Thai hieronta

tarjuliiini

Mieheni käy viikoittain thai hieronnassa. Hänellä on työperäinen niskankuluma ja siitä johtuva niskakipu joka hoitamattomana johtaa kovaan ja pitkään jatkuvaan migreeniin. Mieheni on nyt työttömänä joten minä olen joutunut hoidot maksamaan. Eilen nettiä selaillessani ja tutkiessani thaihierontaa hoitomuotona, törmäsin seksitreffit sivustolle. Mutta siellä olleen ilmoitukset eivät kyllä vakuuttaneet. Naiset pyllistelee ja esittelee rintojaan, en ymmärrä miten tämä liittyy hierontaan. Meinaankin ensi kerralla mennä mieheni mukaan ja katsoa mitä siellä hierotaan.. Onko kokemuksia, positiivisia/negatiivisia??

16

5311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitasiansanoa

      khyyl mulla vaan positiivisia kokemuksia, jäykät paikat rentoutuu kummasti. 10/10

    • Hieromonvakiokävijä

      Niin, niskakivut..missäs päässä ne miehen aivot sijaitsikaan..? ;)
      Ne pyllistelevät naiset on vaan maskotteja hieromoiden, markkinointikeino. Eihän maitopurkkien lehmätkään lennä!
      Ihan hyvin siellä hieromossa voi olla hierojana karvainen karski mies, niinkun itselle kävi.
      Joten ole huoleti! :)

      • hipuulikui

        mukava vaan ku parta vähän kutittaa


    • thaihierontaan

      Thaihieronnassa jäykät paikat rentoutuvat ja rennot paikat jäykistyvät, rentoutuakseen hiukan myöhemmin! Thaihierontahan perustuu siihen, että tietty ruumiinosa hierotaan käyttäen hierojan vastaavaa ruumiinosaa. Onnistuneen thaihieronnan jälkeen on kaikin puolin rento ja seesteinen olo!

    • nieleekyllä

      taihieromoissa saa kaikkee mihin oma eukko ei suostu esmes meillä säästelee pakoputkeesa

      • HyiSinnuu

        Seppo, Seppo!


    • PetosPrkl

      HaHaHeHe, epäiletkö et joku lutka on sun miehessä kiinni????
      Eikai! x))))

    • Artturi44v

      Kävin kolme kertaa thaikkuhierojalla.

      - tuuripeliä, saatko mitä haluat. Keskustele ja maksa sen mukaan.

      - Hierovat ja lähestyvät penistä heti, maksa lisää ja laukea, se heidän tavoite.
      - Neuvottele tunti aikaaja saat hyvän rentouttavan hieronnan rahalla jopa kahdelta vartalolta yhtä aikaa.
      - Lopetin koska löysin ihanan tyylikkään muodokkaan naisen itselleni. Pidän koskettamisesta, en pelkästään minua hyväilevistä käsistä.

    • Hoito-ohje

      Niskakipu saadaan pois hieromalla, sen tietää siitä että valkoinen mätä poistuu miehen kehosta. Tosin tämä ei ole lopullinen ratkaisu vaan hoito on uusittava säännöllisesti.

    • MikkelinMies3

      Eihän nuo hieroa osaa mutta panot on ollut aika loistavia.

    • 69anssi

      mitäs nuo hoijot nykysi maksaa, joskus kävin oli munanvatkatus 50e, poski hoitto 100e, pano ykkösen 150 ja kakkoeen 170. ilma kumia ei kaikki anna :(

      • KiertäkääKaukaa

        Tuttu joka oli käynyt pari kk sitten sanoi että hinnat oli nuo ainakin eräässä paikassa. Muualta kuin näistä paikoista saa halvemmalla paljon parempaa palvelua ja nuorempaa.


    • KiertäkääKaukaa

      Osa näistä osaa jopa hieroa hyvin. Tosin rahastusta kun otettava ensin hieronta että pääsee itse asiaan. Kova kiirus saada asiakas tulemaan ja uutta tilalle. Ovat oikein kieroja ja vietteleviä akkoja. Kun saavat rahan kouraan niin palvelu muuttuu tympeäksi ja kiireiseksi.

    • Komeamies35v

      Vaikeampi niistä on saada kunnon hierontaa, kun taas helposti onnistuu siementen tyhjennys. Muutamassa minuutissa ovat munissa ja pyytävät lisärahaa. Pettyvät jos haluat vain tunnin hierontaa minkä lupasivat. Pari kertaa ostin intiimihieronnan mukaan. Laiskaa oli Otti suihin ja hieroi penistä, mutta ei saanut parin minuutin jälkeen laukeamaan ja lopetti. syytti minua. piti korvauksen.

      Netti ja oma käsi kaikin tavoin parempi.

    • Tarjuliiini

      Olen nyt ollut mieheni mukana muutaman kerran kun olen kerennyt ja ihan asialliselta vaikuttaa hieronta. Tyttö oli kovin nuori mutta kuulema koulutuksen saanut ja mies kehui että osasi kyllä.
      Kiitos vast. on varmaan niitä seksi hierontojakin joissain paikoissa mutta ei kaikki.

    • Pakoputkennuohooja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe