17v ja 29v parisuhde. Mielipiteesi?

oliviaaurora-

Olen 17-vuotias nuori naisen alku ja ihastunut 29-vuotiaaseen mieheen. Itseasiassa tätä ihastumista on kestänyt jo 2v ajan, tutustuttiin sillon ensimmäisen kerran kun minä olin 15v ja mies 27v, minun aloitteesta, kun otin mieheen yhteyttä facebookin kautta ja kehuin häntä komeaksi. :) Hän oli siis muualta mulle jo ennestään "tuttu" ja sitä kautta osasin ehtiä just hänet käsiini.

Kun kehuin miestä komeaksi, hän kiitti ja sitten ruvettiin juttelemaan enemmän ja sitä kautta tutustuttiin. Mies oli vähän vaikea alussa kaveruudenkin suhteen, koska meillä oli ikäeroa sen verran paljon ja miehen silmissä olin vielä aika nuori, mutta itse tuota ikäeroa en loppupeleissä nää ees pahana koska ei mun mielestä 12v oo ikäerona vielä mitään ja kaverihan nyt ainakin voi eri ikäisten ihmisten kanssa olla ja mun mielestä isot ikäerot on vasta päälle 20v ikäeroja, joissa vanhempi osapuoli voi hyvin olla nuoremman isä tai äiti ! Meillä ei sitä ongelmaa ole. :) muutenkin olen aina inhonnut ja ärsyyntynyt siitä sanonnasta, että mulla muka ois myöhemmin oikeus tälläiseen parisuhteeseen missä ikäeroa enemmän, ei kyllä ole, vaan mulla on oikeus just sillon kun itse haluan ja millon asian parhaaks näen... :) muiden mielipiteistä viis .

Meitä yhdistää moni asia miehen kanssa. Mies on todella komea ja minä nätti nuori nainen. Luonteiltamme olemme hyväntahtoisia ja vilkkaita, ystävällisiä, tunteellisia, mutta ei silti mitään lässyköitä ja miehessä tykkään etenkin siitä että hän ei halua haastaa riitaa kenenkään kanssa, vaan haluaisi että kaikki eläisivät sovussa, mies on myös sosiaalinen ja tykkää juhlimisesta, matkustelusta, erilaisista kulttuureista... Joten näin ollen osaa hyvin hyväksyä myös erilaiset ihmiset. :)

Meitä yhdistää myös meidän taustat. Mies on entinen narkomaani ja rikollinen, jonka vanhemmat on eronnu, isä ei ole ollut läsnä, äiti ollut alkoholisti. Mun vanhemmat on myös eronnu, äiti hylkäs minut mun ollessa 7v, isä entinen alkoholisti, oon ollu huostaanotettuna, mua on kiusattu. Rankkojen taustojemme vuoksi pystyttiin hyvin myös ymmärtämään toisiamme ja tukemaan toisiamme.

Mä oon aina tykänny vanhemmista pojista/miehistä ja haaveillu myös tulevani nuorena äidiksi, mutta sitä ennen haluaisin seurustella vuosia ja mennä naimisiin ennen lapsen syntymää. Uskon että juuri tämän miehen kanssa se kaikki voisi onnistua! Oon aatellu että esikoisen syntyessä, mie oisin 22v ja mies 34v, ne ois hyvät iät meille molemmille, 20-21vuotiaana menisin naimisiin...

Jännä nähdä teidän muiden mielipiteitä, vaikka lopulliset päätökset teenkin itse, toivottavasti en nyt kuitenkaan kauheasti saisi mitään paskaa niskaan vaan joku muukin voisi nähdä että tästä voisi kehkeytyä jotain ja kunnioittaa myös mun toiveita nuoresta äitiydestä yms, tiijän että meidän suhde on jollakin tavalla erilainen, mutta just sitä minä oonkin halunnu mun elämään, jotain erilaista, mikä kolahtais oikeen kunnolla ja mä uskon et tää mies on minun sielunkumppani ... <3 tuutte näkee vielä ;)

8

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan.jees

      Eihän tuollainen 12v ikäero ole mitään noin päin.
      Itse seurustelin 28 vuotiaana 42 vuotiaan naisen kanssa, se oli jo aika extreme kun oli noin päin että nainen oli se vanhempi..

      • oliviaaurora-

        Mä en taas aattele et sil on mitään merkitystä kummin päin sukupuolet on.. :) mutta varmaankin se on kuitenkin jollakin tavalla yleisempää et naiset haluaa itseään vanhemman miehen..


    • vanha_virsi

      Ja taas kerran tää sama trolli. Nimimerkki vaan vaihtuu mutta stoori aina sama, paitsi ettei nää päähenkilöt vanhene lainkaan. Viimeksi teit tämän saman keskustelun vuosi tai kaksi sitten. Hei vaihda nyt välillä edes tota tarinaa tai tee sille jatko-osa.

      • jgudd

        Mietin ihan täysin samaa, mutta eikös aiemmin ollut nuorempi jopa? Muistelisin, että tyttö oli joskus jopa alle suojarajan, 15?


      • juhismie
        jgudd kirjoitti:

        Mietin ihan täysin samaa, mutta eikös aiemmin ollut nuorempi jopa? Muistelisin, että tyttö oli joskus jopa alle suojarajan, 15?

        Saattoi olla, mutta tarina on ihan sama ja aina se kysyy tuota "mielipidettä". Aika huono provo jo nykyään..... muistaakseni sitten kun tuli niitä vastauksia, etenkin kielteisiä, alkoi hirveä vittuilu ja haukkuminen että me lukijat ei tajuta mitään jne. :DDD

        Toi ikäero ja lapsen haluaminen 20-25v. ja noi "mies entinen narkomaani/rikollinen ja mullaki oli vaikee lapsuus" -jutut on aina tolla samat.


      • jgudd
        juhismie kirjoitti:

        Saattoi olla, mutta tarina on ihan sama ja aina se kysyy tuota "mielipidettä". Aika huono provo jo nykyään..... muistaakseni sitten kun tuli niitä vastauksia, etenkin kielteisiä, alkoi hirveä vittuilu ja haukkuminen että me lukijat ei tajuta mitään jne. :DDD

        Toi ikäero ja lapsen haluaminen 20-25v. ja noi "mies entinen narkomaani/rikollinen ja mullaki oli vaikee lapsuus" -jutut on aina tolla samat.

        Joo se on totta, sama tarina oli kyllä muuten. Ikä vaan tosiaan muistaakseni vaihteli aina välillä.

        Mutta hei, tämä on sama kuin memeissä, ne vaan plopsahtaa pinnalle taas jossain vaiheessa :D


      • itsenäinenmä

        hoitokodissa on ikävä trollille


    • eivälilyöntikannata

      Ei kannata. Havahdut sitten 27-vuotiaana siihen, että olet viimeiset 10v elänyt 3-kymppisen elämää. Parhaat nuoruusvuodet ovat menneet iskelmäfestareilla ja vesijumpassa harrastellessa. Sitten 30-vuotiaana tulee himo bilettää ja elää uudelleen sitä menetettyä 2kymppistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe