Taas lähetin kolarivideon syyllisen auton kuskille

1taxivaan

Jo neljäs kerta kun lähetän autokamerani videokuvan ja huomaa SYYLLISELLE. Jos helpolla löytyy, lähetän sen syyllisen puolisolle, tms.

Tekstinä, tällaista kuvaa tuli, muistoksi teille.

toki myös syyttömälle.

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvan_liikkeentunnistus

      meilläkin on kamerat kaikissa autoissa, liikkeentunnistimella. parkkipaikelle ajaessa ajan aina väliin joten tulee naapurit merkittyä. liikkeentunnistus käynnistää sitten jos joku uusi tulee, kolhii tullessaa ja poistuu. näin on kerran tapahtunutkin.

    • autipoika

      Kyllä mun poikaystävä tietää sen muutenkin kun sen auton mälläsin, mitä se sillä videolla tekee?

      Onneksi se yks markku ei ollu kyydissä, siitä poikaystäväni ei ois tykänny että kruisaan jonkun toinen miehen kanssa ja se olis nähny sen videolla, se on niin herkkä, siis mun poikaystävä kimi.

      Ja arvaa kuule hei miks mä sen kolarin ajoin?
      No siks hei kun katoin just yhtä tosi södee poikaa, sil o oli niin tiukat farkut jalassa että oikein pusersi kaikki kasaan ja sitten ajoi hienolla bemarilla, tai siis tuli just parkkiin sellasella bemul. Niin ku mä katoin sitä södee kundiin niin en huomannu että käänsin samalla ratista ja päin jotain japski autoo. Sit mä meen kattoo kuin kävi ja se japski auton jannu alkaa huutaa mulle että homo homo homo, no mä sanoin et kiitos joo ole, sitten se jannu sanoo et saat nenääs. Mä aloin huutaa että mua raiskataan mu raiskataan niin johan lähti jannu menee ja äkkii.

    • Näppäilyvirhe

      Sinäkö syyllisen määrität? Luulin sen olevan tuomioistuimen tehtävä.
      Miten selvität "syyllisen" osoitteen? Auton rekisteritiedon voi myös salata

      • Siiv--Ari

        Penis.


    • Siwari

      Anus.

      • ei-Uuno

        " Miten selvität "syyllisen" osoitteen? Auton rekisteritiedon voi myös salata "


        Eikä pidä luulla salatut rekkarit olis salaisia muuta kuin aivan tumpeloille.

        Toiseksi, normaalisti ei kannata salata, salauksen takia moni rehellinekin jättää selvittämättä ja odottaa tulevaa.
        Rahallahan siitä selviää, ei joudu linnaan.


      • Näppäilyvirhe
        ei-Uuno kirjoitti:

        " Miten selvität "syyllisen" osoitteen? Auton rekisteritiedon voi myös salata "


        Eikä pidä luulla salatut rekkarit olis salaisia muuta kuin aivan tumpeloille.

        Toiseksi, normaalisti ei kannata salata, salauksen takia moni rehellinekin jättää selvittämättä ja odottaa tulevaa.
        Rahallahan siitä selviää, ei joudu linnaan.

        Kerro sitten miten osoitetiedot selvität.
        Trafin sivulta tietoa: "Voit tehdä osoitteenluovutuskiellon ajoneuvoliikennerekisteriin. Kiellon tallentamisen jälkeen osoitetietojasi ei enää saa esimerkiksi tekstiviesti- tai puhelinpalvelujen kautta. Osoitteenluovutuskielto ei estä nimen ja ajoneuvon tietojen luovutusta. Katso tarkemmat ohjeet kiellon tekemiseen".

        Onko tällä tumpelolla pääsy viranomaisrekistereihin?


    • OutoHarrastus

      Itse myös ihmettelen, miten videon lähettäminen onnistuu rekisterinumeron perusteella? Eikö se ole kallista ja kauhean työlästäkin, kun ei tiedä toisesta mitään? Lähetätkö vhs-, cd-, dvd- vai bluray-videoita?

    • Kotipolliisi

      Minkätyyppistä mielihyvää kotipoliisin homma sinulle tuottaa?

      • Kjell.Y.Pippelström

        Sinä osaat tuottaa aivan erityisen hyvää nautintoa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe