Onko tämä edes tottakaan.

eppu2

Mikä kumman viirus täällä liikkuu vai peräti bakteeri. Avaa ketjun, kun ketjun, niin ihmeellistä veetuilua sinne tänne ja joka suuntaan.
Ei löydy asiaa eikä mukavaa huumoria ja jos joku yrittää, lahjakkaasti lytätään.
Antakaa hyvien tuulien puhaltaa, kevättä kohti mennään. Olettehan te jo 60 ,
Iloista ystävänpäivän jatkoa kaikille.

65

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riehuntaa

      Hullujen kokoontuminen käynnissä.

    • kesivä

      Siis oikeasti, mistähän tuo pahaolo johtuu. Ymmärtäisin joten kuten jos tämä olisi nuorten aikuisten palsta, jossa olisi ihastumisia samaan tyttöön tai poikaan, mutku mutku ollaan jo se ikä ohitettu.

      • eppu2

        En ole täällä montaa vuotta ollut, mutten tälläistä yleistä olotilaa ole ennen havainnut, näillä leveysasteilla.
        Ei kai se kevätväsymyskään noin liene iskenyt.


      • yleensä.niin
        eppu2 kirjoitti:

        En ole täällä montaa vuotta ollut, mutten tälläistä yleistä olotilaa ole ennen havainnut, näillä leveysasteilla.
        Ei kai se kevätväsymyskään noin liene iskenyt.

        Mielenterveys pettää keväisin.


    • ent.siivoojaparka

      Ja loput sitten pyörivät mukana ja siunailevat korokkeeltaan. Ei teiltäkään sitten muuta asiaa löytynyt, taaskaan.

      • eppu2

        Kerrohan Sinä nyt vaikka sitä muuta asiaa. Tämän ketjun tarkoituskin on ´´muuta asiaa´´.
        Niinkuin aloituksessa sanoin, ´´antaa hyvien tuulien puhaltaa.´´


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Kerrohan Sinä nyt vaikka sitä muuta asiaa. Tämän ketjun tarkoituskin on ´´muuta asiaa´´.
        Niinkuin aloituksessa sanoin, ´´antaa hyvien tuulien puhaltaa.´´

        Näitä palstaa korokkeelta arvioiden katsovia aloituksia vain alkaa olla...
        Tai noh, alkaa ja alkaa, mutta kun ei niistä loppua näy. Ja sinäkin brutukseni. Osa palstaahan sinäkin tosin olet.
        Ei kai täällä juuri muita olekaan kuin me pahikset vastaan te palstan parantajat.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Näitä palstaa korokkeelta arvioiden katsovia aloituksia vain alkaa olla...
        Tai noh, alkaa ja alkaa, mutta kun ei niistä loppua näy. Ja sinäkin brutukseni. Osa palstaahan sinäkin tosin olet.
        Ei kai täällä juuri muita olekaan kuin me pahikset vastaan te palstan parantajat.

        En minä ole millään korokkeella.
        Miksi Sinä käsität sen joksikin korokkeeksi, jos haluaa muunlaista keskustelua ikäistensä kanssa, kun ilkeilyä ja kaikkien aloitusten läskiksi lyömistä.
        Enkä minä allekirjoita mitään ´´me pahikset vastaan te palstan parantajat´´ juuri tuollaisesta en tykkää.


      • kesivä
        eppu2 kirjoitti:

        En minä ole millään korokkeella.
        Miksi Sinä käsität sen joksikin korokkeeksi, jos haluaa muunlaista keskustelua ikäistensä kanssa, kun ilkeilyä ja kaikkien aloitusten läskiksi lyömistä.
        Enkä minä allekirjoita mitään ´´me pahikset vastaan te palstan parantajat´´ juuri tuollaisesta en tykkää.

        esp istuu kannonnokassa, niin kaikki me muut olemme sieltä katsottuna korokkeella.
        Ehkä noissa ketjujen riitaisuudessa tulee sellainen ulkopuolinen olo, kun ei halua osallistua itse riitaan eikä osaa muuttaa ketjun keskustelun suuntaa.


      • eppu2
        kesivä kirjoitti:

        esp istuu kannonnokassa, niin kaikki me muut olemme sieltä katsottuna korokkeella.
        Ehkä noissa ketjujen riitaisuudessa tulee sellainen ulkopuolinen olo, kun ei halua osallistua itse riitaan eikä osaa muuttaa ketjun keskustelun suuntaa.

        Pitäneekin katsoa kesällä matala kanto, mille istuu.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        En minä ole millään korokkeella.
        Miksi Sinä käsität sen joksikin korokkeeksi, jos haluaa muunlaista keskustelua ikäistensä kanssa, kun ilkeilyä ja kaikkien aloitusten läskiksi lyömistä.
        Enkä minä allekirjoita mitään ´´me pahikset vastaan te palstan parantajat´´ juuri tuollaisesta en tykkää.

        Tämä palstahan ei olekaan juuri ja pelkästään sinun tykkäämistäsi varten.
        Jos haluaa muunlaista keskustelua kuin mitä täällä on, niin tekee vain aloitteen ja jättää huomioimatta meidät, jotka emme ole sinun mieleen.
        Tai niinhän sinä jo teitkin aloitteen siitä, mistä sinä haluat keskustella ja ihan oikeinhan se oli.
        Sorry, että lyötiin taas läskiksi arvokas aloituksesi meistä palstalaisista kimpassa, eikä alettu kaikki kuorossa komppaamaan miten kamalia me ollaan.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Tämä palstahan ei olekaan juuri ja pelkästään sinun tykkäämistäsi varten.
        Jos haluaa muunlaista keskustelua kuin mitä täällä on, niin tekee vain aloitteen ja jättää huomioimatta meidät, jotka emme ole sinun mieleen.
        Tai niinhän sinä jo teitkin aloitteen siitä, mistä sinä haluat keskustella ja ihan oikeinhan se oli.
        Sorry, että lyötiin taas läskiksi arvokas aloituksesi meistä palstalaisista kimpassa, eikä alettu kaikki kuorossa komppaamaan miten kamalia me ollaan.

        En minä tässä mitään läskiä ole huomannut.
        Ja mistäs Sinä sellaista olet päähäsi saanut ettet ole minulle mieleen.
        Minähän tykkään Sinusta, kuin hyvästä ystävästä. Eikös se sovi, näin ystävänpäivänä.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Näitä palstaa korokkeelta arvioiden katsovia aloituksia vain alkaa olla...
        Tai noh, alkaa ja alkaa, mutta kun ei niistä loppua näy. Ja sinäkin brutukseni. Osa palstaahan sinäkin tosin olet.
        Ei kai täällä juuri muita olekaan kuin me pahikset vastaan te palstan parantajat.

        No mutta siivooja , miten voit sanoa ,me pahikset vastaan hyvikset?
        Sehän kuulostaa ihan marttyyriydeltä ,sehän on mun osa .


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        No mutta siivooja , miten voit sanoa ,me pahikset vastaan hyvikset?
        Sehän kuulostaa ihan marttyyriydeltä ,sehän on mun osa .

        Samaa kastia me ollaan kaikki, koko lössi.
        """ Avaa ketjun, kun ketjun, niin ihmeellistä veetuilua sinne tänne ja joka suuntaan. Ei löydy asiaa eikä mukavaa huumoria..."""
        Kaikki me (muut paitsi aloittaja) ollaan kelvottomiksi käyty.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Samaa kastia me ollaan kaikki, koko lössi.
        """ Avaa ketjun, kun ketjun, niin ihmeellistä veetuilua sinne tänne ja joka suuntaan. Ei löydy asiaa eikä mukavaa huumoria..."""
        Kaikki me (muut paitsi aloittaja) ollaan kelvottomiksi käyty.

        Kovin Sinä sitä marttyyrin viittaa, nyt sovittelet kaikkien ylle.
        Enhän minä ole ketään kelvottomaksi maininnut, enkä miksikään muuksikaan.
        Ihmettelin vain mikä on täällä mahdollisesti vaikuttanut, kun ilmapiiri on kovin negatiivinen.
        Vai sanoisitko Sinä yleisilmettä täällä edes neutraaliksi.


    • Ei-liian-vakavaa

      On vain kaksi asiaa mitkä pitää nähdä.
      - Palstailu.
      - Huumoriksi kätketty veetuilu tai toisinpäin ja vitsit siellä seassa.

      Kieli molemmissa poskissahan täällä on itse kukin. Joku tietysti yrittää kyhätä vakavampaakin. Mutta. Eihän pullataikinakaan pysy kasassa kun sen kaataa pöydälle.

      Kun palstan avaa, oli se tämä tai muu tahansa, kannattaa unohtaa tosikkous.

      • siilimuori3

        Juu mut kirjoittamisessa, varsinkin mikä kohdistuu toisiin kirjoittajiin, kannattaa säilyttää sopivaisuusrajat. Täällä on limbottu taa aika pahoin.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Juu mut kirjoittamisessa, varsinkin mikä kohdistuu toisiin kirjoittajiin, kannattaa säilyttää sopivaisuusrajat. Täällä on limbottu taa aika pahoin.

        Missä?


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Missä?

        Hae ite. Sitä on vaikea osoittaa sellaiselle joka ei sitä näe. Joten en jaksa nähdä vaivaa.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Hae ite. Sitä on vaikea osoittaa sellaiselle joka ei sitä näe. Joten en jaksa nähdä vaivaa.

        Ehkä sitä ei sitten olekaan. Tai sitten sen näkee vain tämän palstan ulkopuolinen vierailija.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ehkä sitä ei sitten olekaan. Tai sitten sen näkee vain tämän palstan ulkopuolinen vierailija.

        Se että esim sinä et näe ei tarkoita sitä ettei sitä olisi. Oiskos näin et luonnekysymys, mikä toiselle on tavallista mättöä, toinen kokee se epämiellyttävänä ja sopivaisusrajojen ylittämisenä ja toisen loukkauksena.
        Hienotunteisuudeksikin sitä meillä päin kutsutaan.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Se että esim sinä et näe ei tarkoita sitä ettei sitä olisi. Oiskos näin et luonnekysymys, mikä toiselle on tavallista mättöä, toinen kokee se epämiellyttävänä ja sopivaisusrajojen ylittämisenä ja toisen loukkauksena.
        Hienotunteisuudeksikin sitä meillä päin kutsutaan.

        Öh! Olen minä nähnyt niitä sinunkin "hienotunteisia" kommenttejasi.
        Niitä ehkä tarkoititkin?
        Taaskin ja vieläkin olen sitä mieltä, että jos joku tuntee tämän palstan epämiellyttäväksi paikaksi, niin miksi tunkea tänne (jo alle kuusikymppisinä).
        Ehkä sinunkin luonteesi alkaa sopeutumaan paremmin palstaan kunhan täytät 60.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Öh! Olen minä nähnyt niitä sinunkin "hienotunteisia" kommenttejasi.
        Niitä ehkä tarkoititkin?
        Taaskin ja vieläkin olen sitä mieltä, että jos joku tuntee tämän palstan epämiellyttäväksi paikaksi, niin miksi tunkea tänne (jo alle kuusikymppisinä).
        Ehkä sinunkin luonteesi alkaa sopeutumaan paremmin palstaan kunhan täytät 60.

        Et ymmärtänyt.
        Sanoin että meillä jokaisella on rajamme, mitä toisille vois sanoa tai kirjoittaa. Minä noudatan omiani, sinä omiasi. Minä olen aika suorasanainen mut minusta minun mittapuuni mukaan sinun juttusi menevät usein liian henkilöön. Mut sehän on minun makuni ja sinun ei tarvitse ottaa sitä huomioon tai muidenkaan kirjoittajien, eihän? Onhan ihan korrektia käydä toisten palstalaisten kimppuun vain siinä valossa et kokee olevansa mielestään oikeassa.

        En myöskän ole sitä mieltä että herkimpien pitäisi täältä lähteä ja rääväsuut saisivat jäädä, siihen en suostu en. Enkä usko että luonteeni tästä muuttuu, jos vähääkään on perimään katsominen, tai kasvatukseen.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Et ymmärtänyt.
        Sanoin että meillä jokaisella on rajamme, mitä toisille vois sanoa tai kirjoittaa. Minä noudatan omiani, sinä omiasi. Minä olen aika suorasanainen mut minusta minun mittapuuni mukaan sinun juttusi menevät usein liian henkilöön. Mut sehän on minun makuni ja sinun ei tarvitse ottaa sitä huomioon tai muidenkaan kirjoittajien, eihän? Onhan ihan korrektia käydä toisten palstalaisten kimppuun vain siinä valossa et kokee olevansa mielestään oikeassa.

        En myöskän ole sitä mieltä että herkimpien pitäisi täältä lähteä ja rääväsuut saisivat jäädä, siihen en suostu en. Enkä usko että luonteeni tästä muuttuu, jos vähääkään on perimään katsominen, tai kasvatukseen.

        Kyllä sinunkin yliherkkä luonteesi kypsyy vielä kestämään samalla mitalla saamista kuin mitä annat toisille, kunhan tulet tähän ikään taikka sitten ei voi kuin valitella, että ei ole sinulla helppoa, ei.
        Pitäisiköhän sinun tosiaankin mennä ikäistesi palstalle kypsyttelemään vielä itseäsi.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kyllä sinunkin yliherkkä luonteesi kypsyy vielä kestämään samalla mitalla saamista kuin mitä annat toisille, kunhan tulet tähän ikään taikka sitten ei voi kuin valitella, että ei ole sinulla helppoa, ei.
        Pitäisiköhän sinun tosiaankin mennä ikäistesi palstalle kypsyttelemään vielä itseäsi.

        Ei kypsy siinä mielessä. Vääryyttä en siedä enkä epäoikeudenmukaisuutta. Mielestäni vastaan ihmisille sen mukaisesti miten minulle puhutaan. Ja onhan se niinkin että joidenkin kanssa vängällä synkkaa paremmin kuin toisten.

        Se mikä sinulle näyttäytyy yliherkkänä on minulle luonteenomaista ja sitä myös toivon heiltä joiden kanssa olen kanssakäymisissä. Minä olen itseni kanssa sinut, ole sinäkin. Minä olen elämässäni nähnyt ja kokenut monenlaista mulqvistia, joten olen sen kokemuksen kypsyttämä hedelmä, joten älä ole olleskaan huolissasi pärjäämisestäni. Minä pärjään seurassa kuin seurassa vaikka en kirjoitusten tyylistä aina pidäkkään.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Ei kypsy siinä mielessä. Vääryyttä en siedä enkä epäoikeudenmukaisuutta. Mielestäni vastaan ihmisille sen mukaisesti miten minulle puhutaan. Ja onhan se niinkin että joidenkin kanssa vängällä synkkaa paremmin kuin toisten.

        Se mikä sinulle näyttäytyy yliherkkänä on minulle luonteenomaista ja sitä myös toivon heiltä joiden kanssa olen kanssakäymisissä. Minä olen itseni kanssa sinut, ole sinäkin. Minä olen elämässäni nähnyt ja kokenut monenlaista mulqvistia, joten olen sen kokemuksen kypsyttämä hedelmä, joten älä ole olleskaan huolissasi pärjäämisestäni. Minä pärjään seurassa kuin seurassa vaikka en kirjoitusten tyylistä aina pidäkkään.

        Annat toisten tunnetilojen siirtyä liikaa itseesi, jos vastaat ihmisille sen mukaisesti kuin sinulle puhutaan. Samaistat silloin itsesi toiseen ihmiseen ja petät itsesi.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Annat toisten tunnetilojen siirtyä liikaa itseesi, jos vastaat ihmisille sen mukaisesti kuin sinulle puhutaan. Samaistat silloin itsesi toiseen ihmiseen ja petät itsesi.

        Höp höpö. Tuo mua sinussa joskus ärsyttää. Olet tietävinään toisten tunnetiloista ja olet tietävinään paremmin miltä esim minusta tuntuu tai kirjoitan tunnetiloissa vai ihan muuten vaan siihen asiaan mikä on kulloinkin menossa. Omasta mielestäni vastaan asiaan sillä tavoin kuin koen minulle kirjoittavan ansaitsevan. Ja tällöinhän olen itseni paras ystävä :D.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Höp höpö. Tuo mua sinussa joskus ärsyttää. Olet tietävinään toisten tunnetiloista ja olet tietävinään paremmin miltä esim minusta tuntuu tai kirjoitan tunnetiloissa vai ihan muuten vaan siihen asiaan mikä on kulloinkin menossa. Omasta mielestäni vastaan asiaan sillä tavoin kuin koen minulle kirjoittavan ansaitsevan. Ja tällöinhän olen itseni paras ystävä :D.

        Olisiko siellä, vaikkapa Positiivareissa, jotain neuvoja siihen, ettei ärsyntyisi tuolla tavalla toisesta ihmisestä?
        Eihän tuollainen voi olla mukavaa.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Olisiko siellä, vaikkapa Positiivareissa, jotain neuvoja siihen, ettei ärsyntyisi tuolla tavalla toisesta ihmisestä?
        Eihän tuollainen voi olla mukavaa.

        En tiesä onko noin, käyppä vilaseen jos on tarvetta :D.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        En tiesä onko noin, käyppä vilaseen jos on tarvetta :D.

        Ei minua ärsytä täällä mikään.


    • yyypeeeeetä

      ..no sithä lens iholle vetskut avoinna..

    • eppu2

      Eipä tuo täällä näkynyt veetuilu näytä huumorina uponneen. Ei se minunkaan mielestänä mitään huumoria ole.
      Kyllä täällä limbottu on, siihen yhdyn, enkä muuta voi, kun katson tuota yypeeetäkin kommenttia.

      • kesivä

        Jospa jätettäis vain huomioimatta. Harmi, että täällä ei voi piilottaa itse kommentteja mitä ei halua nähdä.


      • ent.siivoojaparka

        Mutta pitääkö sellaiseen tarttua kiinni kuin kärpänen liimaan.


      • ent.siivoojaparka
        kesivä kirjoitti:

        Jospa jätettäis vain huomioimatta. Harmi, että täällä ei voi piilottaa itse kommentteja mitä ei halua nähdä.

        Minkälaisessa pumpulissa te olette tuohon ikään asti eläneet?
        Oletko koskaan missään joutunut näkemään sellaista mitä et haluaisi nähdä vai piiloudutko aina laittamalla silmät kiinni, ettei se näkemäsi aiheuttaisi sinulle psyykkisiä vaivoja ja vaikuttaisi mielentasapainoosi?


      • helmi.vaan.en.nainen

        Nii-in. Jokainen hän joka istuu näppiksensä äärellä, hänellähän on se väistämisvelvollisuus kuitenkin, siinä loppupeleissä. Kirjoittajalla kun ei ole omistussuhdetta suomi24 portaaliin.
        Sontakin jatkuu jos siihen takertuu ja alkaa pitää sitä näppiksenään.


      • kesivä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minkälaisessa pumpulissa te olette tuohon ikään asti eläneet?
        Oletko koskaan missään joutunut näkemään sellaista mitä et haluaisi nähdä vai piiloudutko aina laittamalla silmät kiinni, ettei se näkemäsi aiheuttaisi sinulle psyykkisiä vaivoja ja vaikuttaisi mielentasapainoosi?

        Voi hyvä esp, jos sä vaan tietäsit että mä olen nähnyt elämäni aikana hyvin paljon hirveyksiä, niin hirveen hirveyksiä, etten halua niitä nähdä enää vapaaehtoisesti.
        No joo, myönnän, että vähän tekopyhä olin. Äsken tuossa toisessa ketjussa naureskelin mielikuvilla, joissa oli mielikuvina pari palstalaista. Se ei ollut kaunista, vaikka alunperin tarkoitus oli kaunis. Korjata takki- ja otsatukka "mollaus", vaikka ne eivät olleet mun sormista lähtöisin.


    • tämähän.on.jo.nähty

      Taitaa olla tämänkin palstan alasajo muutamilla ilkimyksillä. Moneskohan?

      • eppu2

        Itse olen ollut täällä sen verran vähän aikaa, etten ole tuollaista päässyt näkemään.


    • kampaviineri

      Minulle on selvennyt tämän hämmentäjä Hepun henkilöys. Tahatonta mutta joillekin outoa huumoria, aiheuttaa hämmennystä.

      • Muuanmuualla

        Hmmm. Läheskään kaikkea ei voi laskea hänen päivyriksi, sanoisin :) (*hymiö*)


      • eppu2

        Kommenttisi meni nyt täysin yli hilseen.
        Selventäisitkö tarkoitusperiäsi. Oletan, että löytyy joku muukin, joka haluaisi kuulla lisää.


      • Muuanmuualla

        Salaiset eivät selvittele tulemisiaan ja menemisiään. He vain....liikkuvat paikasta toiseen. Eri palstoilla on eri vakiot. Sitten on vaeltajia-kin.
        Kun ei tee pesää, ei tarvitse harrastaa pesäeroja, ei tehä näyttäviä sisääntuloja ei ulosmenoja. Sitä vain on, mukana kaikessa kaikkialla, kelluu.


    • MeTeHe

      Jumalainen näytelmä.
      Dante joutui maanpakoon mustien valtaannousun myötä.
      Nyt juuri on meneillään ensimmäinen osa ”Ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää”
      (Huom! Mustanikkiset tällä palstalla hiertävät sini(veri)sten herkkää hipiää)

      • eppu2

        Ai niinkö se on mennyt.
        Minusta, kun värillä ei ole väliä.


      • MeTeHe
        eppu2 kirjoitti:

        Ai niinkö se on mennyt.
        Minusta, kun värillä ei ole väliä.

        Mitä, mitä? Siis Jumalainen näytelmä ei ole sinulle tuttu?
        Tämä meidän 60 palstamme suosii korkeakulttuuria! Vai muka virus tai bakteeri!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jumalainen_näytelmä


      • sama_

      • eppu2
        sama_ kirjoitti:

        Linkki uudestaan https://fi.wikipedia.org/wiki/Jumalainen_näytelmä

        Mitä, mitä se sellainen korkeakulttuuri on?
        Onko se sitä, että toinen on korokkeella ja toinen kannon päällä.
        Vai ei virus ja bakteeri kelpaa, miten olisi rakennemuutos?


      • MeTeHe
        eppu2 kirjoitti:

        Mitä, mitä se sellainen korkeakulttuuri on?
        Onko se sitä, että toinen on korokkeella ja toinen kannon päällä.
        Vai ei virus ja bakteeri kelpaa, miten olisi rakennemuutos?

        Korkeakulttuuri on tällaista, josta täällä 60 palstallamme olet saanut nauttia. Korkeakulttuuria on ooppera myös, siellä veetuillaan ja tapellaan ja tapetaankin kauniit kostyymit yllä ja kirkuen korkealta ja kovaa. Onko ooppera(Kaan) sinulle tuttua?
        Kuten edellä kerroin olemme vasta ensimmäisessä osassa Jumalaista näytelmää. Nyt olemme Helvetissä. Paratiisikin tulee vielä, kun pääsemme kolmanteen osaan. Et saisi olla noin malttamaton, olethan jo 60 .
        Rakennemuutos on taloustermi. Ei liity korkeakulttuuriin.


      • eppu2
        MeTeHe kirjoitti:

        Korkeakulttuuri on tällaista, josta täällä 60 palstallamme olet saanut nauttia. Korkeakulttuuria on ooppera myös, siellä veetuillaan ja tapellaan ja tapetaankin kauniit kostyymit yllä ja kirkuen korkealta ja kovaa. Onko ooppera(Kaan) sinulle tuttua?
        Kuten edellä kerroin olemme vasta ensimmäisessä osassa Jumalaista näytelmää. Nyt olemme Helvetissä. Paratiisikin tulee vielä, kun pääsemme kolmanteen osaan. Et saisi olla noin malttamaton, olethan jo 60 .
        Rakennemuutos on taloustermi. Ei liity korkeakulttuuriin.

        Kerro oi kerro, sitten, kun se toinen osa alkaa, että pysyn kärryillä.
        En minä tuosta oopperastakaan tiedä, juurikin kirkuvat niin penteleesti, eikä sanoistakaan saa selvää. Mistä sitä sitten voi tietää, mitä ne siellä tekee.
        Mä en ala, miksei rakennemuutos kelpaa.


      • MeTeHe
        eppu2 kirjoitti:

        Kerro oi kerro, sitten, kun se toinen osa alkaa, että pysyn kärryillä.
        En minä tuosta oopperastakaan tiedä, juurikin kirkuvat niin penteleesti, eikä sanoistakaan saa selvää. Mistä sitä sitten voi tietää, mitä ne siellä tekee.
        Mä en ala, miksei rakennemuutos kelpaa.

        Toinen osa on Kiirastuli. Kun alat kärventyä, niin siitä sen osan alkamisen havaitset helposti itsekin.
        Rakennemuutos liittyy talouselämään, siis rahaan. Korkeakulttuuri on maallisen mammonan yläpuolella.


      • eppu2
        MeTeHe kirjoitti:

        Toinen osa on Kiirastuli. Kun alat kärventyä, niin siitä sen osan alkamisen havaitset helposti itsekin.
        Rakennemuutos liittyy talouselämään, siis rahaan. Korkeakulttuuri on maallisen mammonan yläpuolella.

        Vielä en ole kärventynyt, vaikka välillä joku joskus yrittääkin.
        Kun oikein inprovisoi niin sen rakennemuutoksen voi siirtää vaikka kynsiin.


    • Onko täällä ollut seesteisempiä aikoja.
      Pari vuotta sitten väsähdin, eikä ymmärrys nytkään riitä, mikä into on loukata ja riidellä ventovieraiden kanssa tällä palstalla.
      Kyllä tuo ihmeellinen henkilöön (nimimerkkiin) käyvä jukkiminen vie halut kirjoitella.
      Iloist ystävänpäiväniltaa aloittajalle, ja toivon mukaan sitä iloisuutta riittää huomisellekin.
      Omalla kohdalla huolta aiheuttaa tuo terveyspuoli, että ei niin rintarottingilla ole.

      • eppu2

        Toivotaan sen iloisuuden käyrän nousevan palstalla.
        Ei tuo ´´merkkisota´´ mitään mieltä ylentävää ole ollut.
        Voimia Sinulle.


      • eppu2 kirjoitti:

        Toivotaan sen iloisuuden käyrän nousevan palstalla.
        Ei tuo ´´merkkisota´´ mitään mieltä ylentävää ole ollut.
        Voimia Sinulle.

        Vaikea uskoa tuohon iloisuuskäyrän nousemiseen.
        Tuskin olen ainoa, joka tympääntyy hyvin nopeasti henkilöönkäyvästä torailusta, ja täällä on niin paljon, joilla ei ole muuta tarkoitustakaan, niin ei täällä taida kohta muita ollakaan.


    • tuuliaurinko

      Myöhää Ystävänpäiväniltaa eppu2
      Tulin vaan sanomaan että kevättä kohden,
      kevättä kohden,
      sitten ahmitaan tuulta,sadetta,aurinkoa
      sillä kevällähän kaikki on valoisaa.
      En saanut äsken viestiä lähtemään,
      joten yritämpä uudelleen,
      ettei vaan olis joku viruspirus,
      joka estää liian valoisat viestit ;)))))

      • eppu2

        Kiitos vaan, tämä jo sai hymyä huuleen.
        Kevättä minäkin ootan.


      • eppu2 kirjoitti:

        Kiitos vaan, tämä jo sai hymyä huuleen.
        Kevättä minäkin ootan.

        Hyvä ;)siis hyvää yötä !


    • En ole huomannut virusta enkä bakteeria, olen lukenut aika vähän. Nyt ei nukuta niin katselen.

      • Ootetaan.pääsiäistä

        katson autiota palstan rantaa
        joku irtosana sivua kantaa
        enempää en siitä muista
        katson vain, jos ei juttu luista


      • eppu2

        Itse luin kirjaa yöllä myöhään, en malttamut lopettaa, ennenkuin sain loppuun. Kohta pitää aloittaa uusi.
        Vielä on kirjasto säilynyt ilmaisena palveluna. Saa nähdä kuinka kauan. Ei tule mieleen, onko muuta maksutonta palvelua enää jäljellä.
        Siellä voi myös katsella erilaisia näyttelyitä, aina on melkein joku meneillään.
        Kohta pitänee lähteä lenkille. Sen jälkeen taas kahvi maistuu.


      • eppu2 kirjoitti:

        Itse luin kirjaa yöllä myöhään, en malttamut lopettaa, ennenkuin sain loppuun. Kohta pitää aloittaa uusi.
        Vielä on kirjasto säilynyt ilmaisena palveluna. Saa nähdä kuinka kauan. Ei tule mieleen, onko muuta maksutonta palvelua enää jäljellä.
        Siellä voi myös katsella erilaisia näyttelyitä, aina on melkein joku meneillään.
        Kohta pitänee lähteä lenkille. Sen jälkeen taas kahvi maistuu.

        Siis lukenut palstakirjoituksia aika vähän. Muuten lueskelen paljon tai kuuntelen äänikirjoja. Minäkin arvostan kirjaston palveluja.


      • eppu2 kirjoitti:

        Itse luin kirjaa yöllä myöhään, en malttamut lopettaa, ennenkuin sain loppuun. Kohta pitää aloittaa uusi.
        Vielä on kirjasto säilynyt ilmaisena palveluna. Saa nähdä kuinka kauan. Ei tule mieleen, onko muuta maksutonta palvelua enää jäljellä.
        Siellä voi myös katsella erilaisia näyttelyitä, aina on melkein joku meneillään.
        Kohta pitänee lähteä lenkille. Sen jälkeen taas kahvi maistuu.

        Se tahtookin olla myös minun pahe välillä,en malta lopettaa aloittamaani kirjaa,
        tosin nyt luen Martti Ahtisaaresta kertovaa Matkalla kirjaa,minusta varsin mielenkiintoinen,tähän haluan jopa keskittyä.
        Tutustuin marraskussa paikkakuntani kirjastoon oikein opastetusti,paljon
        mahtuu toimintaa seinien sisään.
        Tällä käyn aina välillä lueskelemassa,napaan mielelläni otsikoita jotka
        ovat valoisia ja myönteisiä.
        Taitaa olla nuo valokuva sivustot minun aikaa vievin harrastus,ensin kuvaa,
        käsittelee ja sitten onkin valokuva valmis julkaistavaksi.
        Enkä koskaan arvaa mistä kuvasta tulee suosittu ja mistä ei pidetä lainkaan,
        Tosin kun arvostelu kohdistuu kuvaan, se on oikein helppoa,monta hienoa
        vinkkiä olen sieltä saanut ja toisten kuvien katselukin avaa uusia ulottuvuuksia.
        Katsotaan nyt miten menee täällä tälläkertaa,ehkäpä alan viihtyä,kenties,,,
        Huomiseksi on luvattu aurinkoista,jess,tää lumisade alkaakin jo riittää.
        Jasso se olisi ilta teen aika,,,


      • eppu2
        pellavapilvi kirjoitti:

        Se tahtookin olla myös minun pahe välillä,en malta lopettaa aloittamaani kirjaa,
        tosin nyt luen Martti Ahtisaaresta kertovaa Matkalla kirjaa,minusta varsin mielenkiintoinen,tähän haluan jopa keskittyä.
        Tutustuin marraskussa paikkakuntani kirjastoon oikein opastetusti,paljon
        mahtuu toimintaa seinien sisään.
        Tällä käyn aina välillä lueskelemassa,napaan mielelläni otsikoita jotka
        ovat valoisia ja myönteisiä.
        Taitaa olla nuo valokuva sivustot minun aikaa vievin harrastus,ensin kuvaa,
        käsittelee ja sitten onkin valokuva valmis julkaistavaksi.
        Enkä koskaan arvaa mistä kuvasta tulee suosittu ja mistä ei pidetä lainkaan,
        Tosin kun arvostelu kohdistuu kuvaan, se on oikein helppoa,monta hienoa
        vinkkiä olen sieltä saanut ja toisten kuvien katselukin avaa uusia ulottuvuuksia.
        Katsotaan nyt miten menee täällä tälläkertaa,ehkäpä alan viihtyä,kenties,,,
        Huomiseksi on luvattu aurinkoista,jess,tää lumisade alkaakin jo riittää.
        Jasso se olisi ilta teen aika,,,

        Nykyään on kirjastonkin tarjonta laajentunut, kumpa vain saisimme sen maksuttomana pitää.
        Nuoretkin siellä viihtyvät koneilla.
        Valokuvaharrastus on hieno harrastus, kellä vaan silmää on siihen hommaan.
        Pikkupakkasta tuossa uumoilivat loppuviikoksi.


      • eppu2 kirjoitti:

        Nykyään on kirjastonkin tarjonta laajentunut, kumpa vain saisimme sen maksuttomana pitää.
        Nuoretkin siellä viihtyvät koneilla.
        Valokuvaharrastus on hieno harrastus, kellä vaan silmää on siihen hommaan.
        Pikkupakkasta tuossa uumoilivat loppuviikoksi.

        Todella toivoa sopii että kirjasto pysyis ilmaisena,se olisi meidän eläkeläisten ja
        lapsiperheiden ehdoton lukuharrastuksen ylläpitäjä.
        Nyt nukkumaan huomenna on heti aamulla vesijumppa,uusiakin harrastuksia täytyy välillä itselle haalia ! Hyvää yötä ,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe