UPM-ukkojen petetyt vaimot

kyllämaallaonmukavaa

Täällä on niin parjattu meitä eukkoja,kuinka me painetaan vierasta miestä,kun äijä on yövuorossa. Mun äijä painaa välillä kahta vuoroo peräkkäin,mikä oikeesti tarkottaa,että painaa yhen vuoron ja sit painaa mitä painaa. Kaksi puhelinliittymääkin siltä löytyy;yksi perhettä ja kavereita varten,toinen mitälie varten. On nähty ihan päiväsaikaankin treffeillä,mutta ei tiedä,että minä tiedän näistä kaikista. Enkä aio kertoakaan,koska aikuinen mies tietää mitä tekee,ja tekee sitä mitä haluaa. Panee muakin kotona noin joka toinen päivä. Ihan surkee panomies,mutta pakko antaa ku on naitu. Orgasmien teeskentely alkaa jo tympiin. Koko tää touhu alkaa tympiin. Pitäskö vaa ottaa hatkat vai pistää paremmaks ja antaa maistaa omaa lääkettään eka?

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voetokkiinsa

      Pistä paremmaksi. Piipahda vaikka Auvilassa. Mamut antanee iloa ja täytettä elämääsi... Siinä jää paperitollot toiseksi.

    • kolttusulle

      Aloittajalle. Aika surkea kirjoitus "muka eukkona"? kirjoitat. Taidat olla vaan kateellinen paprumiehille ja lisäksi sieltä potkittu ulos. Mutta sinänsä, ostan kyllä mekon sulle,jos sulla ei vielä sitä ole? :)

    • viisikksitten

      Minä en tiedä uskonko tuota joka toinen päivä. Meidän äijä kanssa tehtaalla ja naapureitten, kännissä nuo on vapaat. mut hyvä jos saat.

    • kyllämaallaonmukavaa

      Mun ukko ei juo,sen huvit tulee tosta itsetunnon pönkittämisestä. Miellyttää see haluaa kaikkia. Ehkä hankin sille salaa jonkun pienen ja harmittoman taudin kuten satiaiset tms.niin voi miettiä tilannetta uudelta kantilta.

    • kyllämaailmallaonmukavaa

      Sattumoisin eksyin näille surkeille keskustelupalstoille ja sattumoisin osu tää kirjotus myös omalle kohalle. Mun mies kans upm-miehiä ja treffailee selän takana. En tiiä kui vakavasti,mut silti ja ihan sama. Mä mitää surkuttelee viittiny jäädä. Menen omia polkujani....nii mettä vastaa ku sinne huutaa. Ps. Mäkin teeskentelen orkut sen kaa ja hihitän itekseni jälkeenpäi,et vittu mikä tunari!

    • perästäkuuluu

      Sama juttu tehtaala töissä....Hyvät perintömetsät...luulee et oon tyhmä...
      ei oo avioehtoo...jätkällä ei seiso kuin kännissä

      • Paperitollot

        Paperimiehillähän seisoo jatkuvasti. Nimittäin järki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe