Negatiivinen kokemus vantaalla kivimäessä oleva pk

HuonoKokemus

Aloitin työharjoittelun marraskuun alussa 2015 joka kesti joululomiin asti, silloin päätin etten enään kyseiseen paikkaan mene henkilökunnan asenteen takia. Sain paljon ilkeitä katseita ja he leimasivat siellä oloni aivan turhaksi ja kuulin monesti henkilökunnan puhuvan minusta ei niin mukavia asioita... No mutta sitten onneksi työharjoittelu loppui. Mutta sitten syksyllä 2016 hain uutta työharjoittelu paikkaa milteinpä jokaisesta lähialueeni päiväkodista ja kauempaakin, mutta työharjoittelu paikkoja ei valitettavasti löytynyt joten päädyin kysymään nimeltämainitsemattomassa päiväkodista paikkaa toivoen että en joudu samaan ryhmään missä olin viimeksi. Sovimme johtajan kanssa ajan koska käyn tekemässä työsopimuksen, ja yllättävästi johtaja oli päättänyt jo että menen samaan ryhmään missä tuolloin olin ollut. Tästä ajatuksesta en pitänyt, mutta pakko kun oli joku päiväkoti harjoittelu paikka olla. Joten YRITIN ajatella positiivisesti, mutta ei siitä mitään tullut kun jo ensimmäisenä päivänä kun sinne uudelleen menin sain aika sopimattoman kommentin jo mentorini suusta. Hän nimittäin alkoi arvostella ulkonäköäni että olen kasvanut viime näkemästä huomattavasti leveyttä. Ja tässä välissä sanon että olen 15-vuotias tyttö joka kärsii valmiiksi huonosta itsetunnosta. Tässä vaiheessa minulle riitti, en enään mennyt kyseiseen paikkaan. Sain haettua uuden harjoittelu paikan, mutta jouduin mennä hakemaan työkenkäni paikasta ja kohdata nämä ihmiset jälleen. Onnekseni äitini hyvä ystävä tarjoutui henkiseksi tuekseni mukaan, ja hän antoi paikalla palautetta kyllä heidän asenteestaan. Mutta valitettavasti tämä henkilö kuka oli minua arvostellut ei ollut paikalla. Hänen työkaverinsa suhtautui kielteisesti palutteeseen ja väitti että valehtelen, mutta siihen paikkaan en enään palaa vaikka henki menisi. Mutta kokemuksesta sanon että en suosittele Vantaalla Kivimäessä sijaitsevaan päiväkotiin menemistä, jollei ole valmis ottamaan paskaa niskaan. Olen puhunut.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoona

      Jokin tässä ei täsmää. Olet nyt 15-vuotias. Olit työharjoittelussa jo vuosi sitten marraskuussa 2015, siis 14-vuotiaana. Pitäisikö uskoa?

      • Ihannäinbtw

        Et ole kuullut näköjään semmoisesta luokasta kun JOPO = joustava perusopetus. Voit katsoa googlesta tarkemmin jos kiinnostaa, jopo luokalla ollaan kolme päivää viikossa koulussa ja kaksi päivää sitten töissä. Eli jopo luokalla opiskellaan myös työpaikoilla eli työssäoppiminen


      • Palvelusväki

        Usko pois, kyllä tuo on totta.
        Ei kannata heti alkaa epäilemään toista valehtelijaksi jos ei itse ole tietoinen kaikista eri tavoista joita koulut nykyään lapsille ja nuorille tarjoaa.
        Voisi esimerkiksi kohteliaasti kysyä, että mikä tuollainen harjoittelu on kun noin nuorena pääse työelämään tutustumaan.
        Mihin on kadonnut ihmisten käytöstavat?


    • kaikellahyvällävaan

      Ok. Arvaan jo;)

      Tuota. Kannattaisiko antaa vaan olla asian? Tästä on kulunut niin monta vuotta jo. Kerran et halunnut Face-kaveriksi, niin voit ihan rauhassa olla sekaantumatta asioihini. Keskity vaan omaan työhösi ja elämääsi. Minä omaani. Omaan uraani ja se ei ole se, mitä silloin opiskelin. Ei tarvitse mitään esiliinoja käyttää. Sekoitat vaan turhaan pakkaa, vaikka tarkoitus ehkä hyvä olisikin. Parempi olisi vain jutella suoraan kasvotusten tai antaa olla. Valitsit itse sen, että antaa olla.

      En tarvitse mitään boostausta mihinkään työpaikkaan (enää) ja itseasiassa olen monessa asiassa aivan erilainen kuin luuletkaan. Et kuitenkaan tunne minua niin syvällisesti etkä tiedä minkälainen olen ollut nuorena. Se mikä oli jos mitään edes oli, oli kaunista, kiitos paljon siitä, kauniit muistot jäi, mutta itsepä valitsit sen tien, että et halua olla suoraan yhteydessä, joten antaisitko vaan olla ja jättäisit niiden esiliinojen ja palvelusväen käytön, kiitos;) Arvostan suoraan kasvotusten puhumista, en tällaista kieroilua, juonittelua ja salaliittoja sekä outoutta. Jos ujostuttaa niin edes jotenkin jollain tavalla kasvotusten ja omalla nimellä sitten;)

      Olet kuitenkin edelleen tervetullut itse ottamaan yhteyttä minuun mutta suoraan, omalla nimelläsi ja ihanalla omalla äänelläsi, ei millään "esiliinojen" avulla, salamyhkäisillä viesteillä ilman omaa nimeä, savustamisilla, kieroilulla jne.

      Kaikella hyvällä ja kauniilla, kaikkea hyvää elämääsi sekä kaunista, aurinkoista syksyä! Kyllä se aurinko vielä hiuksiisi ja silmiisi paistaa;) Kaikesta huolimatta, lämpimät, kauniit muistot jäi, se on vain sääli, että kaikki päättyi niin kuin päättyi <3

      Rakkaudella,

      "Nanne - Kan du ge dig fan på"

      • Hämillään

        Mitä on tämä kuka olet ja mitä selität ?


      • Palvelusväki

        Hassua kun puhutaan savustamisesta ja kieroilusta. On se kummallista kun aikuiselle ihmiselle ei voi antaa palautetta.
        Jos nuori on kotona kertonut äidilleen ja myöhemmin minulle "alias esiliina" mitä päiväkodissa on tapahtunut ja kuinka häntä on siellä arvosteltu, eikä nuori uskalla itse sanoa takaisin aikuiselle, niin koen kyllä aiheelliseksi, että asia otetaan puheeksi.
        Olin todella harmissani siitä, että tämä kyseinen henkilö ei ollut enään paikalla. Olisin ERITTÄIN mielelläni hetken hänen kanssaan keskustellut. Olisin kertonut hänelle, että minkälainen käytös on kohteliasta toista ihmistä kohtaan. Ja kuinka fiksua on arvostella nuorta tyttöä joka tulee tutustumaan työpaikkaan.
        Jos olet tämän kyseisen paikan johtaja, niinkuin annat ymmärtää, niin tulen kyllä tapaamaan sinua lähiaikoina.
        Terveisin, Esiliinana toiminut nuoren ystävä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe