Huutokauppakeisaria ryöstöviljellään

NoloLoppuinen

Kohta kaikki pitkästyy siihen.

18

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuparilankaviisieuroa

      Aikanaan katsoin 2 jaksoa, niitäkään en kokonaan ja mittari tuli täyteen.

      • Onko niillä runoja?

        H.


      • Hirveetajukankaalla

        On. Aki Pulskamäki runoilee hyvin Helisti.
        Silleen et
        Oi Heli nyt on hyvä ajokeli
        mennään tapaamaan tyhmää myyjää
        mut tv kamera kyylää
        tarjotaanko liian vähän
        kymmenen euroo heitän tähän
        saatiin hyvä myyntisatsi
        mouruaa jo tyhjä vatsi


    • MitÄMuutaKatsoisit

      Jos on kiinnostunut vanhoista tavaroista ja niiden nykyisistä myyntiarvoista, ohjelma tarjoaa paljon vastauksia.
      Mieluummin sellaista katsoisin kuin jotain epämääräistä hummailu- ja parittelu-, tai jotain Kiusausten saari -ohjelmaa. Tai ruoanlaittoa ja ruoanlaittoa ja ruoanlaittoa.

      • "MitÄMuutaKatsoisit"


        "Miksi katsoit?
        Miksi et mennyt itse.
        Luultavasti olisit mainostanut Suomea hyvin.

        H.


      • justiinsajuuu

        Antiikkia antiikki takaisin ruutuun


      • Tuijottakaa.pöytää

        Miksi tuijottaa televisioruutua yleensäkään? Se on sairaus. Se on addiktio. Paha sellainen.


    • Makkaraleipä

      Ei jaksa kiinnostaa keisari. Eikö joku vois stailata sille möhkökasalle edes kunnon vaatteet pääle. Pahaa tekee kun niistä hihattomista paidoista valuu läskit näkyviin käsivarsista. Taitaa mennä palkat syömiseen siinä huushollissa kun kumpikin leviää vaan.

      • Yöllämättävät

        Näin on näin on ei ole kinkku kaventunut
        läski on leventynyt
        eli kinkkua saavat ostettua runsaan minkin.
        Eihän niiden perjantai korvapuusteja syö etes kadonneet lampaat, itte joutuvat mässyttämään ylijäämät.


      • jepuli.s

        "Makkaraleipä" Vieläkö tämän ikäiset arvostelee muiden ulkomuotoa. Onneksi itse olet täydellinen.
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia, telkkarissa on kaukosäädin. Minä tykkään ohjelmasta ja esittäjistä.


    • Liikaa.liikaa

      Neloskanavasta on tuulut huutokauppakanava. Katsoo milloin tahansa aina on sama ohjelma tulossa. Meni jo maku koko äijästä.

    • expimot

      Miten niin "kohta"?

      Katson jos telkkari sattuu olemaan sillä kanavalla, enkä muutakaan tekemistä keksi.
      Markku(olihan se Markku se apumies?) on lupsakka ja Heli kiva, mutta keisarista en pidä.

    • lesken

      Olen hurmaanrunut keisariparista. Heidän keskinäinen sanailunsa ja yhteenkuuluvaisuus loistaa myönteisellä tavalla läpi. Kaksi eri murreanuetta kohtaa. Tuntuu joskus, että Heli päihittää keisarin. Mitä tulee ylipainoon, he ovat juuri sellainen pari, mitä ovat tämänpäivän suomalaiset. Herkut maistuu, autossa istutaan jne. Näin me moni muukin elämme. Jos kirjoittajat haluavat timmiä kroppaa, valitsee eri kanavan. Kyllä siellä niitä silikontyrkky bimboja riittää. Heli ja Aki Jes.

    • kivojaovat

      Mäkään en katsonut niitä ensin, mutta nyt olen alkanut niistä jopa tykkäämään. Samaa mieltä, että ei pitäis tämän ikäisten enää arvostella toisten ulkonäköjä, ovat mitä ovat niin kuin jokainen meistäkin! Ihan tavis ihmisiä, joita kaikki periaatteessa ollaan. Suurin osa tämän ikäisistä on ainakin lievästi ylipainoisia, sori vaan.

      Kerrankin ohjelma, missä ei rummut paukuta ja rokki soi taustalla samalla, kun ihminen puhuu. Ei huudeta eikä kiljahdella eikä pakollisia yleisön taputuksia joka välissä, mikä ei muuta kuin vie ohjelma-aikaa. Kivaa tavallista elämänmenoa ja leppoisaa huumoria, sitä minä ainakin jo tässä vaiheessa kaipaankin, enkä mitään rokkirämpytystä joka välissä. Sitä on tv-ohjelmissa jo ihan liikaa. Kaikissa puheohjelmissakin puhutaan hirveän nopeasti ja hengästyttävästi niin kuin olisi kauhea kiire johonkin koko ajan.

      Ja kun olen Keski-Suomesta itsekin, niin Akin puhetyyli on niin korviin sopivaa, kivaa leveetä keskisuomalaista vääntöä. "Tätä ei pijä nyt yhteä enempätä oatella..."

      Se on kyllä miinusta, että ne ohjelmat tulee moneen kertaan peräkkäin. Kyllä yksi uusintakerta pitäis ihmisille riittää. Mutta kun tuntuu et ne tulee neljään viiteen kertaaan lyhyen ajan sisällä samat jaksot, ainakin tuntuu siltä.

    • marcomarjamies

      mielestäni hillasuon- hyttys- huitojat on viihdyttävä tv- ohjelma, ei ennakkoon käsikirjoitettu kuten huutokauppa joka nykyään lienee ennalta käsikirjoitettua kamaa.

    • Jos jokin ohjelma saa suosiota niin esiintyjiä alkaa näkyä yhtenään. naama kuluu ja ihmiset kyllästyy.
      Minä tykkään Ohjelmasta, olen käynytkin huutokaupassa siellä.

    • MainontaPaistaa

      Huutokauppajuttu on oivallista viihdettä ja ehkä myös kuluttajanvalistustakin. Näkee tavararepertuaaria. Sitä ihmettelen miten ihmiset kehtaa tarjota suoranaista roinaa myyntiin. Mutta itse ohjelma on katsomisen arvoinen. Alussa ei sitä katsonut. Huutokauppajuttu on onneksi vapaa näistä kaikenmaailman ruoka-ja raati-, ja mm. huussi ja remonttijutuista. Lisäksi tämä "tuotesijoittelu" kiusallista. Ohjelmissa paistaa aina jostakin kulmasta tavaramainosta. Esim lautakasan ympärillä on kääre, jossa selvästi näkyy mistä kama tullut. Ja joka jutussa seeisotaan jossakin rivisssä ja pääjehu komentaa. Ei oikein luonnollisen tyyppisiä tilanteita.

    • Naismainenmies

      Rojua, rojua

      Vaalea nainen
      Romukauppias
      Antiikkikauppias Jouko ?

      Tykkään siitä ohjelmasta 1000x enemmän kuin Palsanmäen kuparipannuista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe