Tuomitsevuus on ruokaa demoneille

aarteenmetsästäj

24.11.2014

Haluaisin jakaa lyhyen opetuksen Jumalalta, jonka Hän antoi minulle, kun kamppailin menneisyyteni virheiden kanssa tarkastellen niitä jälkeenpäin. Varmaan me kaikki saatamme jäädä roikkumaan siihen. Hän pelasti minut yhtenä päivänä rukouksessa ja todella antoi minulle toisen näkökulman.

Joten, haluaisin jakaa sen kanssanne. Älkää antako menneisyyden virheiden piinata itseänne.

Hän siis alkoi:

”Älä ole epätoivoinen menneisyyden virheiden vuoksi. Mennyt on mennyttä. Jätä se sinne, omaksi eduksesi, Minun edukseni ja kaikkien eduksi. Tao eteenpäin kutsumuksessasi. Ole peloton. Älä huoju sen vuoksi, mitä kuvittelet kenenkään haluavan sanoa sinusta tai työstäsi. Sillä Minä olen kanssasi. Pikkutarkkuus tappaa voitelun. Se heittää sielun takaisin syntiensä ja vajavuuksiensa suohon. Älä anna pahan piiskan tulla sydämeesi tai ottaa ajatuksiasi haltuunsa milloinkaan. Näiden asioiden alkuperä on tiukasti demonimaailmassa. Ne eivät tule Minulta.

Tuomioni on lempeä, hurskas ja helppo vastaanottaa. Demonien tuomio saa sinut tappelemaan itseäsi vastaan. Kuinka tyhmää on muistella menneisyyden virheitä, tai pitäisikö Minun sanoa, epäonnistumisiksi koettuja tekoja, koska demonit käyttävät mitä tahansa, missä on koukku. Ne kalastavat karmeita ryömiviä asioita kaivaakseen kaiken sinusta esiin ja koukuttaakseen sinut syvälle itsesi tuomitsemiseen. Aivan kuten alligaattori nappaa uhrinsa ja pyörii sen kanssa ympäri ja ympäri ja ympäri, sitten vetäen sen syvyyteen ja jättäen sen sinne mätänemään – niin myös nämä kurjat olennot piinaavat Lasteni sieluja, jättäen heidät jollekin mutaiselle kielekkeelle lahoamaan, kunnes aika on kypsä näille jättiläismäisille olennoille tulla takaisin ja syödä niistä uudelleen. Kyllä, ne saavat voimaa ja vahvuutta joka kerta, kun ne onnistuvat. Ne ruokkivat itseään kärsimyksillä niin varmasti kuin sinäkin vahvistut oikeamielisyydestä ja ilosta. Joten, älä anna vetää itseäsi tähän taistoon pahuuden voimien kanssa. Tunnista ne ja seuraa niiden tulemista. Sido niiden kädet. Sido ne ja palauta ne paikalleen. Olkoot ne piinatut samalla tavalla kuin ne haluavat piinata sinua.”

Viestin loppu.

Tämä oli todella rohkaiseva viesti minulle. Minun tarvitsee lukea tätä silloin tällöin muistuttaakseni itseäni, että vihollisemme valehtelevat ja tuomitsevat meitä jatkuvasti. Sillä hetkellä kun tunnemme tämän tuomitsevuuden, meidän tulisi huomata, ”OK, demoni on kuiskuttelemassa korvaani”, koska Jumala ei koskaan lähesty meitä tuomitsevuuden kautta. Hän on aina hyvin hellä ja herttainen. Saamme todella syvän omantunnon tuskan. Tiedän että ”minun ei olisi kannattanut sanoa mitä sanoin”. Se on niin erilainen tunne, kuin tuskailla ”minun olisi pitänyt tehdä näin” tai ”minun olisi pitänyt tehdä se” tai ”miksi en tehnyt sitä” tai ”olen niin tyhmä”. Voisimme jatkaa loputtomiin asioita, jotka ovat meitä vastaan mielessämme. Osa siitä tulee omasta mielestämme, mutta suuri osa siitä on demonien lietsomaa ja ne yrittävät koko ajan saada meidät alas.

Joten, tämä on viestin loppu. Se on hieno rohkaisu meille kaikille työntää pois vihollisen ehdotukset, koska ne saavat meidät kääntymään sisäänpäin. Kun olemme kääntyneet sisäänpäin, emme voi ilmaista, opettaa ulospäin, koska olemme niin kietoutuneita omiin ongelmiimme, että ei ole olemassa irtipääsyä, ei kykyä keskittyä muihin ihmisiin myötätunnolla. Joten tämä on pääsyy, miksi paholainen yrittää pitää meidät sidottuina tarkasteluissa ja pikkutarkkuudessa. Ne eivät halua voitelun virtaavan kuin joki. Ne haluavat padota sen ja saada meidät kaikki kietoutumaan ongelmiimme, jotta voitelu ei virtaisi ja saisi ihmisiä vapaaksi.

Jumala siunatkoon teitä, Youtube-perhe. Kiitos paljon kuuntelusta.

3

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jewsus

      Jumala ei koskaan lähesty tuomitsevuuden kautta, mutta silti jos et usko häneen joudut helvettiin tai tuhoudut pysyvästi: lopputulos riippuu siitä mihin lahkoon uskoo. Tosin onneksi jokainen itsekeskeinen kristitty on ensimmäisenä jonossa, ainakin omasta mielestään, kun ylöstempaus tapahtuu ja portit aukeaa.

      Kristinusko on vapauden vastakohta: luonnoton uskonto, joka tuomitsee kaiken mikä ei ole kaltaistaan. Selibaatti, köyhyydessä eläminen, orjamainen poskenkääntäminen ja maassa möyriminen itsetunto-ongelmista kärsivän "J"umalan tähden ei ole luonnollista toimintaa.

      Jeesus teki kirjan mukaan syntiä: se ei ole synnitön vapahtaja kuten kirkkokunnat väittävät. Jeesus käytti väkivaltaa, aiheutti eläinjoukolle kuoleman karkottamalla riivaajat niihin ja teki joukon muitakin moraalisesti epäilyttäviä valintoja.

      Todellinen vapaus on kristinuskosta luopumista.

      http://www.joyofsatan.org/

    • vainyksinJeesus

      Hei kiitos aloittaja tuosta. Olen noin vuosi sitten tehnyt erään ratkaisun minkä kanssa joudun nyt elämään, ja olen hyvin usein syyttänyt ja ruoskinut itseäni koska tein omasta mielestä väärän ratkaisun.
      Ja välillä olen miettinyt, haluaako Jeesus että vieläkin syytän itseäni siitä, vai haluaisiko Hän että annan itselleni anteeksi.

      Sinun kirjoituksesi oli varmasti mullekkin tarkoitettu, kiitos Jeesus ja kiitos sulle aloittaja kun toit sen tänne :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe