Raili, kuinka selität tämän taas paremminpäin....

NuuskaMinttunen

Tuksu julkaissut uuden kuvan Bellasta....
https://www.instagram.com/p/BELlYNIiylA/?hl=fi

Kun niin olet jatkuvasti haukkunut Jassun koirien uudelleen sijoitukset, niin nyt oikeasti kiinnostaa tietää, että kuinka on mahdollista, että SINUN neuvojesi mukaan jatkosijoitettu koira palautetaan sitten omistajalleen....
Eli SINUN mukaasi se ei edes ole mahdollista.....

Kuinkas tässä nyt näin kävi?
Voitko etsiä syntipukit asiaan nyt jostain?
Huvittavinta on, että väärässä olit taas.....
Mites sille AVIn keissille kuuluu?
Ei vissiin mitään.....

105

2439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhjäarpaseon

      Raili on ääliö, josta ei oikeasti kannata välittää...tyhjä konjakkitynnyri se kolisee....mutta näytöt on tasan nolla, ollut aina...suutaan se osaa lämpimikseen piäksää...siihen jää.
      Niin, joo..ja Jasminea haukkua aina tilaisuuden tulen....tosin Jasmine on saanut paljon enemmän aikaan kuin tämä Raili ikinä.....mutta yrittää se jaksaaa..mollata siis....

      • voisentään

        Jasmine käy vielä sitä elämän koulua,hyvää sellaista,
        toisin kuin vetelys siskonsa.


      • huhuhuuuh

    • Papsun_sperma

      Keskittykää Jasso, Johanna on mennyt!

    • PerusRailia

      Älkää kohdelko Railia liian ankarasti! Voi vielä tehdä saman mitä verkostomarkkinointi foorumilla, lähtee ovet paukkuen ja vaihtaa nimimerkin. Ketäs sitten syyttelette ...

      • Äläpäs taas ammattivalehtelija puhu palturia. Olin niin verkostomarkkinointi- kuin myös talousrikosforumilla monta monituista vuotta AdaFlinkinä ja myöhemmin RailiSuomisena.

        Verkostomarkkinoitiforumilta erotettiin omaksi forumiksi talousrikosforumi kait siitä syystä, kun herkkähipiäiset verkostohemmot (lue; hörhöt) vinkuivat, että he ovat rehelllisiä ja niin maan perin pohjin lakia noudattava kus..., offshore... siis yrityksiä, että emme suvaitse olla yhdessä talousrikollisten kanssa. Joten jouduin keskittymään tuolloin lemppariaiheeseeni, eli talousrikokset. Verkostomarkkinoijat ovat jotenkein sellaisia reppanoita, mutta oikeissa talousrikoksissa on riittänyt haastetta jo pitkään.

        Talousrikokset ja verkostomarkkinointi kulkevat käsikädessä ja niitä on joskus vaikeaa erottaa toisistaan (vrt. SkyBiz, VGG, WGI, GiiClub, WinClub, WinCapita, LW8, yms. yms. sadat vastaavat) verkostohemmojen kehittelemät kusetukset.


      • jamitäänettevoi

        Joo, adaflinkkinä olet sekoillut muuallakin....ja aina muita syyttelemässä.
        Ja mittään et muuten voi!

        niinhän se meni??!!?


      • ketäyritätkusettaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Äläpäs taas ammattivalehtelija puhu palturia. Olin niin verkostomarkkinointi- kuin myös talousrikosforumilla monta monituista vuotta AdaFlinkinä ja myöhemmin RailiSuomisena.

        Verkostomarkkinoitiforumilta erotettiin omaksi forumiksi talousrikosforumi kait siitä syystä, kun herkkähipiäiset verkostohemmot (lue; hörhöt) vinkuivat, että he ovat rehelllisiä ja niin maan perin pohjin lakia noudattava kus..., offshore... siis yrityksiä, että emme suvaitse olla yhdessä talousrikollisten kanssa. Joten jouduin keskittymään tuolloin lemppariaiheeseeni, eli talousrikokset. Verkostomarkkinoijat ovat jotenkein sellaisia reppanoita, mutta oikeissa talousrikoksissa on riittänyt haastetta jo pitkään.

        Talousrikokset ja verkostomarkkinointi kulkevat käsikädessä ja niitä on joskus vaikeaa erottaa toisistaan (vrt. SkyBiz, VGG, WGI, GiiClub, WinClub, WinCapita, LW8, yms. yms. sadat vastaavat) verkostohemmojen kehittelemät kusetukset.

        Ja seli seli taas. Pidätkö ihan tosissasi itseäsi jonkinlaisena talousrikoksien asiantuntijana? Jo on mummolla otsaa! Puhuisit joskus totta ja sanoisit rehellisesti että sinut bannattiin tuolta kyseiseltä foorumilta. Otit siitä nokkiisi ja jonkun aikaa haavoja nuoltuasi tekaisit uuden nikin ja tulit tänne hörhöilemään. Täältä löysit uuden lemppariaiheen eli Tukiaisen koirat.


      • ketäyritätkusettaa kirjoitti:

        Ja seli seli taas. Pidätkö ihan tosissasi itseäsi jonkinlaisena talousrikoksien asiantuntijana? Jo on mummolla otsaa! Puhuisit joskus totta ja sanoisit rehellisesti että sinut bannattiin tuolta kyseiseltä foorumilta. Otit siitä nokkiisi ja jonkun aikaa haavoja nuoltuasi tekaisit uuden nikin ja tulit tänne hörhöilemään. Täältä löysit uuden lemppariaiheen eli Tukiaisen koirat.

        Siellä on taas se järjenjättiläinen herännyt uuteen aamuun.


      • taasparemminpäin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Siellä on taas se järjenjättiläinen herännyt uuteen aamuun.

        Milloin saan nikkini (AdaFlink) ja oman ristimänimeni (RailiSuominen) takaisin? Miksi en saa kirjoittaa rekatulla nikilläni (AdaFlink) ja ihka oikeella nimelläni (RailiSuominen)?

        Ja mitaan ette voi...


      • taasparemminpäin kirjoitti:

        Milloin saan nikkini (AdaFlink) ja oman ristimänimeni (RailiSuominen) takaisin? Miksi en saa kirjoittaa rekatulla nikilläni (AdaFlink) ja ihka oikeella nimelläni (RailiSuominen)?

        Ja mitaan ette voi...

        Mä en enää yhtään ihmettele sitä, että sä olet hakasahtanut verkostohörhöilyyn.


      • jokutoinenkin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mä en enää yhtään ihmettele sitä, että sä olet hakasahtanut verkostohörhöilyyn.

        Mitä sinä Raili muiden haksahtamista ihmettelet. Haksahdithan sinä itsekin kun totuudessa pysytään.


    • Mitä tuosta kuvasta pitäisi kommentoida? Siinä on Johanna ja mopsi. Kertooko tuo kuva yhtään mitään mm. omistussuhteista yms.? Ei ainakaan mulle kerro.

      • EnUskoMinäkään

        Aivan.
        Missä on yhteiskuva kaikista koirista?
        En usko tota koiraa Bellaksi.
        Kuvat otettu ulkona (takki päällä), mutta kuvat Angelista on otettu Albäärtillä (sama paita/kaapu).
        Miksei kaikkia koiria otettu mukaan esim. siihen sohvakuvaan?
        Hyvin olis kolme pientä koiraa samaan kuvaan mahtunut.....


      • onseBella

        On se mhymyn mukaan bella. bonzolla on eri naama....
        Eihän raili mitään sano, kun tietää, että metsään menee kuitenkin.....
        AVI tutkii HESYn juttua melkein 10 vuotta, meinaako toi ääliö oikeasti, että joku jossun koiranhoito hoidellaan nopeammin...kun raili niin käskee ja määrää....tuskin.


      • onseBella kirjoitti:

        On se mhymyn mukaan bella. bonzolla on eri naama....
        Eihän raili mitään sano, kun tietää, että metsään menee kuitenkin.....
        AVI tutkii HESYn juttua melkein 10 vuotta, meinaako toi ääliö oikeasti, että joku jossun koiranhoito hoidellaan nopeammin...kun raili niin käskee ja määrää....tuskin.

        Voi kuvassa oleva mopsi olla ihan hyvin Bella, mutta kuva ei siitä huolimati kerro yhtään mitään muuta, kuin että Bella on Johannan pokkosessa. Ei kuva kerro mitään luovutuksesta tai omistajuudesta.

        Eiköhän Johanna olisi pitänyt kovan metelin siitä, että paljonko koiran lunastaminen maksoi, jos oikeesti olisi itselleen sen käynyt lunastamassa. Tuossa hetkessä saattaa hyvinkin olla kuvattuna "jäähyväiset" ja Bella on ollut matkalla uuteen kotiinsa. Noin ainakin mieluusti asian näkisin.

        Noi Johannan koirakuviot eivät vaan ole niin yksinkertaisia siitä syystä, että koiria on ostettu milloin kenenkin nimiin, joten siksi saattaa toi luovutuskin olla hieman kinkkinen tilanne. Joissain tilanteissa saatetaan joutua hakemaan sen kymmenen allekirjoitusta ja asiakirjaa luovutettaessa.


    • RailiWho

      Kuka tämä kyseinen Raili on josta tässä kirjoitellaan? Jos kyseessä on se Tuksun ennustaja niin ei kyllä ole kaiketi minkään tason julkkis.

      • tyhjäntynnyri

        Täysi tyhjäpää eläkeläinen joka jaakaa Tuksua sen koirista. Mitään ei ole saanut aikaiseksi, mutta Jasminen se osaa haukkua...vaikka Jassu sai yhden erän koirista parempiin oloihin.
        Tyhjätynnyri tämä raili ja thats it.....
        Nytkin on SUUREN luokan kantelut tehtaillut AVIin...sieltä tuskin saadaan mitään päätöstä tälle...mutta antaa sen yrittää, voihan taas kehua täällä noita kovia aikaansaannoksiaan :)


      • AsiaRatkaisee
        tyhjäntynnyri kirjoitti:

        Täysi tyhjäpää eläkeläinen joka jaakaa Tuksua sen koirista. Mitään ei ole saanut aikaiseksi, mutta Jasminen se osaa haukkua...vaikka Jassu sai yhden erän koirista parempiin oloihin.
        Tyhjätynnyri tämä raili ja thats it.....
        Nytkin on SUUREN luokan kantelut tehtaillut AVIin...sieltä tuskin saadaan mitään päätöstä tälle...mutta antaa sen yrittää, voihan taas kehua täällä noita kovia aikaansaannoksiaan :)

        Mun mielestä on hyvä että edes joku yrittää saada koirat pois tuksulta, olkoot se sitten vaikka Raili tai Jasmin.
        Vaikka itse en pahemmin välitä kummastakaan .... mutta asia ratkaisee.


      • LopullinenRatkaisu
        AsiaRatkaisee kirjoitti:

        Mun mielestä on hyvä että edes joku yrittää saada koirat pois tuksulta, olkoot se sitten vaikka Raili tai Jasmin.
        Vaikka itse en pahemmin välitä kummastakaan .... mutta asia ratkaisee.

        Yrittihän Raili saada Tuksulta koiria jopa rahalla mutta Tuksu laittoi mummolle luun kurkkuun. Railin ego sai kovan kolauksen ja se teki täyskäännöksen, nyt se nuolee Tuksua kieli ruskeana. Sellainen on tämä Raili.


      • AsiaTodellakinRatkaisee
        LopullinenRatkaisu kirjoitti:

        Yrittihän Raili saada Tuksulta koiria jopa rahalla mutta Tuksu laittoi mummolle luun kurkkuun. Railin ego sai kovan kolauksen ja se teki täyskäännöksen, nyt se nuolee Tuksua kieli ruskeana. Sellainen on tämä Raili.

        Joo, muistan keissin...kova oli uho ja sitten alkoi tulla niitä ehtoja, piti tulla toimeen oman koiran kanssa, ei sitä, ei tätä...
        Toi akka on niin helvetin tyhjä arpa kuin olla ja voi.
        Mutta voi ziisus, kun Jasminea se jaksaa haukkua.Jasminea, joka on saanut koirat pois.
        Ei sillä ole mitään merkitystä, kun takertuu toissijaisiin asioihin...kertoo todella paljon railin motiiveista. Viis siitä että koirat saatiin pois, VÄÄRÄ ihminen sai ne pois.
        Olisi pitänyt olla tämä eläkeläismummo, niin olisi täällä saanut paistatella glooriassa....
        Mutta hyvä haukkua sitä ainoaa, joka on oikeasti yhden lauman pelastanut.
        Sellainen omankilpensäkiillottaja tämä railielkku on...
        Oksettava paska se on....


      • AsiaTodellakinRatkaisee kirjoitti:

        Joo, muistan keissin...kova oli uho ja sitten alkoi tulla niitä ehtoja, piti tulla toimeen oman koiran kanssa, ei sitä, ei tätä...
        Toi akka on niin helvetin tyhjä arpa kuin olla ja voi.
        Mutta voi ziisus, kun Jasminea se jaksaa haukkua.Jasminea, joka on saanut koirat pois.
        Ei sillä ole mitään merkitystä, kun takertuu toissijaisiin asioihin...kertoo todella paljon railin motiiveista. Viis siitä että koirat saatiin pois, VÄÄRÄ ihminen sai ne pois.
        Olisi pitänyt olla tämä eläkeläismummo, niin olisi täällä saanut paistatella glooriassa....
        Mutta hyvä haukkua sitä ainoaa, joka on oikeasti yhden lauman pelastanut.
        Sellainen omankilpensäkiillottaja tämä railielkku on...
        Oksettava paska se on....

        Edelleenkin Jasminan omatoimisten tekojen jälkeen Johannalla on ollut äkkipäätä laskettuna seitsemän koiraa. Jasmina teki aivan oikein, kun piti huolta potsista ja koirista, mutta Jasmina teki siinä suuren virheen, kun ei ollut yhteydessä viranomaisiin. Miksi hän ei ottanut yhteyttä viranomaisiin?


      • äkkipäätäajateltuna
        RailiSuominen kirjoitti:

        Edelleenkin Jasminan omatoimisten tekojen jälkeen Johannalla on ollut äkkipäätä laskettuna seitsemän koiraa. Jasmina teki aivan oikein, kun piti huolta potsista ja koirista, mutta Jasmina teki siinä suuren virheen, kun ei ollut yhteydessä viranomaisiin. Miksi hän ei ottanut yhteyttä viranomaisiin?

        Vielä suuremman virheen teki kun ei ottanut yhteyttä Raili Suomiseen, foorumin kaikkitietävään valtiattareen. Miksi sinä et ole ottanut yhteyttä viranomaisiin?


      • Älätaasyritä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Edelleenkin Jasminan omatoimisten tekojen jälkeen Johannalla on ollut äkkipäätä laskettuna seitsemän koiraa. Jasmina teki aivan oikein, kun piti huolta potsista ja koirista, mutta Jasmina teki siinä suuren virheen, kun ei ollut yhteydessä viranomaisiin. Miksi hän ei ottanut yhteyttä viranomaisiin?

        Kyllä sua ottaa päähän kun et saa kunniaa itsellesi nyt millään tuosta koirajutusta.
        Kiukuttaahan se. Eläkeläismummoa jonka päiväduuni menee juoruja lukiessa.....
        Säälittävää jos mikä.


      • äkkipäätäajateltuna kirjoitti:

        Vielä suuremman virheen teki kun ei ottanut yhteyttä Raili Suomiseen, foorumin kaikkitietävään valtiattareen. Miksi sinä et ole ottanut yhteyttä viranomaisiin?

        Mistä sinä voit tietää, jotta mihin/keihin olen ottanut yhteyttä Johannan koira-asioissa? Sua vaan ärsyttää suunnattomasti se, etten kerro ja lallattele kaikkea täällä.


      • jokutietää
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mistä sinä voit tietää, jotta mihin/keihin olen ottanut yhteyttä Johannan koira-asioissa? Sua vaan ärsyttää suunnattomasti se, etten kerro ja lallattele kaikkea täällä.

        Neljä vuotta sitten tarjosit Hilmasta Tuksulle 500 euroa. Muistatko vielä kuka lallatteli asiasta täällä?


      • alkaataashuvittamaan
        jokutietää kirjoitti:

        Neljä vuotta sitten tarjosit Hilmasta Tuksulle 500 euroa. Muistatko vielä kuka lallatteli asiasta täällä?

        No kyseisessä "tarjouksessa" ei ollut takana mitään muuta kuin se että Raili kaipasi vain itse huomiota.

        Tarinoihan Raili aikoinaan että häntä on pyydetty oikein tv ohjelmaan puhumaan asiantuntijana WinCapitasta. Täyttä sepitystä koko stoori.

        Älkää uskoko kaikkea mitä Raili teille suoltaa.


      • doggstate
        alkaataashuvittamaan kirjoitti:

        No kyseisessä "tarjouksessa" ei ollut takana mitään muuta kuin se että Raili kaipasi vain itse huomiota.

        Tarinoihan Raili aikoinaan että häntä on pyydetty oikein tv ohjelmaan puhumaan asiantuntijana WinCapitasta. Täyttä sepitystä koko stoori.

        Älkää uskoko kaikkea mitä Raili teille suoltaa.

        Mikä ohjelma mahtoi olla kyseessä?


      • huomionhaku
        alkaataashuvittamaan kirjoitti:

        No kyseisessä "tarjouksessa" ei ollut takana mitään muuta kuin se että Raili kaipasi vain itse huomiota.

        Tarinoihan Raili aikoinaan että häntä on pyydetty oikein tv ohjelmaan puhumaan asiantuntijana WinCapitasta. Täyttä sepitystä koko stoori.

        Älkää uskoko kaikkea mitä Raili teille suoltaa.

        Melkoista huomionhakuisuutta oli Railin wincapita tarinointikin


      • LoogistaWatsonLoogista
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mistä sinä voit tietää, jotta mihin/keihin olen ottanut yhteyttä Johannan koira-asioissa? Sua vaan ärsyttää suunnattomasti se, etten kerro ja lallattele kaikkea täällä.

        Sä lallattelet kaiken ulos huomionkipeydessäsi....
        Niin kova tarve on täältä saada kiitosta ja pääntaputusta, että kerrot kyllä oleellisen...ja ne mitä et kerro, et ole tehnyt...muuten kuka vaan voi väittää, että mun tekosia, kun jotain tapahtuukin.
        Mä tiedän kyllä, että jos olet terveysviranomaisiin ottanut yhteyttä, niin idea tuli kyllä alunperin multa...se vinkki nimittäin on toiminut ainakin mun talossa ja sähän et jätä yhtään tilaisuutta käyttämästä, jos sillä vaan voit kilpees kiilloitella.....


      • LoogistaWatsonLoogista kirjoitti:

        Sä lallattelet kaiken ulos huomionkipeydessäsi....
        Niin kova tarve on täältä saada kiitosta ja pääntaputusta, että kerrot kyllä oleellisen...ja ne mitä et kerro, et ole tehnyt...muuten kuka vaan voi väittää, että mun tekosia, kun jotain tapahtuukin.
        Mä tiedän kyllä, että jos olet terveysviranomaisiin ottanut yhteyttä, niin idea tuli kyllä alunperin multa...se vinkki nimittäin on toiminut ainakin mun talossa ja sähän et jätä yhtään tilaisuutta käyttämästä, jos sillä vaan voit kilpees kiilloitella.....

        En ymmärrä kirjoitustasi.


      • yritäedes
        RailiSuominen kirjoitti:

        En ymmärrä kirjoitustasi.

        Taitaa olla pikemminkin niin että et halua ymmärtää kun jäit rysän päältä kiinni ...


      • yritäedes kirjoitti:

        Taitaa olla pikemminkin niin että et halua ymmärtää kun jäit rysän päältä kiinni ...

        No en oikeesti ymmärrä. En ole ollut yhteydessä yhteenkään terveysviranomaiseen. Enkä edes ymmärrä, jotta miksi mun pitäisi heihin olla yhteydessä. Mulla ei ole mitään asiaa heille ja piste.


      • nytymmärsin
        RailiSuominen kirjoitti:

        No en oikeesti ymmärrä. En ole ollut yhteydessä yhteenkään terveysviranomaiseen. Enkä edes ymmärrä, jotta miksi mun pitäisi heihin olla yhteydessä. Mulla ei ole mitään asiaa heille ja piste.

        Tarkoitus oli varmaankin sanoa "yhteydessä viranomaisiin".


      • nytymmärsin kirjoitti:

        Tarkoitus oli varmaankin sanoa "yhteydessä viranomaisiin".

        Eikä ollut. Toi näätähörhö on vaan niin sekaisin päivät pitkät, että ei pysty erottamaan eläinsuojeluviranomaisia terveysviranomaisista.

        Hän sanoo näin:

        "Mä tiedän kyllä, että jos olet terveysviranomaisiin ottanut yhteyttä, niin idea tuli kyllä alunperin multa...se vinkki nimittäin on toiminut ainakin mun talossa ja sähän et jätä yhtään tilaisuutta käyttämästä, jos sillä vaan voit kilpees kiilloitella....."

        Hänellä lienee ollut taloyhtiössään joitain terveysongelmia ja terveysviranomaiset ovat käyneet paikalla ja saaneet ongelman ratkaistua. Mitäs pirua se hörhö sitten alkaa sotkemaan mun eläinsuojeluviranomaisten kanssa käymiin keskusteluihin terveysviranomaiset. Sekaisin se hörhö on.

        Ja piru vieköön tässä mitään kunniaa ja pään silityksiä kalastella. Yritän auttaa koiria ja samalla myös Johannaa.


      • onkohannoin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eikä ollut. Toi näätähörhö on vaan niin sekaisin päivät pitkät, että ei pysty erottamaan eläinsuojeluviranomaisia terveysviranomaisista.

        Hän sanoo näin:

        "Mä tiedän kyllä, että jos olet terveysviranomaisiin ottanut yhteyttä, niin idea tuli kyllä alunperin multa...se vinkki nimittäin on toiminut ainakin mun talossa ja sähän et jätä yhtään tilaisuutta käyttämästä, jos sillä vaan voit kilpees kiilloitella....."

        Hänellä lienee ollut taloyhtiössään joitain terveysongelmia ja terveysviranomaiset ovat käyneet paikalla ja saaneet ongelman ratkaistua. Mitäs pirua se hörhö sitten alkaa sotkemaan mun eläinsuojeluviranomaisten kanssa käymiin keskusteluihin terveysviranomaiset. Sekaisin se hörhö on.

        Ja piru vieköön tässä mitään kunniaa ja pään silityksiä kalastella. Yritän auttaa koiria ja samalla myös Johannaa.

        "Ja piru vieköön tässä mitään kunniaa ja pään silityksiä kalastella. Yritän auttaa koiria ja samalla myös Johannaa."

        Et ole kyllä tosissasi kun tuon sanot. Ihan samanlaista kunniaa olet nyt kalastelemassa kuin silloin WinCapitan hyvinä aikoina. Ajoit vaan silloin pahasti perseesi kantoon tietämättömyydelläsi. Niin on käymässä tässä Johannan avustusprojektissakin.


      • onkohannoin kirjoitti:

        "Ja piru vieköön tässä mitään kunniaa ja pään silityksiä kalastella. Yritän auttaa koiria ja samalla myös Johannaa."

        Et ole kyllä tosissasi kun tuon sanot. Ihan samanlaista kunniaa olet nyt kalastelemassa kuin silloin WinCapitan hyvinä aikoina. Ajoit vaan silloin pahasti perseesi kantoon tietämättömyydelläsi. Niin on käymässä tässä Johannan avustusprojektissakin.

        Missä olin Winkkari-asiassa väärässä?


      • onkohannoin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Missä olin Winkkari-asiassa väärässä?

        Onhan sulla ne postaukset winkkari-asiasta tallella koneellasi. Ala kahlata läpi niin kyllä sieltä löydät vastauksen kysymykseesi.


      • onkohannoin kirjoitti:

        Onhan sulla ne postaukset winkkari-asiasta tallella koneellasi. Ala kahlata läpi niin kyllä sieltä löydät vastauksen kysymykseesi.

        On mulla paljon tallella Winkkari-aineistoa ja KRP:n esitutkintamateriaaliakin löytyy viisi CD:llistä yksi korjaus-CD. Niin vaan meni melkoisen nappiin kirjoitukseni. Rahat lähtee valtiolle, kuten toitotinkin.

        Itä-Suomessakin kävi kusettajille perin (enkä tarkoita Ismoa) ikävästi. Näitä tällaisia uutisia on saanut lukea jo kyllästymiseen asti. Kusetus, mikä kusetus.

        http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Wincapitan-kakkosmiehille-ehdollista-vankeutta-maksettava-myös-yli-2-miljoonaa-valtiolle/760628?pwbi=f8994267400ff664088e5184b48acfc1


      • RailiSuominen kirjoitti:

        On mulla paljon tallella Winkkari-aineistoa ja KRP:n esitutkintamateriaaliakin löytyy viisi CD:llistä yksi korjaus-CD. Niin vaan meni melkoisen nappiin kirjoitukseni. Rahat lähtee valtiolle, kuten toitotinkin.

        Itä-Suomessakin kävi kusettajille perin (enkä tarkoita Ismoa) ikävästi. Näitä tällaisia uutisia on saanut lukea jo kyllästymiseen asti. Kusetus, mikä kusetus.

        http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Wincapitan-kakkosmiehille-ehdollista-vankeutta-maksettava-myös-yli-2-miljoonaa-valtiolle/760628?pwbi=f8994267400ff664088e5184b48acfc1

        Onnaiskohan linkittäminen nyt:

        http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Wincapitan-kakkosmiehille-ehdollista-vankeutta-maksettava-myös-yli-2-miljoonaa-valtiolle/760628?pwbi=f8994267400ff664088e5184b48acfc1


      • onkohannoin

      • onkohannoin kirjoitti:

        Ei onnannut sen enempää kuin vastauksen löytyminenkään ... vielä. Jatka yrittämistä.

        Vastaus on yksinkertainen ja helppo. Winkkari oli rikollista toimintaa, kuten sanoin jo vuonna jotain 2005-2006. Voi yrittää vänkäröidä vastaan vaikka kuinka ja paljon, mutta tuo on totuus. Sitä et sinäkään voi kiistää millään tavoin, joten tyydy vaan kohtaloosi.


      • liarLiarLIAR
        onkohannoin kirjoitti:

        "Ja piru vieköön tässä mitään kunniaa ja pään silityksiä kalastella. Yritän auttaa koiria ja samalla myös Johannaa."

        Et ole kyllä tosissasi kun tuon sanot. Ihan samanlaista kunniaa olet nyt kalastelemassa kuin silloin WinCapitan hyvinä aikoina. Ajoit vaan silloin pahasti perseesi kantoon tietämättömyydelläsi. Niin on käymässä tässä Johannan avustusprojektissakin.

        Glooriaa se täälläkin kalasetelee...ei enempää..ei vähempää....muuten ei olis Jasminellekaan niin käärmeissään...
        Jasmin 1- suoli0
        koirien pelastamisessa
        :)


      • vituttaakoNoinPaljon
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eikä ollut. Toi näätähörhö on vaan niin sekaisin päivät pitkät, että ei pysty erottamaan eläinsuojeluviranomaisia terveysviranomaisista.

        Hän sanoo näin:

        "Mä tiedän kyllä, että jos olet terveysviranomaisiin ottanut yhteyttä, niin idea tuli kyllä alunperin multa...se vinkki nimittäin on toiminut ainakin mun talossa ja sähän et jätä yhtään tilaisuutta käyttämästä, jos sillä vaan voit kilpees kiilloitella....."

        Hänellä lienee ollut taloyhtiössään joitain terveysongelmia ja terveysviranomaiset ovat käyneet paikalla ja saaneet ongelman ratkaistua. Mitäs pirua se hörhö sitten alkaa sotkemaan mun eläinsuojeluviranomaisten kanssa käymiin keskusteluihin terveysviranomaiset. Sekaisin se hörhö on.

        Ja piru vieköön tässä mitään kunniaa ja pään silityksiä kalastella. Yritän auttaa koiria ja samalla myös Johannaa.

        HEI
        Tämä hörhö nyt vaan tietää, että sulla on niin kovat himot noissa kilpensäkiilloituksissa, että käytät kyllä kaikki vinkit, mitä vaan eteen tulee.....
        Jos sulla on paskainen kämppä, niin elukat ja lapset sieltä ekaks pelastetaan...
        ja tuon tiedät vallan helkkarin hyvin..siinä tulee silloin samalla se eläinsuojelu aspekti mukaan..

        mutta leiki vaan tyhmää...sut käräytetään aina noista paskanjauhamisistas :)


      • liarLiarLIAR kirjoitti:

        Glooriaa se täälläkin kalasetelee...ei enempää..ei vähempää....muuten ei olis Jasminellekaan niin käärmeissään...
        Jasmin 1- suoli0
        koirien pelastamisessa
        :)

        Jasmina sai toiminnallaan Johannan hankkimaan 7 koiraa lisää.


      • vituttaakoNoinPaljon kirjoitti:

        HEI
        Tämä hörhö nyt vaan tietää, että sulla on niin kovat himot noissa kilpensäkiilloituksissa, että käytät kyllä kaikki vinkit, mitä vaan eteen tulee.....
        Jos sulla on paskainen kämppä, niin elukat ja lapset sieltä ekaks pelastetaan...
        ja tuon tiedät vallan helkkarin hyvin..siinä tulee silloin samalla se eläinsuojelu aspekti mukaan..

        mutta leiki vaan tyhmää...sut käräytetään aina noista paskanjauhamisistas :)

        Älä nyt hihojasi polta. Kalvosimesi käryää jo.

        Seli seli. Et ole selittämisen mestari, joten jätä selittäminen "paskat housuun turahtaessasi" muille. Sulla on kumma taipumus koittaa laittaa toisten suuhun sanoja/tekoja, mitä toinen ei ole edes sanonut/tehnyt. Sitä se teettää, kun lukee jotain tekstiä ja lukee siitä vaan joka toisen sanan ja siitäkin ymmärtää vaan osan.

        En ole missään sanonut saati sitten edes harkinnut ottaa terveysviranomaisiin yhteyttä. Mulla ei yksinkertaisesti ole tarvetta moiseen. Tuliko se nyt selväksi?


      • onkohannoin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Vastaus on yksinkertainen ja helppo. Winkkari oli rikollista toimintaa, kuten sanoin jo vuonna jotain 2005-2006. Voi yrittää vänkäröidä vastaan vaikka kuinka ja paljon, mutta tuo on totuus. Sitä et sinäkään voi kiistää millään tavoin, joten tyydy vaan kohtaloosi.

        Väärin meni taas Raili. Kukaan ei tässä ole väittänytkään että Winkkari ei olisi ollut rikollista toimintaa. Nuo vuosiluvut oli lähes oikein. Jatka yrittämistä.


      • onkohannoin kirjoitti:

        Väärin meni taas Raili. Kukaan ei tässä ole väittänytkään että Winkkari ei olisi ollut rikollista toimintaa. Nuo vuosiluvut oli lähes oikein. Jatka yrittämistä.

        Jos mun pitäisi alkaa tänne postaamaan jotain 10 000 viestiä, niin eihän siitä mitään tulisi. Sulle nekään eivät kelpaisi, vaan vaatisit aina jotain sellaista, mitä ei ole.

        Ja toisekseen keskustellaanko sua kiinnostavasta aiheesta sille tarkoitetulla talousrikosforumilla? Tää on julkkisten haukkumisforum ja ei kusetuksista täällä pitäisi keskustella ainakaan sillä mittakaavalla, mitä sinä haluat. Sähän voit aina sitten linkittää meidän keskustelusta tuloksia tänne tuolta talousrikosten puolelta, jos se sulle on niin tärkeää. Käykö tällainen järjestely?


      • onkohannoin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jos mun pitäisi alkaa tänne postaamaan jotain 10 000 viestiä, niin eihän siitä mitään tulisi. Sulle nekään eivät kelpaisi, vaan vaatisit aina jotain sellaista, mitä ei ole.

        Ja toisekseen keskustellaanko sua kiinnostavasta aiheesta sille tarkoitetulla talousrikosforumilla? Tää on julkkisten haukkumisforum ja ei kusetuksista täällä pitäisi keskustella ainakaan sillä mittakaavalla, mitä sinä haluat. Sähän voit aina sitten linkittää meidän keskustelusta tuloksia tänne tuolta talousrikosten puolelta, jos se sulle on niin tärkeää. Käykö tällainen järjestely?

        "Missä olin Winkkari-asiassa väärässä?"

        Sinä esitit kysymyksen ja minä vain kerroin mistä löydät vastauksen.

        Puhuttiin sinun kunnian kalastelusta ja Johannan koirista. Etköhän se ollut sinä joka tarttui sivulauseeseen ja aloit vaahtoamaan.

        Ikävä kyllä Raili sinä et järjestele kuka keskustelee, mitä ja missä.


      • onkohannoin kirjoitti:

        "Missä olin Winkkari-asiassa väärässä?"

        Sinä esitit kysymyksen ja minä vain kerroin mistä löydät vastauksen.

        Puhuttiin sinun kunnian kalastelusta ja Johannan koirista. Etköhän se ollut sinä joka tarttui sivulauseeseen ja aloit vaahtoamaan.

        Ikävä kyllä Raili sinä et järjestele kuka keskustelee, mitä ja missä.

        Et sinä antanut edes vinkkiä keskustelun aikaansaamiseksi.

        Ei mua kiinnosta se, että missä keskustellaan. Mun puolesta voi keskustella missä tahansa, mutta säännöt sanoo, että pitää pysyä forumin aiheessa ja toisekseen joku kohta ärähtää, että menkää keskustelemaan talousrikoksista talousrikosforumille.


      • onkohannoin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Et sinä antanut edes vinkkiä keskustelun aikaansaamiseksi.

        Ei mua kiinnosta se, että missä keskustellaan. Mun puolesta voi keskustella missä tahansa, mutta säännöt sanoo, että pitää pysyä forumin aiheessa ja toisekseen joku kohta ärähtää, että menkää keskustelemaan talousrikoksista talousrikosforumille.

        Mutta silti sinä aloitit lörpöttelyn KRP:n esitutkintamateriaalista ja linkittelyn.

        Ei sua kiinnosta, sitten taas kiinnostaa ja ei taaskaan kiinnosta. Ota tuosta nyt sitten selvää.

        Täysin uusi piirre kun alat puhumaan säännöistä ja pelkäämään jonkun ärähtelyjä. Olet kuitenkin kertonut olevasi henkilö joka ei kuvia kumartele eikä pyllistele mihinkään suuntiin. Oletko tulossa vanhaksi?


      • onkohannoin kirjoitti:

        Mutta silti sinä aloitit lörpöttelyn KRP:n esitutkintamateriaalista ja linkittelyn.

        Ei sua kiinnosta, sitten taas kiinnostaa ja ei taaskaan kiinnosta. Ota tuosta nyt sitten selvää.

        Täysin uusi piirre kun alat puhumaan säännöistä ja pelkäämään jonkun ärähtelyjä. Olet kuitenkin kertonut olevasi henkilö joka ei kuvia kumartele eikä pyllistele mihinkään suuntiin. Oletko tulossa vanhaksi?

        No enhän mä mitään lörpötelly. Multa kysyttiin, että onko mulla tallessa Winkkari-aineistoa vuosien takaa. Vastasin, että on ja lisäksi vielä KRP:n CD:t.


      • PerusRailia
        RailiSuominen kirjoitti:

        No enhän mä mitään lörpötelly. Multa kysyttiin, että onko mulla tallessa Winkkari-aineistoa vuosien takaa. Vastasin, että on ja lisäksi vielä KRP:n CD:t.

        Näyttää siltä että nyt ei Railin kohdalla ole kyse pelkästään vanhuuden höperyydestä vaan jostain paljon vakavammasta. Pitäisikö olla jo ihan tosissaan huolissaan puolestasi.

        Mistä muka löydät tässä ketjussa tuon mainitsemasi kysymyksen?


      • PerusRailia kirjoitti:

        Näyttää siltä että nyt ei Railin kohdalla ole kyse pelkästään vanhuuden höperyydestä vaan jostain paljon vakavammasta. Pitäisikö olla jo ihan tosissaan huolissaan puolestasi.

        Mistä muka löydät tässä ketjussa tuon mainitsemasi kysymyksen?

        "onkohannoin
        26.4.2016 13:08
        RailiSuominen kirjoitti:
        Missä olin Winkkari-asiassa väärässä?
        Onhan sulla ne postaukset winkkari-asiasta tallella koneellasi. Ala kahlata läpi niin kyllä sieltä löydät vastauksen kysymykseesi."

        Jos et nyt viittis kiemurella. Sano mulle, että mitä mun pitää etsiä, niin keskustellaan asiasta.


      • outomuija
        RailiSuominen kirjoitti:

        "onkohannoin
        26.4.2016 13:08
        RailiSuominen kirjoitti:
        Missä olin Winkkari-asiassa väärässä?
        Onhan sulla ne postaukset winkkari-asiasta tallella koneellasi. Ala kahlata läpi niin kyllä sieltä löydät vastauksen kysymykseesi."

        Jos et nyt viittis kiemurella. Sano mulle, että mitä mun pitää etsiä, niin keskustellaan asiasta.

        Eihän tuossa sinulta kysytä mitään vaan sinä itse kysyt. Sitten alat vänkyttää omia vänkytyksiäsi. Taidat olla täyshörhö.


      • VääräKetju
        outomuija kirjoitti:

        Eihän tuossa sinulta kysytä mitään vaan sinä itse kysyt. Sitten alat vänkyttää omia vänkytyksiäsi. Taidat olla täyshörhö.

        TÄÄ ON JOHANNA TUKIAINEN-KETJU!
        PAINUKAA V*TTUUN WINKKAREITTENNE KANSSA!

        KUMPIKIN!


      • ketjukaula
        VääräKetju kirjoitti:

        TÄÄ ON JOHANNA TUKIAINEN-KETJU!
        PAINUKAA V*TTUUN WINKKAREITTENNE KANSSA!

        KUMPIKIN!

        Pidä sinä hörhö pienempää ääntä. Johanna ei ole enää niin sanottu "kuuma nimi". Raili on noussut Johannan ohi TOP 10:ssä. Siksi tämä on nyt Raili-ketju.


      • LiarLiare
        RailiSuominen kirjoitti:

        Älä nyt hihojasi polta. Kalvosimesi käryää jo.

        Seli seli. Et ole selittämisen mestari, joten jätä selittäminen "paskat housuun turahtaessasi" muille. Sulla on kumma taipumus koittaa laittaa toisten suuhun sanoja/tekoja, mitä toinen ei ole edes sanonut/tehnyt. Sitä se teettää, kun lukee jotain tekstiä ja lukee siitä vaan joka toisen sanan ja siitäkin ymmärtää vaan osan.

        En ole missään sanonut saati sitten edes harkinnut ottaa terveysviranomaisiin yhteyttä. Mulla ei yksinkertaisesti ole tarvetta moiseen. Tuliko se nyt selväksi?

        Sä käytät kaikki mahdolliset MUIDEN KEKSIMÄT keinot, jos vain voit.
        Että ala jauha pashaa taas tästäkin keissistä.


    • Jassonäätä

      NÄÄDÄT1 Siirtykää pieksemään JASSOA, siis sitä laiskaa, se oon in nyt. Tukeva on pois pelistä. Jasso imee piarunkin papsun perseestä, siinä riittää seurattavaa!

      • JassoOnLASTSEASON

        Ei tarvii...raili on sielläkin jauhamassa jasson sisustuksista....hoitakoot homman.
        Vaikka väittihän se että ei sitä noi kiinnosta, juorut siis...tuntuu kiinnostavan...


      • JassoOnLASTSEASON kirjoitti:

        Ei tarvii...raili on sielläkin jauhamassa jasson sisustuksista....hoitakoot homman.
        Vaikka väittihän se että ei sitä noi kiinnosta, juorut siis...tuntuu kiinnostavan...

        Miltä tuntuu nousta joka aamu uuteen päivään punkan pohjalta väärällä jalalla? Sähän oot aamusella, kuin perseeseen ammuttu karhu. Pilaat oman päiväsi lisäksi kaikkien niiden päivän, jotka sua jotuvat naamatusten näkemään. Sääliksi käy niitä.


      • kamalatakat

        Sun naaman näkeminen on sen luokan katastrofi, olet sitten hyvällä tai huonolla tuulella, että säälin oikeen lähimmäisiäsi.Tollanen tama myrkyttää elinympäristönsä vuosiksi ja laajalle.Toisaalta entaida sittenkään sääliä läheisiäsi, sillä jos tuollaista ihmistä, ilman rahallista korvausta katselee ympäristösään, on joko täysin samanlainen tai täys tampio.


      • Äläpätyrkytätapojas
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miltä tuntuu nousta joka aamu uuteen päivään punkan pohjalta väärällä jalalla? Sähän oot aamusella, kuin perseeseen ammuttu karhu. Pilaat oman päiväsi lisäksi kaikkien niiden päivän, jotka sua jotuvat naamatusten näkemään. Sääliksi käy niitä.

        Älä tyrkytä omia tapojas muille.
        Ei mulla muuta.


      • kamalatakat kirjoitti:

        Sun naaman näkeminen on sen luokan katastrofi, olet sitten hyvällä tai huonolla tuulella, että säälin oikeen lähimmäisiäsi.Tollanen tama myrkyttää elinympäristönsä vuosiksi ja laajalle.Toisaalta entaida sittenkään sääliä läheisiäsi, sillä jos tuollaista ihmistä, ilman rahallista korvausta katselee ympäristösään, on joko täysin samanlainen tai täys tampio.

        Mun naamahan voi olla vaikka petolinnun perseen näköinen, mutta kun on noin hapan ja känkkäränkkä, kuin sinä olet jo heti aamutuimaan on todella suuri rasite läheisille. Kyllä sitä rumaa naamaa aina katselee, mutta känkkäränkkää ei ne työkaverit/läheiset jaksa kuunnella alvariinsa.


      • IlmankosSittenNäin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mun naamahan voi olla vaikka petolinnun perseen näköinen, mutta kun on noin hapan ja känkkäränkkä, kuin sinä olet jo heti aamutuimaan on todella suuri rasite läheisille. Kyllä sitä rumaa naamaa aina katselee, mutta känkkäränkkää ei ne työkaverit/läheiset jaksa kuunnella alvariinsa.

        Sinähän sen tiedät....
        Yksin kun sitä autoas ajelet aamun tunteina...
        Ei kestä työkaverit ei....


    • totuttujo

      Raili kirjoittelee postauksiaan välillä kunnon lärveissä joten niitä ei kannata ottaa kovinkaan vakavissaan.

      • Niintuttua

        Joo, mutta silloin se äityy haukkumaan pahastikin muita kirjoittajia....siitähän se on kuuluisa.....
        Huvittavaakuinka suureen ääneen kailottaa, ettei ju.orut kiinnosta...no, eipä ole päivääkään täältä pois:)
        Valehtelija se on eikä muuta.
        Juttua jos jonkinlaista riittää ja valheet sieltä takaa paljastuu kyllä.....kun kiinni jää.


      • kunhansanon
        Niintuttua kirjoitti:

        Joo, mutta silloin se äityy haukkumaan pahastikin muita kirjoittajia....siitähän se on kuuluisa.....
        Huvittavaakuinka suureen ääneen kailottaa, ettei ju.orut kiinnosta...no, eipä ole päivääkään täältä pois:)
        Valehtelija se on eikä muuta.
        Juttua jos jonkinlaista riittää ja valheet sieltä takaa paljastuu kyllä.....kun kiinni jää.

        Eihän se muuta teekään kun haukkuu muita oli sitten selvänä tai kännissä.


      • Konjakkipöllyssä
        kunhansanon kirjoitti:

        Eihän se muuta teekään kun haukkuu muita oli sitten selvänä tai kännissä.

        Vieläkin naurattaa kun jäi kiinni valheistaan...raivo ja nimittely alkoivat heti...paras lienee se, kuinka on muka "uusi" tässä tuksun seuraamisessa..no, paljastui siitäkin se totuus.
        Nyt ei tosin ole ollut enää kiristämässä jatkotoimilla ja uhoilemassa, kun ei saa omia vanhoja kirjoituksiaan tänne...kun niin vaatii todisteeksi...dementia kun iskee, eikä muista sanomisiaan....


      • Konjakkipöllyssä kirjoitti:

        Vieläkin naurattaa kun jäi kiinni valheistaan...raivo ja nimittely alkoivat heti...paras lienee se, kuinka on muka "uusi" tässä tuksun seuraamisessa..no, paljastui siitäkin se totuus.
        Nyt ei tosin ole ollut enää kiristämässä jatkotoimilla ja uhoilemassa, kun ei saa omia vanhoja kirjoituksiaan tänne...kun niin vaatii todisteeksi...dementia kun iskee, eikä muista sanomisiaan....

        Ketä olen kiristänyt jatkotoimilla? Sulla on toi muisti pätkinyt monta monituista vuotta ja siksi yrität peitellä sitä valehtelulla. Eikö sulle koulussakaan kerrottu, että viina vie muistin?


      • ParaskinSanoja
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ketä olen kiristänyt jatkotoimilla? Sulla on toi muisti pätkinyt monta monituista vuotta ja siksi yrität peitellä sitä valehtelulla. Eikö sulle koulussakaan kerrottu, että viina vie muistin?

        Joo, älä taas opeta muita omista tavoistas....
        Muutama vuos sitten luki palstalla, että jos et laita linkkejä jossa olen noin sanonut, niin ilmoitus lähtee eteenpäin.....
        Nyt saat uhkailla niin paljon kuin pystyt...linkkeijä ei sulle kaivella ja some ei unohda....
        Viina se on sultakin vienyt muistin.....sukulaises kun haukuit narkkarihuoraksi...eihän tuollaista ole kivaa muistella....


    • OnneaRailijaVeijo

      Johanna Mia Tukiainen on todellakin eronnut ja Veijo Lallin uusin morsian nähty sateenkaarella. Nimittäin Raili Suominen. Loviisan kirkko on edelleen varattu häille, mutta morsian on vaihtunut

      • vanhojamuistelette

        Tuksu erosi jo aikoja sitten siitä pohjoisen poromiehestä Artosta. Veijo Lallilla ei tiettävästi ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Sen enempää kuin Raili Suomisellakaan.


      • Kyrpäjohanna

        Imepersettä


    • viestinviejä

      Paljonko olet Raili valmis tarjoamaan Bellasta?

      • "Paljonko olet Raili valmis tarjoamaan Bellasta?"

        En mitään. En niin sentin senttiäkään.


      • jokutietää
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Paljonko olet Raili valmis tarjoamaan Bellasta?"

        En mitään. En niin sentin senttiäkään.

        Miksi neljä vuotta sitten olit valmis maksamaan Hilmasta 500 euroa. Pelkkää huomionhakuisuuttako?


      • jokutietää kirjoitti:

        Miksi neljä vuotta sitten olit valmis maksamaan Hilmasta 500 euroa. Pelkkää huomionhakuisuuttako?

        Jotkut tykkää mopseista, mutta mä en. Mä tykkään sellaisista viliskanteista vipeltäjistä ja ärhäköistä kovan luonteen omaavista koirista. Mopsi sellainen ei ole. Mopsi on sellainen lutunen kuolakuorsaaja. Lisäksi puheiden mukaan mopseilla on paljon sellaisia piirteitä, että niiden kanssa ei voi oikein ulkoilla talvipakkasilla silleen, kuin oikeen kuonon omistavien koirien kanssa.


      • Väärärotu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jotkut tykkää mopseista, mutta mä en. Mä tykkään sellaisista viliskanteista vipeltäjistä ja ärhäköistä kovan luonteen omaavista koirista. Mopsi sellainen ei ole. Mopsi on sellainen lutunen kuolakuorsaaja. Lisäksi puheiden mukaan mopseilla on paljon sellaisia piirteitä, että niiden kanssa ei voi oikein ulkoilla talvipakkasilla silleen, kuin oikeen kuonon omistavien koirien kanssa.

        Hilma ei ollut mopsi.


      • Väärärotu kirjoitti:

        Hilma ei ollut mopsi.

        No ei ole Hilma mopsi, eikä mopsiksi muutu.

        PS. Huomaatko, että tuossa keskusteltiin Johannan Bella-mopsista? Hei oikeesti, mikä teitä vaivaa? Luette, mutta ette ymmärrä lukemaanne?


      • Chekedyourfacts
        RailiSuominen kirjoitti:

        No ei ole Hilma mopsi, eikä mopsiksi muutu.

        PS. Huomaatko, että tuossa keskusteltiin Johannan Bella-mopsista? Hei oikeesti, mikä teitä vaivaa? Luette, mutta ette ymmärrä lukemaanne?

        Lues vaan ketjua itse paremmin.
        Hilmasta puhuttiin ja sä vedit siihen mopsin mukaan vastauksessasi.
        Että, kukahan nyt ei osaa täällä lukea?
        Vaan vain luulee....


      • PerusRailia
        Chekedyourfacts kirjoitti:

        Lues vaan ketjua itse paremmin.
        Hilmasta puhuttiin ja sä vedit siihen mopsin mukaan vastauksessasi.
        Että, kukahan nyt ei osaa täällä lukea?
        Vaan vain luulee....

        Hilmasta todellakin puhuttiin eikä Raili sitä huomannut kun alkoi kierrokset nousta omassa koneessa. Raili tietenkin taas itse sekoiltuaan käänsi tapansa mukaan asian muiden ymmärtämättömyydeksi. Tämä on ihan Railin perussettiä.


    • poistakaksiväärää

      Mites sille AVIn keissille kuuluu? Tähän ei ole vielä saatu Raililta vastausyritystä.

      • "Mites sille AVIn keissille kuuluu? Tähän ei ole vielä saatu Raililta vastausyritystä."

        En tiedä.


    • johgi
    • outoakäytöstä

      Kun muut kirjoittelee julkkiksista niin tämä Raili näyttää hakevan vain huomiota kirjoittelemalla itsestään. Olisiko jäänyt lapsena liian vähälle huomiolle. Outo tyyppi tämä Raili.

    • zgfhhhjytt

      Ihme että Raili ei ole vielä poistattanut tätä ketjua. Yhden poistatti missä jäi taas valheesta kiinni kun kehui olleensa vapun töissä.

      • Hyväksy suosiolla se tosiasia, että kaikki eivät ole samanlaisia ylläpidolle vinkujia, kuin sinä olet.

        PS. Olin Vapun töissä.


      • vapunkotöissä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Hyväksy suosiolla se tosiasia, että kaikki eivät ole samanlaisia ylläpidolle vinkujia, kuin sinä olet.

        PS. Olin Vapun töissä.

        Mistä lähtien eläkeläisen koiran ulkoiluttamista on alettu pitää työnä? Tapahtui se sitten Vappuna tai Jouluna ...


      • Railimunshausen
        RailiSuominen kirjoitti:

        Hyväksy suosiolla se tosiasia, että kaikki eivät ole samanlaisia ylläpidolle vinkujia, kuin sinä olet.

        PS. Olin Vapun töissä.

        Älä taas valehtele.....sinä olet ylläpidolle vinkunut ja useammin kuin kukaan muu....ensin selittelet asioita ihan täysillä ja kun jäät kunnolla valheista kiinni, niin alkaa se uhkailu, jotta yplle ilmoitetaan ihan heti..jos ei todisteita kaiveta esiin...siis niistä s u n valehteluistas.
        Sä olet niin sekaisin ettet edes muista kirjoituksias ja sitten kun jäät kiinni jutuistas, niin käännät asian toisten syyksi.
        Oikea Munshausen olet!
        Vai vapun töissä.....joo, jaat ne lehdet YÖLLÄ...vai vapun olit töissä....
        Buahhanaannaaaaahaaaaa.....
        Taas jäit kiinni.


      • Railimunshausen kirjoitti:

        Älä taas valehtele.....sinä olet ylläpidolle vinkunut ja useammin kuin kukaan muu....ensin selittelet asioita ihan täysillä ja kun jäät kunnolla valheista kiinni, niin alkaa se uhkailu, jotta yplle ilmoitetaan ihan heti..jos ei todisteita kaiveta esiin...siis niistä s u n valehteluistas.
        Sä olet niin sekaisin ettet edes muista kirjoituksias ja sitten kun jäät kiinni jutuistas, niin käännät asian toisten syyksi.
        Oikea Munshausen olet!
        Vai vapun töissä.....joo, jaat ne lehdet YÖLLÄ...vai vapun olit töissä....
        Buahhanaannaaaaahaaaaa.....
        Taas jäit kiinni.

        Sä vingut jatkuvasti ylläpitoon ja vaadit poistoja ja niinpä kuvittelet yksinkertaisessa pääkopassasi, että kaikki tekee samaa. Ei mulla ole mitään syytä valehdella tai kuormittaa ylläpitoa turhilla poistoehdotuksilla. Ja toisekseen mä saan aina paremmat naurut, kun mä huomaan viestieni ärsyttäneen sua ja sun kaltaisia niin paljon, että itkien vingut/vingutte ylläpitoa apuun.

        Ja kyllä vaan päälehdet ilmestyivät vappuna 1.5.. Voit vaikka tarkistaa sen, niin sun ei taas tartte valehdella. Jos tekee yöllä täitä, niin on täysin luonnollista, että silloin nukutaan päivällä. Sä et vaan yhteiskunnan tukia nauttivana luuserina voi ymmärtää sitä, että joillekin töiden takia yö on päivä ja joillekin päivä on yö. Yrittäisit edes.


      • vapunkotöissä kirjoitti:

        Mistä lähtien eläkeläisen koiran ulkoiluttamista on alettu pitää työnä? Tapahtui se sitten Vappuna tai Jouluna ...

        Vähän paha sanoa mitään, kun ei ole kokemusta eläkeläisenä olemisesta.


      • vapunkotöissä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Vähän paha sanoa mitään, kun ei ole kokemusta eläkeläisenä olemisesta.

        Sain hyvät naurut kun huomasin että viestini ärsytti sua ja menit sanattomaksi.


      • ymmärryshoi
        vapunkotöissä kirjoitti:

        Sain hyvät naurut kun huomasin että viestini ärsytti sua ja menit sanattomaksi.

        Eihän Raili sanattomaksi jäänyt. Hänhän vastasi sulle kuika asiat on.


      • Väärinmenitaas
        RailiSuominen kirjoitti:

        Sä vingut jatkuvasti ylläpitoon ja vaadit poistoja ja niinpä kuvittelet yksinkertaisessa pääkopassasi, että kaikki tekee samaa. Ei mulla ole mitään syytä valehdella tai kuormittaa ylläpitoa turhilla poistoehdotuksilla. Ja toisekseen mä saan aina paremmat naurut, kun mä huomaan viestieni ärsyttäneen sua ja sun kaltaisia niin paljon, että itkien vingut/vingutte ylläpitoa apuun.

        Ja kyllä vaan päälehdet ilmestyivät vappuna 1.5.. Voit vaikka tarkistaa sen, niin sun ei taas tartte valehdella. Jos tekee yöllä täitä, niin on täysin luonnollista, että silloin nukutaan päivällä. Sä et vaan yhteiskunnan tukia nauttivana luuserina voi ymmärtää sitä, että joillekin töiden takia yö on päivä ja joillekin päivä on yö. Yrittäisit edes.

        Palkkatyössä kuule käyn, eikä mun ukkoni tarvitse meikäläistä elättää, niinkuin olet kertonut omasi tekevän....

        Revi siitä.


      • Väärinmenitaas kirjoitti:

        Palkkatyössä kuule käyn, eikä mun ukkoni tarvitse meikäläistä elättää, niinkuin olet kertonut omasi tekevän....

        Revi siitä.

        Palkkatyössä käyn minäkin. Missä olen kertonut, että ukkoni elättää mut? Mikä tarve sulla on valehdella? Onko se joku sukuvika/-rasite teidän poppoossanne.


      • nytymmärsin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Palkkatyössä käyn minäkin. Missä olen kertonut, että ukkoni elättää mut? Mikä tarve sulla on valehdella? Onko se joku sukuvika/-rasite teidän poppoossanne.

        Tarkoitus oli varmaankin sano "pettää"


      • nytymmärsin kirjoitti:

        Tarkoitus oli varmaankin sano "pettää"

        En taas ymmärrä sun mielenliikkeitä.


      • nytymmärsin
        RailiSuominen kirjoitti:

        En taas ymmärrä sun mielenliikkeitä.

        Miten niin taas?


      • kommentoinväliin
        RailiSuominen kirjoitti:

        Sä vingut jatkuvasti ylläpitoon ja vaadit poistoja ja niinpä kuvittelet yksinkertaisessa pääkopassasi, että kaikki tekee samaa. Ei mulla ole mitään syytä valehdella tai kuormittaa ylläpitoa turhilla poistoehdotuksilla. Ja toisekseen mä saan aina paremmat naurut, kun mä huomaan viestieni ärsyttäneen sua ja sun kaltaisia niin paljon, että itkien vingut/vingutte ylläpitoa apuun.

        Ja kyllä vaan päälehdet ilmestyivät vappuna 1.5.. Voit vaikka tarkistaa sen, niin sun ei taas tartte valehdella. Jos tekee yöllä täitä, niin on täysin luonnollista, että silloin nukutaan päivällä. Sä et vaan yhteiskunnan tukia nauttivana luuserina voi ymmärtää sitä, että joillekin töiden takia yö on päivä ja joillekin päivä on yö. Yrittäisit edes.

        Miten sä Raili saat aina noin hirveet kilarit kun joku vähänkin vihjailee sun valehdelleen. Kun et sä oo mikään pyhimys ... valehtelet välillä ihan samalla tavalla kuin muutkin tavan tallaajat.


      • kommentoinväliin kirjoitti:

        Miten sä Raili saat aina noin hirveet kilarit kun joku vähänkin vihjailee sun valehdelleen. Kun et sä oo mikään pyhimys ... valehtelet välillä ihan samalla tavalla kuin muutkin tavan tallaajat.

        Miten niin saan kilarit? Ole huoleti, en saa. Tietenkin jos koet kilareina sen, että vastaan viestiin, niin se on sun murheesi. Jos en ehdi vastata joillekin hätähousuille heti, niin sitten sanotaan, että olen häippässyt ja plääp, plääp.


      • olloshuoleti
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miten niin saan kilarit? Ole huoleti, en saa. Tietenkin jos koet kilareina sen, että vastaan viestiin, niin se on sun murheesi. Jos en ehdi vastata joillekin hätähousuille heti, niin sitten sanotaan, että olen häippässyt ja plääp, plääp.

        Ihan kiitettävästi olet ehtinyt vastailemaan. Ja ainahan siinä postinjaon välissä voi älykapulasta vilkaista onko jotain tärkeää kommentoitavaa odottelemassa.


      • olloshuoleti kirjoitti:

        Ihan kiitettävästi olet ehtinyt vastailemaan. Ja ainahan siinä postinjaon välissä voi älykapulasta vilkaista onko jotain tärkeää kommentoitavaa odottelemassa.

        Ei ehdi vilkuilemaan. Vaikka meillä on työnantajan nettiyhteydet ja laitteet, niin mulle työaika on työaikaa ja vapaa-aika on vapaa-aikaa. Ei tulisi mielenkään käyttää työnantajan laitteita ja yhteyksiä jonkun forumin tölläilyyn.


      • poppajoe
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei ehdi vilkuilemaan. Vaikka meillä on työnantajan nettiyhteydet ja laitteet, niin mulle työaika on työaikaa ja vapaa-aika on vapaa-aikaa. Ei tulisi mielenkään käyttää työnantajan laitteita ja yhteyksiä jonkun forumin tölläilyyn.

        Et ehdi vilkuilemaan????Täti käy tunnin välein kommentoimassa, mut ei ehdi vilkuileman??Vittu sä oot ääliö!


      • poppajoe kirjoitti:

        Et ehdi vilkuilemaan????Täti käy tunnin välein kommentoimassa, mut ei ehdi vilkuileman??Vittu sä oot ääliö!

        Ääliö, ääliö, älä lyö itseäsi. Hyvin harvoin täällä yöllä kirjoittelen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe