Miesten profiilikuvat

Minnimaarit

Olen monasti ihmetellyt että jos mies ihan vakavissaan etsii naista elämäänsä niin miksi profiilikuvassa on kaljapullo, suu täynnä ruokaa, maisemakuviakin, kissan kuva, joulupukki, joku suttura kainalossa. Usein myös näkee kuvia jossa on joku omasta mielestä hassu ilme, kuten silmät kierossa tai huulet törröllään. Epäsiisti tukka ja paita auki. Sitten on tämä sarja missä ei ole paitaa lainkaan vaan pullistetaan lihaksia ja melkein uikkarista pilkottelee pikkuveli. No, niistä kyllä tietää, mitä on hakusessa. Ei kuulkaas, koittakaa ny vähän tsempata. Oikeesti, tottahan se naurattaa, mutta siihen se sitten jää.

30

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgghj

      Naisilla näkyy myös kaljat, tissit, ankkanaamat, rööki, yms. aika usein. Jättää väliin ne, tarkoitettu eri kohteisiin.

      • hyi.fittu

        Juuri sellainen nainen jolla kuvassa on sillä duckface/fuckface-ilme, jäätävän kokoiset aurinkolasit, suttura mallisesti pakkelia ja kirsikkana vielä käryävä nortti on kyllä niin vastenmielisen näköinen ilmestys ettei oksennus ole kovin kaukana.


    • sinkkumä

      blokkaa ja eteenpäin niin ku mummo sanoi

    • NaistenProfiilikuvat

      Mulla ainakin on ihan tavallisia kuvia. Mut mitä nyt listaisisin perus naisten kuvia niin aurinkolaseilla, siideri kourassa, huulet törröllään, jonkun niin ihqun aurinkorannan kallionkielekkeen reunalla kaukana poseeraten, peilinkautta perseeseen tai yläviistosta tissivakoon (arvata saattaa mikä seura on hakusessa), rajattu kuva niin että ollaan jonkun ukon kainalossa todennäköisesti exän, baarin vessan peilistä otettu täydessä sotamaalauksessa ja sitten ne typerimmät jonkun salin peilin kautta niin että trikoot on vedetty kainaloon myöten kireeks että kamelinvarvas pilkottaa (säälittävää). Siinä kevyt otos perus naisten kuvista joita itse haen ikähaitarissa 27-40v.

      • NaistenProfiilikuvat

        Ja ennenkun joku näsäsviisastelee viimeisen erehdyttävästi kirjoittamani lauseen kanssa niin näitä en itse hae vaan joita esiintyy tuon ikähaitarin kuvissa hyvin yleisesti.


    • samanhuomannut

      Onhan niitä naisissakin, mutta epäasialliset tai todella rähjäiset kuvat ovat kyllä yleisempiä miehillä kuin naisilla. Olen ihmetellyt myös sitä että moni mies näyttää profiilikuvassaan niin vihaiselta. Kun kuitenkin ollaan etsimässä parisuhdetta eli jotain minkä olettaisi olevan positiivinen asia niin miksi pitää olla sellainen ilme että koko puuha kyllästyttää jo valmiiksi? Jos näytät siltä että olet koko ajan kiukkuinen niin ei se nyt kauheasti houkuttele tutustumaan sinuun.

      • vituntekohauskat

        No miehet nyt ei vain jaksa feikata teko hymyä jatkuvalla syötöllä kuten naiset tekee, joille se ulkokuori on joka asiassa se tärkein. Kullattu ulkokuori mutta sisusta täyttä silkkoa ja paskaa.

        Mitä tulee tuohon vihaisuuten niin se sattuu vain olemaan melkein joka miehen perusilme ilman mitään tarkoitusta tai että olisi vihainen.


      • samanhuomannut
        vituntekohauskat kirjoitti:

        No miehet nyt ei vain jaksa feikata teko hymyä jatkuvalla syötöllä kuten naiset tekee, joille se ulkokuori on joka asiassa se tärkein. Kullattu ulkokuori mutta sisusta täyttä silkkoa ja paskaa.

        Mitä tulee tuohon vihaisuuten niin se sattuu vain olemaan melkein joka miehen perusilme ilman mitään tarkoitusta tai että olisi vihainen.

        Jatkuvalla syötöllä? Ei kukaan ole puhunut siitä että pitäisi koko ajan olla joku tekohymy naamalla. Vaan siitä että yrittäisi toiseen ihmiseen tutustuessa näyttää siltä että edes kiinnostaa siihen toiseen tutustua. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että ulkokuori olisi tärkein. Siinä on kyse ihan tavallisesta kohteliaisuudesta. Tuttu termi ehkä sinullekin jostain?


    • deittimeeesseli

      Minäkin laitoin pikkuveljen kuvan koska hän on minua nuoremman näköinen.

    • Minnimaarit

      Hahaha ! No tolla hyvällä huumorilla saat anteeksi, vaikka kuvassa olisikin se alakerran "pikkuveli". ;-)

    • TusinaTuunanen

      Eikös nyt tarkoitus kuvan esittää rehellisesti, millainen tyyppi on kyseessä: jos viihtyy kaljalasi kädessä ja nakit silmillä, niin hyvä kuvan esittää sellaista.

      Minusta pahempi, jos profiilikuva on kuin sadun prinssillä ja todellisuudessa siellä profiilin takana piileksii rupikonna.

      • kkdkkdkdkdk

        Realismin ja inhorealismin välillä on myös ero. Monien miesten kuvat kallistuvat sinne inhorealismin puolelle.


    • KuisOlisi

      Eikö ole HYVÄ ettei tuo esille olemusta mitä ei koskaan ole ? Rehellisyys lieneekin miinus .

      • samanhuomannut

        No, onhan se toki niinkin että ihan hyvä jos nämä epäsiistit, viinaanmenevät ym. tunnistaa jo profiikuvasta. Mutta jotenkin hassua kun miehet sitten toisaalta valittavat että naiset eivät ota yhteyttä ja pitävät sitä osoituksena naisten pinnallisuudesta. Ei tule mieleen että itse antaa itsestään aivan hälläväliä-vaikutelman profiilikuvallaan.


    • MrBolivar

      Ilman mitään kilpahuuton lähtemistä on pakko sanoa että ei ne naisetkaan tajua mikä mieheen tehoa; Suurin osa naama peruslukemalla, milloin ollaan jossain suojatien reunalla selfietä ottamassa ja milloin kahvilassa heitetty pikainen kuva. Wc:n peili on mielenkiintoinen paikka ottaa.Se mitä hoitoainetta käytät, ei ole se mitä kuvassa haluan nähdä. ;D Hyvä osa luottaa myös vihaiseen ja tuliseen katseeseen. Pakko sanoa että tuo ainakin saa itselleni selaamaan ohi.Etsinnässä ei Justiina kaulin kädessä vaan nainen jonka kanssa voisi jakaa elämän.

      Joten, arvon neidit.Jos sitä hymyä saisi niin voisi ehkä saada jotain muutakin kuinvain pikkuveikkojen kuvia! ;D

      • ohitettavia

        "Joten, arvon neidit.Jos sitä hymyä saisi niin voisi ehkä saada jotain muutakin kuin vain pikkuveikkojen kuvia!"

        Älkää nyt hyvät veljet liian innokkaasti paljastako mistä kiikastaa, nuo bimbot saattavat alkaa jopa enemmänkin teeskentelemään kuvissaan jotain vakavammin otettavaa ja siten aiheuttaa ainakin tarpeetonta ajanhaaskausta.


    • Mikävialla

      Mikään noista kuvatyypeistä ei omaan ilmoitukseeni istunut. Mutta silti profiilissa ei juuri vierailtu, saati kirjoiteltu naisten taholta. Missä siis lieni vika?

    • Wauwau-
      • eieieii

        wau hy possu


      • tekokatse

        tekolihakset


    • vaarimielessä

      Kuvista niinkään, mut jos vanha mies harrastaa sitä sun tätä, ei siinä mummo kyydissä pysy.
      Miksi ei voi olla ihan kotisohvalla löhöilijä, joka myös kävelee välillä ja syö ihan normaalisti, ilman erilaisia trendejä.
      Myös heti olis kerrottava totuus onko perso muille naisille ja viinalle.

    • Minnimaarit

      No mun mielestä juuri kuvasta näkee jos on alkoholin suurkuluttaja. Vieraissa ramppaamista ei kyllä aina näe päällepäin. Eli kyllä se kuva vaan on tärkeä. Ei tarvitse olla mikään komistus, harva meistä on. Mutta ulkonäkö on se, millä tehdään ensivaikutelma. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, sanotaan. Joku edellä sanoi, että hymyä lisää ! Se on totta, luonnollisesti hymyilevä tyyppi vetää yleensä puoleensa, oli sitten nainen tai mies.

      • kkfkfkfdodood

        Ei kaikki osaa katsoa niitä suurkulutuksenkaan merkkejä. Itte teen päihdetyötä ja osaan katsoa pienempiäkin merkkejä. Sekä miehissä että naisissa näitä näkee. Oikeassa elämässä olen kyllä törmännyt muutamiin poikkeusyksilöihin, jotka parin viikon juomattomuuden jälkeen on tosi freesejä, vaikka taustalla olisi puoli vuotta tai vuosikin päivittäistä pämppäämistä. Mutta nää on harvassa.


    • sinkkunaparempi

      Miehen tekstiä: "olen Tarzanvartaloinen 177cm 115kg lihakset ja luut painaa, leveät hartiat ja vahvarinta" Kuvissa virttynyt t-paita, verkkarit roikkuu, pyydän lisäkuvia niin lähettää kuvan kaulasta alaspäin kulahtanut t-paita päällä, onhan siinä tarzania kun isot manboopsit heti näkyy isommat tissit kuin mulla ja ensimmäinen ruudusta tunkee iso maha. On tällä kaverilla ainkin itsetunto kohillaan. Taitaa olla ällistyttävin profiili mihin ikinä oon törmänny.

      Ja joo itse oon normipanoinen en kuvittele itsestäni liikoja mutta vyötärökin mulla vain 72 ja vaatekoko 38, olkoon ihmiset tukevia ei muahäiritse skippaan vain mutta jotain realismia.. ylipainoa kymmeniä kiloja ja on Tarzan..

      • mulla84

        sulla on ripulointia, siksi vyötärö on 72


      • ei-tosikoille

        Testaa onko naisella huumorintajua? ;)
        On jätkällä varmaan itsetuntoakin mutta oisko vielä enemmän itseironiaa..


      • ei-tosikoille

        Testaa onko naisella huumorintajua? ;)
        On jätkällä varmaan itsetuntoakin mutta oisko vielä enemmän itseironiaa..


    • rumasinkkumies

      Naisilla on pelkkä naamakuva ettei naisen läskit näy kuvassa. Ei naisille kelpaa mikään miehen kuva, vaikka mies kalassa kuva taikka mies metsässä kuva.

      • yksinnn

        Itseä kyllä kiinnostaa juurikin kuvat joissa ollaan vaikka kalassa, ne kertoo enemmän kuin joku passikuvatyyppinen poseeraus


    • hiuksetkinpeittinaaman

      Kyllä naisilla on sen 10-15v vanhoja kuvia järjestään vanhemmissa ikäluokissa ja huippu oli kun sain rippikuvan 30v takaa ja vielä lukematon määrä tikkuaskin kokokoisen kuvia missä aurinkolasit ja pyöräilykypärä päässä ettei varmasti treffeillä tunnista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe