Mikä harmittaa sua just nyt?

Tyyppi.henkilö.aloittaja

Eli kaikki saavat kertoa mikä harmittaa/v*tuttaa just nyt. Itseä se että opettaja haukkuu aina.

38

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helvettinytsit

      Se että 14 vuotias kaverini yritti eilen itsemurhaa..

    • hdhdjd

      Se että Olen yhä sinkku.

    • Minäääää

      Se että olin ehtinyt jo vuoden verran elää mielikuvitusmaailmassa ja tajusin sen vasta nyt. En ollut aiemmin erottanut todellisuutta mielikuvituksesta.

    • Tyttö03

      Se että kaikki kiusaavat minua koulussa.

    • Ketuttaa

      Se että eräs nimeltä mainitsematon sai mun itsetunnon täysin nollaan

    • entandoenää

      Se että mulla ei oo kavereita ja kaikki on perseestä :(

    • perkkelee

      Yks henkilö joka rasauttaa rusinat

    • Mikä_ihme_mua_vaivaa

      Se ettei mulla oo kavereita, se että mää näytän ihan linnunpelättimeltä ja se että mulla on ollut jo pitkään oudon epätodellinen olo.

    • Yksinäine14

      Se että muutettiin kaupunkiin jossa mulla ei oo yhtään kaverii

      • Kauha-Guru

        Kyl sä niitä löydät, älä huoli.


      • Kauha-Guru

        Et sää koskaan kavereita löydä kurakalja on ainoa kaverisi tulevaisuudessa


      • Kauha-Guru

        Tehdänkö se kalja kurasta? Sitä samaa kuraa, jota pestään lasten haalareista pois?


      • Kauha-Guru-ihky-aito

        Viisastelu on homon erikois alaa


    • dfghjkl

      Mua vituttaa se etten ole kaunis ja en voi masturboida peilin edessä itteäni kattoen kun oon liian ruma.

    • Hmlk

      Se et mun poikaystävä rakastaa harrastustaa enemmä ku mua

    • enjaksaelää

      Se kun ihastukseni haukkui huoraksi...

      • Hyvä.


      • Kfkdk
        yuggis_ kirjoitti:

        Hyvä.

        :D ahahahaa


      • Kfkdk kirjoitti:

        :D ahahahaa

        Kjäh kjäh


    • Kauha-Guru

      HAHAHAH yuggis voisi työntää vaikka 30cm havi kynttilän perseeseensä

    • tyttö14v

      Se ettei mulla oo yhtään kavereita ja mun pikkusisko haukkuu mua ja vihaa mua

    • Turhautunut16v

      Se että porukat uskovat ettei minusta ole mihinkään

    • TylsistynytTylsyyteen

      Se ettei mikään enää kiinnosta kunnolla, mihinkään ei kehtaa panostaa kunnolla & että aika menee lähinnä aikaa tappaen.

      • Kuulostaa masennukselta. Siihen on saatavissa apua. Lääkkeitä ja sen sellasta.


      • TylsistynytTylsyyteen1

        Koulunterveyskyselyn tiimoilta olen käynyt parikuukautta psykologilla & olen nyt lähipäivinä harkinnut masennuslääkkeitä vakavissani. Että katotaan tässä ny!


    • Masentunut01

      Se että en näe yhtä jätkää enää koskaan. Se oli ainoa jätkä kuka on koskaan pitänyt minusta.

      • Toms2001

        Haluatko jutella tuu kik toms2001 jos haluat en tuomitse ketään


    • Ärsyttää ihan hirveesti olla sairaana lomalla! Sen vielä kestäisi että kouluajalla, mutta nyt loma menee iha hukkaan! Vettäkin tulee koko ajan niin ei viitti mennä kerään otuksii Pokemon Go:ssa

    • Mminä

      Vituttaa, kun apua on niin helvetin hidasta saada. Olisin tarvinnut sitä jo kolme vuotta sitten ja olen sitä hakenut melkein koko kolme vuotta. Ja nyt kun vihdoin apua suostutaan antamaan, olen jo melkein liian väsynyt/ melankolinen/ ahdistunut/ alakuloinen/ psykoottinen jaksaakseni ottaa apua vastaan. Pysyn hengissäkin vain sillä ajatuksella, että joskus menee paremmin, mutta pian en usko enää siihenkään. Näin siksi, että tilani huononee ja huononee, mutta lähiaikoina ei vielä yhtäkään psykologi- tai lääkärikäyntiä (tai mitään muutakaan käyntiä). Seitsemän viikkoa pitää jaksaa. Puolet päivistä nukun ja toisen puolen joko haaveilen itsemurhasta/itseäni satuttamisesta, estän itseäni satuttamasta itseäni tai jotain muuta yhtä paskaa.

      Ja tietenkin vituttaa se, että kolmen viikon päästä aloitan uudessa koulussa, enkä usko yhtään jaksavani siellä.

      • KuunteleMua

        Otan osaa masennuksellesi ehkä ainoa tie päästä pois paskasta olosta on se että jatkuvasti kehut itseäsi ja menet lenkkeilemään ulos silloin tulee hyvä olo. Itsellä tuli päivässä hyvä olo kun kehuin itseäni. Pitäs jaksaa mennä lenkille niin tulis niit hyvän olon tunteita.. :D


    • tyttö13vjokavihaaitseään

      Se ettei minulla ole yhtään kavereita, äiti haukkuu minua läskiksi, olen läski, minun pikkusisko vihaa minua, minun isosisko haukkuu minua, vihaan elämääni ja en hae apua koska jos meinaisin hakee apua ajattelisin vaa että liiottelen mutta hetken päästä jo ajattelisin miten voisin vahingoittaa itseäni muitten huomaamatta ettei ne suutu ja ala huutaa mulle.
      Niin ja vielä se että jos yritän tehä jotain niin aina kaikki sanoo ettei sun tarvii olla samanlainen kun sun isosiskosi.

    • 13-vuotias

      Se, että on kesäloma, kun haluis takaisin kouluun ja se on because of ihastus and true love in school

    • ertyui

      Se että joku tyyppi netissä luuli tuntevansa mut paremmin kun mä tunnen itteni ja väitti et mun pitäis puhuu mun vanhemmille siitä et oon bi (tai saatan olla lesbokin) vaikken oo valmis jeiii ja myös se että mulla on joskus harvoin jotaan randomeit pakkoajatuksii ja ne jää kiusaamaan mua ja se vituttaa aika hirveesti ja myös se et en tiiä kuka oon jee

      • Jjjooooo

        Mitä helvettiä


    • ertyui

      Nii ja vielä se että haluun kouluun jotta sais rutiineja ja ois myös kiva ihastuu nii sais jotaan ajateltavaa eikä tarvis rypee täs itsesäälis

    • Saatanakfkf

      Se että nussin pilkkuu.

    • VALMETIN KANNENTIIVISTE VUOTAA EIKÄ LÖYDY UUTTA MISTÄÄN. KALJA ON LOPPU MUT ISKÄ LUPAS TUODA KUN TULEE TÖISTÄ MUTKU SE ON KOKO VIIKONLOPUN TÖISSÄ.

    • Harmitusvitutus

      Tyttöystävän kanssa kun ei seksi onnistu takaapäin. Se harmittaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe