Miss Helsinki säälittävä nainen

mcpersepano

12

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkulit

      White trash vaikka voissa paistaisi.

    • Elämäon-

      Joitakin kiihoittaa kun välillä saa nyrkistä turpaansa ja sovinnoksi munaa kunnolla perseeseen

    • voiraukkaa

      On tuollaiset, sellaisia tyttö-reppanoita. Koulun käymiset jääneet minimiin, ja ansioita yritetään hankkia ulkonäöllä.
      Ei elämä auvoiselta näytä hänen nurkasta katsottuna.

    • TotuuksiaJulki

      Tähän on lisättävä sen verran,että mitä voi olettaa kun itse pääkallo finallistien emo Martina maitokahvi johtaa tätä miss Helsinki meiningiä!! Suostutteli tytön riveihinsä,että pääsisi sitä kautta vaikuttamaan ja saamaan tunnettujen kontaktien pysymistä(rikollisjärjestö) Martina on kaikkea muuta,kuin itse puhdas pulmunen,samoin kuin nykyinen stefu..joka ramppaa alituiseen enkelien kerholla ja vetää kamaa.
      Oikein täydellinen perhe. Joskus ne kulissit vaan sortuu... Ei auta enää naaman kaunistelut,urheilu blogit,kunnon msinostukset ja ponien ostot! Vitun teennäistä esittää jotain pyhää,kun noin paskanen tausta!

    • zero.points

      Paskasakkia kaikki. Tuolla missillä ei tule olemaan tulevaisuutta mallimaailmassa. Se on todella huono esimerkki tytöille ja nuorille naisille.
      Kuka yhteistyökumppani haluaisi lähteä tekemään bisnestä tuollaisen kanssa? Ei kukaan järkevä sponsori halua olla kytkettynä negatiiviseen julkisuuteen ja rikolliseen toimintaa. Ei jatkoon...

      • konipoika

        Onks sama äijä, joka tekee ovihommii? Järkkärioikeudet vaan kylmästi pois jos on lätkiny muijaansa. Mä en ainakaan käy samoilla mestoilla enää jos toi tyyppi ovella.


    • väärinymmärrys_varmaan

      En kyllä ymmärrä miten tuo voi olla joku missi, no juu koko valinta on varmaan missi.

    • inhaämmäon

      eiköhän se oo paremminki tissi ja löyhkäävä sellanen

    • Tyhjäpäät

      Todella ruma ja ääliömäisen näköinen suttura. Kuka näitä missejä oikein valitsee kun tämän näköiset tulee valituiksi? Suomessa ei osata valita oikeita tyyppejä edes misseiksi vaan tissien malli ratkaisee voiton. Turhia julkkiksia on Hesa täynnä,yksi naurettavimmista on Susanna penttilä. Naama kuin petolinnut perse,mutta aina vaan tissit kiinnostaa ihmisiä. Onko suomalaiset jotenkin päästään vialla kun nämä siepit ja harkimot ovat lehdissä joka päivä?

    • sananlaskua

      Suuret ihmiset puhuvat ideoista,
      keskinkertaiset asioista,
      pienet ihmiset puhuvat toisista ihmisistä.

    • whattia

      Ja kaikenkokoiset mykät viittovat.

    • Haahkat

      Hesa on täynnä turhia julkkiksia jotka yrittää päästä pinnalle tissejä heiluttelemalla ja takapuolta pyörittelemällä kun ei muuhun ole rahkeita. Säälittävien esimerkki on tämä harkimon suttura joka on naamaltaan niin kamalan näköinen,ettei mitään mahista mihinkään missimittelöihin. Huh huh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe