Onkohan rikollisesti palstalla vaikuttavat tekiät

Narvan.katri

sittenkin itsestä perkeleestä? En varsinaisesti ole koskaan aiemmin uskonut Raamattuun, en todennäköisesti usko siihen satuun jatkossakaan. Mutta olen alkanut yhä enemmän pohtimaan, että voisiko Raamatusta ottaa osia, joista voisi löytää mieleisiä yhtymäkohtia todellisuuden kanssa.

Jumala on, siihen totuuteen ei Raamatuita tarvita, mutta sielläkin on Jumalan olemassaolosta mainintoja.
Siellä on myös mainintoja paholaisesta. En ole kuitenkaan koskaan uskonut sellaisen mahdollisuuden olemassaoloon, vaikka olen nähnyt kaikenlaista pahuutta.
Siltikin houkutus on suuri - ajatella, että josko sittenkin.

Olen oikonut, pohtinut, yhdistellyt asioita ja verrannut pohdinnan tuloksia omiin henkilökohtaisiin kokemuksiini erityisesti tällä forumilla.

Johtopäätöstä, tai ainakaan lopullista sellaista en ole vielä tehnyt. Mutta valikoiden Raamatusta kohtia poimien olen tullut, ainakin väliaikaisesti tiettyyn tulokseen. Jos Lusiferus on totta, niin se on sekä Kesitaksen, että myös melperin sisällä. Heidän aivoissa. Voi olla muidenkin, mutta nuo tuli ekana mieleen.

Minulla ei ole laittaa Raamatun paikkoja väitteiden tueksi, mutta kyllä siellä on mainittu paholaisen olevan olemassa.

Kun Raamatullisesti lähdemme ajamaan ja ajattelemaan tätä fokusta, niin logiikka ei silloin petä. Palapelistäni puuttuu enää kokemus.

Minulla ja varmasti monella muullakin, esim. admatalla on palstalta jopa vuosikymmenen kokemus. Meidän ei tarvitse kenenkään todistaa yhtään mitään - sen enempää Melperistä tai Kesitaksesta. Heidän käytöksensä ja viestinsä ovat kaikkien tiedossa. Nehän eivät juurikaan poikkea keskiverto aivopestyn narsistin tai muutoin häiriintyneen ihmisen käytöksestä.

Heissä on kuitenkin yksi oleellinen poikkeama, vastaavaan käytökseen taipuvaisiin verraten. Nämä veijarit sairastavat Jumalan ja Jeesuksen nimissä. Todella sairasta. Muslimeissa on paljon vastaavia tapauksia, mutta ei noin intensiiviseen nettipahuuteen törmää länsimaissa. Miettikääpä hetki... törkeyksiä, lähimmäisvihaa, vainoa. Nämä veijarit höystävät törkeytensä Raamatun paikoilla. Pisitävät paikkoja. Siis Raamatun! Kirjan jonka uskovat olevan Jumalan sanaa.

Jos uskoisin Raamattuun, niin raamatullisin perustein väittäisin näiden fundamentalistien olevan itsestä perkeleestä.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perceensuti

      oli niin poikkeuksellinen kommentti ettei voi vastustaa kiusausta vastata copypastella. ....Sopii nimittäin kuin sormi jussin ....


      Nosto alempaa:

      Oletko helluntailainen Kesitas viimekädessä ylpeä hedelmistäsi, osaathan arabiaakin ja Raamatun oikolukien ulkoa?

      Kesitas 24.11.2015 17:38
      Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

      Kesitas 10.3.2016 6:44
      Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

      Kesitas 27.9.2014 10:31
      "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
      "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
      "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
      Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
      Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

      Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
      ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
      Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

      Kesitas 23.10.2014 19:15
      Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

      Kesitas 13.1.2015 23:14
      Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
      Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

      Kesitas 17.9.2014 20:22
      Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

      Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

      Kesitas 3.7.2015 15:10
      Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

      Kesitas 14.7.2015 20:22
      Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut

      • TEUTA007

        "PERCEENSUTI".

        -
        ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ "VÄÄRIN " KESITAS TUPO VAIN ESIIN PAHOJ APUUTTEITA .
        JA ON OLLUT KORKEINTAAN 14 VUOTT ANETISSÄ , KOSKA PASTAT ALKOI ...
        N.2002. OLIN PALSTAN TEKIJÄN RAKENUKKSELLA VIELÄ 1998 /9 , JA HÄN
        KERTOI SIITÄ, TULEVASTA , ITSE OLEN INNOSTUNUT VASTA n. 2006. VKO.
        JÄLKEEN JUHANNUKSEN..
        -
        SITTEN OLENKIN TEHNYT n. 80,000 VIESTIÄ, JOISTA EHKÄ ON PUOLET JÄLJELLÄ
        MEILLÄ OLI ERÄÄN SEFUN KANSSA MENOSSA KAPULAT RISTIIN. JA HÄN LÄHTI
        VETÄÄN. KOSKA MINÄ PIDIN KIINNI KANASTANI ,.,
        -
        HÄN OMASTA ,ALKOI KOVA TITANIEN TAISTELU, MINÄ OLEN KIRJOITTANUT
        ENÄÄ NOIN 6000 VIESTIÄ VUODESSA , MUTTA N EON PIDENTYNEET JA EHKÄ
        OIKEIN KIRJOITUS ON VÄHÄN PARANTUNUT,. MINULLA OLI VAIN HISTORIA.
        JA MAANTIETO 9. MUUT OLI MITÄ SATTUI MUTTA EI 5 HUONOMPIA .
        -
        TAISTELUMME OLI ,NOIN 2010 /11. HÄN TULI VIELÄ LOMITTAMAAN JA POISTATTI PALJON, MUTTA, MUTTA PALJON MYÖS JÄI.. SEURAAVA PÄÄSIÄINEN OLI YKSI KOHDE,
        KUN KOSKIN JOHONKIN NAPPULAAN , KIRJOITTIMESSA .HÄVISI HETI KAIKKI MITKÄ'
        OLI MINUN VIESTEJÄ , JOPA KETJUJA ,ERÄSÄSKIN KETJU JOSSA OLI JO 219. VIESTIÄ
        J AKERTOI ETU PÄÄSSÄ AABRAHAMISTA, POISTUI YHEN ÄKISTI . . .
        -
        MINUSTA ALAARVOISTA KÄYTÖSTÄ. OPIN JOTAKIN . SIITÄKIN TÄNÄ VUON ATAAS OLI YHEN VÄLIIN SAMAA. KUN KRITISOIN ,TULI HILJAISTA YLLÄPIDOSSA ...
        JATKAN JOSKUS..
        -


      • mistäTeitäRiittää
        TEUTA007 kirjoitti:

        "PERCEENSUTI".

        -
        ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ "VÄÄRIN " KESITAS TUPO VAIN ESIIN PAHOJ APUUTTEITA .
        JA ON OLLUT KORKEINTAAN 14 VUOTT ANETISSÄ , KOSKA PASTAT ALKOI ...
        N.2002. OLIN PALSTAN TEKIJÄN RAKENUKKSELLA VIELÄ 1998 /9 , JA HÄN
        KERTOI SIITÄ, TULEVASTA , ITSE OLEN INNOSTUNUT VASTA n. 2006. VKO.
        JÄLKEEN JUHANNUKSEN..
        -
        SITTEN OLENKIN TEHNYT n. 80,000 VIESTIÄ, JOISTA EHKÄ ON PUOLET JÄLJELLÄ
        MEILLÄ OLI ERÄÄN SEFUN KANSSA MENOSSA KAPULAT RISTIIN. JA HÄN LÄHTI
        VETÄÄN. KOSKA MINÄ PIDIN KIINNI KANASTANI ,.,
        -
        HÄN OMASTA ,ALKOI KOVA TITANIEN TAISTELU, MINÄ OLEN KIRJOITTANUT
        ENÄÄ NOIN 6000 VIESTIÄ VUODESSA , MUTTA N EON PIDENTYNEET JA EHKÄ
        OIKEIN KIRJOITUS ON VÄHÄN PARANTUNUT,. MINULLA OLI VAIN HISTORIA.
        JA MAANTIETO 9. MUUT OLI MITÄ SATTUI MUTTA EI 5 HUONOMPIA .
        -
        TAISTELUMME OLI ,NOIN 2010 /11. HÄN TULI VIELÄ LOMITTAMAAN JA POISTATTI PALJON, MUTTA, MUTTA PALJON MYÖS JÄI.. SEURAAVA PÄÄSIÄINEN OLI YKSI KOHDE,
        KUN KOSKIN JOHONKIN NAPPULAAN , KIRJOITTIMESSA .HÄVISI HETI KAIKKI MITKÄ'
        OLI MINUN VIESTEJÄ , JOPA KETJUJA ,ERÄSÄSKIN KETJU JOSSA OLI JO 219. VIESTIÄ
        J AKERTOI ETU PÄÄSSÄ AABRAHAMISTA, POISTUI YHEN ÄKISTI . . .
        -
        MINUSTA ALAARVOISTA KÄYTÖSTÄ. OPIN JOTAKIN . SIITÄKIN TÄNÄ VUON ATAAS OLI YHEN VÄLIIN SAMAA. KUN KRITISOIN ,TULI HILJAISTA YLLÄPIDOSSA ...
        JATKAN JOSKUS..
        -

        Oletko sinä HUUTAJA kesitas tai melperi? Mikä sinua vaivaa, kirjoititko oikein edes salapoliisinimimerkkiäsi?


      • pervot.jutut

    • 1-10-1
      • TEUTA007

        "ALOITTAJALLE "
        -
        KERRON JOTAIN SIITÄ LUZIFERIRISTÄ. MITÄ OLEN KAIKKEA ASIASTA SAANUT SELVÄÄ...
        -
        KUN JUMALA LOI HÄNET , KERUBIKSI HENKIOLENNOKSI , HÄN TEKI/LOI HÄNESTÄ
        MIELETTÖMÄN KAUNIIN , J AKUN HÄN KULKI TAIVAASSA ,HÄNELLE OLTIIN
        KOHTELIAS , JAHÄN OLI KAIKILLE KOHTELIAS J AAUTTAVAINEN J A SAI PALJON
        YSTÄVIÄ. KUN JOSKUS TÖRMÄSI PEILAAVAAN SEINÄÄN. HÄN EI SANUT KATSETTA IRTI
        OMASTA KUVASTA, JA ITSERAKKAUS HIIPI HÄNEEN J A ITSEKKYYS. HÄN ALKOI AJATELLA
        KUINKA SAISI VOITON TAIVAASSA , J ALUULLEN KEKSIVÄNSÄ KONSTIN. HÄN ALKOI
        KERÄTÄ ENKELEITÄ SELÄN TAAKSE J AKUN HEITÄ OLI HÄNESTÄ TARPEEKSI, ALOITTI
        KAPINAN . (KUINKA LUULEE LUOTU ,VOITTAVANSA LUOJANSA.. )HÄMPÄ EI TIENNYT SITÄ . VAAN JATKOI SOTAANSA.
        -
        KUN HERRA HAVAHTUI , JA HUOMASI TILANTEEN ,. SANOI POJALLEEN MIIKAELILLE ..
        OTA GAPRIEL, JA RAFAEL ENKELI RUHTINAAT JA TAIVAALISTA SOTAJOUKKOA TARPEEKSI , KUKISTA KAPINA (LEGIOONASSA OLI SILLOIN . 6000 MIESTÄ. YHDELLÄ
        RUHTINAALA OLI 12 LEGIOONAA , JOTEN 24 LEGIOONAA KERÄTTIIN SOTILAISTA ..
        HEITÄ OLI NYT 144,000 SOTILSTA , PIAN OLI KAPINA TALTUTETTU, JUMALA OTTI
        KERUBIN PUHUTTELUUN, J A JA TUOMITSI HÄNET APULAISEKSEEN, saa ta na ksi.
        JOKA AUTTAA HÄNTÄ SIELUN VIHOLLISENA ,MAAILMAN LOPPUUN ASTI...
        -
        JA SANOI MIIKELILLE HEITTÄKÄÄ HÄNET MAAHAN, J A NIIN NÄHTIIN PITKÄINEN
        JOSSAHÄN MENI MAAHAN, PITKÄÄN RÄKNÄSIN SITÄ, MIKSEI HÄN LOUKKAANTUNUT
        EDES ÄKKIPYSÄYKSESSÄ . KUNNES TAJUSIN , HÄN ON HENKI OLENTO VIELÄKIN
        VAIKKA OLI PAHA , NELIIKKUU ERI TAVOIN, KUIN ME . MITÄ HÄN TEKI MAASSA .
        ENNEN KUIN JUMALA TULI LUOMAAN MAAILMAN KAIKKEUDEN , SITÄ EI KERROTA
        -
        PYHÄ HENKI ALKAA , KERTOMUKSENSA MOOSEKSELLE , SIITÄ KUN MAAOLI AUTIO JA TYHJÄ. JA JUMALAN HENKI LIIKKUI VESIEN J A SYVYYKSIEN PÄÄLLÄ .
        HÄN KERTOO KAIKEN MITÄ ON KIRJOITETTU 1 MOOS.1-50 LUVUSSA, JOTEN SE ON PYHÄN HENGEN SANAA. KANATTAA OLL AVAROVAINEN ETTEI TEE PILKKA HÄNESTÄ.
        NIMITTÄIN SITÄ EI ANNETA ANTEEKSI TÄSSÄ MAAILMASSA EIKÄ TULEVASSA. . .
        JATKAN JOSKUS..
        -


      • puujakanto

        Ihme, että sinä teuta osasit kirjoittaa oikein tuon edellisessä viestissä osoittamasi nimimerkin. Ei se kapinoiva kerubi maahan heitetty kun vasta sitten kun Mikael sai kuninkaanvallan. Eli siis rinnakkaishallinnossa, jolle annettiin kapinan puhdistustyö. Ja ensimmäiseksi puhdistettiin taivaat. No mitä tämä kapinoitsija nyt tekee maan päällä. Eihän sitä tarvitse kuin lukea uutisia ja seurata maailman viihteen pirullista ilmapiiriä, jota hengitetään kaikkien niskaan. Kaikkea hirveyttä ja rivoutta.


      • hyietttä
        TEUTA007 kirjoitti:

        "ALOITTAJALLE "
        -
        KERRON JOTAIN SIITÄ LUZIFERIRISTÄ. MITÄ OLEN KAIKKEA ASIASTA SAANUT SELVÄÄ...
        -
        KUN JUMALA LOI HÄNET , KERUBIKSI HENKIOLENNOKSI , HÄN TEKI/LOI HÄNESTÄ
        MIELETTÖMÄN KAUNIIN , J AKUN HÄN KULKI TAIVAASSA ,HÄNELLE OLTIIN
        KOHTELIAS , JAHÄN OLI KAIKILLE KOHTELIAS J AAUTTAVAINEN J A SAI PALJON
        YSTÄVIÄ. KUN JOSKUS TÖRMÄSI PEILAAVAAN SEINÄÄN. HÄN EI SANUT KATSETTA IRTI
        OMASTA KUVASTA, JA ITSERAKKAUS HIIPI HÄNEEN J A ITSEKKYYS. HÄN ALKOI AJATELLA
        KUINKA SAISI VOITON TAIVAASSA , J ALUULLEN KEKSIVÄNSÄ KONSTIN. HÄN ALKOI
        KERÄTÄ ENKELEITÄ SELÄN TAAKSE J AKUN HEITÄ OLI HÄNESTÄ TARPEEKSI, ALOITTI
        KAPINAN . (KUINKA LUULEE LUOTU ,VOITTAVANSA LUOJANSA.. )HÄMPÄ EI TIENNYT SITÄ . VAAN JATKOI SOTAANSA.
        -
        KUN HERRA HAVAHTUI , JA HUOMASI TILANTEEN ,. SANOI POJALLEEN MIIKAELILLE ..
        OTA GAPRIEL, JA RAFAEL ENKELI RUHTINAAT JA TAIVAALISTA SOTAJOUKKOA TARPEEKSI , KUKISTA KAPINA (LEGIOONASSA OLI SILLOIN . 6000 MIESTÄ. YHDELLÄ
        RUHTINAALA OLI 12 LEGIOONAA , JOTEN 24 LEGIOONAA KERÄTTIIN SOTILAISTA ..
        HEITÄ OLI NYT 144,000 SOTILSTA , PIAN OLI KAPINA TALTUTETTU, JUMALA OTTI
        KERUBIN PUHUTTELUUN, J A JA TUOMITSI HÄNET APULAISEKSEEN, saa ta na ksi.
        JOKA AUTTAA HÄNTÄ SIELUN VIHOLLISENA ,MAAILMAN LOPPUUN ASTI...
        -
        JA SANOI MIIKELILLE HEITTÄKÄÄ HÄNET MAAHAN, J A NIIN NÄHTIIN PITKÄINEN
        JOSSAHÄN MENI MAAHAN, PITKÄÄN RÄKNÄSIN SITÄ, MIKSEI HÄN LOUKKAANTUNUT
        EDES ÄKKIPYSÄYKSESSÄ . KUNNES TAJUSIN , HÄN ON HENKI OLENTO VIELÄKIN
        VAIKKA OLI PAHA , NELIIKKUU ERI TAVOIN, KUIN ME . MITÄ HÄN TEKI MAASSA .
        ENNEN KUIN JUMALA TULI LUOMAAN MAAILMAN KAIKKEUDEN , SITÄ EI KERROTA
        -
        PYHÄ HENKI ALKAA , KERTOMUKSENSA MOOSEKSELLE , SIITÄ KUN MAAOLI AUTIO JA TYHJÄ. JA JUMALAN HENKI LIIKKUI VESIEN J A SYVYYKSIEN PÄÄLLÄ .
        HÄN KERTOO KAIKEN MITÄ ON KIRJOITETTU 1 MOOS.1-50 LUVUSSA, JOTEN SE ON PYHÄN HENGEN SANAA. KANATTAA OLL AVAROVAINEN ETTEI TEE PILKKA HÄNESTÄ.
        NIMITTÄIN SITÄ EI ANNETA ANTEEKSI TÄSSÄ MAAILMASSA EIKÄ TULEVASSA. . .
        JATKAN JOSKUS..
        -

        ###HÄN EI SANUT KATSETTA IRTI
        OMASTA KUVASTA, JA ITSERAKKAUS HIIPI HÄNEEN J A ITSEKKYYS. ####

        No avaajahan osui sitten napakymppiin. Tuo otushan on ollu kuin kessun ja mellun klooni.


    • TiesitköTämän

      SRK-vanhoillislestadiolaisuus on saatanasta.

      • HeinolanHellulle

        Sinuakin tuossa veikattiin. En ihmettele jos nyt herätessäsi ilman tenoxia veressä alkoi ahistaa.


    • Niiralan_kauhu

      Surkuhupaisaa, että nämä helluntailaiset papukaijat pelkäävät satuolentoja. Jokainen ymmärtää lasten pelkotilat, mutta että nämä liki 70-vuotiaat helluntaihörähtäneet Niilot vapisevat sadun edessä.

      Varmaan eivät uskalla lukea lasten lastenlasten lasten lapsillekaan iltasatua punahilkasta (no ehkä ex Pietilästä ?) ja seitsemästä kääpiösarjalaisesta, ynnä Lumikosta.

      Naurettavan lapsellista uskoa paholaiseen ns. otuksena. Jumalalle on toki kaikki mahdollista, mutta ei Hän sentään tyhmä ole.

      Pahuuteen ei tarvita nimellistä paholaista - siihen riittää ihmisen aivot, ohjelmointivirhe ts. manipulointi.

      Palstan helluntaikaksikon aivot on manipuloitu helluntaiopin kaavan mukaan. Aivojen normaalitoimintoihin kuuluu opitun ja koetun tallettaminen ja toteuttaminen. Aivot toteuttavat uskollisesti opittua ja tarvittaessa sitä puolustaen.
      Joskus opittu tai koettu on niin sankassa ristiriidassa todellisuuden kanssa, että järkevä ja looginen puolustautuminen on mahdotonta. Pahuus syntyy sillä hetkellä, kun ihminen joutuu puolustamaan ristiriitaista ja totuuden vastaista ohjelmoitua ohjelmapakettiaan.
      Oleellinen pahuuden syy ja aiheuttaja on aivojen rakenteessa. Aivoihin ei ole varattu ollenkaan tilaa tunteille.
      Aivot eivät ota kantaa siihen onko ohjelmointi oikea vai väärä. Tai hyvä vai paha. Aivot raksuttavat tunteettomasti ohjelmoinnin mukaan, sitä puolustaen ja muita syyllistäen.

      Tunteet asuvat sydämessä, eivät päässä - valitettavasti, sanoisi Ahtivaarikin.

      • satua.toki

        Mutta eiköhän tuohon "otukseen" usko muutkin kuin helluntaipapukaijat. Eikö Raamattu ole kristittyjen pääkirja johon ollaan uskovinaan, piiruakaan muuttamatta?

        Satua toki...


      • psykiatri.sivusta
        satua.toki kirjoitti:

        Mutta eiköhän tuohon "otukseen" usko muutkin kuin helluntaipapukaijat. Eikö Raamattu ole kristittyjen pääkirja johon ollaan uskovinaan, piiruakaan muuttamatta?

        Satua toki...

        Varmaan joo, mut noi Niilot on ainoita jotka huutaa ja mulkoilee pimeässä. Osa päivälläkin näkee noita sivaltavia siima häntiä :-)))))


    • Tiesitkö.tämän

      SRK-puhujissakin on Niilo-niminen puhuja...!

    • PäätteleTästä

      Avaajalle

      Päättelle tästä:

      Nyt jo aikuinen helluntaiseurakunnan jäsen kertoo, kuinka nuorisotyöntekijä käytti häntä ja muutamaa muuta poikaa törkeällä tavalla seksuaalisesti hyväkseen
      monen vuoden ajan.
      Pojalle sanottiin, että hän on itse syyllinen hyväksikäyttöön. (Sivuaa Maailman ennätystä). Nyt hän on yrittänyt selvittää asiaa liikeen sisällä. Hyväksikäyttäjä on myöntänyt teon.

      Hänet on YLENNETTY erään HELLUNTAIseurakunnan PASTORIKSI. (Sivuaa Maailman ennätystä).

      • Etkö_ymmärrä

        Tällä palstalla keskustellaan laajasta pedofiliasta vanhoillislestadiolaisuudessa.

        Ei helluntailaisuudesta.


    • anymore

      Ovat, mutteivät ainoat! Palstalle on vain kerääntynyt hihhulien jäävuoren huippu.

      • väliinHyvää.huumoriaki

        Copy paste:

        kuulin kerran, että autolla ajaminenkin on syntiä amisseilla vai mitä ne oli, varmaan sama homma että pitää ostaa tandem-pyörää pidempi fillari että saa koko 18 henkisen lestapopulan samaan aikaan raumanyhdistykseen hengelliseen tilaisuuteen?
        kysymys taivasosuuksien jaosta.


      • hahatettava
        väliinHyvää.huumoriaki kirjoitti:

        Copy paste:

        kuulin kerran, että autolla ajaminenkin on syntiä amisseilla vai mitä ne oli, varmaan sama homma että pitää ostaa tandem-pyörää pidempi fillari että saa koko 18 henkisen lestapopulan samaan aikaan raumanyhdistykseen hengelliseen tilaisuuteen?
        kysymys taivasosuuksien jaosta.

        Hauska :)


    • Ehkä-otin_Ehkä_en

      ?????????????????????????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe