Mistä johtuu kakkosten häikäilemättömyys?

luettuajakoettua

Kehdataan tulla ilkkuun kuinka ukko rakastaa vain häntä ja petetyn puolison pitäisi osata päästää irti. Haukkuu tyhmäksi.
Kun ukko ei sitten häntä huolikaan niin muuttuu ääni kellossa ja nyt saa petetty vaimo taas puhelinsoittoja ja sähklpostia lupauksineen kuinka hän (kakkonen) tietää mistä petetty saisi apua päästäkseen irti narsisti petturin koukusta.
Jos kakonen sitten onnistuukin saamaan parin eroamaan niin käyttää kaikki omat ja hovinsakin voimavarat mustamaalatakseen petetyn.
Saa jotkut ihmiset( parin ystävistäkin) , uskomaan kuinka se onkin se petetty se narsisti ja hullu joka kaikenlisäksi on yrittänyt erottaa hänet (kakkosen) puolisostaan. Niin mitähän puolisoa tuo mahtaa tarkoittaa? Omaa exäänsäkö jota petetty ei ole koskaan tavannut eikä tuntenut. Vai petetyn puolisoa jonka kanssa petti petettyä.

135

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkonenjokatiedetään

      Katkeruus se on ja se että kuvittelee kaikenlaista. Vaikka päätökset olisi tehty ja päätetty kumman valitsee. Jatkaa vaimon kiusaamista yrittäen saada epäilemään miestään että edelleen jatkavat. Mies kyllä kieltää ja on nähnyt viestin. Tietää se että on siltä koska tämä alkoi kun päätös oli tehty. Et ikävä kyllä onnistu kakkonen ja mies tekee nyt kaikkensa ja näyttää ne viestit joten voit lopetettaa pikkuhiljaa. Olet jo meille ihan naurettavan tyhmä. Yritä nyt löytää vaikka jonkun muun mies jos kerta narsisti pitää olla.

      • kyLLästynyt_

        Tää on niin tätä... Ensin koohkataan, että on jokaisen sinkkunaisen homma käännyttää tuttavuuteen tunkevat ukkomiehet kiltisti kotiin. Sitten kun ukkomies kuitenkin vehtaa ja kiinni jäätyään pakenee vaimon helmoihin lueskelemaan "kakkosen" lähettämiä viestejä... Haloo, minkälaisia tahdottomia tossuja ne teidän miehet oikein ovat?!?! Kunnon mies osaa sanoa EI niin, että vaikka olisi millainen seksipeto liikenteessä, kielto menee perille. Kunnon mies ei päästä tilannetta sellaiseksi, että rakastetun vaimon pitää kestää vieraan naikkosen viestittelyjä ym.


      • ertetret

        Tulipa tuosta mieleeni, että muistaakseni sen kiusaamisen keskelllä oikein toivoin, että olisi nyt joku niistä muista ottajista, joilla kehuskeli, kunnon narsisti. Ihan siksi, että saisi todellakin tuta, miltä oikea narsisti tuntuu.


      • munatonäijäsulla

        Sulla on munaton mies. Kunnon mies ei ensinnäkään käy vieraissa. Mutta jos kunnon mies erehtyy vieraisiin, hän osaa hoitaa hommat niin ettei jää edes kiinni. Ja jos jää kiinni, on miehen itsensä tehtävä saada vieras nainen jättämään puoliso rauhaan.
        Miten mä epäilen, ettei kaikki ole niinkuin sulle kerrotaan. Että mies salaa kuitenkin tapailee naista tai ainakin pitää muuten yhteyttä. Ei nainen noin käyttäytyisi, jos ukkosi olisi oikeasti viheltänyt pelin poikki.
        Tiedätkö mitä, mies nauttii kahden naisen huomiosta. Eikö se ole hieman narsistista?


      • seonniinnähty

        Kakkonen ei hyväksy että olikin vain leikkikalu.


      • mieshänsesikaon
        seonniinnähty kirjoitti:

        Kakkonen ei hyväksy että olikin vain leikkikalu.

        Hyväksyisitkö itse? Yhtä pahalta siitä vieraasta tuntuu kuin petetystä, kun mies valehtele. Etenkin jos ei tiedä miestä varatuksi ja asia paljastuu yllättäen. Kyllä siinä tunteet kiehuu, joillain jopa yli. Mutta niinhän kiehuu sillä petetylläkin.
        Ja mies nauraa partaansa. Hänelle ei käy kuinkaan. Itsetunto vaan kohoaa kun kaksi naista hänestä taistelee. Oksettavia miehiä tuollaiset. Eivät ansaitse yhtään naista rinnalleen.


      • oletoikeassa
        mieshänsesikaon kirjoitti:

        Hyväksyisitkö itse? Yhtä pahalta siitä vieraasta tuntuu kuin petetystä, kun mies valehtele. Etenkin jos ei tiedä miestä varatuksi ja asia paljastuu yllättäen. Kyllä siinä tunteet kiehuu, joillain jopa yli. Mutta niinhän kiehuu sillä petetylläkin.
        Ja mies nauraa partaansa. Hänelle ei käy kuinkaan. Itsetunto vaan kohoaa kun kaksi naista hänestä taistelee. Oksettavia miehiä tuollaiset. Eivät ansaitse yhtään naista rinnalleen.

        taputan käsiäni sinulle. Kerrankin ihminen joka näkee asiat niin kuin ne ovat. Kakkoselle kyllä selviää ennemmin kuin petetylle miehen olevan naimisissa. Petetty saa tietää sen viimeisenä tai kuten muutamassa ketjussa kerrotussa jutussa joissa kakkonen on käräyttänyt jonka jälkeen on ottanut tehtäväkseen petetyn häiriköinnin. Toivottavasti tuollaiset häiriköt ovat harvassa, vaikka tässä ketjussa on monta esimerkkiä sellaisista.


      • mieshänsesikaon
        oletoikeassa kirjoitti:

        taputan käsiäni sinulle. Kerrankin ihminen joka näkee asiat niin kuin ne ovat. Kakkoselle kyllä selviää ennemmin kuin petetylle miehen olevan naimisissa. Petetty saa tietää sen viimeisenä tai kuten muutamassa ketjussa kerrotussa jutussa joissa kakkonen on käräyttänyt jonka jälkeen on ottanut tehtäväkseen petetyn häiriköinnin. Toivottavasti tuollaiset häiriköt ovat harvassa, vaikka tässä ketjussa on monta esimerkkiä sellaisista.

        Mä luulen, jos nuo jutut nyt totta on, että se vieras häiriköi, että mies on tullut luvanneeksi hänelle jotain, jota ei ole aikomustakaan ollut toteuttaa. Monikaan petetty ei varmasti usko, miten mies voi valehdella myös sille vieraalle. Toki mies ei käryn käytyä puolisolleen kerro, mitä tuli luvattua vaan jatkaa samaa valehtelua myös petetylle.


      • oletoikeassa
        mieshänsesikaon kirjoitti:

        Mä luulen, jos nuo jutut nyt totta on, että se vieras häiriköi, että mies on tullut luvanneeksi hänelle jotain, jota ei ole aikomustakaan ollut toteuttaa. Monikaan petetty ei varmasti usko, miten mies voi valehdella myös sille vieraalle. Toki mies ei käryn käytyä puolisolleen kerro, mitä tuli luvattua vaan jatkaa samaa valehtelua myös petetylle.

        Totta, niinhän se on. Mies ei luvatessaan ole osannut ajatella minkälaisen turbulenssin saa aikaan. Syyhän on täysin miehen. Ikävävintä näissä tapauksissa on se että kakkonen tunteei itsensä niin pahasti petetyksi että kostaa sitä petetylle puolisolle.


      • Eipetetty
        mieshänsesikaon kirjoitti:

        Hyväksyisitkö itse? Yhtä pahalta siitä vieraasta tuntuu kuin petetystä, kun mies valehtele. Etenkin jos ei tiedä miestä varatuksi ja asia paljastuu yllättäen. Kyllä siinä tunteet kiehuu, joillain jopa yli. Mutta niinhän kiehuu sillä petetylläkin.
        Ja mies nauraa partaansa. Hänelle ei käy kuinkaan. Itsetunto vaan kohoaa kun kaksi naista hänestä taistelee. Oksettavia miehiä tuollaiset. Eivät ansaitse yhtään naista rinnalleen.

        Vaimo ei tiedä naineensa pettäjää, mutta kakkonen tietää mihin ryhtyy. Siinä on se ERO!
        Mulle ei kenenkään kakkosen tarvitse selitellä, että kun ei tiennyt luuserin olevan varattu. Jos on niin tyhmä, että ei merkeistä huomaa tai ala epäilemään niin se on voi, voi...
        Useimmissa tapauksissa kakkonen toki tietää, kun ukkorahju kertoo!
        Ihmettelen vain kuinka kaikenlaiset kaksilahkeiset näille kakkosille kelpaakin? Eipä ole paljon vaatimuksia...


      • kerranerehtynyt
        Eipetetty kirjoitti:

        Vaimo ei tiedä naineensa pettäjää, mutta kakkonen tietää mihin ryhtyy. Siinä on se ERO!
        Mulle ei kenenkään kakkosen tarvitse selitellä, että kun ei tiennyt luuserin olevan varattu. Jos on niin tyhmä, että ei merkeistä huomaa tai ala epäilemään niin se on voi, voi...
        Useimmissa tapauksissa kakkonen toki tietää, kun ukkorahju kertoo!
        Ihmettelen vain kuinka kaikenlaiset kaksilahkeiset näille kakkosille kelpaakin? Eipä ole paljon vaatimuksia...

        Voi voi. Luuletko sä että ne heti kertoo olevansa varattuja? Taitavat pettäjät pystyy kyllä huijaamaan vierasta naista siinä missä vaimoaankin. Jotkut harvat kertoo olevansa varattuja. Mikä on reilua, silloinhan se vieras tietää heti mikä on pelin henki. Että seksistä on vain kyse ja turha odottaa muuta. Silloin vieraalla on mahdollisuus heti päättää, lähteekö leikkiin mukaan.
        Ihmettele sinä vaan miten kaikenlaiset miehet naisille kelpaa. Ihmettele, miten ne miehet pystyy valehtelemaan niin taitavasti puoleen ja toiseen. Ihmettely loppuu siihen paikkaan kun itsellesi käy niin, että vapaana esiintynyt mies paljastuukin varatuksi. Varmasti suututtaa yhtä paljon kuin vaimoakin, jos petos paljastuu. Ei ne vieraatkaan naiset ihan tunteettomia ole vaikka niin luulet.


    • einiinkahlittu

      Miten te jaksatte tuollaista säälittävää touhua? Olen kakkonen. Täysin tietoinen ettei mies eroa enkä sitä halua. En halua häntä miehekseni. Hän tietää mitä tekee niin myös minä. Tapaamme miten minä haluan. Aikamme on hauskaa,ihanaa,lämmintä yhdessäoloa. Ja kyllä,miehen muutamat hyvät ystävät tietävät. Pidämme todella matalaa profiilia. Olemme jutelleet mitä KUN käry käy. Olen luvannut olla sekaantumatta hänen perhe-elämäänsä. Jos jompikumpi haluaa lopettaa niin lopetetaan.
      Eipä tulisi mieleenkään jäädä roikkumaan tai perään itkemään. Ystävyyttä toivon sitten kun kaikki loppuu tavalla tai toisella.
      Ei kaikki naiset halua omistaa miestä tai vierelleen 24/7.
      Hän on kuitenkin se,joka on tätä enemmän halunnut. En haluat miestä arkeeni rinnalleni. En myöskään kadehti heidän yhteistä aikaansa,lomiaan,historiaa tai muutakaan.
      Meillä on tämä meidän juttu. Aikuinen mies tietää mihin on ryhtynyt ja tietää etten halua mustasukkaista vaimoaan kimppuuni. Jos löytää jonkun toisen itselleeni niin senkin hyväksyn.

      • jatkuvavalehtelu

        Ai no sähän olet sitten ihan täydellinen pakkaus.


      • tässätoinen

        Noin toimii mullakin suhde aviossa olevaan mieheen. En mä todellakaan halua parisuhteeseen hänen kanssaan. Hyvä seura ja seksi riittää mulle täysin. On riittänyt jo vuosia. Pelisäännöt on selvät ja kun suhde joskus loppuu, muistelen lämmöllä hyvinä hetkiä jotka olen hänen kanssaan viettänyt.
        Mulla oli myös juttu toisen parisuhteessa olevan miehen kanssa. En tiennyt hänen siviilisäätyään, uskoin eronneeksi niinkuin mies itse kertoi. Meni aikaa, kun puoliso otti minuun yhteyttä. Eikä todellakaan uskonut, etten tiennyt miehen siviilisäätyä, ei uskonut, että mies kertoi olevansa eronnut. Puoliso syytti mua valehtelijaksi, miestä puolusti. Ei hän varmasti usko tänäkään päivänä, mitä mies mulle kertoi elämästään. Mä kerroin hänelle, mitä mies mulle kertoi. En haukkunut miestä vaikka olin todella pettynyt. Enkä puolisoa, syytönhän hän oli miehensä tekemisiin.
        En tiedä, miten asia heidän kesken käsiteltiin vai käsiteltiinkö mitenkään. Meni pari vuotta tuosta, en kuullut miehestä mitään enkä itsekkään ottanut häneen yhteyttä. Sitten tuli viesti että miten menee. Mä vastasin, kyselin hänen kuulumisia, ihmettelin, että miksi ottaa yhteyttä pitkän ajan jälkeen. Mies vastasi, että piti antaa pölyn laskeutua rauhassa... Joten petetyt, älkää olko niin varmoja, että pettäjä muuttaa tapansa. Vanha koira ei karvoistaan pääse vaikka miten vannoisi puolisolle ettei enää ikinä.


      • likaistaniin

        Kovin kevyeksi ja helpoksi kuvaat tilanteen Mies tulee, tahdot. Et piittaa sanallakaan siihen, kun käry käy ja vaimon tuska on suuri . Sinua kiinnostaa vain se, , että mustasukkain vaimo ei käy kimppuusi. Yhteistä teille on , kun mies tyhjentää pussit reikääsi. Siis ilmainen huora . ja narsku. Rakastumisen ymmärrän ja silloin yleensä viedään.Mutta vuosien patja


      • Salapanojonkatiedän

        Miten tuo käry nyt voi käydä jos sen miehen pari ystävää tietää teistä? No onneksi teillä on nuo pari ystävää jotka hyväksyvät teidän seksisuhteen. Ette sitten kun käry käy niin jää noloina kahdestaan kun nuo muut ystävät eivät välttämättä hyväksy tuollaista seksisuhdetta. Varsinkaan ne sukulaiset. Upeaa kun on tuollaisia ystäviä jotka hyväksyvät salapanon ja ymmärtävät kunnon seksin päälle. No nauttikaa kunnes se käry käy. Mahtaa miehellä olla mahtavaa omille sukulaisilleen kertoa kun käry käy. Kai nekin on ymmärtäväisiä ja hyväksyvät kun tuo puoliso ei osannut antaa sitä oikeaa seksiä.


    • Oh_Well

      Hmm miksi edes huolit pettäjää? No jokainen tyylillään.

    • Hullujenhuoneellako

      Älyttömiä juttuja. Keksittyjä tai ei? Vaikea ymmärtää mitä hänen päässään liikkuu.

    • onkohanedestotta

      Jos kertomasi on totta eikä oman mielikuvituksesi tuotetta, sun pitäisi miettiä ensin, miksi puolisosi petti ja mikä hänen teoissaan ja sanoissaan saa vieraan ihmisen toimimaan noin. Hänet sun pitää laittaa vastuuseen. Hän on velvollinen hoitamaan asiat kuntoon. Hänen täytyy pitää huolta, ettet sä koe vieraan naisen lähestymistä häirintänä.
      Oletko ajatellut, että se vieras yrittää saada sut näkemään totuuden siitä, että sulla on paska mies? Jos mies on niin toisten vietävissä, niin miksi sä pidät hänestä kiinni? Itse en missään tapauksessa jatkaisi elämää tuollaisen munattoman luuserin kanssa, en vaikka miten rakastaisin.

      • pakkomielle

        Usein asiat nähdään sellaisena kuin niiden halutaan olevan.
        Muistetaan asiat tietyllä tavalla ja niistä muistoista, vaikka olisivat kaukana totuudesta,muodostuu uskomus. Asioiden toistaminen ja ajatteleminen yhä uudelleen ja uudelleen tekee niistä omaan päähän tosia. Aloituksen sekavuus toi mieleeni juuri tällaisen pakkomielteen.
        Viha joka kohdistuu kakkoseen tai miehen nykyiseen kumppaniin vahingoittaa aloittajaa ja syö häntä. Jokainen pimeä ajatus vie valoa siitä päivästä ja hetkestä jossa elää. Jatkuva vihaaminen saastuttaa ja sairastuttaa myös kehoa.


      • luettuajakoettua
        pakkomielle kirjoitti:

        Usein asiat nähdään sellaisena kuin niiden halutaan olevan.
        Muistetaan asiat tietyllä tavalla ja niistä muistoista, vaikka olisivat kaukana totuudesta,muodostuu uskomus. Asioiden toistaminen ja ajatteleminen yhä uudelleen ja uudelleen tekee niistä omaan päähän tosia. Aloituksen sekavuus toi mieleeni juuri tällaisen pakkomielteen.
        Viha joka kohdistuu kakkoseen tai miehen nykyiseen kumppaniin vahingoittaa aloittajaa ja syö häntä. Jokainen pimeä ajatus vie valoa siitä päivästä ja hetkestä jossa elää. Jatkuva vihaaminen saastuttaa ja sairastuttaa myös kehoa.

        Aloituksessa ei ole mitään sekavaa, vaan täältä luettuja kokemuksia joita petetyt ovat kertoneet. Kerrottuna tapahtumajärjestyksessä.


      • ymmärtääköedes
        pakkomielle kirjoitti:

        Usein asiat nähdään sellaisena kuin niiden halutaan olevan.
        Muistetaan asiat tietyllä tavalla ja niistä muistoista, vaikka olisivat kaukana totuudesta,muodostuu uskomus. Asioiden toistaminen ja ajatteleminen yhä uudelleen ja uudelleen tekee niistä omaan päähän tosia. Aloituksen sekavuus toi mieleeni juuri tällaisen pakkomielteen.
        Viha joka kohdistuu kakkoseen tai miehen nykyiseen kumppaniin vahingoittaa aloittajaa ja syö häntä. Jokainen pimeä ajatus vie valoa siitä päivästä ja hetkestä jossa elää. Jatkuva vihaaminen saastuttaa ja sairastuttaa myös kehoa.

        Viha on vihaajan vihollinen. Vihan kohde ei välttämättä edes tiedä häneen kohdistuvasta sairaasta vainosta. Kyllä muuten pikkusen hävettäisi JOS kirjoittaisin täällä tuota kakkosvihaa..ja tuo hlö lukisi. Pipo syvälle loppuiäksi sen jälkeen.


      • ymmärrätkö.itse
        ymmärtääköedes kirjoitti:

        Viha on vihaajan vihollinen. Vihan kohde ei välttämättä edes tiedä häneen kohdistuvasta sairaasta vainosta. Kyllä muuten pikkusen hävettäisi JOS kirjoittaisin täällä tuota kakkosvihaa..ja tuo hlö lukisi. Pipo syvälle loppuiäksi sen jälkeen.

        Mistäs se vihattu tunnistaisi anonyymit jutut täällä.


      • MannaMaallinen
        ymmärtääköedes kirjoitti:

        Viha on vihaajan vihollinen. Vihan kohde ei välttämättä edes tiedä häneen kohdistuvasta sairaasta vainosta. Kyllä muuten pikkusen hävettäisi JOS kirjoittaisin täällä tuota kakkosvihaa..ja tuo hlö lukisi. Pipo syvälle loppuiäksi sen jälkeen.

        Joo voi hittolainen se olisikin kova sana! Se vihattu eksän uusikko voisi pikkuisen yllättyä...hän onkin se maailman napa ei se eksmies :)


      • NauruksiMeni
        MannaMaallinen kirjoitti:

        Joo voi hittolainen se olisikin kova sana! Se vihattu eksän uusikko voisi pikkuisen yllättyä...hän onkin se maailman napa ei se eksmies :)

        Kaikkea ne kakkoset/uusikot luuleekin. Yhdenkään exän maailma ei ole niin pieni että sinne ei mahtus muita kuin se uusikko. Aivan on liian suuret luulot uusikolla itsestään. Nauruksi meni tämäkin.


      • eronhetkijo
        NauruksiMeni kirjoitti:

        Kaikkea ne kakkoset/uusikot luuleekin. Yhdenkään exän maailma ei ole niin pieni että sinne ei mahtus muita kuin se uusikko. Aivan on liian suuret luulot uusikolla itsestään. Nauruksi meni tämäkin.

        Taidat nauraa tekonaurua :) tai sitten et lukenut tätä ketjua. Se on kuule sen petetyn elämä uusikosta täynnä... eikä olekin surullista? Ei mitään muuta mielessä...vuodet vieriin armahani...


      • NauruksiMeni.taas
        eronhetkijo kirjoitti:

        Taidat nauraa tekonaurua :) tai sitten et lukenut tätä ketjua. Se on kuule sen petetyn elämä uusikosta täynnä... eikä olekin surullista? Ei mitään muuta mielessä...vuodet vieriin armahani...

        Yksi petettykö? Kyllä sillä/heillä on muuta mielessä. Taitaa nämäkin jutut olla onnettoman tai mustasukkasen uusikon käsialaa.


      • vvoimeitäää
        NauruksiMeni.taas kirjoitti:

        Yksi petettykö? Kyllä sillä/heillä on muuta mielessä. Taitaa nämäkin jutut olla onnettoman tai mustasukkasen uusikon käsialaa.

        Nauran kanssasi, koska kokemuksesta voin sanoa, että silloin kun ihana ja kulta salainen ei ole vierellä touhuamassa, niin saattaa olla tapana someen itkeä ikäväänsä ja kertoa siinä samalla jotakin pikkutyhmää. Helposti sitä silloin ihmetellään pikkusuloisin haukuin vaimon typeryyttä, mutta ei nähdä malkaa omassa silmässä. Ei edes peilistä, koska sielläkin oli vain se tarra, jota piti tuijotella, jotta jaksoi puuhansa.


    • Näinmeillä

      Kauheaa miten rumasti puhutaan nykyään. Ei AINA ole kyse naimisesta, joskus ihastutaan ja rakastutaan eikä se katso siviilisäätyä.

    • Kakkosenjostakuulin

      Kivaahan se ja jännittävältä tuntuu kun sen puoliso on niin tyhmä ja yksinkertainen kun ei älyä ukkonsa tekemisiä. Kivaahan se on kylillä kuunnella kun vittuillaan puolison käynneistä sen tykönä. Puoliso kieltää ja sanoo olevan paskanpuheiksi. Ei kuulemma edes kulkisi tuollaisen ämmän tykönä josta kerrotaan todella rumasti varattujen kahvittelijana. Niin toisaalta kuka mies olisi niin tyhmä.

      • mitäjärkeä

        Jutut ei synny tyhjästä joten eiköhän sun ukkosi päiväkahveilla piipahtele. Tottakai mies sanoo ettei tuollaisen ämmän luona käy edes mielikuvituksissa. Ja sä uskot. Voi sua.


    • sitäjatätätaaas

      Kakkosten häikäilemättömyys johtuu luonteesta, joka tulee ilmi jo siinä kakkosuudessa. Onhan selvää että kakkosuuteen ryhtyy ihminen, jolle omanedun tavoittelu on tärkeämpää ja merkitsevämpää, kuin toisten ihmisten parisuhteen kunnioitus.

      Oppinein termein sellaista ihmistä sanotaan opportunistiksi.

    • oksettavatkakkoset

      Kakkoset ovat häiriintyneitä moraaliltaan!
      Kukaan normaali nainen ei tule tänne kehumaan salasuhdettaan ja vieläpä sitä, että ei huolisi pettäjää loppuviimein. Täytyy kuitenkin olla todella epätoivoinen jos tuollaisen miehen huolii sänkyynsä ja useammaksi vuodeksikin. Ja nämä jotka kehuvat sillä, että suhde jatkuu kärähtämisen jälkeen kunhan pöly on laskeutunut ovat päästään vialla ja häpeämättömiä naikkosia.
      Sekopää on se mieskin joka kakkosen haluaa uudeksi puolisokseen! Ovat tosin toisensa ansainneet ja yhteiskunnan julkisia hylkiöitä!!
      Onhan se niin hienoo...

    • Salapanonjonkatiedän

      Ihanaa kolmiotraamaa tällaiset jutut. Ovatko niin sokeita tilanteesta ja käytös sen mukainen itse kullakin kuviossa missä salasuhde ilmi tullut. Eiköhän olisi viisainta hoitaa pois alta ja tehdä selkeästi tekonsa mitä haluaa. Se mitä jatkossa tekevät nämä kolmiotraamaa esittävät henkilöt. Jos kostavat toisilleen on myös kannettava se vastuu tekemisistään. Muistaa kannattaa myös mitä useampi saa asiasta tietoa edes vihjailuja niin sitä suurempi suhdesoppa. Naureskellaan näille jutuille kylillä ja kaverien kesken. Meistä jokainen elää elämänsä kuten haluaa ja jos on valinnut tuon tien ja ei välitä muista ja loukkaa jotain tietoisesti näkee muutkin tuon petturin minkälainen on. Eläkööt sitten sen maineen kanssa. Ja mitä törkeämmästä tapauksesta kyse riittää niitä juttuja todella. Kuinka varsinkin keski ikäiset ukkomiehet jotka tätä harrastavat nauraa niille miehet kuin naisetkin. Puhumattakaan niistä kakkosnaisista ja niiden maineesta. Eikö olisi viisaampaa olla sinkkuna ja naida sinkkuja niin ei näitä Suomen kauniita ja rohkeita traamoja olisi. Säälin kohteena on ne jotka alkavat petos suhteeseen. Tulee kyllä esille ihmisen oikea luonne kun luulevat olevansa muka niin salaisia. Yrittäkää nyt saada elämänne kuntoon edes jollakin tavalla. Ja muistakaa ettei lapsia sekoiteta näihin soppiin.

    • hirveäpalsta

      Mä en kyllä tiedä yhtään ihmistä, joka juoksee vieraissa. En tiedä yhtään vapaata, joka paneskelee suhteessa olevan kanssa. Mä vaan jatkuvasti ihmettelen, ettekö elää omaa elämäänne kun tongitte toisten tunkioita? Mistä sikiää tuo luonnoton kiinnostus toisten ihmisten tekemisiä kohtaan? Mikä oikeus sullakin on tuomita ihmisiä, joista et totuutta tiedä? Ethän sä voi tietää esim. mitä salasuhteessa elävien kesken on sovittu. Mitä on sovittu pariskuntien kesken vieraissa käymisestä yms. Ihmiset vaan olettaa näkemänsä ja kuulemansa perusteella kaikenlaista. En usko että puoletkaa uteliaiden ihmisten jutuista on totta.
      Jättäkää toisten ihmisten asiat rauhaan. Miettikää omaa elämäänne. Eläkää oman moraalinen mukaan, ilman että tuomitsette kenenkään muun tekemisiä. Juoruilijat ja toisten selän takana nauravat on mun mielestä tekopyhiä, jopa pahempia kuin pettäjät.
      Ja kyllä, olen itse petetty eikä tämän palstan juttuja edes kannattaisi lukea. Petetyt vaatii vieraita ihmisiä ottamaan vastuuta siitä, ettei pettäjä pääse vieraisiin. Ei se niin voi mennä. Jokainen vastaa omista teoistaan itse. Myös se pettäjä. Ei ole kenenkään velvollisuus toimia vieraan ihmisen moraalinvartijana. Ei edes sun vaikka niin puhtoiselta vaikutatkin.

    • Vanhempimiesmä

      Itte satuin rakasyumaan,nuorempaan vapaaksi luulemaani naiseen.Vaimoni sai tietää tapauksesta ja riidat ja juomakierre alkoi.Vaimoni käytti todella alkoholia paljon ja uusi naiseni sääli mua,koska riita vaimoni kanssa oli rajua.Ero tuli ja aikani uuden ystävän kanssa alkoi.Eräs päivä heräsin,et mähäh se sotkun aiheuttaja olenkin ja uusi nainen täydellisesti manipuloi mua.
      Nyt mun pitäis päästä eroon manipuloijasta,koska suhteemme eXän kanssa jatkuu,mutta salassa nyXältä.
      Elämäni ontäysin sekaisin ja varallisuuteni huvennut tässä seikkailussa.
      Tarina on opettanut minulle,ettei ruoho ole vihreämpää aidantakana.
      Tämä on mun stoorini.

      • hjkhjhjk

        Niinpä niin, varallisuus ja omaisuus jaetaan petetyn kanssa tasan ja nuorelle manipuloijalle jää köyhempi mies. Milloin vanhemmille miehille tulee sen verran järkeä päähän, että sitä nuorempaa usein kiinnostaa vain se, mitä rahalla voit hänelle tarjota? Mersun kyydissä on kivaa olla, mutta kun se vaihtuu ladaan, niin se tekorakkauskin rapisee, varsinkin jos oli viagralla pönkitettyä. Kylmä totuus ja havahtuminen, että ennen sekoiluja oli vielä tunne oikeasta rakkaudesta.


      • VoiÄitee

        Tadam Hyvä yritys tämäkin viesti jossa vanhempimiesmä on "mies". En kyllä usko. Naisen kirjoitus, selvääkin selvempää. Olen petetty mutta samoilla linjoilla kuin hirveäpalsta. Ei omaa oloa voi parantaa ojentamalla vastuuta omasta elämästä jollekin toiselle, pettäjälle tai tämän kakkoselle, pettäjän uudelle naiselle. Näistä muutamista kirjoituksista tulee kyllä sellanen katkeruuden höyry että pois alta!


      • voi.todellakin
        VoiÄitee kirjoitti:

        Tadam Hyvä yritys tämäkin viesti jossa vanhempimiesmä on "mies". En kyllä usko. Naisen kirjoitus, selvääkin selvempää. Olen petetty mutta samoilla linjoilla kuin hirveäpalsta. Ei omaa oloa voi parantaa ojentamalla vastuuta omasta elämästä jollekin toiselle, pettäjälle tai tämän kakkoselle, pettäjän uudelle naiselle. Näistä muutamista kirjoituksista tulee kyllä sellanen katkeruuden höyry että pois alta!

        Nyt olet täysin hukassa vaikka petetty oletkin. On todellakin miehiä jotka aikojen kuluttua huomaavat tehneensä väärin. Hyvä niin.
        Oma exäni on myös esimerkki sellaisesta.
        Nyx hehkuttaa uutta onneaan vaanien minua/petettyä, peläten että vielä huolisin petturin takaisin. Mistähän se pelko johtuu? No tottakai siitä että nyx on huomannut kuinka puolisonsa ei ole onnellinen. Aivan liianmonesti hän on huomannut puolisonsa suunnanneen haikailevan katseen jonnekin jonne nyxällä ei ole pääsyä. Aivan liianmonta kertaa on nyx syytöksillään herättänyt, jotain asiaa tai henkilöä unelmoivan, puolisonsa takaisin heidän suhteeseen.

        Tämän siis ex itse kertoi. Hän sanoo olevansa tyytyväinen mutta ei rakastunut.
        Enkä kuitenkaan huolisi häntä takaisin. Hän vaihtoi minut tuohon josta nyt unelmoi pääsevänsä irti. OLen sanonut että niin makaa kuin petaa, saa kantaa vastuun valinnoistaan. En kuuluu elämäänsä enää.
        Kyllä menevä mies löytää uuden kakkosen ykk. kakkosen tilalle. Tämä ex ei kakkoseksi ala.


      • Mitäontulluttehtyä
        VoiÄitee kirjoitti:

        Tadam Hyvä yritys tämäkin viesti jossa vanhempimiesmä on "mies". En kyllä usko. Naisen kirjoitus, selvääkin selvempää. Olen petetty mutta samoilla linjoilla kuin hirveäpalsta. Ei omaa oloa voi parantaa ojentamalla vastuuta omasta elämästä jollekin toiselle, pettäjälle tai tämän kakkoselle, pettäjän uudelle naiselle. Näistä muutamista kirjoituksista tulee kyllä sellanen katkeruuden höyry että pois alta!

        Oletkos itse ollut varatun auton kyydissä kun epäilet kirjoitusta naiseksi? Taitaa olla niin kun muka onkin tuon petturin puoliso eli naisen kirjoitus kuten epäilet? Kolahtiko?


      • jaflkajfkajfkajfjaf
        voi.todellakin kirjoitti:

        Nyt olet täysin hukassa vaikka petetty oletkin. On todellakin miehiä jotka aikojen kuluttua huomaavat tehneensä väärin. Hyvä niin.
        Oma exäni on myös esimerkki sellaisesta.
        Nyx hehkuttaa uutta onneaan vaanien minua/petettyä, peläten että vielä huolisin petturin takaisin. Mistähän se pelko johtuu? No tottakai siitä että nyx on huomannut kuinka puolisonsa ei ole onnellinen. Aivan liianmonesti hän on huomannut puolisonsa suunnanneen haikailevan katseen jonnekin jonne nyxällä ei ole pääsyä. Aivan liianmonta kertaa on nyx syytöksillään herättänyt, jotain asiaa tai henkilöä unelmoivan, puolisonsa takaisin heidän suhteeseen.

        Tämän siis ex itse kertoi. Hän sanoo olevansa tyytyväinen mutta ei rakastunut.
        Enkä kuitenkaan huolisi häntä takaisin. Hän vaihtoi minut tuohon josta nyt unelmoi pääsevänsä irti. OLen sanonut että niin makaa kuin petaa, saa kantaa vastuun valinnoistaan. En kuuluu elämäänsä enää.
        Kyllä menevä mies löytää uuden kakkosen ykk. kakkosen tilalle. Tämä ex ei kakkoseksi ala.

        Tuo täytyy laittaa huoneen tauluksi. Säälittävyyden huippu sinä pieni rassukka olet :D Mitä enemmän kirjoitat sitä enemmän paljastat omasta katkeruudestasi. Ei se eksä sinua takaisin halua, valitan, ei kilon palaisinakaan...voi hohhoijaa. Nimittäin jos haluaisi et sinä täällä siitä kirjoittaisi...olisit ihan jossain muualla...Eli meitä lukijoita on turha huijata noilla säälittävillä jutuilla.


      • muavaanoksettaa
        voi.todellakin kirjoitti:

        Nyt olet täysin hukassa vaikka petetty oletkin. On todellakin miehiä jotka aikojen kuluttua huomaavat tehneensä väärin. Hyvä niin.
        Oma exäni on myös esimerkki sellaisesta.
        Nyx hehkuttaa uutta onneaan vaanien minua/petettyä, peläten että vielä huolisin petturin takaisin. Mistähän se pelko johtuu? No tottakai siitä että nyx on huomannut kuinka puolisonsa ei ole onnellinen. Aivan liianmonesti hän on huomannut puolisonsa suunnanneen haikailevan katseen jonnekin jonne nyxällä ei ole pääsyä. Aivan liianmonta kertaa on nyx syytöksillään herättänyt, jotain asiaa tai henkilöä unelmoivan, puolisonsa takaisin heidän suhteeseen.

        Tämän siis ex itse kertoi. Hän sanoo olevansa tyytyväinen mutta ei rakastunut.
        Enkä kuitenkaan huolisi häntä takaisin. Hän vaihtoi minut tuohon josta nyt unelmoi pääsevänsä irti. OLen sanonut että niin makaa kuin petaa, saa kantaa vastuun valinnoistaan. En kuuluu elämäänsä enää.
        Kyllä menevä mies löytää uuden kakkosen ykk. kakkosen tilalle. Tämä ex ei kakkoseksi ala.

        Onhan se hyvä että pettäjä jossain vaiheessa alkaa ajatella, tekikö oikein vai väärin. Tajuaa että seuraavan kerran kun vierasta alkaa tehdä mieli, eroaa ennemmin kuin pettää. En jaksa uskoa, että monikaan eronnut haikailee takaisin entiseen. Jos uuden kanssa ei sujukkaan suhde, eroaa ja hakee uuden. Sä tulkitset entisen miehesi puheista, että kaipaa takaisin suhteeseen sun kanssa. Ethän sä tiedä, josko valehtelee sulle edelleenkin... Itse en viitsi edes kuunnella entisen mieheni valitusta uudesta elämästään. Itse halusi, itse saa kantaa vastuun. Ei yhtään nosta mun itsetuntoa hänen ruikutus, miten hyvä puoliso mä olin. Oksettaa vaan.


      • voi.todellakin
        muavaanoksettaa kirjoitti:

        Onhan se hyvä että pettäjä jossain vaiheessa alkaa ajatella, tekikö oikein vai väärin. Tajuaa että seuraavan kerran kun vierasta alkaa tehdä mieli, eroaa ennemmin kuin pettää. En jaksa uskoa, että monikaan eronnut haikailee takaisin entiseen. Jos uuden kanssa ei sujukkaan suhde, eroaa ja hakee uuden. Sä tulkitset entisen miehesi puheista, että kaipaa takaisin suhteeseen sun kanssa. Ethän sä tiedä, josko valehtelee sulle edelleenkin... Itse en viitsi edes kuunnella entisen mieheni valitusta uudesta elämästään. Itse halusi, itse saa kantaa vastuun. Ei yhtään nosta mun itsetuntoa hänen ruikutus, miten hyvä puoliso mä olin. Oksettaa vaan.

        "jaflkajfkajfkajfjaf" Etkö sinäkään huomannut, vai hyppäsitkö yli muutaman lauseen?.
        "Enkä kuitenkaan huolisi häntä takaisin. Hän vaihtoi minut tuohon josta nyt unelmoi pääsevänsä irti. OLen sanonut että niin makaa kuin petaa, saa kantaa vastuun valinnoistaan. En kuuluu elämäänsä enää.
        Kyllä menevä mies löytää uuden kakkosen ykk. kakkosen tilalle. Tämä ex ei kakkoseksi ala".
        Siis en odota takaisin, en edes huolisi takaisin.


      • vanhustäällä
        jaflkajfkajfkajfjaf kirjoitti:

        Tuo täytyy laittaa huoneen tauluksi. Säälittävyyden huippu sinä pieni rassukka olet :D Mitä enemmän kirjoitat sitä enemmän paljastat omasta katkeruudestasi. Ei se eksä sinua takaisin halua, valitan, ei kilon palaisinakaan...voi hohhoijaa. Nimittäin jos haluaisi et sinä täällä siitä kirjoittaisi...olisit ihan jossain muualla...Eli meitä lukijoita on turha huijata noilla säälittävillä jutuilla.

        Mikä sut suututti? Taisi osua ja upota. Onhan se vähän kumma että aina kun petturi itse kertoo kokemuksistaan, niin se laitetaan heti joko katkeran kakkosen, tai -exvaimon piikkiin. En yhtään ihmettele jos petturit eivät täällä juurikaan kertoile katumuksestaan muille kuin juurikin sille exvaimolle.


      • onniiiiiiii
        vanhustäällä kirjoitti:

        Mikä sut suututti? Taisi osua ja upota. Onhan se vähän kumma että aina kun petturi itse kertoo kokemuksistaan, niin se laitetaan heti joko katkeran kakkosen, tai -exvaimon piikkiin. En yhtään ihmettele jos petturit eivät täällä juurikaan kertoile katumuksestaan muille kuin juurikin sille exvaimolle.

        Hei hehee hanki elämä ja lopeta valehtelu.


      • vanhustäällä
        onniiiiiiii kirjoitti:

        Hei hehee hanki elämä ja lopeta valehtelu.

        hehheh. Hankihan itse se elämä ja lopeta toisten syyttely.


      • ketjunaloittaja

        Nyt alkaa kuumeta jo sen verran, että sanompa muutaman sansen. Nyx mietipä kaikkea mitä olet valheilla ja manipuloinnillasi saanut aikaan. Oletko koskaan ajatellut että teoillesi on useampia todistaja.


      • käypä.lukemassa
        onniiiiiiii kirjoitti:

        Hei hehee hanki elämä ja lopeta valehtelu.

        VANHASUOLA JANOTTAA, osiossa on ainakin kaksi mahdollisesti vain yksi (samanlainen tyyli kummassakin ketjussa) petturi joka katuu. Ei siis kovin tavatonta että petturi katuu. Jotkut kirjoittaa tänne, jotkut tuonne ja joku ottaa yhteyttä exäänsä kertoakseen tehneensä virheen. Yhteenpaluusta ei näissä yhdessäkään jutussa ole mainintaa, joten en usko että se on edes anteeksipyynnön tarkoitus. Sillä eihän petturi voi edes olettaa että ovi exän luo olisi edes raollaan.
        Petturi on vain herännyt näkemään omat virheensä. Eihän siinä kummempaa.


      • käypä.lukemassa
        käypä.lukemassa kirjoitti:

        VANHASUOLA JANOTTAA, osiossa on ainakin kaksi mahdollisesti vain yksi (samanlainen tyyli kummassakin ketjussa) petturi joka katuu. Ei siis kovin tavatonta että petturi katuu. Jotkut kirjoittaa tänne, jotkut tuonne ja joku ottaa yhteyttä exäänsä kertoakseen tehneensä virheen. Yhteenpaluusta ei näissä yhdessäkään jutussa ole mainintaa, joten en usko että se on edes anteeksipyynnön tarkoitus. Sillä eihän petturi voi edes olettaa että ovi exän luo olisi edes raollaan.
        Petturi on vain herännyt näkemään omat virheensä. Eihän siinä kummempaa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14512822/kadutko-pettamista-koskaan

        Tuossa ketju joka todistaa sanani oikeaksi.


      • kalluppia
        käypä.lukemassa kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14512822/kadutko-pettamista-koskaan

        Tuossa ketju joka todistaa sanani oikeaksi.

        viisi kirjoittajaa 13 :sta kertoo katuvansa jollain lailla. Aiheuttamaansa tuskaa, pettämistä, että jatkoi jäätyään kiinni, valheita. mm
        Tuo antaa jo osviittaa siitä että 38 % pettureista omistaa omantunnon.
        Ymärrän että uusikot ovat mustasukkaisia petettyjä kohtaan jos tietävät uskottomuudella alkaneen suhteen toisen osapuolen katuvan rumaa käytöstään.
        Siis voisi myös ajatella että jos puolet(19%n 3 henkilöä) tai vain 1 henkilö 13:sta uusikosta käyttäytyy/käyttäytyvät häikäilemättömästi petettyä kohtaan, niin sekin on liikaa.
        Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää.


    • kyllämuitanaurattaa

      Aivan oikein sulle " vanhempimiesmä", nauti kuule nyt aikaansaannoksistasi ja onnea!!!

    • nytvalkeni

      ei taida niin kivaa ollakkaan, mitä ilme kertoo kakkosella kun pettäjän kokonaan viimein sai, olihan se jännää salassa

      • mietin.vain

        Kakkosen bravuuri vetoomus petetylle :" Jos todella rakastat niin päästät menemään". "Rakastava ihminen ei sido toista itseensä".
        Mitähän se uuskikko miettii jos hänelle tullaan sanomaan samallatavalla?


    • avuntarpeessaon

      Näinkö kävi petetty jos nyt sitä varsinaisest koskaan ollutkaan joutuu turvautumaan jo itsepetokseen.

      • annapalaavain

        Ykk.kakkonen, petettyhän se sinäkin olet. Näin jälkikäteen asiaa katsottuna voin sanoa että sinun ystäväksi teeskentely oli todella läpinäkyvää, en vain sitä siinä sumussa silloin nähnyt. SInun omat manipuloinnit ja valheet pitkittivät eroamme. Jokakerta kun aloit minun manipuloinnin petturia vastaan uudestaan niin petturi suuttui ja haukkui sinut, ja sai minut uskomaan häntä. Olisit viisaana naisensa poistunut ja antanut meidän selvittää asiamme rauhassa niin ei olisi sinunkaan tarvinnut alkaa manipuloimaan ketään, ei minua, häntä, exsukulaisiani, ystäviäni.
        Eikä sinun edelleenkään valheiden paljastumispelossa tarvitsisi jatkaa samojen valheiden levittelyä.
        Minä en ole kiinnostunut petturi exästäni. En kuitenkaan voi sille mitään että hän on kertonut katuvansa tekojaan.


      • siitäsinuttunnistaa

        Hahah itsepetos. Ei ole meriitti olla petetty ja vielä vähempi on meriitti olla kakkonen, ykk.kakkonen.
        Minulla on edelleen tallessa s-postisi joissa sinä kakkonen uhosit kuinka et häpeä seukaamistasi ukkomiehen kanssa.
        Täällä lukeneena olen monesti törmännyt teksteihin joissa kakkonen toistaa petturin valheita. Sinä olet ainoa joka väität että petetty ei varsinaisesti ole ollutkaan petetty. Sinä et koskaan toista petturin sanomisia koska tiedät totuuden asioista. Sinä yrität kaikinkeinoin lytätä, mitätöidä ja manipuloida kanssakeskustelijat uskomaan kuinka minä (minut tunnistaa kirjoitustyylistä) olisin valehtelija.
        Täällä on tarkoitus keskustella kokemuksista eikä käydä kenenkään kimppuun. KErtoisit sinäkin tarinasi. Mikä on totta sinun tarinassasi. Ehkä olen vain ymmärtänyt sinut väärin.


      • eiHirveätä

        Aivan sekopää. Kun joku viitsii sulle edes jotain vastata tulee heti ämyrillinen oksea takaisin.


      • pelottavatapaustuoon
        eiHirveätä kirjoitti:

        Aivan sekopää. Kun joku viitsii sulle edes jotain vastata tulee heti ämyrillinen oksea takaisin.

        Mun mielestä on surullista, että joku menee pettämisestä noin sekaisin, että uskoo ja luulee jonkun toisen manipuloivan kaikki muut ihmiset häntä vastaan. Pettäjän uusi puoliso muka kertoilee perättömiä asioita, pettäjä ruikuttaa miten huonon valinnan teki yms. Vastuun erosta ja sen sotkuista pistää kokonaan ulkopuolisen ihmisen harteille, että se vieras siihen vaikutti ja hämmensi soppaa. Kyllä se ero menee juuri niinkuin ne parisuhteessa olleet sen keskenään hoitavat. Kellään ole siihen mitään sanomista.
        Toivottavasti hän hakee ulkopuolista apua, että pääsee harhoistaan. Hyväksyy, että pettäjä teki valintansa ihan itse, Oppii olemaan onnellinen ettei enää ole petetty. Ja unohtaa pettäjän ja uuden puolison kokonaan.


      • Salapanoesiintulee
        pelottavatapaustuoon kirjoitti:

        Mun mielestä on surullista, että joku menee pettämisestä noin sekaisin, että uskoo ja luulee jonkun toisen manipuloivan kaikki muut ihmiset häntä vastaan. Pettäjän uusi puoliso muka kertoilee perättömiä asioita, pettäjä ruikuttaa miten huonon valinnan teki yms. Vastuun erosta ja sen sotkuista pistää kokonaan ulkopuolisen ihmisen harteille, että se vieras siihen vaikutti ja hämmensi soppaa. Kyllä se ero menee juuri niinkuin ne parisuhteessa olleet sen keskenään hoitavat. Kellään ole siihen mitään sanomista.
        Toivottavasti hän hakee ulkopuolista apua, että pääsee harhoistaan. Hyväksyy, että pettäjä teki valintansa ihan itse, Oppii olemaan onnellinen ettei enää ole petetty. Ja unohtaa pettäjän ja uuden puolison kokonaan.

        Niin ja ne pettäjä itse vastaavat tekemisistään. Yleensä se että ihmiset piruilee asiasta on se että tilanteesta kärsii useampi. Pettämisellä kun aloittaa uuden suhteen näin tahtoo käydä. Ei se uuden puolison harteilla yksin ole kyllä petturille nauretaan yleensä sille ukkomiehelle. Sinusta surullista että tuo uusi puoliso saa harteilleen tuon maineen sitä ei pysty kukaan kieltämään. Petturi mikä petturi opettaen seuraavalle polville miten moraalisesti oikein elää salasuhteessa. Ikävä kyllä näin se menee.


      • ihantottsa
        pelottavatapaustuoon kirjoitti:

        Mun mielestä on surullista, että joku menee pettämisestä noin sekaisin, että uskoo ja luulee jonkun toisen manipuloivan kaikki muut ihmiset häntä vastaan. Pettäjän uusi puoliso muka kertoilee perättömiä asioita, pettäjä ruikuttaa miten huonon valinnan teki yms. Vastuun erosta ja sen sotkuista pistää kokonaan ulkopuolisen ihmisen harteille, että se vieras siihen vaikutti ja hämmensi soppaa. Kyllä se ero menee juuri niinkuin ne parisuhteessa olleet sen keskenään hoitavat. Kellään ole siihen mitään sanomista.
        Toivottavasti hän hakee ulkopuolista apua, että pääsee harhoistaan. Hyväksyy, että pettäjä teki valintansa ihan itse, Oppii olemaan onnellinen ettei enää ole petetty. Ja unohtaa pettäjän ja uuden puolison kokonaan.

        Mutta kun ihan oikeesti on olemassa ykk.kakkosia joille petetty on kuin punaien vaate härälle. Vika ei ole petetyn päässä.


      • jokonytmenikaliin
        pelottavatapaustuoon kirjoitti:

        Mun mielestä on surullista, että joku menee pettämisestä noin sekaisin, että uskoo ja luulee jonkun toisen manipuloivan kaikki muut ihmiset häntä vastaan. Pettäjän uusi puoliso muka kertoilee perättömiä asioita, pettäjä ruikuttaa miten huonon valinnan teki yms. Vastuun erosta ja sen sotkuista pistää kokonaan ulkopuolisen ihmisen harteille, että se vieras siihen vaikutti ja hämmensi soppaa. Kyllä se ero menee juuri niinkuin ne parisuhteessa olleet sen keskenään hoitavat. Kellään ole siihen mitään sanomista.
        Toivottavasti hän hakee ulkopuolista apua, että pääsee harhoistaan. Hyväksyy, että pettäjä teki valintansa ihan itse, Oppii olemaan onnellinen ettei enää ole petetty. Ja unohtaa pettäjän ja uuden puolison kokonaan.

        Voi jumakaut että olette taas viisaana vääristellessänne kertomaani. Te takerrutte vain minun kertomaan, MIKSI?. KUitenkin tässä ketjussa on useampi samanlainen kokemus kuin minulla. Se mitä kerron on täyttä totta. Olen kauhukseni saanut tutustua kakkoseen jota en koskaan olisi halunnut tavata. Hän osasi vetää oikeista naruista saadakseen minut yhteyteen kanssaan. Petettyjä kun kumpikin olimme. Nyksäksi päästyään onkin sitten toinen ääni kellossa. Noh, Niitä ei enää tarvi toistaa. Minähän näiden asioiden, maineeni tahraamis kampanjan, keskellä elän ettekä te.
        Se että petturi sanoo toimineensa väärin. Hän on ollut tyytyväinen elämäänsä mutta ei rakastunut. Johtuu ehkä huonosta omastatunnosta. Toivottavasti anteeksipyyntönsä jälkeen voi rakastaa ykk.kakkostaan aidosti ja syvästi. Minusta on todella rehtiä tunnustaa virheet.

        EN ole sanonut että hän olisi katunut valintaansa, vaan ja ainoastaan että hän on katunut tapaansa toimia.
        Joku mies tuolla ylempänä kertoi katuvansa. Sekin kyllä tuomittiin naisen kirjoittamaski.
        En yhtään ihmettele että petturit eivät näillä palstoilla kirjoittele. Eihän heidän kertomustaan uskota täällä kakkos- ja ykk. kakkosten hallitsemassa keskusteluissa.


    • kakkosetharhassa

      Pettäjä todella tekee itse valinnan, mutta miksi pettäjä voi pettää vuosia ja on ilkeä omalle perheelle, perhe ihmettelee miksi riehuu kotona ja on väkivaltainen.
      Olisiko pettäjällä sittenkin omatunto ja ei kestä tilannetta mutta kakkonen on harhassa myös, ja ei lopeta koska luulee olevansa ainoa rakastettu.

      • söpöisetpulmuset

        Tekeepä mieleni jatkaa tuosta, että kakkonen luulee olevansa ainoa rakastettu. Johtunee osin siitäkin, että kun on niin salaista, niin haluaa elää illuusiossaan ja ei tule selvittäneeksi miehen taustoja. Yleensä ihan fonectan kaltaisista paikoista pääsee nopeasti jyvälle. Häikäilemättömyys tulee esiin juuri siinä, että alkaa soittelemaan vaimolle vasta, kun salasuhde alkaa miehen kanssa jäätämään. Siinä vaiheessa osaa etsiä sen numeron, johon jo heti salasuhteen alussa olisi voinut pirauttaa, mutta ei se silloin vielä mieleen tullut, kun halusi niin kovasti leikittää ja katsoa kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.


      • menikökaliin
        söpöisetpulmuset kirjoitti:

        Tekeepä mieleni jatkaa tuosta, että kakkonen luulee olevansa ainoa rakastettu. Johtunee osin siitäkin, että kun on niin salaista, niin haluaa elää illuusiossaan ja ei tule selvittäneeksi miehen taustoja. Yleensä ihan fonectan kaltaisista paikoista pääsee nopeasti jyvälle. Häikäilemättömyys tulee esiin juuri siinä, että alkaa soittelemaan vaimolle vasta, kun salasuhde alkaa miehen kanssa jäätämään. Siinä vaiheessa osaa etsiä sen numeron, johon jo heti salasuhteen alussa olisi voinut pirauttaa, mutta ei se silloin vielä mieleen tullut, kun halusi niin kovasti leikittää ja katsoa kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.

        Niin en todellakaan ymmärrä että vuosikausia suostutaan kakkosiksi mutta sitten kun huomataan että mies ei eroakaan niin sitten päätetään alkaa peteteyn valistaminen.
        Kuten meillä mies kyllä haki eron, luulin sen johtuvan siitä että olin sairas. Hän ei missään vaiheessa kertonut hällä olevan toisen.
        Hän vannoi rakastavansa ja syytti omaa päätään jonka vuoksi tarvii oman rauhan. Hän kulki terapiassakin.
        Kuukauden kuluttua mies katui ja halusi kuitenkin jatkaa liittoamme. Silloin tuli kakkonen esittäytyyn. Siis kun hän huomasi että mies katui eropäätöstään niin hän päätti että hällä ei mitään hävittävää ja tuli eteeni kertoen hällä olleen suhteen mieheen jo toista vuotta. Silloinkaan mies ei halunnut tuota naista vaan halusi pelastaa suhteemme. KOlmen vuoden jälkeen sitten erottiin lopulisesti.

        MIes sanoi aikoinaan menevänsä sinne minne helpoin päästä. TOTTA
        Kun pesäjaon yhteydessä kysyin että jos on rakastunut, niin hän vastasi että yksi asia johti toiseen ja toinen kolmanteen. EI PUHUNUT MITÄÄN RAKKAUDESTA.
        EN kuitenkaan väitä etteikö rakasta. Täytyyhän siinä olla tunteita jos on yhdessä vuosikausia.


      • vainoharhaako
        söpöisetpulmuset kirjoitti:

        Tekeepä mieleni jatkaa tuosta, että kakkonen luulee olevansa ainoa rakastettu. Johtunee osin siitäkin, että kun on niin salaista, niin haluaa elää illuusiossaan ja ei tule selvittäneeksi miehen taustoja. Yleensä ihan fonectan kaltaisista paikoista pääsee nopeasti jyvälle. Häikäilemättömyys tulee esiin juuri siinä, että alkaa soittelemaan vaimolle vasta, kun salasuhde alkaa miehen kanssa jäätämään. Siinä vaiheessa osaa etsiä sen numeron, johon jo heti salasuhteen alussa olisi voinut pirauttaa, mutta ei se silloin vielä mieleen tullut, kun halusi niin kovasti leikittää ja katsoa kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.

        Eikö ole aika vainoharhaista käydä heti uuteen ihmiseen tutustuttuaan stalkkaamaan hänen siviilisäätyään jostain? Mä lähtökohtaisesti luotan aina, että toinen on se mitä kertoo olevansa. Ei tule mieleenkään selvitellä jostain fonectasta miehen taustoja. Mitä sieltä sitä paitsi voi löytää? Kaikilla ei ole osoitetietoja siellä. Tai ottaa selvää jostain maistraatista, mikä on toisen siviilisääty. Älytöntä mun mielestä.
        Kyllä se totuus kaikille aikanaan paljastuu. Ottaahan se päähän, kun kiva mies osoittautuu varatuksi. Silloin vaan pitää tehdä kylmästi päätös, järjellä, ei jalkovälillä, että tää oli tässä. Mulle kävi noin mutta en mä edelleenkään koe tehneeni väärin, koska en tiennyt miestä varatuksi. Suhde loppui heti kun puoliso otti muhun yhteyttä.
        Toki kokemus jätti jäljen, että ehkä kaikki ei ole sitä mitä kertovat. Mutta jos mä alan kaikkea epäilemään, ikinä en tutustu uusiin ihmisiin.


      • Voitätämaailmaa
        vainoharhaako kirjoitti:

        Eikö ole aika vainoharhaista käydä heti uuteen ihmiseen tutustuttuaan stalkkaamaan hänen siviilisäätyään jostain? Mä lähtökohtaisesti luotan aina, että toinen on se mitä kertoo olevansa. Ei tule mieleenkään selvitellä jostain fonectasta miehen taustoja. Mitä sieltä sitä paitsi voi löytää? Kaikilla ei ole osoitetietoja siellä. Tai ottaa selvää jostain maistraatista, mikä on toisen siviilisääty. Älytöntä mun mielestä.
        Kyllä se totuus kaikille aikanaan paljastuu. Ottaahan se päähän, kun kiva mies osoittautuu varatuksi. Silloin vaan pitää tehdä kylmästi päätös, järjellä, ei jalkovälillä, että tää oli tässä. Mulle kävi noin mutta en mä edelleenkään koe tehneeni väärin, koska en tiennyt miestä varatuksi. Suhde loppui heti kun puoliso otti muhun yhteyttä.
        Toki kokemus jätti jäljen, että ehkä kaikki ei ole sitä mitä kertovat. Mutta jos mä alan kaikkea epäilemään, ikinä en tutustu uusiin ihmisiin.

        Luulisi hävettävän, kun vaimo otti yhteyden! Sinä et suuressa tyhmyydessäsi halunnut selvittää miehen statusta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!!
        En tosin uskoo pätkääkään etteikö missään vaiheessa tullut mieleen alkaa epäilemään miehen kertomusta? Nykyisin media rummuttaa niin paljon, että kuuro ja sokea täytyy olla. Tai sitten mies kärähti ensimmäisen pettämisen jälkeen!? Huono tuuri.
        Se sinusta paljastaa taas sen, että hyppäät heti tuntemattoman kanssa sänkyyn! Kevytkenkäinen heitukka!!


      • vainoharhaako
        Voitätämaailmaa kirjoitti:

        Luulisi hävettävän, kun vaimo otti yhteyden! Sinä et suuressa tyhmyydessäsi halunnut selvittää miehen statusta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!!
        En tosin uskoo pätkääkään etteikö missään vaiheessa tullut mieleen alkaa epäilemään miehen kertomusta? Nykyisin media rummuttaa niin paljon, että kuuro ja sokea täytyy olla. Tai sitten mies kärähti ensimmäisen pettämisen jälkeen!? Huono tuuri.
        Se sinusta paljastaa taas sen, että hyppäät heti tuntemattoman kanssa sänkyyn! Kevytkenkäinen heitukka!!

        Sanoinko että heti hyppäsin sänkyyn? Tapailtiin aika kauan ennenkuin seksi astui mukaan kuvioon. Pitkän parisuhteen päätyttyä eroon ei tullut mieleenkään, että joku voi valehdella olevansa vapaa. Ihan sama mitä musta ajattelet, kerroin vaan todellisuudessa tapahtuneen. Enkä usko olevani ainoa jolle noin on käynyt. Sitä mä en tiedä, enkä halua tietääkään, olinko ainoa jonka kanssa petti puolisoaan. Tuskin, koska kyseessä on keski-ikäinen mies. Sen mä jo tajuan.
        Miksi mä kantaisin huonoa omaatuntoa ja häpeää kun mieshän se valehteli?


    • Tilaustulee

      Tunnettu sananlasku pitää vaan paikkansa: Ennen maailma hukkuu kuin huora häpeää.
      Nämä ihmiset tulee vielä itse kärsimään kukkuramitoin sitä mitä kärsimystä he aiheuttaa syyttömille ihmisille. Mitä kylvää sitä niittää. Sitten on myöhäistä enää katua. Elämä kostaa tavalla tai toisella.

    • Siinäpänesyyt

      Tähän on helppo vastata katkeruus ajattele nyt ensin alkaa salapanoon ja kun jäävät kiinni jää ilman vielä sen huonon omantunnon kanssa yksin jaksaa. Helpottaahan se kun kiusaa sitä paria saa edes vähän tasoitusta.

    • missäkakkosenjärki

      todellakin kodin rikkoja on kakkonen kun jatkaa vaikka mies varattu, mies usein lopulta pelkää kakkosen kostoa ja siksi suostuu tapailuun..

      • noitiakonetoisetnaiseton

        Missä sun järki on? Mieshän siinä tekee jo väärin kun hakee itselleen vieraan naisen. Eikö niin? Jos suhteessa oleva ei tiedä, mitä hänen on soveliasta tehdä, niin holhouksen allehan hänet on laitettava. Mikä mies se semmoinen on, joka vieraissa uskaltaa käydä mutta sitten koston pelossa suostuu tapailuun? Niinkö sun mies sulle selitti, kun kärystä huolimatta jatkoi suhdettaan? Ja sä olet niin hölmö edelleenkin, että uskot.
        Ei ole olemassa sellaista naista, joka pystyy pakottamaan miehen tapailemaan itseään. Mies tekee sen omasta halustaan. Jos kokee, että se vieras häiriköi, niin miksi ei tee rikosilmoitusta? Hae lähestymiskieltoa? Miksi ei? No siksi kun oikeasti haluaa pitää yhteyttä vieraaseen. Ymmärsitkö?
        Järjetöntä väittää ketjusta toiseen, että vieras rikkoo jonkun parisuhteen ja kodin. Sen rikkoo vain ne siinä parisuhteessa olevat. Tämä selvä?


      • mitensekostaa

        Miten kakkonen muka kostaisi? Kertoisi kaikille, millainen sika mies on ja mieheltä menisi maine? Sitäkö mies pelkää että kaikki saa tietää miten väärin hän on tehnyt puolisoaan kohtaan? Ja myös sitä vierasta kohtaan?


      • tuiyttoiiu

        Hyvin huomaa, että kokemus puuttuu narisitisesta kakkosesta nimimerkeiltä noitiakonetoisetnaiseton ja mitensekostaa. Olkaa siis onnellisia, kun ette ole tietoisia tuollaisesta.


      • mitensekostaa
        tuiyttoiiu kirjoitti:

        Hyvin huomaa, että kokemus puuttuu narisitisesta kakkosesta nimimerkeiltä noitiakonetoisetnaiseton ja mitensekostaa. Olkaa siis onnellisia, kun ette ole tietoisia tuollaisesta.

        Kerro sitten meille uteliaille, miten se sunkin miehen kakkonen uhkaa kostaa miehelle? Pelkääkö mies maineen menetystä? Vaikka eihän hänellä ole muuta kuin pukin maine. Ei kovin imartelevaa miehelle.


    • satukirjoja

      Kyllä nyt taas kommentoidaan kakkoset melkoisen häiriintyneiksi, ongelmien alku- ja loppulähteiksi. Varmaan on näitä kostonkappaleitakin joukossa, mutta eiköhän isoin osa ole sellaisia jotka uskovat mitä sanotaan. Se on inhimillistä, että jonkunlainen mielenilmaisu voi kohdistua myös petettyynkin, riippuu varmaan siitäkin, että mitä tarinoita pettäjä on uskotellut salakumppanille. Onko luvattu kahta hyvää ja kymmenen kaunista.
      Fiksu pettäjä, koska fiksukin voi silti olla, ei lupaa mitään mitä ei pysty täyttämään, ei myöskään puhu puolisostaan pahaa eikä hyvää.
      Iso jysäyshän se on, kun puoliso osoittautuu pettäjäksi, silloin kun se tulee täysin puun takaa. Onhan se myös jysäri kakkoselle, jos salakumppani perääntyy ja lyö oven kiinni, täysin puheittensa vastaisesti.
      Onhan kakkosella tieto, että varatun kanssa suhteilee, mutta toisen puheisiin haluaa uskoa. Niinhän se virallinen kumppanikin on luottanut ennen kuin totuus paljastuu.

      Kellään ei ole kivaa ja melkoinen duuni jos noista aineksista pettäjä ja petetty vielä toimivan suhteen saavat.

      • Annilese

        Kakkonen saa aina sitä mitä tilaa aloittaessaan suhteen varattuun ja sinisilmäisesti satuja uskoen!!
        Minuun ei iske nyyhkytarinat petetystä kakkosesta, joten niitä on turha tulla selittämään.
        Petetyllä on puolustus puolellaan, mutta kakkosella ei koskaan!


      • Tuualse
        Annilese kirjoitti:

        Kakkonen saa aina sitä mitä tilaa aloittaessaan suhteen varattuun ja sinisilmäisesti satuja uskoen!!
        Minuun ei iske nyyhkytarinat petetystä kakkosesta, joten niitä on turha tulla selittämään.
        Petetyllä on puolustus puolellaan, mutta kakkosella ei koskaan!

        Mikä puolustus, aviorikkosta ei enää ole. Jos ei ole riittänyt koko avioliiton aikana miehelleen on uskonut satusetään. Eläköön rakkaus


      • herätkääjo
        Annilese kirjoitti:

        Kakkonen saa aina sitä mitä tilaa aloittaessaan suhteen varattuun ja sinisilmäisesti satuja uskoen!!
        Minuun ei iske nyyhkytarinat petetystä kakkosesta, joten niitä on turha tulla selittämään.
        Petetyllä on puolustus puolellaan, mutta kakkosella ei koskaan!

        Ihanko tosissaan tämän palstan petetyt ei näe sen pettäjän toiminnassa mitään väärää? Uskotteko tosissaan vielä kauan eron jälkeen, mitä se pettäjä uudesta suhteestaan kertoilee? Jos hän valehteli teille ennenkin, niin miten nyt olisi rehelliseksi muuttunut?
        Milloin otatte päänne pensaasta ja lakkaatte syyttämästä vierasta ihmistä oman puolisonne petturuudesta? Ikinä ette pääse elämässä eteenpäin, jos noin ajattelette. Rakastiko, kunnioittiko ja arvostiko pettäjä teitä oikeasti? Jos näin on, niin kummallinen tapa osoittaa sitä, mennä vieraaseen sänkyyn.
        Voisiko joku petetty oikeasti kertoa, miksi syy pettämiseen sysätään sen vieraan niskaan eikä sen oman puolison? Helpottaako oloa?


      • Annilese
        herätkääjo kirjoitti:

        Ihanko tosissaan tämän palstan petetyt ei näe sen pettäjän toiminnassa mitään väärää? Uskotteko tosissaan vielä kauan eron jälkeen, mitä se pettäjä uudesta suhteestaan kertoilee? Jos hän valehteli teille ennenkin, niin miten nyt olisi rehelliseksi muuttunut?
        Milloin otatte päänne pensaasta ja lakkaatte syyttämästä vierasta ihmistä oman puolisonne petturuudesta? Ikinä ette pääse elämässä eteenpäin, jos noin ajattelette. Rakastiko, kunnioittiko ja arvostiko pettäjä teitä oikeasti? Jos näin on, niin kummallinen tapa osoittaa sitä, mennä vieraaseen sänkyyn.
        Voisiko joku petetty oikeasti kertoa, miksi syy pettämiseen sysätään sen vieraan niskaan eikä sen oman puolison? Helpottaako oloa?

        Jos osoitit vastineesi minulle niin erehdyit perinpohjin!? En ole petetty enkä kenenkään ex-vaimo. Mistä sen vetäisit?
        Kommentoin kakkosista oman näkemykseni mukaan yleisellä tasolla.


      • Niinmakaakuinpetaa
        herätkääjo kirjoitti:

        Ihanko tosissaan tämän palstan petetyt ei näe sen pettäjän toiminnassa mitään väärää? Uskotteko tosissaan vielä kauan eron jälkeen, mitä se pettäjä uudesta suhteestaan kertoilee? Jos hän valehteli teille ennenkin, niin miten nyt olisi rehelliseksi muuttunut?
        Milloin otatte päänne pensaasta ja lakkaatte syyttämästä vierasta ihmistä oman puolisonne petturuudesta? Ikinä ette pääse elämässä eteenpäin, jos noin ajattelette. Rakastiko, kunnioittiko ja arvostiko pettäjä teitä oikeasti? Jos näin on, niin kummallinen tapa osoittaa sitä, mennä vieraaseen sänkyyn.
        Voisiko joku petetty oikeasti kertoa, miksi syy pettämiseen sysätään sen vieraan niskaan eikä sen oman puolison? Helpottaako oloa?

        Syyttää vierasta ihmistä kuka alkaa salasuhteeseen. Ei toki en syytä kukin itse tekee niin kuin parhaaksi näkee. Niin mistä salasuhde johtuu? Eri asia on se viras nainen joka ei tiedä että toinen on varattu. Mutta ne naiset jotka alkavat suhteeseen tiedostaen toisen olevan varatun Kai silloin saa edes vähän syyttää? Mitä se kertoo silloin?


    • loppusanatTHEEND

      Älkää petetyt pettäkö itseänne vaan unohtakaa menneet ja niistä jauhaminen. Ex on onnellinen ja RAKASTUNUT. Oli jo kaiken alussa. Loppukin itsekunnioitus on kyllä kadonnut jos sanotte exän elävän ja menneen rakkaudettamaan suhteeseen. Eihän kukaan toista virheitään eli olisi taas valinnut väärin. Pääsi eroon ja nyt elämä on onnea. Harrastaa ja rakastaa yhdessä.

      • kylläkatuu

        loppusanatTHEEND, sinuako alkoi pelottaan. Tottakai olet lukenut tässäkin ketjussa että kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
        Minusta hyvä todistus miehen suusta jossa katuu koko kakkostaan, vaikka harva mies juuri noin suoraan sanoo katuvansa. Mies katuu huonoa käytöstää, sitä että loukkasi exäänsä, sitä että miksi ei toiminut toisin. Miksi muuten esittää katumusta jos ei se olsi totta?


      • pelastase
        kylläkatuu kirjoitti:

        loppusanatTHEEND, sinuako alkoi pelottaan. Tottakai olet lukenut tässäkin ketjussa että kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
        Minusta hyvä todistus miehen suusta jossa katuu koko kakkostaan, vaikka harva mies juuri noin suoraan sanoo katuvansa. Mies katuu huonoa käytöstää, sitä että loukkasi exäänsä, sitä että miksi ei toiminut toisin. Miksi muuten esittää katumusta jos ei se olsi totta?

        Ota se eksäsi takaisin, jos noin kovasti rakastat häntä että pitää kakkosta morkata joka ketjussa. Ota mies ja näytä sille entiselle, mistä kana pissii. Miksi et niin tee kun kuitenkin haluaisit? Pelasta nyt hyvä ihminen mies huonosta liitosta. Jos mies katuu, niin eihän hän sitten sua enää petä. Eihän?


      • äläsekoita
        pelastase kirjoitti:

        Ota se eksäsi takaisin, jos noin kovasti rakastat häntä että pitää kakkosta morkata joka ketjussa. Ota mies ja näytä sille entiselle, mistä kana pissii. Miksi et niin tee kun kuitenkin haluaisit? Pelasta nyt hyvä ihminen mies huonosta liitosta. Jos mies katuu, niin eihän hän sitten sua enää petä. Eihän?

        Kuule kun en huolisi, en ole tyhmä. Enkä usko että on tulossakaan. Meidän keskustelu ei koskenut sitä, vaan ainoastaan hänen rumaa ja asiatonta käytöstään minua kohtaan. Sitä pyysi anteeksi ja katui, kertoi jo pitkään miettineensä anteeksipyyntöään, sanoi vielä että olisihan kaiken voinut hoitaa sivistyneemmin.
        Miehen käytös todistaa ainoastaan sen että hänellä on kuin onkin omatunto.
        Toivotimme toisillemme kaikkea hyvää jatkossa. Nyxästä ei puhuttu.

        Nimimerkki"vanhempimiesmä" parjaa ykk.kakkostaan ja leuhkii suhteella exänsä kanssa. MInulla ei ole tuon jutun kans mitään tekemistä.


      • hihhihhihiiiiii
        pelastase kirjoitti:

        Ota se eksäsi takaisin, jos noin kovasti rakastat häntä että pitää kakkosta morkata joka ketjussa. Ota mies ja näytä sille entiselle, mistä kana pissii. Miksi et niin tee kun kuitenkin haluaisit? Pelasta nyt hyvä ihminen mies huonosta liitosta. Jos mies katuu, niin eihän hän sitten sua enää petä. Eihän?

        PelastaSe :D


      • syyskuuntoivotut

        Otaisihan hän exän heti takaisin. Hän tietää kuitenkin kuinka ex on onnellinen. Ei tule ex enään takaisin...niin...ja juuri tuon tietoisuuden takia nyt tuota exrvvakirjoittajaa ottaa päähän niin maan p......sti. Elämä ei ole kuin romaani jossa juonen kulkua voi ohjata kirjoittamalla . Eli siis toiveiden kirjoittaminen ei muuta mitään oikeassa elämässä.


      • eiköhälärisoi
        syyskuuntoivotut kirjoitti:

        Otaisihan hän exän heti takaisin. Hän tietää kuitenkin kuinka ex on onnellinen. Ei tule ex enään takaisin...niin...ja juuri tuon tietoisuuden takia nyt tuota exrvvakirjoittajaa ottaa päähän niin maan p......sti. Elämä ei ole kuin romaani jossa juonen kulkua voi ohjata kirjoittamalla . Eli siis toiveiden kirjoittaminen ei muuta mitään oikeassa elämässä.

        Sinäkö kaiken tiedät/pelkäät tapahtuvaksi. Eipä kumma että vainoat kun pelkäät että sinutkin voidaan pettää. Jos niin kävisi niin syy ei ole parjatun exän.


      • exjollenarsistieikelpaa
        syyskuuntoivotut kirjoitti:

        Otaisihan hän exän heti takaisin. Hän tietää kuitenkin kuinka ex on onnellinen. Ei tule ex enään takaisin...niin...ja juuri tuon tietoisuuden takia nyt tuota exrvvakirjoittajaa ottaa päähän niin maan p......sti. Elämä ei ole kuin romaani jossa juonen kulkua voi ohjata kirjoittamalla . Eli siis toiveiden kirjoittaminen ei muuta mitään oikeassa elämässä.

        Sinä huolit narsistin, (itse hänelle sen diagnoosin annoit) Sinä myös tiedät että narsisti ei rakasta ketään, ei edes sinua. Näyttelee vain.


      • säetsitäosannu
        exjollenarsistieikelpaa kirjoitti:

        Sinä huolit narsistin, (itse hänelle sen diagnoosin annoit) Sinä myös tiedät että narsisti ei rakasta ketään, ei edes sinua. Näyttelee vain.

        Hei,hei ex, eksä ymmärrä et hoivaava nyx on parantanu narsistin.


      • eräsex
        syyskuuntoivotut kirjoitti:

        Otaisihan hän exän heti takaisin. Hän tietää kuitenkin kuinka ex on onnellinen. Ei tule ex enään takaisin...niin...ja juuri tuon tietoisuuden takia nyt tuota exrvvakirjoittajaa ottaa päähän niin maan p......sti. Elämä ei ole kuin romaani jossa juonen kulkua voi ohjata kirjoittamalla . Eli siis toiveiden kirjoittaminen ei muuta mitään oikeassa elämässä.

        Älä jaksa


      • somaatoimintaa
        eräsex kirjoitti:

        Älä jaksa

        Syyskuunt. Tais lotota oikein sai heti exät kimppuun.


      • eräsex
        somaatoimintaa kirjoitti:

        Syyskuunt. Tais lotota oikein sai heti exät kimppuun.

        syyskuunt, on trolli.


    • Syytjaseuraukset

      Kuka petokseen ryhtyy käyttäytyy se myös petomaisesti. Pitäähän se pahan omatunnon kolkutus saada kohdistettua johonkin. Eikä se pysty sitä kohdistamaan tulevaan kumppanin koska riskinä on että myös sen jättää. Silloin hyvä kohde on tuo ex ja mustamaalata ystäville ettei tämä joka salaa naivat toisiaan olisi yksin naurettavana kylillä. Ja sillähän se saa kerrottua kun mustamaalaa ex:sää miksi todellisuudessa niillä ero tuli ja saa ihmiset käsittämään ettei tuo salapanoja harrastava pari ole yksin syyllinen tilanteeseen. Kun nyt vaan löytyi uusi kumppani ja sille erolle pitää löytää muu selitys kuin tuo salapano. Tämähän se syy häikäilemätön Käyttäytyminen ex: sää kohtaan. Pitäähän se senkin olla syyllinen tilanteeseen.

    • tapailivatedelleen

      Kyllä kakkonen voi olla samanlainen huijari kuin pettäjä, kokemusta on.Kaiken paljastuttua oli jo vuosien suhde, oli muka hämmästynyt, luuli vapaaksi miestä.
      Lupasi heti soittaa jos mies vielä koettaa tulla sen luo, mutta ei soittanut ja turhaan kärsin vuosia vielä kun uskoin kakkosta et heidän suhde ohi.

      • kylläneosaa

        tapailevatedelleen, Sama täällä. Alkoi toisenkin suhteen siinä sivussa muka todistaakseen kuinka on mennyt eteenpäin. KAttia kanssa petturin kans vehtasi kuitenkin eikä kakkosen ns uusi suhdekaan tilannetta kestänyt vaan lähti meneen. Joten kakkonen ihan näkyvästi tuli ja ilmoitti petturille että nyt kaikki tai ei mitään. Olin paikalla. LÄhdin pois mutta mies tuli perässä ja kertoi sanoneensa tuolle että ei riko meidän välejä enää koskaan.
        Seuraavana päivänä mies vain katosi.
        KUn aikojen kuluttua sain mieheltä vastauksia miksi toimi niin kuin toimi niin sain kuulla kakkosen esittämät valheet. Joihin ei minun näkökantaa koskaan kysytty.
        Tällaisia vlheita: minut/petetyn oli nähty lähtevän ravintolasta jonkun toisen miehen mukaan. Kakkosen hoviin kuuluvat todistivat tietenkin asian todeksi, samoin kuin että olisin baarissa tullut kakkosen ja hovinsa luo kovalla äänellä julistamaan kuinka petturilla ei toimi.
        Kun petturi väitti minun syyllistyneen noihin, olin kauhuissani mutta nyt jo naurattaa, että jo on ihmisillä otsaa. Petturi on varmaan joutunut toditaan koko kakkosen hoville sen toimivuuden hehhhehhhehhheh siinä sitä puuhaa onkin riittänyt.


      • eiuskoiselleinäkis
        kylläneosaa kirjoitti:

        tapailevatedelleen, Sama täällä. Alkoi toisenkin suhteen siinä sivussa muka todistaakseen kuinka on mennyt eteenpäin. KAttia kanssa petturin kans vehtasi kuitenkin eikä kakkosen ns uusi suhdekaan tilannetta kestänyt vaan lähti meneen. Joten kakkonen ihan näkyvästi tuli ja ilmoitti petturille että nyt kaikki tai ei mitään. Olin paikalla. LÄhdin pois mutta mies tuli perässä ja kertoi sanoneensa tuolle että ei riko meidän välejä enää koskaan.
        Seuraavana päivänä mies vain katosi.
        KUn aikojen kuluttua sain mieheltä vastauksia miksi toimi niin kuin toimi niin sain kuulla kakkosen esittämät valheet. Joihin ei minun näkökantaa koskaan kysytty.
        Tällaisia vlheita: minut/petetyn oli nähty lähtevän ravintolasta jonkun toisen miehen mukaan. Kakkosen hoviin kuuluvat todistivat tietenkin asian todeksi, samoin kuin että olisin baarissa tullut kakkosen ja hovinsa luo kovalla äänellä julistamaan kuinka petturilla ei toimi.
        Kun petturi väitti minun syyllistyneen noihin, olin kauhuissani mutta nyt jo naurattaa, että jo on ihmisillä otsaa. Petturi on varmaan joutunut toditaan koko kakkosen hoville sen toimivuuden hehhhehhhehhheh siinä sitä puuhaa onkin riittänyt.

        Kierous lienee naiselle jokin hyve, näin ainakin täytyy kakkoseksi ryhtyneen ajattella. Miksi muuten pitäisi montaa miestä, joiden kanssa pitää peliään? Naurattaa sikäli, että syytteli miestä ihan kaikesta, mutta itse hommaili toisen kanssa ja oli niin pikkuenkelipulmusta että, vanha ja kokenut tekijä. Että kyllä osaavat huijata petturiakin paremmin.


      • odotan-vastausta
        eiuskoiselleinäkis kirjoitti:

        Kierous lienee naiselle jokin hyve, näin ainakin täytyy kakkoseksi ryhtyneen ajattella. Miksi muuten pitäisi montaa miestä, joiden kanssa pitää peliään? Naurattaa sikäli, että syytteli miestä ihan kaikesta, mutta itse hommaili toisen kanssa ja oli niin pikkuenkelipulmusta että, vanha ja kokenut tekijä. Että kyllä osaavat huijata petturiakin paremmin.

        Häikäilemättömyys kakkosella ja kellä vain on toisen ihmisen mitätöintiä, kaikenlaisia, likasiakin, keinoja häikäilemättömästi hyväksi käyttävä oman edun tavoittelija, niin yksityiselämässä kuin työelämässäkin.

        Toissapäivänä tapasin ihmisen jota on syytetty minua koskevien tutkintapyyntöjen aiheuttajaksi. Hän väitti kaiken alkulähteeksi ykk.kakkosta ja exsukuani.
        Kuulin joa että minut olisi jokin aika sitten kannettu kahden vartijan voimin ulos ravintolasta koska olin häirinnyt ex, nyx paria. Koska ihminen ei ollut aikoihin puhunut kanssani niin hän oli pienin epäilyin uskonut asian.
        Juteltuamme hän kehotti minua laittaan exsuvulleni teveisiä että olisi paras sulkea suu.

        Enhän minä mitään teveisiä lähe viemään, mutta siis näin. Tai ehkä siinätapauksessa että tuo ihminen suostuu todistaan oikeudessa. Erosta on kohta 10 v. Enkä ole sairauteni vuoksi käynyt ravintoloissa vuosiin. Ajankohta jolloin olisin häiriköinyt oli kertojan mukaan parivuotta sitten. Jolloin ihan oikeesti olin vielä toipilas isosta leikkauksesta josta oli komplikkaatioita, kaikesta toipumiseen meni noin kaksi vuotta. Enkä taatusti ole käynyt missään ravintolassa tuolloin.
        Enkä muulloinkaan.
        En harrasta baarejakaan.
        Jos ihan sata varmastit tietäisin mitä selkäni takan puhutaan ja puuhataan niin en olisi enää järjissäni, niin kauheita juttuja kertoi tuo ihminen minusta levitettävän. Kaiken lopuksi näytti ihan kädellä kuinka exsukuni pitää vetää vetoketju suun eteen.
        Kukahan se siellä manipuloi? Kenen kädenjälkeä/puheiden perusteella tällaista saadaan aikaan?

        Miten pitäisi toimia?


      • älänaurata

        Ei suhde olisi jatkunut ellei mies olisi myös halunnut jatkaa sitä.


      • kylläkatuu
        älänaurata kirjoitti:

        Ei suhde olisi jatkunut ellei mies olisi myös halunnut jatkaa sitä.

        olet ihan oikeassa "älänaurata" mutta et ole oikeassa siinä etteikö peturi voisi katua rumaa ja loukkaavaa käytöstään.


      • Kylläkatuu
        kylläkatuu kirjoitti:

        olet ihan oikeassa "älänaurata" mutta et ole oikeassa siinä etteikö peturi voisi katua rumaa ja loukkaavaa käytöstään.

        Jatkan: Tiedän että se yks kaks kunnolliseksi muuttunut petturi on kehottaut ykk.kakkostaankin lopettamaan turhat vihapuheet exäänsä kohtaan. Hän on kyllästynyt kuuntelemaan. Poistuu väsyneenä paikalta tai jää kyllästyneenä tuijottaan juomaansa ja on vain hiljaa jos käyty keskustelu illanistujaisissa kääntyy exään. Hän on väsynyt ja kyllästynyt.


      • odotan-vastausta
        odotan-vastausta kirjoitti:

        Häikäilemättömyys kakkosella ja kellä vain on toisen ihmisen mitätöintiä, kaikenlaisia, likasiakin, keinoja häikäilemättömästi hyväksi käyttävä oman edun tavoittelija, niin yksityiselämässä kuin työelämässäkin.

        Toissapäivänä tapasin ihmisen jota on syytetty minua koskevien tutkintapyyntöjen aiheuttajaksi. Hän väitti kaiken alkulähteeksi ykk.kakkosta ja exsukuani.
        Kuulin joa että minut olisi jokin aika sitten kannettu kahden vartijan voimin ulos ravintolasta koska olin häirinnyt ex, nyx paria. Koska ihminen ei ollut aikoihin puhunut kanssani niin hän oli pienin epäilyin uskonut asian.
        Juteltuamme hän kehotti minua laittaan exsuvulleni teveisiä että olisi paras sulkea suu.

        Enhän minä mitään teveisiä lähe viemään, mutta siis näin. Tai ehkä siinätapauksessa että tuo ihminen suostuu todistaan oikeudessa. Erosta on kohta 10 v. Enkä ole sairauteni vuoksi käynyt ravintoloissa vuosiin. Ajankohta jolloin olisin häiriköinyt oli kertojan mukaan parivuotta sitten. Jolloin ihan oikeesti olin vielä toipilas isosta leikkauksesta josta oli komplikkaatioita, kaikesta toipumiseen meni noin kaksi vuotta. Enkä taatusti ole käynyt missään ravintolassa tuolloin.
        Enkä muulloinkaan.
        En harrasta baarejakaan.
        Jos ihan sata varmastit tietäisin mitä selkäni takan puhutaan ja puuhataan niin en olisi enää järjissäni, niin kauheita juttuja kertoi tuo ihminen minusta levitettävän. Kaiken lopuksi näytti ihan kädellä kuinka exsukuni pitää vetää vetoketju suun eteen.
        Kukahan se siellä manipuloi? Kenen kädenjälkeä/puheiden perusteella tällaista saadaan aikaan?

        Miten pitäisi toimia?

        Vastaan tähän itse koska nyt jo tiedän että ei kannata toimia mitenkään. Niinkauan kuin asioille ei todistajaa niin ai kannata. Kaikki yritykset saada oikeutta on turhaa. Senhän taitavat vainoojat/vanooja tietää/ tietävätkin. Hällä/Heillä vaikuttaa olevan kokemusta asioista entuudestaan ja siksi tietävät että ihmistä voi ihan rauhassa kiusata kunhan pitää huolen että ei jää siitä kiinni.
        Sen olen saanut karvaasti kokea, poliisin jopa syyttäjän vahvistamana.

        OLen tästä oppinut että minkäänlainen ihminen ei mies eikä nainen ui enää liiveihini.


    • miesvoiollatyhmä

      Minustakin tuntuu et kakkosia on jotka ottaa miehestä kaiken irti, ja miestä viedään kuin pässiä narussa varsinkin jos omaisuutta paljon.

      • fsdfs

        Todellisuudessa ovatkin vain ja ainoastaan kiinnostuneita omaisuudesta ja varakkuudesta. Sitä myös tuhlaillaan hulppeasti, kun tyhmä mies tarjoilee. Suorastaan ihme, ettei miehet huomaa tuota, että se entinen vaimo oli tarkka talousihminen, ei törsäilijä, mutta salaisuuteen uppoaa, kun tavataan luxuksen äärellä. Sinänsä vitsikästä, että jos se sama mies olisi aikoinaan vaimolleen tarjonnut edes kerran vuodessa pikkuelämyksen, niin kakkoskiihdytintä ei olisi koskaan edes tarvittu.


    • exriistetty

      Toivottavastu mies joku päivä huomaa mihin meni mukaan, jos ei huomaa, ihmettelen.

    • jkuio

      Mistä johtuu kakkosten häikäilemättömyys?

      Sanoisin, että kertoo täysin keskenkasvuisesta ja typerästä ihmisestä. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää, että toisen entinen ei kuulu pätkääkään uudelle ja toisekseen, ei ole olemassa mitään mittaria, millä voisi mitata, kumpi on parempi.

      Että joku eronnut ukko on haksahtanut ottamaan sinut, mietitkö koskaan, mikä oli todellinen peruste, halusiko kokin, siivoojan, ja samalla sitten voi hoidella omatkin tarpeensa. Niin monet miehet, kun yksinkertaisesti tarvitsevat sen piian.

      • mustasukkasuudesta

        Mistä johtuu kakkosten häikäilemättömyys? Lisäisin että myös nyxien häikäilemättömyys johtuu samasta syystä siis: He pelkäävät petturin haikailevan exäänsä.


    • järkyttävä

      Yhtälailla se kakkonen on petetty jos mies valheella on saanut hänet suhteeseen. Vastuu pettämisestä siirtyy kakkoselle heti jos hän valheen paljastuttua kuitenkin jatkaa ukkomiehen kanssa.
      Sanoipa ukkomies mitä tahansa niin kakkosella on vastuu omista teoistaan, samoin kuin sillä ukkomiehelläkin. Suostumalla jatkaan suhdetta tuon kanssa hänkin pettää miehen puolisoa.
      Siitä kait johtunee kakkosen häikäilemättömyys, on vaikea tai melkeinpä mahdotonta myöntää omat virheet, niitä haetaan aina toisista.

      • kerromeilleplzzzz

        hänkin pettää miehen puolisoa.
        MITÄ? miten voi pettää tuntematonta?


      • kumpikinpettureita
        kerromeilleplzzzz kirjoitti:

        hänkin pettää miehen puolisoa.
        MITÄ? miten voi pettää tuntematonta?

        Jos jatkaa suhdetta tietäen miehen olevan naimisissa niin on yhtälailla petturi kuin mieskin. Hän osallistuu tietoisesti pettämiseen. Siksi on kakkonenkin petturi.


    • Kakkosenjostakerrottiin

      Samaa myös minä Ihmettelen. Miten ihmeessä tuo kakkonen voi kuvitella olevansa vielä ystävä miehelle? Kai juuri tuo häikäilemätön käytös antaa itseluottamusta kun on muka esittää olevansa julkea ja uskaltaa olla kuvioissa mukana. Taitaa olla ettei mieskään nyt kerro rehellisesti kaikkea. Täytyy kyllä myöntää että kuka tässä kuviossa oikein esittää ja mitä. Sanonpa vaan että todella törkeää käytöstä aikuiselta naiselta. Ei mies halua erota tuosta kakkosesta huolimatta. Kyllä näymmä nuo kakkoset kehtaa olla julkeita ja eivät häpeä edes tekoaan milläänlailla. Minua kyllä hävettäisi enkä pystyisi tuollaiseen. Olen se petetty puoliso jolle kerrottiin asia kuin salama kirkkaalta taivaalta. Meillä ei ongelmia pitänyt olla enkö ollut edes tietoinen tapahtuneesta. Minkä ihmeen takia mies kertoi asian ja kuitenkin haluaa jatkaa kanssani. Olisi ollut hyvä kun ei olisi kertonut. Syytä lopulliseen tunnustamiseen en tiedä. Enkä sitä miksi tuo kakkonen niin julkeasti käyttäytyy. Eron se saa toki jos niin haluaa. En ole vihainen enkä katkera koska itse kertoi ja tunnusti. Katuu tekoaan kovasti. Kun itse ajattelen tilannetta olisin ollut kakkosena varatun kanssa pysyisin kyllä kaukana tuosta miehestä kun ei kerta eroa. Tietysti jos tuo kakkonen ei tiedä toisen kertoneen puolisolle luulee olevansa vielä salainen niin se selittäisi kyllä tuon esittämisen.

      • villiveikkausettä

        Veikkaan ettei miehesi ole kertonut vieraalle naiselle, että kertoi sulle. Lopetti vaan yhteydenpidon ja toinen ihmettelee, mitä oikein tapahtui. Ei ole suoraselkäisen miehen toimintaa tuollainen. Jos salasuhteeseen alkaa, pitää se myös osata lopettaa asiallisesti.
        Eniten tuossa tilanteessa saisi hävetä sen sun mies. Sulla eikä vieraalla ole mitään häpeämistä. Lieneekö edes kertonut vieraalle, että on naimisissa?


      • tuttujakierouksia

        Veikkaan lisää, mies on kertonut koska ei itse halua olla se joka sanoo "haluan eron". Voi sit hyvillä mielin kertoa itselleen ja kaikille et se oli se muija joka potkas mut pihalle. Sellaisii ne katuvat miehet ovat! Siihen vielä tirauttaa pari krokodiilinkyyneltä ja avot!


    • jkuio

      Kyllä sitä odottaisi naisten olevan sen verran itseään kunnioittavia, että eivät ukkomiesten matkaan lähde ja salasuhteiksi. Minusta on todella väärin antaa edes mahdollisuutta pettämiseen. Kun tämä toteutuisi, olisi pakko tehdä päätös siitä jatkaako perheensä kanssa vai haluaa eron, mutta silloin siihen ei liittyisi sitä kolmatta pyörää, joka todella on kaikkein ala-arvoisinta mitä voi tehdä. Kun sen etsii vasta eron jälkeen olisi se sentään jonkinlainen osoitus entisen elämän arvostuksesta ja omille lapsillekin parempi vaihtoehto, kuin että on elänyt kaksoiselämää. Sillä silloinhan on pettänyt myös lapsiaan, aika minkä tälle kakkoselle on antanut on myös pois lapsilta. Törkeintä mitä todella voi tehdä.

      • kerranerehtynytvihainen

        Kertokaa toi niille ukkomiehille, jotka vonkaa jatkuvasti vieraita naisia. Todella oksettavaa. Vielä oksettavampaa, että moni esittää vapaata miestä. Moni kertoo olevansa eronnut, jallittaa niin kauan että saa vieraan naisen ihastumaan, Sitten kun saa pesää, paljastaa totuuden. Ja sitten alkaa ne selitykset että kun vaimon kanssa menee huonosti, ei ole muka seksiä yms. paskaa.
        Aikamoista salapoliisityötä pitäisi naisen tehdä että saisi selville, mikä mukava mies on miehiään. Lähtökohtaisestihan ihminen luottaa siihen, että mitä toinen kertoo esim. siviilisäädystään, on totta.
        Mä oon niin kyllästynyt tuohon ukkomiesten toimintaan, että kierrän kaikki miehet kaukaa. Mikä on tietenkin harmi, koska se oikeasti vapaa mies ei saa mahdollisuutta.
        Toinen asia mikä ärsyttää, on vaimojen räksytys ettei olisi muka pettämistä, jos vieras nainen torppaisi ukkomiehet. Ihan taatusti olisi. Ainakin se halu pettää miehen päässä ja sittenhän he kävisi maksullisissa. Mikä itseasiassa olisi paras vaihtoehto.


      • uououuio
        kerranerehtynytvihainen kirjoitti:

        Kertokaa toi niille ukkomiehille, jotka vonkaa jatkuvasti vieraita naisia. Todella oksettavaa. Vielä oksettavampaa, että moni esittää vapaata miestä. Moni kertoo olevansa eronnut, jallittaa niin kauan että saa vieraan naisen ihastumaan, Sitten kun saa pesää, paljastaa totuuden. Ja sitten alkaa ne selitykset että kun vaimon kanssa menee huonosti, ei ole muka seksiä yms. paskaa.
        Aikamoista salapoliisityötä pitäisi naisen tehdä että saisi selville, mikä mukava mies on miehiään. Lähtökohtaisestihan ihminen luottaa siihen, että mitä toinen kertoo esim. siviilisäädystään, on totta.
        Mä oon niin kyllästynyt tuohon ukkomiesten toimintaan, että kierrän kaikki miehet kaukaa. Mikä on tietenkin harmi, koska se oikeasti vapaa mies ei saa mahdollisuutta.
        Toinen asia mikä ärsyttää, on vaimojen räksytys ettei olisi muka pettämistä, jos vieras nainen torppaisi ukkomiehet. Ihan taatusti olisi. Ainakin se halu pettää miehen päässä ja sittenhän he kävisi maksullisissa. Mikä itseasiassa olisi paras vaihtoehto.

        Kas, kun kakkonen löysi fonectasta numeroni vasta sen jälkeen, kun pettäjä oli jättänyt hänet. Siellä se on aina ollut, toisin kuin kakkosella, joka ottaa aina uuden prepaidin, kun alkaa tuli polttamaan jalkojen alla. Tyhmintä siis mitä voi olla, että alkaa siitä soittelemaan, kun hänen edelliseen numeroonsa on laitettu estot. Aivan hyvin olisi voinut heti sen eka tapaamisen jälkeen soittaa, kun paikallisesta tanssiravintolasta oli miehen viereensä saanut suostuteltua, kun sattumalta valvoin aamuyöhön asti. Mielelläni olisin siis jo siinä vaiheessa valistanut, mistä on kyse, jos kuvitteli olevansa jonkinlainen pelastajanainen, niin olisi voinut pelastaa itsensä ja mielenterveytensä. Ei ihminen, joka väittää olevansa niin empaattinen ja kiltti, voi tehdä sellaista, mitä hän teki.


      • mitesmiehellekävi
        uououuio kirjoitti:

        Kas, kun kakkonen löysi fonectasta numeroni vasta sen jälkeen, kun pettäjä oli jättänyt hänet. Siellä se on aina ollut, toisin kuin kakkosella, joka ottaa aina uuden prepaidin, kun alkaa tuli polttamaan jalkojen alla. Tyhmintä siis mitä voi olla, että alkaa siitä soittelemaan, kun hänen edelliseen numeroonsa on laitettu estot. Aivan hyvin olisi voinut heti sen eka tapaamisen jälkeen soittaa, kun paikallisesta tanssiravintolasta oli miehen viereensä saanut suostuteltua, kun sattumalta valvoin aamuyöhön asti. Mielelläni olisin siis jo siinä vaiheessa valistanut, mistä on kyse, jos kuvitteli olevansa jonkinlainen pelastajanainen, niin olisi voinut pelastaa itsensä ja mielenterveytensä. Ei ihminen, joka väittää olevansa niin empaattinen ja kiltti, voi tehdä sellaista, mitä hän teki.

        Mitenhän tuokin asia on mennyt? Kumpi suostutteli ja kenet? Mitä mies valehteli? Kertoikohan edes olevansa parisuhteessa? Älä syyttele vieraita naisia oman ukkosi touhuista. Ripititkö edes miehesi?
        Ihan oikeastikko te vaimot uskotte mitä mies selittää käryn käytyä? Eikö tule edes mieleen että mies voi valehdella myös teille?


      • Surullista
        kerranerehtynytvihainen kirjoitti:

        Kertokaa toi niille ukkomiehille, jotka vonkaa jatkuvasti vieraita naisia. Todella oksettavaa. Vielä oksettavampaa, että moni esittää vapaata miestä. Moni kertoo olevansa eronnut, jallittaa niin kauan että saa vieraan naisen ihastumaan, Sitten kun saa pesää, paljastaa totuuden. Ja sitten alkaa ne selitykset että kun vaimon kanssa menee huonosti, ei ole muka seksiä yms. paskaa.
        Aikamoista salapoliisityötä pitäisi naisen tehdä että saisi selville, mikä mukava mies on miehiään. Lähtökohtaisestihan ihminen luottaa siihen, että mitä toinen kertoo esim. siviilisäädystään, on totta.
        Mä oon niin kyllästynyt tuohon ukkomiesten toimintaan, että kierrän kaikki miehet kaukaa. Mikä on tietenkin harmi, koska se oikeasti vapaa mies ei saa mahdollisuutta.
        Toinen asia mikä ärsyttää, on vaimojen räksytys ettei olisi muka pettämistä, jos vieras nainen torppaisi ukkomiehet. Ihan taatusti olisi. Ainakin se halu pettää miehen päässä ja sittenhän he kävisi maksullisissa. Mikä itseasiassa olisi paras vaihtoehto.

        Naisten pitäisi ymmärtää, että mies ottaa AINA sieltä mistä sen helpoimmin saa! Naisten pitäisi myös ymmärtää pitää polvensa yhdessä kunnes tutustuu paremmin vastapuoleen. Useammat jatkavat vaikka tietävät miehen perheelliseksi! Itku tulee pitkästä ilosta!!

        Olen huomannut, että nainen joka ei saa muita miehiä TYYTYY varattuihin jotka ovat helpompia saaliita. Varatuilla ei ole korkeita vaatimuksia pussiensa tyhjentämiseen.

        Halveksin niitä naisia jotka rikkovat toisten parisuhteita omassa katkeruudessaan. Juuri petetty ja jätetty syylistyy tähän yllättävän useasti. Tunnen kaksi tälläistä tapausta henkilökohtaisesti ja en voi heille taputtaa käsiäni vaikka vanhoja ystäviä olemmekin!! Moraalitonta ja olen sen tuonut julki jopa siihen pisteeseen asti, että molempien kanssa on ystävyys katkennut.


      • mätaashalveksin

        Voi hemmetti! Eli maailma pyörii sun mielestä miesten ehdoilla? Että miehet olisi niin tahdottomia sikoja, että kalu vie ja mitään ei mahda, panee jokaista suostuvaista? Mun mielestä tuota asiaa ei tule ymmärtää kenenkään naisen. Perheellisen miehen velvollisuus on pysyä kotipesällä. Siinä ei mitkään selitykset auta että se on luonnollista miehelle ottaa sieltä mistä annetaan.
        Jos sä puolisona olet noin ymmärtäväinen, että mies saa panna ketä haluaa, kun ei vieteilleen mitään mahda, niin mitä teet uskottomuus palstalla jos se ei sua haittaa?
        Äläkä syyttele niitä vieraita naisia. Ei ole kenenkään vapaan naisen tehtävä pitää varatun moraalista huolta. Ne saa antaa ihan kelle haluaa. Eivätkä ole yhtään huonompia kuin kukaan muukaan naisena. Sinuna en edes kehtaisi arvostella toisten naisten moraalia kun itselläsi on pettäjä puolisona. Ei mikään mairitteleva saavutus sekään, että ukko pettää.
        Tosi mies, joka rakastaa puolisoaan, ei petä. Ennemmin eroaa kuin pettää. Tosi mies ei altista itseään noiden julmien seireenien houkutuksille. Tosi mies osaa sanoa ei. Parisuhteessa olevan miehen tehtävä ei ole panna kaikkea mikä liikkuu.
        Mä halveksin pettäjiä ja heidän puolustajiaan.


      • voimooses
        mätaashalveksin kirjoitti:

        Voi hemmetti! Eli maailma pyörii sun mielestä miesten ehdoilla? Että miehet olisi niin tahdottomia sikoja, että kalu vie ja mitään ei mahda, panee jokaista suostuvaista? Mun mielestä tuota asiaa ei tule ymmärtää kenenkään naisen. Perheellisen miehen velvollisuus on pysyä kotipesällä. Siinä ei mitkään selitykset auta että se on luonnollista miehelle ottaa sieltä mistä annetaan.
        Jos sä puolisona olet noin ymmärtäväinen, että mies saa panna ketä haluaa, kun ei vieteilleen mitään mahda, niin mitä teet uskottomuus palstalla jos se ei sua haittaa?
        Äläkä syyttele niitä vieraita naisia. Ei ole kenenkään vapaan naisen tehtävä pitää varatun moraalista huolta. Ne saa antaa ihan kelle haluaa. Eivätkä ole yhtään huonompia kuin kukaan muukaan naisena. Sinuna en edes kehtaisi arvostella toisten naisten moraalia kun itselläsi on pettäjä puolisona. Ei mikään mairitteleva saavutus sekään, että ukko pettää.
        Tosi mies, joka rakastaa puolisoaan, ei petä. Ennemmin eroaa kuin pettää. Tosi mies ei altista itseään noiden julmien seireenien houkutuksille. Tosi mies osaa sanoa ei. Parisuhteessa olevan miehen tehtävä ei ole panna kaikkea mikä liikkuu.
        Mä halveksin pettäjiä ja heidän puolustajiaan.

        Hmmm..ensimmäistä kertaa luen, että ukon pettäminen ei mikään maritteleva saavutus. Asenteesi kertoo, että pidät petettyä yksinomaan syyllisenä ukkonsa pettämiseen. Erikoinen väite on myös, että toisten naisten moraalin arvostelu on petetyltä kielletty, vissiin tabu sitten. Ei pieneen mieleen tule, että petetty saattaa olla mitä uskollisin puoliso jopa sen pettämisen jälkeenkin, koska hänellä on moraali. Ei läheskään kaikki petetyt ryhdy kostopuuhiin ja aloita flirttailua ja omaa panorallia.


      • uououuio
        mitesmiehellekävi kirjoitti:

        Mitenhän tuokin asia on mennyt? Kumpi suostutteli ja kenet? Mitä mies valehteli? Kertoikohan edes olevansa parisuhteessa? Älä syyttele vieraita naisia oman ukkosi touhuista. Ripititkö edes miehesi?
        Ihan oikeastikko te vaimot uskotte mitä mies selittää käryn käytyä? Eikö tule edes mieleen että mies voi valehdella myös teille?

        Vastaan sinulle epäilevä Tuomas, että itse kakkonen ilmoitteli vain leikkivänsä pelinaista ja katsovansa, kuinka pitkälle toinen on valmis menemään. Ystävilleen oli kertonut, että tapailee vähänvarattua miestä, joten oli siten kai tietämätön, kun ei huomannut kokonaan varatuksi. Luuletko, ettei miestä ruotuun laitettu? Valehtelivat toisensa suohon, niinhän se aina menee, kun likaista peliä ryhdytään pelaamaan, turhaan verenpaineesi nostatit, eniten selitystä tuli nimittäin juurikin toiselta naiselta.


      • Surullista
        mätaashalveksin kirjoitti:

        Voi hemmetti! Eli maailma pyörii sun mielestä miesten ehdoilla? Että miehet olisi niin tahdottomia sikoja, että kalu vie ja mitään ei mahda, panee jokaista suostuvaista? Mun mielestä tuota asiaa ei tule ymmärtää kenenkään naisen. Perheellisen miehen velvollisuus on pysyä kotipesällä. Siinä ei mitkään selitykset auta että se on luonnollista miehelle ottaa sieltä mistä annetaan.
        Jos sä puolisona olet noin ymmärtäväinen, että mies saa panna ketä haluaa, kun ei vieteilleen mitään mahda, niin mitä teet uskottomuus palstalla jos se ei sua haittaa?
        Äläkä syyttele niitä vieraita naisia. Ei ole kenenkään vapaan naisen tehtävä pitää varatun moraalista huolta. Ne saa antaa ihan kelle haluaa. Eivätkä ole yhtään huonompia kuin kukaan muukaan naisena. Sinuna en edes kehtaisi arvostella toisten naisten moraalia kun itselläsi on pettäjä puolisona. Ei mikään mairitteleva saavutus sekään, että ukko pettää.
        Tosi mies, joka rakastaa puolisoaan, ei petä. Ennemmin eroaa kuin pettää. Tosi mies ei altista itseään noiden julmien seireenien houkutuksille. Tosi mies osaa sanoa ei. Parisuhteessa olevan miehen tehtävä ei ole panna kaikkea mikä liikkuu.
        Mä halveksin pettäjiä ja heidän puolustajiaan.

        VÄÄRIN! Nyt erehdyit ja paljastit itse olevasi säälittävä ukkomiesten leikkikalu.
        Minua ei ole koskaan petetty ja tuskin niin tulee käymäänkään. Olen surullinen ystävieni vuoksi. Pettäjämiehet ovat ihan oma lukunsa ja heidät jätän tästä pois. Jos miehet osaavat lirkutella ja mielistellä tarpeeksi niin aina löytyy näitä tyhjäpäisiä hupakoita uskomaan...
        Aika moni etsii sopivaa aikansa, mutta sortuu varattuihin kun ei muita saa!


      • mätaashalveksin
        voimooses kirjoitti:

        Hmmm..ensimmäistä kertaa luen, että ukon pettäminen ei mikään maritteleva saavutus. Asenteesi kertoo, että pidät petettyä yksinomaan syyllisenä ukkonsa pettämiseen. Erikoinen väite on myös, että toisten naisten moraalin arvostelu on petetyltä kielletty, vissiin tabu sitten. Ei pieneen mieleen tule, että petetty saattaa olla mitä uskollisin puoliso jopa sen pettämisen jälkeenkin, koska hänellä on moraali. Ei läheskään kaikki petetyt ryhdy kostopuuhiin ja aloita flirttailua ja omaa panorallia.

        Tahallasi tai tahtomattasi ymmärsit mun kirjoituksen väärin. Pettäminen ei ole petetyn syy, ikinä. Mä vaan en jaksa ymmärtää, miksi sitä pettäjää pitää puolustella? Miksi vain sen vieraan moraalissa on vikaa?
        Mä olen petetty ja erohan siitä tuli. Mä en jaksa uskoa, että pettäjästä tulisi mitä uskollisin puoliso. Se on nimenomaan saattaa olla. Jos olisin jäänyt liittoon pettäjän kanssa, en todellakaan kehuskelisi, että mua se vaan rakastaa ja hänestä tulee mitä uskollisin puoliso ajan oloon. Sitä aikaako pitäisi odottaa sata vuotta? Koko ajan pelätä, milloin uusi käry käy?
        Pettäjällä on moraali. Ihan omanlaisensa. Käsittämätön. Mä petettynä en kuvittele yhtään olevani parempi kuin se jonka kanssa pettäjä petti. Hän toimi omalla tavallaan, oman moraalinsa mukaan, mutta ei pettänyt mua. En ikinä tule puolustamaan pettäjiä, enkä halveksu heitä, jotka heihin lankeaa. Langettiinhan me itsekkin heihin silloin aikoinaan. Mutta tuo pettäjien puolustelu on jotain mikä ei mene mulle kaaliin, ikinä.


    • saamitätilaa

      Kaikista törkein on kakkonen joka menee emännöimään miehen kotiin, josta miehen vaimo on paennut väkivallan takia, toivottavasti saa maistaa vielä samaa lääkettä ja ukko ajaa senkin pihalle, muka rakkauttako en kyllä usko.

      • sairastaajattelua

        Hyvänen aika! Kukaan ihminen ei ansaitse joutua väkivallan kohteeksi. Ethän oikeasti ole tuota mieltä? Sairasta, jos noin ajattelet.
        Ehkä se paska ei ole vielä näyttänyt, mikä on miehiään. Jos noin käy, toivottavasti se uusi on fiksumpi ja lähtee heti ensimmäisestä lyönnistä.


    • näinmaailmapelastuu

      Mulla on erinomainen ratkaisu ongelmaan. Jos miehillä on aivot vain jalkojen välissä niin antakaa vaimot niille niin paljon seksiä kotona, ettei heille tule edes mieleen mennä vieraisiin. Jos ne ei oikeasti ajattele mitä tekevät, niin siinä vaiheessa kun hommiin yrittävät käydä, heillä ei seiso kun ovat saaneet niin paljon kotona. Helppoa. Ja maailma pelastuu.
      Ja sinkkunaiset, kulkekaa vaan laput tiukasti silmillä, älkää missään tapauksessa edes jutelko kellekään miehelle. Ettei vaan käy vahinko ja saat aivottoman idiootin sänkyysi.

    • dontBELIEVE

      Eihän ne ilku, ei ne soittele exille. Ap tekee itse niin.

      • huhhoijakkaa

        dotBElive: Mikä sä olet mitätöimään jokaisen tässä ketjussa tarinansa kertoneen ihmisen kokemuksia?. Oletko jokaisen miehen kakkonen?


      • luettuajakoettua

        Ap ei ole koskaan soittanut kakkoselle. dontBELIVe tietää ja tunnistaa omat tekosensa kun niistä puhutaan.


      • eräsex

        Eihän petetty puoliso tiedä soitella petturipuolisonsa salapanolle. Salapano on salapano eikä petetyt tiedä niistä mitään.
        Kun luin tämän ketjun uudestaan niin huomasin monta samanlaista kertomusta kuin omani. Onko niin että petetyn manipulointiin ja kiusaamiseen syyllistyy aina tietynlaiset ihmiset. Kaikki kakkoset/ykköstyneet eivät ole häikäilemättömiä.


      • pettäjänvastuu
        eräsex kirjoitti:

        Eihän petetty puoliso tiedä soitella petturipuolisonsa salapanolle. Salapano on salapano eikä petetyt tiedä niistä mitään.
        Kun luin tämän ketjun uudestaan niin huomasin monta samanlaista kertomusta kuin omani. Onko niin että petetyn manipulointiin ja kiusaamiseen syyllistyy aina tietynlaiset ihmiset. Kaikki kakkoset/ykköstyneet eivät ole häikäilemättömiä.

        Mä näen asian niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. En usko, että kaikki petetytkään osaa käyttäytyä asiallisesti kun petos paljastuu. Tulee ylilyöntejä puolin ja toisin. Mitä syytä sillä petoskumppanilla olisi kiusata ja manipuloida petettyä? Miksi pettäjä ei siinä tilanteessa ota ohjia omiin käsiinsä ja selvitä aiheuttamansa sotkun? Hän tuntuu aina pääsevän kuin koira veräjästä. Päätä vaan silitellään että voi voi kun pojat on poikia, kuuluu asiaan että mies ottaa siellä missä annetaan yms. ihan höpöä. Petetty ja vieras tappelee kynsin hampain ihmisestä, joka ei ole sen arvoinen.
        Ketjua lukiessa tulee mieleen, että miehet taitaa osata käsitellä petetyksi joutuessaan asian paremmmin kuin naiset. Vähän vaan uhoavat, että mä meen ja vedän turpiin sitä vierasta. Asia keskustellaan puolison kanssa. Tuloksena hyvin usein ero. Miksi naiset alkaa kilpasille sen vieraan kanssa? Ei se vieras ole yhtään kummempi naisena kuin petetty. Viehättyi vaan samasta miehestä petetyn kanssa. Niistä samoista piirteistä, mistä petettykin.
        Ala-arvoista haukkua petettyä, samoin kuin vierastakin. Kun ei ole olemassa kuin se yksi, joka on syyllinen tilanteeseen. Se pettäjä.
        Eiköhän sovita, että lopetetaan se pettäjän tekojen puolustelu puolelta ja toiselta. Hän tekee väärin montaa ihmistä kohtaan. Myös sitä vierasta. Hänelle kuuluu vastuu. Pettäjästä kilpaileminen ja hänet itselleen saaminen (olipa se petetty tai vieras jonka luokse pettäjä jää tai lähtee) ei ole kilpailun arvoinen asia.
        Ei ainakaan mulle ollut. Toinen sai pitää.


      • Pohoolastakai

        Niin se onkin mielestäsi sitten parempi että menee hakkaa sen toisen miehen kuin nainen laittaa pari tekstiviestiä? Et olekaan kokenut petturuutta, keittiöpsykka on parasta. Kaverin mies haukuttiin porukalla kuntoon, toisen kaverin mies meni ja hakkas kakkosmiehen sairaalakuntoon.


      • omavastuukuitenkin
        pettäjänvastuu kirjoitti:

        Mä näen asian niin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. En usko, että kaikki petetytkään osaa käyttäytyä asiallisesti kun petos paljastuu. Tulee ylilyöntejä puolin ja toisin. Mitä syytä sillä petoskumppanilla olisi kiusata ja manipuloida petettyä? Miksi pettäjä ei siinä tilanteessa ota ohjia omiin käsiinsä ja selvitä aiheuttamansa sotkun? Hän tuntuu aina pääsevän kuin koira veräjästä. Päätä vaan silitellään että voi voi kun pojat on poikia, kuuluu asiaan että mies ottaa siellä missä annetaan yms. ihan höpöä. Petetty ja vieras tappelee kynsin hampain ihmisestä, joka ei ole sen arvoinen.
        Ketjua lukiessa tulee mieleen, että miehet taitaa osata käsitellä petetyksi joutuessaan asian paremmmin kuin naiset. Vähän vaan uhoavat, että mä meen ja vedän turpiin sitä vierasta. Asia keskustellaan puolison kanssa. Tuloksena hyvin usein ero. Miksi naiset alkaa kilpasille sen vieraan kanssa? Ei se vieras ole yhtään kummempi naisena kuin petetty. Viehättyi vaan samasta miehestä petetyn kanssa. Niistä samoista piirteistä, mistä petettykin.
        Ala-arvoista haukkua petettyä, samoin kuin vierastakin. Kun ei ole olemassa kuin se yksi, joka on syyllinen tilanteeseen. Se pettäjä.
        Eiköhän sovita, että lopetetaan se pettäjän tekojen puolustelu puolelta ja toiselta. Hän tekee väärin montaa ihmistä kohtaan. Myös sitä vierasta. Hänelle kuuluu vastuu. Pettäjästä kilpaileminen ja hänet itselleen saaminen (olipa se petetty tai vieras jonka luokse pettäjä jää tai lähtee) ei ole kilpailun arvoinen asia.
        Ei ainakaan mulle ollut. Toinen sai pitää.

        Pettäjänvastuu kirjoitat aikuisen aivoilla. Ja tiedätkö mitä? Suurin osa näistä jotka täällä kirjoittavat kakkosesta negatiiviseen sävyyn ja taas pettäjästä puolustellen, tietävät kyllä itse että asiat eivät ole niin kuin he kirjoittavat. Olen sata prossaa varmaa että nämä kirjoitukset ovat osa toipumisprosessia petetyksi tulemisesta. Voi olla hyväkin kirjoittaa harhoja, omia haaveita, kuvitelmia. MUTTA ne tulee myös lopettaa jossakin vaiheessa, katsoa peilin ja todeta, pettäjä petti ja aivan omasta tahdostaan. Myöntää omat ylilyönnit ja elää niiden kanssa. Mitä kauemmin ja kovemmin kuuluttaa asioista niinkuin ne EIVÄT ole sitä enemmän joutuu vain kärsimään. Miksi ihmiset eivät huolehdi omasta mielenterveydestään paremmin? Miksi pilaavat oman elämänsä menneisyyden alttarille? Kun samaan aikaan pettäjä valitunsa kanssa jatkaa ja elää.


      • eräsex
        omavastuukuitenkin kirjoitti:

        Pettäjänvastuu kirjoitat aikuisen aivoilla. Ja tiedätkö mitä? Suurin osa näistä jotka täällä kirjoittavat kakkosesta negatiiviseen sävyyn ja taas pettäjästä puolustellen, tietävät kyllä itse että asiat eivät ole niin kuin he kirjoittavat. Olen sata prossaa varmaa että nämä kirjoitukset ovat osa toipumisprosessia petetyksi tulemisesta. Voi olla hyväkin kirjoittaa harhoja, omia haaveita, kuvitelmia. MUTTA ne tulee myös lopettaa jossakin vaiheessa, katsoa peilin ja todeta, pettäjä petti ja aivan omasta tahdostaan. Myöntää omat ylilyönnit ja elää niiden kanssa. Mitä kauemmin ja kovemmin kuuluttaa asioista niinkuin ne EIVÄT ole sitä enemmän joutuu vain kärsimään. Miksi ihmiset eivät huolehdi omasta mielenterveydestään paremmin? Miksi pilaavat oman elämänsä menneisyyden alttarille? Kun samaan aikaan pettäjä valitunsa kanssa jatkaa ja elää.

        Minä en ole koskaan kieltänyt petturin vastuuta, jos luet kirjoitukseni niin näet kyllä sen. Petturi on aina syypää pettämiseensä ja aiheuttamaansa pahaan. Sitten on kyllä niitä pettureita jotka eivät tiedä mitä oikein haluavat ja senvuoksi roikuttavat kahta naista kiinni itsessään. Tuossa tilanteessa ainakin minä jouduin kakkosen manipuloimaksi. Itse välttelin kakkosta koska minulle sanottiin että hän haluaa olla vain ilkeä aikä minun pidä mennä yhtä alhaiselle tasolle.
        En kiellä että enkö sitten kun ero lolpullisesti selvä ja kuitenkin kiusaaminen jatkui, olisi itsekin syyllistynyt ylilyönteihin. Exän minulle kertomat jutut silloisen kakkosen hänelle kertomista asioista jotka minä tiesin valheiksi ja jotka hänen mukaansa olivat olleet ratkaisevat tekijät eroomme sai minutkin reagoimaan. Tuloksena oli että sain puhelun nyxältä jossa lupasi tehdä kaikkensa pilatakseen maineeni. Ne ovat kuitenkin mennyttä kuten kakkosenkin/ykk.kakkosenkin ylilyönnit.

        NYt puhun tästä hetkestä elämästä eron jälkeen jossa en kuitenkaan ole saanut rauhaa pahoilta puheilta ja aiheettomilta syytöksiltä ja jopa ilmiannoilta poliisille. KOko exän suku jonka kanssa olin todella hyvissä väleissä ja jotak olivat minulle erittäin rakkaita on manipuloitu halveksiin ja vihaamaan minua. Syytä siihen en tiedä.
        Tietenkin epäilen että tuo minulle esittämänsä uhkaus on edeleen voimassa. HArmi vain sinänsä koska pilaa siinä samassa oman elämänsä.

        Jos petturi olisi ollut rehellinen ja toiminut toisin niin uskon että mitään tällaista ei olisi kenenkään tarvinnut kokea.


      • eräsex
        eräsex kirjoitti:

        Minä en ole koskaan kieltänyt petturin vastuuta, jos luet kirjoitukseni niin näet kyllä sen. Petturi on aina syypää pettämiseensä ja aiheuttamaansa pahaan. Sitten on kyllä niitä pettureita jotka eivät tiedä mitä oikein haluavat ja senvuoksi roikuttavat kahta naista kiinni itsessään. Tuossa tilanteessa ainakin minä jouduin kakkosen manipuloimaksi. Itse välttelin kakkosta koska minulle sanottiin että hän haluaa olla vain ilkeä aikä minun pidä mennä yhtä alhaiselle tasolle.
        En kiellä että enkö sitten kun ero lolpullisesti selvä ja kuitenkin kiusaaminen jatkui, olisi itsekin syyllistynyt ylilyönteihin. Exän minulle kertomat jutut silloisen kakkosen hänelle kertomista asioista jotka minä tiesin valheiksi ja jotka hänen mukaansa olivat olleet ratkaisevat tekijät eroomme sai minutkin reagoimaan. Tuloksena oli että sain puhelun nyxältä jossa lupasi tehdä kaikkensa pilatakseen maineeni. Ne ovat kuitenkin mennyttä kuten kakkosenkin/ykk.kakkosenkin ylilyönnit.

        NYt puhun tästä hetkestä elämästä eron jälkeen jossa en kuitenkaan ole saanut rauhaa pahoilta puheilta ja aiheettomilta syytöksiltä ja jopa ilmiannoilta poliisille. KOko exän suku jonka kanssa olin todella hyvissä väleissä ja jotak olivat minulle erittäin rakkaita on manipuloitu halveksiin ja vihaamaan minua. Syytä siihen en tiedä.
        Tietenkin epäilen että tuo minulle esittämänsä uhkaus on edeleen voimassa. HArmi vain sinänsä koska pilaa siinä samassa oman elämänsä.

        Jos petturi olisi ollut rehellinen ja toiminut toisin niin uskon että mitään tällaista ei olisi kenenkään tarvinnut kokea.

        Niin, sitä myös haluan sanoa että " Myöntää omat ylilyönnit ja elää niiden kanssa. Mitä kauemmin ja kovemmin kuuluttaa asioista niinkuin ne EIVÄT ole sitä enemmän joutuu vain kärsimään. Miksi ihmiset eivät huolehdi omasta mielenterveydestään paremmin? Miksi pilaavat oman elämänsä menneisyyden alttarille?" Osuit naulankantaan omavastuukuitenkin.
        On kuitenkin väärin että toista jatkuvasti muistutetaan asioista jotka ovat taakse jäänyttä elämää ja sen vuoksi yritetään pilata toisen nykyinenkin elämä. Ihminen joka siihen kykenee ei ole sinut itsensä kanssa. Hänenkin pitäisi hyväksyä ja tunnustaa omat ylilyöntinsä eikä jatkuvasti muistuttaa sitä toista.
        Itselle anteeksianto on tässäkin A ja O.


    • saamitätilaa

      En todella halua väkivaltaista kohtelua uudelle emännälle, itse kestin sitä ihan liian kauan. Tarkoitin et kakkonen halusi miehen, vaikka varoitin väkivallasta, kun kaikki paljastu.
      Ihmetteli puheitani ja alkoin heti emännäksi, tiedän kokemuksesta et siitä on vaikea lähteä jos uskoo väkivaltasta ja alkaa heti asumaan yhdessä.
      Väkivaltaa en kannata koskaan, muutenhan eläisin vielä yhdessä väkivaltaisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe