Mikä lienee vikana kun auto tuntuu tärisyttävän ja nykivän?
Nopeammassa vauhdissa huomaa lähinnä tärinää, mutta hitaammassa nykimistä ja varsinkin kääntäessä hitaasti jyrkästi esim. kotopihasta lähtiessä tuntuu nykivän kummallisesti.
Onko vetoakseleissa klappia vai mistä lienee kysymys?
Quatro nykii
9
518
Vastaukset
- ÄäliömäinenTrollaus
Kun trollin päässä nykii, niin se luulee sen johtuvan Audista.....
- poland
Sytytys häiriöt on yleisiä petrol malleissa!
- artisti2020
Auton ominaispiirre :)
- kolmasaudimeillä
Mulla oli toi sama vaiva 2014 Q7ssa. Audicenterissä sanottiin että tasauspyörästön laakerit vialiset ja otettiin auki ja vaihdettiin. Ei tullut miksikään, nyt tilattiin uusi haldexkytkin tai jotain sinnepäin. Sovittiin että maksan työt itse ja maahantuoja antaa osista alennuksen. Tuntuu reilulta minusta.
- taashajalla
Auto on mallia 2010, mutta vika on alkanut vasta tänä kesänä ja viimeisenä parina viikkona tuntunut pahenevan.
Kai se on taas korjaamaan olle vietävä.- hyvävehjesilti
No, tekninen vika yleensä ajan myötä pahenee. Kumma juttu. Ne ei sit itsellään tuu kuntoon. Kun ittellä on pikku krapula tai muu ripulitauti, ni pienellä varovaisella piereskelyllä se pikku hiljaa häviää. Mut joku audin torsenvika. Ei odottamalla parane.
Audicenterissäkin sanottiin että tulee heillekin hiton arvokkaaksi laittaa kuntoon, ymmärtää sen. Kaverit oli niin murheellisen näköisiä, et suostuin maksamaan itse osan, ja kaikki tunnit. Audicenterin kahvit juotiin päällekaupan.
- Automaagi
Automaagi generoi Audikuskille taas kerran maagisen 8000e laskun, sitten automaagi toimii taas hetken...
- Q7vm2014
Tänä aamuna Q7:aan tuli semmoinen, että kun laittaa nelivedolle, niin moottorin kierrokset laskee ja kone lähes sammuu. Jos antaa kaasua, niin kuuluu ihan kuin laikkakonemainen ääni jostain konetilasta. Auto ei silti liiku. Etuvedolla ääntä ei kuulu. Mikä tää vois ehkä olla?
- laikkakonemainen_pää
Olet juuri saamassa aivoinfarktin, ellet sitten ole syntymästäsi saakka ollut debiili. Ai että ajat Q7:aa etuvedolla, haluaisin senkin nähdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352240
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871849Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711783Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091627- 561332
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821192Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942441191- 571147
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2241115Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491112