Naiset, mitä saatte tältä palstalta?

Bi-nainen

Miksi itse luen tätä on, että antaa näkökulmaa sellaiseen mieskulttuuriin, jota en muuten tapaa (vaikka kirjoittajina on naisiakin, miesten tarpeiden ja niiden tyydyttämättömyyden ympärillähän tää palsta pyörii). Maailmankuva laajenee. :) Samalla homma pysyy sopivasti hanskassa, voi luea silloin kun huvittaa eikä moiset asenteet tunge muuten arkielämään.

55

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina.ei.nappaa

      Palsta on hyvä muistutus siitä, että ihmisillä on kovin erilaisia mielipiteitä.

      • Luoladonna

        Minäkin olen huomannut saman.

        ( Reps )


    • TurmionKätilö

      Aloittajaa kompaten. Olen myös koittanut tuoda pikkasen toivoa ja iloa palstalle, jotain positiivista, uutta näkökulmaa, mutta sehän on tietenkin huono, tuomittava, sekä ennenkaikkea epäilyttävä idea.. :D

      • Bi-nainen

        Joo, ei näitä miehiä voi pelastaa, aikuisia itsevaltaisia ihmisiä - eikä se ole meidän tehtävämme. Voidaan toki kertoa omat mielipiteemme, mutta tullaanko kuulluiksi, niin se on sitten toinen juttu. ;) Tämä on myös hyvä rajojenvetopalsta, koska aluksi tulee tuo halu auttaa ja olla positiivinen. Sen vaiheen huomaa monilla naisilla täällä. Ja sit jossain vaiheessa jengi lähtee (ja ehkä joskus taas palaa).


      • Ex----------PUA
        Bi-nainen kirjoitti:

        Joo, ei näitä miehiä voi pelastaa, aikuisia itsevaltaisia ihmisiä - eikä se ole meidän tehtävämme. Voidaan toki kertoa omat mielipiteemme, mutta tullaanko kuulluiksi, niin se on sitten toinen juttu. ;) Tämä on myös hyvä rajojenvetopalsta, koska aluksi tulee tuo halu auttaa ja olla positiivinen. Sen vaiheen huomaa monilla naisilla täällä. Ja sit jossain vaiheessa jengi lähtee (ja ehkä joskus taas palaa).

        Sen sijaan aikuiset naiset ilmeisesti ovat lapsia, koska heidät pitäisi pelastaa? Vai miten selität feminismin olemassaolon 2000-luvulla?

        Muuten he ajopuiden tavoin ajautuvat esim. parisuhteisiin missä mies on jännittävän väkivaltainen, ja se on miehen syy, eikä naisen joka ehdoin tahdoin sellaisen miehen haali itselleen.

        Taas hyvä esimerkki naisten tuplastandardeista sekä rationalistoinhamsterista.


      • ÄläSluibaa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Sen sijaan aikuiset naiset ilmeisesti ovat lapsia, koska heidät pitäisi pelastaa? Vai miten selität feminismin olemassaolon 2000-luvulla?

        Muuten he ajopuiden tavoin ajautuvat esim. parisuhteisiin missä mies on jännittävän väkivaltainen, ja se on miehen syy, eikä naisen joka ehdoin tahdoin sellaisen miehen haali itselleen.

        Taas hyvä esimerkki naisten tuplastandardeista sekä rationalistoinhamsterista.

        Teitä ätmejä täällä on yritetty jeesata.
        Ei kannata.


      • Ex----------PUA
        ÄläSluibaa kirjoitti:

        Teitä ätmejä täällä on yritetty jeesata.
        Ei kannata.

        Osu ja uppos! :D

        Samoin, olen YKTM-YTM, joka itse autan ätmejä, siinä missä te vanhat haaskat ette heitä auta. Mikään jhiljaiseksi häpäiseminen ei ole oikea tapa auttaa.


      • Bi-nainen
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Samoin, olen YKTM-YTM, joka itse autan ätmejä, siinä missä te vanhat haaskat ette heitä auta. Mikään jhiljaiseksi häpäiseminen ei ole oikea tapa auttaa.

        Ex-pua on kyl niin mun fani, että ai että. Aina huomiota kerjäämässä. :D Ei vaan oo yhtään sellaista tyyppiä, et mua kiinnostais sen jutut, niin hyvä että on nimimerkki ekana, niin tiedän jättää lukematta. :D


    • 89089890

      Voi mitä naisten nillitystä. Helppo porvarien on näytellä vaikka mitä mutta tosiasiassa ovat vain omahyväisiä ja itsekeskeisiä apinoita

      • OngelmaOn

        Omassa päässäsi.


      • NaisetOn-
        OngelmaOn kirjoitti:

        Omassa päässäsi.

        Niin naisellinen ja odotettava kommentti. ;-)


      • tarralenkkari666

        Naiset saavat päättää omasta itsestään ja vartalostaan=porvarit riistävät työväenluokkaa ja köyhällistöä.


      • Bi-nainen
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Naiset saavat päättää omasta itsestään ja vartalostaan=porvarit riistävät työväenluokkaa ja köyhällistöä.

        Kyllä kun näitä juttuja lukee, niin osaa todella arvostaa sitäkin, että todella voi päättää omasta elämästään ja kehostaan. Että ei ole pakko mennä naimisiin, esimerkiksi. :)


      • Ex----------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Naiset saavat päättää omasta itsestään ja vartalostaan=porvarit riistävät työväenluokkaa ja köyhällistöä.

        Nainen on pariutumisen kapitalisti.

        Jos kapitalisti riistää työläistä, nainen riistää miestä.

        Tai sitten seuraavan kerran kun miesten tasolle yltämättömät pyrkyrinaiset ulisevat naisen eurosta tai lasikatosta, voimme todeta jotain yhtä ylimielistä kuten sinä, vai mitä?;)


      • kapitalshit
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Nainen on pariutumisen kapitalisti.

        Jos kapitalisti riistää työläistä, nainen riistää miestä.

        Tai sitten seuraavan kerran kun miesten tasolle yltämättömät pyrkyrinaiset ulisevat naisen eurosta tai lasikatosta, voimme todeta jotain yhtä ylimielistä kuten sinä, vai mitä?;)

        Eikö markkinatalouden lakien mukaan kysyntä määrää tarjonnan?


      • kapitalshit kirjoitti:

        Eikö markkinatalouden lakien mukaan kysyntä määrää tarjonnan?

        Mutta tässä nykyisessä markkinataloudessa tarjonta pyrkii kaikin keinoin manipuloimaan kysyntää.... ;P


      • Ex----------PUA
        kapitalshit kirjoitti:

        Eikö markkinatalouden lakien mukaan kysyntä määrää tarjonnan?

        Kapitalismissa pääoma keskittyy.

        Mietihän mitä naiset tekevät.

        Samoin, kysyntä määrää tarjonnan ei ole mikään oikeutus minkään puolesta.

        Keskitysleirin ruokavalio on takuulla suosittu, mutta vain siksi jos muuta ei ole tarjolla, tai muuta ei tarvitse tarjota.


    • 719

      Täällä pääsee tutustumaan miesten sielunelämään. On hyvä tietää kuinka rumia miehet sisimmältään ovat.

      • NaisetOn-

        Niin naisellinen ja odotettava kommentti ;-)


      • jotkut.on
        NaisetOn- kirjoitti:

        Niin naisellinen ja odotettava kommentti ;-)

        Itse asiassa ihan totta tuo, että on hyvä muistaa myös mieleltään rumien ihmisten olemassaolo. Kummasti arvostaa omia läheisiään kun lukee näitä juttuja.


      • NaisetOn-
        jotkut.on kirjoitti:

        Itse asiassa ihan totta tuo, että on hyvä muistaa myös mieleltään rumien ihmisten olemassaolo. Kummasti arvostaa omia läheisiään kun lukee näitä juttuja.

        Se oli vahinko kommentti piti laittaa tuonne ylemmäs. Se taas on ei muuta sitä asiaa että samoja ajatuksia pyörii oikeasti monien mielessä ulkomaailmassa. Täällä ne vaan sanotaan ääneen ja täällä puhutaan totuuksia asioista niin kuin ne oikeasti on.


      • jotkut.on
        NaisetOn- kirjoitti:

        Se oli vahinko kommentti piti laittaa tuonne ylemmäs. Se taas on ei muuta sitä asiaa että samoja ajatuksia pyörii oikeasti monien mielessä ulkomaailmassa. Täällä ne vaan sanotaan ääneen ja täällä puhutaan totuuksia asioista niin kuin ne oikeasti on.

        Kenellä pyörii, kenellä ei. Täällä on paljon kirjoittajia, joiden pään sisällön kanssa kannattaisi mennä kolkuttelemaan terapeutin oven taakse.


      • 908908890
        jotkut.on kirjoitti:

        Kenellä pyörii, kenellä ei. Täällä on paljon kirjoittajia, joiden pään sisällön kanssa kannattaisi mennä kolkuttelemaan terapeutin oven taakse.

        Pillereiden popsimis tilastot näyttää siltä että molemmilla sukupuolilla on paljon pään sisällön kanssa vaikeuksia tässä nykyisessä maailmassa. Kannattaisi jokaisen oikeasti alkaa miettimään mikä tässä yhteiskunnassa on vialla.


      • ÄläDelegoi
        908908890 kirjoitti:

        Pillereiden popsimis tilastot näyttää siltä että molemmilla sukupuolilla on paljon pään sisällön kanssa vaikeuksia tässä nykyisessä maailmassa. Kannattaisi jokaisen oikeasti alkaa miettimään mikä tässä yhteiskunnassa on vialla.

        Ongelmiasi muille. Jos joku lähestyy sinua hymyillen, oletat hänen heti olevan ylimielinen, mollaavan sinua, ja omaavan negatiivisia ajatuksia sinua kohtaan, sekä mahdollisesti hyötyajatuksia. Silloin vika on kyllä aivan itsessäsi, ja ei, se ei ole normaalia ja yleistä.


      • ruma-ätmi

        Eikö naiset näe jo miehen rumuuden naamasta


      • Bi-nainen
        NaisetOn- kirjoitti:

        Se oli vahinko kommentti piti laittaa tuonne ylemmäs. Se taas on ei muuta sitä asiaa että samoja ajatuksia pyörii oikeasti monien mielessä ulkomaailmassa. Täällä ne vaan sanotaan ääneen ja täällä puhutaan totuuksia asioista niin kuin ne oikeasti on.

        Kyllä kyllä, mutta kun siihen puoleen pääsee tutustumaan rautalangasta täällä, osaa tuolla ulkomaailmassa varoa vastaavia tyyppejä pienistäkin vihjeistä. Samalla ei myöskään säikähdä sitä miten jotkut voivat ajatella.


      • naistakometsästetään
        Bi-nainen kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta kun siihen puoleen pääsee tutustumaan rautalangasta täällä, osaa tuolla ulkomaailmassa varoa vastaavia tyyppejä pienistäkin vihjeistä. Samalla ei myöskään säikähdä sitä miten jotkut voivat ajatella.

        Naikkonen on selvästi metsällä ;)


      • Ex----------PUA

        Hyvä esimerkki tyhmästä ja luonnevikaisesta kurpasta, joka nollaaa naisten vastuun, kääntää syy ja seuraus-suhteen päälaelleen ja kantaa 0% vastuuta naisena siitä mitä naiset aiheuttavat.

        Ja totta kai esiintyy marttyyrinä.


    • Lähinnä uusia näkökulmia omieni tueksi tai vastaan. :)

      Kiva kurkistaa muidenkin ihmisten ajatusmaailmoihin, omansa kun jo hyvin tuntee.

    • Ex----------PUA

      Aika moni nainen täällä on varattu, joten se on sitä klassista sinkkumarkkinoille "eksymistä", yksi täällä jo tekikin riettaan saunomiskutsun eräälle statusta ja rahaa omaavalle palstalaiselle kiimoissaan. "Kyllä minun mies tietää että kirjoittelen täällä".

      Toisaalta, sitten on näitä kurppia jotka ovat pudonneet kelkasta, eikä heillä ole koskaanollut muuta miestä, kuin joku jännämies joka on heitä satunnaisesti hakannut ja käytänyt. Nyt sitten sulanut MA, ikäkriisi ja additio tylytykseen saa ne pyörimään täällä. Tai sitten ne oikeasti on niin tyhmiä, ettei aikuinen ihminen tajua mitä on päänsä hakkaaminen seinään.

      Tuo mitä sanot asenteiden jäämisestä tänne, on itsepetosta, oikeasta elämästähän nuo asenteet tänne tuodaan näytille.

      • OletSairas

        Jos joku haluaa kohottaa jonkun mielialaa, se on heti mielestäsi halua pariutua.


      • 3030
        OletSairas kirjoitti:

        Jos joku haluaa kohottaa jonkun mielialaa, se on heti mielestäsi halua pariutua.

        Varatut vanhemmat naiset ovat ainoat, joilta riittää kärsivällisyyttä näille piruparoille. Sitä se kokemus kiukuttelevista tenavista teettää.


      • Heh, ei kiitos enää yhtään uutta kaksilahkeista. Pidän vanhan tutuksi käyneen mielihyvin, vaikka kuinka joskus väsyisin ehkä narinaankin, kun otan uuden ja arvaamattoman riesoikseni. Tai lasten riesoiksi.

        Ideahan on pysyä ydinperheenä, eikä rikkoa sitä. :)


      • Luoladonna
        sönkkö kirjoitti:

        Heh, ei kiitos enää yhtään uutta kaksilahkeista. Pidän vanhan tutuksi käyneen mielihyvin, vaikka kuinka joskus väsyisin ehkä narinaankin, kun otan uuden ja arvaamattoman riesoikseni. Tai lasten riesoiksi.

        Ideahan on pysyä ydinperheenä, eikä rikkoa sitä. :)

        Susta on sellasta "klassista" kauneutta, joka näyttäytyy mulle yleensä hieman negsuna asiana. Kuitenkin tässä tapauksessa käy niin, että jollain ihme konstilla sä osaat uudistaa tuon negatiivisia ja historiallisia mielleyhtymiä täynnä olevan sanan uuteen muotoon, jossa on järjen valoa.

        Puhumattakaan siitä, että sanoissasi tuoksahtaa sekä arjen kauneus että lievä naisellinen ironia ja sen tuntu. Kuin lähdettä kuuntelisi, kun lukee.

        (Hihitystä )


      • Ex----------PUA
        OletSairas kirjoitti:

        Jos joku haluaa kohottaa jonkun mielialaa, se on heti mielestäsi halua pariutua.

        Osu ja uppos! :D

        PS. Matkiminen on suurinta ihailua - mitä tulee nimimerkkisi. (Alfa-status, jälleen todistettu).


      • Ex----------PUA

        Oho, jopas kilahtikin! :D

        Ei mutta, arvoisat palstalaiset, kuten tiedämme, on naiset apinoita jotka kurkottelevat aina uudelle oksalle, ja he myös ovat valehtelijoita, joten tästä syystä midän tulee aina arvostella heidät tekojensa, eikä sanojensa perusteella:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14291433/uskomaton-sattuma!


      • Luoladonna kirjoitti:

        Susta on sellasta "klassista" kauneutta, joka näyttäytyy mulle yleensä hieman negsuna asiana. Kuitenkin tässä tapauksessa käy niin, että jollain ihme konstilla sä osaat uudistaa tuon negatiivisia ja historiallisia mielleyhtymiä täynnä olevan sanan uuteen muotoon, jossa on järjen valoa.

        Puhumattakaan siitä, että sanoissasi tuoksahtaa sekä arjen kauneus että lievä naisellinen ironia ja sen tuntu. Kuin lähdettä kuuntelisi, kun lukee.

        (Hihitystä )

        Tällä hetkellä tämä "klassinen" kauneus istuu pöydän vieressä voileipärasvaa hiuksissaan ja vanukasta vaatteillaan. Tämä ydinperheen nuorin jäsen päätti koristella äitinsä tai saada vaan tuoksumaan ruoalta. Tässäkö on koko ytimen ydin ja idea? :)

        Oispa mullekin noin helppoa sanoilla maalaaminen. Sulla on lahjoja. :)


      • KelläänMuulla
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Oho, jopas kilahtikin! :D

        Ei mutta, arvoisat palstalaiset, kuten tiedämme, on naiset apinoita jotka kurkottelevat aina uudelle oksalle, ja he myös ovat valehtelijoita, joten tästä syystä midän tulee aina arvostella heidät tekojensa, eikä sanojensa perusteella:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14291433/uskomaton-sattuma!

        Ei ole noin sairasta mieltä.
        Mitä ne sinulle annetut diagnoosit olivatkaan?


      • Luoladonna
        sönkkö kirjoitti:

        Tällä hetkellä tämä "klassinen" kauneus istuu pöydän vieressä voileipärasvaa hiuksissaan ja vanukasta vaatteillaan. Tämä ydinperheen nuorin jäsen päätti koristella äitinsä tai saada vaan tuoksumaan ruoalta. Tässäkö on koko ytimen ydin ja idea? :)

        Oispa mullekin noin helppoa sanoilla maalaaminen. Sulla on lahjoja. :)

        Se saattaa olla juuri siinä. En mene vannomaan.

        Lapsethan ovat (kirjaimellisesti) perseestä.

        ( hirn )


      • Ex----------PUA
        KelläänMuulla kirjoitti:

        Ei ole noin sairasta mieltä.
        Mitä ne sinulle annetut diagnoosit olivatkaan?

        Ja näin, shaming language ja henkilöhyökkäys, kun parisuhdehuora ei pysty kiistämään totuutta.

        Onko kiva olla apina joka kurkottelee korkeammille oksille, saastainen lutka?

        Sinunlaiset ovat häpeäksi naisille, ja miehilleen.


      • Luoladonna kirjoitti:

        Se saattaa olla juuri siinä. En mene vannomaan.

        Lapsethan ovat (kirjaimellisesti) perseestä.

        ( hirn )

        Meillä kirjaimellisesti vatsasta. Eivät ole alateitse syntyneet. Ja perseestä ei kaiketi ole kukaan muukaan? :)


      • Luoladonna
        sönkkö kirjoitti:

        Meillä kirjaimellisesti vatsasta. Eivät ole alateitse syntyneet. Ja perseestä ei kaiketi ole kukaan muukaan? :)

        Mjoo

        Mä olen hieman huono näissä alatyylisissä jutuissa. Kumma juttu, mutta vaikka olen seurannut pitkään täällä kirjoittelua, niin en ole oppinut sitä.

        (Naurua )


      • Luoladonna kirjoitti:

        Mjoo

        Mä olen hieman huono näissä alatyylisissä jutuissa. Kumma juttu, mutta vaikka olen seurannut pitkään täällä kirjoittelua, niin en ole oppinut sitä.

        (Naurua )

        Pidä vaan toi oma tyylisi, se on uniikki ja hyvä. Ei kaikkien tarvikaan kulkea samaa uraa pitkin, väripilkut tekee elämästä kivempaa ja mielenkiintoista. :)

        Eli jatka samaan tyyliin.


      • Luoladonna
        sönkkö kirjoitti:

        Pidä vaan toi oma tyylisi, se on uniikki ja hyvä. Ei kaikkien tarvikaan kulkea samaa uraa pitkin, väripilkut tekee elämästä kivempaa ja mielenkiintoista. :)

        Eli jatka samaan tyyliin.

        Sun kanssa olis varmaan kiva syödä vaaleanpunaista hattaraa ihmisvilinässä.

        ( Hihitystä )


      • Luoladonna kirjoitti:

        Sun kanssa olis varmaan kiva syödä vaaleanpunaista hattaraa ihmisvilinässä.

        ( Hihitystä )

        Ottasin kyllä vihreetä, jos löytys ja kiipeisin puun oksaan syömään sen. :)

        Se vilinä vois jäädä jalkojen alle. Puusta olis ihan hauskaa tiputella hattaraa muiden hiuksiin. :D

        (lapsettaa)


      • Luoladonna
        sönkkö kirjoitti:

        Ottasin kyllä vihreetä, jos löytys ja kiipeisin puun oksaan syömään sen. :)

        Se vilinä vois jäädä jalkojen alle. Puusta olis ihan hauskaa tiputella hattaraa muiden hiuksiin. :D

        (lapsettaa)

        Sä oot niin korkealentoinen.

        ( Naurua )


      • Luoladonna kirjoitti:

        Sä oot niin korkealentoinen.

        ( Naurua )

        Onneksi kilot pitää tukevasti maassa, edes fyysisen minäni. ;)


      • Luoladonna
        sönkkö kirjoitti:

        Onneksi kilot pitää tukevasti maassa, edes fyysisen minäni. ;)

        No jos ei riitä niin mä voin lähettää sulle sukelluspainoja lisäkiloiksi.

        ( hih )


    • 20vnainen

      Palsta varoittaa minua tutustumasta miehiin. Täysin hulluja on miehet ja olen ajatelut että lapsia en tee ikinä koska miehistä ei saisi mitään apua sen jälkeen.

      • Ex----------PUA

        Marttyyri on hyvä ja sulkee oven lähtiessään.

        Tuo uhkailu nyt ei tehoa keheenkään palstaa käyttävään mieheen, sillä me tiedämme naisten käyttäytyvän palstatotuuksien m ukaisesti joka tapauksessa.

        Ätmit silloin todennäköisesti jäävät ilman, vaikka kuinka valehtelisivat mielistelläkseen teitä, ja YTMit saavat joka tapauksessa.


    • Alunpitäen tylsyyttäni eksyin :D Hahahaa.

    • flowersreally

      Havaintoja ihmisyydestä.

    • Truth_over_lie

      Alotus vaan todistaa hypergamian ja gynosentrisyyden. Sekä vahvistaa. Mitä arvoa on noilla tyhmillä ätmeillä jotka tänne on synnytetty ja unohdettu? Niitä on kiva katsoa ylhäältäpäin ja nauraa koska on niin avuttomia. Auttaminen on viimeinen mitä tulee mieleen.

      Naiset synnyttää ja kasvattaa, ei miehet. Ne opettavat ja näyttävät esimerkkejä arvomaaimoista. Sitten kun menee joku pieleen siirretään vastuu muualle esittäen avutonta kanaa. Sitten itketään kun seuraaviasta sukupolvista kunnon miehiä ei löydy ja ympärillä olevat ei kelpaa eikä haluta vaikuttaa eikä auttaa heitä.

      • Bi-nainen

        Ai helkkari, kun mä oon kyllä lapsena ollut isän tyttö. Varmaan siitä oon oppinut miten miehiä kohdellaan. ;) Ja että voi odottaa riittävän hyvää kohtelua ja rankata suoraan pois paskiaiset. Ja sit osaa myös tunnistaa sen riittävän hyvän.

        Eikä oo kasvanut sellaista "mun pitäis hoivata miehiä" -asennetta. Se on kyllä tosi iso etu elämässä.


      • ihmetyttää

        Aika erikoinen kommentti, että naiset synnyttävät ja kasvattavat, miehet eivät. No eivät miehet todellakaan synnytä, mutta kasvattavat kyllä, tai ainakin heidän kuuluisi kasvattaa, ovathan he isiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe