Moottoripyöräilyseuraa täältä?

vauhtityttö

Nuori nainen, vauhdin hurmaa ja siten myös moottoripyöräilyä rakastava, kuitenkaan korttia omistamatta, kaipailis moottoripyörän selkään. Onko joku aktiivinen ajelija vailla seuraa? istun mielelläni takana.

28

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuuhanse

      minäkin oon mielelläni takana, kun on mun vuaro.. tosin silloin ei mennä MP-llä..kokeillaankos?? 02 area.

      • vauhtityttö

        siis kumpaa......? se moottoripyöräily yhä minun pointtini :D


    • HDMän73v

      Aloittaja, otatko kakkoseen?

      • Pulttilinkomasokistit

        Sinnehän ne HD homppelit ovat tottuneet nysänsä työntämään. Tosin ottavana osapuolena on aina toinen HD homppeli, eikä Nainen.......


      • vauhtityttö

        ei kakkoseen kyllä nysällä pääse kun juuri miesten kesken, naisilla tuppaa tuota naisellista pyöreyttä olemaan hieman enemmän ;) ja nii, ykkönen kakkonen hevosmies makkonen, ei taida mun seksielämäni paljon muille kuulua


      • Stromrider

        Ikävä kun et saanut kunnon vastauksia ihan asialliseen viestiisi.
        Eihän nämä vastailleet trollipojat mitään prätkää edes omista, joten pelkäksi roskanpuhumiseksi se luusereilta menee.

        Minä hakisin sinut mielelläni ajoreissulle "tarakkaharakaksi". Ajettais tukka hulmuten auringonlaskuun....
        En kuitenkaan oikeasti voi pyytää, sillä kotona odottaa jo vaimo. Mutta toivotaan jonkun oikeasti mielenkiintoisen ilmoittautuvan!


      • vauhtityttö

        Enpä minä mitään romanssia hae että ei kai se voi emännälle ongelma olla. kyllä sitä ihmisillä saa kavereita olla :)


    • Onnistuuhanse

      Tarkoitin ihan molempia, 02 arealla siis.. pyörä 1100cc, joten menohaluja riittää.. ps. En halua kakkosta :D

      • vauhtityttö

        haen vain juurikin mp-seuraa, en seksiseuraa, romanssia, minkään valtakunnan suhdetta tai nii ees päin.


    • KawasakiEspoosta

      Täällä olisi sporttinen 37v Kawasakimies Espoosta. Onko kiinnostusta jatkokeskusteluille?

      • vauhtityttö

        Sporttisuutesi tai ikäsi eivät ole oleellisia asioita, moottoripyöräily nyt se tärkein


      • Nojosseontodellanoin

        niin mikset aloittaja mene juttelemaan ensimmäiselle näkemäsi moottoripyöräilijälle,että haluaisit kyytiin?! Jos siis se motoilu on ainoa kriteeri?


      • KawasakiEspoosta
        vauhtityttö kirjoitti:

        Sporttisuutesi tai ikäsi eivät ole oleellisia asioita, moottoripyöräily nyt se tärkein

        Kuulostaa kivalle :) Voitais käydä pärinöillä huvin vuoksi :)

        Missä ja miten vaihdetaan yhteystiedot? Ehdotuksia?


      • Mikshelvetissä

        kukaan lupautus kyytimään jotain tuntematonta,joku tässä haisee... Peräkammarin pojalla mielessä,että josko kumminkin olis pieni mahdollisuus.


    • Pimpanpulla

      Tarttis saara piparii, jos haluut motukkakyytii.

    • Kaupunkilaistyttö

      Menkää te motskaripäristelilijät nahka- asuinenne yhdessä minne haluatte, kuten aiemminkin kunhan, olette poissa silmistämme.

      • kawasuki

        Nieletkö?


    • Gixxerman

      Annan sulle kyytiä

    • AisaKurko

      Alottaja, mulla on kauhee aisa, 22cm puolijäykkänä, ja sit punanen Honda Monkii. Lähetkös "ajelulle"? Oon savolainen jurpo.

      • KivaKeuliiKunOsaa

        AisaKurko eri palstoilla KawaKurko, HondaKurko ja JopoKurko, sekä nyt Savolainen JurpoKurko.


      • TyötönJuoppo

        Mikäs palstapoliisi luulet olevasi?


      • NotkeaLetku

        Mä tiedän ton "KivaKeuliiKunOsaa" jolpin. Se on Keravan nuorivankilan avo-osastolla putsarina, ja välillä tienaa lomarahoja suikki- ja pebahommilla. Se lusii mummonsa taposta. Kehari, tuskin edes mopolla koskaan ajanut. No, sillä on vielä kolmen vuoden kakku leivottuna, joten vanhukset saavat olla rauhassa. Nyrkillä tapettava pieni sintti. Mutta imutahti on kuulemma hyvä.


    • vauhtityttö

      No, ainakaan en tommosen linnaruunan kyytiin lähde. Sillä on kai vaan joku mopo. Mä haluun yli 1200cc ja 150hv, sit voi saada piparii.

    • Anonyymi

      laitoin googleen: Moottoripyöräilyseuraa

      tarkoitin kuitenkin sellaista, että mulla olis 2 pyörää ja itse ajaisin toisella ja toinen sitten lähtis toisella mun pyörällä

      tai vaihtoehtoisesti niin, että mä ajaisin omalla ja toinen omallaan.. yksin vähän tylsä harrastus, vai mitä tuumitte?

      • Hyvä kun nostit tämän, sai taas hyvät naurut kun viimenäkemästä on aikaa.


    • Anonyymi

      3 vuotta kulunut, eikä vieläkään mopoiluseuraa...

      Taidat olla liian l#hava kenenkään muun, kun nelipyöräisen kyytiin. Ja vielä avolavalla...

      • Anonyymi

        Kyllä mulle kelpaa. Tampereella ei jätetä neitoa pulaan


      • Anonyymi

        Ai. Onx Manses heteroitakin? Yleemsä te Monkii-poikulit vemppaatte vaan kes kenänne. No, kivaahan sekin on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe