tuskaonläsnä

vAIN1MONISTA

minulla on tälläinen perjantai: tänään tajusin, että olen ollut vain toinen nainen. tuntuu, että pää hajoaa tähän, rakastuin siihen ukkoon. seurustellut 3 vuotta naisen kanssa. ja minulta krtti vain seksiä. tuska on kova.
inhottaa, kun rakastuiin tollaseen retkuun. haluan unohtaa: olo on hyväksikäytetty, jymäytetty, tuska raastaa rintaa... tuntuu että tukehdun.
tämä avovaimo on hyvin koulutettu ja minä olen tavallinen duunari. kyllä vituttaa, kova on pala purtavaksi. sain rukkaset. miksi piti näin käydä. miksi ?
miksi tommoisia pettureita on ?
ja valehtelu kaiken päälle. se nytkin pitää sylissä sitä toista ja silittää sen hiuksia. minuun ei edes letkauta ajatusta. inhottaa roikkua tässä. mutta m pääsen ylös tästä pohjamudasta. joudun vielä pikkujoulut kestämään samassa huoneessa nuitten kanssa. miten kestän. tuntuu että tämä on ylitsepääsemätön tuska. se nytkin hyväilee sitä naista. minä en koskaan enään tule olemaan sen sylissä. en ikinä. tämä on nöyryyttävää. surua ja tuskaa. miksi taas näin. miksi akan aina kuvittelemaan utopistisia suhteita, vaikka tiesin, että riski onnistua on pieni. se oli niin pieni että näin kävi. vituilleen meni. nyt ne varmaan ovat menossa heidän sänkyyn naimaan keskenään. miten pääsen tästä kauhusta yli. kuin kauhuleffasta on tämä farssi. jossa epäonnistuja olen jälleen kerran minä. mä en kestä. tunnen niin mustankipeyttä tästä naisesta, miten se yks pitää sylissä sitä ja suunnittelee tulevaisuutta. ja minun piti olla tämä nainen. mutta toisin kävi. jälleen kerran jäin toiseksi. hävettää ja nolottaa että miten näin pitää taas käydä. luulin liikoja itsestäni: luulin että kesytän tämän miehen, minä. hah, millähän avuilla? niinpä: kylläs se on parempi katella taas peiliin ja myöntää että hävisi. kuvittelin, että meillä on henkinen yhteys, sielunkumppanuus, hah, se oli vain silmälumetta, ikävä on kova. ikävä on hirvittävä. pohjaton ikävä on sinua. äijäpahanen miten saatoitkaan kusettaa minua, joka halusi vain hyvää, vain sinun parasta halusin, ja torjuit minut. minun piti mennä naimisiin sinun kanssasi. halusin viettää meidän häitä ensi kesänä, mutta toisin kävi. rukkaset tuli. pakit tuli. olen kyllä nyt niin pohjamudissa. niin sokissa, pohjamudissa. haluan kuolla, mutta en kuitenkaan. haluan sinut unohtaa, mutta ei vielä onnistu. miksi olit niin julma? miksi? ja nyt vietätte iltaa yhdessä. minä ryven itsesäälissä enkä haluakaan tulla ulos tästä. ja haluan, samalla. olen hukassa. pohja on poissa elämästäni. itkettää. rintaa ahdistaa. pakahdun tuskaan. olen vain yksi monista. en sen kummempi. yksi monista. niin vituttaa niin vituttaa. kulutin turhaan sinuun aikaani. vitun vittu. haukkuminenkaan ei vaikuta yhtään mitään. vain tunteiden purkaminen tähän....

8

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkömukatajunnut

      Joka leikkiin ryhtyy se leikin myös kestää. Jos tiesit miehen varatuksi niin ihan turhaan sä itket. Tiesit miten käy ja sun ei olisi ollut pakko ruveta varatun kanssa vehtaamaan. Jos kerrasta toiseen varattuun sotkeudut niin olisi syytä miettiä, mikä sua heissä kiinnostaa.

      • ettästietäsit

        En tiennyt että on varattu. Enkä todellakaan halua itselle varattua miestä. Kuulin sen ihan muualta. Ja sitten kaikki hajosi käsiin. Aion unohtaa tuon tyypin. Ja sen naisensa
        Ei ole minua varten varatut miehet. Niin epätoivoinen en ole enkä sellaiseksi tule.jaluan suhteen missä olen tasavertainen
        Kunnioitettu ja haluttu. Siis rakastettu omana itsenäni. Sellaisen haluan ja ansaitsisin varmasti. Saisit tulls jo elämääni


    • pakkopääsyäyli

      Minulla on tälläinen lauantai. Kyttään tylsyyttåni tuota paskiaista onko se kusimulkku facebookissa. Ei se ole. Se on panemassa sitä sen akkaansa. Josta saattaa tulla sen avovaimo.et tiedä nauta mikä tuo mulkvisti on. Olen katkera teille molemmille. Paatunuy omatunto saastalla. Riistäjällä .roistoksi nimitän sinut.vanhan saastan kieroutunu ukko olet. Niin kuspää kuspää kuspää kuspöä.haluan unohtas teöt paskiaiset. Lähtisittrpä nostrleen tåältä. Viyun kusipäät

      • tulevaavovaimoonsyytön

        Miehelle sun pitää katkera olla. Hänen tuleva avovaimonsa on täysin syytön miehen seikkailuihin. Hän ei edes tiedä niistä joten mitä sä häntä vihaat? Toki se satuttaa tajuta, että joku toinen on miehen mielestä parempaa vaimoainesta kuin sinä.
        Mutta ajattele näin että sä pääsit pettäjästä eroon aika vähällä. Sä et ole se, jota tulevaisuudessa petetään. Nokka pystyy. Unohda koko äijä. Äläkä nimittele sitä hänen valittuaan, hän on syytön.


      • ehkäpanomiesvain

        Tiedän että on syytön. Ja en vihaa. Kirjotin vähän liian rajusti. Tällä miehellä on kuulema muitakin hoitoja. Yrittäny minun yhtä tuttua kans sänkyynsä.. Mikähän tuo tyyppi oikein on pohjimmiltaan.


    • enmyy

      "vain seksiä" oli vain pano, miksi pellemiehelle ?

    • pelletsirkukseen

      Niimpä.hyvin sanottu. Pellemies. Siellä leikkikööt mitä haluaa.ei kait tommonen nyt normaalia ole. Taitava vedättäjä vaan. En itke enään ainuttakaan kyyneltä tommosten pellejen takia. Ansaitsen parempaa kyllä.

    • käräyttäjä333

      Käräytä se sille avokille, niin hänkin tietää, millaisesta tyypistä on kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe