Tämän kevään ja kesän muotivärit

hytinäx1

Laitetaanpa linkkiä https://www.weconnectfashion.com/articles/top-10-colors-women-s-market-s-s-2016 kaikille jotka ovat niin tavattoman muotitietoisia ja arvostelevat joidenkin kirjoittajien värivalintaa pukeutumiseen.
Kyllä mielestäni paloman takin väri kuuluu tähän vuoden 2016 trendin väriskaalaan.

73

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilimuori3

      Kateellisen panettelua Paloman takin väri ;).

      • :)
        Upeita väriskaaloja, tarvii sanoa!
        Aion shoppailla vähän lisää kesävaatteita matkallani ja varmaan löydän jotain omaa silmäänikin miellyttävää kevään mallistoista.
        (Seuraavaan kuvaan laitan varmaan mun toisen takin, tumman suklaan värisen toppatakin jossa on karvareunahuppu ja epäsymmetrinen vetoketju , sekin ihan mauton ja halpa ja vanhalle ihmisille täysin sopimaton hahahahhahahaahahaha)
        Tai sitten mun beigen parkasin. Tai sitten....


      • hytinäx1

    • hytinäx1
      • eppu2

        Minulla on vanha haalistunut farkkutakki. Siksakkia vetänyt olkapäille ja hihansuihin.
        Rintataskujen läpissä pyöreitä hopeanvärisiä niittejä ja 2 värillistä lasinpalaa reunoilla.
        Edessä rinnassa molemmin puolin pitkä jollain langalla tyylitelty oksa hopeanvärisine niitteineen. Joka oksan päässä erikokoisia ja erivärisiä lasinpaloja.
        Nyt on toisen kyynärpään hiha vähän kulunut halki, suunnittelen nahkapaikkoja.
        En millään aio luopua tuosta takista.
        Se on peräisin toisen mieheni tädin jäämistöstä aikoinaan. Matkusteli ja osteli vaatteita, en ole samantyylistä missään nähnyt.


      • siilimuori3
        eppu2 kirjoitti:

        Minulla on vanha haalistunut farkkutakki. Siksakkia vetänyt olkapäille ja hihansuihin.
        Rintataskujen läpissä pyöreitä hopeanvärisiä niittejä ja 2 värillistä lasinpalaa reunoilla.
        Edessä rinnassa molemmin puolin pitkä jollain langalla tyylitelty oksa hopeanvärisine niitteineen. Joka oksan päässä erikokoisia ja erivärisiä lasinpaloja.
        Nyt on toisen kyynärpään hiha vähän kulunut halki, suunnittelen nahkapaikkoja.
        En millään aio luopua tuosta takista.
        Se on peräisin toisen mieheni tädin jäämistöstä aikoinaan. Matkusteli ja osteli vaatteita, en ole samantyylistä missään nähnyt.

        Minäkin katseli itselleni viime kesänä farkkutakkia maximekon kaveriksi. En kuitenkaan vielä ostanut, katsotaan ensi kesänä jos löydän mieluisan.


      • eppu2
        siilimuori3 kirjoitti:

        Minäkin katseli itselleni viime kesänä farkkutakkia maximekon kaveriksi. En kuitenkaan vielä ostanut, katsotaan ensi kesänä jos löydän mieluisan.

        Mulla on jossain varastossa semmoinen lyhyt kellonmallinen farkkuhame, niinkuin olisi paloista, vaikka on kokokangasta.
        Ei se enää mahdukkaan, eikä sopisi tän ikäisellekkään.
        Farkut kyllä pitäisi ostaa uudet.


    • rättiriepu

      ei tuota paloman kassialman ulkonäköä pelasta minkään värinen takki. onneksi ohtatukka on paksu.

      • Ohtatukka?
        mikäs nyt mättää, Kainuun helmi?


      • entinen-rekattu

        Voi jumalauta. On tää palsta.
        Karaoke-tytötkö täällä TAAS riehuu?


      • hupinsa.heillä
        entinen-rekattu kirjoitti:

        Voi jumalauta. On tää palsta.
        Karaoke-tytötkö täällä TAAS riehuu?

        Sitä minäkin epäilen. Tiettyjen nikkien karkotus menossa.


      • toinen-entinenrek

        nyt meni meikäläisen pusero ja näppis näyttö pesuun, kahvinroiskeita joka puolella :DDD


      • siilimuori3
        entinen-rekattu kirjoitti:

        Voi jumalauta. On tää palsta.
        Karaoke-tytötkö täällä TAAS riehuu?

        Karaoketytöt voisivat esitellä tarkemmin oman garderobinsa ja kauneusniksinsä, oma ketju sille.


      • siilimuori3
        toinen-entinenrek kirjoitti:

        nyt meni meikäläisen pusero ja näppis näyttö pesuun, kahvinroiskeita joka puolella :DDD

        Minulla ei mennyt, lähinnä koen myötähäpeää tuosta fiksua esittävinään olevasta tyhmästä. Mut minkä voit kun on maustemitalla annettu, ei voi kapustalla vaatiakkaan.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Minulla ei mennyt, lähinnä koen myötähäpeää tuosta fiksua esittävinään olevasta tyhmästä. Mut minkä voit kun on maustemitalla annettu, ei voi kapustalla vaatiakkaan.

        Miltäs se tuntuu olla niin korkealla (ja kapustalla mitattuna), että on vara tuntea häpeää itseään tyhmempien puolesta? Onko se onnellinen olotila?
        Haluan tietää siksi, koska itse en oikeastaan osaa tuntea häpeää edes itseni, saati kaikkein vähiten toisten puolesta.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Miltäs se tuntuu olla niin korkealla (ja kapustalla mitattuna), että on vara tuntea häpeää itseään tyhmempien puolesta? Onko se onnellinen olotila?
        Haluan tietää siksi, koska itse en oikeastaan osaa tuntea häpeää edes itseni, saati kaikkein vähiten toisten puolesta.

        Inhimillinen ihmisyyteen kykenevä henkilö ei ole toisten yläpuolella vaan nimen omaan samalla tasolla. Ymmärtäen mikä on sopivaa mikä ei. Siinä mielesä on onnellinen olotila.

        On huomattu.


      • entinen-rekattu
        siilimuori3 kirjoitti:

        Minulla ei mennyt, lähinnä koen myötähäpeää tuosta fiksua esittävinään olevasta tyhmästä. Mut minkä voit kun on maustemitalla annettu, ei voi kapustalla vaatiakkaan.

        Kohdistatko myötähäpeämisesi minuun?
        Minä pillastun aina, jos jonkun ulkonäköä arvostellaan.


      • siilimuori3
        entinen-rekattu kirjoitti:

        Kohdistatko myötähäpeämisesi minuun?
        Minä pillastun aina, jos jonkun ulkonäköä arvostellaan.

        En vaan rättiriepuun.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Inhimillinen ihmisyyteen kykenevä henkilö ei ole toisten yläpuolella vaan nimen omaan samalla tasolla. Ymmärtäen mikä on sopivaa mikä ei. Siinä mielesä on onnellinen olotila.

        On huomattu.

        Edellinen kommenttisi ei vain oikein antanut ymmärtää, että olisit tuntenut olevasi samalla tasolla.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Edellinen kommenttisi ei vain oikein antanut ymmärtää, että olisit tuntenut olevasi samalla tasolla.

        Kyllä. Tunnistan ihmisyyden alapuolisen olion. Ja koen myötähäpeää. Mitä ihmeellistä siinä on?


      • takatukkatielläpitää
        toinen-entinenrek kirjoitti:

        nyt meni meikäläisen pusero ja näppis näyttö pesuun, kahvinroiskeita joka puolella :DDD

        """ei tuota paloman kassialman ulkonäköä pelasta minkään värinen takki. onneksi ohtatukka on paksu."""

        henkka & mauritz pukeutumistyyliä :D ja paha olis jos olis ohtakalju


      • eppu2
        entinen-rekattu kirjoitti:

        Voi jumalauta. On tää palsta.
        Karaoke-tytötkö täällä TAAS riehuu?

        Ensimmäinen riehuva kommentti tässä ketjussa.


      • siilimuori3
        takatukkatielläpitää kirjoitti:

        """ei tuota paloman kassialman ulkonäköä pelasta minkään värinen takki. onneksi ohtatukka on paksu."""

        henkka & mauritz pukeutumistyyliä :D ja paha olis jos olis ohtakalju

        Pahempi jos korvien väli kaikuu tyhjää.


      • entinen-rekattu
        eppu2 kirjoitti:

        Ensimmäinen riehuva kommentti tässä ketjussa.

        Myönnän, mutta oliko tuo henkilön ulkomuotton oleva kommentti sitten mieleesi, kun minua torut?


      • hytinäx1
        takatukkatielläpitää kirjoitti:

        """ei tuota paloman kassialman ulkonäköä pelasta minkään värinen takki. onneksi ohtatukka on paksu."""

        henkka & mauritz pukeutumistyyliä :D ja paha olis jos olis ohtakalju

        Kuule H&M vaatteita pitää päällänsä jopa Ruotsin kruunuprinsessa. Vaateketju on myös tehnyt yhteistyötä maailman kuulujen designereiden kanssa vuodesta 2004 lähtien kuten Lagerfeldt , Wang, McCartney ja monen muun. Tiesitkö muuten että suomalainen sai hienon palkinnon H&M:ltä neljä päivää sitten. €300,000: Making waste-cotton new - conversion of waste-cotton into new textile. Innovation team lead: Michael Hummel, Finland. (31% of the votes).


      • Onko-tämä-ylläri

        Mutta sitä et tiennyt, että kaikki H&M vaatteet (kertakäyttö rätit) valmistuvat lapsi -ja orjatyövoimalla.


      • hytinäx1
        Onko-tämä-ylläri kirjoitti:

        Mutta sitä et tiennyt, että kaikki H&M vaatteet (kertakäyttö rätit) valmistuvat lapsi -ja orjatyövoimalla.

        On siitä tietoa, vaikka kaikki suuret vaateliikkeethän ympäri maailman ovat siirtäneet tuotantonsa kehitysmaihin.


      • eppu2
        entinen-rekattu kirjoitti:

        Myönnän, mutta oliko tuo henkilön ulkomuotton oleva kommentti sitten mieleesi, kun minua torut?

        En kyllä näe vähääkään järkeä kenenkään ulkonäön ruotimisessa.


    • ainmuodikas

      Mulla on vaatetta joka lähtöön ja erivärisiä. Ei tarvitse ostaa, valitsen tunteen ja tilanteen mukaan. Eilen mulle tarjottiin edesmenneen miesystävän vaimon minkkiturkkia, mutta ei ole tiedossa kutsua sellaisiin juhliin, joissa voisin käyttää. Turkikset eivät kuulemma käy kaupaksi, mulla on sentään kauniin vihreä tekoturkki, 30 v vanha.

      • Ei-käy-ka-upaksi

        Joka paikan alastomana aatamina ELIKKÄ auttajana tarjouduin jeesaamaan tutun vanhuksen turkki kokoelman myyntiä. Kuvasin turkit ja pyysin niille hintalappuja mitä pitäisi saada. Sen jälkeen kurkkasin ensin huutonettiin ja siellähän niitä röihjyjä oli sadoittain ellei tuhansittain. Kerroin rouvalle, että sori, et tulisi saamaan kuin murto-osan eli pilkkahinnan jos ne yleensä edes menisi kaupaksi. Siihen tyrehtyi turkkibisnes elikkä en lähtenyt edes yrittämään.


    • kesivä

      Mulla on useamman vuoden vanha beessi farkkutarkki. Farkkuja on useita ja pari farkkuhametta.

      P.S. minusta Paloman kasvonpiirteet muistuttavat Mona Lisan -piirteitä.

      • siilimuori3

        Sellanen Marimekon kukallinen farkkutakkikin on kiva,


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Sellanen Marimekon kukallinen farkkutakkikin on kiva,

        Niin muuten onkin. Hempeät värit siinä.


      • makunsakullakin

        Minulle taas tulee mieleen Edvard Muncin "Huuto" niminen maalaus.


      • siilimuori3
        makunsakullakin kirjoitti:

        Minulle taas tulee mieleen Edvard Muncin "Huuto" niminen maalaus.

        Aivan............................ Tuotahan voisi pitää sellaisena musteläiskätestinä :DD.


      • kesivä
        makunsakullakin kirjoitti:

        Minulle taas tulee mieleen Edvard Muncin "Huuto" niminen maalaus.

        Toivottavasti Paloma ei pahastu, mutta eikös saa arvostella, jos profiiliin kuvan laittaa.
        Huudossa kasvot ovat suoraan katsojaa kohti, tuossa Paloman kuvassa ovat vähän sivuttain. Kuvitteles Mona-Lisan vaatteet, niin a'vot, jos Paloma ei olisi noin nuori, niin voisi olla hyvinkin tämän salaperäisesti hymyilevän teoksen malli.


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        Aivan............................ Tuotahan voisi pitää sellaisena musteläiskätestinä :DD.

        No hö, minä luulin et huudossa puhuttiin marimekon farkkutakista. En tarkoittanut musteläiskillä ollenkaan Paloman kuvaa.


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        No hö, minä luulin et huudossa puhuttiin marimekon farkkutakista. En tarkoittanut musteläiskillä ollenkaan Paloman kuvaa.

        Hahhaa. No ei siinä marimekon kukkatakissa ole Mona-Liisaa sen enempää kuin Huutoakaan :D


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Hahhaa. No ei siinä marimekon kukkatakissa ole Mona-Liisaa sen enempää kuin Huutoakaan :D

        No minä jo vähän ihmettelin mielikuvaa, siksi laitoinkin musteläiskätestin. Voisihan niistä kukkasakaraoista jotai huutoa löytyä :).


      • keväänmuotiako
        makunsakullakin kirjoitti:

        Minulle taas tulee mieleen Edvard Muncin "Huuto" niminen maalaus.

        :DDD
        vaa korppishan huutaa kun saa ison Geen eli gambina putelin


      • kesivä
        keväänmuotiako kirjoitti:

        :DDD
        vaa korppishan huutaa kun saa ison Geen eli gambina putelin

        Heh hee, en usko, että Paloma laittais Korppiksen huutokuvan profiiliinsa. Edes kukaan.
        Kyllä mä näen sen Mona-Lisana mieluummin :D


    • siilimuori3

      Minä koitan aina muistaa et se vaate mikä sopii tyttärelleni ei välttämättä sovi minulle.

      • ent.siivoojaparka

        Niin minäkin yritän muistaa, mutta aika pian sen unohtaa ja niitä alkaa pitämään ihan ominaan häneltä saatuja hänen vanhoja vaatteitaan.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Niin minäkin yritän muistaa, mutta aika pian sen unohtaa ja niitä alkaa pitämään ihan ominaan häneltä saatuja hänen vanhoja vaatteitaan.

        Teiniksi pukeutuva kuusiymppinen ei kyllä aina ole silmiä hivelevä näky ;). Riippunee tietenkin pikkasen vaatteestakin. Jotku verkkarit nyt varmaan käy.


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Teiniksi pukeutuva kuusiymppinen ei kyllä aina ole silmiä hivelevä näky ;). Riippunee tietenkin pikkasen vaatteestakin. Jotku verkkarit nyt varmaan käy.

        Tuo pitää paikkansa. Esmes minihame ei vaan näytä kuuskymppisen päällä hyvältä. Ainakaan jos on paljaat kintut. Aira S. pitää aina sukkia/-housuja, iho ei näy.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Tuo pitää paikkansa. Esmes minihame ei vaan näytä kuuskymppisen päällä hyvältä. Ainakaan jos on paljaat kintut. Aira S. pitää aina sukkia/-housuja, iho ei näy.

        Aivan. Ja paljaat olkavarret ovat hyvännäköisiä kun iho on kimmoisa ja nuori, mutta aikuisen naisen olkapäät ja dekoltee vaati pikkasen peittoa :).


      • toist.puolen.mieltä

        älkäähän ny. kyllä savuräppänän paljastava minihame on hieno näky, olkoon kantaja iäkäskin. tai. ei liian iäkäs. ehkä. naisilla on perää. yleensä.


      • savutmuualle

        ei kyllä ole


      • stylestityylikäs
        toist.puolen.mieltä kirjoitti:

        älkäähän ny. kyllä savuräppänän paljastava minihame on hieno näky, olkoon kantaja iäkäskin. tai. ei liian iäkäs. ehkä. naisilla on perää. yleensä.

        Pukeutumisessa pitäisi ottaa iän lisäksi huomioon vartalon malli. Ompulle ei sovi päärynän vaatteet eikä lihavalle laihan.
        Iäkkäämmille ei mielestäni myöskään räikeän kirkkaat värit enää oikein sovi, ei varsinkaan neon-värit.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Teiniksi pukeutuva kuusiymppinen ei kyllä aina ole silmiä hivelevä näky ;). Riippunee tietenkin pikkasen vaatteestakin. Jotku verkkarit nyt varmaan käy.

        No en ottanut huomioon nuorta ikääsi.
        Minun tyttärenihän eivät ole olleet teini-ikäisiä kohta pariinkymmeneen vuoteen vaikka itsekin olin jo harvinaisen aikuisikäinen, sillä nyt olen jo reilusti 60 .


      • hytinäx1

        Mullepa voi pian sopia tyttäreni vaatteet. Hän nimittäin odottaa vauvaa ja varmaan sitten äitiysvaatteet mahtuvat minulle kun hän ei niitä enää tarvi:)


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Mullepa voi pian sopia tyttäreni vaatteet. Hän nimittäin odottaa vauvaa ja varmaan sitten äitiysvaatteet mahtuvat minulle kun hän ei niitä enää tarvi:)

        Me lainaillaan edelleenkin tyttären kanssa vaatteita tai siis paremminkin tytär ujuttaa minulle omia toppejaan jotka kuulemma "sopivat erinomaisesti" minulle. Housut taas meillä on eri kokoa, tyttärellä on leveämmät lanteet. Värien puolesta tyttärellä on klassisempi maku ja käyttää paljon mustaa ja valkoista.Tytär on nelikymppinen, mutta joka ikinen kerta kun on viinakaupassa niin henkkaria kysytään.


    • Kasvojeni muoto (ovaali) muistuttaa kyllä Mona Lisaa hahahahaha mutta kumpaa näistä, oikean vai vasemmanpuolista?

      https://beatrizacevedoart.files.wordpress.com/2013/11/monalisa-en-colombia.jpg?w=283

      Mitä taas ikään ja vaatetukseen tulee, niin en allekirjoita sääntöä jonka mukaanihmisten pitäisi jossain tietyssä iässä alkaa pukeutumaan kaameisiin mummokaapuihin ja hautajaisväreihin.
      Lyhyt hame sopii erinomaisesti vanhemmallekin naiselle, jos on hoikat jalat ja kiinteät reidet.Etenkin pitkien nahkasaappaiden kanssa.

      • kesivä

        Vasemmanpuoleinen, tummahiuksinen. Taitaa olla silmätkin vähän mantelinmuotoiset kuten
        Mona-Lisalla.


    • Periaatteessa olen sitä mieltä että profiilikuvaa saa arvostella ainoastaan ne joilla on pokkaa laittaa oma kuvansa esille myös.
      Kehua saa tietenkin kaikki.

      • elämänetinedelle

        Tuota noin...
        Ei kai kukaan täällä ole niin sinisilmäinen ja luottavainen, että laittaa profiiliinsa oman kuvansa?
        Jos kuitenkin niin tekee, saa varautua arvosteluihin.


      • elämänetinedelle kirjoitti:

        Tuota noin...
        Ei kai kukaan täällä ole niin sinisilmäinen ja luottavainen, että laittaa profiiliinsa oman kuvansa?
        Jos kuitenkin niin tekee, saa varautua arvosteluihin.

        Minä taas ajattelen silleen että ellei osaa käyttäytyä ihmisiksi virtuaalitasolla anonyyminä niin silloin vielä vähemmän livessä. Ne jotka alkaavat mollaamaan jonkun toisen profiilikuvaa näyttämättä omia kasvojaan ovat raukkiksia ja eivät ansaitse sen kummempia kommentteja.
        T. MonaLisa


      • elämänetinedelle kirjoitti:

        Tuota noin...
        Ei kai kukaan täällä ole niin sinisilmäinen ja luottavainen, että laittaa profiiliinsa oman kuvansa?
        Jos kuitenkin niin tekee, saa varautua arvosteluihin.

        Unohdin kysyä ainulta mitä tarkoitat "sinisilmäinen ja luottavainen" ? Miksi ei laittaisi omaa kuvaansa? Laittaisitko sinä jonkunmuunihmisen kuvan? Minun mielestäni se kuvastaa vain huonoa itsetuntoa ja kypsymättömyyttä.


      • ent.siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Unohdin kysyä ainulta mitä tarkoitat "sinisilmäinen ja luottavainen" ? Miksi ei laittaisi omaa kuvaansa? Laittaisitko sinä jonkunmuunihmisen kuvan? Minun mielestäni se kuvastaa vain huonoa itsetuntoa ja kypsymättömyyttä.

        Sellaistako kuvastaa?
        Onhan sinulla ollut tyttäresi kuva välillä profiilissasi.


      • katsojansilmissä

        Naisten kateutta Paloma on kaunis ei oo kaksoisleukaakaan.


      • ent.siivoojaparka
        katsojansilmissä kirjoitti:

        Naisten kateutta Paloma on kaunis ei oo kaksoisleukaakaan.

        Minulleko?
        En minä ole kai Palomasta muuta sanonutkaan. Eikä minullakaan ole kaksoisleukaa. Käykö kateeksi? Ne läskit mitä monilla on leuan alla ja poskissa, niin minulla ne on tuolla jonkun verran alempana (niikuin Palomallakin).


      • katsojansilmissä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minulleko?
        En minä ole kai Palomasta muuta sanonutkaan. Eikä minullakaan ole kaksoisleukaa. Käykö kateeksi? Ne läskit mitä monilla on leuan alla ja poskissa, niin minulla ne on tuolla jonkun verran alempana (niikuin Palomallakin).

        Ei ollut sinulle kuin yleensä millon takki on vääränvärinen millon mekko milloin tukka millon.


      • ent.siivoojaparka
        katsojansilmissä kirjoitti:

        Ei ollut sinulle kuin yleensä millon takki on vääränvärinen millon mekko milloin tukka millon.

        Mutta sehän on vain merkki siitä, että hänet huomataan. Kuvittele minkälaista olisi olla niin täysin yhdentekevä ja arkipäiväinen ulkonäöltään ettei kukaan kiinnittäisi mitään huomiota.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sellaistako kuvastaa?
        Onhan sinulla ollut tyttäresi kuva välillä profiilissasi.

        Koska minulla on ollut tyttären kuva profiilissa esittämässä minua? Kerran minulla oli kuva missä olimme yhdessä.


    • Kiitos, hytinäx1 :) Taas joutuu opettelemaan uusia värejä, kuten periwinkle ja taupe :D
      Vähän pettynyt, ettei yhtään vivahdetta vihreää? Vai oonko värisokea.

    • Kauniita murrettuja värejä. jotenkin olisin kesään odottanut kirkkaampia ja heleämpiä.
      Sinisiä oli useampia sävyjä punaisen ystävälle burgundi ja coralli vain.
      Värejä voi aina ihailla vaikka oma garderobi menee vanhoilla tutuilla sävyillä.
      Yhtenä päivänä kuljeskelin prismassa ja siellä oli paljon juuri tuota oranssia, jotenkin se näytti likaiselta omaan silmääni, vai olikohan vain silmäni jotenkin huurussa.
      Oranssi ja turkoosi ovat niin kesäisiä värejä.

    • henrjii

      joo kyllä punainen ja sininen sopii kuin tina kakkaan

      • Sulla on kyllä mahtava ja luonnonläheinen värisilmä. Hoksaat heti sen aitouden.


    • vai.mitä

      Miä pyyhkäsisin Uuno Turhapuron asussa teiän keskelle, olisin varmaa otettu.

      • henrjii

        näyttää herkulliselta, ihan vesikielellä tässä vahtaan. Montako söit


      • henrjii kirjoitti:

        näyttää herkulliselta, ihan vesikielellä tässä vahtaan. Montako söit

        Söin heti samana päivänä 2 kpl, seuraavana päivänä 4 kpl. Tänään söimme 5/5 loput on pakastettu.

        Jälkiruokana tänään oli suklaa tiramisut ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe