Auton tuonti Ruotsista

Lolvo

Lähetin kymmenelle autoliikkeelle kyselyn blocket.se:n kautta.. tässä muutama vastaus. Seitsemän myyjää kymmenestä ei myy Suomeen. Ajatus olis hakea Volvo, niitä kun olis siellä käytettynä vaikka huru myki mutta näistä vastauksista päätellen myynti Suomeen tuntuu kovin vaikealta.

Kysymykseni:
Funkar export till Finland? Kontant betalning vid upphämtning givetvis.
Mvh. Xxxxx / Finland

"Hej

Tack för ditt mail

Tyvärr så jobbar inte vi med export. Det ända är om du har en kopia i Sverige med svenskt person nummer som man kan ställa bilen på."

"Hej!
Det går om du har någon i Sverige som vi kan registrera bilen på."

"Hej

Tack för din intresseanmälan på våran Volvo XC70.Vi behöver registreringsuppgifter:namn personnummer samt en svensk adress som vi kan registrera bilen på.Du ombesörjer handlingar angående export."

"Hej. Det går att lösa det med export till finland. Dock måste det beställas papper från transportstyrelsen innan. (Gula och det blåa pappret).

Med Vänlig Hälsning"

"Hej!

Tack för din intresseanmälan

Tyvärr arbetar vi inte med export.
Enda möjligheten i sådana fall är att vi registrerar bilen
På en släkting eller bekant till dig som är bosatt i sverige
Och har ett svenskt personnummer
Därefter gör ni en egen privat export"

"Det går bra. Vi har sålt ett par bilar till Finland och det brukar inte vara några problem.
Mvh Tobias"

7

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 656566565

      Huomaahan ne sieläkin turhanpäiväisen turhapuro kyselijän ja keskittyvät oikeisiin ostajiin. Voi voi ja voi...

    • ruottinvolvo

      olen ostanut/hakenut ruotsista viidestä eri autoliikkeestä yhteensä 8 autoa ja ikinä ei ole ollut mitään puhetta siitä etteikö myytäisi suomeen.tosin olen aina soittanut ja sopinut milloin tulen autoa katsomaan/hakemaan.

    • bytbil.ok

      Koita myös Bytbil ja siellä isompia autoliikkeitä. Pienemmät käytettyjä autoja myyvät eivät oikein ymmärrä myyntiä ulkomaille, mutta isommat kyllä ottavat kaupat kautta koko Telluksen, näin se Suomessakin on.

      Olen yksityiskäyttöön muutaman auton Ruotsista ostanut, ja s-postikyselyyn eivät kaikki edes vastanneet. Sitkeys palkitaan. 2014 Ruotsissa myytiin uusia autoja noin 303 000kpl eli siellä käytettyjä autoja löytyy, rohkenenko sano viimeisen 10 vuoden marginaalilla, paljon.

    • ElectricPhantom

      Ihmeellisiä autoliikkeitä. Itse olen tuonut useamman auton Ruotsista eikä mitään ongelmaa. Rekisteröinti Suomeen helppoa ja autoliike saa Ruotsissa auton pois sikäläisestä rekisteristä helposti ja nopeasti.

    • itseostanut

      Oletko katsonut turhan halpoja autoja. Ei liikkeitä välttämättä kiinnosta lähteä nyhräämään vientikauppaa alle sadan tuhannen kruunun halpiksille, mutta parinsadan tonnin autoista alkaa jo jäädä sen verran katetta, että vaivannäkö kannattaa.

    • bytbil.ok

      Ruotsalaisen autoliikkeen kulut auton myymisestä Suomeen lienee pienet. Myyjän aikaa s-postiin vastaamisen, Del 1 ja Del 2 lähettäminen Suomeen, siinä ne kulut kun kuitenkin käteiskauppa.
      En tiedä, miten ruotsalainen autokauppa joutuu Alvin osalta maksamaan vientiautosta, epäilen, että huomattavasti vähemmän kuin kotimaan myynnissä?
      Olen itse ostanut kolme kinneriä hintaluokassa 3600E, 3800E ja viimeinen 4800E.
      Miksei halvempikin ostajaa Suomesta löytäisi?

    • ZeiZei59

      Soita autoliikkeeseen. Itse en osaa yhtään ruotsia, mutta puhuvat (yleensä) englantia sen verran, että asiat selviää. Antaa lisäksi paremman kuvan kuin meili, joita kaikki lähettelevät huvikseen. Jos ja kun haluat jonkun auton, kun lähetät kopion lento- tai laivalipusta, uskovat että olet tulossa, ja pitävät (yleensä) auton varattuna kunnes tulet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe