MInä en enää ymmärrä miehiä

ksdgksödf

Jos nainen sanoo että haluan seksiä tai että voisitko tehdä näin ja näin, niin mies kokee että häntä käskytetään tai että hän ei ole hyvä koska ei osaa tehdä naistaan onnelliseksi ilman että pitää sanoa. Kokee riittämättömyyttä tai jotain??

No sitten taas jos on hiljaa niin mies kokee että kaikki on hyvin vaikka ei olisi. Sitten nainen kerää sisimpäänsä tuskaa joka lopulta tulee ulos piilovittuiluna. Tai jopa erona kun asioista ei ole puhuttu ajoissa.

Päättäkää miehet haluatteko naisen joka sanoo suoraan mistä on kyse vai annetaanko koko homman olla???

14

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmän

      Tä? Täh? Tiesitkö muuten että Matti Nykänen oli alikersantti, mutta Hitler oli korpraali? Tä? Annetaan koko homman olla;)..

    • yity

      "Päättäkää miehet haluatteko naisen joka sanoo suoraan mistä on kyse vai annetaanko koko homman olla???"

      Sinunhan se pitää päättää millaisen miehen kanssa haluat suhteen.

    • NäinMeillä

      "Jos nainen sanoo että haluan seksiä tai että voisitko tehdä näin ja näin, niin mies kokee että häntä käskytetään tai että hän ei ole hyvä koska ei osaa tehdä naistaan onnelliseksi ilman että pitää sanoa."

      No asiat voi sanoa niin monella tavalla. Jos sanot: "voisit sinä nyt joskus tajuta että minua pitää koskea myös paikkaan X" niin vaikutus ei ehkä ole yhtä hyvä kuin jos sanot : "tuntuu niin ihanalta kun kosketat minua. Kosketko vielä vähän lisää vaikka tänne paikkaan X".

      • TykkäänSeksistä

        Olipa konkreettinen ja hyvä kommentti. Tuo keino toimii molemmin puolin. Pidän itse myös siitä, jos kumppani sanaakaan sanomatta ohjaa esim. Hellästi käteni hieman ylemmäs/alemmas tms. Ja osoittaa samalla äännähdykdin tai muutoin kehon kielellä kiihotuksen ja nautinnon lisääntymisestä.


    • 1säpappa

      Kyllä minä ainakin tykkään siitä, että nainen kertoo mitä haluaa. Toisin kuin naiset luulevat, me miehet emme ole ajatustenlukijoita.

    • Niin. KAIKKI miehet AINA ovat tuollaisia, evätkä KOSKAAN muunlaisia.

      Noinhan se kommunikointi perheissä monesti menee ja sitten harmittaa kaikkia

    • naistenmarkkinat

      Ukko vaihtoon. Parempiakin on olemassa pilvin pimein. Ja jos ei löydy kotimaasta niin ulkomailta sitten. :)

    • ihminenminäkin

      Miksi aloittaja kelpuuttaa niitä vässykkä miehiä jotka pelkää seksiä?

    • Nainen6600

      Ota sellainen mies, jolla on aivot ja muutakin ymmärrystä ja ole itse suora ja selkeä ja vittuilematon.

    • nollanakki

      huono itsetuntoinen mies on oikea helvetti sängyssä. jos ei ymmärrä puhetta eikä eleitä niin miksi tyytyä huonoon seksiin. On olemassa miehiä jotka jonottaisi tuollaisen naisen luo joka on sinut itsensä kanssa.

    • eitaasnäitä

      Puhu ajoissa, idiootti. Vai meinaatko siirtää vastuun puhumisesta kokonaan toiselle osapuolelle ja sitten aloittaa vittuilun, kun et osaa puhua ajoissa.

      Kyllä, olet tyhmä.

    • tarja.-63

      "Jos nainen sanoo että haluan seksiä"

      Mitä tähän vastaisin... Odotas.

      No lähdetään vaikka tästä:
      Itse en ole kertaakaan sanonut yhdellekään miehelle, en edes pitkissä parisuhteissani "haluan seksiä". Eipä ole miehetkään sanoneet minulle. Eikä tämä tarkoita suinkaan, ettenkö seksiä olisi saanut, välillä jopa enemmän kuin tarpeeksi. Tarpeeksi on kohdallani todella paljon.

      Siksipä vastaan, että kannattaa tuntea kumppani. Tietää HÄNENkin tarpeensa seksiin, ja tyylinsä olla vuorovaikutuksessa parisuhteessa. Paljon apua on siitä, kun ajattelee toisinpäin: miltä minusta tuntuu, kun kumppani sanoo "haluan seksiä" tai "tee niin ja näin". Itsestäni "haluan seksiä" kuulostaa vaatimukselta. "tee niin ja näin" puolestaan siltä, että toinen haluaa hallita ja ohjailla käytöstäni. Itseasiassa nuo pari hassua lausetta saavat kaikki seksihaluni ja kiihkoni katoamaan. Siksi miehet, joiden kanssa olen ikinä sekstaillut, ovat olleet fiksuja, koska ovat ymmärtäneet olla "vonkaamatta" tai komentelematta :D.

      • nittanittakj

        Samaistun tähän. Exäni teki tätä ja minulla kyllä kuoli halut. Sovittiin joskus jopa etukäteen, että huomenna sekstataan ja mies meni sen mukaan. Ihan kuin olisi pitänyt syttyä vaan lauseesta.
        Nykyinen aina alkaa suukottelemalla ja lähtee siitä hyväilemään. Hyvin nopeasti huomaa, jos en ole mukana. Vaan kerran on "jäänyt ilman" kun yritti yöllä herättyään minua lämmitellä, olin työviikon jälkeen liian väsynyt ja nukahdin kesken pusuttelun. Muuten tuo toimii kyllä aina. Eikä ole kertaakaan tämän nykyisen kanssa äänitse neuvottu, vaan hellästi kättä siirretty jos on ollut tarpeen


    • 911112

      Heipähei vaan. Katos kun miehiä kuten naisiakin on erilaisia. Kun olet yhden miehen kanssa parisuhteessa, niin sinun pitäisi tietää mitä kumppanisi haluaa, miten hänen kanssaan yhteiselo sujuu parhaiten. Siinä ei nyt naapurin reiskan mielipide auta yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe