Uskomaton sattuma!

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset!

Palstan kirjoittaja nimeltä 121212 kertoi jokin aika sitten saaneensa ylennyksen.

Tämä tarkoittaa: lisää rahaa ja statusta.

Tässä palstalaisen naisen hänelle osoitettuja viestejä:

"Älä usko.

Tule tänne niin täti näyttää."

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14289407/kysely-(melkein)-varatuille-palstalaisille#comment-84681729 (alkaa tästä, voit lukea muut seuraamalla lankaa alaspäin).

"Olet jo niin iso, että tiedät, mitä se tarkoittaa."

"Tuo vihta tullessasi."

Uskomatonta, että raha-alalla olevan, ja ylennyksen saaneen nimimerkki 121212 ei tarvinnut kuin antaa hieman kehua isosta palstanaisen takalistosta, niin nyt jo kutsu olemaan yhdessä alasti kävi.

Kyllä se nyt siltä näyttää, että olemalla kiltti ja kunnollinen mies, sitä saa naisen!

Sen sijaan, että palstatotuus kuten olen sen esittänyt: raha, status ja ulkonäkö (jälkimmäinen eniten neuvoteltavissa, jos on kahta ensiksi mainittua) ei tainnut sittenkään pitää paikkaansa!

55

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

      Siinä myös mainiosti näkee kuinka ihan vasta varatuksi itsensä tituleerannut nainen on valmis vaihtamaan lennosta statusmieheen kun sellainen tuli tarjolle.

      • Olen täällä muidenkin kanssa läppää heittänyt. Sunkin kanssa ikis.


      • Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

        Olen täällä muidenkin kanssa läppää heittänyt. Sunkin kanssa ikis.

        Joo mutta 12121212:lle tuli heti piiskaleikkitarjous kun status nousi :D Ehkä se oli "vitsi sitsi" mutta saattoihan siinä jotain piillä takana, vaikkapa varamiehen mahdollisuus siltä varalta että nyxä jää työttömäksi.


      • Ex----------PUA

        Älä nyt, kyllähän hän pitää myös edellisen miehensä, tinsan antaminen ylemmänn oksan miehelle tuskin on sille este, kun ei vain kerro miehelleen.

        Ei mutta, sinä, minä ja Super-ATM (kaikki hyviä ystävyksiä) tässä olemmekin sanoneet, että suhde ei voi olla kovinkaan vankalla pohjalla, jos tämä paikka vie siitä voiton.

        Tosiaankin, kun varattu menee sinkkkujen tilaan, ja vieläpä nainen, on se sama kuin apina menisi metsään jossa on paljon oksia ja liaaneita. ;)


      • Ikis__M kirjoitti:

        Joo mutta 12121212:lle tuli heti piiskaleikkitarjous kun status nousi :D Ehkä se oli "vitsi sitsi" mutta saattoihan siinä jotain piillä takana, vaikkapa varamiehen mahdollisuus siltä varalta että nyxä jää työttömäksi.

        En tiennyt, että säkin tykkäisit ;)
        En ole tosiaan mitään uutta hakemassa, edes varalle.
        Mikä siinä on niin pahaa, jos koittaa pitää positiivista henkeä yllä? Onko se muilta pois?


      • Ex----------PUA
        SikaHelmi kirjoitti:

        En tiennyt, että säkin tykkäisit ;)
        En ole tosiaan mitään uutta hakemassa, edes varalle.
        Mikä siinä on niin pahaa, jos koittaa pitää positiivista henkeä yllä? Onko se muilta pois?

        Tässä arvoisat palstalaiset, näette syyn sille, miksi sanoin seuraavaa:

        "Kukaan täysijärkinen mies ei kuuntele naista, vaan katsoo hänen tekojaan.

        Vain yksinkertaiset sinipilleröidyt aisurit, miesfeministit ynnä muut lampaat ovat niin tyhmiä että sulkee silmänsä naisen teoilta, ja avaa korvansa hänen selityksilleen." http://keskustelu.suomi24.fi/t/14290598/mies-ootko-koskaan-kuunnellut-ketaan-naista#comment-84692248

        Tänään opimme taas paljon siitä, mikä on punainen pilleri naisista. :)


      • Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

        En tiennyt, että säkin tykkäisit ;)
        En ole tosiaan mitään uutta hakemassa, edes varalle.
        Mikä siinä on niin pahaa, jos koittaa pitää positiivista henkeä yllä? Onko se muilta pois?

        Ei siinä mitään pahaa ole, mukavaahan se vain on kun täällä pyörit. Kunhan nyt vain härnätään kun teillä naisilla kyllä on taipumusta vaihtaa matalammalla kynnyksellä kuin miehillä, senhän näkee jo avioerohakemusten määrästä, nainen tekee 80% niistä.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ei siinä mitään pahaa ole, mukavaahan se vain on kun täällä pyörit. Kunhan nyt vain härnätään kun teillä naisilla kyllä on taipumusta vaihtaa matalammalla kynnyksellä kuin miehillä, senhän näkee jo avioerohakemusten määrästä, nainen tekee 80% niistä.

        Ei tuo nyt enää mitään hyväntahtoista härnäämistä ole, mitä tässä ketjussa on.
        Ikävää, jos kukaan nainen ei tällaisen takia viitsi teille enää mitään mukavuuksia sanoa.


      • Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

        Ei tuo nyt enää mitään hyväntahtoista härnäämistä ole, mitä tässä ketjussa on.
        Ikävää, jos kukaan nainen ei tällaisen takia viitsi teille enää mitään mukavuuksia sanoa.

        En minä ainakaan mitään pahaa tahtonut, sopi vaan niin hyvin palstan teemoihin tuo.


      • PuskaJustiina
        SikaHelmi kirjoitti:

        Ei tuo nyt enää mitään hyväntahtoista härnäämistä ole, mitä tässä ketjussa on.
        Ikävää, jos kukaan nainen ei tällaisen takia viitsi teille enää mitään mukavuuksia sanoa.

        Joo, SikaHelmen kokema haukkumisketju keskeytti profiilin luomisen aika tehokkaasti :D Kivempi huudella puskista, niin vatipäät eivät pääse jäljille.


      • Puska.Jussi
        PuskaJustiina kirjoitti:

        Joo, SikaHelmen kokema haukkumisketju keskeytti profiilin luomisen aika tehokkaasti :D Kivempi huudella puskista, niin vatipäät eivät pääse jäljille.

        Samaa mieltä. Puskissa oikein vilisee elämää, kun tarraajia on liiaksi liikenteessä. ;-)


    • vaitajusinkooikein

      Kiltit ja kunnolliset saa aina.

      • Ihmekös sitten, että palstalla on niin paljon itseään kiltiksi ja kunnolliseksi tituleeraavia miehiä. :-)


      • Ex----------PUA

        Sarkasmin ymmärtäminen voi viedä joskus aikansa.

        Joko sinun, tai nyt minun tapauksessa. ;)


      • ymmärsinhänminä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Sarkasmin ymmärtäminen voi viedä joskus aikansa.

        Joko sinun, tai nyt minun tapauksessa. ;)

        Joo sarkasmia heitin. Kyllähän me tiedetään miten nämä asiat oikeasti menevät. Palstallakin miehet jotka ovat antaneet ymmärtää, että statusta tai resurssia on tietyn verran saavat tietynlaista käytöstä osakseen ja myös anteeksi asioita eri tavalla, kuin ne kenellä näitä ei ole. 12121212 lainatakseni, se on ihan siitä kiinni minkälainen mies (siis miehen status ja resurssit) asioita tekee ja sanoo.


      • Ex----------PUA
        ymmärsinhänminä kirjoitti:

        Joo sarkasmia heitin. Kyllähän me tiedetään miten nämä asiat oikeasti menevät. Palstallakin miehet jotka ovat antaneet ymmärtää, että statusta tai resurssia on tietyn verran saavat tietynlaista käytöstä osakseen ja myös anteeksi asioita eri tavalla, kuin ne kenellä näitä ei ole. 12121212 lainatakseni, se on ihan siitä kiinni minkälainen mies (siis miehen status ja resurssit) asioita tekee ja sanoo.

        Jep.

        Huomaa, minun ja BEM:in kohdalla taas se menee niin, että saamme vihaa niskaamme, koska naiset katsovat että olemme lopullisia luopioita ja kurpat eivät ota sitä hyvällä jos joku YTM tekee valinnan joka on samalla kannanotto (vrt. Jungner, Hakkarainen jne - kaikki haukuttiin pystyyn, samasta syystä). Tapailemme nuorempia naisia ja tuomme vieläpä väärän tiedon siitä, että myös muiden miesten on mahdollista tehdä näin.

        Tämä aiheuttaa vakavan oikosulun, sillä esim. tasonousukkaat kuten 121212 on nyt tilassa jossa hänet on tärkeää sinipilleröidä, jotta nyt se toteutuisi että hänestä nyt joku nainen saa hyvän miehen.

        Onnittelut olivat alkua, mutta nyt on lyöty ensimmäinen tarjous tiskiin.

        Palstatotuus/MAT toimii kuin kello.


      • mielijasilmätauki
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Jep.

        Huomaa, minun ja BEM:in kohdalla taas se menee niin, että saamme vihaa niskaamme, koska naiset katsovat että olemme lopullisia luopioita ja kurpat eivät ota sitä hyvällä jos joku YTM tekee valinnan joka on samalla kannanotto (vrt. Jungner, Hakkarainen jne - kaikki haukuttiin pystyyn, samasta syystä). Tapailemme nuorempia naisia ja tuomme vieläpä väärän tiedon siitä, että myös muiden miesten on mahdollista tehdä näin.

        Tämä aiheuttaa vakavan oikosulun, sillä esim. tasonousukkaat kuten 121212 on nyt tilassa jossa hänet on tärkeää sinipilleröidä, jotta nyt se toteutuisi että hänestä nyt joku nainen saa hyvän miehen.

        Onnittelut olivat alkua, mutta nyt on lyöty ensimmäinen tarjous tiskiin.

        Palstatotuus/MAT toimii kuin kello.

        Kyllä joistakin harvoista huomaa että antavat myös sinulle anteeksi. Mutta BEMin kohdalla taas on asia hieman eri kuin sinun, koska hän on monestakin syystä uskottavampi puheissaan, mitä tulee nais menestykseen, sekä statukseen ja resursseihin, joten naiset kohtelevat häntä paremmin ja hän saa naisilta arvostusta ja ihailua enemmän (vaikka välillä muka häntä arvostelevatkin). Sama koskee joitakin muitakin miehiä. Tämä ei ollut pahalla vaan totesin vain mitä olen havannoinut.


      • Ex----------PUA
        mielijasilmätauki kirjoitti:

        Kyllä joistakin harvoista huomaa että antavat myös sinulle anteeksi. Mutta BEMin kohdalla taas on asia hieman eri kuin sinun, koska hän on monestakin syystä uskottavampi puheissaan, mitä tulee nais menestykseen, sekä statukseen ja resursseihin, joten naiset kohtelevat häntä paremmin ja hän saa naisilta arvostusta ja ihailua enemmän (vaikka välillä muka häntä arvostelevatkin). Sama koskee joitakin muitakin miehiä. Tämä ei ollut pahalla vaan totesin vain mitä olen havannoinut.

        Niin tosiaan, BEM on meistä (KTM-ansasta karanneista) epäilemättä se "kivempi" ja vähemmän vihainen versio, joka on ollut televisiossa asiantuntijatehtävissä, ja saanut kehuja ulkonäöstään, joten tokihan siinä väkisinkin tulee YTM-piirteet esille.

        Minä taas edustan enemmän jännähköjä piirteitä omaavaa, omantien kulkijaa (MGTOW), joka on päättänyt haastaa itsensä ja pariutumis-systeemin, ja onnistunut siinä. Ulkonäöstä olen saanut positiivista palautetta, mutta en nyt silti pelkästään sen varaan laskisi. Myös se mitä teen kahvilassa liittyy statukseen joka voi joitakin miellyttää ja joitakuita taas ei.


    • Olen suakin onnitellut.

      • Ex----------PUA

        MItä sinulle sanoo termit:
        - Palstatotuus
        - Hypergamia
        - Varamiehet

        Ja tietysti seuraava sanonta:
        "Nainen on kuin apina, joka pitää kiinni edellisestä oksasta, mutta tähyilee uutta ja korkeammalla olevaa"


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        MItä sinulle sanoo termit:
        - Palstatotuus
        - Hypergamia
        - Varamiehet

        Ja tietysti seuraava sanonta:
        "Nainen on kuin apina, joka pitää kiinni edellisestä oksasta, mutta tähyilee uutta ja korkeammalla olevaa"

        121212 on välillä ihan hyvää juttuseuraa. Miten nyt otit itseesi noin paljon?


      • Ex----------PUA
        SikaHelmi kirjoitti:

        121212 on välillä ihan hyvää juttuseuraa. Miten nyt otit itseesi noin paljon?

        Osu ja uppos! :D

        0% vastausta
        100% olkiukkoa

        Samoin, säästä tuo selitys omalle miehellesi, sitten kun olette käyneet saunassa "vähäsen juttelemassa". ;)


      • kotitöitäteen

        pitääkö jutellakin


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        0% vastausta
        100% olkiukkoa

        Samoin, säästä tuo selitys omalle miehellesi, sitten kun olette käyneet saunassa "vähäsen juttelemassa". ;)

        Olen hänelle kertonut täällä käyväni. Pyöritteli silmiään täällä oleville jutuille. Sitten lähdimme poimimaan mustikoita (taisi pari löytyäkin). Ei häntä tällaiset hömppäjutut heilauta, kuin ihmetyksen tasolla. Minulla on muutoinkin on sellainen toimintatapa/arvo, että ei pidä tehdä mitään, mitä ei voisi tehdä myös kumppaninsa edessä. Se pätee tähänkin.

        Ja kysymyksiisi:

        - Palstatotuus
        Sen mitä siitä ymmärrän, on hömppää.

        - Hypergamia
        Sama vastaus kuin edelliseen.

        - Varamiehet
        Jotkut kai harrastavat, itsellä ei ole koskaan ollut. Olen ollut vuosia yksin, ilman yksiäkään deittejä. En kulje suhteesta toiseen, vaan väliä voi olla paljonkin. Olen sen täällä kertonutkin.

        Ja tietysti seuraava sanonta:

        "Nainen on kuin apina, joka pitää kiinni edellisestä oksasta, mutta tähyilee uutta ja korkeammalla olevaa"
        Sama vastaus kuin edelliseen.

        Eikä tämä muutoinkaan ole seuranhakupaikka, vaan ajanvietettä.

        Mihin vielä halusit vastauksen?


      • kaikehuasaa
        SikaHelmi kirjoitti:

        Olen hänelle kertonut täällä käyväni. Pyöritteli silmiään täällä oleville jutuille. Sitten lähdimme poimimaan mustikoita (taisi pari löytyäkin). Ei häntä tällaiset hömppäjutut heilauta, kuin ihmetyksen tasolla. Minulla on muutoinkin on sellainen toimintatapa/arvo, että ei pidä tehdä mitään, mitä ei voisi tehdä myös kumppaninsa edessä. Se pätee tähänkin.

        Ja kysymyksiisi:

        - Palstatotuus
        Sen mitä siitä ymmärrän, on hömppää.

        - Hypergamia
        Sama vastaus kuin edelliseen.

        - Varamiehet
        Jotkut kai harrastavat, itsellä ei ole koskaan ollut. Olen ollut vuosia yksin, ilman yksiäkään deittejä. En kulje suhteesta toiseen, vaan väliä voi olla paljonkin. Olen sen täällä kertonutkin.

        Ja tietysti seuraava sanonta:

        "Nainen on kuin apina, joka pitää kiinni edellisestä oksasta, mutta tähyilee uutta ja korkeammalla olevaa"
        Sama vastaus kuin edelliseen.

        Eikä tämä muutoinkaan ole seuranhakupaikka, vaan ajanvietettä.

        Mihin vielä halusit vastauksen?

        "Minulla on muutoinkin on sellainen toimintatapa/arvo, että ei pidä tehdä mitään, mitä ei voisi tehdä myös kumppaninsa edessä. Se pätee tähänkin."

        Vaikka oletkin joissakin asioissa hyvin sinisilmäinen ja naivi (mikä on kyllä hellyyttävän söpöä, olin itsekin pitkään, enkä halunnut nähdä totuutta ennen kuin oli ihan pakko), niin sinulla on monet asiat samalla tavalla kuin itselläkin ja tämä "arvo" on yksi niistä, joka tulee luontaisesti jostain hyvin syvältä persoonasta.


      • kaikehuasaa kirjoitti:

        "Minulla on muutoinkin on sellainen toimintatapa/arvo, että ei pidä tehdä mitään, mitä ei voisi tehdä myös kumppaninsa edessä. Se pätee tähänkin."

        Vaikka oletkin joissakin asioissa hyvin sinisilmäinen ja naivi (mikä on kyllä hellyyttävän söpöä, olin itsekin pitkään, enkä halunnut nähdä totuutta ennen kuin oli ihan pakko), niin sinulla on monet asiat samalla tavalla kuin itselläkin ja tämä "arvo" on yksi niistä, joka tulee luontaisesti jostain hyvin syvältä persoonasta.

        Positiivinen asenne, eli naivius, on valittu ja opeteltu asenne. Kyynisyys olisi helppoa, mutta myös vahingollista.
        Ja kiitos! On myös totta, että tietyt arvot tulevat selkärangasta, ja niitä vastaan toimiminen rikkoo ihmistä. Joten siinä mielessä tietyllä tavalla myös itsekästä, koska en halua sitäkään tehdä. Mutta myös se, että on joskus itse tullut satutetuksi, vaikka tahattomastikin mutta pahasti, saa huomaamaan, ettei tarkoituksella sellaista halua muille aiheuttaa.
        Kun pysyy rehellisenä, ja pitää tietyt ohjenuorat ja arvot, ei tarvitse huolehtia ja jännittää, mitä on tullut kerrottua kenellekin. Voi vain olla mitä on. Suosittelen :)


      • Ex----------PUA
        SikaHelmi kirjoitti:

        Olen hänelle kertonut täällä käyväni. Pyöritteli silmiään täällä oleville jutuille. Sitten lähdimme poimimaan mustikoita (taisi pari löytyäkin). Ei häntä tällaiset hömppäjutut heilauta, kuin ihmetyksen tasolla. Minulla on muutoinkin on sellainen toimintatapa/arvo, että ei pidä tehdä mitään, mitä ei voisi tehdä myös kumppaninsa edessä. Se pätee tähänkin.

        Ja kysymyksiisi:

        - Palstatotuus
        Sen mitä siitä ymmärrän, on hömppää.

        - Hypergamia
        Sama vastaus kuin edelliseen.

        - Varamiehet
        Jotkut kai harrastavat, itsellä ei ole koskaan ollut. Olen ollut vuosia yksin, ilman yksiäkään deittejä. En kulje suhteesta toiseen, vaan väliä voi olla paljonkin. Olen sen täällä kertonutkin.

        Ja tietysti seuraava sanonta:

        "Nainen on kuin apina, joka pitää kiinni edellisestä oksasta, mutta tähyilee uutta ja korkeammalla olevaa"
        Sama vastaus kuin edelliseen.

        Eikä tämä muutoinkaan ole seuranhakupaikka, vaan ajanvietettä.

        Mihin vielä halusit vastauksen?

        Kaikki kohdat joiden sanoit olevan hömppää, sinä todistit omilla teoillasi kaikeksi muuksi paitsi hömpäksi.

        Ja mitä tulee siihen, ettei tämä ole seuranhakupalsta, niin sinähän nimenomaan:
        1. hait seuraa
        2. varattuna naisena
        3. hypergamisin perustein


      • Jkjgjggjgjj
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Kaikki kohdat joiden sanoit olevan hömppää, sinä todistit omilla teoillasi kaikeksi muuksi paitsi hömpäksi.

        Ja mitä tulee siihen, ettei tämä ole seuranhakupalsta, niin sinähän nimenomaan:
        1. hait seuraa
        2. varattuna naisena
        3. hypergamisin perustein

        Kerropa, miksi kukaan hakisi anonyymiltä palstalta seuraa, jos naiset kerran ovat niin ulkonäön (=ei toimi, ei kuvia) ja statuksen (=ei vakiniccejä, ei varmaa identifiointia, ei varmoja vastauksia) perään? Varsinkin jos 99% palstamiehistä on julistautunut ätmeiksi, jonka pitäisi olla melkoinen isku hypergamiselle otukselle...?

        Perusteluja, kiitos.

        (olkiukko, osui ja uppos, nollainformaatio, bla bla bla)


      • Ex----------PUA
        Jkjgjggjgjj kirjoitti:

        Kerropa, miksi kukaan hakisi anonyymiltä palstalta seuraa, jos naiset kerran ovat niin ulkonäön (=ei toimi, ei kuvia) ja statuksen (=ei vakiniccejä, ei varmaa identifiointia, ei varmoja vastauksia) perään? Varsinkin jos 99% palstamiehistä on julistautunut ätmeiksi, jonka pitäisi olla melkoinen isku hypergamiselle otukselle...?

        Perusteluja, kiitos.

        (olkiukko, osui ja uppos, nollainformaatio, bla bla bla)

        Koska sehän haki seuraa. :D

        Samoin, koska palstatotuus pitää paikkansa, ja tämä todisti sen osaltaan; hän kutsui tasoaan nostaneen palstalaisen luokseen, vaikka hänellä onkin mies.

        Todellakin, eivät ne parilliset muuten tule sinkut-palstalle ja sinkkujen joukkoon, jos ei joko ole suhteessa vikaa, tai tähyillä uusia mahdollisuuksia.

        Nyt sellainen avautui, mutta menin pilaamaan sen tällä paljastusketjulla. Hähähähääää! A-a-a-a-a-a-a-alpha POWER! >:D


    • Ex----------PUA

      Käytän tämän katkeransuloisen tilaisuuden hyväkseni, jotta voin jakaa palstalaisille nyt hieman punaisen pillerin perusopetusta aiheesta:

      https://www.youtube.com/watch?v=M8aT6uE3QFs

      Tämän avulla ymmärrettä paremmin mistä minä, ja hyvät ystäväni puhumme, ja sen,mitä tässä juuri tapahtui.

      Nyt näette minkälaisia naiset OIKEASTI ovat. :)

      Feministinen indoktrinointi ja aivopesu, sinipilleröinti, menettää jatkuvasti otettaan, eikä kukaan enää usko siihen.

      Mielet vapautuvat ja silmät aukenevat.

      :)

      • Olet ainoa, joka ei ymmärrä läppää?
        No, itse ainakin pystyn edes onnittelemaan vilpittömästi.


      • Ex----------PUA
        SikaHelmi kirjoitti:

        Olet ainoa, joka ei ymmärrä läppää?
        No, itse ainakin pystyn edes onnittelemaan vilpittömästi.

        Osu ja uppos! :D

        Tässä taas näemme kuuluisan "se oli vaan läppää"-kortin.

        Se on naisten tapa jättää itselleen takaportti auki, jotta he voivat palata takaisin edelliselle oksalleen. Varatut naiset käyttävät tätä erityisesti, jolloin jos siirtymä uudelle oksalle joudutaan perumaan, voidaan aina selittää siten, että "no se limainen kilpakosija tuli iskemään minua" kun tilanne on ollutkin täsmälleen päinvastoin.

        Palstalla tämä esiintyy muodoissa kuten "se oli vaan sarkasmii", "no mä vaan trollasin!", tosin silloin, kun nainen on maalannut itsensä nurkkaan, elikkäs, puhunut pussiin.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Tässä taas näemme kuuluisan "se oli vaan läppää"-kortin.

        Se on naisten tapa jättää itselleen takaportti auki, jotta he voivat palata takaisin edelliselle oksalleen. Varatut naiset käyttävät tätä erityisesti, jolloin jos siirtymä uudelle oksalle joudutaan perumaan, voidaan aina selittää siten, että "no se limainen kilpakosija tuli iskemään minua" kun tilanne on ollutkin täsmälleen päinvastoin.

        Palstalla tämä esiintyy muodoissa kuten "se oli vaan sarkasmii", "no mä vaan trollasin!", tosin silloin, kun nainen on maalannut itsensä nurkkaan, elikkäs, puhunut pussiin.

        Eli olet.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Tässä taas näemme kuuluisan "se oli vaan läppää"-kortin.

        Se on naisten tapa jättää itselleen takaportti auki, jotta he voivat palata takaisin edelliselle oksalleen. Varatut naiset käyttävät tätä erityisesti, jolloin jos siirtymä uudelle oksalle joudutaan perumaan, voidaan aina selittää siten, että "no se limainen kilpakosija tuli iskemään minua" kun tilanne on ollutkin täsmälleen päinvastoin.

        Palstalla tämä esiintyy muodoissa kuten "se oli vaan sarkasmii", "no mä vaan trollasin!", tosin silloin, kun nainen on maalannut itsensä nurkkaan, elikkäs, puhunut pussiin.

        Ja kuten sanottua, sitä läppää on tullut heitettyä muillekin, jostain syystä otit tämän silmätikuksi, koska sattui sinulle sopimaan.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Tässä taas näemme kuuluisan "se oli vaan läppää"-kortin.

        Se on naisten tapa jättää itselleen takaportti auki, jotta he voivat palata takaisin edelliselle oksalleen. Varatut naiset käyttävät tätä erityisesti, jolloin jos siirtymä uudelle oksalle joudutaan perumaan, voidaan aina selittää siten, että "no se limainen kilpakosija tuli iskemään minua" kun tilanne on ollutkin täsmälleen päinvastoin.

        Palstalla tämä esiintyy muodoissa kuten "se oli vaan sarkasmii", "no mä vaan trollasin!", tosin silloin, kun nainen on maalannut itsensä nurkkaan, elikkäs, puhunut pussiin.

        no mä vaan trollaan!


      • Ex-----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        no mä vaan trollaan!

        Osu ja uppos! :D


      • Ex----------PUA
        SikaHelmi kirjoitti:

        Ja kuten sanottua, sitä läppää on tullut heitettyä muillekin, jostain syystä otit tämän silmätikuksi, koska sattui sinulle sopimaan.

        Sinä todistat pointtini, käyttämällä juurikin tuota samaa "se oli vain läppää"-korttia taas kerran.

        Tuo on tyypillinen takaporttitaktiikka, kuten selitin.


    • tsygootti

      Ainoat uskomattomat sattumat ovat, että:

      arkisin expuan kommentointi loppuu iltaisin noin ysin maissa, mikä sattuu olemaan laitoksissa sellainen kellonaika jolloin 'nettiaika' loppuu. Eli puhelimet ja tabletit kerätään pois ja yleiset koneet suljetaan. Viikonloppuisin aika on usein 22 tai 23 asti, paitsi jos on kotilomilla, jolloin voi roikkua netissä vaikka yöt läpeensä.

      Toinen 'sattuma' on se, että välillä kirjoittaa suhteellisen rauhalliseen sävyyn, kun taas toisina päivinä/iltoina kontrolli pettää. Mt-potilailla vastaava on suoraan yhteydessä hoitotasapainoon ja lääkehoidon vasteeseen.

      Kolmas 'sattuma' on se, että aiemmin, kun expuaa on epäilty mt-tapaukseksi, hän ei ole sitä kommentoinut mitenkään. Ja koska hän ei ole asiaa kiistänyt, voidaan vaikeneminen tulkita myöntämiseksi. Näinhän hän on itsekin todennut aiemmissa viesteissään muiden kohdalla.

      Neljäs 'sattuma' on se, että expuan kielellinen ulosanti on ajoittain varsin köyhää ja välillä taas kohtalaisen rikasta. Tämähän on tyypillistä tietyissä mielisairauksissa.

      Viides 'sattuma' on se, että hänellä on pakkomielle tiettyyn asiaan, epäilyksiä siitä, että häntä ja hänen asiaansa vastaan on jokin salaliitto. Sekin liittyy tiettyihin mielisairauksiin.

      Kuudes 'sattuma' on se, että hänen raportoimansa 'tapahtumat' noudattavat toistuvasti ja hyvin pitkälti samaa kaavaa. Tietyn tyyliset pakkomielteiset fantasiat (usein grandioosit) kuuluvat myös tiettyihin sairaustyyppeihin.

      Seitsemäs 'sattuma' on se, että hän keskittyy argumentoinnissaan lähinnä projisointiin ja vastausten kääntämiseen omien tarkoitusperiensä mukaisiksi kommentoijaa vastaan. Usein ilman järjellistä logiikkaa. Tämäkin on tyypillistä tietyissä mielisairauksissa.

      Kahdeksas 'sattuma' on se, ettei hänellä ole minkäänlaista sairaudentuntoa tai kykyä ottaa vastaan kritiikkiä. Sen sijaan hän kieltää kaiken ja hyökkää muita vastaan, yrittäen kääntää keskustelun muualle. Tämäkin on tyypillinen defenssi tietyissä mielisairauksissa.

      Siinä noin kahdeksan 'sattumaa', joiden perusteella voisi epäillä expuan olevan a) laitoshoidossa (ainakin ajoittain) ja b) psyykeltään epävakaa (jollei sairas) .

      Katsotaan nyt millä fraasilla hän tähän vastaa, vai vastaako mitään.

      • Mutta mitä jos kaikki esittämäsi sattumat pitäisivätkin paikkansa? Eikö palstalla saisi käydä sairaita ihmisiä, vai mitä sillä on väliä? Pitääkö mahdollisesti sairasta ihmistä kiusata lisää? Ja toisaalta jos pitää Ex----PUAn juttuja ihan sairaina, niin eikö ne kannattaisi jättää huomiotta? Mitä sinä tai kukaan muukaan hyötyisit siitä, että Ex----PUAn mahdollinen sairaus nyt paljastuisi?
        Ennemmin suosittelen, että jokainen suhtautuu kaikkien - niin Ex---PUAn, minun kuin vaikka Luolamadonnankin - esittämiin näkemyksiin terveellä varauksella, ja antaa tällaisten turhien, henkilöön menevien spekulaatioiden olla.
        Tarkoitus ei ole puolustaa Ex---PUAa, hänen juttunsa ovat toisinaan varsin karkeita, mutta en näe tällaisillaistenkaa kommenttien tuovan lisäarvoa keskusteluun. Kukaan järkevä ihminen ei joka tapauksessa purematta niele Ex----PUAn juttuja.


      • Ex----------PUA

        Katsotaanpas: multinikkaavaa, vanha huora joka on raivonnut koko viikon palstalla ja joka stalkkaa minua, laskee ylös kellonaikoja ja tietää milloin hullujenhuoneilla on kulkemisajat.

        Ei tarvitse laskea kuin 1 1 yhteen, ja tietää kuka tässä on se mieleltään sairas.

        Tai, kehen jälleen osui ja upposi. :D

        Yleensä en nykyisin edes ehdi tänne viikonloppuisin, ja viikolla harvooin pystyn olemaan täällä näin iltaisin, koska vietän aikaa 20v säätöni kanssa, mutta tänään pääsin piipahtamaan.

        Sinä puolestasi asut 24/7 palstalla ja raivoat useiden nimimerkkkien takaa alfalle. :D

        Ja lopuksi kysymys: onko kiva hakata päätänsä seinään?


      • tsygootti

        Ja jälleen yksi 'sattuma' lisää ;)


      • Ex----------PUA
        tsygootti kirjoitti:

        Ja jälleen yksi 'sattuma' lisää ;)

        Osu ja uppos! :D

        Taas kerran, 0% vastausta minun, tai Marrnien viestiin.
        100% Matkiminen on suurinta ihailua-kurpparaivoklishettä ja passiivis-aggressiivinen hymiö todisteeksi että nyt raivo nousi.

        Noh, koska taas pussitin sinut, niin on aika huudattaa sinua rästikysymykseni merkeissä: onko kiva hakata päätänsä seinään? :D


      • 4plus6
        Marrrnie kirjoitti:

        Mutta mitä jos kaikki esittämäsi sattumat pitäisivätkin paikkansa? Eikö palstalla saisi käydä sairaita ihmisiä, vai mitä sillä on väliä? Pitääkö mahdollisesti sairasta ihmistä kiusata lisää? Ja toisaalta jos pitää Ex----PUAn juttuja ihan sairaina, niin eikö ne kannattaisi jättää huomiotta? Mitä sinä tai kukaan muukaan hyötyisit siitä, että Ex----PUAn mahdollinen sairaus nyt paljastuisi?
        Ennemmin suosittelen, että jokainen suhtautuu kaikkien - niin Ex---PUAn, minun kuin vaikka Luolamadonnankin - esittämiin näkemyksiin terveellä varauksella, ja antaa tällaisten turhien, henkilöön menevien spekulaatioiden olla.
        Tarkoitus ei ole puolustaa Ex---PUAa, hänen juttunsa ovat toisinaan varsin karkeita, mutta en näe tällaisillaistenkaa kommenttien tuovan lisäarvoa keskusteluun. Kukaan järkevä ihminen ei joka tapauksessa purematta niele Ex----PUAn juttuja.

        Sairaat ihmiset aiheuttavat sairauksia herkille terveille mielille.

        Mistä tiedät käyttääkö sairas 20 nimimerkkiä ja vain odottaa tilaisuuttaan. Sairas voi jopa kompata tai vastustaa itseään, että saa sairautensa väkisin tuoduksi.


      • 4plus6 kirjoitti:

        Sairaat ihmiset aiheuttavat sairauksia herkille terveille mielille.

        Mistä tiedät käyttääkö sairas 20 nimimerkkiä ja vain odottaa tilaisuuttaan. Sairas voi jopa kompata tai vastustaa itseään, että saa sairautensa väkisin tuoduksi.

        Tälle palstalle ei ehkä kannata tulla, jos on kovin herkkä. Ei sillä, olen itsekin, mutta olisi hyvä osata vetää raja palstan ja tosielämän välille. Mielestäni ne eivät nimittäin useinkaan kohtaa ihan sellaisenaan. Palsta voi avartaa näkökulmaa, mutta ei sen kannata antaa mieltä pilata.


      • Ex----------PUA
        4plus6 kirjoitti:

        Sairaat ihmiset aiheuttavat sairauksia herkille terveille mielille.

        Mistä tiedät käyttääkö sairas 20 nimimerkkiä ja vain odottaa tilaisuuttaan. Sairas voi jopa kompata tai vastustaa itseään, että saa sairautensa väkisin tuoduksi.

        Niin tämä tapaus josta puhuin on täysin avoimesti myöntänyt esim. multinikkaavansa.

        Ja tunnustanut että arvioni ovat osuneet (ja uponneet) 100% kohdilleen.

        Se myös käyttää toistuvasti itte oot-defenssiä ja matkimista (mikä on suurinta ihailua).


      • Ex----------PUA
        Marrrnie kirjoitti:

        Tälle palstalle ei ehkä kannata tulla, jos on kovin herkkä. Ei sillä, olen itsekin, mutta olisi hyvä osata vetää raja palstan ja tosielämän välille. Mielestäni ne eivät nimittäin useinkaan kohtaa ihan sellaisenaan. Palsta voi avartaa näkökulmaa, mutta ei sen kannata antaa mieltä pilata.

        Olen antanut ihan saman ohjeen.

        Täällä pätee pääasiassa viidakon säännöt, ja täällä ammutaan kovilla.

        Tämän paikan kohdalla - asia mitä olen yrittänyt - tästä tukiyhteisön ja pelkästään rakentavan yhteisön saaminen on sula mahdottomuus. Kyseessä on lähinnä sellainen aika ajoin toistuva, onnekas sattumus, jos täällä pystyy keskustelemaan pelkästään rakentavasti ja asiallisesti.


      • tsygootti

        Heheh.. vastaus kysymykseesi: en ole kokeillut. Kerro sinä?
        Marnien kysymykseen: Poikkeaako se jotenkin expuan harrastamasta solvaamisesta muuten kuin retoriikaltaan? Ei mua haittaa, jos jollain on psyykkinen sairaus, mut sekään ei oikeuta älyvapaata käyttäytymistä. En koe siitä mitään tyydytystä, lähinnä sääliä.

        Expualle: ei tarvitse kuin illalla klo 19 ja 21 jälkeen käydä tsekkaamassa tämän sinkku-palstan keskustelut, niin siellähän ne kellonajat on jokaisen kommentin yhteydessä. Ei täällä tarvii todellakaan koko päivää olla. Eikä olisi mahdollistakaan, kun lähtee töihin n klo 5.30 ja menee töistä suoraan salille ja tulee kotiin siinä 18-19. Joillakin on katsos työ ja harrastuksia.

        Sitten kysymyksiä expualle: missä kohtaa matkin sinua '100%'? Voisitko yksilöidä? Kiellätkö siis kärsiväsi mt-ongelmista? Oliko muka 'puhdas sattuma', että satuit koneelle ja palstalle vain n vartti postaukseni jälkeen?

        Mut nyt hyvää yötä, pakko nukkua edes muutama tunti ennen töihin lähtöä...


      • tsygootti kirjoitti:

        Heheh.. vastaus kysymykseesi: en ole kokeillut. Kerro sinä?
        Marnien kysymykseen: Poikkeaako se jotenkin expuan harrastamasta solvaamisesta muuten kuin retoriikaltaan? Ei mua haittaa, jos jollain on psyykkinen sairaus, mut sekään ei oikeuta älyvapaata käyttäytymistä. En koe siitä mitään tyydytystä, lähinnä sääliä.

        Expualle: ei tarvitse kuin illalla klo 19 ja 21 jälkeen käydä tsekkaamassa tämän sinkku-palstan keskustelut, niin siellähän ne kellonajat on jokaisen kommentin yhteydessä. Ei täällä tarvii todellakaan koko päivää olla. Eikä olisi mahdollistakaan, kun lähtee töihin n klo 5.30 ja menee töistä suoraan salille ja tulee kotiin siinä 18-19. Joillakin on katsos työ ja harrastuksia.

        Sitten kysymyksiä expualle: missä kohtaa matkin sinua '100%'? Voisitko yksilöidä? Kiellätkö siis kärsiväsi mt-ongelmista? Oliko muka 'puhdas sattuma', että satuit koneelle ja palstalle vain n vartti postaukseni jälkeen?

        Mut nyt hyvää yötä, pakko nukkua edes muutama tunti ennen töihin lähtöä...

        Joo, solvaaminen yms. ei ole kivaa, mutta ehkä kannattaa päästä sen yläpuolelle ja antaa olla. Ei siihen ole mitään hyötyä tarttua.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Tälle palstalle ei ehkä kannata tulla, jos on kovin herkkä. Ei sillä, olen itsekin, mutta olisi hyvä osata vetää raja palstan ja tosielämän välille. Mielestäni ne eivät nimittäin useinkaan kohtaa ihan sellaisenaan. Palsta voi avartaa näkökulmaa, mutta ei sen kannata antaa mieltä pilata.

        "Tälle palstalle ei ehkä kannata tulla, jos on kovin herkkä. Ei sillä, olen itsekin"

        Moni herkkis on tämän kokenut ja aluksi voi olla psyyke aika kovilla, varsinkin jos on mieliala alhaalla jo valmiiksi.....mutta sitten kun palstan tavoille oppii ja tajuaa homman nimen.....ja myös kun oppii SisäPiiriLäpät&MuutOmituisuudet, niin homma helpottuu.........tosin huonona puolena on, että voi koukuttaa enemmän tai vähemmän... ;P

        Tälläistä Ihmemaata&OmituistenOtustenKerhoa ei joka puolelta löydä....eikä samanlaiseen fiilikseen pääse.... ;D

        Hyviä ja huonoja puolia löytyy, niin kuin löytyy monista muistakin jutuista.... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Tälle palstalle ei ehkä kannata tulla, jos on kovin herkkä. Ei sillä, olen itsekin"

        Moni herkkis on tämän kokenut ja aluksi voi olla psyyke aika kovilla, varsinkin jos on mieliala alhaalla jo valmiiksi.....mutta sitten kun palstan tavoille oppii ja tajuaa homman nimen.....ja myös kun oppii SisäPiiriLäpät&MuutOmituisuudet, niin homma helpottuu.........tosin huonona puolena on, että voi koukuttaa enemmän tai vähemmän... ;P

        Tälläistä Ihmemaata&OmituistenOtustenKerhoa ei joka puolelta löydä....eikä samanlaiseen fiilikseen pääse.... ;D

        Hyviä ja huonoja puolia löytyy, niin kuin löytyy monista muistakin jutuista.... ;P

        Taas kerran: olen kanssasi täysin samaa mieltä. :)


      • Ex----------PUA
        tsygootti kirjoitti:

        Heheh.. vastaus kysymykseesi: en ole kokeillut. Kerro sinä?
        Marnien kysymykseen: Poikkeaako se jotenkin expuan harrastamasta solvaamisesta muuten kuin retoriikaltaan? Ei mua haittaa, jos jollain on psyykkinen sairaus, mut sekään ei oikeuta älyvapaata käyttäytymistä. En koe siitä mitään tyydytystä, lähinnä sääliä.

        Expualle: ei tarvitse kuin illalla klo 19 ja 21 jälkeen käydä tsekkaamassa tämän sinkku-palstan keskustelut, niin siellähän ne kellonajat on jokaisen kommentin yhteydessä. Ei täällä tarvii todellakaan koko päivää olla. Eikä olisi mahdollistakaan, kun lähtee töihin n klo 5.30 ja menee töistä suoraan salille ja tulee kotiin siinä 18-19. Joillakin on katsos työ ja harrastuksia.

        Sitten kysymyksiä expualle: missä kohtaa matkin sinua '100%'? Voisitko yksilöidä? Kiellätkö siis kärsiväsi mt-ongelmista? Oliko muka 'puhdas sattuma', että satuit koneelle ja palstalle vain n vartti postaukseni jälkeen?

        Mut nyt hyvää yötä, pakko nukkua edes muutama tunti ennen töihin lähtöä...

        Patologinen valehtelija on niin tyhmä, että ei edes tajua valehtelevansa asiassa missä kaikki voi tarkistaa totuuden . Muutenkin tuo vain todistaa sen, että 1. myönnät että stalkkaat minua 24/7 palstalla (sinun täytyisi tehdä tämä jos tietäisi milloinolentäällä - mikä on aika sairasta) 2. olet se joka on tietoinen hullujenhuoneiden aukioloista, mikä viittaa siihen että ne ovat tuttuja paikkoja sinulle 3. älähdit kun tein avauksen joka vahvisti palstatotuuden, eli osu ja uppos.

        Matkit jo tuossa"sattuma"-sananssa, sinä et vastannut mitenkään aiheeseen, vaan siirryit henkilöhyökkäykseen, ja me jokainen tiedämme että miksi. ;)

        Tässä aiempaa rimpuiluasi, jossa ensiksi jäit alakynteen, sitten kurpparaivosit ja lopulta lähdit karkuun: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14287326/ex--puan-tunnustus-paskanjauhamisesta

        Noh, kurpparaivon taudin kuvaan kuuluu itseään toistava käytös. :D

        Joten, taas kerran kävi näin että kurppa tuli puskista, ja lähti itkien ja senkka auki nenästä. VOitto on minun. :D


      • tsygootti
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Patologinen valehtelija on niin tyhmä, että ei edes tajua valehtelevansa asiassa missä kaikki voi tarkistaa totuuden . Muutenkin tuo vain todistaa sen, että 1. myönnät että stalkkaat minua 24/7 palstalla (sinun täytyisi tehdä tämä jos tietäisi milloinolentäällä - mikä on aika sairasta) 2. olet se joka on tietoinen hullujenhuoneiden aukioloista, mikä viittaa siihen että ne ovat tuttuja paikkoja sinulle 3. älähdit kun tein avauksen joka vahvisti palstatotuuden, eli osu ja uppos.

        Matkit jo tuossa"sattuma"-sananssa, sinä et vastannut mitenkään aiheeseen, vaan siirryit henkilöhyökkäykseen, ja me jokainen tiedämme että miksi. ;)

        Tässä aiempaa rimpuiluasi, jossa ensiksi jäit alakynteen, sitten kurpparaivosit ja lopulta lähdit karkuun: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14287326/ex--puan-tunnustus-paskanjauhamisesta

        Noh, kurpparaivon taudin kuvaan kuuluu itseään toistava käytös. :D

        Joten, taas kerran kävi näin että kurppa tuli puskista, ja lähti itkien ja senkka auki nenästä. VOitto on minun. :D

        Oi ja voi. Kaikki meni iloisesti metsään. Pahoitteluni: ei osunut, eikä uponnut tälläkään kertaa.
        1. Kuten aiemmin kerroin; tulen töistä ja salilta näihin aikoihin. Työni luonteen vuoksi en voi pitää omaa puhelintani mukana työajalla, eikä somessa surffailla. Viittaan edelleen aiempaan vastaukseeni niistä kellonajoista kommenttien yhteydessä. Etkö osaa katsoa?
        2. Työkseen kun joutuu sun kaltaisiasi paimentamaan, niin vähän paistaa läpi tuo sun vähintäänkin persoonallisuushäiriö. Sen verran on mussakin vikaa, että osaan olla vittumainen kusipää niille idiooteille, jotka sen mielestäni ansaitsee. Ja mulla on kyllä aika korkea toleranssi..
        3. En todellakaan ole kirjoittanut yhtään ainutta kommenttia tuohon linkkaamaasi viestiketjuun. Käytän tätä "tsygootti"-nikkiä kuten sinä omaasi. Mulla ei ole tarvetta multinikkailla. Harvoin edes kirjoitan tänne mitään. Selailen kyllä lankoja, mut enempi muista aihealueista.

        Välillä en käy täällä kuukausiin. Silti törmään aina samaan jankutukseen ja länkytykseen, vuosi toisensa jälkeen, yleensä expuan. Et muuten ole kehittynyt palstalla viettäminäsi vuosina tippaakaan. Mistäköhän johtuu? Älyllisestä kehitysvammasta?

        Ei tartte vastata, koska et siihen kykene. Ja sun käyttämäsi fraasit jo tiedetään. Keksisit jotain uutta.

        Hei, kultsipuppeli <3


      • Ex----------PUA
        tsygootti kirjoitti:

        Oi ja voi. Kaikki meni iloisesti metsään. Pahoitteluni: ei osunut, eikä uponnut tälläkään kertaa.
        1. Kuten aiemmin kerroin; tulen töistä ja salilta näihin aikoihin. Työni luonteen vuoksi en voi pitää omaa puhelintani mukana työajalla, eikä somessa surffailla. Viittaan edelleen aiempaan vastaukseeni niistä kellonajoista kommenttien yhteydessä. Etkö osaa katsoa?
        2. Työkseen kun joutuu sun kaltaisiasi paimentamaan, niin vähän paistaa läpi tuo sun vähintäänkin persoonallisuushäiriö. Sen verran on mussakin vikaa, että osaan olla vittumainen kusipää niille idiooteille, jotka sen mielestäni ansaitsee. Ja mulla on kyllä aika korkea toleranssi..
        3. En todellakaan ole kirjoittanut yhtään ainutta kommenttia tuohon linkkaamaasi viestiketjuun. Käytän tätä "tsygootti"-nikkiä kuten sinä omaasi. Mulla ei ole tarvetta multinikkailla. Harvoin edes kirjoitan tänne mitään. Selailen kyllä lankoja, mut enempi muista aihealueista.

        Välillä en käy täällä kuukausiin. Silti törmään aina samaan jankutukseen ja länkytykseen, vuosi toisensa jälkeen, yleensä expuan. Et muuten ole kehittynyt palstalla viettäminäsi vuosina tippaakaan. Mistäköhän johtuu? Älyllisestä kehitysvammasta?

        Ei tartte vastata, koska et siihen kykene. Ja sun käyttämäsi fraasit jo tiedetään. Keksisit jotain uutta.

        Hei, kultsipuppeli <3

        Osu ja uppos! :D


      • Kkkgkkkcc
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        " Kerropa, miksi kukaan hakisi anonyymiltä palstalta seuraa, jos naiset kerran ovat niin ulkonäön (=ei toimi, ei kuvia) ja statuksen (=ei vakiniccejä, ei varmaa identifiointia, ei varmoja vastauksia) perään? Varsinkin jos 99% palstamiehistä on julistautunut ätmeiksi, jonka pitäisi olla melkoinen isku hypergamiselle otukselle...?

        Perusteluja, kiitos.

        (olkiukko, osui ja uppos, nollainformaatio, bla bla bla) "

        Vastaapa jo, hyvä mies, että päästään jännityksestä.


      • häiriö
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Ai mihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe