Kysymys kaikenikäisille!

AsPi1516

Terve! Olemme 15vuotiaita tyttöjä jokta harrastaa myös hiihtoa. Ihmettelemme miksi lähes kukaan nykynuorista ei harrasta hiihtoa, sanovat paska laji tms. On varmaan niin fyysinen laji että ei kunto riitä, jalkoihin sattuu liikaa .(todellinen syy?) . . Sehän jos mikä pistää paikat kuntoon ja hyvää mieltä tuo ihmiseen:) asiallisisia vastauksia kiitos!:) tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkään mieltä!

16

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FootFetish

      Ok.

    • oisko_toi_syynä_että

      Hiihtäessään ei voi esitellä peppuaan kuten kuntosalilla... Urheilulajina on kyllä erittäin hyvä: kehittää käsiä, jalkoja, peppua ja vatsalihaksia. Tykkään itse kovasti!

      • hiljainen.kostaja-

        Hiihtäjät ovat sellaisia topattuja teddykarhuja, joten pepusta ei oikein saa selvää. Salilla taas riittää silmänruokaa.


      • Kakskyttyräinen

        No kyllä hiihtopuku aika tiukka ja paljastava on.
        Aika monella näkyy kamelinvarvas...


      • Siis camoon, urheiketteko te vaan perseen takia kaikki :'D ? Itse tykkään hiihdosta, ja oma MP on se, että tyypit jaksaa enää niitä 5sekunnin ponnistuksia kun nostetaan metallia ylös, ei ne kukaan jaksa mitään kestävyys lajeja. Ja siksi hiihtoa dissataan, koska siinä ollaan huonoja.


      • Kyssxsl
        Dinnae kirjoitti:

        Siis camoon, urheiketteko te vaan perseen takia kaikki :'D ? Itse tykkään hiihdosta, ja oma MP on se, että tyypit jaksaa enää niitä 5sekunnin ponnistuksia kun nostetaan metallia ylös, ei ne kukaan jaksa mitään kestävyys lajeja. Ja siksi hiihtoa dissataan, koska siinä ollaan huonoja.

        Dinnae ooks minkä ikäinem? Kinnostais tietää onko suomessa 10-18v hiihtäjiä enää juurikaan.


      • No en nyt mieluusti ihan tarkkaa ikää sano, mutta juu, olen tuosta mainitsemastasi 10-18v välistä :'D ja kyllä minä hiihdon ekoja kertoja jo ihan kun kävelemään oppi.


    • Hiihtotrikoot

      Olette varmaan tytöt huomanneet myös sen, etteivät teidän ikäisenne nuoret harrasta nykyään enää mitään urheilua. Kaikilla on vaan tabletit, pelikonsolit, pokemonit ja aivot syväjäädytetty.

    • AsPi1516

      Kyllä pepusta saa selvän, me ainakin hiihdetään alasti.

      • Aloittajatytöt

        Tää AsPi1516 on huijari, mäolen se aloittja aspi, ei olla mitää tollaisia mitä toi^^ antaa ymmärtää.


    • 244544

      Hiihtäminen on niin tylsää että ei voi sietää.

      • Urheilija110

        Kaikki on tylsää jos vähänkään rasittuu itse. Selvähän se,244544. Yksinlajit jos mitkä oikeesti raskaita on, kuten myös juoksu , pyöräily, hiihto,uinti. Niissä näkee kuka oikeesti on kunnossa.


    • Qaappikake

      Arvoastan sellaisia nuoria jotka hiihtää. Se on katoava kulttuuri nykynuorten keskuudessa. Haastava ja fyysinen laji kyseessä.

    • Nomähiihdän

      Oon 16v poika ja hiihdän aina paljon kun on talvi

    • tanssionsejuttu

      Hyvää urheilua, mutta ei vastaa omaa kiinnostusta niinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe