Satu taas kerran...

Oikeinko

Ihan peestä koko saimaantukipalvelu,kaupungilla paljon parempi! Nyt vedetään työntekijöistä kaik mehut irti,sairastumisia,stressiä,uupumista! Työilmapiiri kitsastelee,ennen toisin ainakin osittain!Ei täs enään jaksa,vapaapäivät menee palautues,mitään ei jaksa,työasiat mielessä jatkuvasti.Kiitos,kun on töitä,mut ei tää enään ihmisen elämää...Miettiny välillä,otanko lopputilin,jos sossun luukulle ja oisin onnellisempi ja jaksaisin vielä tehdä jotain vanhuus päivilläni, Nykyään ei muuta kuin työpäivän päätteeksi loikoilemaan,et jaksais taas seuraavan päivän! Ehkä pikkasen pitäis aatella työntekijöitten jaksamista ja liian vähäisellä porukalla tehdään!!! Onko hyvä,että saikut lisääntyy??












on??

8

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MerJaMin__

      Suosittelen että otat lopputilin. Sairastutat vielä työtoverisi ainaisella negatiivisella
      asenteellasi. Kukaan ei jää sinua kaipaamaan.

    • Arvamaton2016

      On taito laji osata lähteä töistä kotia ja jättä työ asiat työpaikalle eikä vie niitä kotia , jos viet niitä kotia on syytä epäillä oma stressi tasoasi ja onko kenties masenusta ilmassa . Minä itse olen erittäin tyydyväineen saimaantukipalvelun , työ antaja joka ei valita , ottaa huomioon toiveet , yms... ja eivät pakota vapaa päivinä töihiin se on vapa ehtoista . lomiakin on . Nyky aikaa on kilpailua joka suunassa , siksi siivous alallakin on kehitystä tapahtunut , pitä osata hyödyntä koneet ja välineet jotta työ tapahtu ergonomisesti silloin uupumus taso laske . on tottakai muistetava sekin ,että millä asentella sitä työtä tekee , itse ainakin rakastan siivota ja se näky käden jäljessä ! vaikka jotku päivät ovat rankkoja on sitten joukossa niitä kevyitäkin päiviä.

      et jos joku saiman tukipalvelun esimes luke voin kerto et teette hyvä työtä , te teette meille työvuorot ja järjestätte lomat , ja ainakin meiltä on kysytty tarvitanko uusia välineitä yms.... et kyllä tässä firmassa otetaan työntekijät huomioon . aini jos siivous alaa ei ois näin suosittu ois meillä varmasti työntekijät niillekin päiville kun tarviaisi ;)

      sinun kanatta mennä juttelemaan työterveyden siun mieli alasta tällä hetkellä työssäsi .... koska tää et pitä julkisesti avautu ei ole niinkuin aikuismaista . et kyl oma terveys kuntoon ja mietintä myssy päähän mikä on sinulle itsellesi hyvä , voin kerto ,että on aloja missä tehtän vieläkin tiukemalla tahdilla hommia ..

      Ps: muun maan taustaisena henkilönä pahoitelen kirjoitus virheitäni .


      - Hyvää kesä jatkoa -

      • Wipenclean

        Oot vissiin siivooja?


    • meitä.on-moneksi

      käyppä terveyskeskuslääkäriksi,voit vetää lonkaa aina kun itse sitä haluat ja voit vittuilla potilaillekkin mielinmäärin, saat olla ihan omaitsesi työpaikallasi. Ja lisäksi saat tästä kunnon korvauksen tilillesi.

    • vastaus.ilkeälle

      "meitä.on.moneksi" voi itse vetää sitä lonkaa...niinkuin vedätkin...

      • moneksi.on

        Korjaus: On totta, että "meitä on moneksi". Kerran menin terv.kesk. lääkärille. Päivä oli yhtä kuuma kuin tänään. Siellä se lekuri istui jalat pöydällä ilmastoidussa huoneessaan ja lipoi jäätelöään. Hän puhui puhelimeen omia asioitaan tosi pitkään. Tilasi tavaraa omakotitalonsa rakennustyömaalle... Minua hän ei ollut huomaavinaan.
        Noh, puhelun jälkeen sitten kysyi, että olisiko minulla ollut jotain asiaa? Vastasin, että eihän minulla mitään kummempaa...ja lähdin pois. Laskua en maksanut.


      • moneksi..on

        Olen niin hankala kuin haluan, minulle ette mahda mitään, muistitko, että olenhan Herra Jumalasta seuraava ja sinä potilas tiedät oman paikkasi täällä. Minä olen terveyskeskuslääkäri.


    • qwerty12345678901

      Eli kunnalla ollessa päivät meni kivasti lokoillen ja nyt kun vaadittaiskin normaalia
      työmäärää alkaa ahistaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe