Tapailu- mies vetäytyy

Huoooh

Keskustelua/ kokemuksia siitä että olet tapaillut miestä, kaikki on mennyt hyvin..kunnes mies ilmoittaa ettei nyt syystä tai toisesta pysty tällä hetkellä antamaan enempää. Minun tapauksessani hänellä on hyvin ahdistava ja stressaava tilanne työssä ja on sen suhteen lähes hermoromahduksen partaalla. Antaa kuitenkin ymmärtää että on minusta hyvin kiinnostunut jne. mutta työtilanne on sellainen että hänen on pakko ottaa päivä kerrallaan jaksaakseen. No, hänestä ei ole kuulunut useampaan viikkoon nyt mitään enkä viitsi itse laittaa siihen suntaan viestiä mitä olen jo tehnyt ja teki selväksi että tarvitsee nyt omaa aikaa.
Tekosyy? Vaikka olisi miten stressaava tilanne hyvänsä niin eikö mies joka olisi oikeasti kiinnostunut pitäisi edes jonkinlaista yhteyttä stressaavana aikana myös. Ahdistaa ja ärsyttää niin paljon. :(

Te joiden mies on vetäytynyt tapailuvaiheessa..kuinka kauan hiljaiseloa kesti ja jatkuiko suhde?

16

3314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatka_matkaasi

      Mun juttu ei jatkunut. Kyllästyin odottamaan ja tapasin toisen.
      Silleen voi käydä ja senhän se vetäytyjäkin tietää. Mut jos kaali ei kestä enempää stressiä ja tunteita, niin minkäs teet.

    • Mieti_mitä_haluat

      Ei ole miehistä kokemusta, mutta naisista kyllä. Henkisen vetäytyneisyyden taustalla oli masennusta, mielenterveydenhäiriöitä, tunteiden heittelyä ja vastaavaa. Ne rasittivat suhdetta eikä aikaa minullle tuntunut koskaan riittävän, vaikka sitä oikeasti oli. Myöskään sitoutumista suhteeseen ei tapahtunut ja suhde tuntui enemmän intiimiltä kaveruudelta, vaikka olimme sopineet yhdessä seurustelusta. Yritin kaikin voimin kestää sitä kaikkea, mutta lopulta mielentila "tarttui" minuun enkä enään vain itsekkään jaksanut. Tilanne alkoi aiheuttamaan välillämme jatkuvia riitoja jotka johtivat suhteen myrkyllisyyteen ja lopulta eroon.

      Sinuna tiedustelisin varovasti hänen omaa mielipidettä hänen omasta mielentilastaan ja siitä, onko tilanne menossa lähiaikoina kohti parempaa. Elämän tilanteen parantuessa myös suhde nimittäin voi lähteä aukeamaan vähitellen. Jos kuitenkin vaikuttaa siltä että kyse on pidemmän ajan ongelmista, sinuna en tuhlaisi aikaa kyseiseen mieheen. Moiset suhteet oikeasti syövät ihmistä sisältä vähitellen kunnes lopulta voi huomata myös oman mielentilan järkkyvän. Ainakin itse aloin kärsimään suhteen aikana itsetunto-ongelmista, jonkinasteisesta masennuksesta ja lievästä ahdistuneisuushäiriöstä enkä ole näistä vieläkään täysin toipunut.

      • kaikki_menetetty

        Aivan kuin puhuisit minun tilanteestani. Olemme kyllä seurustelleet useamman vuoden, mutta nyt tilanne on pahentunut totaalisesti. Voin itse jo niin huonosti, että se vaikuttaa jo työhöni. Vastausta ongelmaan en saa.


    • Yuyuj

      Sinun täytyy todella ottaa huomioon se että työ on stressaava sillä sellainen tilanne syö hirvittävästi voimia. Jos hän välittää sinusta niin kyllä hänkin kärsii tilanteesta ja ehkä ajattelee että sinä et kestä hänen rinnallaan.
      Sinä voisit mielestäni soittaa hänelle ja kysyä vointia.

    • jatkaelämääsi

      Mies jätti sinut roikkumaan löysään hirteen varalle, siksi aikaa, kun etsii toista tai jo tapailee toista.

      Minulle on tehty tuota. Itse jatkoin elämääni, ja roikottajat ottivat myöhemmin (1-6 kk kuluttua) yhteyttä ja joutuivatkin pettymään, kun olinkin jo suhteessa. Aika ajoin vuosienkin päästä on tullut yhteydenottoja, mutta vaikka en olisikaan suhteessa, en alkaisi mitään enää lämmittämään. Sitäkin olen kokeillut, mutta todennut, että ei kannata.

      • omatkokemukset

        Aloittajan juttu kuulostaa hiukka oudolta. Toisaalta ihmisillä, osalla ainakin on työkiireitä ym. Lisäksi edelliselle kommnetoijalle voisin sanoa, että itse olen aikoinani sanonut jotain epämääräistä ei ihmiselle, joka myöhemmin kyllä sitten kiinnostikin ja aloimme olla yhdessä.


      • jatkaelämääsi
        omatkokemukset kirjoitti:

        Aloittajan juttu kuulostaa hiukka oudolta. Toisaalta ihmisillä, osalla ainakin on työkiireitä ym. Lisäksi edelliselle kommnetoijalle voisin sanoa, että itse olen aikoinani sanonut jotain epämääräistä ei ihmiselle, joka myöhemmin kyllä sitten kiinnostikin ja aloimme olla yhdessä.

        Jatkuiko juttunne ja oletteko vielä yhdessä? Eli kiinnostiko sittenkään tarpeeksi jahkailun jälkeen?


    • Sanoisin, että tekosyy. Yleisesti ottaen mukavan ihmisen tapaaminen tuo voimaa, eikä vie sitä.

      Mies vaan ei kehjtaa sanoa, ettei enää oikein kiinnosta. Haluaa kuitenkin ehkä pitää sinut varalla.

      • ughhh

        Ugh.


    • kaipauksella_minä

      Naisena olen kerran joutunut kieltäytymään suhteen jatkosta, kun elämässäni tapahtui niin suuri suru, etten halunnut kuukausi aikaisemmin alkanutta suhdetta/miestä siihen mukaan. Suhde ei olisi pitkään jatkunut, sillä minusta ei ollut kunnolla itseäni pitämään itseäni pystyssä, saati suhdetta.

    • annanyolla

      Anna sen vetäytyä rauhassa koloseen

    • Peli-säännöt

      Alooittajalla on pelisäännöst hukassa. Jos toinen veätytyy suhteen alussa, niin anna vetäytyä. Hän ottaa uudestaan yhteyttä, jos sitä haluaa. Syyllä ei ole merkitystä, vaan jokainen itse päättää, miten paljon on yhteydessä, jos niin haluaa,

    • Surullinen__

      Samanlainen kokemus. Tavattiin vähän aikaa sitten ja kaikki on mennyt hyvin kunnes nyt ei miehestä kuulu ja vastaa lyhyesti. Otti muutamasti itse yhteyttä. Nyt taas viikon minä ollut aloitteen tekijä keskusteluissa. Tavattu on ja harrastettu seksii. Sekavaa. Ollaan kai enää seksisuhteessa. Tää oli kai tässä. Surullista koska käytiin toisillemme ja haluttiin toisiamme. Erinäuset syyt tulleet nyt esille miksi ei enää.

    • täti-monica_

      Mies voi olla menettämässä työnsä, hänellä on mielenterveysongelmia, alkoholiongelmia, toinen nainen/naisia yms. Todennäköisimmin mies ei halua enää tavata, muttei tohdi sanoa sitä. Tai pitää sinua varalla. Sinä päätät mitä teet omalla tahollasi.

    • Truggggg

      Olen itsekin käyttänyt syytä "olen nyt niin kiireinen/stressaantunut, etten ehdi tapailemaan", kun oikeasti ei ole vain kiinnostanut tarpeeksi ja ollut mitään intoa tavata ko. tyyppiä. Jos on oikeesti kiinnostunut ja ihastunut, aikaa kyllä löytyy, sitä tehdään väkisinkin! Ärsyttävimmissä tapauksissa vastapuoli ei ole tajunnut lukea rivien väleistä ja ymmärtänyt radiohiljaisuuttani, vaan on palannut 6 kk-12 kk päästä viestillä "joko kiireesi ovat hellittäneet, tavattaisko?", johon olen lyhyesti vastannut olevani varattu nykyään.... :D

      Joten valitettavasti tuo mies ei vain ole susta kiinnostunut, anna siis olla.

    • ainaeionnistu

      Ihmisten elämässä on monenlaisia vaiheita, tiukkoja ja leppoisia. Selvitä täytyy ja levätäkin pitäisi. Ottamatta kantaa siihen, puhuuko hän totta työkiireistä, anna hänen olla. Itse olisin arkielämän velvollisuuksien pyörteessä melkoisen ahdistunut jos painostusta tulee vielä vapaa-aikanakin. Breikki suhteeseen, antaa asioiden mennä painollaan. Keksi itsellesi tekemistä, aika näyttää kuinka käy. Onhan se kurjaa jos itse tykkää ja haluaisi olla, mutta fiiliskään ei näyttäisi olevan hirveän hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe