Muslimit pois lentokentiltä töistä

vittumitätouhuu

Muslimit tekevät turvatarkastuksia Helsinki-Vantaalla

Maahanmuuttajien työllistäminen saa hauskoja ja pelottavia piirteitä. Lentokentällä turvatarkastuksia tekevät parast´aikaa arabit. He tylyttävät suomalaisia kunnolla ja ovat kiusallisen pikkumaisia. Onhan se hienoa edes kerran elämässä olla suomalaisia ylempänä.

Otamme aika suuren riskin. Turvatarkastusten kiristyminen johtui juuri muslimi-itsemurhapommittajista. Kun Nerg tietää kaikkien taustat, hän varmaan tietää myös ettei turvatarkastajissa ole isis-porukkaa eikä heitä kannattavia, jotka päästävät omansa läpi.

Ja taas suomalaiset jätetään työttömiksi, jotta tilastoja saadaan maahanmuuttajamyönteisemmiksi.

14

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkastajat

      Edesvastuutonta toimintaa laskea yhtään muslimia töihin lentokentille. Nyt on pakko katsoa totuutta silmiin ja lopettaa hurskastelut. Näyttöjä terrorismista on jo ihan liikaa ja vielä vaan hyssytellään ja kotoutetaan näitä terroristeja. Herätkää nyt viimein päättäjät.

      • kukanukkuupommiin

        Aika rankkaa poistaa jostain ammatista esim. muslimit tai arabit. Kieltämättä noita "ryhmiä" esiintynyt pommihommissa aika taajaan, mutta miten ihmisoikeudet huomioiden voidaan sulkea ammatista?


      • pummiparkuutaas
        kukanukkuupommiin kirjoitti:

        Aika rankkaa poistaa jostain ammatista esim. muslimit tai arabit. Kieltämättä noita "ryhmiä" esiintynyt pommihommissa aika taajaan, mutta miten ihmisoikeudet huomioiden voidaan sulkea ammatista?

        Tänä vuonna kuusi kertaa H:ki-Vantaalta lähtenyt enkä ole ainoataan mamua nähnyt turvatarkastuksessa,kummallakaan puolen tiskiä;)


    • tuumittavaksi
    • kiskoilla

      Ei ole mamuja turvatarkastuksessa. Sinä matkustat junalla (sossu ei maksa lentolippuja) kotiseudullesi. Ehkä kannattaisi harkita sinne jäämistä ?

    • hupsista333234ffff

      No mutta Pariisin lentokentällä on töissä ääriliikkeen muslimeja ja eikös nyt sitten jo ollutkin odotettua koneen putoaminen noin vain kenenkään tietämättä.

      • nyljetty.lapsimorsian7v

        Youtube : Jari Leino show.


    • Höpöhöpöä

      Kyllä on muslimeja myös Vantaalla.

    • Kckxjxjx

      Hyysärin on vaikea käsittää asioita jotka täysijärkisille ovat päivänselviä.

    • mullaoli

      Mullakin oli muslimi turvatarkastuksessa. Mua risoi suunnattomasti enää edes nousta koneeseen ! Mä en luota enää yhteenkään muslimiin ! EN YHTEENKÄÄN !

    • Qfguytr

      Sama ihmetys

    • OSDIUBSGBUI

      Nimenomaan odottavatko käskyä tehdä itsestä martyyri(muslimimrttyyri joka 72 neitsyt naista pitää taivaallisena lahjana ? kun vaikea täällä yhdenkin kanssa Äly hoi muslimi )
      Jeesus Kristus antaa rauhan ja iankaikkisen elämän joka ei todellakaan ole niin lapsellista kuin ihmis neitsyitä..
      Veri Jeesuksen pesee KAIKESTA SYNNISTÄ..

    • DUNGUN9

      JOKU MAA IRTISANOI ÄHLÄM KÄTYRITYÖLÄISIÄ LENTOKENTILTÄÄN. tÄÄLLÄ OLLAAN LIAN SINISILMÄISIÄ VAIKKA PITÄISI VARAUTUA PAHIMPAAN KOSKA OVAT PETOLLISIA...

    • Uhhhh

      Yhtä hyvin kuin muslimi ei voi naista kätellä, minua yököttää antaa muslimin koskea matkatavaroihini saati minuun. Miksi vain islamilaisilla nykyään on moisia oikeuksia, ei minulla?
      Lomilla halusin nimenomaan matkustaa jonnekin, missä ei afrikkalaisia tai (lähi)idän väkeä näy, ihan vain siksi, että se on LOMA, ja edes lomalla pitäisi voida nauttia. Kotikaupungissa ei enää miellyttävää ole pariin vuoteen ollut liikkua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe