17v enkä ole ikinä seurustellut

Foreveralonee

Toivottavasti en oo ainoa, jolla on tämä tilanne.... oon siis 17v tyttö enkä oo ikinä seurustellut ja ihastunut oon viimeksi 14 vuotiaana. Poikaystävä kyl kelpais mut ei oo tullu vastaan ketään joka vois seurustella mun kanssa ja syynä on varmaan mun ujous ja ulkonäkö.

23

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkdsökflmdl

      Ennenkuulumatonta. En usko, että kukaan 7 miljardista ihmisestä on ollut samassa tilanteessa. Aika pahalta näyttää.

      • mulla on seksisuhde mun sisäkön ja portinvartijan kanssa


    • nolikset11

      kysy joltai jätkältä haluuko se pillua ja että et vitsaile, saat varmasti

    • No, itse rupesin seurustelemaan eka kerran 20-vuotiaana. Kyllä harmitti sukupuolivalistus kun ei ollut mitään mihin sitä käyttäisi.

      • aika säälittävä oot josset saa muijaa ennen kun oot jo täysi-ikäinen. tonkin muijan minkä sait on varmaan 80v


      • The.Chosen.One kirjoitti:

        aika säälittävä oot josset saa muijaa ennen kun oot jo täysi-ikäinen. tonkin muijan minkä sait on varmaan 80v

        Joo niin kuin sanoin kyllä se harmitti kun en ollut pillua saanut vaikka kavereilla oli jo tyttöystävät. Joo se muija oli 30-vuotias työkaveri. Piti vitsinä kun sanoin että se oli mun eka. Harmitti sekin.
        Ei vaan kaikilla voi käydä tuuri. Mutta onneksi nyt voin puhua jo monikossa.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Joo niin kuin sanoin kyllä se harmitti kun en ollut pillua saanut vaikka kavereilla oli jo tyttöystävät. Joo se muija oli 30-vuotias työkaveri. Piti vitsinä kun sanoin että se oli mun eka. Harmitti sekin.
        Ei vaan kaikilla voi käydä tuuri. Mutta onneksi nyt voin puhua jo monikossa.

        Minä en tarvitse tyttöystäviä koska minulla on sisäkkö ja portinvartija jotka tyydyttävät tarpeeni


      • The.Chosen.One kirjoitti:

        Minä en tarvitse tyttöystäviä koska minulla on sisäkkö ja portinvartija jotka tyydyttävät tarpeeni

        Onko ne pariskunta?


      • The.Chosen.One kirjoitti:

        Minä en tarvitse tyttöystäviä koska minulla on sisäkkö ja portinvartija jotka tyydyttävät tarpeeni

        Mulla on kanssa Sisäkkö ja Portinvartija... Tai oikeastaan niillä on mut ja se on vähän eri juttu.


    • Ei hätää :) Mä aloitin seurustelun kun täytin 18v. Taitaa jäädä ainoaksi suhteekis kun mäkin oon ujo niin helvetissä.

      • Ylläpitäjä

        Haista ny jo vitun ripuli saatanan kusipää mulkku uusnatsi... Tuu huutele muille ku oot täyttäny 13 ees...


      • Onko koira takana vai edessä?


      • jormalaiset kirjoitti:

        Onko koira takana vai edessä?

        Veikkaan et takana


      • Ylläpitäjä kirjoitti:

        Haista ny jo vitun ripuli saatanan kusipää mulkku uusnatsi... Tuu huutele muille ku oot täyttäny 13 ees...

        Haha mää täytän kesällä 18 ja aion pyrkiä eduskuntaan. Sinuna lähtisin maasta koska kun mää saan yli 50% eduskunnasta mun kannattajiks niin meikästä tulee Diktaattori


      • Ylläpitäjä kirjoitti:

        Haista ny jo vitun ripuli saatanan kusipää mulkku uusnatsi... Tuu huutele muille ku oot täyttäny 13 ees...

        Ja jos tarkkoja ollaan en oo uusnatsi vaan ihan vanha kunnon puhdas arjalais natsi


    • hegegegege

      Haluatko tutustua minuun

      • dsgsgdsg

        Joo. Millasesta karkista tykkäät?


    • Pystyn.samaistuu

      Vähän samanlaisii ongelmii täs on muillaki. Ite oon 17v poika ja samassa tilanteessa. Syynä ehkä huono itsetunto ja se etten oo arvostanu itteeni enää vuosiin. Jos tahot jutella mistään asiasta nii vastaa tähän viestiin. (Mä kun en oo mikään kovinkaan ahkera sosiaalisen median käyttäjä nii on vähän vaikee jutella missään snapis tai vastaavas)

    • lilelelel

      määki oon 17 ja en oo koskaa ollu yhes kenenkää kaa. paitsi yhen päivän suhde mikä oli niini silo ku olin 7. ja siis ihastunu oon ollu mont kertaa. yhten kerran tuli säätöö ja oli molemminpuoleist mut sit en uskaltanu niiku hypätä mukaa ja en ottanu riskii nii meist ei tullu mitää.. :/ Mut sit ihastuin ja melkee fallasin yhtee jäbään ja se tykkäs kans must mut ei halunnu mitää. Eli vhä niku karma iski :D kosk tein yollai samaltee.. oon ehk vhä sitoutumiskammone mut ei voi mitää

    • w4cte4tcsdtc

      Voi nyyh, vasta 17. Itse olen kohta 20 ja ei ketään vielä.
      Ja AP voi painua helkkariin itkemään "vaikeaa" elämäänsä, senkun naisena otat ensimmäisen miehen joka tulee vastaan niin tuskin kieltäytyy.

    • jmmppa

      Mulla on kyl ihan sama tilanne

    • no jos haluut ni voidaan koittaa puhuu yms. jos haluut t.-99 semi komee jätkä

    • Huknkz

      Seurustelkaa mieluummin vasta 30-40 vuotiaina, koska sinulla on koko elämä aikaa hankkia seurustelukumppani, ja muutenkin kenelläkään ei ole aikaa hankkia semmoista kun on koulut, jne vielä kesken. Seurustelukumppanin hankkiminen ei ole elämäntarkoitus. En ole itse ikinä seurustellut, mutta minä silti tiedän nämä asiat hyvin.
      17-vuotiaana kuuluu siis keskittyä kouluun, Nauttia elämästä, olla kavereiden kanssa, pitää hauskaa.
      Jos et tiedä mitä tehdä, niin Kokeile esimerkiksi pelata koripalloa, jalkapalloa, pelata tietokoneella CS:ssää tai jotain muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe