Miten tämän palstan nettimiitinki etenisi?

sinkut_nettimiitinki

Hypoteettisesti puhuen, miten tämän palstan nettimiitinki jossain baarissa etenisi ja mitä siellä todennäköisesti tapahtuisi? Kuka antaisi ja kuka saisi pillua? Kuka saisi takuuvarmuudella pakit? Kuka häiriköisi ja kuka olisi pelimies?

177

1658

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raakatotuus

      Sen nettimiitinkin toteutuminen on yhtä mahdotonta kuin nollalla jakaminen, joten hypoteettisia seurauksiakin on mahdoton edes kuvitella. Ei kukaan voi antaa eikä kukaan saada, jos ei naisia paikalle tule.

    • 17plus19

      sönkkö ehkä antaisi jollekin hcätmille ihan vain osoittaakseen että nalli ja expua ovat väärässä:D

      • Korvapuustin vai? :)


      • vnvcv
        sönkkö kirjoitti:

        Korvapuustin vai? :)

        ( | ) <---- römpsääsi


      • kokoluokka.oikein
        vnvcv kirjoitti:

        ( | ) <---- römpsääsi

        (.....|.....) <------ Sönkön römpsä!


      • kokoluokka.oikein kirjoitti:

        (.....|.....) <------ Sönkön römpsä!

        Ei mun piip saa kukaan, on se niin hieno kapistus ettei sitä jaella kuin puuroa ympäri kyliä. :)


      • ätmipuutteessa

        kai sä sentään antaisit tämmöiselle kovan luokan haardis ätmille joka elää jatkuvassa puutteessa, niin sydämetön et voi olla, vai? ;)


      • ätmipuutteessa kirjoitti:

        kai sä sentään antaisit tämmöiselle kovan luokan haardis ätmille joka elää jatkuvassa puutteessa, niin sydämetön et voi olla, vai? ;)

        En ole noiden juttujen suhteen armollinen enkä luovu periaatteestani säälistäkään. :)

        Sori, eiköhän sieltä joku löytyisi joka olisi kiltimpi sulle.


    • ktm28

      Minä joisin varmaan liikaa viinaa, ja portsari heittäs pihalle :D

    • m-i-e-s

      Sain tuollaisen ratikkakuskioireyhtymän.

      Sanassa netti miitinki, eli verkkotapaaminen sisältää turhan/väärän etuliitteen, eli verkon. Nyt huonosta johdannosta päästään ratikkakuskioireyhtymään mikä menee seuraavalla tavalla; Olisihan se hienoa, kun pieni osa palstalaisista istuisi yhdessä ravintolassa tabletit kourassa ja kaikki kommunikaatio tapahtuisi suoraan verkon välityksellä. =P Hardcore-ätmel saattaisi palstalle kirjoittaa ensimmäiseksi paikalla ja mikäli ylipäätänsä joku nainen ravintolaan ilmestyisi, saattaisi hän tilata jonkun naurettavan sinisen enkelin, jota hardcore-ätmel kommentoisi palstalla; juuri tuollaisia drinkkejä kaikki naiset aina ostelevat.

      Mutta mikäli palstalaiset tapaisi toisensa ravintolassa, olisi varmaan ne kolme sinne eksynyttä kalpeana hiljaa ja hyvin nopeasti jokainen samaan aikaan yhteen ääneen ilmoittaisi käyvänsä vessassa. Noloin tilanne olisi, kun jokaiselle se vessan oli on ravintolan ulko-ovi ja yllätykseksi kaikki pyrkisivät siitä tismalleen samalla oven avauksella ulos. Avaus noloimmat tapahtumat tms. saisi tismalleen kolme samaa päivitystä, josta elämän noloin asia oli osallistua palstamiittinkiin. =P

    • Todennäköisesti en uskaltaisi tulla paikalle, koska pelkäisin raiskausta tai turpiin saamista.

      • oivaratkaisu

        Helppo ratkaisu tähän. Sinua ei raiskattaisi jos antaisit ihan kiltisti vapaaehtoisesti, saisit vieläpä itse päättää kelle palstavakkarille annat


      • Tuskin ne väkivaltajuttuja kirjoittajavat uskaltaisivat tulla paikalle. Mitä äänekkäämpi netissä, sen arempi livenä.


      • outsider1 kirjoitti:

        Tuskin ne väkivaltajuttuja kirjoittajavat uskaltaisivat tulla paikalle. Mitä äänekkäämpi netissä, sen arempi livenä.

        Ei kyllä päde ihan muhun. Olen semihiljainen / -äänekäs molemmissa. :P


      • oivaratkaisu kirjoitti:

        Helppo ratkaisu tähän. Sinua ei raiskattaisi jos antaisit ihan kiltisti vapaaehtoisesti, saisit vieläpä itse päättää kelle palstavakkarille annat

        Tuskinpa saisin. ;)


      • Eräkettu

        No älä ny höpötä.. Meikä voi olla sun henkivartijana.. :D


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Tuskin ne väkivaltajuttuja kirjoittajavat uskaltaisivat tulla paikalle. Mitä äänekkäämpi netissä, sen arempi livenä.

        Senhän näit viime raportissani.

        Aikamoiset "yhyy hyväksyttekö te minut tytöt jos otan koulukiusaajatyyppien puolen ja silti kannan kukkahattuni alistuneena"-itkupotkuraivarit jostain, minkä et uskoisi olevan totta.;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        No älä ny höpötä.. Meikä voi olla sun henkivartijana.. :D

        Mun takia ei vuodateta kenenkään verta :P

        Ja joo, kyllä mä sen verran naisellinen olen, että herätän monissa miehissä suojeluvietin. ;)


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mun takia ei vuodateta kenenkään verta :P

        Ja joo, kyllä mä sen verran naisellinen olen, että herätän monissa miehissä suojeluvietin. ;)

        Kyllä sieki tykkäisit jos sun eteen tuotais vihollisen irti leikattu pää. ;D

        Jeps se aarteiden suojelu on verissä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä sieki tykkäisit jos sun eteen tuotais vihollisen irti leikattu pää. ;D

        Jeps se aarteiden suojelu on verissä. :D

        "Hyiiiii, verta."

        "Älä ny sitä siihen seinälle pane, se pilaa mun feng shuin." :P


      • Eräkettu

        Ota Feng shuihin ;)) Jos tuplaleuka kestää :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ota Feng shuihin ;)) Jos tuplaleuka kestää :D

        Se pilais maun noista mansikoista jotka meinaan ottaa suuhuni.


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Se pilais maun noista mansikoista jotka meinaan ottaa suuhuni.

        Taas joku kirjoittelee mun nimellä..


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Se pilais maun noista mansikoista jotka meinaan ottaa suuhuni.

        Mansikoista puheenollen..
        Perkasin just laatikollisen.

        Sekin olisi ollut emännän hommia. :D


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        "Hyiiiii, verta."

        "Älä ny sitä siihen seinälle pane, se pilaa mun feng shuin." :P

        Ei päitä laiteta seinälle..

        Ne laitetaan piikin nokkaan tuohon tontin portille. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei päitä laiteta seinälle..

        Ne laitetaan piikin nokkaan tuohon tontin portille. :D

        Joo ei ainakaan tule kämppään hajuhaittoja, jos ruhot pidetään ulkoilmassa.

        Vähän sama ku kissa tuo emännelle hiiren näytille. :P

        Täällä alkaa olla mansikat loppu. :P meillä kyllä akat perkaa mansikat, jos on perkaamisen tarvetta.

        Mulla oli ennen oma mansikkamaa. :P Nyt ei ole pihaa nii ei ole sitäkään.


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Joo ei ainakaan tule kämppään hajuhaittoja, jos ruhot pidetään ulkoilmassa.

        Vähän sama ku kissa tuo emännelle hiiren näytille. :P

        Täällä alkaa olla mansikat loppu. :P meillä kyllä akat perkaa mansikat, jos on perkaamisen tarvetta.

        Mulla oli ennen oma mansikkamaa. :P Nyt ei ole pihaa nii ei ole sitäkään.

        Nyt sanon sen suoraan: nussitaanko? :D Tykkäät selvästi mansikoista ja minusta , skermavaahto tulee tält :D

        Tykkään kurkun sitomis leikeistä myös


      • Eräkettu kirjoitti:

        Nyt sanon sen suoraan: nussitaanko? :D Tykkäät selvästi mansikoista ja minusta , skermavaahto tulee tält :D

        Tykkään kurkun sitomis leikeistä myös

        Minne kurkkuja sidotaan? Ketjuksi oven yläpuolelle? :P


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Minne kurkkuja sidotaan? Ketjuksi oven yläpuolelle? :P

        Nuo ei ole mun kommentteja.. :D

        Joku on ihan selvästi ihastunu meikäläisen nimeen..


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Joo ei ainakaan tule kämppään hajuhaittoja, jos ruhot pidetään ulkoilmassa.

        Vähän sama ku kissa tuo emännelle hiiren näytille. :P

        Täällä alkaa olla mansikat loppu. :P meillä kyllä akat perkaa mansikat, jos on perkaamisen tarvetta.

        Mulla oli ennen oma mansikkamaa. :P Nyt ei ole pihaa nii ei ole sitäkään.

        Ei ole akkaa perkaamassa.. Pitää ite perkata. :D

        Ne kissat vissiin kiikuttaa sen hiiren siihen portaille sen takia että muutki saa syyä. :D

        Olitko kunnon viherpeukalo? ;)

        On mulla niitä mansikoita toinen lootaki pakkasessa.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei ole akkaa perkaamassa.. Pitää ite perkata. :D

        Ne kissat vissiin kiikuttaa sen hiiren siihen portaille sen takia että muutki saa syyä. :D

        Olitko kunnon viherpeukalo? ;)

        On mulla niitä mansikoita toinen lootaki pakkasessa.

        Olihan mulla siellä mansikoita, vadelmia, raparperia. Kukkia ostin ja kantelin mökeiltä. Tykkäsin kyllä pihasta paljon. Mutta kun muutettiin, otin ekan kämpän mitä sain. Siinä on vaan parveke. Auttelen sitten mökillä viherhommissa. Sillä parvekkeella on kasveja kasvata, parveke haisee röökille niin että kasvit varmaan alkais mutatoitua.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Nuo ei ole mun kommentteja.. :D

        Joku on ihan selvästi ihastunu meikäläisen nimeen..

        Nii tai sit joku haluaa painaa mua. (Kintaalla.)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Nii tai sit joku haluaa painaa mua. (Kintaalla.)

        Ne yrittää käyttää mun mojoa sun kellistämiseen. :D

        Selvä salajuoni.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Olihan mulla siellä mansikoita, vadelmia, raparperia. Kukkia ostin ja kantelin mökeiltä. Tykkäsin kyllä pihasta paljon. Mutta kun muutettiin, otin ekan kämpän mitä sain. Siinä on vaan parveke. Auttelen sitten mökillä viherhommissa. Sillä parvekkeella on kasveja kasvata, parveke haisee röökille niin että kasvit varmaan alkais mutatoitua.

        Jaa teillä on mökillä ihan puutarhaki..
        Snobit. :D

        Mulla on pottuja, herneitä, salaattia, tilliä, persiljaa ja kaski-naurista..

        Siellä asusteli jonkin sortin iso rottaki mutta mun kissa pisti sen kylmäksi ja söi.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jaa teillä on mökillä ihan puutarhaki..
        Snobit. :D

        Mulla on pottuja, herneitä, salaattia, tilliä, persiljaa ja kaski-naurista..

        Siellä asusteli jonkin sortin iso rottaki mutta mun kissa pisti sen kylmäksi ja söi.

        Ei oo varsinaista puutarhaa, vaan kasvimaa ja kukkia siellä täällä. Tontti on tehty metsän keskelle, joten ei täällä kaikki kukat läheskään viihdy.

        Sit mansikkamaa ja erilaisia pensaita. Pihassa lähinnä mustikoita.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei oo varsinaista puutarhaa, vaan kasvimaa ja kukkia siellä täällä. Tontti on tehty metsän keskelle, joten ei täällä kaikki kukat läheskään viihdy.

        Sit mansikkamaa ja erilaisia pensaita. Pihassa lähinnä mustikoita.

        Jaahas..


      • Siis asutko nyt siinä mökissä?

        Vai kerrostalossa?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Siis asutko nyt siinä mökissä?

        Vai kerrostalossa?

        Kesällä olen täällä paljon, mökillä siis. Täältä pääsee hoitamaan asioita, jos tarvis.

        Asun kuitenkin kaupungissa, kerrostalossa, metsän laidalla.
        Ei ole enää omaa pihaa. Jouduin luopumaan siitä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kesällä olen täällä paljon, mökillä siis. Täältä pääsee hoitamaan asioita, jos tarvis.

        Asun kuitenkin kaupungissa, kerrostalossa, metsän laidalla.
        Ei ole enää omaa pihaa. Jouduin luopumaan siitä.

        Onko iso mökki?

        Onko se sinun mökki?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Onko iso mökki?

        Onko se sinun mökki?

        Tää on mun lapsuuden perheen mökki. Eihän nyt mulle tällaista ole siunaantunut. Asuinneliöitä on n.170m2.

        Aina kun alkaa kaupungissa ahdistaa niin pitää karata tänne!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tää on mun lapsuuden perheen mökki. Eihän nyt mulle tällaista ole siunaantunut. Asuinneliöitä on n.170m2.

        Aina kun alkaa kaupungissa ahdistaa niin pitää karata tänne!

        Siis se päärakennus on 170m2?

        Se on aika iso..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Siis se päärakennus on 170m2?

        Se on aika iso..

        Ottaen huomioon paljon meitä lapsia ja lapsenlapsia jo on niin tilat ei edes riitä. :P toki tälleen pienellä porukalla hyvin pyyhkii.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ottaen huomioon paljon meitä lapsia ja lapsenlapsia jo on niin tilat ei edes riitä. :P toki tälleen pienellä porukalla hyvin pyyhkii.

        Onko hirsimökki?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Onko hirsimökki?

        Ei ois oman metsän puista tehty hirsimöksää. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei ois oman metsän puista tehty hirsimöksää. :P

        Lautamökki?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Lautamökki?

        Ulkona toki maalipinta. Sisällä pelkkää käsittelemätöntä puuta. Ainakin toistaiseksi. Massiiviset kantavat hirret jne. En oo mikään raksanainen. :D vaikee selittää mitä pantu ja minne. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ulkona toki maalipinta. Sisällä pelkkää käsittelemätöntä puuta. Ainakin toistaiseksi. Massiiviset kantavat hirret jne. En oo mikään raksanainen. :D vaikee selittää mitä pantu ja minne. :)

        Kaikki kuulostaa taas niin kaksmieliseltä. ;D

        Niin onko se joskus ollut ihan asuintalo?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kaikki kuulostaa taas niin kaksmieliseltä. ;D

        Niin onko se joskus ollut ihan asuintalo?

        Tätä on rakenneltu viime vuosikymmenten aikana :P

        Ei siis ole ollut kunnolla asuttava koskaan :D :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tätä on rakenneltu viime vuosikymmenten aikana :P

        Ei siis ole ollut kunnolla asuttava koskaan :D :P

        Sähköt, keittiö, WC, suihku ja netti kuitenkin on?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sähköt, keittiö, WC, suihku ja netti kuitenkin on?

        Ei ole. Sähköt osittain. Keittiö osittain. Vesiletku. Ei viemäröintiä. Puhelimen kautta netti. Paskahuussi. Järvi. Raksasauna.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei ole. Sähköt osittain. Keittiö osittain. Vesiletku. Ei viemäröintiä. Puhelimen kautta netti. Paskahuussi. Järvi. Raksasauna.

        Onko ihan verkossa vai tuleeko sähkö jonkin sortin aggregaatista tai paneeleista?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Onko ihan verkossa vai tuleeko sähkö jonkin sortin aggregaatista tai paneeleista?

        Kysymys meni vähän ohi :D

        Pihalla seisoo iso sähkökaappi, josta vedetään roikalla sähkö rakennuksiin. :D

        Tulee sähkö ihan normisähköverkon kautta. :P

        Toki tietty kun mökistä kyse niin ei pelkällä sähköllä lämmitellä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kysymys meni vähän ohi :D

        Pihalla seisoo iso sähkökaappi, josta vedetään roikalla sähkö rakennuksiin. :D

        Tulee sähkö ihan normisähköverkon kautta. :P

        Toki tietty kun mökistä kyse niin ei pelkällä sähköllä lämmitellä.

        Siis tuleeko se sähkö jonkin sortin polttoaine generaattorista vaiko aurinkopaneeleista...

        Näköjään on verkossa.

        Sun pitää hankkia itelles sellanen mies joka osaa nuo hommat niin se voi auttaa raksaamaan loppuun teän mökin. ;)


        Voi sen pelkällä sähkölläki lämmittää nou problem..
        Onko teillä muuri?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Siis tuleeko se sähkö jonkin sortin polttoaine generaattorista vaiko aurinkopaneeleista...

        Näköjään on verkossa.

        Sun pitää hankkia itelles sellanen mies joka osaa nuo hommat niin se voi auttaa raksaamaan loppuun teän mökin. ;)


        Voi sen pelkällä sähkölläki lämmittää nou problem..
        Onko teillä muuri?

        Takka ja ilmalämpöpumppu. :P

        Joo ei oo mitään rakennusmiehiä osunu kohalle. :/ sehän ois vaan hyödyllistä. Ja seksikästä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Takka ja ilmalämpöpumppu. :P

        Joo ei oo mitään rakennusmiehiä osunu kohalle. :/ sehän ois vaan hyödyllistä. Ja seksikästä.

        Onko se sellanen muuritakka että lämmittää koko kämpän?

        Tuntuu olevan kansainvälinen käsitys että raksamiehet on seksikkäitä. :D
        Olin tuossa joku aika sitten kaivoksella töissä...
        Se jotenki nosti meikän "markkina-arvoa". :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Onko se sellanen muuritakka että lämmittää koko kämpän?

        Tuntuu olevan kansainvälinen käsitys että raksamiehet on seksikkäitä. :D
        Olin tuossa joku aika sitten kaivoksella töissä...
        Se jotenki nosti meikän "markkina-arvoa". :D

        Ei aavistustakaan mitä naiset yleensä tykkää, mutta enemmän tosiaan sellainen miehekäs ammatti miehessä kiehtoo kuin joku paperinpyörittäjä. Itse sit olen taas naisvaltaisessa duunissa. Ei sen tietenkään tarvitse olla niin mutta se vaan jotenki hmmm... no... kiinnostaa.
        Esim. Joku raksatyyppi tai kuskihommat tai...

        Ei lämmitä kyllä koko taloa. Varaava on. Väittäisin että tehty hommassa alun alkaen pieni virhearvio, mutta talon piirtäjä vastaa... ei voi arvostella. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei aavistustakaan mitä naiset yleensä tykkää, mutta enemmän tosiaan sellainen miehekäs ammatti miehessä kiehtoo kuin joku paperinpyörittäjä. Itse sit olen taas naisvaltaisessa duunissa. Ei sen tietenkään tarvitse olla niin mutta se vaan jotenki hmmm... no... kiinnostaa.
        Esim. Joku raksatyyppi tai kuskihommat tai...

        Ei lämmitä kyllä koko taloa. Varaava on. Väittäisin että tehty hommassa alun alkaen pieni virhearvio, mutta talon piirtäjä vastaa... ei voi arvostella. :P

        Tietyissä ammateissa saa paremmin naisia...

        Ja ohan se niinkin että vaikka kaivosala houkuttaa erilaisia miehiä kuin joku pankkivirkailija homma.

        Onko se mökki 1 vai 2 kerroksinen?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tietyissä ammateissa saa paremmin naisia...

        Ja ohan se niinkin että vaikka kaivosala houkuttaa erilaisia miehiä kuin joku pankkivirkailija homma.

        Onko se mökki 1 vai 2 kerroksinen?

        Kaks asuinkerrosta ja yks kellari krs.

        Joo ei mua kiinnosta mistä ammattikunnasta muut naiset tykkää. :D

        Ei se muuta mun kiinnostusta. :D

        Itse en ole hakeutunut alalle miesten takia ainakaan. :D koulussa oli tasan yksi kundi. :DD töissä sitten muutamia, mutta joku 85% naisia. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kaks asuinkerrosta ja yks kellari krs.

        Joo ei mua kiinnosta mistä ammattikunnasta muut naiset tykkää. :D

        Ei se muuta mun kiinnostusta. :D

        Itse en ole hakeutunut alalle miesten takia ainakaan. :D koulussa oli tasan yksi kundi. :DD töissä sitten muutamia, mutta joku 85% naisia. :P

        Se yksi sälli on vissiin hakeutunu alalle naisten takia sitte. :D

        Muuri keskelle kämppää ja mahdollisimman paljon avointa tilaa..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Se yksi sälli on vissiin hakeutunu alalle naisten takia sitte. :D

        Muuri keskelle kämppää ja mahdollisimman paljon avointa tilaa..

        No sitä avointa tilaa on tässä tapauksessa vähän liikaa. Lähinnä talvella. Ei tahdo neliöt lämmetä. :P

        No ei se ketään yrittäny iskeä. Oli aika vakaumuksellinen tyyppi. Siis rauhallinen ja fiksu, mutta aika tiukka. :) tosin mähän olin kouluaikoina varattu. :P damned!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        No sitä avointa tilaa on tässä tapauksessa vähän liikaa. Lähinnä talvella. Ei tahdo neliöt lämmetä. :P

        No ei se ketään yrittäny iskeä. Oli aika vakaumuksellinen tyyppi. Siis rauhallinen ja fiksu, mutta aika tiukka. :) tosin mähän olin kouluaikoina varattu. :P damned!

        Ehkä se vahingossa tipahti friendzoneen..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ehkä se vahingossa tipahti friendzoneen..

        Mä luulen että me kaikki kuuluttiin väärään uskontokuntaan. :D toki sitä voi aina vaihtaa mutta... hän oli siis muslimi. Paastot yms.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mä luulen että me kaikki kuuluttiin väärään uskontokuntaan. :D toki sitä voi aina vaihtaa mutta... hän oli siis muslimi. Paastot yms.

        Mikä ala?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mikä ala?

        Mulla on kaksi ammatillista tutkintoa yo-pohjaisena.

        Tää oli se toinen.

        Markkinointi ja as.palvelu (Kaupan ala). :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mulla on kaksi ammatillista tutkintoa yo-pohjaisena.

        Tää oli se toinen.

        Markkinointi ja as.palvelu (Kaupan ala). :P

        Mikä se toinen on?

        Kosmetologi? ;D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mikä se toinen on?

        Kosmetologi? ;D

        Tutkintonimike on sen verran harvinaisempi etten halua sitä täällä jakaa mutta matkailualaa. ^^

        Oon aina siis tehny töitä ihmisten kanssa. Asiakaspalvelua. Nyt vaan haluaisin jotain enemmän.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tutkintonimike on sen verran harvinaisempi etten halua sitä täällä jakaa mutta matkailualaa. ^^

        Oon aina siis tehny töitä ihmisten kanssa. Asiakaspalvelua. Nyt vaan haluaisin jotain enemmän.

        No ei muutakuin ammattikorkeaan ja insinööriksi. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No ei muutakuin ammattikorkeaan ja insinööriksi. :D

        Amk paikkani annoin pois lapsen takia. :P
        Tosin emmä insinööriks hakenu. :D
        Faija sano jo nuorena suoraan. Että joku lapsista vois mennä hänen jäljissään mutta "sinä se et ainakaan ole". :DD


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Amk paikkani annoin pois lapsen takia. :P
        Tosin emmä insinööriks hakenu. :D
        Faija sano jo nuorena suoraan. Että joku lapsista vois mennä hänen jäljissään mutta "sinä se et ainakaan ole". :DD

        Mullaki isä sano että hyvä kun saadaan tuo duunariputki katkastua..

        Vaikkakin pääasiassa meikä duunari onki..

        Laajempi koulutus vaan antaa vaihtoehtoja.. Jos vaikka haluaa työskennellä ulkomailla.


      • Haluttaa nähä maailmaa... En vaan halua että se maailma tulee tänne. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mullaki isä sano että hyvä kun saadaan tuo duunariputki katkastua..

        Vaikkakin pääasiassa meikä duunari onki..

        Laajempi koulutus vaan antaa vaihtoehtoja.. Jos vaikka haluaa työskennellä ulkomailla.

        Meil on perheessä ja suvussa perustyöntekijää (esim. Minä) sitten on vähän taiteellisempaa linjaa ja sitten maisterisihmisiä. Mä olen sit varmaan siellä alimmassa kategoriassa. :D mut siis. Mul vasta nyt ehkä alkanu selkeytyä tää paletti. Siis että mitä musta voisi tulla isona. :D muuta kuin äiti. Äitiys oli se isoin tavoiteltava asia aiemmin.

        Hmmm. Toki matkailu avartaa. En sitten tiedä osaisinko asua muualla. Ja tietty ton lapsen takia olis aika vaikee toteuttaa, kun isä ja isovanhemmat on täällä.

        Oon miettiny välillä että jättäisin sen vaikka kuukaudeksi isälleen ja lähtisin jonnekin Timbuktuun. Mutta en ole vielä pystynyt.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Meil on perheessä ja suvussa perustyöntekijää (esim. Minä) sitten on vähän taiteellisempaa linjaa ja sitten maisterisihmisiä. Mä olen sit varmaan siellä alimmassa kategoriassa. :D mut siis. Mul vasta nyt ehkä alkanu selkeytyä tää paletti. Siis että mitä musta voisi tulla isona. :D muuta kuin äiti. Äitiys oli se isoin tavoiteltava asia aiemmin.

        Hmmm. Toki matkailu avartaa. En sitten tiedä osaisinko asua muualla. Ja tietty ton lapsen takia olis aika vaikee toteuttaa, kun isä ja isovanhemmat on täällä.

        Oon miettiny välillä että jättäisin sen vaikka kuukaudeksi isälleen ja lähtisin jonnekin Timbuktuun. Mutta en ole vielä pystynyt.

        Seiväsmatkoille kuukaudeksi. ;D

        Voithan sie opiskella etänä "monimuoto-toteutuksena".

        Mikä sie haluat olla isona?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Seiväsmatkoille kuukaudeksi. ;D

        Voithan sie opiskella etänä "monimuoto-toteutuksena".

        Mikä sie haluat olla isona?

        Voisin olla vaikka joku tuhma hoitsu. :D

        Joo. Nimenomaan. Uusi seiväs joka päivä. Eri kaupunki. XD
        Ehkä mul ois joku hieman eri matkan tarkoitus kuitenkin. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Voisin olla vaikka joku tuhma hoitsu. :D

        Joo. Nimenomaan. Uusi seiväs joka päivä. Eri kaupunki. XD
        Ehkä mul ois joku hieman eri matkan tarkoitus kuitenkin. :P

        Semmonen tiukka valkonen vesiraja mekko päällä..
        Hoitsun päähine.
        Saparot. :D
        Luntun meikit. ;)

        Ootko ottanu madventures vaikutteita? :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Semmonen tiukka valkonen vesiraja mekko päällä..
        Hoitsun päähine.
        Saparot. :D
        Luntun meikit. ;)

        Ootko ottanu madventures vaikutteita? :)

        Mitäköhän vaikutteita sieltä pitäisi saada? :P

        Joo nimenomaan olen sosiaali/terveysalasta ton seksiasun takia kiinnostunut. :P ;)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mitäköhän vaikutteita sieltä pitäisi saada? :P

        Joo nimenomaan olen sosiaali/terveysalasta ton seksiasun takia kiinnostunut. :P ;)

        Reppureissailu..

        Tutustutaan "todelliseen kulttuuriin". :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Reppureissailu..

        Tutustutaan "todelliseen kulttuuriin". :D

        Jaa niin kuin tutustumalla mahd moneen mieheen vai? :P

        Tottakai se etnisyys kiinnostaa, ja erilaisissa paikoissa on kiva käydä, en ole tähän mennessä matkaillut kuin Euroopassa ja Turkin sekä Venjän puolella (Euroopan puoleisissa osissa). Tietty Euroopassakin on erilaisia paikkoja. Köyhää maaseutua ja suurkaupunkeja.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jaa niin kuin tutustumalla mahd moneen mieheen vai? :P

        Tottakai se etnisyys kiinnostaa, ja erilaisissa paikoissa on kiva käydä, en ole tähän mennessä matkaillut kuin Euroopassa ja Turkin sekä Venjän puolella (Euroopan puoleisissa osissa). Tietty Euroopassakin on erilaisia paikkoja. Köyhää maaseutua ja suurkaupunkeja.

        Niin jos haluat seiväsmatkailla mutta tarkotin nyt lähinnä sellasta tutustumista siihen miten paikalliset elää.. Mitä ne tekee..

        Pakettimatkalla ei sellasta oikein näe.

        Alanya, Rodos, Mallorca, Torremolinos, Teneriffa.. Siellä on enemmän suomalaisia kuin paikallisia. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin jos haluat seiväsmatkailla mutta tarkotin nyt lähinnä sellasta tutustumista siihen miten paikalliset elää.. Mitä ne tekee..

        Pakettimatkalla ei sellasta oikein näe.

        Alanya, Rodos, Mallorca, Torremolinos, Teneriffa.. Siellä on enemmän suomalaisia kuin paikallisia. :D

        Kyllähän kaikkialla on myös jotain alkuperäistä ja aitoa. Aina voi vuokrata auton tai mopon tai pyörän tai mennä jalan omatoimisesti.

        En oo ikinä ollu millään seksimatkalla. :P joko oon ollu varattu ja kaverin kanssa, miehen kanssa tai vanhempien kanssa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyllähän kaikkialla on myös jotain alkuperäistä ja aitoa. Aina voi vuokrata auton tai mopon tai pyörän tai mennä jalan omatoimisesti.

        En oo ikinä ollu millään seksimatkalla. :P joko oon ollu varattu ja kaverin kanssa, miehen kanssa tai vanhempien kanssa.

        Pitää olla joku syöttinä jos joutuu vaikeuksiin. ;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pitää olla joku syöttinä jos joutuu vaikeuksiin. ;)

        Ai minä vai :D emmä joudu vaikeuksiin. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ai minä vai :D emmä joudu vaikeuksiin. :P

        Länsimaiset jauhonaamat on käveleviä rahamasseja. :D

        Naiset on helppoja kohteita..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Länsimaiset jauhonaamat on käveleviä rahamasseja. :D

        Naiset on helppoja kohteita..

        Aika pitkälle pääsee kun fiksusti liikkuu ja ei ole juovuspäissään. Eipä sillä, että se ois aina itestä kiinni, mutta riskejä minimoiden. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Aika pitkälle pääsee kun fiksusti liikkuu ja ei ole juovuspäissään. Eipä sillä, että se ois aina itestä kiinni, mutta riskejä minimoiden. :)

        Turkki, Venäjä, euroopan maat on suht kesyjä verrattuna noihin kaukoidän kehitysmaihin..

        Jokanen yrittää kusettaa... Turha mennä viranomaisten puheille kun joutuu vielä ite johonki paskaseen Vietnamilaiseen tyrmään..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Turkki, Venäjä, euroopan maat on suht kesyjä verrattuna noihin kaukoidän kehitysmaihin..

        Jokanen yrittää kusettaa... Turha mennä viranomaisten puheille kun joutuu vielä ite johonki paskaseen Vietnamilaiseen tyrmään..

        Niinnoh, siitä sattuneesta syytä on tullu vaan lähialueilla reissattua. Ei pidä työntää päätään sellaiseen mistä ei selviä.

        En todellakaan lähtis afrikkaan tai aasiaan ilman luotettavaa matkaseuraa. Amerikka ei oikeastaan kiinnosta muutenkaan.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Niinnoh, siitä sattuneesta syytä on tullu vaan lähialueilla reissattua. Ei pidä työntää päätään sellaiseen mistä ei selviä.

        En todellakaan lähtis afrikkaan tai aasiaan ilman luotettavaa matkaseuraa. Amerikka ei oikeastaan kiinnosta muutenkaan.

        Amerikan etelä-valtiot kiinnostaa.. Muuten se paikka on perseestä..
        New Orleans jne.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Amerikan etelä-valtiot kiinnostaa.. Muuten se paikka on perseestä..
        New Orleans jne.

        En oo käyny, mutta ei oikein kiinnostakaan. :D

        Ne sukulaiset ketä siellä asuu käy täällä, joten ei ole ollut sitäkään tarvetta lähteä sinne. :)

        Joku Afrikka kiinnostaisi erilaisuutensa takia, Aasia ruoan takia. Amerikan manner tai Aussit ei kiinnosta tällä hetkellä yhtään.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        En oo käyny, mutta ei oikein kiinnostakaan. :D

        Ne sukulaiset ketä siellä asuu käy täällä, joten ei ole ollut sitäkään tarvetta lähteä sinne. :)

        Joku Afrikka kiinnostaisi erilaisuutensa takia, Aasia ruoan takia. Amerikan manner tai Aussit ei kiinnosta tällä hetkellä yhtään.

        Noh ainaki Etelä-Afrikassa on murhattu varmaan jo lähemmäs miljoona valkosta..
        Ne on apartheidin jälkeen ruvennu pistään valkosia kylmäksi..

        Ei kovinkaan montaa Afrikan maata ole jossa ei jonkun näkönen konflikti ole päällänsä..
        Siellä varmaan kannattaa pysyä niissä pakettijärjestelyissä.. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Noh ainaki Etelä-Afrikassa on murhattu varmaan jo lähemmäs miljoona valkosta..
        Ne on apartheidin jälkeen ruvennu pistään valkosia kylmäksi..

        Ei kovinkaan montaa Afrikan maata ole jossa ei jonkun näkönen konflikti ole päällänsä..
        Siellä varmaan kannattaa pysyä niissä pakettijärjestelyissä.. :D

        Jos afrikkaan eksyis niin varmaan jonkun järjestön mukana, en oikein näe että lähtisin sinne vain huvikseen. Ellei sitten Euroopan lähialueille. Ja todennäköisesti pakettimatkalle.

        En lähtis edes Turkkiin tällä hetkellä. :P Kaiken maailman sekopäät joka paikassa liikkeellä, saksa, ranska jne...


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jos afrikkaan eksyis niin varmaan jonkun järjestön mukana, en oikein näe että lähtisin sinne vain huvikseen. Ellei sitten Euroopan lähialueille. Ja todennäköisesti pakettimatkalle.

        En lähtis edes Turkkiin tällä hetkellä. :P Kaiken maailman sekopäät joka paikassa liikkeellä, saksa, ranska jne...

        Itellä vituttaa nuo humanitääriset järjestöt.. Jo senki takia että eihän ne nek*ut ikinä opi mitään tekemään jos met niitä autetaan koko ajan..
        Ja sitten seki että vaikka kuinka hyvin niillä menis niin ne ei varmasti auta meitä hädän hetkellä.

        Ainoa järjestö jonka mukana menisin sinne on armeija.. :D


        Kaikki iskut mitä Turkissa näkee on presidentti Erdoganin järkkäämiä.. Ei varmasti hirveästi lomakohteissa näy väkivaltaisuuksia..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Itellä vituttaa nuo humanitääriset järjestöt.. Jo senki takia että eihän ne nek*ut ikinä opi mitään tekemään jos met niitä autetaan koko ajan..
        Ja sitten seki että vaikka kuinka hyvin niillä menis niin ne ei varmasti auta meitä hädän hetkellä.

        Ainoa järjestö jonka mukana menisin sinne on armeija.. :D


        Kaikki iskut mitä Turkissa näkee on presidentti Erdoganin järkkäämiä.. Ei varmasti hirveästi lomakohteissa näy väkivaltaisuuksia..

        Joo mut ei noin ideologisestikaan kiinnosta matkustaa ko. Maahan tällä hetkellä. Ei se niiden kebab niin hyvää ole. :P

        Mua lähinnä huolestuttaa ne lapset. Lapset on kuitenkin viattomia aikuisten ongelmiin. Huolestuttaa aika monet lapset täälläkin.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo mut ei noin ideologisestikaan kiinnosta matkustaa ko. Maahan tällä hetkellä. Ei se niiden kebab niin hyvää ole. :P

        Mua lähinnä huolestuttaa ne lapset. Lapset on kuitenkin viattomia aikuisten ongelmiin. Huolestuttaa aika monet lapset täälläkin.

        Jonku pitäs antaa niille lapsille kärpäslätkiä...
        Ainaki Unicefin mainoksissa niillä jatkuvasti kärpäsiä niiden suurissa silmissä.

        Käyttävät häpeilemättä lapsia rahastukseen.. Suurin osa hyväntekeväisyys masseista uppoaa siihen koneistoon... Ja suurin osa niistä avustustarvikkeista joko ryöstetään tai ne päätyy paikalliselle korruptoituneelle hallinnolle..

        On se jumaliste kumma että ollaan suollettu rahaa triljoona tolkulla sinne puoli vuosisataa ja siltikään ne ei oo aikaseksi saanu muutakuin pari kaivoa ja koulun. :D


      • Kyllä mullaki vähän ihmetyttää kun näkee 12v lapsia käyttämässä huumeita täällä Suomessaki..

        Mahtaa olla kotiolot kondiksessa..

        Pitäs olla sillälailla että Suomi ja suomalaiset menee kaiken edelle... Sitten kun on kaikki asiat reilassa niin sitten vois harkita toisten auttamista kunhan siinä on jonkinlainen yhteinen hyöty..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jonku pitäs antaa niille lapsille kärpäslätkiä...
        Ainaki Unicefin mainoksissa niillä jatkuvasti kärpäsiä niiden suurissa silmissä.

        Käyttävät häpeilemättä lapsia rahastukseen.. Suurin osa hyväntekeväisyys masseista uppoaa siihen koneistoon... Ja suurin osa niistä avustustarvikkeista joko ryöstetään tai ne päätyy paikalliselle korruptoituneelle hallinnolle..

        On se jumaliste kumma että ollaan suollettu rahaa triljoona tolkulla sinne puoli vuosisataa ja siltikään ne ei oo aikaseksi saanu muutakuin pari kaivoa ja koulun. :D

        Riippumatta siitä ei se ole niiden lasten vika. :)

        Joo ja rahoista läheskään kaikki ei mene perille... silti muiden hätä on aika rassaavaa...


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä mullaki vähän ihmetyttää kun näkee 12v lapsia käyttämässä huumeita täällä Suomessaki..

        Mahtaa olla kotiolot kondiksessa..

        Pitäs olla sillälailla että Suomi ja suomalaiset menee kaiken edelle... Sitten kun on kaikki asiat reilassa niin sitten vois harkita toisten auttamista kunhan siinä on jonkinlainen yhteinen hyöty..

        Kyllä on taas tässä viimeaikoina saanu maistaa sen ettei se yhteiskunta niin toimi että saisi mitä ansaitsee reilusti. Monet instanssit joiden kuuluisi olla ihmisen asialla pyörittelevät vain papereita eivätkä auta siellä missä apua tarvitaan. Miksikä siis kunnon kansalaisen pitäisi olla ruodussa ja maksella kaikki maksut sinne ja tänne ja tonne jos ei sille saa mitään vastinetta. :O


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyllä on taas tässä viimeaikoina saanu maistaa sen ettei se yhteiskunta niin toimi että saisi mitä ansaitsee reilusti. Monet instanssit joiden kuuluisi olla ihmisen asialla pyörittelevät vain papereita eivätkä auta siellä missä apua tarvitaan. Miksikä siis kunnon kansalaisen pitäisi olla ruodussa ja maksella kaikki maksut sinne ja tänne ja tonne jos ei sille saa mitään vastinetta. :O

        Niin.. Ketuttaa kun jokaisesta paikasta leikataan samalla kun veroja nostetaan ja otetaan lisää loisia ruokittavaksi..

        Valtion/kunnan/kaupungin palkkalistoilla on laiskaa suojatyöpaikkalais väkeä.. Ne ei tee yhtään mitään, pitkät lomat ja siltikki ne valittaa työn määrästä..

        Sais alottaa sellasen kunnon puhdistuksen tuolla virkamies tasolla..


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Riippumatta siitä ei se ole niiden lasten vika. :)

        Joo ja rahoista läheskään kaikki ei mene perille... silti muiden hätä on aika rassaavaa...

        No mutta kyllä maailmassa riittää kärsimystä... Elämä on laiffii.. Ei pystytä auttamaan kaikkia..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin.. Ketuttaa kun jokaisesta paikasta leikataan samalla kun veroja nostetaan ja otetaan lisää loisia ruokittavaksi..

        Valtion/kunnan/kaupungin palkkalistoilla on laiskaa suojatyöpaikkalais väkeä.. Ne ei tee yhtään mitään, pitkät lomat ja siltikki ne valittaa työn määrästä..

        Sais alottaa sellasen kunnon puhdistuksen tuolla virkamies tasolla..

        Mä inhoan tota sanontaa :D sillä oikeutetaan monta paskaa juttua. Siis sanomalla että se on vaan elämää ja sittwn tönästään kaveri ojan pohjalle. :P

        Yhteiskunnallinen vastuu on jokaisen asia. Tehään hyvää ja toivotaan että joskus saa jotain takaisin.

        Auttamalla toista autetaan myös itseään. :P

        Monissa organisaatioissa on suojatyöpaikkalaisia. Ei päde samat säännöt kaikille. Se on kunnon oikeusmurha...


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mä inhoan tota sanontaa :D sillä oikeutetaan monta paskaa juttua. Siis sanomalla että se on vaan elämää ja sittwn tönästään kaveri ojan pohjalle. :P

        Yhteiskunnallinen vastuu on jokaisen asia. Tehään hyvää ja toivotaan että joskus saa jotain takaisin.

        Auttamalla toista autetaan myös itseään. :P

        Monissa organisaatioissa on suojatyöpaikkalaisia. Ei päde samat säännöt kaikille. Se on kunnon oikeusmurha...

        Ei ole suojatyöpaikkalaisia yksityisissä voittoa tavoittelevissa yrityksissä..

        Sieltä potkitaan sossun tantta tyyppiset laiskimukset pellolle..

        Yhteiskunnallinen vastuu joo mutta meijän ei kuulu auttaa ketään toisella puolen maailmaa.. Siitä ei ole meille mitään hyötyä...


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei ole suojatyöpaikkalaisia yksityisissä voittoa tavoittelevissa yrityksissä..

        Sieltä potkitaan sossun tantta tyyppiset laiskimukset pellolle..

        Yhteiskunnallinen vastuu joo mutta meijän ei kuulu auttaa ketään toisella puolen maailmaa.. Siitä ei ole meille mitään hyötyä...

        Kyllä vaan on.

        Jonkun mummo tai mamma tai tytär tai kaveri. Päässyt suhteilla töihin vaikka taidot eivät ole toivottua tasoa. Voisin heittää tässä parin yrityksen nimen, mutta se ei olisi sopivaa.

        Mä olen yhtä kesätyöpestiä lukuunottamatta hankkinut kaikki työpaikkani itse. Ei ole ollut isi tai äiti tai kumminkaima auttamassa. Ja niin se pitää mennäkin. Tehdä vaikutus omalla osaamisella eikä millään muulla millä ei ole mitään merkitystä. Tai siis ei saisi olla. Mutta näin sisäsiittoiset työmarkkinat kun on kyseessä niin ei palkatakaan parasta vaihtoehtoa vaan jonkun tuttu. Ja sitten ihmetellään kun homma kaatuu. Katos yllätystä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei ole suojatyöpaikkalaisia yksityisissä voittoa tavoittelevissa yrityksissä..

        Sieltä potkitaan sossun tantta tyyppiset laiskimukset pellolle..

        Yhteiskunnallinen vastuu joo mutta meijän ei kuulu auttaa ketään toisella puolen maailmaa.. Siitä ei ole meille mitään hyötyä...

        Aina on moraalinen vastuu. Se toki on jokaisen hek.koht. asia.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Aina on moraalinen vastuu. Se toki on jokaisen hek.koht. asia.

        Joo voihan sitä pari lanttia nakatakki mutta ei ole oikein käyttää valtion varoja auttamiseen koska joku nappisilmä oli niin söpö...

        Silloinkun on verorahoista kyse niin pitää pysyä objektiivisena..


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyllä vaan on.

        Jonkun mummo tai mamma tai tytär tai kaveri. Päässyt suhteilla töihin vaikka taidot eivät ole toivottua tasoa. Voisin heittää tässä parin yrityksen nimen, mutta se ei olisi sopivaa.

        Mä olen yhtä kesätyöpestiä lukuunottamatta hankkinut kaikki työpaikkani itse. Ei ole ollut isi tai äiti tai kumminkaima auttamassa. Ja niin se pitää mennäkin. Tehdä vaikutus omalla osaamisella eikä millään muulla millä ei ole mitään merkitystä. Tai siis ei saisi olla. Mutta näin sisäsiittoiset työmarkkinat kun on kyseessä niin ei palkatakaan parasta vaihtoehtoa vaan jonkun tuttu. Ja sitten ihmetellään kun homma kaatuu. Katos yllätystä.

        Ei oikea yritysjohtaja palkkaa saamatonta lurjusta olkoon vaikka tuttu tai sukulainen..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei oikea yritysjohtaja palkkaa saamatonta lurjusta olkoon vaikka tuttu tai sukulainen..

        Mutta alemmilla tasoilla se sitten onkin yllättävän yleistä.

        Seurasin yhen tutun rekryprosesseja vierestä ja se perustui täysin siihen että joku tuntee jonkun ja käydään yhdessä kahvilla ja sitten duuni on jo sovittu. Duuni meni ns. Pöydän alta. Mikäs siinä. Saako sitten sitä parasta tekijää? Ei varmasti saa.

        Mulla on menny täysin usko suomalaisen työelämän oikeellisuuteen. On niin kieroa peliä että ei kiinnosta enää hevon v****a


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mutta alemmilla tasoilla se sitten onkin yllättävän yleistä.

        Seurasin yhen tutun rekryprosesseja vierestä ja se perustui täysin siihen että joku tuntee jonkun ja käydään yhdessä kahvilla ja sitten duuni on jo sovittu. Duuni meni ns. Pöydän alta. Mikäs siinä. Saako sitten sitä parasta tekijää? Ei varmasti saa.

        Mulla on menny täysin usko suomalaisen työelämän oikeellisuuteen. On niin kieroa peliä että ei kiinnosta enää hevon v****a

        Hyvä veli toiminta on Suomessa aika yleistä..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Hyvä veli toiminta on Suomessa aika yleistä..

        Valitettavasti.


    • Paikalle ilmestyisi vain miehiä, koska palstalla ei ole naisia.

      • Raakatotuus

        Ja HC-ätmelin paikalle saapumista ei kukaan edes huomaisi, kun on tuollainen mustahuppuinen näkymätön ninja.


      • Puliauvo

        Eikä ole muuten montaa miestäkään, mutta sitäkin enemmän multinikkaajia.


    • kaisanoasaa

      Sitä en haluaisi olla näkemässä.

    • porttikielto

      "Shhaming höyyykkäys!"

      " VITU -HIK! - KURPPA!"

      " Tarjoilijaa! 100 proshenttia viinaa tähä pöytää, 0 prosesentti - HIK- parishuhdeHUORRIAA!!"

      "JA MINÄHÄN KUSEN HALUTESANI HOUSUIHIN... a a a HIK pauuvööö!"

    • ktm28

      Kävisikös tapaamispaikaksi Jyväskylä? Minä en itse asu siellä.

      • Kuulostaa hyvältä. En minäkään.


      • enasunko

        Bar Pommi.


    • En uskalla edes spekuloida...tulisiko Utøyan uusinta vai hippi hulabaloo tyyppinen sekoilu juhla.

      • ilmoitin.viranomaisille

        Miksi sinulla on sellainen ajatus, että saattaisi tulla joukkomurha?


      • ilmoitin.viranomaisille kirjoitti:

        Miksi sinulla on sellainen ajatus, että saattaisi tulla joukkomurha?

        Miksiköhän....hmm. Naiset pitäisi keittää, repiä raajoja irti ja mitähän hullua vielä täältä toisinaan saa lukea.

        Ilmoita vaan, minä en ole se kahjo, kyllä se on joku muu.


      • Oli kumpi hyvänsä, mutta lopputulos on järjetöntä kostoa syyttömille ihmisille. Jos kaikki henkilökohtainen koettu paska olisi koston arvoista, täällä olisi täysi sota päällä. Mitä hyvää tuosta muka sitten on seurannut?


    • Ei naiset uskalla tulla paikalla kun siellä on kilttejä ja kunnollisia miehiä.

      • Naiset menisi viereiseen baariin jossa kaikki jännämiehet juopottelee.


    • 12121212

      Luultavasti miehet juttelisivat keskenään, paitsi Ratikkakuski olisi esivalinnalla todistettuna ja varattuna turvallisena naisten pöydässä. Sönkkö ja N28v olisivat kamuja, PikkuLikka tarkkailisi ja ätännä osoittautuisi vähemmän rohkeaksi kuin mitä väittää olevansa. HC-ätmel kertoisi koneista ja laitteista, m-i-e-s yrittäisi huvittaa porukkaa jutuilla ryyppyreissuista nuorempana.

      Loppuillasta viini alkaisi virrata, ja naiset tapansa mukaan valitsisivat miehen jonka huomiosta he kaikki kilpailisivat. Tämä mies olisi luultavimmin pelimieheksi haukuttu pitkä ja komea BEM joka kaataisi N28v:n ja jonkun palstan varatuista naisista mukaansa.

      • kevlarvest

        mikä olisi palstan lukuisten hardcore ätmien osa näissä pippaloissa?


      • Totuus_on_tämä

        Eiköhän se niiden YH-läskien ihailun kohde olisi joku ihan ulkopuolinen, eikä kukaan näistä palstan "pitkistä ja komeista" neitsytsedistä.


      • Hei, hei, ei mitään kolmenkimppoja.


      • atännä

        En minä ole rohkea. Istuisin nurkassa mörköilemässä. Murisisin kumeasti ja näyttäisin kulmahampaita, jos joku uskaltaisi lähestyä.


      • erkki-täti
        atännä kirjoitti:

        En minä ole rohkea. Istuisin nurkassa mörköilemässä. Murisisin kumeasti ja näyttäisin kulmahampaita, jos joku uskaltaisi lähestyä.

        Tulisin huumorimielessä heittämään läppää luurankokäsistäni. Riittävästi kulmahammasta tarjolla, niin otaksuisin ettei ainakaan näin lihattomien luiden takia kannata murista, onhan tuolla tarjolla ehtaa lihaakin,hahahha :D


    • Ex----------PUA

      Hauska aloitus. Tykkään näistä spekulatiivisista aloituksista.

      Noh, vähäsen luulen, että varastaisin shown ja saisin jatkoa edelliselle raportilleni.

      Kurpat sekoavat täysin jo pelkästä nimimerkistäni, ja näemmä jos joku satunnaisnimimerkki niille sanoo jotain vastaan, alkaa oitis oman multinikkaamisensa projisointi ja syyttely siitä, että minä se siellä kirjoittelen.

      Siellä olisi myös sitten jaloissa räyskimässä ratikka ja outsider (aka. olen ulkona kuin lumiukko).

      Toisaalta tämä olisi hyvä munattomien puolueelle, sillä siellä olisi nolot tunnelmat kun ratikka olisi kuskannut mukaan "japanilaisen vaimonsa", ja selittelisi että siksi se on niin hiljainen koska se ei osaa suomea. Ravintolan henkilökunta miettisi että heittäisivätkö ukkorähjän pois, tai edes voisiko tuon nuken edes siirtää narikkaan. Osa feministeistä miettisi että on nukeillakin oikeuksia, sillä ne sentään eivät ole miehiä, ja luultavasti ratikka rituaalisurmattaisi, mikä olisi hänen vallkoritariuransa suurimmat kiksit antava, SM-näytös. Paitsi jos hyvä ystäväni Super-ATM ehtiää ensiksi,ja heittelee ratikkaa seiniä pitkin pihalle ja läheisen rekan alle. Niinkin voi käydä. :D

      En vikittelisi Rose91-nimimerkkiä, sillä onhan hän varattu, mutta jos vikittelisin - olen jo sanonut liikaa.

      Olisi sikäli kllä viihtyiä miitti, että siellä olisi niin paljon hyviä ystäviäni.

      • Sinä nyt et ainakaan uskaltaisi paikalle tulla, kun et edes ikääsi uskalla kertoa.


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Sinä nyt et ainakaan uskaltaisi paikalle tulla, kun et edes ikääsi uskalla kertoa.

        Osu ja upposi! :D

        Sinä olet rohkeasti kertonut olevasi sellainen nelikymppinen neitsytsetä, ja joka nyt puolestasi puudelina räyskytät kurppien toiveeksi minun ikääni. Awwww toista. :D


      • huomauttaja

        Oletko sattunut huomaamaan, että nimim. Rose91 alkaa olla kurppaiässä?


      • Mun ego ei mahtuisi sun kanssa samaan baariin.


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mun ego ei mahtuisi sun kanssa samaan baariin.

        Pullea nainen ;P


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pullea nainen ;P

        Ego ja leveä perse lienevät eri asia.


      • hehhhhe
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ego ja leveä perse lienevät eri asia.

        Sinun tapauksessa ainakin; perse huomattavasti leveämpi.


      • hehhhhe kirjoitti:

        Sinun tapauksessa ainakin; perse huomattavasti leveämpi.

        Eipä sulla ole mitään todisteita tuon tueksi.


      • jgjhgj
        Nainen_28v kirjoitti:

        Eipä sulla ole mitään todisteita tuon tueksi.

        No vain kolmasosa toki siitä kuvassasi näkyy.


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ego ja leveä perse lienevät eri asia.

        Ei ollu mun kirjotus..

        Mua ahistellaan. :D


      • Doddih ny mulla on käyttis.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Doddih ny mulla on käyttis.

        Kenellä teistä? :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kenellä teistä? :P

        Aito ja alkuperäinen..

        Ei nää pysty kopioimaan mun eksoottista lapin charmia.. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Aito ja alkuperäinen..

        Ei nää pysty kopioimaan mun eksoottista lapin charmia.. :D

        Jaajaa ;)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jaajaa ;)

        No se nyt on lähinnä sellasta särmää että multa ei lopu jutut kesken.. Ja oon suorasukanen. :D


      • "Paitsi jos hyvä ystäväni Super-ATM ehtiää ensiksi,ja heittelee ratikkaa seiniä pitkin pihalle ja läheisen rekan alle."

        Noin siinä kävisi. Jos ratikkapaska olisi oikeasti iso mies, niin silti sillä olisi huonot oltavat.


      • oletko-tosissasi

        "Olisi sikäli kllä viihtyiä miitti, että siellä olisi niin paljon hyviä ystäviäni"

        *Reps*


      • Raakatotuus
        super-atm kirjoitti:

        "Paitsi jos hyvä ystäväni Super-ATM ehtiää ensiksi,ja heittelee ratikkaa seiniä pitkin pihalle ja läheisen rekan alle."

        Noin siinä kävisi. Jos ratikkapaska olisi oikeasti iso mies, niin silti sillä olisi huonot oltavat.

        Et ole paljon seurannut palstaa? Joka ikinen expuaa edes satunnaisesti myötäilevä tyyppi (NAL, Ikis_M, atm32 jne) on expuan mielestä hänen hyvä ystävänsä.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Et ole paljon seurannut palstaa? Joka ikinen expuaa edes satunnaisesti myötäilevä tyyppi (NAL, Ikis_M, atm32 jne) on expuan mielestä hänen hyvä ystävänsä.

        Olen seurannut. Miksi minua pitäisi häiritä se että joku kutsuu minua hyväksi ystäväksi?


      • Raakatotuus

        Quottasin väärin. Piti lainata nimimerkkiä oletko-tosissasi. Pahoittelut.


      • Ex----------PUA
        oletko-tosissasi kirjoitti:

        "Olisi sikäli kllä viihtyiä miitti, että siellä olisi niin paljon hyviä ystäviäni"

        *Reps*

        Ikävää jos sinulla ei ole lainkaan kavereita, saati sitten hyviä ystäviä. :(


    • ensaisipillua

      en pysty ennakoimaan muuta kuin että minä en tällä pärställä ainakaan saisi pimpsaa

      • Vihatipunen

        Vitosella saat.


    • Ikis__M

      "Hypoteettisesti puhuen, miten tämän palstan nettimiitinki jossain baarissa etenisi ja mitä siellä todennäköisesti tapahtuisi? Kuka antaisi ja kuka saisi pillua? Kuka saisi takuuvarmuudella pakit? Kuka häiriköisi ja kuka olisi pelimies?"

      Baarin ovi kävisi mutta myynti olisi heikkoa, henkilökunta olisi ihmeissään kun yksin saapuvia kuikuilijoita lappaisi ovelle pitkin iltaa, joku jäisi kaljalle ja useimmta kai vaan vilkaisisivat ja hipsisivät pois todettuaan ettei siellä ole ketään. Palstanaiset ehkä antaisivat pillua mutteivat ätmeille ja ennen antoa eivät viihtyisi palstamiitingissä vaan viereisessä biker-baarissa, osa varmaan menisi club swaggaan, miitingiin jäisi vain jokunen naisnaama. Miehistä pillua ehkä saisivat bem (lienee varattu, ei ehkä edes yrittäisi), ex-pua (joku palstakurppa sekoittaisi vihan ja rakkauden, se vain tapahtuisi), eräkettu (saattaisi saada vongattua maskuliinisena nallekarhuna joltain, ehkä nainen 28:lta) ja ehkä joku satunnainen onnistuja myös onnistuisi. HC-ätmel luulisi ensin saavansa mutta pikkulikka lähtisikin loppuillasta jonkun bongaamansa jännän matkaan ja siinä meni sekin romanssi. Erkki-täti viinin kimmottua otsikkoon tappelisi alkuillasta jonkun ja loppuillasta kaikkien kanssa, vihatipunen lähtisi jo alkuillasta jonnekin rock-clubille. Sönkkö perheellisenä kävisi varmaankin vain syömässä.

      • sellainenbaari-ilta

        1 hyvin kiteytetty!


      • Tää oli Ikis_M paras. Kiitos. <3

        :)


      • No pillun takiahan tollasiin lähetään.


      • erkki-täti

        erkki-täti ei asetu alkuasetelmassa kenekään puolelle, ja erkki-täti on muutenkin kuin punkki omasta mielestään täydellisen ihmisen persiissä. Pakottaa katsomaan peilin avulla sinne, minne ei kiinnosta katsoa tarkasti.

        IkisM koki valaistumisen, ja menetti tajuntansa. Karvaiset testikkelit todistajanaan IkiM vaipui tajuttomuuden uneen, silmissään kurttuiset ja aikojen saatossa alemmas vajonneet lisääntymiskykyiset pallukat. Tämä tapahtui miitissä, ja IkisM kannettiin miesten vessasta pöytään nukkumaan.

        Sillä välin Ex-pullaa lähestyi timmi nuori neitonen. "Jaksaksä juoda tän loppuun?" sanoi teini-ikäinen rantalentopalloilija, samalla kun hyväili ohimennen Ex-pullan löysää ja kalpeaa reittä istuutuessaan hänen viereensä.

        "Tottahan aina ilmainen viina (pillu) kiinnostaa, vastasi yökerhon asiakasprofiiliiin sopimaton yli-ikäinen setämies jope-tyylillä.

        "Uuuuuh, miten sä jaksoitkin noin äkkiä imaista ihan kaiken", visersi ihanainen hunajainen, myöhemmin I.H.

        "Oli jano", kommentoi E.P. koska muisti sloganin että pitää olla tyly jotta naikkoset pysyvät hoodeilla. Tai jotain.

        "Mulla on täällä huone. Mä en tahdo mennä sinne ihan ypöyksin", sanoi I.H. Hitaat hitaille alkoivat, kello oli o'slow o'clock.

        https://www.youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ

        He istuivat sohvalla, koska E.P. ei periaatteen miehenä halunnut liikauttaa eväänsä(fläppereitä reisissä) naisen takia, ikinä. Vähä vähältä mielikuvitusmaailma sekoittui todellisuuteen, ja E.P. koki että I.H. on nainen jonka vuoksi hän on säilyttänyt poikuutensa ja kunniansa, ja varsinkin säästötilinsä.

        "Mennään sinne huoneeseen, onhan siellä minibaari?"sanoi ikuinen pelurimme E.P. (Näin pasianssin pelaajat reagoivat odottamattomaan jättipottiin.) He astuivat hissiin:

        https://www.youtube.com/watch?v=XfR9iY5y94s

        Hississä Pulleroxista tuntui, että joku oli lyönyt häntä päähän. Jumalan tekosia, koska vain Jumala voi saada järkevän, itseään ja muita kunnioittavan, kunniallisen ja muutenkin kunnollisen miehen kuolaavan vajaaälyisen naisen kehon takia.

        I.H. nosti lyhyen hameensa ja näytti Mr.Furryn, joka vahtii 24/7 ja tekee päätökset sisäänpääsijöistä. Osa heistä jää Mr.Furryn huviksi portille kuitenkin, olen kuullut.

        Huoneeseen tultaessa Pullerox oli kaikilla tavoilla kiihottunut ja vailla omaa tahtoa. Jopa hänen kunniallinen ja viktoriaaniseksi sanottu(mikä valhe) penis, oli täysin valmis toimintaan. I.H. lukitsi Pulleroxin patteriputkiin, koska sänky ei kohdannut kysyntää.

        Lienee tarpeetonta kertoa yksityiskohtia, mutta Pullerox tavallaaan sai kaiken ja menetti myös tänä yökerhoiltana jota kuvailen.

        Ensimmäinen utelias verisellä rikospaikalla oli kiinteistöön tulleen pelastusyksikön virvoittama IkisM, joka loogisesti julisti, että ei ole hätää, tätähän se raiskattu oli hakemassakin ja olipas hyvä että sai mitä halusi.

        Pullerox ja IkisM poistuivat paikalta yhdessä.Viimeisimmän tiedon mukaan yöpitseriaan kävi tie, ja tappeluhan sielläkin olisi syntynyt, jos kumpikaan olisi ollut oikeasti mies. Läpsimistä neutreille ei lasketa, siitä ei soiteta edes poliisille.

        erkki-täti näki tämän kaiken.


      • erkki-täti

        Ja unohdin mainita, että ainoa syy IkisM:n reaktioon on aina se, ettei IkisM tekisi koskaan pahaa edes kärpäselle.

        IkisM näpelöi kärpäsen ulos asunnostaan, ja kokee orgastisia tunteita jaloudesta kun sai kärpäsen hengissä ulos.

        "En koskaan tekisi pahaa kenellekään" on taikalause omaan tajuntaan, jolla IkisM osoittaa suvaitsevaisuuttaan ympäröivään maailmaan.

        ikisM:n todellista luontoa ja suvaitsevaisuutta ei ole koeteltu. Siksi hän kertoo maailman pahimpiin tappajiiin kuuluvan ötökän pelastamisesta.

        IkisM ei ole kuitenkaan kasvisyöjä tai buddhalainen.

        Minä olen syntinen ja saatanan kurja, ainakin mitä tulee Ikiksen maailmaan. En itke onkimatoa, ja jos kalan saan, niin tapan senkin enkä itke enkä järjestä hautajaisia. Jos oikein totta puhutaan, niin mietin kuolonkankeutta ja syömisen ajankohtaa.

        Ammun lain säätämillä paikoilla eläimiä. Syön ne, ja muillekin riittää. Hieman mielikuvitus laukkaa, ja tietäisin nytkin miten saisin nalkkiin ympäristössäni lisääntyvät ja jatkuvasti paneskelevat rusakot ilman ampumista. Mietin, kuinka maukasta on jänöjussi padassa. Jopa joskus hifistelen, ja varaan punaviiniä myös keitoksiin.

        Kun IkisM kohtaa omassa asunnossaan tai tontillaan muukalaisen, punnitaan hermot. IKIKSEN PSYYKE RIITTÄÄ KÄRPÄSIIN.KOhta sitäkin koetellaan.
        Hyvän tekeminen taasen punnitaan arkipäivän teoista. Minä olen ostanut ja ostan ruokakasseja lähistön vähävaraisille, nimettömänä. Ja tapan kaikki kärpäset kotona.

        Kukaan ei ole puhdas(ei edes IkisM) , mutta oman näkemykseni mukaan rehellinen on puhtaampi kuin tekopyhä.

        Mitä jäi käteen? Kartan kuin ruttoa sellaisia yksilöitä, jotka "eivät tee pahaa edes kärpäselle".


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Ja unohdin mainita, että ainoa syy IkisM:n reaktioon on aina se, ettei IkisM tekisi koskaan pahaa edes kärpäselle.

        IkisM näpelöi kärpäsen ulos asunnostaan, ja kokee orgastisia tunteita jaloudesta kun sai kärpäsen hengissä ulos.

        "En koskaan tekisi pahaa kenellekään" on taikalause omaan tajuntaan, jolla IkisM osoittaa suvaitsevaisuuttaan ympäröivään maailmaan.

        ikisM:n todellista luontoa ja suvaitsevaisuutta ei ole koeteltu. Siksi hän kertoo maailman pahimpiin tappajiiin kuuluvan ötökän pelastamisesta.

        IkisM ei ole kuitenkaan kasvisyöjä tai buddhalainen.

        Minä olen syntinen ja saatanan kurja, ainakin mitä tulee Ikiksen maailmaan. En itke onkimatoa, ja jos kalan saan, niin tapan senkin enkä itke enkä järjestä hautajaisia. Jos oikein totta puhutaan, niin mietin kuolonkankeutta ja syömisen ajankohtaa.

        Ammun lain säätämillä paikoilla eläimiä. Syön ne, ja muillekin riittää. Hieman mielikuvitus laukkaa, ja tietäisin nytkin miten saisin nalkkiin ympäristössäni lisääntyvät ja jatkuvasti paneskelevat rusakot ilman ampumista. Mietin, kuinka maukasta on jänöjussi padassa. Jopa joskus hifistelen, ja varaan punaviiniä myös keitoksiin.

        Kun IkisM kohtaa omassa asunnossaan tai tontillaan muukalaisen, punnitaan hermot. IKIKSEN PSYYKE RIITTÄÄ KÄRPÄSIIN.KOhta sitäkin koetellaan.
        Hyvän tekeminen taasen punnitaan arkipäivän teoista. Minä olen ostanut ja ostan ruokakasseja lähistön vähävaraisille, nimettömänä. Ja tapan kaikki kärpäset kotona.

        Kukaan ei ole puhdas(ei edes IkisM) , mutta oman näkemykseni mukaan rehellinen on puhtaampi kuin tekopyhä.

        Mitä jäi käteen? Kartan kuin ruttoa sellaisia yksilöitä, jotka "eivät tee pahaa edes kärpäselle".

        Niinhän siinä kävi kuten arvelinkin, erkki-täti heti haastamassa riitaa :D Pallit on sheivatut enkä sammu koskaan julkisesti niin aika väärin meni veikkailut kylläkin ja mitä tulee siihen etten tee välttämättä pahaa eläimille, toki jonkun kalan tappamisen ravinnoksi hyväksyn ja olen itsekin sitä tehnyt joskus, niin ihmisistä en ole niinkään varma, niistä kun tietää että ne on jo lähtöjään pahoja niin niitä kohtaan ei tarvitse tuntea niin suurta myötätuntoa.


      • atännä
        erkki-täti kirjoitti:

        Ja unohdin mainita, että ainoa syy IkisM:n reaktioon on aina se, ettei IkisM tekisi koskaan pahaa edes kärpäselle.

        IkisM näpelöi kärpäsen ulos asunnostaan, ja kokee orgastisia tunteita jaloudesta kun sai kärpäsen hengissä ulos.

        "En koskaan tekisi pahaa kenellekään" on taikalause omaan tajuntaan, jolla IkisM osoittaa suvaitsevaisuuttaan ympäröivään maailmaan.

        ikisM:n todellista luontoa ja suvaitsevaisuutta ei ole koeteltu. Siksi hän kertoo maailman pahimpiin tappajiiin kuuluvan ötökän pelastamisesta.

        IkisM ei ole kuitenkaan kasvisyöjä tai buddhalainen.

        Minä olen syntinen ja saatanan kurja, ainakin mitä tulee Ikiksen maailmaan. En itke onkimatoa, ja jos kalan saan, niin tapan senkin enkä itke enkä järjestä hautajaisia. Jos oikein totta puhutaan, niin mietin kuolonkankeutta ja syömisen ajankohtaa.

        Ammun lain säätämillä paikoilla eläimiä. Syön ne, ja muillekin riittää. Hieman mielikuvitus laukkaa, ja tietäisin nytkin miten saisin nalkkiin ympäristössäni lisääntyvät ja jatkuvasti paneskelevat rusakot ilman ampumista. Mietin, kuinka maukasta on jänöjussi padassa. Jopa joskus hifistelen, ja varaan punaviiniä myös keitoksiin.

        Kun IkisM kohtaa omassa asunnossaan tai tontillaan muukalaisen, punnitaan hermot. IKIKSEN PSYYKE RIITTÄÄ KÄRPÄSIIN.KOhta sitäkin koetellaan.
        Hyvän tekeminen taasen punnitaan arkipäivän teoista. Minä olen ostanut ja ostan ruokakasseja lähistön vähävaraisille, nimettömänä. Ja tapan kaikki kärpäset kotona.

        Kukaan ei ole puhdas(ei edes IkisM) , mutta oman näkemykseni mukaan rehellinen on puhtaampi kuin tekopyhä.

        Mitä jäi käteen? Kartan kuin ruttoa sellaisia yksilöitä, jotka "eivät tee pahaa edes kärpäselle".

        Voi luoja sun juttujas ;D Kieltämättä viihdyttävää.. :))


    • ryppis

      Miitti menisi tietysti silleen, että samaan paikkaan ilmestyisi ihmisiä, jotka itsekseen miettisivät kuka on miitissä ja kuka muuten vain paikalla. Seuraavana päivänä sitten kaikki haukkuisivat oletettuja näkemiään palstalaisia täällä.

    • Mitäs spekuloitavaa tässä on, ainakin kolme kertaa olen tämän palstan tiimoilta ollut miitissä. Ensimmäisellä kerralla - olisko ollut 2009 tai 2010 - tuli minun lisäkseni yksi mies paikalle. Mukava tyyppi, istuimme Lady Moonissa illan ja juttelimme vähän niistä & näistä.

      Toisella kertaa, vuosi tai pari myöhemmin, miitti sovittiin helsinkiläiseen puistoon. Paikalle tuli minä ja kaksi muuta miestä palstalta - ja poliisipartio. Muuten ilta oli jälleen mukava, juttelimme palstasta ja nörttijutuista, ja yksi miittiin osallistuneita soitti huilullaan meidän muiden toiveita, piti siis ns. Palstakonsertin.

      Kolmannesta kerrasta en muista, mutta jälleen minun lisäkseni kaksi miestä palstalta, joista toinen oli sama kuin edellisessäkin miitissä. Muusikon tilalla oli eräs toinen. Mukava ilta, puheenaiheet jälleen vaihtelivat palstateemoista nörttijuttuihin.

      On kai niitä muitakin yrityksiä ollut, mutta kävi selväksi ettei palstan valtavaa enemmistöä kiinnosta muut ihmiset, joten miittien sijaan on ollut helpompaa sopia suoraan kavereiden kesken että tavataan jossain.

      • UudetKujeetNyt

        Uskon kyllä että nyt v.2016 ainakin pari naista ilmaantuisi paikalle, ehkä enemmänkin, ei välttämättä kuitenkaan yhtään pillunantajanaista.


      • 663

        No eihän tuollaiseen miittiin uskalla mennä, kun se on kuitenkin huijausta ja siellä on vain joku jännämiesporukka nauramassa. Enkä muutenkaan menisi, koska livenä joku voi tunnistaa, ja olisi noloa jos joku tuttu saisi tietää, että käyn suomi24-palstalla. Jos nyt hypoteettisesti miittiin päätyisin, niin katselisin siellä luultavasti jonkin aikaa ympärilleni odottaen, onko jossain joku nainen, joka haluaisi jutella kanssani, ja lähtisin sitten pois kun ei olisi.


      • mitenonasiat

        Moi LB! Vierailiko peniksesi vaginassa/vaginoissa poissaolosi aikana?


      • Äädämi111111

        Tuollaisiin miitteihin on ihan turha mennä, koska on selvää, ettei paikalle ilmaannu pillunantohaluisia neitsytteininaisia, vaan korkeintaan lihava YH tulisi sinne ätmiparkaa vainoamaan.


    • pillujututKunniaan

      mä luulen että miitissä voisi helpommin puhua n.s "pillujuttuja" koska naiset ovat palstalla jo karaistuneet niihin juttuihin niin paljon ennakkon. Pillujutut on mielestäni nettijuttujen ehdonta aatelia, saisi olla livenäkin baarissa.

      • Pillua_vielä_näkemätön

        No näinhän se on. Ja sitten kun sinne vielä saataisiin (kaunis neitsyt teini)nainen, joka suostuisi näyttämään sen puheenaiheen, niin ai että! Siinä olisi onnistunut miitti, jota sopii vielä kuolinvuoteellaankin muistella: se ilta jolloin näin pillun.


    • Fsdioiosiosdiossds
      • hihihi

        onko toi panomies eräkettu?


      • Raakatotuus

        Mua nyt jäi tosta kovasti vaivaamaan, että oliko se oikeasti just niin kova panomies kun nuo ätmit kuvittelivat, vai oliko se kaikki vain heidän päässään?


    • Virtuooosi

      Ex-----pua eli NAL ainakin saisi varmaan koko joukolta turpasaunan ja päälle naisten halveksunnan.

      Tai noi, todennäköisempää että sinne saapuisi vain noin kymmenen nimimerkkiä.. ja ongelmahan olisi siinä kohtaa se että vain yksi henkilö realisoituisi paikalle.. :p

    • ätminki

      Darkfear tulisi kirveen kanssa sinne, joten ei kiitos.

    • Totuudenkertojatar

      Ei kiinnoshta.

      • Raakatotuus

        Onkho tothuudenkerrtojathar kentiesh hieman lauantaishievässhä laitamyötäishesshä kun vähän shammaltaa?

        En tuomitshe, mäkin tyhjenshin juuri Cardhu-pullon.


    • Räjähtäiskaikki

      PÄÄTTYISI SIIHEN KUN JOKU VITUN LÄSKI ÄTNI JUOKSISI SISÄÄN LÄPIMUSTAN MAMUN KANSSA JA HUUTAISIVAT ALLAH AKBAR!

    • Istuisin yksin jossain nurkassa ryyppäämässä ja tuijottamassa lattiaa tai pöytää. Sitten joku miehistä tulisi ja alkaisi aivan varmasti vittuilemaan tai haastamaan riitaa mun kanssa.
      Kokemusta on sellaisista miiteistä kuten eurosinkut ja pikadeitit, joissa alkaa heti jotain tyyppiä nyppimään mun läsnäolo ja sitten tehdään naurunalaiseksi pilkkaamalla. Näin jälkikäteen ajatellen ihmettelen että miten olen selvinnyt hengissä pois noin ahdistavista tilaisuuksista. Teki mieli vajota maanrakoon.

    • vitsivitsi

      Kaikki kokoontuneet paikalle, sitten...... KABOOOOMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • MultinikkiM

      Olisipa hauskaa nähdä Ex..puan jäävän seinäruusuksi.

      Atnnän kanssa tahtoisin jutella. Ehkä myös naisen 28, vaikka onkin nuori ja naiivi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe