Mikä on paras tapa päästä pois täältä?

Mielikuvituss

Olen siis tullut siihen tulokseen että haluan kuolla. Tämä paikka vain on niin epätodellinen, niin yksinäinen. Unet vaikuttavat todemmilta kuin tämä. Olen aina yksin. Turha Minua on puhua pois näistä ajatuksista. Tämä maailma on mielikuvitustani joten oikeastaan vain kysyn itseltäni miten sen voisin tehdä. Jossain mielikuvituksessani on se oikea suunnitelma miten tappaa itseni mutta se on niin täynnä että haluan selventää ajatuksiani. Tähän tulee varmaan monta roska vastausta miten pitäisi puhua jollekkin, mutta olen yrittänyt eikä se auta. Mielikuvitukseni ei muutu. Ajattelen aina itsemurhaa, olen ajatellut niin kauan kuin muistan.

31

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silläpääseepois

      työrauha

    • yksi_ja_yksin

      Jokainen tavallaan.

      Itseäni monesti ahdistaa eniten se, että en saa olla yksin. Omassa rauhassa. Aina on joku joka odottaa, vaatii. Pitää mennä, olla siellä, täällä.

      Ei ikinä rauhassa, omassa rauhassa yksin.

      Kun on yksin, niin silloinkin pelkää ja odottaa, että heti kohta taas joku soittaa pyytää valittaa..

      Ja oikeasti kai monella kriteerillä minä olen todella yksin. Yksin kissojeni kanssa.

    • feeffeefe

      Paras tapa on metaanimyrkytys. Se on helppo toteuttaa: ensin ahmit pilaantunutta hernerokkaa, sitten suljet kaikki ilmastoinnit, linnoittaudut peräkammariin ja alat piereskellä vimmatusti kunnes huone on täynnä pierua ja menetät tajuntasi. Nirri on pian pois. Huoneeseen kannattaa teipata varoituslappu "Vaara! Tämä huone on täynnä pierua!"

    • Onneatie

      Voisimme vaikka yhdessä ratkaista tämän ongelman
      Kik: onneatie

      • Aloittaja_

        Ei ole kikkiä mutta telegram?


    • Hei

      Lyhyestä viestistäsi ei käy ilmi elämänhistoriasi tai edes ikäsikään. On riipaisevaa lukea, että olet kauan haaveillut kuolemasta. Että koet olevasi niin yksin, että jopa unet ovat todellisempia kuin se mitä reaalisesti tapahtuu.
      Tahtoisitko kertoa hiukan lisää?

      Lämmöllä,
      pappi Elisabet

      • tosi_siistii

        Unet ovat totta - todellisia - niin kauan kuin ne kestävät.

        Unessa todellisuus on unta. Uni on totta.

        Elämä unessa - todellisuus - voi olla parempaa nautinnollisempaa kuin hereillä.

        Miksei ihminen saisi elää unessa, jos se on hyvä?


      • kkjhkjhhjk

        Teit niin tai näin, varo pappeja.


    • Kingiis

      Turhaa on ketää väkisin pitää tässä maailmassa. Tuskinpa kyseinen kirjoittaja on tullut tänne väittelemään ja selittämään elämästään. Hän on päätöksensä tehnyt ja sitä pitää kunnioittaa. Eikä kukaan ulkopuolinen pysty auttaamaan häntä kun vain hän itse. Itsemurhatavaksi en suosittele mitää epävarmaa myrkytystä lääkitystä jne. Korkealta paikalta putoaminen on varma tapa kuolla kunhan ei sekota muita ihmisiä itsemurhaansa. Tämän takia en suosittele junan alle jäämistä vaikka se ois todella varma tapa kuolla pois. En ala luetella itsemurhakeinoja. Itse tiedät parhaiten. Jokainen joka täältä lähtee omankäden kautta niin kyllä varmasti keksii tapansa.

      • Aloittaja_

        Puhuin eilen yhden henkilön kanssa korkealta paikalta hyppäämisestä. Hän sanoi että se on huonoin tapa tehdä itsemurha. Muuten tekisin sen, mutta melkein uskon että tämä henkilö on todellinen ja välittää.


    • eienäänuori

      Tiedän tapauksen, että ihminen, nainen, on joutunut koko elämäksi pyörätuoliin yrittäessään hypätä korkealta alas itsemurha mielessä.
      Hyvä juttu että on se henkilö, joka välittää. Kohtaat välittämistä vielä jatkossakin.
      Ihanaa elämää sinulle.

      • Se on totta, että ihmisen tahtoa on kunnioitettava. Eikä ketään voi väkisin hengissäkään pitää. Mutta itse koen, että jos tänne kirjoittaa, on vielä pieni toivonkipinä olemassa elämän puolesta. Löytyyhän itsemurhatapoja pilvin pimein netistä.
        Yksikin välittävä ihminen voi jo riittää. Se on alku elämän palautumiseen, unen muuttumiseen todeksi. Se on hieno ja ihmeellinen asia.

        Pappi Elisabet


      • Aloittaja_

        Yritin etsiä netistä, mutten löytänyt. Olen lähi aikoina kysynyt muilla suomi24 palstoilla mikä minua voisi vaivata mutta en ole vielä keksinyt mitään. Olen lopettanut yrittämisen parantua ja elää. Nyt yritän tuhota tämän maailman kuolemalla. Näitä palstoja seuraamalla huomaa että tässä maailmassa on paljon väärin. On muitakin ihmisiä jotka on yksin, on sotia, on kiusaamista, on kuolemaa. Kuka tahansa muu jolla olisi tarpeeksi mielikuvitusta olisi voinut kuvitella paremman maailman.
        Yritän nyt sanoa ettei ole sitä pientä toivonkipinää. Se sammui jo. Olet myöhässä.


      • Aloittaja_ kirjoitti:

        Yritin etsiä netistä, mutten löytänyt. Olen lähi aikoina kysynyt muilla suomi24 palstoilla mikä minua voisi vaivata mutta en ole vielä keksinyt mitään. Olen lopettanut yrittämisen parantua ja elää. Nyt yritän tuhota tämän maailman kuolemalla. Näitä palstoja seuraamalla huomaa että tässä maailmassa on paljon väärin. On muitakin ihmisiä jotka on yksin, on sotia, on kiusaamista, on kuolemaa. Kuka tahansa muu jolla olisi tarpeeksi mielikuvitusta olisi voinut kuvitella paremman maailman.
        Yritän nyt sanoa ettei ole sitä pientä toivonkipinää. Se sammui jo. Olet myöhässä.

        Voimia ja lämpimiä ajatuksia sinulle!

        Pappi Elisabet


    • TURTA

      Olenko myöhässä,toivottavasti en ole.Pelottaa ja ahdistaa ajatus,että entäs jos joku(ehkä ilmeisen nuori ihminen) on kirjoittanut tälle palstalle halustaan kuolla ja kyselee siihen hyviä tapoja. Nimimerkki Mielikuvituss(1.12.2016)varmasti ymmärtää,että on epäeettistä antaa neuvoja oman elämänsä lopettamiseen. Tarkoitatko sodilla nyt Syyrian tai Ukrainan sotaa? Ei niille sodille oikein mitään voi. Koulukiusaaminenkin ahdistaa. Onko sinua joskus kiusattu koulussa? Oletko pettynyt ystävyyssuhteissa-se on yksi suurimmista syistä yksinäisyyteen. Jos teet edes yhdelle näistä kolmesta asiasta jotain,olet jo voiton puolella ja huomaat että haluatkin elää. Ett ole enää se koulukiusattu pikkupoika -tai tyttö. Voit kirjoittaa mielipide palstoille Syyrian sotaa vastaan,vaikka ulkoministerille tai sisäasiainministerille-että perheenyhdistämisen ehdoja lievennettäisiin. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni,että saat vedettyä pääsi pois omasta p......ä.

      • Aloittaja_

        Toistan vielä että Tämä maailma on mielikuvitustani joten jos kuolen/herään unesta niin kaikki tämä loppuu. Kysyn itsemurha tapaa koska tässä maailmassa se on kuolema. Katoan tästä maailmasta ainoalla tavalla jonka tiedän olevan. Oikeasti vain heräisin oikeassa maailmassa jossa ei ole sotia, joka on parempi. Olisin varmaan ollut koomassa monta vuotta. Olisin sitten vihdoin hereillä. Joten ei ole epäeettistä kertoa tapaa kuolla.


    • surumies18v

      Menetin itse tänään kaiken. Menetin yli vuoden parisuhteen ilman varoitusta tai edes aavistusta asiasta. Hän oli minulle kaikki, vain hän sai minut iloiseksi ja hän oli samalla myös paras ja ainoa ystäväni :(
      Minulla todettiin runsas viikko sitten vakava masennus ja tänään parantumaton sairaus joka heikentää elämänlaatua entisestään. Sairaus voi pahimmillaan (parhaimillaan) olla pitkälle edennyt vatsasyöpä, jota ei voisi parantaa.
      Kaikki tapahtui niin nopeasti ja etenkin rakkaani menetys sai kaiken tuntumaan epätodelliselta ja surrealistiselta. Mikään ei ole enää niinkuin ennen, en ole voinut kuvitellakaan että menettäisin hänet :(
      En pysty enää syömään tai juomaan hyvin, en voi kuvitellakaan nukkumista. Kaikki pahimmat painajaiseni kävivät yhdessä päivässä toteen enkä usko tilanteen paranevan enää millään tavalla ;___;
      Rakkaani jätti minut viestillä, sisältäen sanat "tapa ittes jos silt tuntuu, ei kiinnosta"
      En tiedä mitä tein suhteessamme väärin, eikä hän anna minulle mahdollisuutta korjata suhdettamme.
      Haluan vain tietää nopean, varman ja mahdollisimman kivuttoman kuoleman. :(

      Olen 18v mies

      • TURTA

        Jos nyt päätät elämäsi,hän voittaa,se sinun tyttöystäväsi;ei tainut kuitenkaan olla kummoinen ystävä,jos hän jätti sinut noin ja noin pahasti sanoen. Elä elämäsi se mitä siitä on jäljellä loppuun. On hyvin traagista,että toinen on itse kaikki,mutta itse ett tuolle toiselle mitään.
        UNOHDA HÄNET ja etsi kauneutta luonnosta ym. On ontuvasti sanottu,tiedän..mutta silti. KESKITY NYT ITSEESI. Tee vaikka tehtävä lista:mitä haluat vielä nähdä,kokea,tehdä.


      • Vastuutaotettava

        "Olen 18v mies", ei ole vielä mies, pelkkä poikanen josta voi kasvaa mies.
        Rakkaus on hullu juttu, joka sitä on tai sitten ei. Nuorirakkaus on kaikkein raadollisinta, mutta onneksi myös niin nopeasti unohtuvaa.
        Lopetas hengitys jos haluat kuolla, tai tee mitä lystää, mutta älä vieritä päätöstä muille. Vastuu omasta elämästä ja kuolemasta on vain ja ainoastaan itsellä, ei kenelläkään muulla, tosin lapset on oma juttunsa.


    • zxcvbnmn

      unet on toden totta taivasta hereillä oloon verrattuna vaikka näkisi unta että juoksee puukkomurhaajia karkuun. minusta tämä maailma on minun mielikuvitusta. selvästi olen sponttaanista kaikki joten sanon tämä aloittajalle jatka elämistä. jos minä pystyn siihen niin myös sinä pystyt

    • Tuomaskuusela

      Hei! Olen jo pitemmän aikaa suunnitellut eräänlaista ryhmää "syrjäytyneille"



      Eli siis internetissä juteltaisiin vaikka jonkun worldpress blogin tai sähköpostiohjelman välityksellä.



      Tällä palstalla on keskustelu todella paljon kahdesta isosta asiasta;yksinäisyydestä ja avioerosta.



      Miten niistä oikein selviytyy?




      Itse olen yksinäinen.




      Aina on ollut joku este tai tekosyy...miksi en ole saanut sellaista(ryhmää) valmiiksi.



      Jos joku on kiinnostunut lisää aiheesta niin voi kirjoittaa minulle osoitteeseen [email protected]



      En ole itse ollut ikinä avioliitossa...enkä varmasti ymmärrä mitään avioerosta.



      Aika kauhistuttava asia...että voi menettää puolisonsa ja käytännössä ainakin puolet kaikesta minkä omistaa käytännössä yhdessä yössä!




      Yksi syy miksi niin moni Suomalainen käytännössä elää yksin eikä lisäänny;


      http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vauvabuumista-ei-tietoakaan-syntyvyys-nalkavuosien-tasolla/5707238




      Olen muuten todella pahoillani tuosta sinun sairaudestasi. Ei nyt 18-vuotias vielä vastasyöpään voi kuolla!




      Oma neuvoni sinulle on tämä;




      Kannattaa suhtautua vähän skeptisesti siihen mitä lääkärit sinulle kertovat;


      http://magneettimedia.com/rahastusta-laakkeilla-laakari-maarasi-kemoterapiaa-ilman-syyta/




      Nuo hoidot saattavat tosiasiassa olla sinulle paljon vaarallisempia kuin itse tauti;



      http://magneettimedia.com/ruokasooda-ja-syopahoidot





      Mutta...tämä tältä erää. Toistaiseksi näkemiin!

    • Aloittaja_

      Pari henkilöä on kysynyt ikääni. En aio kertoa sitä koska tuomitsisitte minut sen mukaan.

    • EnOlekkaanAinoa

      Ilmeisesti muitakin vituttaa kuin minua....

    • Aloittaja_

      Saattaisin tyytyä tähän maailmaan jos minulle diagnosoitaisiin jotai joka selittää ajatukseni, tunteeni, viiltelyni ja kaiken mutta olen verrannut itseä todella monen mielensairauden oireisiin. Yhdessä vaiheessa ajattelin että minulla on masennus joten tein masennus testin ja tuli tulokseksi vakava masennus. Seuraavaksi ajattelin että minulla on ADHD ja testin mukaan sekin minulla oli todenna näköisesti testin mukaan. Sama kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä ja psykopaattisuudessa.
      Silti en ole kertonut kenellekkään näistä ajatuksista. Ainoastaan kerran sanoin olevani koko ajan väsynyt ja yksinäinen. Hän ohitti sen unen puutteella. Olen kirjoittanut ylös ajatuksiani muutama kuukausi sitten ajatukseni olivat sillon todella erilaisia: 25.8. "Mikään ei ole todellista ennen kuin joku muu toteaa sen" 23.9. "I can`t escape from reality. I don`t know what the reality is". Kirjoitin paljon muutakin ylös mutta 5000 merkin raja ylittyisi jos kirjoittaisin kaikki. Tiedän että minussa on jotain vikana ja haluan tietää mitä se on tai kuolla. Minulle käy kumpi vain oikeasti, mutta mitä kauemmin joudun odottamaan sitä suuremmaksi kasvaa riski etten jaksa odottaa. En pysty kuvittelemaan itseäni kahden vuoden päähän.

      • AurinkoNouseeVielä

        Sinä olet RAKAS JEESUKSELLE! Hän kuoli puolestasi ristillä ja todellakin
        nousi ylös kolmantena päivänä.Pyydä Herraa Jeesusta tulemaan
        sydämeesi ja pyydä Jeesukselta anteeksi kaikki syntisi ja pyydä Jeesusta vapauttamaan sinut itsemurha-ajatus kierteestä.Pyydä
        Jeesusta parantamaan sinut.
        Jos sinulla on raamattu lue sitä itsellesi ääneen joka päivä.Aloita vaikka Johanneksen evankeliumista.
        Älä jää yksin.Jeesuksen lisäksi tarvitset lähimmäisiä jotka välittävät
        sinusta aidosti.Mielenterveystoimistolla sinun olisi myös hyvä käydä
        keskustelemassa tai terveyskeskuslääkärillä.
        Rukoilen puolestasi.


      • Aloittaja_

        Jeesus ei kuule rukouksiani.


      • AurinkoNouseeVielä

        Kaveri joka kuoli tähtesi ristillä siksi ettei sinun tarvitse joutua kadotukseen vaan ottamalla Hänet vastaan omaan elämääsi voit
        päästä taivaaseen,jossa TODELLA OIKEASTI ON HYVÄ OLLA!
        Kaveri joka kantoi sinun syntisi ja sairautesi,kuulee sinun rukouksesi ja OIKEASTI rakastaa sinua.Itsemurha vie kadotukseen.Paholainen on
        olemassa ja Hyvä Jumala on olemassa.Kummalle annamme sydämemme se ratkaisee missä vietämme ikuisuuden TAIVAASSA VAI
        KADOTUKSESSA. Tämä" kaveri" on tietenkin JEESUS.Jumalalla on hyvät ja rakastavat ajatukset sinua kohtaan ja Hän vain ODOTTAA että pyytäisit Jeesusta elämääsi,sillä vain näin pelastut kadotukselta!
        Menetin keväällä äkillisesti rakkaan mieheni ja täytyy todeta,että
        on lohdullista tietää,että näen rakkaani taivaassa,koska mieheni
        halusi olla Jeesuksen oma.Kipu menetyksestä on raakaa surua ja
        ajoittain vain itken ja itken....mutta ajoittain koen Jeesuksen rakastavaa
        läsnäoloa ja kuinka Hän vahvistaa minua.Ei Jeesus ole satua vaan
        TODELLISUUTTA.
        Olen rukoillut sinun puolestasi ja tänäänkin rukoilimme ystäväni
        kanssa sinun puolestasi .Olet Jeesukselle TODELLA RAKAS.
        Ethän käännä Hänelle selkääsi,Hänelle joka kuoli sinun
        edestäsi.Sinun tähtesi on Jeesuksen veri vuotanut ristillä ja Hänen
        VERENSÄ PUHDISTAA KAIKESTA SYNNISTÄ KUN TUNNUSTAMME
        HÄNELLE SYNTIMME JA TAHDOMME TEHDÄ PARANNUKSEN.
        Aina on TOIVOA kun TURVAAMME JEESUKSEEN.


      • Aloittaja_
        AurinkoNouseeVielä kirjoitti:

        Kaveri joka kuoli tähtesi ristillä siksi ettei sinun tarvitse joutua kadotukseen vaan ottamalla Hänet vastaan omaan elämääsi voit
        päästä taivaaseen,jossa TODELLA OIKEASTI ON HYVÄ OLLA!
        Kaveri joka kantoi sinun syntisi ja sairautesi,kuulee sinun rukouksesi ja OIKEASTI rakastaa sinua.Itsemurha vie kadotukseen.Paholainen on
        olemassa ja Hyvä Jumala on olemassa.Kummalle annamme sydämemme se ratkaisee missä vietämme ikuisuuden TAIVAASSA VAI
        KADOTUKSESSA. Tämä" kaveri" on tietenkin JEESUS.Jumalalla on hyvät ja rakastavat ajatukset sinua kohtaan ja Hän vain ODOTTAA että pyytäisit Jeesusta elämääsi,sillä vain näin pelastut kadotukselta!
        Menetin keväällä äkillisesti rakkaan mieheni ja täytyy todeta,että
        on lohdullista tietää,että näen rakkaani taivaassa,koska mieheni
        halusi olla Jeesuksen oma.Kipu menetyksestä on raakaa surua ja
        ajoittain vain itken ja itken....mutta ajoittain koen Jeesuksen rakastavaa
        läsnäoloa ja kuinka Hän vahvistaa minua.Ei Jeesus ole satua vaan
        TODELLISUUTTA.
        Olen rukoillut sinun puolestasi ja tänäänkin rukoilimme ystäväni
        kanssa sinun puolestasi .Olet Jeesukselle TODELLA RAKAS.
        Ethän käännä Hänelle selkääsi,Hänelle joka kuoli sinun
        edestäsi.Sinun tähtesi on Jeesuksen veri vuotanut ristillä ja Hänen
        VERENSÄ PUHDISTAA KAIKESTA SYNNISTÄ KUN TUNNUSTAMME
        HÄNELLE SYNTIMME JA TAHDOMME TEHDÄ PARANNUKSEN.
        Aina on TOIVOA kun TURVAAMME JEESUKSEEN.

        Hän ajatteli että yksu henki on yli miljoonien henkien arvoinen. Hän ei voi kuulla minun rukouksiani. Uskon häneen mutta aion silti tappaa itseni.


      • AurinkoNouseeVielä

        Et kai oikeasti halua kadotukseen,siellä tuska on moninkertainen
        ja se EI LOPU KOSKAAN! Mutta jos annat Jeesuksen tulla HERRAKSESI ja luovutat itsesi Hänelle silloin sinulla on TIEDOSSA JO TAIVASPAIKKA
        ja silloin sinulla on TOIVO joka kantaa vaikeissakin elämän tilanteissa.Mutta tässä ajassa tarvitsemme myös lähimmäisiä,joille
        kertoa huolemme.
        Jeesuksen Nimessä SIUNAAN sinua ja HERRAN JEESUKSEN nimessä ja
        veressä julistan sinulle vapautta kaikesta mikä sinua sitoo ja ahdistaa.
        Tunnetko ketään uskovaa jolle voisit puhua?
        Kyllä Jeesus kuulee sinun avunpyyntösi ja Hän TAHTOO auttaa sinua.
        Muistan sinua rukouksin.


    • Feeniksin_kyynel

      Hei
      Ne, jotka oikeasti välittävät, eivät hylkää silloinkaan kun olet tehnyt jotain väärää.

      Aloittajalle tiedoksi, että
      -et ole yksin
      -erilaisuus ei haittaa niin kauan kuin se ei haittaa sinua
      -itsensä voi oppia tuntemaan kahdella tavalla: ajattelemalla itse ja kysymällä muilta, molemmat ovat tärkeitä

    • lkhhkhjkh

      Lääkäreiden mukaan paras tapa päästä pois täältä on syöpä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe