Onks tää todella tällaistä???

kertokaa_kokeneemmat

Lyhyen aikaa nettideittailua harrastaneena en voi kun ihmetellä meininkiä täällä! Kun lähetän kiinnostavalle naiselle viestin ja saan vastauksenkin niin muutaman meilin jälkeen lupaavasti alkanut yhteydenpito vaan loppuu ilman mitään. Mielestäni on aika epäkohteliasta lopettaa kirjoittelu noin vaan. Saattaa olla että kirjoittelun myötä kiinnostus lopahtaa mutta arvostaisin suuresti jos tämä voitaisiin rehellisesti kertoa!

Vai onko täällä pelin henki se että kirjoitellaan monen kanssa yhtäaikaa ja ei välitetä enää yhtään kun muutaman rivin taikka kuvan perustella kiinnostavampi henkilö löytyy!!! Näin se homma menee usein Tinderin puolella :( Jos näin on niin en ole vielä oppinut "talon tavoille".

Mutta on mulla mulla yksi livetapaamiseenkin johtanut tutustuminen ollut. Tosin yhteen tapaamiseen se jäi mutta antoi kuitenkin toivoa josko täältä voisi löydönkin tehdä :)

32

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samakokemus

      Ei täällä ole kuin ne jotka ei kenellekään kelpaa, psyykeongelmaisia suurin osa, alkoholisteja entisiä ja nykyisiä.
      Kakkosen naiset hakee kympin rikasta miestä.

      Älä haaskaa aikaasi ainakaan s24:n palstalla, ei täällä kunnollisia naisia ole.
      Itteki hetken viestittelin lupaavalle tuntuvan naisen kanssa, osottautui psyykeongelmaiseksi, lopetin yhteydenpidon ei ollut järkevää jatkaa.

      • Asdffg

        Ei tuo pidä paikkaansa. Tai en ole kyllä juuri S 24 kokeillut. Netti on nykyaikaa. Tapaamispaikka. Minua ei tanssit tai ravintolaillat kiinnosta. Olin taannoin ja umpikänniset ukot hakee tanssimaan ja suuttuvat jos antaa pakit. Yhden kanssa lähdin tanssimaan ja ukko kuolalsi korvaan ja örisi ja kähmi koko tanssin. Teki mieli jättää äijä siihen lattialle. Verkossa on muitakin kuin juoppoja. Voin katoa esittelytekstistä hiukan tietoa, onko meillä jotain samoja kiinnostuksen kohteita tai jotain muuta mielenkiintoista. Kyllä ravintolassa voi yhtä hyvin tehdä virhearvion. Itse uskon, että löydän netistä omani, mutta siihen voi mennä aikaa. Minulle ei kelpaa kuka vaan. Jos en löydä ihanaa ja sopivaa, olen sitten yksin. Pärjään omillani.


    • TreffeiltäSuhteeseen

      Noin se juurikin toimii tavis miehillä. Itselläni suurinosa ei vastannut avausviesteihini ollenkaan edes plussalaiset ja ne jotka vastasivat höpisivät korkeintaan sanan tai lauseen mittaisia vastauksia ilman kysymyksiä.
      Siitä seurasi lopulta se että passivoiduin ja kirjoitin profiiliini että yhtään avausta en tule tekemään edes kiinnostaville profiileille juurikin edellä mainitsemastani syystä. Se jota kiinnostaa tehköön aloitteen ja vastaan ulkonäöstä riippumatta kaikille. Tämä toimi ja aloin saamaan avausviestejä mielenkiintoisilta naisilta ja treffeillekin pääsin niinkauan kunnes löysin mieleisen suhteeseen.
      Pointti kun on se että nainen tekee valinnan miehen suhteen joten täysin järkeenkäypää on silloin sekin että nainen on myös aloitteellinen. Ilokseni totesin että näitä on kun asian selkeästi profiilissaan ilmoittaa joten siinä vinkkiä sinulle profiilin tekoon.

      • keskustelun_avaaja

        Mahtavaa, onnea sulle!
        Itse asiassa mulla tuo livetapaamisen johtanut kirjoittelu sai alkunsa naisen aloitteesta, taidan jäädä passiiviseksi kun se tuntuu toimivan.. Antaa naisten hoitaa homma :))


      • reisillemän

        Mä olin passiivinen enkä yhtään viestiä laittanut kuukauden aikana, koko aikana sain yhden ainoa flirtin 10 vuotta vanhemmalta naiselta, asui liian kaukana että annoin olla.
        Harvoilla tuuri käy onnittelut heille.


      • hohhoijjaaa

        joo joo, ja tietenkään miehet ei ollenkaan valikoi naisia.
        Onneks valtaosa miehistä on alotekykysiä, niin kauan naisten ei tarvi alkaa säälittävästi tyrkyttää itteensä niille. Miesten tehtävähän se on ollu kautta aikojen. Ja yli 40v "kurpan" ois kuitenkin ihan turhaa tyrkyttääkään kun ei kukaan vastaa kuitenkaan, edes oman ikäset tai hiukan vanhemmat kutostavikset jotka havittelee vaan jotain 10-20 vuotta nuorempia kympin missiprinsessoja.


      • Munkkinisu

        Nooh, mä olen tullut siihen tulokseen että itseä vanhemmista naisista löytyy ehkä itselle se pullantuoksuinen tavallinen emäntä kuin nuoremmista.
        Itse olisin otettu ja onnellinen jos 40v "kurppa" viestillä huomioisi, eihän se nyt naiselta mitään itsensä tyrkyttämistä ole.


      • lmj
        hohhoijjaaa kirjoitti:

        joo joo, ja tietenkään miehet ei ollenkaan valikoi naisia.
        Onneks valtaosa miehistä on alotekykysiä, niin kauan naisten ei tarvi alkaa säälittävästi tyrkyttää itteensä niille. Miesten tehtävähän se on ollu kautta aikojen. Ja yli 40v "kurpan" ois kuitenkin ihan turhaa tyrkyttääkään kun ei kukaan vastaa kuitenkaan, edes oman ikäset tai hiukan vanhemmat kutostavikset jotka havittelee vaan jotain 10-20 vuotta nuorempia kympin missiprinsessoja.

        Olen 50 nainen, ihan kiitettävästi saanut seuraa kuvattomalla profiililla.
        Enkä mielestäni "tyrkytä itseäni", kerron vain kriteerit.


    • yksinäinenelämä

      Kyllä se on pelin henki. Kymmenet naiset lopettaneet vastaamisen mulle mitään ilmoittamatta.

    • eiVastannut

      Minäkin lähetän kiinnostavalle miehelle viestin

      • ehkäsemeenäin

        Sinä hänelle.
        Hän minulle.
        Minä sinulle


    • 7plus13

      "Vai onko täällä pelin henki se että kirjoitellaan monen kanssa yhtäaikaa ja ei välitetä enää yhtään kun muutaman rivin taikka kuvan perustella kiinnostavampi henkilö löytyy!!! Näin se homma menee usein Tinderin puolella :( Jos näin on niin en ole vielä oppinut "talon tavoille". "

      Kyllä se on juuri näin. Ollaan kuin karkkikaupassa ja säntäillään ympäriinsä. Kiinnostuneita ukkoja on joka sormelle ja sillä hetkellä kun alustavien tietojen perusteella joku "parempi" ukko ottaa yhteyttä, niin sinä jäät kuin tikku paskaan. Näiden adhd-prinsessaharhailijoiden kanssa ei kannata tuhlata aikaa. Jos et saa samantien sovittua treffejä ja siellä sitä kuuluisaa kemiaa aikaan, niin unohda. Kohta sillä on uusi mielenkiinnon kohde ja sinä mietit että mihis se katosikaan.

    • siruilona

      Minulla on käynyt aivan samoin miesten kanssa, ensin kirjoitellaan niitä näitä ja sitten mitään ilmoittamatta lopetetaan viestittely. Jotenkin sitä toivoo ja uskoo, että ihmisillä olisi käytössäännöt hallussa asiassa kuin asiassa, vaan eipä se niin olekaan. Minä kyllästyin touhuun ja poistin profiilini...ps. en ole alkoholiongelmainen, enkä myöskään mt-kuntoutuja, vaan ihan normaalijärkinen ja ajokilometrejä olisi ollut vielä runsaasti jäljellä...

      • NaistenHuonoKäytös

        Ongelma on se että lähestyt muiden naisten tavoin vain niitä miehiä joista kiinnostuu muutkin naiset eli sitä pientä 20%. Näillä miehillä on varaa lopettaa jutustelu ja vaihtaa aina parempaan (kauniimpaan) naiseen lennosta. Jos olisit lähestynyt niitä 80% suurjoukkoa väitän että yksikään mies ei olisi omasta tahdostaan keskustelua lopettanut.
        Olet tavallaan kokenut saman mitä kokee käytännössä jokainen tavismies nettideittaillessaan. Naisten vastaavat käyttäytymissäännöt ovat olemattomat mutta tuota käytöstapojen puutetta naiset aina perustelevat kuin saadakseen hyväksynnän huonolle käytökselleen. Millon on "viestit täynnä". (Tuossakin hauska seikka että myös ne rajattomat viestit ovaavat plussalaiset eivät omaa käytöstapoja vaikka viestin voisikin laittaa). "Kaikki vaan vonkaa" En ole yhtäkään iljettävää vonkaus viestiä naiselle laittanut saati kirjoittanut mitään töykeää eikä moni muukaan. "Miehet ei lue profiilia loppuun" Kyllä luen ja lukee muutkin. "Vain isäni ikäiset lähetyvät tai lapseni ikäiset" Itse lähetyn ikäisiäni eikä silti vastauksia ja näitä selityksiä voisi laatia niin paljon että merkkitila loppuu kuitenkin naiset tavallaan hyväksyvät sukupuolelleen huonon käytöksen mutta mieheltä sitä ei siedetä pätkääkään.


      • siruilona

        Mitenkähän saisi selville olenko tosiaan lähestynyt vain 20 % tarjolla olevista miehistä?! Lähestyin sellaisia joiden profiilista löytyi jotain kiinnostavaa ja se ei välttämättä ollut ulkonäkö ja hyvät ansiot, vaan jotain aivan muuta. Kyllä ne käytössäännöt tosiaan puuttuvat molemmilta sukupuolilta, en todellakaan väitä, että naiset olisivat sen paremmin käytäytyviä.


      • ettänäintaas
        NaistenHuonoKäytös kirjoitti:

        Ongelma on se että lähestyt muiden naisten tavoin vain niitä miehiä joista kiinnostuu muutkin naiset eli sitä pientä 20%. Näillä miehillä on varaa lopettaa jutustelu ja vaihtaa aina parempaan (kauniimpaan) naiseen lennosta. Jos olisit lähestynyt niitä 80% suurjoukkoa väitän että yksikään mies ei olisi omasta tahdostaan keskustelua lopettanut.
        Olet tavallaan kokenut saman mitä kokee käytännössä jokainen tavismies nettideittaillessaan. Naisten vastaavat käyttäytymissäännöt ovat olemattomat mutta tuota käytöstapojen puutetta naiset aina perustelevat kuin saadakseen hyväksynnän huonolle käytökselleen. Millon on "viestit täynnä". (Tuossakin hauska seikka että myös ne rajattomat viestit ovaavat plussalaiset eivät omaa käytöstapoja vaikka viestin voisikin laittaa). "Kaikki vaan vonkaa" En ole yhtäkään iljettävää vonkaus viestiä naiselle laittanut saati kirjoittanut mitään töykeää eikä moni muukaan. "Miehet ei lue profiilia loppuun" Kyllä luen ja lukee muutkin. "Vain isäni ikäiset lähetyvät tai lapseni ikäiset" Itse lähetyn ikäisiäni eikä silti vastauksia ja näitä selityksiä voisi laatia niin paljon että merkkitila loppuu kuitenkin naiset tavallaan hyväksyvät sukupuolelleen huonon käytöksen mutta mieheltä sitä ei siedetä pätkääkään.

        Kuten alottaja ja sinäkin lähestytte vain niitä paria prosenttia missipronsessoja joita pommittaa sadat muutkin miehet.. ja kenenkään kiinnostus ei riitä sille omalle (tavis)tasolle.


      • tietäjätietää

        Onneksi tässä nyt ei ole mistään uskon asiasta kyse, vaan asian todellisen laidan voi tarkistaa ihan ostamalla tuon plussan ja katselemalla naisten profiileja. Jos siis ei tunne ketään nettideittailijanaista sen verran hyvin, että voisi kysyä häneltä. Todellisuus kun on, että 20-30v "perusnainen" saa niin paljon huomiota miehiltä kuin vain haluaa. Ei hänellä riitä aikaa vastata kuin niille kaikista komeimmille. Ja älkää edes yrittäkö selitellä, että ne viestit ovat pelkkää törkyä ja munan kuvia. Eivät ole, vaikka toki niitäkin on joukossa.


      • 95pros.paskaa
        tietäjätietää kirjoitti:

        Onneksi tässä nyt ei ole mistään uskon asiasta kyse, vaan asian todellisen laidan voi tarkistaa ihan ostamalla tuon plussan ja katselemalla naisten profiileja. Jos siis ei tunne ketään nettideittailijanaista sen verran hyvin, että voisi kysyä häneltä. Todellisuus kun on, että 20-30v "perusnainen" saa niin paljon huomiota miehiltä kuin vain haluaa. Ei hänellä riitä aikaa vastata kuin niille kaikista komeimmille. Ja älkää edes yrittäkö selitellä, että ne viestit ovat pelkkää törkyä ja munan kuvia. Eivät ole, vaikka toki niitäkin on joukossa.

        "Ja älkää edes yrittäkö selitellä, että ne viestit ovat pelkkää törkyä ja munan kuvia. Eivät ole, vaikka toki niitäkin on joukossa. "

        Juu, ja sinähän se varmaan senkin "tiedät" minkälaisia viestejä naiset saa :D
        ehkei törkyä ja munankuvia pelkästään, mutta paljon myös sellasia joita ei oo haettu, mm. yli-ikäsiä, ylipainosia, liian kaukaa, varattuja, pelkän seksisuhteen hakijoita jne. Mutta sua varmaan ilahduttas sellasetkin, kunhan vaan ois viestilaatikko pullollaan...
        mutta totta tosiaan sekin, kun ikää alkaa olla siinä 35-40v, niin johan hiljenee...ei tuu enää edes niitä törkyjä ja munankuviakaan :D


      • tietäjätietää

        Satun tietämään. Siskon treffailua olen seurannut sivusta.


      • juupajuu_
        tietäjätietää kirjoitti:

        Satun tietämään. Siskon treffailua olen seurannut sivusta.

        että sen perusteella sitten yleistät kaikkiin naisiin.


    • yksinainen_yksinäinen

      Mullakin on samanlainen kokemus nettideittailusta, tosin miesten kanssa. Muutaman viestin ajan kirjoitellaan mukavasti, viestit pitenee ja muuttuu mielenkiintoisemmiksi, sitten loppuu kuin seinään. Varmaan minä sitten aina hyvä varavaihtoehto noille miehille.

      • Leonnn

        Ehkäpä kesken kaiken lisäsit/muutit ihannekumppanin kriteereitä, joita en sitten enää vastannut ja täten en enää voinut viestiä laittaa, koska asetus että ketkä voi viestejä laittaa vain ihannekumppanin kriteerit täyttävät, ajattelitko sitä?


      • nohhhh
        Leonnn kirjoitti:

        Ehkäpä kesken kaiken lisäsit/muutit ihannekumppanin kriteereitä, joita en sitten enää vastannut ja täten en enää voinut viestiä laittaa, koska asetus että ketkä voi viestejä laittaa vain ihannekumppanin kriteerit täyttävät, ajattelitko sitä?

        ainakaan minä en mitään kriteerejä oo muutellu alun jälkeen eikä oo mitään estoja etteikö kriteereihin sopimattomatkin vois kirjottaa. Että eipä käy selityksenä katoomiselle.


    • hullukuuntelija

      Naiset tykkää keskustella sen joitakin viestejä ja tämä tapahtuu kaikkien kanssa. Jotenkin naiset nauttii siitä, että ne saa kertoa omat asiansa sataan kertaan aina uudelle ja uudelle tyypille. Se on vain hyvä, että tajuavat lopettaa viestittelyn, mieti nyt jos joutus suhteeseen tuollaisen tyhjän kälättäjän kanssa, joka toistaa samoja asioita päivästä toiseen. Ei sitä hullukaan jaksais kuunnella :)

    • 184

      Itse olen reilu nelikymppinen mies Pohjois-Pohjanmaalta. Tuossa reilun viikon aikana lähestyin tusinan verran kiinnostavia profiileja. Parissa taisi olla kuva näkyvissä ja yhdellä siellä sisälehdillä. Satsasin paljon tuohon aloitusviestiin ja vastauksia tuli takaisin yli puolet. Kaksi niistä kiitos, mutta ei kiitos tyylisiä.
      Pari niistä on hiipunut, mutta nyt yhden kanssa on sovittu treffit ja muiden kanssa kirjoittelen.
      En tiedä meneekö tuollainen aloitusviestitiheys jo massapostaamisen puolelle, mutta kiinnostavia profiileja oli useita joten en lähtenyt yksittäin liikkeelle.
      Jos nuo treffit onnistuvat ja sovitaan jatkosta niin sitten ilmoitan asiasta muille ja poistan profiilin.

      Tällaisena tavismiehenä voisin sanoa omana veikkauksena että tuo ensimmäinen viesti on tärkeä koska sillä luodaan ensivaikutelma.
      Ei kannata kirjoittaa harrastan valokuvausta vaan tyyliin kävin tuossa rannalla kuvaamassa aamu-usvan nousua rantakallioille.
      Tai harrastan vaellusta kun voi kirjoittaa käyneensä testaamassa uutta rinkaa kuukauden päästä alkavalle karhunkierrokselle.

      • siruilona

        Kirjoittamasi tekstin perusteella vaikutat fiksulta mieheltä, joten tsemppiä treffeihin.


      • halitaan_

        Ihanaa,
        jos olisin sinkku, lähtisin kanssasi aamu-usvassa rantakallioille...
        Miehiltä puuttuu empatiaa ja mielikuvitusta.


      • justiinsajuuu
        halitaan_ kirjoitti:

        Ihanaa,
        jos olisin sinkku, lähtisin kanssasi aamu-usvassa rantakallioille...
        Miehiltä puuttuu empatiaa ja mielikuvitusta.

        Hah. Luonnonläheisenä miehenä olen lähestynyt vaikka kuinka montaa kiinnostavaa nais profiilia joissa ilmoitetaan kanssa luonto kiinnostus kohteeksi yms. Yhteenkään viestiin ei ole kukaan koskaan vastannut. Olenko liian nuori sitten 36v ja komistunko vasta päälle nelikymppisenä? En usko. Kyllä 184 kirjoittajan täytyy olla komea mies koska jokainen on vastannut edes jotain.


    • kiinnostavamies

      Pelkän profiilin mukaan mies ei voi olla kiinnostava joten naiset lähettää kuvan perusteella viestin koska valitsevat miehen ulkonäön perusteella.

      • siruilona

        Onhan se kiva jos toisen ulkonäkö jollain tavalla miellyttää, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki naiset valitsevat vain komeita miehiä. Itse tykkään aika taviksen näköisistä, sellaisista matti vanhasen -tyyppisistä, mutta lyhyemmistä :)


    • nelikymppinenmies

      Kyllä on pinnallista touhua. Naiset pinnallisia.

    • sj123

      Onnistumisiakin syntyy, kun on liikkeellä positiivisella asenteella ja suhtautuu ihmisiin ystävällisesti. Sen oikean voi tavata missä vain. Mutta tietysti erilaiset palvelut helpottaa tutustumista: http://www.webtieto.com/p/nettideitit.html Tärkeintä on kiinnittää huomiota luonteiden yhteensopivuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe