Happypancake

sporttikundi__

Vieläkin paskempi deittisaitti kuin tämä suomi24.
Pari viikkoa takaperin laitoin sinne kuvallisen profiilin, jossa hyvä teksti.
Vierailijoita on ollut 3kpl.
Joista 2kpl sellaisia joille laitoin itse viestin. hah hah.
7kpl olen laittanu vietejä ja niistäkin on neljä avaamatta, eli todella aktiivisia nämä naiset noilla sivuilla. Ihan paskaa oikeasti.
Ja suurinosa noista ihmisistä ketä siellä on, niin käyny viimeks profiiissaan joskus viime vuoden puolella, mutta sellaisille en edes kirjoittanut. En tidä mitä nää ihmiset meinaa oikeen.

119

34327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan_peestä

      Samoja kokemuksia Hapystä, huono treffi saitti...lopetin neljän kuukauden jälkeen saatuani kolme viestiä joissa oli jotain jorinaa. Baarista saa seuraa paljon helpommin ja näkee naisen heti livenä.

      • Ikvpoh

        Mulla on paljon hyviä kokemuksia www.treffihaku.net sivustosta. Sen kautta olen tavannut asiallisia naisia


      • Viiht

      • Jyyyyg

        Hyvä kampanja tosiaan, liityin pelkän ilmaisen Tekniikan maailman vuoksi.


      • Jkuyt

      • Huuulop
        Viiht kirjoitti:

        Mitä hitsiä? Kuluttajapossun mukan yksi parhaimmista ja sai viel niiden kautta Tekniikan maailman ilmaiseksi: http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2013/04/happypancake-on-uusi-100-ilmainen.html?m=1

        Siis joku kuluttajapossun kamppis

        Näköjään kamppis oi hetken poissa mit nyt taas saa Teknaria!


      • looass

      • kirjautumatta
        looass kirjoitti:

        Happypancake on kyl hyvä sivusto.

        happypancake on kyllä hyvä sivusto tai oli mut sitten kun ne keksi uusia nuo sivustot niin ei siitä voi mitenkään uloskirjautua sivu jää auki vaikka suljet sivun ja sammutat koneenkin seuraavan kerran kun avaat sivut ,niin siinä se pojottaa avoinna ja valmiina.! Entäpä jos menenkin jonkun toisen koneella kyseiselle sivulle ja kirjaudun sisään ja sitten "ulos" ? sivu jää sinne avoimeksi elikkä seuraava käyttäjä voi rauhassa katsoo mun sivun jos on menossa kyseiselle sivulle! Että tämönen kokemus mulla. 2 vikkoo olin siellä mut enpä enään viitti mennä.


      • ryysyjooseppi
        kirjautumatta kirjoitti:

        happypancake on kyllä hyvä sivusto tai oli mut sitten kun ne keksi uusia nuo sivustot niin ei siitä voi mitenkään uloskirjautua sivu jää auki vaikka suljet sivun ja sammutat koneenkin seuraavan kerran kun avaat sivut ,niin siinä se pojottaa avoinna ja valmiina.! Entäpä jos menenkin jonkun toisen koneella kyseiselle sivulle ja kirjaudun sisään ja sitten "ulos" ? sivu jää sinne avoimeksi elikkä seuraava käyttäjä voi rauhassa katsoo mun sivun jos on menossa kyseiselle sivulle! Että tämönen kokemus mulla. 2 vikkoo olin siellä mut enpä enään viitti mennä.

        Oli tuolla eli täällä samassa aiheessa kerrottu, että se uloskirjautuminen on piilotettu sinne kuten esimerkiksi asetuksiin , kun näin on tehty muuallakin monessa paikassa.
        Niin se taitaa olla se Tinderkin, kun eihän niistä varsinaisesti ole tarkoitus uloskirjautua, jos ovat käytössä esimerkiksi puhelimella.
        Puhelin pitää myös sellaisia ääniä, kun puhelin soi tai tulee viestejä milloin mihinkin. Niihin voi sitten halutessa vastata, jos puhelin soi esimerkiksi WhatsAppissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Jyyyyg kirjoitti:

        Hyvä kampanja tosiaan, liityin pelkän ilmaisen Tekniikan maailman vuoksi.

        Eikö Kallu olisi ollut lähempänä deittailua.


      • Anonyymi
        kirjautumatta kirjoitti:

        happypancake on kyllä hyvä sivusto tai oli mut sitten kun ne keksi uusia nuo sivustot niin ei siitä voi mitenkään uloskirjautua sivu jää auki vaikka suljet sivun ja sammutat koneenkin seuraavan kerran kun avaat sivut ,niin siinä se pojottaa avoinna ja valmiina.! Entäpä jos menenkin jonkun toisen koneella kyseiselle sivulle ja kirjaudun sisään ja sitten "ulos" ? sivu jää sinne avoimeksi elikkä seuraava käyttäjä voi rauhassa katsoo mun sivun jos on menossa kyseiselle sivulle! Että tämönen kokemus mulla. 2 vikkoo olin siellä mut enpä enään viitti mennä.

        Minä liityin vasta ja en löytänyt ensin mistä kirjautua ulos. Kysyin toiselta henkilöltä sivustolla ja sain ohjeen. Mene asetuksiin ja sitten käyttäjätili ja siellä on kirjaudu ulos. Onnistui vasta-alkajakin


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://tier.loverevenue.com/tiny/X6lHW
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


    • Nnnnnnnnn

      Ei siellä kyllä naisenakaan viestejä saa, ollut jo monta viikkoa ilmoitus ja yksi ainoa viesti, sekin mieheltä jonka profiilia kurkkasin. Joten aika pannukakku saitti tosiaan :D

      • sporttikundi__

        No minä tulen juttelemaan. Kerro nimimerkkisi, niin tulen sinne ja etin sinut.


      • Nnnnnnnn

        Kiitti vaan, mutta en kehtaa tähän laittaa nimimerkkiä. Nyt se ainutkin mies on häipännyt, voi mikä vitsi tuo paikka on :)


      • sporttikundi__
        Nnnnnnnn kirjoitti:

        Kiitti vaan, mutta en kehtaa tähän laittaa nimimerkkiä. Nyt se ainutkin mies on häipännyt, voi mikä vitsi tuo paikka on :)

        Ootkos varma?
        Paljo sulla on ikää ja millainen olet mitoiltasi. Voi laittaa meiliosotteenkin mikäli vastaat hakemaani.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Miehet käy vain kurkkimassa monta kertaa ja laittavat flirttejä, mutta mä en edes avaa niitä, jos mies ei osaa kirjoittaa (siis laita viestiä) . En myöskään vastaa, jos ekassa viestissä kysytään jtn seksijuttuja.


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • jojojappinen

      HappyPancake on ihan hyvä ja toimiva treffipalsta. Se on myös ainoa suurista deittisivustoista, joka on täysin ilmainen. Kaikilta palstoilta löytyy jonkinverran käyttäjiä, jotka eivät aktiivisesti käy profiilissaan. Se tuskin on ongelma, kun viimeinen vierailu on profiilissa näkyvissä. Mitä siinä muuta kuin siirtyy seuraavaan profiiliin?

      http://www.treffipalstat.com/

      Mutta voihan sitä aina koittaa muitakin treffipalstoja, jos siltä tuntuu.

    • EiPannukakulle

      Kokeilin joskus ja oli tosi outo mesta. Viestejä ei saanut ja muutenkin vaikutti kuolleelta. Sit oli joku juttu en muista josta nostin tännekin silloin avauksen mitä ihmettelin palvelussa. S24.lla sentään on aktiivista porukkaa ja saa viestejäkin.

    • ilmainen-vinkki

      Naista saa työnhakupalstalta/ työkeikat jossa rahattomat naiset myy itseään parilla sadalla. suomi24 treffit on nirsojen lihavien naisten palsta jossa ne etsii komeaa varakasta miestä elättämään lapsiaan. Suosittelen siis maksullisia naisia.

      • ap__

        Kieltämättä tuo maksullinen olisi hyvin tehokasta ja jopa taloudellista tapaa hankkia seksiä, mutta kun minulla se sotii henkisesti vastaan, eli joku siinä on sellaista, et ei voi kuvitellakkaan, et ostais seksiä. Ja lisäks kun toiveena olisi kumminkin lopulta se parisuhde ja sitähän ei maksullinen tarjoa.


      • kyllä_kannattaa

        Kyllä, maksullinen hyvä valinta...käyn yhden luona ja saan taatusti sitä mitä haluan Joskus myös vähän "extraa".


      • Rikasmiesjosoisin

        Onhan tuolla noita yksinhuoltaja äitejä joululahjarahaa tienaamassa. Ne on usein justiinsa niitä treffipalstalla vuositolkulla roikkuvia.


    • kjhhgf

      Itse tykkään pannarista. Olen viikon aikana huomannut, että paljon on uutta porukkaa tullut..

      • ap__

        Suomi24 uudistukset on saattaneet tehä jonkinlaisen muuttoaallon, mutta mitä oon kattonu, niin hyvin pitkälti samat naamat ku suomi24 treffeissäkin.
        Profiilissani kävi nyt neljäs vierailija ..Se vain, että haen lapsetonta, liikunnallista naista, niin tämä oli 40 noin 100kg ja omasi lapsia..Haloo ihan oikeasti. Meillä on miehiä ja naisia suomessa suunnilleen saman verran, mutta mitä helvettiä oikeasti??????????????????


      • no_mutta
        ap__ kirjoitti:

        Suomi24 uudistukset on saattaneet tehä jonkinlaisen muuttoaallon, mutta mitä oon kattonu, niin hyvin pitkälti samat naamat ku suomi24 treffeissäkin.
        Profiilissani kävi nyt neljäs vierailija ..Se vain, että haen lapsetonta, liikunnallista naista, niin tämä oli 40 noin 100kg ja omasi lapsia..Haloo ihan oikeasti. Meillä on miehiä ja naisia suomessa suunnilleen saman verran, mutta mitä helvettiä oikeasti??????????????????

        kai niillä lapsilla yleensä joku isäkin on, vaikka pääasiassa naisten hoidettavakshan ne lapset usein jää.. mutta sitten jollekin jokatoinenviikonloppu -isille ei kelpaa yh naiset?
        Usein myös läskit miehet vaatii naiselta todellisia normaalimittoja vaikka itse ovat niitä 10-20 kiloo ylipainosia "sporttisia", "sopusuhtasia" jne.!


      • näinsemenee

        Suomen epätasa arvoinen laki sallii aina eron tullessa ensisijaisen huoltajuuden naiselle olkoon tämä kuinka kykenemätön huolehtimaan lapsesta tahansa.
        Usein myös läskit naiset vaatii mieheltä todellisia normaalimittoja vaikka itse ovat niitä 10-20 kiloo ylipainosia "sporttisia", "sopusuhtasia" jne.!


      • juujuu_
        näinsemenee kirjoitti:

        Suomen epätasa arvoinen laki sallii aina eron tullessa ensisijaisen huoltajuuden naiselle olkoon tämä kuinka kykenemätön huolehtimaan lapsesta tahansa.
        Usein myös läskit naiset vaatii mieheltä todellisia normaalimittoja vaikka itse ovat niitä 10-20 kiloo ylipainosia "sporttisia", "sopusuhtasia" jne.!

        Miehethän ne lapset yleensä ittelleen haluaakin :D eikä vaan pyri eroon niistä ja sysää mieluiten mahdollisimman paljon hoitovastuuta naisen harteille..

        Jos tälle linjalle mennään niin Se vain, että haen lapset hyväksyvää, oikeesti normaalivartaloista miestä, niin tämä oli 40 noin 100kg ja inhosi muita kuin omia lapsia..Haloo ihan oikeasti. Meillä on miehiä ja naisia suomessa suunnilleen saman verran, mutta mitä helvettiä oikeasti??????????????????


      • ap__ kirjoitti:

        Suomi24 uudistukset on saattaneet tehä jonkinlaisen muuttoaallon, mutta mitä oon kattonu, niin hyvin pitkälti samat naamat ku suomi24 treffeissäkin.
        Profiilissani kävi nyt neljäs vierailija ..Se vain, että haen lapsetonta, liikunnallista naista, niin tämä oli 40 noin 100kg ja omasi lapsia..Haloo ihan oikeasti. Meillä on miehiä ja naisia suomessa suunnilleen saman verran, mutta mitä helvettiä oikeasti??????????????????

        Eihän profiilia avaamatta näe mitä kukakin etsii................aika kornia ihmetellä että käy tyypit jotka ei vastaa hakua


      • lihavajaonnellinen
        ap__ kirjoitti:

        Suomi24 uudistukset on saattaneet tehä jonkinlaisen muuttoaallon, mutta mitä oon kattonu, niin hyvin pitkälti samat naamat ku suomi24 treffeissäkin.
        Profiilissani kävi nyt neljäs vierailija ..Se vain, että haen lapsetonta, liikunnallista naista, niin tämä oli 40 noin 100kg ja omasi lapsia..Haloo ihan oikeasti. Meillä on miehiä ja naisia suomessa suunnilleen saman verran, mutta mitä helvettiä oikeasti??????????????????

        Eihän hakuehtoja näe ellei vieraile profiilissa, joten mistäs me kelvottomat, liian vanhat, liian paksut ja liian yksinhuoltajat voidaan tietää mitä kukakin etsii, ellei profiilissa saa käydä katsomassa???????? Minullakin on profiilissa esim. ikärajat etsimälleni, mutta silti mitättömät 20-30 vuotiaat käyvät profiilissani ja tekevät ehdotuksiaan.................


    • ap__

      Naiset ei yhtään tajua ilmeisesti millaisesta ongelmasta tässä on kyse miesten osalta.
      Nyt puhun suomi24 treffeistä ja katsoin oman alueen tarjonnan:
      Ikä kriteereihin laitoin 23v-37v ja hakuun ne jotka on kirjautuneet 2vk sisään, sekä kuvalliset, että kuvattomat ja mitä sain: 23 IHMISTÄ. Voi hyvä jumala, jos tässä on ihan oikeasti ne mistä valita, niin mitä voi odottaa? Pannukakussa ei ollu edes tuotakaan määrää omalla alueellaa saatana.
      Pitääkö tässä ihan oikeasti liittyä faceen ja tinderiin, koska jossainhan ne naiset ovat. Eivät todellakaan suomi24:ssä tampereen yläpuolella.
      Onko ketään hoikkaa tuohon ikäkriteeriin sopivaa lapsetonta naista tällä palstalla, joka haluais muuttaa maalle jossain kohtaa. Ottaa yhteyttä, haluan tutustua tositarkoituksella.

      • RankkaRinkka

        Muuta Pirkanmaalle niin johan on bileet happypannarissa ikäryhmässäsi. Ja ellei natsaa niin vika löytyy kyllä ruudun ja selkänojan välistä. Suomi24 nyt on ihan paska läpi Suomen nykyisin. Naiskäyttäjiä näkyy lähtevän päivittäin laumoittain niinkuin jengiä Syyriasta. Ollut kyllä pelkästään positiivista tämä Suomi24n uusi paskapäivitys happypancakelle ja okcupidille.


      • huomannut

        Suomi24:lla on naisia kolme kertaa vähemmän kuin miehiä, voisiko sanoa että naisille on ainakin valinnavaraa jos kolme miestä yhtä naista kohden.
        Sitten jos miehet ottaa vielä yhteyksiä vähintään 10 kertaa enemmän niin ihmekö tuo jos naiset voi olla vähän viestien ahtaudessa ja vaikeutta valita ketään. Kuka tahansa voi tulla nirsoksi.
        Jos tilanne olisi toisin päin miesten hyväksi, niin en uskalla edes arvata kuinka paha tilanne olisi silloin.


    • huiputusta

      Miksi naiset vaativat ehdottomasti kuvan miehestä mutta itse ovat hyvin nihkeitä pistämään omaansa, yhden kohdalla syy selvisi... naisella kuva vuosia vanha ja paino nousut reilusti...eivät halua totuutta julki ennen h-hetkeä.

      • ei.kynnyskysymys

        Voin hyvinkin lähettää kuvani, jos mies lähettää ensin, eipä siinä mitään häpeemistäkään oo. Ja lähetänkin tasapuolisuuden nimissä omanikin vaikkei miehen kuva ois niin miellyttänykään. Nykysin en enää lähetä itse ensin koska niin harvalta (jos keltään) tuli enää kuvaa takasin, pyhistä lupauksista huolimatta.. jotain ihme selittelyjä vaan miksei sitten voikaan lähettää tai täys hiljasuus....olleet sitten varmaan jotain aivan muuta mitä kertoneet. Mutta mulle käy tapaaminen myös ilmankin kuvien vaihtoo, ei kai nyt kukaan niin vastenmielisen näkönen voi olla etteikö yhden juoman ajan vois jutella vaikka sitten kohteliaisuudesta.


    • MetrinSlerba

      Omasta mielestäni paras sivu, mitä olen kokeillut. Vierailijoita käy noin 30/viikko, muutaman kanssa viestitelty ja kolme naista antanut puhelinnumeronsa. Treffit on vielä järjestämättä mutta ehkä jonakin päivänä... Itselläni on kuvallinen profiili ja melko lyhyt esittely ja olen ollut jäsen noin 2kk. m36

    • kyllämullekelpaa

      Kyllä pannari voittaa suolikaksnelosen ihan mennen tullen ja palatessa! Olen ollut jäsenenä noin kuukauden ja useampikin kiinnostunut ja kiinnostava mies on ilmaantunut. Vastasin myös kaikille, vaikkei aina olisi niin kiinnostanutkaan.

      Joidenkin kanssa viestittelin ahkerasti, mutta eri syistä ne lopahtivat. Yksi kuitenkin jäi, ja nyt on tapaaminen sovittu huomiselle. Se on enemmän kuin mitä suolikakselosessa tapahtui sen reilun vuoden aikana, minkä profiiliani siellä pidin...

    • Hyvältä_näyttää

      Pannarihan on hyvä deittisivusto, profiili ollut siellä vajaan kuukauden ja miehiltä tulee aloitteita ja flirttejä useita viikossa, jopa päivässä. Vilkasta on ja treffitkin olisi ollut tarjolla. Vielä ei herra oikea ole tullut vastaan, mutta treffeille lähden heti kun mies sopivalta tuntuu.

      Kaikkien miesten aloiteviestit ovat olleet asiallisia ja hyviä yhtä seksinvonkausviestiä lukuunottamatta.

      • ap__

        No totta helekatissa se naisilla toimii, niin kuin kaikki muutkin mestat.
        Tartte ko kadulla pyllistää, niin siinä on hetikohta joku panemassa.
        Miehet ja naiset on kaksi eriasiaa. Naiset makaa passiivisina kun lukematon määrä miehiä pommittaa viesteillään. Siinä on tekeminen, että huomion herätät.
        On tässä nyt parin tytön kans saatu keskustelu käyntiin. Toisen jo lemppasin.


    • RankkaRinkka

      Siis mitä täällä jengi oikein hourii? Happypancakehan on alle neljäkymppisten kohdalla selkeästi paras deittisaitti mitä tästä maasta löytyy?
      Varsinkin nyt Suomi24 treffien uuden paskapäivityksen myötä naisten määrä on lisääntynyt Happarissä aivan älyttömästi. Ja naiset ovat kaikenlisäksi aktiivisia siellä, toisin kuin Suomi24ssä. Että kyllä vika on ihan omassa profiilissa, tekstissä tai naamataulussa jos Happypancakessa ei äijälle treffiseuraa löydy.

      • ap__

        Kyllä suomi24 nyt haukkasi paskaa näillä uusillä päivityksillä!
        Se, että miehet ei nää vierailijoita tarkottaa vaan yhtä asiaa..Lähtöä toisille kalavesille nimittäin. Se kun oli aivan oleellinen asia siinä hommassa.


      • Junnu32

        Haukkasi ja pahasti paskaa! Itelläkin kakki kahdeksan kaveria jo jotka Suomi24 treffeillä pyörivät, niin vaihtaneet muille sivustoille. Ja en usko että he ovat ainoita. Itsekin löin oman profiilini juuri hetki sitten säppiin. Sen pituinen se Suomi24.


    • Hyvin-toimii

      Mulla toiminut hyvin. Olin päättänyt etukäteen, että vastaan kaikille miehille, mutta en ole pystynyt. Sain ja saan viestejä niin paljon, että ei mitään mahdollisuutta alkaa vastaamaan kaikille. Jos mieheltä löytyy tekstiä profiilista (muuta kuin tyyliin "etsin naista, laita viestiä jos kiinnostaa"), kuva ja hän laittaa minulle viestin jossa lukee muutakin kuin "moi, mitä kuuluu", niin vastaan kyllä. Valitettavasti saamani viestimäärä noin kahden viikon aikana ylittää reilusti yli sadan, en voi alkaa viestittelemään yli sadan miehen kanssa, minulla on muutakin elämää kuten työssä käyminen. EN jätä vastaamatta sen takia, että olisin tyly.

    • Kyllä se mulla on jotenkin toiminut.
      Kaikki, joille olen viestiä laittaneet, ovat vastanneet ja muutamia aloitteellisiakin naisia on tullut vastaan. Jopa useamman kanssa ollaan tavattu.

      • Happymies36

        Sama juttu. Toistaiseksi pelkkää positiivista sanottavaa. Tänä viikonloppuna tapaan yhden kiinnostavan tapauksen jo kolmatta kertaa ja jos edelleen hyvältä tuntuu, niin saattaa profiili jopa poistua.


    • menkää.takaisin

      Vyöry pannariin jatkuu.. Mun profiilissa käy nykyään puolet enemmän porukkaa. (Ei kuvaa, pari sanaa tekstiä, perustiedot tyhjiä. Yhteydenotto tyyliin: "Mitäs sinne?" yli 10v vanhemmilta miehiltä.) Voi suomi24, minkä teit!!! Ainoa asiallinen paikka ihan piloilla.. MINKÄ TAKIA siihen profiiliin ei laiteta mitään? Pelkkää roskaa..

    • ap__

      No on tuo pannukakku ny alkanu näyttää vähä paremmalta, ku siellä sentään päivittäin yleensä joku käy profiilissa, kun taas suomi24:ssa saattaa mennä parikin viikkoa ettei kukaan käy.
      Ei vaan siltikään löydy mitään sopivaa, kun suurinosa jotain yhäreitä, taikka ylipainoisia röllyköitä ja omalla alueella vähän porukkaa, Ja ne jotka ovat tasoani eivät itse ymmärrä olevansa tasoani-->Naisen hypergamia.

      • RankkaRinkka

        Joo, noita yh-mammoja Happarissä on kyllä myös aika paljon. Ja harva niistä kaiken lisäksi tuntuu ymmärtävän profiilissani tekstiä että "ei yhteydenottoja lapsia jo omaavilta". Kyllä jos profiiliin olen niin kirjoittanut niin luulisi sen riittävän, ettei tarvitse tikulla kokeilla jäätä vielä viestin muodossa. Muutenkin Pannarissa tuntuu miehille satavan viestejä paljon enemmän kuin jossain suoli24ssä on koskaan satanut. Aloitteellisia naisia siis, siitä pidän!


      • RankkaRinkka kirjoitti:

        Joo, noita yh-mammoja Happarissä on kyllä myös aika paljon. Ja harva niistä kaiken lisäksi tuntuu ymmärtävän profiilissani tekstiä että "ei yhteydenottoja lapsia jo omaavilta". Kyllä jos profiiliin olen niin kirjoittanut niin luulisi sen riittävän, ettei tarvitse tikulla kokeilla jäätä vielä viestin muodossa. Muutenkin Pannarissa tuntuu miehille satavan viestejä paljon enemmän kuin jossain suoli24ssä on koskaan satanut. Aloitteellisia naisia siis, siitä pidän!

        Minulla yh-mammalla taas oli ongelma toisin päin. Toiveena oli, että miehen lapsiluku olisi täynnä, mutta silti ne siitoshaluiset kirjoitteli.


      • vääränlaisetpiinaa

        Miehillä taas tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää naisen yläikärajatoivetta, elähtäneet papparaiset kärkkyy itteensä vähintään 5 vuotta nuorempia, tai sitten monet on varattuja ja pelkän seksin vonkaajia vaikka ilmotuksessa nimenomaan haettas vapaata ja tositarkotuksella. Jotkut ei käsitä mitä tarkottaa haku "lähiseudulta", onkohan se sillon yli 100km päästä? Sellasella välimatkallako kehitetään vakituinen suhde jossa voidaan nähdä useemman kerran viikossa? Jos haetaan hoikkaa niin se tuskin tarkottaa bmi:n osottamaa 10 kilon ylipainoa, vaikka mies ois omasta mielestään kuinka "normaalivartaloinen, sporttinen" jne. Lisäksi monilla näiden yh:iden vieroksujamiehillä on itsellä lapsia ehkä jopa useemmankin naisen kanssa mutta naisella sitten ei sais olla....


      • ap__
        vääränlaisetpiinaa kirjoitti:

        Miehillä taas tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää naisen yläikärajatoivetta, elähtäneet papparaiset kärkkyy itteensä vähintään 5 vuotta nuorempia, tai sitten monet on varattuja ja pelkän seksin vonkaajia vaikka ilmotuksessa nimenomaan haettas vapaata ja tositarkotuksella. Jotkut ei käsitä mitä tarkottaa haku "lähiseudulta", onkohan se sillon yli 100km päästä? Sellasella välimatkallako kehitetään vakituinen suhde jossa voidaan nähdä useemman kerran viikossa? Jos haetaan hoikkaa niin se tuskin tarkottaa bmi:n osottamaa 10 kilon ylipainoa, vaikka mies ois omasta mielestään kuinka "normaalivartaloinen, sporttinen" jne. Lisäksi monilla näiden yh:iden vieroksujamiehillä on itsellä lapsia ehkä jopa useemmankin naisen kanssa mutta naisella sitten ei sais olla....

        Kyllä nainen saa olla mielellään 10v nuorempi ja tuo välimatka ei haittaa, koska jossain vaiheessahan nainen kumminkin muuttaa miehen asuntoon. Ikävää ,että ystävät työpaikka jää sillon, mutta mitäpä sitä ei nainen onnensa eteen tekisi.
        No okei, tuo on ongelma, koska naisilla on tarjontaa lähempääkin. Siks tää onkin yhtä helvettiä lähinnä.


      • juujuu_
        ap__ kirjoitti:

        Kyllä nainen saa olla mielellään 10v nuorempi ja tuo välimatka ei haittaa, koska jossain vaiheessahan nainen kumminkin muuttaa miehen asuntoon. Ikävää ,että ystävät työpaikka jää sillon, mutta mitäpä sitä ei nainen onnensa eteen tekisi.
        No okei, tuo on ongelma, koska naisilla on tarjontaa lähempääkin. Siks tää onkin yhtä helvettiä lähinnä.

        kyllä varmasti sulle sais olla, eri juttu kiinnostuuko naiset yleensä itteensä 10 vuotta vanhemmista ja onko valmiita muuttaan ja jättään kaiken muun elämän kauas kotiseudulle jonkun takia...kun se miehiltäkin on ihan tarpeeks harvinaista (ja tuskin kovin pysyvää). Välimatka haittaa jo tutustumisvaiheessa.

        "Ja ne jotka ovat tasoani eivät itse ymmärrä olevansa tasoani-->Naisen hypergamia."

        Tai sinä et ymmärrä ettet yllä niiden tasolle...


      • tasoteoreetikko

        Tasosi on se, minkä tasoisilta saat vastauksia. Ei se niin mene, että itse voi päättää olevansa tiettyä tasoa, kyllä ne on nimenomaan muut ihmiset, jotka tasosi määrittelevät.


      • ap__
        juujuu_ kirjoitti:

        kyllä varmasti sulle sais olla, eri juttu kiinnostuuko naiset yleensä itteensä 10 vuotta vanhemmista ja onko valmiita muuttaan ja jättään kaiken muun elämän kauas kotiseudulle jonkun takia...kun se miehiltäkin on ihan tarpeeks harvinaista (ja tuskin kovin pysyvää). Välimatka haittaa jo tutustumisvaiheessa.

        "Ja ne jotka ovat tasoani eivät itse ymmärrä olevansa tasoani-->Naisen hypergamia."

        Tai sinä et ymmärrä ettet yllä niiden tasolle...

        Voidaan lähtee pururadalle taikka punttisalille mittaan se taso. Eikait kenenkään taso tyhjästä muotoudu. Ei se, että sulla on maalia naamassa ja oot maalannu itelles mieleises turvan tarkoita, että se tasosi olisi mikään merkittävä. Okei, se uppoo useimpiin miehiin ja sitten nousee pissa päähän, mutta todellinen taso = Suorituskyky, elämänhallinta, kehonkoostumus, ruumiinrakenne ja luonne.


      • ap__
        tasoteoreetikko kirjoitti:

        Tasosi on se, minkä tasoisilta saat vastauksia. Ei se niin mene, että itse voi päättää olevansa tiettyä tasoa, kyllä ne on nimenomaan muut ihmiset, jotka tasosi määrittelevät.

        En saa vastauksia minkäännäköisiltä omaehtoisesti. Eikait kenenkään taso sentään nolla voi olla. Varsinkaan sporttikundin.


      • Anonyymi
        ap__ kirjoitti:

        Kyllä nainen saa olla mielellään 10v nuorempi ja tuo välimatka ei haittaa, koska jossain vaiheessahan nainen kumminkin muuttaa miehen asuntoon. Ikävää ,että ystävät työpaikka jää sillon, mutta mitäpä sitä ei nainen onnensa eteen tekisi.
        No okei, tuo on ongelma, koska naisilla on tarjontaa lähempääkin. Siks tää onkin yhtä helvettiä lähinnä.

        Pakkoko vastata pitkänmatkan päähän.


    • Olin Pannarissa n. 4kk ja sain sinä aikana n. 600 viestiä. Ei sekään ollut kivaa, että 99% niistä oli niitä, jotka vain kokeili tikulla jäätä. Ikähaarukka oli minulla 36-45 ja eniten tuli viestejä 46 ikäisiltä ja sitten seuraava ryhmä olikin se -35. Mulla oli ainoana toiveena hauskuus, mutta noista kaikista viesteistä vain 3 aidosti hauskaa miestä osasi kirjoittaa hauskasti. Luetun ymmärtämisen vaikeus vaivasi kaikkia loppuja miehiä. Alussa vastasin kaikille kronologisessa järjestyksessä ja varmaan siinä 100 kohdalla aloin skippaamaan kaikki ikähaitarin ulkopuoliset. Sitten siirryin skippaamaan ne, jotka eivät osanneet kirjoittaa ollenkaan, eli nää moi, hei, mitä kuuluu-viestit. Siltikin oli urakkaa vielä vastailla lopuille. En tehnyt itse yhtäkään aloitetta, koska aika meni viesteihin vastaamiseen.

      Jos oikeasti haluatte, että nainen vastaa viestiinne, niin bongatkaa jokin naista miellyttävä seikka hänen profiilista ja aloittakaa viesti kysymällä ko. aiheesta esim harrastus. Jos mainitsee esim. että on koira, niin kyselkää minkä rotuinen, ikäinen, niminen, luonne jne. Idea on siinä, että kiinnostutte jostain naiselle tärkeästä asiasta. Vaatii toki luetun ymmärtämistä ja vähän pelisilmää.

      • Anonyymi

        Just näin. Pannarissa mies oli huomannut, että tykkään hiihtää ja kysyi, nähtäiskö hiihtoladulla. Mehän nähtiin ja käytiinkin monet mukavat treffit ulkoillen, vaikkei siitä sitten enempää tullut, niin mukavaa treffailua oli varmasti molemmilla ja tutustuttiin paremmin kuin jossain kahvilassa jäykistellen.


      • Anonyymi

        Ei ne kyl vastaa siltikään, muutama poikkeus silloin tällöin jos on pitkään ja analyyttisesti harkinnut viestiään, mut treffeille lähteminen onkin sit liian vaikeeta vaikka kuinka hyvin tulisi netin puolella juttuun. Mutta eipä pidä mieltään pahoittaa, deittailu on jotain jonka taitaa 95-99% naisita ja 10% miehistä, tai vaikka ei menisikään nappiin niin on ainakin kokemusta. :D


    • moneltaosinparempi

      mutta onko tuolla niin että ei pysty näkemään toisen ihannekumppanikriteerejä (sukupuolta ja ikähaarukkaa lukuunottamatta)?
      Muuta huonoa, jos muuttaa profiilin kuvaustekstiä, ne tarkistetaan ennen julkasua ja siinä voi kestää.. tuntuu ihme kyttäykseltä. Ja jos piilottaa profiilin, menee tietty aika (en muista kauanko) ennenkun sen voi avata taas uudestaan. Yli 6kk vanhat viestit katoaa itsestään, tosin Suolessa niitä ei pysty kuukauden päästä lukemaankaan ilmaseks..

      Mutta silti nykyseen Suoli24 "palveluun" verrattuna enemmän hyvää, mm. rajattomasti viestejä, näkee profiilissa vierailleet ja millon viimeks online.

    • Asd45

      Oletteko nyt ihan varmoja että se ondeittisiten vika, ettette saa seuraa?

      Ettei se vika vain olisi ihan itsessänne, ja omassa naamavärkissänne?

      Se on kumma juttu että toiset imuroi ne naiset näiltä palstoilta, ja sitten on se porukka, joka ei niitä naisia saanut, valittamassa, kun naiset on paskoja, nettitreffit on paskoja, maailma on paska jne. Koskaan se vika ei ole teissä itsessänne..

      Menkääpä sinne peilin eteen ja sanokaan ihan itellenne että olette paskoja, ja sitten tehkää joku suunnitelma siitä miten aiotte korjata sen tilanteen. Kaljamahan saa vaihdettua sikspakkiin ihan itse, kuntoilemalla - kannattaisiko kokeilla, vai hyväksytkö sen, että olet paska, ja joku muu imuroi ne naiset itelleen, koska olet niin saamaton paska, ettet viitsi edes sitä tehdä noiden naisten eteen.

      • Ap__

        Johan tuo syy on todettu. Naisten hypergamia nimittäin.
        Siellä 10% miehistä panee 80% naisista ja loput miehet jää ilman.
        Hyvänä esimerkkinä Axel Smith. Siellä on jokunen axeli, jotka poimii kaikki naiset vuoron perään ja sitten naiset ihmettelevät, kun "kaikki" miehet ovat sikoja paskiaisia. Näin se vaan menee homma elämässä.
        Itellä tavallinen naama. Normaalin näköinen. Näin mulle on sanottu. Sixpäkki lötyy ja fysiikkaa on enemmän kuin 90% miehistä, mutta ei se vaan auta, kun naama ei ole sama ku Axelilla.


      • hypergamia-haihattelut
        Ap__ kirjoitti:

        Johan tuo syy on todettu. Naisten hypergamia nimittäin.
        Siellä 10% miehistä panee 80% naisista ja loput miehet jää ilman.
        Hyvänä esimerkkinä Axel Smith. Siellä on jokunen axeli, jotka poimii kaikki naiset vuoron perään ja sitten naiset ihmettelevät, kun "kaikki" miehet ovat sikoja paskiaisia. Näin se vaan menee homma elämässä.
        Itellä tavallinen naama. Normaalin näköinen. Näin mulle on sanottu. Sixpäkki lötyy ja fysiikkaa on enemmän kuin 90% miehistä, mutta ei se vaan auta, kun naama ei ole sama ku Axelilla.

        Naisten hypergamiat on vaan niiden nirsojen kutosen miesten kuvitelmia jotka ei (tietenkään) saa kympin naisia.


      • ap__
        hypergamia-haihattelut kirjoitti:

        Naisten hypergamiat on vaan niiden nirsojen kutosen miesten kuvitelmia jotka ei (tietenkään) saa kympin naisia.

        Olen kysyny useammaltakin naiselta ulkonäöstä asteikolla 4-10 ja kasia ovat tarjonneet. Vieraskoreuttako??
        Yhtenä päivänä tahallaan ärsytin yhtä naista ja sitten kun sain sen kuumenemaan, niin se laukoi, että tuolla kuvalla et tuu saamaan ikinä naisilta vastauksia ja että hänellä on kyllä kuvia, mutta mulle ei yhtäkään. Noh, oikeassahan tuo oli piru vieköön.


      • lkjhkjhjlkjhl

        Kyllä se profiilitekstikin on äärimmäisen tärkeä! Minkä tyyppinen sulla oli? Jos on se tyypillinen lista: mukava, huumorintajuinen, luotettava tms. (joka etsii ihanaa naista), niin sama löytyy kaikilta muiltakin.


      • ap__
        lkjhkjhjlkjhl kirjoitti:

        Kyllä se profiilitekstikin on äärimmäisen tärkeä! Minkä tyyppinen sulla oli? Jos on se tyypillinen lista: mukava, huumorintajuinen, luotettava tms. (joka etsii ihanaa naista), niin sama löytyy kaikilta muiltakin.

        Kyllä ainakin yksi nainen suomi24:ssa kehui tekstiä hyväksi, mutta sitten alkoi meuhkaamaan mulle siitä kun en halua naista, jolla on lapsia ja tämä siitäkin huolimatta, että hänellä itsellään ei edes ollut lapsia. Asia oli hänelle jollain tapaa periaatteellinen. Fakta vaan on, että en halua naista, jolla on lapsia ennestään kun niitä ei ole minullakaan, eikä välttis tarttis tullakkaan. Jokatapauksessa poistin tuon maininnan sen jälkeen, ettei vaan tule kelleen paha mieli sen vuoks.


      • Anonyymi

        Asia on just niin! Mutta ei se riitä vaikka olisi hyvässä kunnossa. Kyse on nettideittailusta jossa on oltava kaavamainen ja ennalta opeteltu käytös, persoonallisuus ym. näkyy sitten kasvotusten. Turha panostaa viesteihin liikaa, heittää mieluummin jotain kevyttä sontaa. Itse en oo vaan koskaan jaksanut opetella tollaista.


    • mies8376242

      En ihan ymmärrä miten kukaan mies edes viitsii käyttää näitä deittisivuja ja tuhlata aikaansa niissä. Itse ihan huvikseen kokeilin tätä happypancakea. Lähetin paljon viestejä naisille jne. Suurinta osaa viesteistä ei edes avattu. Puhumattakaan siitä, että nainen olisi vaivautunut vierailemaan profiisissa. Ulkonäössäkään ei pitäisi olla hirveästi vikaa, kun tulee noita flirttejäkin vielä tässä iässäkin in real life.

      Ihan vammasta touhua ja ihan kummallisia naisia. Huono mieli vain jäi koko touhusta,,,

    • sdvsdvg

      En ihmettele ollenkaan, nääs kun samat tyypit tuppaa olemaan vähän joka deittipalvelussa, joten ei se flaksi palvelua vaihtamalla parane. Pancakessa vaan alkaa kyrsimään enemmän, kun siellä näkee milloin lähettämäni viesti on luettu joten naiset ei voi millään selitellä sitä vastaamattomuuttaan.

      • TurhapuroU

        Samaa olen joskus ihmetellyt, kun eivät varmaan osaa antaa yhteystietojaan oikealle kumppanille ja nettideittaillakin sitten vaikka millä välineillä. Ja myös lukea viestinsä kunnes poistaa profiilin.
        Itselleni on joku joskus halunnut samana päivänäkin jo ottaa yhteyttä maililla, WhatsAppissa ja Skypessäkin.
        Muuallakin yhteystiedot ovat joko tulleet tai sitten ihan turha on ollut viestitellessäkin.


    • ap__

      Haha.. Sattumalta tulin tänne pyörähtään ja hokasin, et täähän oli meikäläisen settiä:D
      Toistavuotta menny ja ei tosiaan edelleenkään yhtäkään treffiä ole saanu aikaseks pannukakun kautta. Aivan kuollutta jengiä.

    • miesyli40v

      Itse kävin juuri tänään melkein vuoden jälkeen katsomassa meininkiä ja samat naisethan (PK-seutu ja oma ikäryhmä) siellä suurinpiirtein oli kuin silloin vuosi sitten. Ja monet noista naisista vieläpä online tai kirjautuneet viimeksi tänään. Mitäköhän nämä naiset oikein siellä puuhaavat vuodesta toiseen?

      • ap__

        Vaikee sanoo, mutta tulee mieleen yks asia..Arvaatko mikä?
        Veikkaan, että vastailevat lähinnä näille, jotka tarjoavat eniten, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        Se on sitä ns. salamyyntiä nätissä karkkipaperissa.


      • kyläkauppias76

        Ikätoiveet näissä kuitenkin näyttävät olevan, että itse tarjoavat maksua.


      • Anonyymi
        ap__ kirjoitti:

        Vaikee sanoo, mutta tulee mieleen yks asia..Arvaatko mikä?
        Veikkaan, että vastailevat lähinnä näille, jotka tarjoavat eniten, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        Se on sitä ns. salamyyntiä nätissä karkkipaperissa.

        Lopeta huumeiden veto, niin harhat katoaa.


    • ex-happypancake

      Kun tätä purnausta lukee niin ettekö työ hyvät immeiset tajua..ei ne vaan toimi tämmöset treffisivustot :D Ja järkikin sen sanoo. Jos niiden armoille on heittäytynyt niin moro! Montakohan peukkua tulis tälle viestille jos kysäsen kuka on sen oikean muualta löytänyt?

      • jasonjason52

        Kaikki muut sivut ovat parempia nettideittailun aloitukseen, vaikka olisi mikäkin palikkakerho. Oma kokemus.
        Yhteistä ne palikat ja kaikesta muusta löytää tarvittavan erilaisen sovittaakseen palikat yhteen.


    • haluan_pois

      Miten hitossa tuolta uusilta sivuilta saa profiilin piiloon??? Piilottamiskohta löytyy, mutta ei liiku kirveelläkään tuo liu'utus, että saisin profiilini piiloon!

      • Xyyyyyy

        Toimiihan se ihan hyvin, et vaan osaa🙂


    • nainen57vuotta

      Viimeisen uudistuksen jälkeen sivustosta tuli tosi omituinen. En ehkä osaa käyttää mutta silti...yhtään tapahtumaa ei ole olut sen koommin vaikka sitä ennen oli aika vilkastakin yhteydenottoa puolin ja toisin . Tai sit oon vaan yksinkertaisesti liian vanha palveluun.

    • logout

      Mistä kohtaa tuosta uudesta versiosta löytyy uloskirjautumisnappi? Entä haku?

    • kooopa
    • Kokemusasiantuntija12345

      En ehkä syytä deittisivuja itsessään silleen... Mut vtun ärsyttävää myös et aina ku juttelee jollekin/saa yhteyden niin ennemmin tai myöhemmin se katkeaa. Tää on hyvin tyypillistä ensin jutellaan pitkäänkin, mut sit yhteyden otto vähenee. Yhellekki muijalle tinderissä kirjottelin vaikutti mukavalta, mut sit viikkoja laitoin viestei miten menee ku ei oo kuulunu ei vastata ei. Poistin menee. En mä jaksa ykspuolista keskustelua... Onko tämä joku nykyajan trendi muijilta?

    • Happyp

      Omalla kohdallani pancake toimi hyvin sen jälkeen, kun lisäsin sinne itsestäni kertovan profiilitekstin ja muutaman hyvälaatuisen kuvan. Sain monia viestejä ja muutamien kanssa keskustelimme pidempään.

      Sain aika paljon viestejä ja vastasin lopulta vain niille, jotka olivat nähneet vaivaa viestin kirjoittamisen eteen tai joilta löytyi hyvä, kyseistä henkilöä kuvaava profiiliteksti.

      Niiden kohdalla, joiden profiilista ei löydy paljon muuta kuin nimimerkki ja lähestyminen on samalla luokkaa ”moi”, homma ei mielestäni paljon eroa Tinderistä

      Ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon pancake tai vastaavien suhteen, vaan panostaa sinusta itsestäsi positiivisesti kertovan profiilin kirjoittamiseen

      • Anonyymi

        Juuri näin.

        No pain, no gain pätee tässäkin asiassa.


    • sporttikundi__

      Aloittaja täällä edelleen..
      Yhä vaan menen sinkkuna. Haluaisko joku sporttityttö tutustua sähkiksen kautta?
      Nää deitti palstat ei ole minua varten..En tykkää, että kirjotellaan samaan aikaan monien kanssa, eikä osata keskittyä yhtee kerrallaan. En tykkää en.

    • Bqueen

      Ehdin olla parisen päivää linjoilla. Osa kuvitteli hieman liikoja itsestään. En tosin ilmossa kertonu olevani yh avioliiton kariutumisen takia. Mutta kerroin asiasta kun juttelut eteni. Ja löysin kumppanin joka ei näe minua 'epätoivoisena yh:na' vaan naisena joka on kaunis kaikin puolin. Kemiat kohtasivat hyvin.

    • Anonyymi

      Oliko sulla paljon vaatimuksia, annoitko rehellisen ja asiallisen kuvan itsestäsi.
      Mä itse en ainakaan halua olla yhteydessä jos heti sanotaan meille vai teille. Kyllä tapaaminen pitää tapahtua jossain kahvilassa ym.paikassa. sitten jos kovin kehuu itseä ei kiitos. Eikä myöskään tyrkky.
      Ihmettelen jos on asiallinen profiili niin ei oteta yhteyttä.

    • Anonyymi

      En tiedä mikä kirous minulla on tuon sivuston suhteen mutta mulla on ollut profiili siellä aktiivisena varmaan yli 3 vuotta ja sinä aikana en ole kertaakaan päässyt treffeille.
      Tämä ei sinällään ole varmaan tavismiehelle mitenkään erikoista mutta tinderistä olen päässyt samassa ajassa treffeille 55 kertaa.

      • Anonyymi

        Sinäänsä luotettava palvelu jos joutuu 55 kertaa deittailemaan.
        Oliko sulla paljon vaatimuksia, annoitko rehellisen ja asiallisen kuvan itsestäsi.
        Mä paskannan tindereiden päälle rahastusta ja rumia kuvia!


    • Anonyymi

      Siis mikä tää Treffit.suomi24:n Treffit Plus rahastus on? Eli kun yrität laittaa viestin niin tulee ilmoitus että liity ensin Treffit Plus jäseneksi.

      Ikinä en latia laittaisi S24:ään, koska se on ollut jo 15 vuotta synkimmistä saiteista.

      Mielummin muutamat eurot lisää ja joku parempi mesta.

      "Pitäkööt tunkkinsa"

      • Anonyymi

        Jep ei centtikään treffiplussaan ei kannata kun ei hyödytä yhtään.Paska sivusto koko suoli24.Täynnä keski-ikäisiä libidonsa menetteneitä tanttoja.Ei kukaan halua mitään tai ketään.Koko sivu suoraan syvältä perseestä.


    • Anonyymi

      Täysin paska deitti ,mitkään salasanat eivät aukaise vaikka ne olisi kust kirjoitettu esim .ankka ,niin kun yritä ei mene läpi joudut antamaan tietojasi ja ne kerää maksuja tällä tavalla .Sikamainen deitti niin että älkää ihmeessä käyttäkö !

    • Anonyymi

      Ei kovin hyvin mene. Kirjauduin kyseiseen palveluun ja nyt vuorokausi etten ole päässyt kirjautumaan palveluun ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kusetussivusto kuten kaikki muutkin, ei löydy seuraa edes naiselle

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ukkomiehet pörrää ja etsii jännitystä elämäänsä.


    • Anonyymi

      Naisena saan joko mitäänsanomattomia "moi" viestejä, vonkausviestejä tai sitten ei ole mitään yhteistä. Ei siis yhtikäs mitään.
      Joku etsi ilmaista työvoimaa, sisäkköä, piikaa ja *****. Antamatta itse mitään.
      Osa etsii seksifantasioihinsa toista osapuolta, ymmärtämättä että toisessa päässä on oikea ihminen, eikä mikään p*rnotähti. Pervopervoja ja pelkkää seksiä etsiviä jonkun verran. Joku yritti myydä minulle autoaan, se oli lievimmästä päästä.
      Juuri kukaan ei lue profiilia, eli tuntuu aika turhalta siihen panostaa.
      Ghostaamista, valehtelua tapahtuu myös. Ei välttämättä ole tapoja ollenkaan.
      Oksettavia viestejä tulee myös, siksi harkitsen Pannariltakin poistumista.
      Vanhat papparaiset myös kokeilevat käykö flaksi ja ikäeroa tyyliin yli 20 vuotta.
      (Suoli24.lla ei ole juuri ketään enää, paitsi vanhat pervot.)

      Hypergamia-teoreetikolle sanon että ketään en ole tuolta p*nnut koska etsin parisuhdetta, mutta sitä ei tuolta Pannaristakaan ei tunnu löytyvän.
      Uskoisin että naisia on siksi hyvin vähän deittisaiteilla, koska ihan perverssejä viestejä tulee toisinaan ja se on kuvottavaa. Harva nainen haluaa jotain random tyyppejä tai alkaa täyttelemään toisen mahdottomia vaatimuksia tai leikkimään jonkun tuntemattoman miehen fantasioitten mukaan.

      En tiedä missä normaalit ihmiset piileksivät.

    • No kyllä se ihan on vika profiilissa tai kuvissa, jos viestiä ei tule. Itselle tulee jatkuvasti yhteydenottoja. Mutta olenkin panostanut profiilini mitä samaa ei voi sanoa kaikista. T. Tyytyväinen Nainen

      • Anonyymi

        Tai sitten profiilisi on sellainen että olet "helppo nakki'"?


    • Anonyymi

      Kuullostaa tutulta. Ja maksullinen e-kontakti on yhtä paska. Ovat itse myöntäneet että vasta 3 vuoden kirjautumisen jälkeen profiili poistuu. Täyttä kusetusta.

    • Anonyymi

      Aivan paska saitti. Naiset samat, ja kun laitat viestin niin vastausta ei kuulu. Täällä jos missä on feikkiprofiileja.

    • Anonyymi

      Kukahan omistaa Happypancaken?

      • Anonyymi

        Jos kyseessä on HAPPY PANCAKE AB y-tunnuksella 3160794-8 niin ulkomainen.
        Ja jos näin niin AB viittaa Ruotsiin.

        PS. ja niinhän tuo taitanee olla muutaman Google haun jälkeen.


    • Anonyymi

      Miehille on huomattavasti tiukemmat kriteerit profiilikuvan suhteen. Naisilla kelpaa selin sadan metrin päästä pimeessä otettu kuva, miehillä ei mikään.

    • Anonyymi

      Etsin seksi seuraa

      • Anonyymi

        No varmaan löydät


    • Anonyymi

      Ja nyt ei pääse edes kirjautumaan tilille, kun ilmoittaa, että huono portti. Varmaan joku mainos, joka myy jotain uutta juttua

    • Anonyymi

      näkyy kaatuneen koko sivusto

      • Anonyymi

        Pannarin ylläpidolta tuli seuraavanlainen viesti kun asiaa kyselin;

        "Palvelussa on tällä hetkellä tilapäinen vika jota korjaamme parhaillaan. Jos haluat päästä palveluun, voit käyttää HappyPancake sovellusta joka löytyy Apple sekä Playstoresta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannarin ylläpidolta tuli seuraavanlainen viesti kun asiaa kyselin;

        "Palvelussa on tällä hetkellä tilapäinen vika jota korjaamme parhaillaan. Jos haluat päästä palveluun, voit käyttää HappyPancake sovellusta joka löytyy Apple sekä Playstoresta"

        Muuttunut ainakin siten jossain vaiheessa että rekisteröityminen sähköpostiosoitteella ei ole tällä hetkellä mahdollista. Ainoastaan puhelinnumerolla ja facebook tunnuksell.


    • Anonyymi

      Eiköhän olisi parempi jos ihmisille järjestettäis tapahtumia niin kohd0attais livenä. Minä en enää edes tedä miten ihmisiin tutustutaan. Valehtelu on vallannut alaa.

    • Anonyymi

      Ei pääse kirjautumaan kodi on oikein.

    • Anonyymi

      Minun kokemukseni mukaan deittisivun miehet ei tarvii naisystävää vaan naisen jonka kanssa voi keskustella heidän mulkusta ja minun tisseistä tai perseestä. Useilla parisuhde olemassa.

    • Anonyymi

      On siellä kyllä parhaat päivät nähneet omien vaatimuksien kanssa, "nuorekas" joo o...samat harput hakee nuorempaa seuraa ja tasokasta raitista jne...en koskisi edes näppylähanskat kädessä . Ei ole ihme et ukko lähtenyt, karmeen näköisiä , mutta omasta mielestä niin "kauniita", ei toi peili näköjään eräillä oikeen toimi?

      • Anonyymi

        Samat tavisnaiset jokaisessa sovelluksessa etsimässä omaa salihirmu alfaa joka pannut kaikkia kylän naisia. Siinä varsinainen kiertopalkinto jolla tautia pukkaa mutta ei haittaa koska se on vaan jännää.


      • Anonyymi

        Totta turiset! Keski-ikäiset ryvettyneet naiset toimivat internetissa anonyymisti kuin natsit valikoiden (muka) miehiä oman halunsa mukaan. Mä ymmärrän että hyvännäköinen nainen voi valkata miehen lähes oman makunsa mukaan. Mutta nää tyypit eivät voi kun ei ulkonäkö yksinkertaisesti riitä.


    • Anonyymi

      Viisi-kuusikymppisten hirviögallerioita taitaa olla kaikki ilmaiset nettideittisaitit.

      Tinderissä olet kuin kaupan alelaarissa, ihan perseestä.
      Ainoat jotka sinusta ovat kiinnostuneita ovat jotenkin pimeitä, kolmen lapsen "elämä järjestyksessä enkä etsi seksiä" -naisia tai sitten aivan tolkuttomia hylkeitä - tai jopa valaita.

      Kengät jalkaan ja ovesta ulos. Todellisuus on tuolla ulkona, siellä voi ensivaikutelman perusteella jo tehdä päätöksen, yrittääkö vai eikö.

      Taatusti osuu paremmin kohdalleen kuin sata nettiprofiilia kokeilemalla....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe