Millonka tuloo

2o17

Millonka se maelmanloppu tulloo?

15

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatussa_kerrottu

      jos viittaat Jeesuksen sanoihin maailmanlopusta, että tulee silloin kun Jeesus palaa ja tarkoittaa maan uudistumista ja tuhatvuotisen valtakuntansa koittamista ja Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta. Paha sidotaan alas ja pahan seuraajat myös poistetaan hävityksen kauhistusta tuottamasta sieltä Israelin ja Jerusalemin ympäriltä. Ilmestyskirjassa kerrottu niistä seitsemästä vuodesta ennen Jeesuksen tulemista eli maailmanloppua. Vielä nykyään tämän maailman valheen ja vihan ruhtinas mammonan kautta hallitsee ihmisiä ja pedon merkki tulee 3,5 vuotta ennen Jeesuksen paluuta, ja pahoilla annetaan valta 3,5 vuoden ajaksi sotia Jeesusta ja Jumalan pyhiä vastaan, ja valta annetaan maan päällä pahoilla voittaa Jumalan pyhät.

    • Tulee-se

      Tässä on eräs maailman lopun merkki, joka koskee koko maailmaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=INI7Dt6tFfQ

      Eräs tärkein merkki on Juutalaiset ja Israel.

      Ja nyt ihmisen tärkein asia on, että hänessä vaikuttaa Jeesuksen vaikuttama Usko.

    • suotanaviököön

      Sitku sää kuolet, silloin tulee maailma loppu sulle ja kaikille muillekin elukoille!

      • Siunausta-kaikille

        Ei maailman loppua tule ainakaan tuhanteen vuoteen, mutta kun Jeesus hakee omat opetuslapsensa ylös taivaallisiin häihin ja haudoissa olevat uskossa Jeesukseen kuolleetkin nousevat ylös ja sen jälkeen elossa olevat uskovat saavat ylösnousemus ruumiin, niin tätä tapahtumaa sanotaan yleisesti maailman lopuksi. Maan päällä alkaa tämän jälkeen vaivanaika. Väkivaltaiset ISIS joukkojen kaltaiset miehet saavat vallan seitsemäksi vuodeksi ja siksi tuota aikaa sanotaan vaivan ajaksi.

        Eiköhän kotieläimet jää tänne ja kun niitä hoitaa niin tottakai ne myös antaa lypsäjille maitoa. Mutta lue raamattua ja rukoile Jeesusta. Rukoile ensin vaikka näin. Rakas Jeesus minua hämmentää ja hiukan pelottaa nämä asiat. Herra Jeesus auta anna synit anteeksi ja tule Herrakseni.


    • Noin viiden miljardin vuoden kulttua.

      • Suuria-kysymyksiä

        Ihmisten ikuisuus kysymys? Ja Jeesuksen vastaus! Ja sitten nimimerkki Kiinnostuneen vastaus: "Noin viiden miljardin vuoden kulttua".

        Mat 24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. >> Jakeen lisätiedot
        24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
        24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
        24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
        24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
        24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
        24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
        24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
        24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
        24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
        24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
        24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
        24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
        24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
        24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
        24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
        24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
        24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
        24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

        Ja sitten vielä tämä ilm.
        21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. >> Jakeen lisätiedot
        21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.


      • Suuria-kysymyksiä kirjoitti:

        Ihmisten ikuisuus kysymys? Ja Jeesuksen vastaus! Ja sitten nimimerkki Kiinnostuneen vastaus: "Noin viiden miljardin vuoden kulttua".

        Mat 24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. >> Jakeen lisätiedot
        24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
        24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
        24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
        24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
        24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
        24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
        24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
        24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
        24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
        24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
        24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
        24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
        24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
        24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
        24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
        24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
        24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
        24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

        Ja sitten vielä tämä ilm.
        21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. >> Jakeen lisätiedot
        21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

        No mutta noin viiden miljardin vuoden päästä tulee maailman loppu, kun auringosta loppuu vety, on se varmasti sinullekin jossain opetettu, ja sillä ei ole mitään tekemistä minkään kirjan kanssa.


      • ensin-tulee-kaaos
        kiinnnnostunut kirjoitti:

        No mutta noin viiden miljardin vuoden päästä tulee maailman loppu, kun auringosta loppuu vety, on se varmasti sinullekin jossain opetettu, ja sillä ei ole mitään tekemistä minkään kirjan kanssa.

        Eikös venus ole vetykaasua sisältävä planeetta.

        2 Pt 3:5-7 "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

        Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

        Ja uudessa maassa, jonka Jumala luo, niin siellä ei jumalattomuus asu.


      • ensin-tulee-kaaos kirjoitti:

        Eikös venus ole vetykaasua sisältävä planeetta.

        2 Pt 3:5-7 "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

        Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

        Ja uudessa maassa, jonka Jumala luo, niin siellä ei jumalattomuus asu.

        Ei ole. :(


      • MeAgain

        "Eikös venus ole vetykaasua sisältävä planeetta."

        No, ei. Ulommat joviaaniset kaasujättiläiset menisivät siihen kategoriaan, siinä missä sisemmillä kiviplaneetoilla vähäisempi vety on käytännössä ainoastaan sitoutuneena erilaisiin yhdisteisiin.

        "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu..."

        Alkujaan sumerilainen käsitys alkumerestä ympäröivän "maailmavuoren" lähteenä ei välttämättä ole maatalousyhteisölle kaukaa haettu, mutta sillä ei ole paljoa yhteyttä tuohon käsiteltyyn asiaan...


      • ihana-Jeesuksen-armo
        ensin-tulee-kaaos kirjoitti:

        Eikös venus ole vetykaasua sisältävä planeetta.

        2 Pt 3:5-7 "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

        Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

        Ja uudessa maassa, jonka Jumala luo, niin siellä ei jumalattomuus asu.

        2Piet. 3:13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. > Siirry
        Jes. 65:17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; > Siirry
        Jes. 66:22 Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne. > Siirry
        Ilm. 21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. > Siirry

        Biblia (1776)
        Mutta me odotamme uusia taivaita ja uutta maata hänen lupauksensa jälkeen, joissa vanhurskaus asuu.

        Ruotsi (1917)
        Men "nya himlar och en ny jord", där rättfärdighet bor, förbida vi efter hans löfte.

        Englanti (KJV 1789)
        Nevertheless we, according to his promise, look for new heavens and a new earth, wherein dwelleth righteousness.

        Jos Jumalan Pyhä Hengen ohjauksessa on jotain Raamatun sanaan kirjoitettu niin ne eivät tule mistään sumerilaisuudesta, niin kuin ev. lutit väittävät. ev lutit väittävät myös, että Jumala on hyljännyt juutalaiset sivuun ja Jumalan omaisuus kansaa ovat nyt jumalattomuudessa elävät pakanalliset kirkkokunnat. Jumalako hylkäisi omaisuuskansansa Israelin. Ei koskaan! houkuttelihan Jumala palestiinalaisetkin ulos saastuttamasta Israelia ja Houkuttelijana oli Egyptiläinen kenraali Nasser. Ironista kyllä, palet asutettiin Israelin rajalle, jossa he saavat katsella kuinka Israeliin jääneet palet elävät.

        Noin varmaankin tulee tapahtumaan niille, jotka hylkäävät Jeesuksen.


      • ihana-Jeesuksen-armo kirjoitti:

        2Piet. 3:13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. > Siirry
        Jes. 65:17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; > Siirry
        Jes. 66:22 Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne. > Siirry
        Ilm. 21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. > Siirry

        Biblia (1776)
        Mutta me odotamme uusia taivaita ja uutta maata hänen lupauksensa jälkeen, joissa vanhurskaus asuu.

        Ruotsi (1917)
        Men "nya himlar och en ny jord", där rättfärdighet bor, förbida vi efter hans löfte.

        Englanti (KJV 1789)
        Nevertheless we, according to his promise, look for new heavens and a new earth, wherein dwelleth righteousness.

        Jos Jumalan Pyhä Hengen ohjauksessa on jotain Raamatun sanaan kirjoitettu niin ne eivät tule mistään sumerilaisuudesta, niin kuin ev. lutit väittävät. ev lutit väittävät myös, että Jumala on hyljännyt juutalaiset sivuun ja Jumalan omaisuus kansaa ovat nyt jumalattomuudessa elävät pakanalliset kirkkokunnat. Jumalako hylkäisi omaisuuskansansa Israelin. Ei koskaan! houkuttelihan Jumala palestiinalaisetkin ulos saastuttamasta Israelia ja Houkuttelijana oli Egyptiläinen kenraali Nasser. Ironista kyllä, palet asutettiin Israelin rajalle, jossa he saavat katsella kuinka Israeliin jääneet palet elävät.

        Noin varmaankin tulee tapahtumaan niille, jotka hylkäävät Jeesuksen.

        Niin no mitä tolla on tekemistä sen kanssa, että auringosta loppuu polttoaine, noihan on vain otteita jostain kirjasta.


      • Mielipiteeni
        Suuria-kysymyksiä kirjoitti:

        Ihmisten ikuisuus kysymys? Ja Jeesuksen vastaus! Ja sitten nimimerkki Kiinnostuneen vastaus: "Noin viiden miljardin vuoden kulttua".

        Mat 24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. >> Jakeen lisätiedot
        24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
        24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
        24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
        24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
        24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
        24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
        24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
        24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
        24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
        24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
        24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
        24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
        24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
        24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
        24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
        24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
        24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
        24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

        Ja sitten vielä tämä ilm.
        21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. >> Jakeen lisätiedot
        21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

        Matteus 24 luvussa maailmanloppu sana on käännösvirhe,oikea on aikakauden päättyminen(tu syntaleia aionos).Näin alkukielessä sanotaan.


    • gayrgy

      50 vuoden sisään, jossa kuolen.

    • CESTIUSCALLUS

      On rohkaisevaa ajatella, ettei rakkaudellinen Jumala koskaan tuhlaa energiaansa ja valtavaa voimaansa hävittääkseen jotakin näin kaunista kuin maapallomme, joka kuhisee jos jonkinlaisia ihastuttavia elämänmuotoja- sinun ja minun ilokse ja onnelllisuutemme hyväksi. Miksi Jumala tuhoaisi maapallon kuten jotkut sanovat ja perustavat väitteensä virheellisesti Jumalan sanaan?

      Kaikkeuden suuri Luoja vahvisti sen mitä Hän jo yli 6000 vuotta sitten julisti uudestaan kauniissa laulussa, joka on kirjoitettu muistiin seuraavaan Psalmiin:
      Psalmit 37:29 "Vanhurskaat saavat omistaa maan, ja he asuvat siinä ikuisesti".

      Lisäksi Jumalan uskollinen profeetta Jesaja julisti: " Sillä näin sanoo Herra, joka on luonut taivaan - hän on Jumala - joka on valmistanut maan ja tehnyt sen; hän on sen vahvistanut, ei hän sitä autioksi luonut, asuttavaksi hän sen valmisti: Minä olen Herra, eikä toista ole.- Jesaja 45:18

      Samoin oli Nooan aikana kun vedenpaisumus tuhosi "muinaisen maailman". Tässä kohdassa alkuperäinen kiejoitettu ajatus kuvaa sitä, että Jumala hävitti tottelemattoman ihmiskunnan ei maapalloa.

      Jumala ei ole kertonut meille kenellekkään milloin loppu eli pahojen ihmisten tuomio laitetaan täytäntöön. Kuten joku lainasi Matt 24 lukua Raamatusta, niissä jo aikanaan Jeesus kertoi ennusmerkeistä, jotka edelsivät silloisen aikakauden loppua, joka tuli vuonna 70 jkr kun Jerusalem hävitettiin Roomalaisten toimesta. Mutta ennustus koski myös meidän aikaamme ja siitä Raamattu puhuu paljon.
      Me emme tiedä milloin Jumalan aika on saattaa tämä paha aikakausi loppuunsa, mutta sitä kannattaa odottaa. Se tulee kun sen aikia on. On siksi hyvä nyt kasvattaa itsessään hengellisiä ominaisuuksia lukemalla Raamattua ja soveltamalla sen ikuisia ohjeita omaan elämäänsä. Vain tottelevaisuus ja usko sekä Jumalamme ikuinen armo voivat tuoda meille pelastuksen.

      On paljon muutakin tästä aiheesta mistä voisi kertoa. Raamattu kertoo paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia siitä, minkälaisia kehitysvaiheita omana aikanamme vielä tapahtuu ennenkuin pelastuksemme on todellisuutta. Näitä ovat mm. väärän uskonnon hävitys ja maailmanlaajuinen rauhanjulistus joka edeltää Jumalan väliintuloa ihmiskunnan pelastajaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe