KYSYMYS POJILLE

apuanopeastitarvitseva

Kysymys teini pojille

Millainen olis teidän unelmien tyttöystävä?

hoikka/pyöreä
blondi/brunette
pitkä/lyhyt

Käyttäisi meikkiä vai ei?
Polttaisko vai ei?
Joisko vai ei?
Miten menestyis koulussa?
Millainen luonne?

12

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan ei ole tyttö ylipainon rajaa ylittänyt.

    • repeat777

      Ei tarvitse olla hoikka, eikä pyöreä. Elää terveellisesti; syö monipuolisesti terveellistä ruokaa, pitää huolen omasta hygieniastaan, siivoaa omat sotkunsa ja nukkuu riittävästi.
      Hiusten väri on mielenkiintoinen kysymys. Kysyttäessä vastaan aina, että pidän tummanvärisistä hiuksista. Olen kuitenkin lähes aina ihastunut vaaleahiuksisiin.
      Pidän lyhyemmistä naisista.

      Vähän tai ei ollenkaan meikkiä. Pidän naisen luonnollisesta kauneudests. Etenkin, kun nykypäivänä suuri osa naisista meikkaa samalla tavalla.
      Olen pahoillani, mutta en pystyisi elämään kroonisen tupakoijan kanssa,
      Alkoholia saa juoda, mutta järkeä käyttäen.
      Tietää suurilta osin, mitä haluaa tehdä aikuisena ja suoriutuu tarvittavan tavalla toteuttaakseen nämä suunnitelmat. Tarkemmin ottaen, hänen ei tarvitse suoriutua "tarpeeksi hyvin". Riittää, että hän yrittää, yrittää ja yrittää. Arvostan tämän kaltaista sinnikkyytä erittäin paljon.
      Luonteeltaan rauhallinen, avarakatseinen, rento ja ystävällinen. Olisi myös mukavaa, jos hän olisi optimisti ja kykenisi näkemään kaikessa edes jotain hyvää. Optimismi ei ole välttämätöntä, mutta suotavaa, sillä olen itse luonteeltani vastaavanlainen. Suvaitsevuus on myös pakollista. Hänen tulee olla kykenevä käyttäytymään kohteliaasti tilanteessa, kuin tilanteessa.

    • Joulupukki21

      Unelmien tyttö olis sellanen joka tulee antaa sulle kultasuihkun ja joka sanoo sulle et sun talossa on liikaa puisia huonekaluja! Ota herranen aika lattia pois ni vältyt vaaroilta!!

    • 1. Ei saa olla luuranko tai muodoton, mutta ei saa olla henkilö jolla on vaa yks muoto (lue: läski.) Siin välissä on paljon hyviä vaihtoehtoja. Yleensä kallistun toki hoikemmalle puolelle, mutta isommissa muodoissa on hyviä puolia. Kaikki riippuu vähän luonteesta :)
      2. Brunet on yleensä parhaita.
      3. Toivottava pituus riippuu muodoista, mutta yleinen sääntö on se, että vähän mua lyhyempi, mut liika on liikaa, niinku aina.
      4. Meikkaus ei haittaa, kunhan näyttää hyvältä vielä meikin loputtua :D ja taas kerran, naama ei ole taulu, sitä ei tarvitse täyttää maalilla ;)
      5. En pidä tupakan hajusta, enkä siitä et tupakoi, mut jos polttaa vähän, esim yks viikos tai vähemmä, nii ei se mua haittaa. Omat on keuhkonsa, rahansa jne. niin kauan ku siitä ei mulle ole haittaa.
      6. Alkoholi on ok, jos ei joka viikonloppu kännejä vedä. Järkevä käyttö on hyvä, ja käyttämättömyys on plussaa, nii kauan ku asenne juomista kohtaan on rento.
      7. Ei koulumenestys oo rikos, ja älykkyys on plussaa. Ei huonompikaan menestys toki haittaa, jos ei tyhmä ole. Taas kerran, kun ei muodosta haittaa ulkopuolisille. Ja onhan tietty välinpitämättömyys hottia :)
      8. Ei liian optimistinen, eikä liian huomionhakuinen. Kyky käsittää muiden näkökulma on toivottava. Muuten ei oo suoria vaatimuksia.

    • 17weee

      hoikka/pyöreä - hoikka tai ihan vaan "normaali"
      blondi/brunette - blondi
      pitkä/lyhyt - oma pituus miinus noin 10 senttiä

      Käyttäisi meikkiä vai ei? - vähän
      Polttaisko vai ei? - ei
      Joisko vai ei? - vähän
      Miten menestyis koulussa? - hyvin tai kohtalaisen hyvin
      Millainen luonne? - rento ja peräänantamaton (ei kirjaimellisesti)

    • 01poika

      Millainen olis teidän unelmien tyttöystävä?

      hoikka/pyöreä -ei hoikka mutta ei liian isokokoinen. Itse pidän vähän enemmän "pyöreämmistä"
      blondi/brunette -blondi
      pitkä/lyhyt -ei väliä

      Käyttäisi meikkiä vai ei? -saa käyttää mutta ei liikaa.
      Polttaisko vai ei? -mielummin ei.
      Joisko vai ei? -ei ainakaan hirveästi
      Miten menestyis koulussa? -ei väliä kunhan ei mikää kovin huonosti mee.
      Millainen luonne? -puhelias mutta rauhallinen.

    • Kylmät__kädet____

      Hoikkaa tyttöä pantaessa takaapäin lyö ns. vanteille. Ei hyvä.

    • Naapurisikaveri

      1. Hieman pyöreä, muodokas
      2. Hiusten värillä ei ole sen kummempaa merkitystä, mutta kiharat on kivat :))
      3. Vähän ihteä lyhempi
      4. Meikkaaminen on fine jos kehtaa olla myös ilman sitä pakkelia
      5. Jos ei ole kauhea tervakeuhko ni parempi. Satunnainen röökaus menee.
      6. Ei joisi. Koska on se ny vitun noloa seikoilla kännissä xd
      7. Jos yrittää pärjätä ni se riittää. Eikä olisi mikään semmoinen joka laiminlyö koulua.
      8. Rauhallinen, jolla on tilannetajua ja huumoria ❤
      T. 01 poika länsi-suomesta

    • 1. Mieluummin pyöreä kuin hoikka
      2. Pitkät mutta ei värillä väliä
      3. Vähän lyhempi ku itse
      4. Vähän voisi olla mutta ei liikaa
      5. Ei mieluusti
      6. Ei
      7. Yrittäis ainakin
      8. Rauhallinen ujo
      00 poika

      • yksitytt

        :))


    • sfdvdf
    • Yksinäinentoffee

      Voi oon ihan plöö:'(pojat ei vaan tykkää musta vaik oisin tähti taivaalta:'(
      No hiukset on toffeen väriset hieman vaalemmat ja en ees käytä meikkii ja oon normali vartaloinenteinityttö etelä-suomesta
      :'(:'(:'(:'(:'(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe