Mikä tilaisuus

Kannattaako.sinne.mennä

Pari viikkoa sitten tämän palstan äänitorvi toitotti, että Paavolan kirkossa on joku tilaisuus 17.9, johon Teuvo Suni ei malta olla osallistumatta. Uhkasi tulla isommalla porukalla Sunia katsomaan.
Onko siellä mitään tilaisuutta, vai onko tämä taas kyseisen henkilön mielikuvitusta.

50

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menkää ihmettä katsomaan, jospa hän vie kaikki puskaTeuvonsa sinne kirkkoherran siunattavaksi.

      Minä olen täällä Savitaipaleella kodissani ja illalla menemme mökille saunomaan.

    • Tämä selittää kaiken tästä entisestä ystävästäni:

      http://aijaa.com/X8o3MI

      Joten 14 vuotta totuuden tietä rinnallani kulkien oli hänelle samanlainen kokemus kuin tämä:

      "Paskareissu, mutta tulipa tehtyä."

      • Ikävä.tappaus

        Se SAATANAKO häntä vieläkin riepottelee?


      • Yx.vl.Paavolasta
        Ikävä.tappaus kirjoitti:

        Se SAATANAKO häntä vieläkin riepottelee?

        Kyllä se meillä vl-piireissä on niin, että mitään aikamääriä ei tunneta.
        Se on ikään kuin "on/off"tilanne.


      • Niin.arvelinkin
        Yx.vl.Paavolasta kirjoitti:

        Kyllä se meillä vl-piireissä on niin, että mitään aikamääriä ei tunneta.
        Se on ikään kuin "on/off"tilanne.

        Tarkoittaa siis, että tämä surullisen kuuluisa tyyppi, on edelleen sen vihtahousun juoksupoika.


    • TeuvoSuni

      Tulin juuri mökin saunasta ja 15 asteisesta Saimaasta. Onko palstalla ketään, joka tänään kävi Paavolan kirkossa ja kertoisi mitä siellä tapahtui?

      • tämäontotuus111

        Oliko kuitenkin vaimosi Ritva siellä? Kerro totuus.


      • Kerrontotuuden

        Kyllä, hän oli siellä. Alunperin Teuvonkin piti olla siellä mutta säikähti julkisuutta.


      • Olinhan.siellä.minäkin

        Siellä oli reilut 150 samannäköistä vanhempaa miestä, kuin puskasta reväistyjä.
        Ne kirkon kattorakenteissa lentelevät mustat kissat mua vähän pelotti, siksi poistuinkin sieltä vähin äänin


      • Olipa-ärreet-kinkerit
        Kerrontotuuden kirjoitti:

        Kyllä, hän oli siellä. Alunperin Teuvonkin piti olla siellä mutta säikähti julkisuutta.

        Enpä valitettavasti tunne Sunin aviovaimoa. Sinun avovaimohan tuolla näkyi tököttävän etupenkissä, vai onko se vielä sinun?


    • Kiitos tiedoista. Vaimoni on kanssani täällä mökillä.

      Savitaipaleen naakoista en ole varma, missä ne ovat kesällä majailleet. Niitä oli keväällä vielä parittain taajaman koivuissa ainakin 25 paria.

      Ja vain muutama pari on palannut.

      Voi olla, että nekin sairaassa mielessä saattavat näyttää lentäviltä mustilta kissoilta, tai puskissa majailevilta Teuvoilta.

      • kaikentarkistan

        Sen, oliko vaimosi tilaisuuden hetkellä Paavolan kirkossa vai kanssasi mökillä, voi yksinkertaisella puhelulla tarkistaa. Sanomisiisi, kun ei automaattisesti voi luottaa.


      • kaikentarkistan kirjoitti:

        Sen, oliko vaimosi tilaisuuden hetkellä Paavolan kirkossa vai kanssasi mökillä, voi yksinkertaisella puhelulla tarkistaa. Sanomisiisi, kun ei automaattisesti voi luottaa.

        Kiitos soitostasi!

        Vaimo kyllä kovasti ihmetteli, kun joku pelokas miesääni kysyi häneltä, että oliko hän ja Teuvo viime lauantaina Paavolan kirkossa, ja näimmekö kirkon katossa lentäviä mustia kissoja?

        Kun hän vastasi, ettei kumpikaan siellä ollut, paiskattiin puhelin korvaan. Numero toki jäi talteen.

        Sanoin vaimolle, että kyllä hänkin tuon miehen tuntee, kun kävi kerran avovaimonsa kanssa meillä poimimassa mustaherukoita pensaistamme.

        Hänestä tuli tuollainen, kun halusi kerran paiskata sovinnon kättä erään lahkojohtajan ja ihmeliimakauppiaan kanssa.

        Sen pituinen tämä Hartaanselän hörhön erinomainen näky.


      • kaikentarkistan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos soitostasi!

        Vaimo kyllä kovasti ihmetteli, kun joku pelokas miesääni kysyi häneltä, että oliko hän ja Teuvo viime lauantaina Paavolan kirkossa, ja näimmekö kirkon katossa lentäviä mustia kissoja?

        Kun hän vastasi, ettei kumpikaan siellä ollut, paiskattiin puhelin korvaan. Numero toki jäi talteen.

        Sanoin vaimolle, että kyllä hänkin tuon miehen tuntee, kun kävi kerran avovaimonsa kanssa meillä poimimassa mustaherukoita pensaistamme.

        Hänestä tuli tuollainen, kun halusi kerran paiskata sovinnon kättä erään lahkojohtajan ja ihmeliimakauppiaan kanssa.

        Sen pituinen tämä Hartaanselän hörhön erinomainen näky.

        Sori vaan mutta ohi meni. Minä en ole Hartaanselältä, enkä ole vielä Ritvalle soittanut. Puhelu tulee myöhemmin, ajankohtana jota et aavista.


    • Mikähän siinä nyt oikein on takana, kun entiset ystäväni ovat alkaneet kysellä tietoja minusta vaimoltani?

      Viime vuoden syyskuussa teki KariHenrik tiedustelusoiton vaimolleni, ja silloinkin jäi hänen numeronsa muistiin, joten saatoin hänelle kirjoittaa.

      • Hahhahhah

        Sielläpä olit kirkon penkissä vaimoinesi kuuntelemassa korvat luimussa porttopapin puhetta. Helppohan sinun on läppäristä valehdella että olit savitaipaleella.


      • Todistan

        siellä Teuvo kiltisti istui.


      • Todistajat-paikalla
        Todistan kirjoitti:

        siellä Teuvo kiltisti istui.

        Keskustelu24 Yhteiskunta Uskonnot ja uskomukset Kirkosta eroaminen LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

        LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

        Devout

        5.3.2007 10:55
        Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

        Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

        Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!


      • Teuvo-on-kingi

        Älkää jatkuvasti mollatko Teuvoa, hän omaa nämä kaikki menestyjän piirteet.

        Hän omaa raudanlujan itseluottamuksen, hän on tunteeton väärämielisille, manipulatiivisuus = ovela kuin kettu, pelottomuus, hurmaavuus, rauhallisuus paineessa ja minäkeskeisyys.


      • Teuvo-on-kingi kirjoitti:

        Älkää jatkuvasti mollatko Teuvoa, hän omaa nämä kaikki menestyjän piirteet.

        Hän omaa raudanlujan itseluottamuksen, hän on tunteeton väärämielisille, manipulatiivisuus = ovela kuin kettu, pelottomuus, hurmaavuus, rauhallisuus paineessa ja minäkeskeisyys.

        Kaikki nuo ominaisuudet Pyhä Henki testasi jo 40 vuoden koettelemuksen aikana, ennen kuin Kristus ilmestyi.

        Paineen kestäminenkin testattiin, kun pitkään vaelsin syvissä vesissä, kala kun olen.

        Tuota nimäkeskeisyyttäkään eivät väärämieliset tajua, vaikka se on näin selvästi ilmoitettu:

        "Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."


      • Eihän.toki.kaikki.mollaa
        Teuvo-on-kingi kirjoitti:

        Älkää jatkuvasti mollatko Teuvoa, hän omaa nämä kaikki menestyjän piirteet.

        Hän omaa raudanlujan itseluottamuksen, hän on tunteeton väärämielisille, manipulatiivisuus = ovela kuin kettu, pelottomuus, hurmaavuus, rauhallisuus paineessa ja minäkeskeisyys.

        Juurihan tuossa ,Teuvon pitkäaikainen matkakumppani totuuden tieltä, ylistää Teuvon kirjallisia saavutuksia, eikä turhaan hehkutakkaan ystävänsä puolesta.


      • Eihän.toki.kaikki.mollaa kirjoitti:

        Juurihan tuossa ,Teuvon pitkäaikainen matkakumppani totuuden tieltä, ylistää Teuvon kirjallisia saavutuksia, eikä turhaan hehkutakkaan ystävänsä puolesta.

        Toivoisin, että niillä, jolla on vielä sydämessä vaikkapa vain sinapinsiemen en verran rakkautta totuuteen, heräisivät huomaamaan miten helposti epävarma ihminen päätyy Saatanan luottovangiksi, kun liha saa kosketuksen toisesta lihasta

        "Devoit 25.11.2009
        Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

        Ajatelkaapa myös sitä, miten paljon hän sai minulta kuulla totuutta 14 vuoden aikana, kun oli erittäin halukas sitä kuulemaan.

        Ja tuossa kädenpuristuksessa tuo aika olikin eksymystä. Kuuluukohan tuo sana eksytyksestä -eksymys - v-ällien sanastoon?

        Näinhän se tietenkin on silloin, kun on jo äidin kohdussa jätetty Saatanan haltuun.

        Tämän jatkoksi haluan vielä muistaa pitkäaikaista ystävääni pienellä ylistyslaululla sen lisäksi, että hänellä on jo tuo "Mustan kissan tango":

        Kun erään kerran ihmeliimaa menin ostamaan,
        Niinpä kättä sovinnon mä ryhdyin tarjoomaan.
        Hänkin ojens käden ja tarttui käteen niin,
        et sillä hetkell' veren voima minuun siirrettiin.


      • PsykSairaanhoitaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaikki nuo ominaisuudet Pyhä Henki testasi jo 40 vuoden koettelemuksen aikana, ennen kuin Kristus ilmestyi.

        Paineen kestäminenkin testattiin, kun pitkään vaelsin syvissä vesissä, kala kun olen.

        Tuota nimäkeskeisyyttäkään eivät väärämieliset tajua, vaikka se on näin selvästi ilmoitettu:

        "Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        En ylpeilisi noilla ominaisuuksilla Teuvo, koska ne ovat kaikki psykopaatin tunnusmerkkejä. Oikeassa olet siinä että ne täsmäävät sinuun.


      • PsykSairaanhoitaja kirjoitti:

        En ylpeilisi noilla ominaisuuksilla Teuvo, koska ne ovat kaikki psykopaatin tunnusmerkkejä. Oikeassa olet siinä että ne täsmäävät sinuun.

        Minäkö tätä ihmeliimaa kävin ostamassa?


      • Pidäihmeliimasi

        Luja itseluottamus
        Tunteettomuus
        manipulatiivisuus
        pelottomuus
        hurmaavuus
        rauhallisuus paineessa
        minäkeskeisyys

        = Psykopaatti ja tällä ei pitäisi olla mitään tekemistä ihmeliiman kanssa.


      • Uskomaton.tappaus
        Pidäihmeliimasi kirjoitti:

        Luja itseluottamus
        Tunteettomuus
        manipulatiivisuus
        pelottomuus
        hurmaavuus
        rauhallisuus paineessa
        minäkeskeisyys

        = Psykopaatti ja tällä ei pitäisi olla mitään tekemistä ihmeliiman kanssa.

        Tunnut olevan asiantuntija, noissa psyyken sairauksissa., mistä lienee tietosi peräisin???
        Onko mielestäsi kyseessä normaali henkilö, jos satuilee netissä, että heidän lestadiolais mökkinsä ikkunan takana on ei-vl naapurit kytänneet heidän touhujaan?


      • PsykSairaanhoitaja kirjoitti:

        En ylpeilisi noilla ominaisuuksilla Teuvo, koska ne ovat kaikki psykopaatin tunnusmerkkejä. Oikeassa olet siinä että ne täsmäävät sinuun.

        Millähän nimikkeellä voisi sellaista sairautta kutsua, jossa potilas on milloin mitäkin: vl-johtomies, tervan tiputtaja, asioita seuraillut, pitkään palstalla ja nyt PsykSairaanhoitaja jne loputtomiin?


      • Seonoppinemmankuuloista
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Millähän nimikkeellä voisi sellaista sairautta kutsua, jossa potilas on milloin mitäkin: vl-johtomies, tervan tiputtaja, asioita seuraillut, pitkään palstalla ja nyt PsykSairaanhoitaja jne loputtomiin?

        Ennen vanhaan sillä oli selkeä nimitys, vaan nykyään sen pitää olla vähintään joku vierasperäinen sana.


      • HyväkysymysTeupo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Millähän nimikkeellä voisi sellaista sairautta kutsua, jossa potilas on milloin mitäkin: vl-johtomies, tervan tiputtaja, asioita seuraillut, pitkään palstalla ja nyt PsykSairaanhoitaja jne loputtomiin?

        Miksi kysyt tuollaista lukuisten puskanimimerkkien käyttäjä itse olet. Esim. Ei-lahkolain, totuuslainen ynnä lukuisa joukko varastettuja nimimerkkejä.
        Aiemmin vetosit siihen että sinulla on lupa valehdella, mutta jätit kertomatta että itse itsellesi luvan myönsit.


      • HyväkysymysTeupo kirjoitti:

        Miksi kysyt tuollaista lukuisten puskanimimerkkien käyttäjä itse olet. Esim. Ei-lahkolain, totuuslainen ynnä lukuisa joukko varastettuja nimimerkkejä.
        Aiemmin vetosit siihen että sinulla on lupa valehdella, mutta jätit kertomatta että itse itsellesi luvan myönsit.

        Kohdallasi ei enää ole mahdollista, että puhuisit totta maallisista asioista, kun Hengen asiatkin olet Saatanan asioiksi herjannut.


      • kaikentarkistan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Millähän nimikkeellä voisi sellaista sairautta kutsua, jossa potilas on milloin mitäkin: vl-johtomies, tervan tiputtaja, asioita seuraillut, pitkään palstalla ja nyt PsykSairaanhoitaja jne loputtomiin?

        Niin mikähän on sairautesi nimi? Siinähän sinä itse olet keksinyt ja lanseerannut tällaisia termejä kuin "vl-johomiehet" jne. Ei niitä ole Hartaanselällä eikä missään muuallakaan Raamattu-palstan keskusteluja varten keksitty. Nuo termit ovat oman sairaan pääsi tuotosta. Yrität sellaisilla haavoittaa ja solvata ihmisiä.

        " Kohdallasi ei enää ole mahdollista, että puhuisit totta maallisista asioista, kun Hengen asiatkin olet Saatanan asioiksi herjannut."

        Tämäkin on sairaan ihmisen projektio. Sinä itse olet jäänyt niin monesta maallisen asian valehtelusta kiinni, että sinulta ei voi odottaa toden puhumista, liekö edes tuntemista ja tunnistamistakaan, myöskään taivaallisisssa hengellisissä asioissa.

        Voi Teuvo-rukka, moni palstan lukijoista on jo vuosia huomannut, että totuutta ei sanoissasi ole. On jopa niin, että kun jotakin lausut, totuutta täytyy alkaa etsiä jopa päinvastaisesta suunnasta, koska sinä toimit projektiivisesti. Sairauteesi kuuluu olennaisesti projektio.


    • Nyt olet taas ajautunut siihen pisteeseen, jossa psyk.osasto kutsuu.

      Sillä nämä listaamasi ominaisuudet ovat Pyhän Hengen antamia:

      Luja itseluottamus

      '"Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.'"

      Tunteettomuus

      "Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

      manipulatiivisuus

      "Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua."

      pelottomuus

      "Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut."

      hurmaavuus

      "Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan."

      rauhallisuus paineessa

      "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon."

      minäkeskeisyys

      "Minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa."

      • OlehuoletiTeupo

        Ominaisuuttasi ei psykosasto kykene parantamaan, mutta jatkuvilla hengenherjoillasi olet taannut itsellesi sellaiset Jumalan järjestämät kylpylähoidot (helvetin tuli)että synti poltetaan sinusta pois, tosin menet itsekin siinä mukana.


      • OlehuoletiTeupo kirjoitti:

        Ominaisuuttasi ei psykosasto kykene parantamaan, mutta jatkuvilla hengenherjoillasi olet taannut itsellesi sellaiset Jumalan järjestämät kylpylähoidot (helvetin tuli)että synti poltetaan sinusta pois, tosin menet itsekin siinä mukana.

        Minun kohtalooni eivät Saatanan ukaasit pääsee vaikuttamaan. Vaan sinäkin profetoit omasta kohtalostasi, kuten viimeisin hengellinen isäsi, joka makaa mullan alla, vaikka siitä minulle profetioi, vaikka oli minua viisi vuotta nuorempi;

        "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

        "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.

        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla!"


      • kaikentarkistan

        Mitkä ihmeen ukaasit? Ukaasi on lainasana venäjän kielestä. Ukaasit ovat vain kapeakatseisten armeijan kapiaisten käskytyskieltä. Ukaaseille ei ole normaalissa vuorovaikutteisessa ja lähimmäistä arvostavassa elämässä mitään käyttöä.


    • HyviälöylyjäHelvetissäTe

      Hebr. 10:29
      kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

      Rinnakkaisviitteet
      1Kor. 11:25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni." > Siirry
      Hebr. 2:3 kuinka me voimme päästä pakoon, jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti ja joka niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet, saatettiin meille,
      Hebr. 12:25 Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.

      Säälin sinua todella Teuvo, narsistisessa kunnianhimossasi möit sielusi saatanalle ja menit armon ulkopuolelle herjoissasi. Ehkä tuomiosi ei siitä enää kovene kun jatkat päivittäisiä hengenherjojasi, mutta kehoitan kuintenkin sinua lopettamaan ne ja ANOMAAN KAIKESTA HUOLIMATTA ARMOA JUMALALTA ITSELLESI.

      Psykopaateille tiedoksi että aito sääli ei tarjoita halveksuntaa vaan empatiaa joka ei vie kohteeltaan ihmisarvoa.

      • Siihenkään.sinä.et.pysty

        Ketä tarkoitat psykopaateilla, jos tarkoitat jotain määrättyä henkilöä, sinun täytyy todistaa diagnoosisi oikeaksi. Olet todella jäävi arvioimaan kenenkään terveydentilaa.


      • Eiminuntarvitse

        Ei minun tarvitse mitään todistella kun he kirjoituksillaan paljastavat olevansa mitä ovat. Toisin sanoen kirjoittavat itse sairauskertomustaan kaiken kansan luettavaksi.


      • HyviälöylyjäHelvetissäTe

        Etkö todella voisi muistella, mitä kaikkea sait 14 vuoden aikana kanssani totuuden tietä kulkiessasi todeta, ja miten iloisena soitit minulle joulukuussa 1992, kun sai lehdestä lukea, miten Pyhä Henki oli antanut minulle sen tehtävän, josta sinä pelosta vavisten kieltäydyit jo ennen sitä, kun Kristus otti minut opetuslapsekseen.

        Silloin olit jo hylännyt vanhempiesi vl-uskon ja olit kaulaasi myöten adventismin syvässä suossa, josta sain vedettyä sinut ylös.

        Etkö todella voisi käyttää veren voimaasi, ja julistaa entiselle ystävälle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki synnit anteeksi, ettei minun tarvitsisi joutua sinne, minne Saatana minut kaverikseen tahtoisi?


      • Tuhlaajapojankotiinpaluu

        Onko se palannut juurilleen?


      • Tuhlaajapojankotiinpaluu kirjoitti:

        Onko se palannut juurilleen?

        Hänellä on kolmenlaiset juuret:

        -vanhoillislestadiolaisuus
        -adventismi
        -exoduslaisuus


    • Totuudentie

      Anteeksi kun kysyn Teuvo mutta kuuluitko sinäkin noihin lahkoihin kun sanoit olleesi Devoitin ystävä 14 vuotta?

      • Jos olisin johonkin lahkoon kuulunut, tuskin Kristus olisi minua omakseen valinnut.

        Syntymäni jälkeen minut oli kastettu, kuten maassa tapana on, luterilaiseksi.

        Mutta koska jo ennen kouluikää, pyhäkoulussa sain kuulla, että Jumala kostaa vanhempien syntiset teot monen sukupolven päähän, niin tästä syntyi viha Jumalaa kohtaan, koska olin aviottomana syntynyt köyhään kotiin, ja lapsuudesta lähtien sain jatkuvasti kokea tuon Jumalan koston todeksi omalla kohdallani.

        Sillä niin rajusti tuon Jumalan vihan koin, kun äitinikin otettiin pois, minun ollessani 18 vuotias.

        Tästä syystä en ollut mikään aktiivinen kirkossa kävijä.

        Vasta sitten, kun Kristus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen, minä ymmärsin, että tuo 40 vuotinen kokemani Jumalan viha, olikin hänen suurta rakkautta, jolla tietämättäni pystyin noudattamaan tätä Kristuksen - kenties tärkeintä - pelastukseen liittyvää käskyä:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.

        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Tästä johtuen - tietämättäni - toteutui kohdallani myöskin tämä:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


      • Totuudentie

        Olet kuin Pietari Teuvo kun kiellät herrasi. Sääliksi käy sinun uhrautuvaisuutesi kun vedit ystäväsi adventismin suosta ja upposit itse sinne, adeventismiahan oppisi on. Porttokirkot ja papit ovat suoraan Ellen Whiteltä kuin "pappien valehtelukin" ja paljon paljon muuta.


      • Totuudentie kirjoitti:

        Olet kuin Pietari Teuvo kun kiellät herrasi. Sääliksi käy sinun uhrautuvaisuutesi kun vedit ystäväsi adventismin suosta ja upposit itse sinne, adeventismiahan oppisi on. Porttokirkot ja papit ovat suoraan Ellen Whiteltä kuin "pappien valehtelukin" ja paljon paljon muuta.

        Enää ei sinua pelkuruuden henki vaivaa, kun sait Saatanan veren voiman herraksesi.

        Miten on mahdollista, että Saatanalta loppuivat taaskin paukut, kun samoja herjoja toistelet vuodesta toiseen?


    • Totuudentie

      Kielsithän tuntevasi nykyisin raahelaista helluntaievankelistaakin vaikka vuosia olit hänen kanssaan kuin paita ja peppu, mutta hänen paikkaansa pitämätöntä profetiaa sinusta jaksoit julistaa vuosia. Kunnes näit että saatana valehteli senkin sinulle. Ei tullut Teuvosta suurta eikä Teuvon opista suurta. Ainoa suuri on Teuvon valehtelu.

      • Aivan hyvin sinäkin sen tiesit silloin, että tämä oli Saatanan tietäjähengen sanelema profetia, jolla tuo nainen yritti saada minut mukaan helluntailaisiin, kun lehdistä seurasi, miten luterilainen seurakunta hylkäsi totuuden.

        Sirkka Hautaniemi oli saanut tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi,18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin
        tämän myös kirjallisena:

        "Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä, se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.
         
        Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
        vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi.
        Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
         Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja veren voima'."

        Saman kaltaisen viestin sain myös eräältä länsirannikon hurmahengen vallassa olevalta luterilaiselta papilta:

         "Teuvo, Jumala tekee sinun kauttasi suuria asioita!"

        Silloin sinäkin sen tiesit, että tuo veren voima paljasti sen Saatanalta saaduksi, ja nyt itse markkinoit tuota samaa Saatanan voimaa.

        Miksi et tuo julki sitä, mitä tuo nainen vastasi, kun kerroin hänen saaneen tuon viestin Saatanalta?

        "Sinä olet seonnut päästäsi!"

        Sen pituinen se. Eikö Saatana keksi enään mitään muuta herjattavaa, kun samoja herjojasi vain toistelet?


      • tämäontotuus111
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Aivan hyvin sinäkin sen tiesit silloin, että tämä oli Saatanan tietäjähengen sanelema profetia, jolla tuo nainen yritti saada minut mukaan helluntailaisiin, kun lehdistä seurasi, miten luterilainen seurakunta hylkäsi totuuden.

        Sirkka Hautaniemi oli saanut tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi,18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin
        tämän myös kirjallisena:

        "Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä, se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.
         
        Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
        vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi.
        Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
         Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja veren voima'."

        Saman kaltaisen viestin sain myös eräältä länsirannikon hurmahengen vallassa olevalta luterilaiselta papilta:

         "Teuvo, Jumala tekee sinun kauttasi suuria asioita!"

        Silloin sinäkin sen tiesit, että tuo veren voima paljasti sen Saatanalta saaduksi, ja nyt itse markkinoit tuota samaa Saatanan voimaa.

        Miksi et tuo julki sitä, mitä tuo nainen vastasi, kun kerroin hänen saaneen tuon viestin Saatanalta?

        "Sinä olet seonnut päästäsi!"

        Sen pituinen se. Eikö Saatana keksi enään mitään muuta herjattavaa, kun samoja herjojasi vain toistelet?

        "Eikö Saatana keksi enään mitään muuta herjattavaa, kun samoja herjojasi vain toistelet?", sanooo palstan 11-vuotias papukaija.


      • SiinäkunriehutTeupo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Aivan hyvin sinäkin sen tiesit silloin, että tämä oli Saatanan tietäjähengen sanelema profetia, jolla tuo nainen yritti saada minut mukaan helluntailaisiin, kun lehdistä seurasi, miten luterilainen seurakunta hylkäsi totuuden.

        Sirkka Hautaniemi oli saanut tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi,18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin
        tämän myös kirjallisena:

        "Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä, se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.
         
        Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
        vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi.
        Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
         Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja veren voima'."

        Saman kaltaisen viestin sain myös eräältä länsirannikon hurmahengen vallassa olevalta luterilaiselta papilta:

         "Teuvo, Jumala tekee sinun kauttasi suuria asioita!"

        Silloin sinäkin sen tiesit, että tuo veren voima paljasti sen Saatanalta saaduksi, ja nyt itse markkinoit tuota samaa Saatanan voimaa.

        Miksi et tuo julki sitä, mitä tuo nainen vastasi, kun kerroin hänen saaneen tuon viestin Saatanalta?

        "Sinä olet seonnut päästäsi!"

        Sen pituinen se. Eikö Saatana keksi enään mitään muuta herjattavaa, kun samoja herjojasi vain toistelet?

        Riehu riehu Teupo, riehu niin maan perusteellisesti mutta sille et mitään voi että lahkohaaveesi on romuna, siitä Jumalalle kiitos!


      • Naiseltakysyin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Aivan hyvin sinäkin sen tiesit silloin, että tämä oli Saatanan tietäjähengen sanelema profetia, jolla tuo nainen yritti saada minut mukaan helluntailaisiin, kun lehdistä seurasi, miten luterilainen seurakunta hylkäsi totuuden.

        Sirkka Hautaniemi oli saanut tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi,18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin
        tämän myös kirjallisena:

        "Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä, se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.
         
        Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
        vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi.
        Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
         Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja veren voima'."

        Saman kaltaisen viestin sain myös eräältä länsirannikon hurmahengen vallassa olevalta luterilaiselta papilta:

         "Teuvo, Jumala tekee sinun kauttasi suuria asioita!"

        Silloin sinäkin sen tiesit, että tuo veren voima paljasti sen Saatanalta saaduksi, ja nyt itse markkinoit tuota samaa Saatanan voimaa.

        Miksi et tuo julki sitä, mitä tuo nainen vastasi, kun kerroin hänen saaneen tuon viestin Saatanalta?

        "Sinä olet seonnut päästäsi!"

        Sen pituinen se. Eikö Saatana keksi enään mitään muuta herjattavaa, kun samoja herjojasi vain toistelet?

        Kylläpä taas Teuvo paksua valhetta pukkaa, olit pissannut hunajaa tuon profetiaan kuullessasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe