoitu jo kahdeksan vuotta
        niin mun mielestä siinä ei oo mitään harhaista
        pyydän pliis voitsitko lopettaa ton kommentoinnin kookoo.


      • tämäkinwanhawiisaus
        tiinaiseksi kirjoitti:

        sää tiedät että en lopeta ennenkun kommentoinnit loppuu
        niin älä kommentoi
        jos mua on täällä haukuttu ja mun lähes jokaiseen kirjoitukseen
        ilkeesti kommentoitu jo kahdeksan vuotta
        niin mun mielestä siinä ei oo mitään harhaista
        pyydän pliis voitsitko lopettaa ton kommentoinnin kookoo.

        .. jo kahdeksan vuotta? kannattaisiko vilkaista peiliin?
        taitaa metsä vastata niin kuin sinne huudetaan


      • pitkinselkää
        tiinaiseksi kirjoitti:

        sää tiedät että en lopeta ennenkun kommentoinnit loppuu
        niin älä kommentoi
        jos mua on täällä haukuttu ja mun lähes jokaiseen kirjoitukseen
        ilkeesti kommentoitu jo kahdeksan vuotta
        niin mun mielestä siinä ei oo mitään harhaista
        pyydän pliis voitsitko lopettaa ton kommentoinnin kookoo.

        Kommee rotutamma on hunksin morsee , pahankurinen kylläkin . Ohjasperistä pittäis antoo .


      • tämäkinwanhawiisaus kirjoitti:

        .. jo kahdeksan vuotta? kannattaisiko vilkaista peiliin?
        taitaa metsä vastata niin kuin sinne huudetaan

        joo ehdottomasti oon sitä mieltä
        että kyllä sun kannattas
        mää oon kans sitä mieltä että niin
        metsä vastaa kun sinne huudetaan
        eiköhän tää jo riitä mun asioiden puinnista
        tällä kertaa
        mee vaikka keittään ystävänpäivä sumpit
        ja juo ne keskenäs
        koska ystäväksi asti sulla ei varmaan ihmisiä ympärillä oo
        vähän vaikuttaa toi inttäminen vieraalle ihmiselle siltä
        että kaikki ei oo kotosalla
        mää lähden nyt näytteleen
        tää näytelmä täällä on nyt ohi
        mutta jos haluat lisää vänkäämistä
        niin varmaan tossa seittemän jälkeen oon jo kotosalla.


      • pitkinselkää kirjoitti:

        Kommee rotutamma on hunksin morsee , pahankurinen kylläkin . Ohjasperistä pittäis antoo .

        kiitos kauniista sanoista
        naisen saa aina tyytyväiseksi kun
        sen ulkoista olemusta vähän kehasee
        ja oikeessa oot että pahankurinenkin olen :)


      • huhuhuhhuu
        tiinaiseksi kirjoitti:

        joo ehdottomasti oon sitä mieltä
        että kyllä sun kannattas
        mää oon kans sitä mieltä että niin
        metsä vastaa kun sinne huudetaan
        eiköhän tää jo riitä mun asioiden puinnista
        tällä kertaa
        mee vaikka keittään ystävänpäivä sumpit
        ja juo ne keskenäs
        koska ystäväksi asti sulla ei varmaan ihmisiä ympärillä oo
        vähän vaikuttaa toi inttäminen vieraalle ihmiselle siltä
        että kaikki ei oo kotosalla
        mää lähden nyt näytteleen
        tää näytelmä täällä on nyt ohi
        mutta jos haluat lisää vänkäämistä
        niin varmaan tossa seittemän jälkeen oon jo kotosalla.

        Osaat sää olla häjy..:(((


      • liinaiseksi
        tiinaiseksi kirjoitti:

        te jotka mun jokaista sanaa seuraatte
        ja vielä vuosienkinpäästä muistatte
        niin varmaan muistatte myös sen että
        aina kun mua mollataan
        niin olen kirjoittanut että tulen syyttämään niistä
        kookoota ja enkeleitä
        ja mitä enemmän te kiusaatte
        sitä enemmän saatte pahaa mieltä kookoolle ja enkeleille
        mutta jos teillä on tarkoitus
        kiusata heitäkin niin toimin tässä välikätenä
        niin kauan kun vaan haluatte.

        onko kukaan edes kyseen alaistanut sitä
        onko kookoo ja enkeli sama ihminen vai
        onko ihminen ollenkaa kun kävin siellä
        hyvä ettei pyytänyt laskua tarjoamistaan kahveista
        mutta muisti kyllä aina niistä muistuttaa kun lähdin etelään.


      • go-on-girls

        hei, tässähän päästään taas vanhojen asioiden kimppuun, lisää vihjailuja kehiin ja sitten nikit ja lopuksi oikeat nimet


      • huhuhuhhuu kirjoitti:

        Osaat sää olla häjy..:(((

        just niin häjy osaan olla
        kun muakin kohtaan ollaan
        turha sitä taivastella
        tiedät sen kumminkin
        ja jos et tota kommenttia olis piruuttas laittanu
        niin tää keskustelu olis loppunu tähän
        mitäs lähit...


      • go-on-girls kirjoitti:

        hei, tässähän päästään taas vanhojen asioiden kimppuun, lisää vihjailuja kehiin ja sitten nikit ja lopuksi oikeat nimet

        ne on toiset naiset kun....
        lainaten laulun sanoja
        nikkejä ja nimiä kirjoittelevat
        mää vaan mainitsen että älä viitti kookoo
        ja etkö sää saa jo noita enkeleitäs hiljaseks :)


      • liinaiseksi kirjoitti:

        onko kukaan edes kyseen alaistanut sitä
        onko kookoo ja enkeli sama ihminen vai
        onko ihminen ollenkaa kun kävin siellä
        hyvä ettei pyytänyt laskua tarjoamistaan kahveista
        mutta muisti kyllä aina niistä muistuttaa kun lähdin etelään.

        vai oot kahvilla käyny kookoon luona
        erittäin mielenkiintoista
        vähän semmonen ajatus on että murteen puolesta
        voi olla tuolta turuust päin mutta voihan se olla
        vaikka Utsjoelta minä en tiedä mutta sinä tiedät
        hyvä juttu lähteehän niitä lentoja turusta
        Utsjoella ei lentokenttää oo
        mutta ihan kiva että oot päässy ihan livenä näkeen
        mua ei ees kiinnosta
        ja vähän käy katteeks kun ei oo päässy piiiiitkiiiin aikoihin
        lenteleen.


      • tiedän-minua-rakastetaan
        tiinaiseksi kirjoitti:

        tän taikia mää en just viitti olla täällä
        kun kookoo enkeleineen ei sit millään jätä mua rauhaan
        eilinen päivä oli tosi mukava kun ei
        hyökätty puskista
        luulin jo että pikkuhiljaa menee perille
        mutta ennenaikainen helpotuksen huokaus näköjään.

        Vetää vertojaan jo Korppiksen "Hullun Päiväkirjalle", jota hän blogissaan kirjoittaa.

        Aloitan tästä kirjoituksestasi; "jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan", näin kirjoitit tiinaiseksi! (onko sinun pakko arvioida toisten ystävyyttä, jopa tuomitsevaan sävyyn?)

        ja näin; "voitsitko lopettaa ton kommentoinnin kookoo"? Entäs tämä; "ja etkö sää saa jo noita enkeleitäs hiljaseks"? :) (oliko kumpikaan kirjoittamassa sinulle?)

        Tämä on jo mauttomuuden huippu; "niin olen kirjoittanut että tulen syyttämään niistä

        kookoota ja enkeleitä"?

        Miksi? Onko nämä mainitsemasi olennot uniasi, vai viittaatko todellakin tunnistettaviin nimmareihin täällä? Mielestäni kumpikaan ei vastannut sinulle yhtään mitään, joka oli tosi fiksusti tehty. Pahoitit monen mielen toistaessasi usein kookoon ja enkelit, joista aika moni täällä pitää hyvinä kirjoittajina ja jopa ystävinä, kuten minäkin. Eilen en osallistunut kirjoituksiin, joten ilmeisesti en ole kookko tai enkeli?

        Olen pitänyt sinua aikaisemmin "järki-ihmisenä", mutta ilmeisesti olisi pitänyt tuntea nimmarisi aikaisemmin, koska luonteeseesi viitataan jo tuolta 50 palstalta saakka ja ethän ole vieläkään 60 . Silloin luin ihaillen kirjoitustasi, että sait haluamaasi työtä, mutta pidä se työpaikka, äläkä ala veetuilemaan asiakkaille liikaa!:))

        Palatakseni aloitukseen, niin omalta kohdaltani?..niin? Taitaa olla nuo lapsenlapset, joiden taholta olen saanut kehuja, että olen ihana mummi ja muuta sellaista, mutta ei, että "rakastan sinua", vaan jotain, että rakas mummi j.n.e.. Olisiko sekin rakkautta, että mieheni ei ole hylännyt minua, vaan meillä on pitkä avioliitto.


      • tiedän-minua-rakastetaan kirjoitti:

        Vetää vertojaan jo Korppiksen "Hullun Päiväkirjalle", jota hän blogissaan kirjoittaa.

        Aloitan tästä kirjoituksestasi; "jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan", näin kirjoitit tiinaiseksi! (onko sinun pakko arvioida toisten ystävyyttä, jopa tuomitsevaan sävyyn?)

        ja näin; "voitsitko lopettaa ton kommentoinnin kookoo"? Entäs tämä; "ja etkö sää saa jo noita enkeleitäs hiljaseks"? :) (oliko kumpikaan kirjoittamassa sinulle?)

        Tämä on jo mauttomuuden huippu; "niin olen kirjoittanut että tulen syyttämään niistä

        kookoota ja enkeleitä"?

        Miksi? Onko nämä mainitsemasi olennot uniasi, vai viittaatko todellakin tunnistettaviin nimmareihin täällä? Mielestäni kumpikaan ei vastannut sinulle yhtään mitään, joka oli tosi fiksusti tehty. Pahoitit monen mielen toistaessasi usein kookoon ja enkelit, joista aika moni täällä pitää hyvinä kirjoittajina ja jopa ystävinä, kuten minäkin. Eilen en osallistunut kirjoituksiin, joten ilmeisesti en ole kookko tai enkeli?

        Olen pitänyt sinua aikaisemmin "järki-ihmisenä", mutta ilmeisesti olisi pitänyt tuntea nimmarisi aikaisemmin, koska luonteeseesi viitataan jo tuolta 50 palstalta saakka ja ethän ole vieläkään 60 . Silloin luin ihaillen kirjoitustasi, että sait haluamaasi työtä, mutta pidä se työpaikka, äläkä ala veetuilemaan asiakkaille liikaa!:))

        Palatakseni aloitukseen, niin omalta kohdaltani?..niin? Taitaa olla nuo lapsenlapset, joiden taholta olen saanut kehuja, että olen ihana mummi ja muuta sellaista, mutta ei, että "rakastan sinua", vaan jotain, että rakas mummi j.n.e.. Olisiko sekin rakkautta, että mieheni ei ole hylännyt minua, vaan meillä on pitkä avioliitto.

        jos ei pidä toista järki ihmisenä
        niin eikös sillon kannattas itse ottaa järki käteen
        olla kommentoimatta
        tämmöisen hullun kirjoituksiin
        oon niin monta kertaa sanonut tässäkin ketjussa
        että lopettakaa hyvät ihmiset jo kommentoiminen
        siitä minkälainen mää oon
        en viitsi toistaa mitä tällä kirjoituksellasi saat taas aikaan
        mutta ehkä se oli tarkoituskin vaan saada mua ärsyyntymään
        entistä enemmän
        mutta siinä ei kukaan onnistu
        kyllä multa tekstiä tulee
        ihan pelkkää teatteria
        mutta kiitos taas kookoo ja enkelit
        tästä kivasta viikon avauksesta näillä mennään
        ikäväkseni joudun nyt lähtemään kuntosalille ja sen jälkeen solariumiin
        sit pukkaa kokousta
        varmaan siellä me hullut kokoonnutaan ja mietiään kaikkee
        ihmisten päänmenoksi
        ja palaan vasta illan pimeinä tunteina takaisin tähän
        koneeni ääreen toteamaan että voi helvetti
        että noilla toisilla kirjoittajilla ei oo muuta tekemistä
        kun arvostella mua :)


      • tiedän-minua-rakastetaan kirjoitti:

        Vetää vertojaan jo Korppiksen "Hullun Päiväkirjalle", jota hän blogissaan kirjoittaa.

        Aloitan tästä kirjoituksestasi; "jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan", näin kirjoitit tiinaiseksi! (onko sinun pakko arvioida toisten ystävyyttä, jopa tuomitsevaan sävyyn?)

        ja näin; "voitsitko lopettaa ton kommentoinnin kookoo"? Entäs tämä; "ja etkö sää saa jo noita enkeleitäs hiljaseks"? :) (oliko kumpikaan kirjoittamassa sinulle?)

        Tämä on jo mauttomuuden huippu; "niin olen kirjoittanut että tulen syyttämään niistä

        kookoota ja enkeleitä"?

        Miksi? Onko nämä mainitsemasi olennot uniasi, vai viittaatko todellakin tunnistettaviin nimmareihin täällä? Mielestäni kumpikaan ei vastannut sinulle yhtään mitään, joka oli tosi fiksusti tehty. Pahoitit monen mielen toistaessasi usein kookoon ja enkelit, joista aika moni täällä pitää hyvinä kirjoittajina ja jopa ystävinä, kuten minäkin. Eilen en osallistunut kirjoituksiin, joten ilmeisesti en ole kookko tai enkeli?

        Olen pitänyt sinua aikaisemmin "järki-ihmisenä", mutta ilmeisesti olisi pitänyt tuntea nimmarisi aikaisemmin, koska luonteeseesi viitataan jo tuolta 50 palstalta saakka ja ethän ole vieläkään 60 . Silloin luin ihaillen kirjoitustasi, että sait haluamaasi työtä, mutta pidä se työpaikka, äläkä ala veetuilemaan asiakkaille liikaa!:))

        Palatakseni aloitukseen, niin omalta kohdaltani?..niin? Taitaa olla nuo lapsenlapset, joiden taholta olen saanut kehuja, että olen ihana mummi ja muuta sellaista, mutta ei, että "rakastan sinua", vaan jotain, että rakas mummi j.n.e.. Olisiko sekin rakkautta, että mieheni ei ole hylännyt minua, vaan meillä on pitkä avioliitto.

        vielä selvennykseksi tohonu sun juttuus
        joku aloitti sanomalla
        mun kirjoituksesta hatsansaalle
        että sinäkin naimisissa oleva ihminen...
        otin vaan esille että on täällä muitakin
        ystävyksiä jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan
        hatsansaa on sentään vapaata riistaa
        ja jos joku nyt ihan oikeesti ottaa tämmöisen kirjoituksen tosissaan
        niin voi voi mää en osaa auttaa
        toiset vaan on tosikkoja ja toisilta
        löytyy sitä rankempaakin huumoria :)


      • yritä.ymmärtää
        tiinaiseksi kirjoitti:

        vielä selvennykseksi tohonu sun juttuus
        joku aloitti sanomalla
        mun kirjoituksesta hatsansaalle
        että sinäkin naimisissa oleva ihminen...
        otin vaan esille että on täällä muitakin
        ystävyksiä jotka ovat molemmat naimisissa tahoillaan
        hatsansaa on sentään vapaata riistaa
        ja jos joku nyt ihan oikeesti ottaa tämmöisen kirjoituksen tosissaan
        niin voi voi mää en osaa auttaa
        toiset vaan on tosikkoja ja toisilta
        löytyy sitä rankempaakin huumoria :)

        Sun ns "huumoris" on sairasta herjausta.


      • tiinaisexi
        yritä.ymmärtää kirjoitti:

        Sun ns "huumoris" on sairasta herjausta.

        yritä sää myös ymmärtää
        että tolla herjauksellas sää tahallas
        jatkat tätä typerää paskan jauhantaa.


    • En osaa erotella mikä rakkaudentunnustus on paras, varmaan aina se joka on vielä voimassa. Kaikki ovat parhaita tavallaan. Tyttären kans kerrotaan vieläkin että olet rakas. Rakkauden huomaa ilman sanojakin.
      Kun tulin Brasilian reissulta kissaltani, ainakin yllättävin siltä elukalta. Se oli yleensä hyvin pidättyväinen tunteidensa osoittamisen suhteen. Näki että on ollut ikävä, ei päästänyt silmistään, kieriskeli lattialla jaloissani ja puski ja tuppasi lähelle, sitä jatkui kauan.

    • Ei ole paras, mutta aika hyvä kuitenkin... parasta en raaski kertoa.
      Teillä on niin somia kaikki täällä, mutta näinkin on rakkaus tunnustettu
      ja tuntui tosi hyvältä.
      "Vittu kun mä rakastan sua, vittu mikä ihme sussa oikein on..."
      vastasin samalla rakkauden mitalla. Se oli tosi rakkautta silloin.

      • 1eero

        No no ei saa puhua alapäästä rakkaalle kun yläpää on hienotunteinen nii tai jos, jos sais kerran reissullansa halata yläpäätä vai miten se menikään !


      • 1eero kirjoitti:

        No no ei saa puhua alapäästä rakkaalle kun yläpää on hienotunteinen nii tai jos, jos sais kerran reissullansa halata yläpäätä vai miten se menikään !

        Niinhän se just meni... rakkauven asiat muistaa aina hyvin, ei ne unhoitu koskaan... ylä tai ala, kokonaisuutena sitä kieputaan... jos alvariinsa vaan ylärekisteriä niin pitkästyy... jos alvariinsa alarekisteriä niin kyllästyy... vai miten se nyt menikään...kultainen keskitie sydämmen kera paras...


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        Niinhän se just meni... rakkauven asiat muistaa aina hyvin, ei ne unhoitu koskaan... ylä tai ala, kokonaisuutena sitä kieputaan... jos alvariinsa vaan ylärekisteriä niin pitkästyy... jos alvariinsa alarekisteriä niin kyllästyy... vai miten se nyt menikään...kultainen keskitie sydämmen kera paras...

        Ylestä " ihmisten mietteitä ihan rehellisesti tähän päivään käy kyllä jokapäivään.
        http://yle.fi/uutiset/mista_tietaa_etta_on_rakastunut__kestavaa_kumppanuutta_tai_hurjaa_huumaa/8670316


      • 1eero kirjoitti:

        Ylestä " ihmisten mietteitä ihan rehellisesti tähän päivään käy kyllä jokapäivään.
        http://yle.fi/uutiset/mista_tietaa_etta_on_rakastunut__kestavaa_kumppanuutta_tai_hurjaa_huumaa/8670316

        On niin kiva sana tuo "kihelmöintiä" siltä se rakkaus tuntuu, varsinkin jos tuntee vastarakkauden leijailemassa saman oman kihelmöintinsä ympärillä. Kun rakastuu niin se kihelmöinti tuntuu juuri perhosina vatsan seudulla tai jonain vastaavana, mutta se kihelmöinti muuttaa muotoaan, se voi tulla seesteiseksi hyväksi oloksi kun yhdessä tehdään jotain tai vain pidetään hämärä hyssyä hiljaa rössypotun päälle tms. Jatkuva kihelmöinti käy kropan päälle. Yksi hieno asia mikä liittyy rakkauteen on yhteinen nauru. Naura rakkaasi kanssa yhdessä, ei edes tartte samoille asioille nauraa, mutta yhdessä sydämmen pohjasta nauraminen kyllä jatkaa kummasti ikää, molempien.


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        On niin kiva sana tuo "kihelmöintiä" siltä se rakkaus tuntuu, varsinkin jos tuntee vastarakkauden leijailemassa saman oman kihelmöintinsä ympärillä. Kun rakastuu niin se kihelmöinti tuntuu juuri perhosina vatsan seudulla tai jonain vastaavana, mutta se kihelmöinti muuttaa muotoaan, se voi tulla seesteiseksi hyväksi oloksi kun yhdessä tehdään jotain tai vain pidetään hämärä hyssyä hiljaa rössypotun päälle tms. Jatkuva kihelmöinti käy kropan päälle. Yksi hieno asia mikä liittyy rakkauteen on yhteinen nauru. Naura rakkaasi kanssa yhdessä, ei edes tartte samoille asioille nauraa, mutta yhdessä sydämmen pohjasta nauraminen kyllä jatkaa kummasti ikää, molempien.

        Nii rakastuvaiset ovat yhtämieltä asioista, rakkaus on sokea, katse tuijottaen lasittunein silmin toisiaan.... nyt meni lepertelyksi.


      • 1eero kirjoitti:

        Nii rakastuvaiset ovat yhtämieltä asioista, rakkaus on sokea, katse tuijottaen lasittunein silmin toisiaan.... nyt meni lepertelyksi.

        Niin luulin minäkin kerran, että sokea se mokoma on, mutta sitten hoksasinkin, että hitsi vie, rakkaus näkee enemmän mutta itseasiassa haluaa nähdä vähemmän. Semmoinen rontti se mokoma on.


    • harmillista

      Tämänkin ketjun sai sitten palstan riitelijä väännettyä riitaketjuksi.

      • niinpä sai
        puskasta on helppo alittaa sota.


      • korjaan puskasta on helppo aloittaa sota
        muuttaa ketju riitaketjuksi
        pari kommenttia sainkin ihan asiallisessa mielessä kirjoittaa
        ja sitten jo syytettiin toisten mielipiteiden lyttäämisestä
        on se vaan niin kumaa että vaikka kuinka kauniisti yritän kirjoittaa
        niin aina sieltä löydetään joku mistä ruvetaan syyttään
        vaikkei ois mitään aihettakaan
        mutta nyt pitää lähtee teatteriharkkoihin
        tää teatteri päättyy nyt täällä tähän tällä kertaa.


      • mielestäni
        tiinaiseksi kirjoitti:

        korjaan puskasta on helppo aloittaa sota
        muuttaa ketju riitaketjuksi
        pari kommenttia sainkin ihan asiallisessa mielessä kirjoittaa
        ja sitten jo syytettiin toisten mielipiteiden lyttäämisestä
        on se vaan niin kumaa että vaikka kuinka kauniisti yritän kirjoittaa
        niin aina sieltä löydetään joku mistä ruvetaan syyttään
        vaikkei ois mitään aihettakaan
        mutta nyt pitää lähtee teatteriharkkoihin
        tää teatteri päättyy nyt täällä tähän tällä kertaa.

        Rakkaus ja riitely ovat tunne-elämyksiä.


      • harmillista

        Jo ensimmäisestä vastauksesta lähtien :/ tähän mennessä jo 27 viestiä joista vain muutama liittyy avaukseen


      • harmillista kirjoitti:

        Jo ensimmäisestä vastauksesta lähtien :/ tähän mennessä jo 27 viestiä joista vain muutama liittyy avaukseen

        nyt mää sanon sen mitä mun on tehny mieli
        sanoo tästä asiasta sen mää sanon sulle
        haista paska
        jos puhutaan parhaasta rakkauden tunnustuksesta
        minkä on kukakin koskaan saanut
        ja jos mää vastaan siihen että se on
        rakkauden tunnustus mun mieheltä
        ja perustelen sen koska olen itsekkin mummu
        niin mitä helvetin riitelyä siinä asiassa on
        tai yleensä sitä riidan haastoa mistä tässä nyt mua syytetään
        se tuli sit vasta tää sota kun te kanat jotka haluatte tapella
        rupesitte nokkimaan mua.


      • mielestäni kirjoitti:

        Rakkaus ja riitely ovat tunne-elämyksiä.

        juuuu ja ilman rakkautta olis aika tylsää
        ja pian katkeroitus niinkun nää monet täällä on katkeroitunu
        en nyt tarkoita sua
        ja riitely kuuluu osaltaan siihen rakkauteen
        sehän olis hyvin ykstoikkosta ja teennäistä
        jos aina oli yhtä ruusuilla tanssimista.


      • lue.uusiksi.josetmuista
        tiinaiseksi kirjoitti:

        nyt mää sanon sen mitä mun on tehny mieli
        sanoo tästä asiasta sen mää sanon sulle
        haista paska
        jos puhutaan parhaasta rakkauden tunnustuksesta
        minkä on kukakin koskaan saanut
        ja jos mää vastaan siihen että se on
        rakkauden tunnustus mun mieheltä
        ja perustelen sen koska olen itsekkin mummu
        niin mitä helvetin riitelyä siinä asiassa on
        tai yleensä sitä riidan haastoa mistä tässä nyt mua syytetään
        se tuli sit vasta tää sota kun te kanat jotka haluatte tapella
        rupesitte nokkimaan mua.

        Ei kuulemma edes lapset ymmärrä mikä se sana on ja mitä tarkoittaa. Noinhan kirjoitit. Ja ihan syytön olet aloittajaa & muita morkkaamaan?
        Sanosin että rakkaus ilman sanakirjaa on kaikkein aidointa ja tärkeintäkin.


    • Viatonsivullinen

      Täytyy todeta etten ole mitään huikaisevan mieleenpainuvia tunnustuksia saanut. En ole itsekään mitään järisyttävää toiselle sanonut. Olen yrittänyt katseellani ja hyväilyillä kertoa että pidän paljon. Sitä minä odotan toiseltakin. Miehen nimen perään lisään herkästi" kulta". Nyt ei ole ketään, ei voi mitään, tyydyn tähän, en valita.

    • käyhän.se.näinkin

      Näin äkkiä vilkaistessa, kommentteja lukematta, näyttäisi tämä ketju olevankin tiinaiseksin yksinpuhelua.

      • lopetappa sääkin toi vittuilu ennen kun aloitatkaan
        jokainen kommenttini on vastaus
        toisen kirjoittajan kommenttiin
        kookoo ei tainnu saada mua tappelemaan omaan ketjuunsa
        niin piti tulla tänne pistään taas vähän tuulta purjeisiin
        tässäkään en yksinpuhu vastaan sulle
        näin vaan selvennykseksi jos et sitä satu tajuaan :)


      • epätoivoinenkin
        tiinaiseksi kirjoitti:

        lopetappa sääkin toi vittuilu ennen kun aloitatkaan
        jokainen kommenttini on vastaus
        toisen kirjoittajan kommenttiin
        kookoo ei tainnu saada mua tappelemaan omaan ketjuunsa
        niin piti tulla tänne pistään taas vähän tuulta purjeisiin
        tässäkään en yksinpuhu vastaan sulle
        näin vaan selvennykseksi jos et sitä satu tajuaan :)

        Yksinkö sinä rassukka täällä raivoat ? kenelle ?


      • epätoivoinenkin kirjoitti:

        Yksinkö sinä rassukka täällä raivoat ? kenelle ?

        ootko sokkee kun et huomannu että siinä oli
        yläpuolella kirjoitus johon vastasin
        ja eikö sullakaan raukka paralla puolisokeella ihmsellä oo
        muuta tekemistä kun stalkata mua
        on ne huvit vähissä
        onks tää niin nautinnollista lukee näitä mun kommentteja
        että pitää aina vaan jatkaa ja jatkaa
        noita typeriä huomautuksia
        saatko koviakin kiksejä siitä
        enkeleiltä rupee pikkuhiljaa sädekehät rapiseen
        eikä kookookaan oo kohta enää palstan pyhimys :)


      • törkeetä.tekstiä.sulta
        tiinaiseksi kirjoitti:

        ootko sokkee kun et huomannu että siinä oli
        yläpuolella kirjoitus johon vastasin
        ja eikö sullakaan raukka paralla puolisokeella ihmsellä oo
        muuta tekemistä kun stalkata mua
        on ne huvit vähissä
        onks tää niin nautinnollista lukee näitä mun kommentteja
        että pitää aina vaan jatkaa ja jatkaa
        noita typeriä huomautuksia
        saatko koviakin kiksejä siitä
        enkeleiltä rupee pikkuhiljaa sädekehät rapiseen
        eikä kookookaan oo kohta enää palstan pyhimys :)

        Tää oli kyllä pahin rimanalitus sulta.


      • ent.siivoojaparka
        törkeetä.tekstiä.sulta kirjoitti:

        Tää oli kyllä pahin rimanalitus sulta.

        Sait allergisen reagtion?


      • reaktion
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sait allergisen reagtion?

        Sinähän kirjoitat sanan reagtion samoin kuin korppis.


      • paha.moka
        reaktion kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat sanan reagtion samoin kuin korppis.

        Ylioppilaskin on.


      • Helu3940

        Nimenomaan on yksinpuhelua, kas kun kaikki eivät ole terveitä, mutta eivät kaikki pääse myös hoitoon.


    • riimitnuorupiset

      Aika rupisia rakkausriimejä täällä. Mutta pohjalta on hyvä nousta kun on vain yksi mahdollinen suunta.
      Mullakin nuo silmiin menevät juormut vuosi vuodelta syvenee. Naurusta!

    • juup musta jo tuntuu siltä että kaikki taitaa rakastaa mua
      kun alan oleen tän ketjun keskipiste
      jokaiseen sanomaani pitää kommentoida
      kaikki paha pistää syykseni
      eikös se oo sillei että rakkaudesta se hevonenkin potkii
      kai se on pikkuhiljaa uskottava
      monta kertaa oon jo pyytäny että lopettaisivat
      mutta ei aina vaan jatkuu ja jatkuu
      mullahan on aikaa ja viitseliäisyyttä
      höpöttää hölynpölyä vaikka päivästä toiseen
      rakkausasiat on siinä mallissa että jos ne vielä nousee
      niin sit leijuu suorastaan pilvissä
      mutta nyt mää taas kerran toivon ettei tähän kommentoida
      uskokaa jo etten mää lopeta ennen kun te lopetatte
      ja jos niin valtavasti mua rakastatte että haluatte
      lukee tätä paskaa täältä niin antaa palaa
      mut mua ei enää huvittas.

      • alahan.mennä.nukkumaan

        Ei nuo sinun kommenttisi miltään rakkauden sanomilta näytä. Paremminkin riitaa haastat, jos ei ole kaveria riitelet itses kanssa.


      • alahan.mennä.nukkumaan kirjoitti:

        Ei nuo sinun kommenttisi miltään rakkauden sanomilta näytä. Paremminkin riitaa haastat, jos ei ole kaveria riitelet itses kanssa.

        oonko mää sanonu sulle jotain
        tai käskeny sua kommentoimaan
        ja eiköhän se oo ihan mun oma asia
        millon meen nukkumaan
        tuskin sillä lienee sulle mitään merkitystä
        kookoo ja sun enkeleilles.


    • vaimo.äiti.leski.mummo

      Mieheni oli hyvin jäyhänlainen, ei turhia puhunut, lupasi vain rakastaa loppuelämänsä ja piti lupauksensa, sanojen sijaan puhuivat teot.

      Maireimmat rakkaudentunnustukset ovat tulleet vonkaavilta ukkomiehiltä, ne olen jättänyt omaan arvoonsa ja neuvonut painumaan takaisin oman mamman helmoihin.

      Sydäntä koskettavimmat ja vilpittömimmät rakkaudensanat olen saanut lapsiltani ja lastenlapsiltani.

    • NäinJoVuosikymmen

      Uskollisin rakkaudentunnustus taitaa tulla koiraystävältäni. Joka ilta kun painan pääni tyynyyn, niin jo heti kohta ilmestyy märkä kuono sipasemaan käsivartta jonka jälkeen koiruli ryömii sänkyni alle vartioimaan untani.

      • kukas1

        Niin meilläkin
        Todellista välittämistä puolin ja toisin.
        Vaikka välillä "haukutaankin".


    • Taimi.tarhassa

      Aloittaja kertoo todellisesta rakkaudentunnustuksesta. Sitä ei voi verrata myöhempään elämään, jolloin rakkauden kohteet muuttavat rakkauden laadun. Pienen lapsen rakkaus on vilpittömintä, koska hän hyväksyy toisen ilman muuta. Pieni lapsi ei arvostele, hän luottaa ja rakastaa. Muutaman vuoden kuluttua lapsi saa huomata, ettei rakas omainen olekaan joka hetki läsnä, hän voi ymmärtää väärin, hän voi tuottaa pettymyksiä, hän voi olla epäoikeudenmukainen. Lapsen rakkaus on koetuksella.
      Lapsi yrittää kuitenkin rakastaa ehdoitta, sen huomaa esim. perheistä, joissa on alkoholiongelmia tms. murheita, ja lapsi otetaan huostaan. Hän kaipaa kotiin ja vanhempiaan, sillä hänellä on kyky unohtaa kärsimänsä vääryydet. Lapselle voi jäädä ikuinen ikävä.
      Pienen lapsen rakastava ja luottavainen katse, ja vilpitön ilo jälleennäkemisen hetkellä jää jokaiselle mieleen.

    • siilimuori3

      Sanat rakkaus, ystävyys ja anteeksi ovat kärsineet inflaation. Menettäneet merkityksensä Ptäiskö keksiä jotkut korvaavat?

      • ent.siivoojaparka

        Rakkaus on maailman kaunein sana silloin, kun sillä todella tarkoittaa oikeaa ja syvää rakkaudentunnetta. Liian paljon turhaa ja kevyttä huulenheilutusta sen sanan kanssa. Niikuin rakkaus olisi laitettu halpamyyntiin.
        Itse olen hyvin säästeliäs sen sanan kanssa mistään asiasta tai kenellekään. Jos kuulette minun sanovan rakastavani teitä tai pitäväni teitä ystävinäni, niin silloin olen tosissani. Silloin se on tosi vakavasti otettavaa.


      • silimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Rakkaus on maailman kaunein sana silloin, kun sillä todella tarkoittaa oikeaa ja syvää rakkaudentunnetta. Liian paljon turhaa ja kevyttä huulenheilutusta sen sanan kanssa. Niikuin rakkaus olisi laitettu halpamyyntiin.
        Itse olen hyvin säästeliäs sen sanan kanssa mistään asiasta tai kenellekään. Jos kuulette minun sanovan rakastavani teitä tai pitäväni teitä ystävinäni, niin silloin olen tosissani. Silloin se on tosi vakavasti otettavaa.

        No kaikkihan omasta mielestää tarkoittavat. Harva sanoo et rakastan mut ei se mitää sem kummemoaa tarkoita.


      • ent.siivoojaparka
        silimuori3 kirjoitti:

        No kaikkihan omasta mielestää tarkoittavat. Harva sanoo et rakastan mut ei se mitää sem kummemoaa tarkoita.

        Ei se niin ole, läheskään.
        "Sinä Suomi tyttö, minä rakasta sinä... Tule osta..."


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei se niin ole, läheskään.
        "Sinä Suomi tyttö, minä rakasta sinä... Tule osta..."

        Nii, oma etu kyseessä sanojalla :).


      • ota.siitä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Nii, oma etu kyseessä sanojalla :).

        Eliittikumppani
        "Mies 45v etsii kumppania.
        Rakastaa lukemista ja sählyä."
        Kyllä miehet tietävät selvästikin mitä sana rakkaus sisältää.


    • shimsh

      Hän sanoi - äiti, tapahtui minun elämässä mitä tahansa, muista aina että minä rakastan sinua
      - nelivuotiaan halaus ja suukko lähtiäisiksi, koska oli jo kiire lentokentälle -
      - hänen ruumiinsa löytyi merenrannalta myöhemmin. Kaukana kavala maailma
      - ikävä ja tuskien taival - lempeä lepo hänellekin anna kaikkien myrskyjen maailmassa.

    • jukka59v172hst

      naisele pitä antaa kunon hellyytä rakkauta suudelmia ystävän päivänä vaan

    • ghghghghghg

      Ilmiselvästi lapsella on runoilijan lahjoja! Havaintokykyä ja ilmaisukykyä. Hyvät eväät elämään!

    • Voiturusenpyssyt

      Onko ylläpito jo seonnut täysin nostamalla tämän ketjun etusivulle? Ajattelin, että täällä lukee miten olette tehneet selväksi toiselle miten paljon rakastatte. Olin väärässä, harmi. Niitä olisi ollut mukava lukea.

      Usein itsestäni tuntuu, että rakastan esim. Puolisoa niin paljon, että ei pelkkä "rakastan sinua" riitä. Tunne on niin vahva ettei tiedä ymmärtääkö toinen edes miten tärkeä hän on minulle.
      Oma lapsi rakastaa tietysti vanhempiaan. On sanonut monta kertaa, että "vaikka teen tai sanon jotain tuhmaa niin rakastan sinua eniten maailmassa" tai joskus "äiti, minä niin rakastan näitä sun läskejä" :D. Joka ilta sanon nukkumaan mennessä, iltasadun jälkeen, kuinka tärkeä hän on minulle.
      Kun on itse huomannut kuinka helposti ja yhtäkkiä tulee lähtö tästä maailmasta, tuleerakastaminen puheeksi hyvin usein.

      Mitä aloittajan viestiin tulee, oma lapsikin on jo välillä melkoinen "runon lausuja". Helposti sanoja kopioidaan kun jostain sattuu kuulemaan. Ja sehän ei huono asia ole, lapsi kyllä ihan oikeasti välittää ja asia on ehkä helpommin ilmaistu kun sen on kuullut jonkun toisen sanomana.

      Aurinkoista kevättalvea!

    • HELU3940

      Oi , saat olla ikionnellinen kun Sinulla on noin ihania lastenlapsia. Jotka aidosti tuovat tunteensa esille. Ikävä vaan todeta että löytyy joukostamme tuollaisia ilonpilaajia, kuin tuo tiinaiseksi. Säälin häntä. No , mutta ei se niin suurta sivistystä vaadi kun ihminen ilkeä haluaa olla. Jättäkäämme hänen kommenttinsa omaan arvoonsa. Sinulle mummi , kaikkea hyvää elämäsi polulle.

    • mummokin

      Olipa kauniisti aloitettu rakkaudentunnustus...Jatko meni ihan höpöksi ainakin tällä "tiinaiseksi" oletpa itseäsi täynnä ihminen ,kait sait jo äänesi kuuluviin... Lapsen rakkaus on aidointa mitä tiedän .......

    • päivänpaisteet

      Minunkin lapsenlapset sanoo ,että he rakastaa mummoa ja mummon ryppyjä :)

    • Kosiskelija

      Kosinta metsässä.

    • Jeesuiksensisko

      Ei saa sanoa ketään lehmäksi! Pyydän anteeksi. Minul vaan ei ole ollut poikaystävää koskaan.
      Viittä minuuttiakaan. Olen neitsyt Ja tahdon olla
      Mutta Jeesus kun en jaksa kirjoittaa
      että en vaan jaksa naisia kun 50 vuotat olen ollut lapsen näköinen ja kuusi miestä torjunut kokonaan peräjälkeen ( oiekasti tunne elämä vaurioitui ) en vaan pysty ajattelmaan mnaisia olen pahoillani.
      Tietysti he ei ole lehmiä.
      En ole vihamielinen ( sanoinko minä lehmäksi jotain??

    • Jeesuksensisk

      Mike Monroen vaimosta en tiedä mitään. Olen nähnyt pari kuvaa,
      en edes haastattelua. ( ei hän ollut lehmän näköinenkään )
      Hän oli minun äidin näköinen! siinä07 tms kuvassa. ?
      ( mistä en kyllä pitänyt )
      Voi olla että on totta että kun on Kristinuskon perustaja
      ja he käyttää Kristinuskoni keksintöjä, ja sielujaankin
      ( ja Käyvät Linnan juhliss ayms )
      kun samanaikaisesti Pyhimystä raiskattiin,
      kidutettiin St Salomea
      tietkö Mike Monroe että tässä kirjoituksessani ei näy minun tunne vaan jonkun muun.
      Se on vaan innostunut tms ( Voitko sinä auttaa??
      ( suhtaudun terveesti naisiin
      siiss siihene ttä on miljoonia ja miljardeja pareja , avioliittoja on jne en niitä mieti.
      Tai että näen naisten kuvia lehdissä tms en häiriinny
      ( Olen pahoillani etä sanoin lehmäksi ( teidän vaimosta en tiedä edes tosiaan
      mitään
      ( mUuta kuin e ttä kävitet Linnan juhlisa kun minua raiskattiin
      ( ja sieluna tiesitte sen
      Mutta tietysti oli miljoonia ja miljardeja liittoja jne seurusteluja.

      • AvutontaaaaaShaibaaaaaaa

        tintsu ja jessen systeri taitavat olla sama henkilö ja ylläripylläri ku ketään ei oikeasti kiinnosta...


    • akanukko

      Paras rakkaudentunnustus ikinä lienee se, jos joku naisimmeinen täältä sanois rakastavansa pyyteettömästi minua.
      Sitä odotellessa paras ollenee se kun joskus nuorena miehenä oli sukulaistyttö kylässä, muistaakseni 5-6 v. ja poislähtiessään sanoi, että "mä oon sun tyttös" ja suukotti kädenselkämykseen, kun ei ylemmäksi ylettynyt. Siinä oli jotain hyvin herkkää ja aitoa tunnetta.
      Sen täytyi olla paras, kun sen vieläkin niin elävästi muistan näin monen vuosikymmenen jälkeen.

      Vaimon rakkaudentunnutus ei ole niin suurimerkityksellinen, kun se vähän kuin kuuluu hänen virkaansa, sillä hän on Enkeli!

      • Luin kaikki tästä Rakkaudentunnustuksesta -- Olin 20v naimisissa (vihitty) mihenkanssa Ja en muista että hän olisi koskaan sanonut Rakas - Tiesin sen sanomattakin .
        Hän kuoli kun olin 38v ja hän 41v --siihenaikaan v 72 ei ollut hyviä Sydän läkäreitä niinkun nykyään - Senjälkeen moni on sanonut että rakastaa minua -- mutta onneks en ole uskonut
        Nyt kuoli minulta koira 14vuotiaana nvuosi sitten - Mutta oliko se sittwen rakkautta kun luulin että minäkin kuolen -- siihen ikävään,


    • sissus siunakkoon mikä haloo nousee siitä eikä millään lopu
      että mun mielestä se on tärkeintä että mun mies rakastaa mua
      ja kertoo siitä mulle ja sen suusta just haluan sen rakkauden tunnustuksen kuulla
      totta kai rakastan lastani ja hänen lastaan
      mutta ei niiden mulle sitä tartte toitottaa kun ei asuta saman katon alla
      tyttäreni on nyt äiti ja mun mielestä on hienoo että hänen poikansa
      kertoo rakastavansa häntä
      mutta niin kauan kun saan pitää ton oman rakkaani vierelläni
      niin kauan hänen suustaan lausutut sanat on mulle tärkeimmät
      sanotaanko näin että jokaiselle joku on kai rakkain...
      mutta vielä nautin naisen ja miehen välisestä rakkaudesta
      enemmän kun äidin ja lapsen välisestä
      ne on kaks ihan eri asiaa niissä ei oo mitään samaa
      ja täytyy sanoo että lapseni on erittäin onnellinen että olen hänen äitinsä
      olen kuulemma maailman paras äiti
      jos mennään siihen että lasten suusta sen totuuden kuulee
      ja pikkujätkän mielestä olen maailman paras mumppa :)

    • apua ja joku vielä luulee että mää
      kirjoitan jollain jeesuksensisko nimimerkillä
      en mää nyt niin hullu oo miltä te vaikutatte
      ja kuka hemmetti viittii näitä vanhoja aloituksia nostaa esille
      ei kukaan muu kun se joka haluaa haukkua mua
      no suotakoon se hänelle ehkä mää kumminkin oon viisaimpia täällä porukassa
      harmi kun vasta tulin kyläilemästä niin menee niin
      myöhäiseksi tää kirjoitus mutta hulluja te ootte
      sille ei voi mitään
      satuja kirjoitatte oikeesti teillä ei varmaan oo ees ketään
      joka teille rakkauttaan todistelis
      mutta toivotan sillä saralla parempaa onnea
      itse kullekkin katkeralle mummulle
      jos tää nyt joskus hautautuu tonne vanhojen ketjujen syöverihin
      niin meneepähän sekin toivotus perille
      rakkautta elämäänne ja sit sitä lapsen rakkautta
      jos ei niitä miehiä oo enää ketkä teitä rakastaa
      rajansa silläkin mitä miehet kestää ja mitä ei :D

    • särkyneitä-toiveita
    • kauhee mitä määkimistä
      oliks toi jotain musiikkia :o

    • moikkavaanjuu
    • en mää ny ihan kaikkia linkkejä availe
      vähemmälläkin viruksia saa koneelleen.

    • mielistelijä

      Mielestäni lapset eivät ole aitoja eikä pyyteettömiä. Eivät eläimetkään....
      Muutaman viikon ikäinen lapsi osaa kaksi itkuääntä...... nälkäitku ja tul esuuri möhkäle mun luo.......
      Lpaset oppivat kotoa ......

    • Minun_vaimoni nimimerkille
      ihan hyvä että vaimosi tietää sanomattakin sun rakastavan häntä
      yleensäkkin suomalaiset miehet on sellaisia että ne ei puhu eikä pussaa
      mutta mää taas tykkään miehestä joka kertoo tunteensa
      niin hyvät kun huonotkin jonka kanssa voi keskustella kaikesta
      maan ja taivaan välillä
      mainitsit että te tulette molemmat toimeneen omillanne
      me taas tulemme toimeen yhdessä eikä erikseen
      se on mun mielestä se rakkauden juttu ja avioliiton juttu
      että eletään yhdessä päivästä toiseen...
      no tohon toisten elättämiseen ja viitsimättömyyteen
      jota kanssa kirjoituksessa painotit en halua ottaa kantaa
      koska sillä ei oo mun mielestä mitään tekemistä
      tän rakkaus asian kanssa mistä tässä ketjussa on väännetty
      ja erittäin hyvältä tuntu että taas tänäkin aamuna
      sain herätä hengissä rakkaan aviomieheni vierestä
      jos se multa pois vietäisiin
      ei sitä rakkautta pystyis lapset ja lapsenlapset korvaamaan.

    • Jeesuksensisk

      Voi ihmisparkoja !

    • ylläpito vois varmaan poistaa tän ketjun
      eiköhän toi tullu jo selväks mikä on se paras rakkaudentunnutus kellekkin
      tota jeesuksensiskoo ei näköjään pysäyt mikään...

      • luin-ja-näin

        Jos pyytelisit vain omia ketjujasi poistoon.

        Se että tähän ketjuun on muutama häirikkö tullut sekokirjotuksineen ei mitenkään huononna ketjussa olevia hyviä avauksen aiheeseen liittyviä kirjoituksia.

        Toisesta ketjusta luin kuinka mielestäsi ei saisi tuomita sekoilevia ihmisiä ja täällä toisessa ketjussa itse sitä teet.


      • omat.säännöt
        luin-ja-näin kirjoitti:

        Jos pyytelisit vain omia ketjujasi poistoon.

        Se että tähän ketjuun on muutama häirikkö tullut sekokirjotuksineen ei mitenkään huononna ketjussa olevia hyviä avauksen aiheeseen liittyviä kirjoituksia.

        Toisesta ketjusta luin kuinka mielestäsi ei saisi tuomita sekoilevia ihmisiä ja täällä toisessa ketjussa itse sitä teet.

        Niinhä se aina menee et itte saa tehä mut muut ei.


    • vhimpsf

      Kammottavinta oli elämä silloin kun joutui lapsineen raiskareitten armoille
      - eihän ne säästäneet ketään vosutempuiltaan - ihmissikoja pahimmillaan,
      kävivät vielä ryöstelemässä ja elämä pelkkää vainon ja tappouhkailujen alla elämistä
      - huumeet ja viinat oli vissiinkin niitteen ainoita rakkaita - silleen raakaa ja hyvin väkivaltaista porukkaa. Mistä lohtua ja toivoa heidänkin elämään jos mielessä joskus kävisi että elämä vois olla toisenlaistakin sisällöltään kuin juoppojen örvellystä ja kännäreitten yhteisiä kasvoja ja persuuksina olemistä - silläkään ei riippuvuussairaudeksi luokiteltuna ole mitään tekemistä rakkauden kanssa jos joutuu
      ikänsä elämään väkivallan alla uhrina ja säälimättä hyväksikäytettynä

      - oma elämä ja kehojen terveys tuhottuna - lapset mukaan lukien.
      Säälittelyt ja sympatiat ei ketään auta - empatiat kai olis semmoisia että muistais että
      tunteet elää siinä missä ihmiset ja elukatkin - arjessa ja ajassa mukana
      - korkiat veisut ja lirkutukset rakkaudesta lienevät enempi kaupallista hömppää
      - tyhjiä sanoja ilman sisältöä.
      Kiva juttu Tiina jos parisuhteesi on onnellinen.

    • luin-ja-näin
      pyydän nöyrimmästi anteeksi
      kirjoitan sitä tai tätä tai jätän kirjoittamatta
      en kumminkaan kirjoita mielestäsi oikein
      ja tolle vhimpsf
      kiva että löytyy vielä ihmisiä jotka on vilpittömästi iloisia
      että jonkun ihmisen parisuhde on onnellinen
      en voi sanoa että siihen voi itse vaikuttaa
      koska monet ikävyydet paljastuvat vasta sit
      kun on saanu sen toisen ihmisen koukutettua itselleen
      mulla nyt vaan on sattunu käymään hyvä tuuri :)

    • sadinfriidu

      Tuo "jeesuksensisko" on sairas, hänet on aivopesty meihän jumalamme on armollinen, tasapuolinen ja hänellä on valtavan hyvä ja voimallinen huumorintaju, hän kuitenkin jaksaa rakastaa meitä kaikkia, enemmän tai vähemmän sekopäitä.

    • vitsi kun en pysty kommentoimaan lainaten
      enkä lisään liekkö tää aparaatti jo niin vanha että temppuilee
      joku tuolla sano että kyllä se maailma vielä muakin opettaa
      joo on se opettanukkin
      mutta en mää tiedä tässä miehen ja naisen välisessä rakkaudessa
      onko siinä enää mitään oppimista
      ja kun on sattunu saamaan niin hyvän miehen
      niin onnellinen täytyy olla
      jooooo ja sit joku kommentoi että miehet kun voi rakastaa
      montaa naista kerralla
      mikäs ihme itseoikeus miehillä siihen on
      kyllä niitä naisiakin on jotka voi rakastaa montaa miestä kerralla
      yleensä vaan miehet on niitä syntipukkeja
      niistä puhutaan että miehet sitä miehet tätä
      mulla on ainakin hyviä kokemuksia miehistä
      naisia en oo kokeillu :)
      mutta tunnen kyllä naisia joilla on montakin rautaa tulessa kerralla
      ei ne sen kummempia oo kun miehetkään :)

      • Häpeä

        Miks teit tollasen provoalotuksen ja itse vastailit ???????


    • en oo tehny tätä aloitusta
      olisinhan mää vieläkin tyhmempi
      jos aloituksen tekisin ja sit rupeisin itteeni haukkumaan
      niiin ja joku epäili että mää oon toi jeesuksensisko
      mutta en mää noin hienoja juttuja osaa kirjoitella
      mistään hitlereistä enkä aurinkokuninkaista
      kun en ees tunne niitä ;)

    • sdfasdfsd

      Kolmoistutkinto. Luokalla muutama tyyppi. Ei penkkareita.

    • kanssakilpailija

      Synnistä se rakkauskin sikiää ja sielun vararikkoon vai viuhkaa katoaa.

    • eiserakastanu

      miehen rakkaus oli aikoinaan sitä, et vanno rakastavansa minua eniten,mutta oli toinen nainen taustalla koko ajan, miehet osaa teeskennellä, ei ollu aitoa vaan valheen peittelyä,ei kaikki miehet niin tee mutta meni kyllä luotto miehen rakkauteen...

    • tiinaisexi

      nimimerkki eisarakastanu
      mun siskon miehellä on just samanlainen kokemus
      mutta vaan päinvastoin että vaimolla oli taustalla toisia miehiä
      ja se sanoi mun siskolle ettei koskaan mee enää naimisiin
      sisko oli sillon jäänyt kolmenkymmenen viiden yhdessäolo vuoden jälkeen leskeksi
      no mutta nyt ovat olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta
      ja niistä naimisissa yli puolet
      jos yks pettää niin toinen ottaa
      ei kannata yhden huonon esimerkin takia
      lytätä koko mies tai nais kuntaa.
      ja

    • erikoinennn

      tapaus toi tiinaiseksi. Vanha ämmä ja koittaa täällä servata muita xDDD

    • joo oon kummallinen tapaus :)
      kun yleensä viittin osallistua näihin typeriin juttuihin
      uskon että täällä ei ookaan muita kun kummallisia tapauksia
      ja piti goolettaa toi urbaanin sanakirjan sana
      kun meillä täällä maalla ei niin urbaanisti puhuta
      jos täällä kaikki on rakkaudessa pettyneitä
      niin voi voi
      annoin vaan esimerkin ettei ne miehet yksin pahoja ole
      löytyy niitä naisistakin niitä pettureita
      ja sitä paitsi kannattaako yhden pettymyksen jälkeen
      jättää taakseen koko mies tai nais sukukunta
      mutta mukavaa lauantai iltaa kaikille kummallisuuksille :)

    • toivon_kaikille_hyvää

      Aloittaja-mummin saama rakkaudentunnustus on uskomattoman ihana!
      En muista saaneeni mitään vastaavaa.

    • Jeesuksensisko

      Lady Sarah oli 12 viimeistä vuotta sokea ( 1700 luvulla ) olin
      ja 1900 l alussa näkövammainen ? ( Huono näkö )
      herkkänä ihmisenäkaikki oli tuskaa ? Aviomies oli väärä 1700
      Bunbury Charles ( Mutat ei 1400 luvun mies Kreivi, Count, Duke
      ollut paha hän oli liian erilainen, väärä aviomiehekseni.
      ( He ei olleet väkivaltaisia,
      ( 7 vuotiaana kun avioliitto ( 1400 tai 11 vuotiaana 1200 luvulla
      ( Onneksi tietysti eie enää sellaista ole En suostu siihen ikinä.
      Mutat ei se mies ( poika ) pakottanutvuoteeseen. ( Herttua
      ( en voi sietää nimeä Exeter.. oli 17 vanhempi.
      Ei saanut raiskata tietenkään
      eikä väkivaltainen olla ( Jeesuskin opettaa " antakaa rakkauden
      ( Laulujen Laulussa ) odottaa kunnes se itse tahtoo"
      Ei saanut koskea tyttöön.
      ( ennenk joksus 16-17 vuotiaana oli pakko vastoin tahtoa
      saada lapsi, en sietänyt sitä aviomiestä
      sain lopulta eron !!!!!!! ( Olinko minä se Ann of York varmasti Jeesus???
      Niin onhan tuo Herttua tuttu yhä.. ja tunnistin hänet.

    • jeesuksensiskonmies

      Ei kannata välittää noista mun muijan kirjoituksista!
      Se liukastui aikanaan Öljymäellä ja iski päänsä pahasti Genetsaretin mäntyyn.
      Siitä saakka se on kuvitellut olevansa joku hurmioitunut henki.
      Olen tästä jo itse Jeesuksellekin maininnut, mutta hänen mielestään antaa vaan muijan pölpötellä lämpimikseen.
      Pysyypähän ainakin poissa Paratiisista ja jättää ne hedelmäpuut rauhaan.
      Koittakaa vain ymmärtää sitä.

    • Jeesuksensisko

      Jumaola pitää huolen että en unohda seuraavissa elämissänikään
      Jumala kunnioittaa tunteeni ja sieluni

    • eihelevetti

      Bathsuua on vaihtanut nickiä mutta sama mielisairas vauhkoominen
      edelleen jatkuu xDDDD

    • Jeesuksensisk

      olen oikeasti sellainen, että olsi kivaa kaata puut,
      rakentaa mitä tahdomme rakentaa kunhan on se ihminen!!!!!!
      [email protected] Kai kaiki on kivaa!!!½! jos tekee tunteen mukaan



      Miksi sä naurat, miksi säitket tarvii tekstityksen
      Voisko olal kunniantunto
      Minulal oli normaalit tunteet 33 vuotta
      on tunteet edelleen Olen maria salome tahdon parantua tunne elämältä
      Joku voisi pari viikkoa jos olisi kanssani ehkä auttaa että sydämeni pystyisi kohdistumaan, että pääni pystyisi
      jos olisi tarpeeksi samalla aaltopituudella tai sopiva
      ( ai minulle tuli mieleen että se Ville kun kutsui minut kylään..
      hän muutti mielensä epälabiilisti
      siksi että suhtauduin niin vo9imakkasti siihen lupaan päästä luokseen ( se oli ihanaa!! olin niin järkyttynyt.. raukea.. en kuullut mitä se meis hklö viiksekäs joka ei ollut sopiva mut asunnottomana nukuin siellä' ( poikani kai oli
      1700..
      uskovainen ihminen, joka jakoi traktaatteja
      Kunnollinen
      en kuullut sanaakan mitä puhui
      Oli ihanaa ( vieressä metrin päässä )
      kokea niin voimakas sielöulolienn tila
      ja ksoka olinkin NIinn syvällinen,.
      Vilel vaistosi sen? ne kauniit naiset jotkut
      ( tietysti hänejnisä kammottavallla alalla..
      ( minä en jaksa sellaisia asioita
      kun tunen elämäni kehittymätön täysin
      Mutta jo ss eoiek aon olemassa ett joka voi elää selibaatissa,
      johon voi kohdistua sydän tunne ajatus
      ( joka EI ole ylimielinen
      joak kyllästynyt n.....n kauniita vartaloita
      tai kyllästynyt vaimoihin tyttöystäviin joista ei ole mihinkään koskaan
      saa elvyttää ihmisiä?
      saa sairastua söyppiin? ne kauniit naiset ei pysty ( tai mihin he pystyisi )
      Mutat kuka minun kanssa ( Kuka mua halaa lauloi Joel
      mutta minä INHoan halaamista
      en tahdo halata.
      [email protected]

    • Jesensisko

      Rukoillaan ett Jeesus jaksaa, krishna jaksaa!!

    • Mariiasalome

      Olen pahoilalni että kirjoitin jonnekin missä oli lapselle tai lapsen rakkauden tunnustus. Syytäkä Toni aj aismoa ja Villeä ( niin te tajuate jo syyttä.
      Minä kyllä yritin, oikeasti, 10 vuotta heidän luo
      en ollut sellainen joka tahtoisin kirjoittaa jollekin palstalle.
      Van tahdoin ett he olsi Kuningas joka on kunnollinen. Kristillinen, hengellinen
      niinkuin rockissa on tunne ( ja oli paljon sanoja rakkaudesta

    • Jeesuksensisko

      Te ette voi uskoa Jesukseen
      Kerron myöhemin miksi
      kirjoitin sen tähän kokonaan ja hyvin
      mutta painoin vahingoss ajotain nappia ja teksti pyyhkiytyi pois ( se jo riitää minulle, että en usko koskaan Jeesukseen

    • Jeesuksensisko

      en jaksa kirjoittaa sitä nyt tälä koneella uudestaan
      Katsoka vaikka painamalla Jeesuksensisko nimimerkistä esille mitä kirjoitin

      • vastaisen-varalta

        Olen lukenut jo riittävästi kirjoituksiasi eri palstoilla.

        Älä kirjoita enää tänne. Olet todella harhainen yksilö. Saat kirjoituksilla masennusta vain toisillekin.

        Sen voisit tännekin vielä kirjoittaa, että oletko 50-v, asut vuokralla 600-€/kk ja rakastat Toni Wirtasta ja Ismo Alankoa? Käytkö missään hoidossa ja mikä lääkitys sinulla on, kun ei tunnu tepsivän?


      • Jeesunsisko

        minkä helvetin takia pitäis syödä lääkkeitä siksi että on Toni Wirtanen ja Ismo Alanko oletteko sairas??
        syökää te jos se on kiva a teistä


      • Jeesunsisko

        ai en nähnyt alkua kirjoituksen
        että olette nähnyt tarpeeksi kirjoituksiani ja älä kirjoita enää
        Te elätte minun perustamn kristinuskon voimin
        teidän talo on rakennettu sillä, sähköporilla yms
        Autoilla ajaneet ym Röyhkeinä
        ( tietysti parempi kun saastuttavila autoilal ette olisi turhilla matkoillanen tyhjänpäiväisillä
        mitättömyydessänne luulette vana jotain olevanne kun kaiken sen saaneet
        ( ennen 1700 lukua ei ollut edes lasi ikkunoita?
        Ja se on Kristinuskon ansiota se kehitys.


    • Rakkaudenlaps

      Uups kun on pitkä ketju. Ei millään jaksa kaikkea lukea. Aloitus on hieno, ihana. Jokaisella on varmastikin se oma ihanin rakkaudentunnustus jonka on saanut ja joka on jäänyt mieleen kaikkein eniten. Lapsen rakkaus on aina aitoa.

    • AnneofYORK

      Niin sanoi että halataanko. En siedä halaamista.
      Ja sanoi että hänelleolen tarpeeksi kaunis ! Ett eivälitä ( niin oli ehkä Anne of Yorkinakin! Muotokuvan perusteella Anne ei ollut kovin kaunis kasvoinen.
      j aminä olin Anne
      Jos koetan muistella..
      Kivilinna tulee mieleen..
      Äiti Cesilyn muistan istuimella istuen
      isä Henrykö?
      Veli Edmundia muistin, robinHoodin ja Prinssin näköisenä

    • AnneofYORK

      Tuol ulkona mennee hjuonosti se, että viistävät liian läheltä ( heidät kyl rangaistaan ( Jumala tekee sen minua ei ees kiinnosta ( minun herkkää sielua vana sattuu
      se raakojen läheltä ohi meneminen ( ja he on aina raakoja
      herkkä ei menisi läheltä.
      ( siis Pyhänhäpäisystä. Samoin junasta purkautuva ruuhka ett litistyi just portaissa joutui ne röyhkeäöt paholaiset sietäm
      ( heidät rangaistaan ( SIITÄ ETT KÄYTTÄVÄT KRIST USkON OMAISUUTTA
      RIKKAUTTA JNE kunnioittamatta Pyhiä (
      ( tuhoten pyhät he tekivä tniin.
      Heidä t Jumala tulee rankaisemaan. sa a nähdä miten se rangaistu ssitten tapahtuu
      Jumalan tekemä ( ei minua kiinnosta
      kiinnosti elämä silloin, kun oli idealis5tinne
      ja oli että uskoi olevans ajotain oikeasti,
      niinkuin ne biisit Ismon....

      "Halatana vielä kun ehditään"
      ei tahtonut kuolla..
      "Uskon rakkauteen.. vuosisata vuosisadan jälkeen tietää sen "
      se oli vaan itsestäänselvää

      Minun ohi ei viistetä röyhkeästi. ( kun se sattuu sieluun Tunteisiin
      siinäkin.. ett tietääe tt ne sieluina tietäää jotain mutta ei ne ymmärrä, juuri mitään
      Minua ei niiden kunnioitus kiinnosta
      ( en välitä siitä mystisestä tietoisuudesta, jolla he kunnioittavat joskus jotain
      ( käsittääkseni jotkut rok tähdet tai vaimot ovat olleet huijattuja siinä..
      että ne ihmiset vaan kunnioittaa, ja sitten he tottuvat siihen
      luulevat olevansa kunnioitettuja ( mut se on niinkuin tuuliviiri
      Eilen he kunnioitti koska minulla oli rahaa !!! ihMISETHÄN ON HIRVITTÄVÄN SÄÄLITTÄVIÄ
      KIVA ETT ELÄMÄ OLI TERVETTÄ KAUAN
      SÄÄLI ETTÄ HE EI TAJUNNEET PELASTA AMINUA ( ismo Toni marko
      Ville tms. Joel tietysti ilmestyi kun oli raiskattu
      ( ja koetti tyrkyttää kaverilleen minua )
      ja ehdotti itsekin vuoteeseen menoa.
      Ja meni sen tytön kans vuoteeseen kun en arvannut ett he sellaista tekisi ( minun aie oli viedä Joel siihen valkoiseen Kirkkoon
      ( Seurakuntaan hän lähti käymään )
      Minul oli viel henki
      Lähden nyt juomaan vaik kahvia!! En ole ainakaan viikkoon juonut kahvia.

    • Helu3940

      Itsekkään en ole päässyt hoitoon. En tänäänkään vaikka yritin.

    • törkeetä.tekstiä.sulta

      Anteeksi tarkoitin, tää oli kyllä pahin rimanalitus multa.

    • Olipa_merkillistä_kai

      Niinpä, olisihan se merkillistä, JOS sinun jälkikasvusi osaisi ajatella, ilmaista itseään sanallisesti ja osoittaisi myös älykkyyttä pohdiskellessaan asioita ja ilmiöitä.

      Oma jälkikasvuni on herättänyt monenlaisia uusia ajatuksia ja opettanut monenlaista meille vanhemmille.

      He ovat älykkäitä ja osaavat ilmaista ajatuksiaan, koska heitä on kuunneltu ja heidän kanssaan on keskusteltu ihmisten kielellä. Sanavarasto on päässyt kehittymään, kun ovat kuunnelleet ihmisten puheita ja heille luettujen kirjojen tekstiä. Jos eivät ole ymmärtäneet jotain, he ovat kysyneet ja aiheesta on aina välillä syntynyt mielenkiintoisia keskusteluja. Heidän älyllinen kapasiteettinsa on päässyt kehittymään ja ovat oppineet monenlaisia asioita.

      Jotkut äidit eivät itsekään hallitse kuin hiekkalaatikkotason keskusteluja. Aikoinaan viihdyin itse paljonkin paremmin älykkäiden lasten kanssa keskustellen kuin kuunnellen äitien juoruilua hiekkalaatikolla.

      Älykäs vanhempi tai isovanhempi ei pidä älykkään, ajattelevan lapsen pohdintoja teennäisinä esityksinä. Hän tietää paremmin.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe