Maanviljelijän tavaratalo ?

okkivaari

Onko kokemuksia virolaisesta maatalouskaupasta ? Täältä voi myös tilata tavaraa.
Hinnat näyttää olevan roimasti edullisempia kuin Suomessa.

7

5440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akseli_Kampi

      No, en nyt niinkään sanoisi, tai riippuu paikasta.Kokemus toki 10 vuoden takaa, kun kävin Tallinnassa IKH:n liikkeessä. Kyllä tavara tuolloin oli halvempaa Kauhajoella, kuin Tallinnassa. Myyjäkin sen toki myönsi, kun otin puheeksi. Tietysti virolaisilta otettiin silloisilla hinnoilla löysät pois. Tilanne saattaa toki olla muuttunut.

    • Laatu_vaihtelee

      Olen minä jotain pientä tilannut. Postimaksut pakettiautomaatista noutaen ovat halvemmat kuin Suomesta tilattaessa.

    • mäntäjatiiviste

      min oun tilannu muutaman kerran aina akin muulle on tavara tuullu ok ja ollu just sitä mitä tilasin.

    • er.j

      hyvin toimii.varsinkin itätraktoreihin kaikki palikat löytyy todella halvalla.

    • halpuutetaan

      Olen tilannut useasti. Viimeksi mm. Claas Rollanttiin noukkimen kaaret. Suomessa keskolla 39 € virossa 11.70 €. Pronar terälaput suomessa 3.5 € kpl virossa 0.76 €/kpl. Sisuskumit siellä n. 35 € senkokoinen mikä suomessa IKH:lla 99€. Ja on painavaa kumia. Viimeksi tuli paalaimeen pyörät vanteineen 130 € kappale, suomessa 300 samat kumit samoin vantein.

      Renkaita olen tilannut protyre.ee tallinnasta. Nopea toimituskin oli. Samoin agritekin ryöstämillä kverneland varaosilla on virossa myyjä, Flint kaubandus ja sieltä olen tilannut Kvernelandin alkuperäisosat noin puolella ja jopa alle hintaa mitä agritekin kauposta esim LH-osa.

    • rattorinkuljettaja

      ei olekokemusta kun en ole saanut selville miten sinne pääsee rekisteröitymään en ole löytänyt mistään paikkaa jossa voisi rekisteröityä ja muutenhan ei tilaus onnistu jos joku tietää niin voisiko neuvoa minuakin

    • koneharrastaja

      Kai sitä tämän verran voi mainostaa kenenkään tästä pillastumatta. Nettiosoite on: http://vana.pmkaubamaja.ee/index.php?lang=fi
      Tuolta voi rekisteröityä ja tehdä ostoksia. Satasen ylittävät ostokset tulevat postin automaattiin ilman rahtimaksua. Olen itse tilannut sieltä paljon erilaista tavaraa ja olen erittäin tyytyväinen tuohon liikkeeseen. Kannattaa kysyä vaikka sopivuutta ensin sähköpostilla sillä muutamassa tuotteessa olen huomannut olevan hieman huonot esitiedot netissä. Aivan suomenkielellä sieltä vastaavat. Esimerkiksi ostokseni käynnistinmoottori Ursus 914 maksoi noin 80 euroa ja on todella tehokas. Täällä saa maksaa huonostakin vastaavasta 250 euro tai ylikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe