Miten tunnustan pojalle?

helppi

Hei! Eli siis haluaisin tunnustaa yhdelle pojalle että oon ihastunut häneen mutta en tiedä miten sen sanoisin sille. Me tutustuttiin Eka täällä sitten twitterissä ja lopulta wapissa ja hän asuu eri paikkakunnalla kuin minä joten en voi tunnustaa hänelle kasvotusten sitä. Joten neuvoja Kiitos :-)

18

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sistahhh

      Ethän tunnusta liian varhasessa vaiheessa ;D
      Mutta hyvä et iotte jutellu jo noin mones paikassa :)
      Ite kertoisin eka sille et "oot hyvä tyyppi" tai "oot hauska" tai jotai tollasta kaverillista ja yrittäsin tunnustella jos se ajattelee samoin :D että en heti pamauttais tunteita kehiin. jos teillä on jo hyvä kaveripohja nii tunteita voi heittää kehiin. valitse sanat silleen mikä tuntuu sulle luontevalta. muista, että sä oot rohkee ku sen kerrot ja kävi miten kävi, niin toi on parempi ratkasu ku et kerro! älä tee samaa virhettä kun mä, kun en tunnustanu pojalle ihastumista enkä koskaa tienny mitä ois seurannu. Se saatto ihan hyvin olla muhun ihastunut. (Tästä on jo aikaaa, mutta kokemuksesta kerron, että vaikka kuinka jännittää, tee se. Kerro )
      Tsemppii girl :)

      • helppi

        Kiitos vinkistä oon niin ihastunut tähän ihmiseen hän on niin mukava Ja söpö :-) en oo tuntenut tälläista tunnetta ennen tää on niin mahtava tunne! Siis tää ei oo Eka ihastus mikä mul on ollut mut tää tunne on kovempi kuin koskaan ennen. Yritän kertoa hänelle mut en tiedä kehtaanko mennä vaan sanomaan että oon ihastunut suhun!


      • helppi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä oon niin ihastunut tähän ihmiseen hän on niin mukava Ja söpö :-) en oo tuntenut tälläista tunnetta ennen tää on niin mahtava tunne! Siis tää ei oo Eka ihastus mikä mul on ollut mut tää tunne on kovempi kuin koskaan ennen. Yritän kertoa hänelle mut en tiedä kehtaanko mennä vaan sanomaan että oon ihastunut suhun!

        Epäsöpöä


      • helppi
        söpöliini_ kirjoitti:

        Epäsöpöä

        mee muualle...


      • helppi kirjoitti:

        mee muualle...

        En taida. Ja varo se on meinaa yuggis


      • näinseon

        Mee pois.


      • näinseon kirjoitti:

        Mee pois.

        Snyysk:'(


      • painu.vittuun

        SUA EI KAIVATA!!!!!!!!!!!!!!!


    • helppi

      Pliis lisää vastauksia kiitos!

      • poika.17

        Sun pitäs vaan hengaa sen kaa, niinku kaverit tekee. Sit ootte ystäviä ja sitten voit ilmoittaa ja voit aina antaa pieniä merkkejä ja vihjeitä siitä et oot ihastunu. Mut tilanteen mukaan. Tsemppiä ja onnea matkaan ;)


      • helppi

        kiitos neuvoista! :)


    • HJHKKJ

      Lähetät sille viesti: "Niin että näin juu" Oon meinaan poika samankaltasessa tilanteessa ja ois kiva tietää jos tässä tämmönen mukava yhteensattuma olis tapahtunut.

      • helppi

        Eli siis minkälainen yhteensattuma?


      • poika.17

        Hän siis tarkoittaa että jos hän on se poika. Mahdollisuus on pieni mutta silti mahdollinen. Ja kiitti kun kiitit. Yleensä kukaan ei oo kohtelias mulle. Ja autan parhaani mukaan, aina.


      • sistahhh

        niimpä, kiitti helppi, et kiitit muaki :D tääl palstal on ainaki helppi ja poika.17 jotka on mukavii :)
        Ja helppi, tiedän miltä sust tuntuu!


      • Hyvä kasvatus johtaa hyvään käytökseen :)


      • helppi

        Kiitti teille kaikille jotka neuvotte mua ihanaa ku täällä on hyvä käytöksisiä ihmisiä tuhannet kiitokset teille Jatkakaa samaan malliin aina! :-)


    • helppi

      Oisko lisää vinkkejä? Mä en oikein tiiä et kehtaanks vaan laittaa viestiin vaan "moi mä tykkään susta" siis suoraan sanottua Mä taisin ihastua heti ku Mä näin sen profiilikuvan ja hän on niin mukava. Sori jos jotakin häiritsee se että ylistän täällä häntä. :-) ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe