Teboil sveitsihovi loppuu

Asiakas12345

Pitävätkö nämä huhupuheet paikkaansa?

24

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johtopäätös

      Jollain on kova Teboil-kauna kun näitä lopettamisketjuja tännekin laittaa. Tyyppi lienee saanut porttarin ja kostaa näin sitten.

      • revenge-

        En kyllä itsekään keksisi parempaa kostoa, kun tänne aloittaa keskustelun aiheesta.


    • Harvoin

      Näin minäkin olen kuullut.

    • busines.man

      Kyllä sitä huoltamoa on jo pitkään ajettu sen verran puolivaloilla, että loppu on tulossa tai sitä loppua ollaan tekemässä.

    • Asiakass

      Sekoittaakohan ihmiset sveitsinhovin kehäkujaan ?
      Itse kävin ennen paljonkin kehäkujalla mutta ,
      kun iiro lopetti vaihdoin sveitsinhoviin. Nykyään kehäkujalla lopettanut kaikki vanhat työntekijän, ilmeisesti tämä uusi omistaja on ihan piip, näin olen kuullut.
      Sveitsinhovissa olen aina saannut tytöiltä hyvää asiakaspalvelua.

      • Nähtyä

        Nähtävästi ja puhuu pelkkien huhujen varassa. Kuumolassa Teboilin parkkipaikat melkoisen täynnä aamulla.


    • Miesasiakas

      Kauppias hakusessa

      • LiianIsoKakku

        Ainahan Kesko etsii kauppiasta johonkin. Nytkin tarjolla kauppiaspaikkoja Siwoihin ja Valintataloihin, mutta halukkaita ei ole. Myymäläpäällikkö periaatteella etenevät.


      • franchzaizin
        LiianIsoKakku kirjoitti:

        Ainahan Kesko etsii kauppiasta johonkin. Nytkin tarjolla kauppiaspaikkoja Siwoihin ja Valintataloihin, mutta halukkaita ei ole. Myymäläpäällikkö periaatteella etenevät.

        Mutta miten on Lukoilin laita?


      • plussaaaaa
        franchzaizin kirjoitti:

        Mutta miten on Lukoilin laita?

        Miten liittyy haussa olevaan kauppiaaseen?


      • franchzaizin
        plussaaaaa kirjoitti:

        Miten liittyy haussa olevaan kauppiaaseen?

        Eikös Lukoil omista Teboilin, joka taas tekee yhteistyötä Keskon kanssa? Ja yrittäjä on taas franchising suhteessa Teboil->Lukoiliin. Tai näin ainakin yleensä.


      • suomen.petrooli
        franchzaizin kirjoitti:

        Eikös Lukoil omista Teboilin, joka taas tekee yhteistyötä Keskon kanssa? Ja yrittäjä on taas franchising suhteessa Teboil->Lukoiliin. Tai näin ainakin yleensä.

        Onko väki alkanut boikotoida tätä Venäläistä yritystä näin EU hengessä?


      • Hommat.pilattu
        suomen.petrooli kirjoitti:

        Onko väki alkanut boikotoida tätä Venäläistä yritystä näin EU hengessä?

        Ei ainakaan tankkauspisteestä päätelleen. Perinteisesti Teboilin hinnat ovat naapuria edullisemmat. Ei myöskään mitään EU-sympatioita ole, koska ne ovat kaikonneet viimeistään pohjattoman Kreikka-kaivon yhteydessä. Sijainti, hintataso ja ilmapiiri ratkaisevat asiakkuuden. Usein ikävä Nesteen aikoja Koneenkadulla ja Kauppalankadulla.


    • Edelleen

      Vieläkin pystyssä

    • Anonyymi

      Kuka tulloo seuraavaksi kauppiaaksi? Venäjämielisiä vaan riittää.

    • Anonyymi

      Lehdessä oli juttua aiheesta noin viikko sitten. Kauppa ja polttoainemyynti ovat kaksi täysin eri asiaa ja eri yhtiöitä. Uusi kauppia / baarinpitäjä on tulossa. Toisekseen kaikki Suomessa myytävät bensat tulevat Nesteen jalostamolta Porvoosta. Että semmosta mielisyyttä.

      • Anonyymi

        Joopa, mutta Teboilin osakkeet omistaa veli venäläinen. Että semmosta kantsii miettiä, onko venäläinen pelkkä hyväntekijä , joka antaa suomipojan käyttää pumppujaan ilman katetta?


    • Anonyymi

      Satasella kun tankaat teboililta, niin samalla lahjoitat 30€ venäläisille ukrainan natsien kukistamiseen. Minä ainakin avustan näin kun ei muuten rahat riitä.

      • Anonyymi

        Yes!


      • Anonyymi

        Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.

        Tätä ei tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.

        Tätä ei tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle.

        Kun vaihtoehtona on ollut Teboil tai osalle ostajia hyvittävä vihreä kortti niin pohdinnaksi jää että otatko edullisempaa bensaa vai tuetko toisten ostaja saamatta itse mitään. Pelkkä vihreä kortti maksaa jonkin verran, eikä päivisin tarvitse mihinkään muuhun kun vaihtoehtoja on. Muut huoltoasemat ovat jossain läänin rajoilla.


    • Anonyymi

      AKT.n lakkoilun aikana on selvinnyt että Suomen huoltoasemien bensat ym. tulee kaikille asemille ja autoyhtiöille Nesteen Porvoon ja Naantalin jalostamoilta. Asiasta kertoivat tv-uutiskanavat erään bussiyhtiön lakkouutisten yhteydessä.

      • Anonyymi

        Oli lakko tai ei, niin noin se jakelu toimii Suomessa nykyisin. Oliko Shell viimeinen kilpailija alalla Suomessa.


    • Anonyymi

      Oli miten oli, aukihan tuo näkyy olevan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe